slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1882  1883  1884  1885  1886  1887  1888  1889  1890  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel5288    
serwis chci se zeptat jestli nevíte když maj uveut v platnost ten zákon že řidičák A1 nebude od 16 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2009 15:25
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5282    
Nevidím zadna pozitiva v obsahu 75ccm......spise bych odstranil tu hranici 45km/h a 50ccm bych nechal ferove od 15let jako to bejvalo driv....a A1 bych nejak moc neresil...tam bych resil jinou vec....oněch 11kw...obsah bych nechal na 125ccm ale s mozností vyjímky v rámci výkonu (jako treba AM mopedauto) .. dal bych striktni hranici 11kW.....to byste koukali jak by po silnicich zase zacali jezdit vsemozne jawy a cz 175 a 150......to by zase zestárnul vozovej park:-D:-D Ale je strasna skoda ze takovyhle motorky muzes legalne ridit az jako 18-ti letej .....takový 175 skutr,477 čízy,jawacky 175,ona vecne omýlaná ETZ 150 .....casem se to vrátí a nebo to poserou uplne na doraz:-D
 
 
Datum: 14. února 2009 15:25
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
spis co by mohli udelat tak posunout fichtla do Am...pac fik je nejrozsirenejsi typ motocyklu v CR a mladi si na nej nebudou delat papiry az v 16, to uz si radsi poridej nejakou Cinu bo Japan...ale zase neco zly je k necemu dobry:-)
 
 
Datum: 14. února 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
toby ale firmy prestaly delat 125, presedlali by na 75 a 150...to je zas blbost, takhlec uz je to zajety a vetsina firem dela stejny objemovy skupiny...tady ty atypy jsou vzdy o skupinu navic ale je jasny ze to sou prevazne starsi stroje (gdyz se este delavali 150 atd atd) a mladej frajirek si koupi 125 pac ma A1 v papirech a 150 si koupi az bude mit v papirech A omezen., bude mit vic rozumu a misto nez by ji dojebal tak ji zrenovuje...takhle ta jeho puvodni 125 zarve v nejakym poli nebo polacce a stara 150 dostane novy lak...samozrejme ze to tak ale nefunguje...
 
 
Datum: 14. února 2009 15:14
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
kdyby tak bylo AM na motorky do třeba 75ccm od 15 a třeba A1 na 150ccm od 16 ...to by bylo jiný kafe :-P
 
 
Datum: 14. února 2009 13:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle jsou takovy famy s tema ridicakama...tohle se nekde objevilo v nakym clanku na netu a hned z toho vseci delaji vedu,jinak v tom clanku bylo ze se zrusi skupina AM,a nejnizsi skupina bude A1 od 16 let,vubec se o tom jeste nejednalo,ten zakon este oficialne neni ani jako navrh
 
 
Datum: 14. února 2009 7:57
 
 
 
 
Jméno: lober      IP: uživatel4226    
Čau kluci ma nakej vliv na vykon jestli je fajfka odrusena nebo ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2009 12:49
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5282    
Na výkon to vliv nemá...teda má...kdyz ti ta odrusena vypadne ze svicky:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 14. února 2009 12:49
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ono podle me staci gdyz si koupis odrusenou svicku (na Brisku se znacili R, mozna se este delaj)...jinak my bydlime na hlavnim tahu a pri pustenym radio bylo obcas slyset ze jede kolem nejaky strestiprdlo...
 
 
Datum: 13. února 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s tou televizí to je dobrý,kdyš jezdil táta na mustafu v 15 letech tak dycky projeli kolem jednoho chlapa na vesnici 5 fichtlů.oni uš byli pryč,a pak znova :-D
 
 
Datum: 13. února 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
zadnej, jen sousedovi nebudes rusit telku:-)
 
 
Datum: 13. února 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: Vojta-Pekelny Satan      IP: uživatel1696    
ja si myslim ze odrusena je lepsi
 
 
Datum: 13. února 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
me odrusena fajfka hazela slabsi jiskru a fichtl spatne jel, ale kamarad si ji dal na siho fichtla a jezdil v pohode :-D
 
 
Datum: 13. února 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
čau neví někdo kolik stojí příruba na tenhle: http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1823.html karburátor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel4946    
ta priruba je slozena ze 3. casti http://www.motocentrum-vitkovice.cz/l.php?id=251
 
 
Datum: 13. února 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
jaka guma ?
 
 
Datum: 13. února 2009 20:26
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel4946    
priruba 40Kč ta guma 30Kč a jeste tesneni XKč
 
 
Datum: 13. února 2009 20:22
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, potřebuju od vás opět radu... Rozhoduju se jestli koupit nějakou 125 4T, ale vydám se hrozně z pěnězma už mi nic nezbyde. Nebo koupit mustanga, trochu na něm zapracovat? Láká mě to že je tam všechno tak jednoduchý a levný... Poradte prosim :-) díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NSR, MITO, RS.... Nikdy, sice to jede ale netroufnu si sednout na něco takovýho... navíc když to náhodou zadřu, tak budu rok šetřit na opravu... To ne, mustang mustang mustang to je klasika jak řikáš. Žádnýho binga bych zase nekupoval, ja fandim orig... jediný do čeho bych zainvestoval je to zapalování, a potom už jen doladovat.
 
 
Datum: 14. února 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak nerikal tu ze chce motorku ne kerou bude balit kocky:-D mimochodem je jasny ze na mustafa se toho uz dnes moc sbalit neda ale porad lepsi neco nez vubec nic nebo trikolka...jako koupit si otevreny NSR 125 z nejakych 11kW na 22kW a lia to dost pres 150, to uz je jiny zradlo, taky ale nepocitej ze s tim vyjedes na pole a v prvni kaluzi se nezaboris nebo se rozsype pod prvnim prejetim korene...jinak k dalsim prispevkum: ono ze ti ten "tuning" nevyjde nad 5 klacku dokazuje uz to, ze bezkontaktni zapalko je tu za 3200, k tomu ten filtr, koupis binga a ses pres...a tos tam jmenoval dalsi veci...inu typu Yuki, Lifan a podobne srace nigdy! mustaf je proste ceskoslovensky stroj, vydrzi vic nez vetsina motorek, das to na 2 roky do garaze, za dva roky to vytahnes, nakopnes a jedes (pod podminkou ze ten benal nebude z poloviny voda)...cili vybirej stroje od Jawy, 125, CZ, to je secko pomalu stejne drahe jak ten fichtl (je drazsi ale porad je to stejna cenova kategorie)...fik je proste klasika a legenda zaroven...
 
 
Datum: 14. února 2009 14:06
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na to jsem taky myslel :-D a třeba z kopečka to jde, jede to... ale do kopce bych s ní asi nejel :-D No uvidíme, zatim je čas :-)
 
 
Datum: 14. února 2009 12:56
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5282    
Tak zrovna YBR je z tech 125 ve 4T asi nejlepsi zbozi za nejnizsi moznou cenu......levnejsi uz jen Yuki Sport:-D:-D No meli sme to doma,je to sice svině líná,maximalka nic moc i kdyz se to otevre,ale spotreba 3 litry je nekompromisní......a jak sedela v zatáčkách......bral sem ji az na mrtvej uhel a neuletela..... Jako jinak,ja sem fichtlař taky,ale skus si vozit slecnu po cechach na mustangu:-D:-D:-D te nechá jak bude rozmlácená a otrávená...... Jako z moji strany rikam jedno.....nech si urcite mustanga na to klasicky jezdeni po vsi a tak,ale pokud nechces bejt odstrasujici pripad u devcat,tak jednoznacne nejakou trochu funkční motorku.......a holky silnicni 2T nemaj moc v lasce:-D:-D:-D
 
 
Datum: 14. února 2009 12:12
 
 
 
 
Jméno: Intrax      IP: uživatel4172    
Hej kámo. je na tobě, na co se cítíš.. jako pokud chceš něco na vyblbnutí nebo tak, mustaf je zlatej, ale jestli chceš nějaky palby a tak.. skus něco silnějšího, život je zmena;-) skus se treba mrknout po nejake ČZ 125/516 .. na tom blbli starí dědci na tratích, výkon to má slušnej a s cenou to taky není tak hrozný;-)
 
 
Datum: 14. února 2009 11:00
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za rady, zůstanu nejspíš u mustafa... Všechno si můžu udělat sám doma, levný díly... Měl jsem pionýra po go motoru, pěkně seřízenej a ten chytal a jel tak krásně! Takže mustang, teď jen čekat na dobrej kup :-) Díky hoši! PS: YBR je pěkná motorka, ale sehnat ve slušným stavu, to je 30 litrů a nahoru, i kdybych takový peníze sehnal, tak se něco rozbije a na opravu mít nebudu... Mustang! :-D
 
 
Datum: 14. února 2009 10:28
 
 
 
 
Jméno: MOLY      IP: uživatel1913    
Taky doporučuju toho mustafa......a hlavně kupovat 125 4T je nesmysl.. !!!:-):-):-)
 
 
Datum: 14. února 2009 9:46
 
 
 
 
Jméno: Vojta-Pekelny Satan      IP: uživatel1696    
Ja jako skuseny fichtlman ti radim mustafa, 125 je na hovno je to drahy a upravy sou na tom mnohem slozitejsi, na mustafa si udelas par tuningu za ty prachy a nebudes litovat, a to co se tyce toho ze je to mirne nespolehlivy sice souhlas ale kdyz by sis koupil tak nejak pul novyho motoru, kamos si kupoval tak nejak pulku nebo tristvrte motoru za 2 tisice a hele pak nebudes litovat kup si tam 6 vybrus, bezkontaktni zapalovani, jehlickovy loziska, novej karbec trochu lepsi, klapkovy sani, nejakej lepsi filtr na vzduch a na benal, turbo podle navodu http://nosfromboss.wz.cz/ , a pak jak sem rikal vytunit i ten motor kolecka tak a bude ti to tahnout megec a nebudes toho litovat bude ti to stam pocitam.... tak maximal. 5000 vic urco ne ale pak uz to nebude stary chyby stroj ale poradnej vytunenec ktery uz ti nebude tak nespolehlivy jak predtim (cerpal sem ze svych navodu jak si taky budu tunit ja mustafa)
 
 
Datum: 14. února 2009 8:33
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor: taková ybr žere něco kolem 2 a to i když ji ohulis :-)
 
 
Datum: 14. února 2009 0:31
 
 
 
 
Jméno: maartyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do číny nechod,to uz radsi zustan u mustafa nebo zkus sehnat nejakyho trochu rozhasenyho simala a poopravuj ho....navic i ti cinani zacinaj cenove vys nez takovy jawy 350 :-) nevim jak velke mas problemy s penezma,ale nech to ulezet do prazdnin,vydelej aspon 10k a hned mas vic moznosti :-)
 
 
Datum: 14. února 2009 0:12
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
jestli máš řidičák A tak si kup mz 150 levná a super mašina a nesere se le jestli máš A1 a cheš 4takta tak jedine fakt tu yuki já jsem to udelal taky nemel jsem peníze tak jsem musel jít do yuki jedine co se mi líbý je ta spotřeba jezdíš za krásný 3 litry i když jí dáváš
 
 
Datum: 13. února 2009 23:38
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
martys- souhlasim s tebou
 
 
Datum: 13. února 2009 23:15
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
jj Mustaf to je neco jinyho nez Japonska mašina...ja bych ho sice nechtel ae tky se mi líbí jak se na tom pomálu vsechno udelaa doma...ale stejne bych byl pro neco novejsiho
 
 
Datum: 13. února 2009 23:09
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Finančně na tom jsem vážně leda tak na nějakou rozpadlou yuki nebo kentoyu, tak si asi počkám na pěknýho mustanga, zůstanu věrnej :-) Je to parádní stroj, když je všechno jak má bejt! Tak díkes, snad mi to vyjde :-)
 
 
Datum: 13. února 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no tak vidis, fichtl je jasnej...za par kacek sezenes nejakyho, dalsi money vrazis do oprav este si s tim budes hrat a pak jezdis a jezdis...mnoha muziky az malo penez...newim co vic resit...fichtl je proste Legenda s velkym L, tomu nemuze nejaka levna cina sahat ani po stupacku...
 
 
Datum: 13. února 2009 22:20
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Cinu nebrat. Byvaly spoluzaci s Yuki a Kentoyou byli radi, ze se toho zbavili, strasne to vibrovalo a dilensky zpracovani k placi... Tobyhc uz radsi ojetyho japonce.
 
 
Datum: 13. února 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vůbec nevim co mam dělat :-) Mustanga mam rád, chtěl bych jezdit i delší trasy občas ale vždycky mi pionýr stačil... a kdyby 125 tak jedině čínu na víc nemam...
 
 
Datum: 13. února 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
mustaf je jasna volba
 
 
Datum: 13. února 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: maartyy      E-mail:      IP: uživatel5232    
Tak na nejakou jawku nebo MZ 150 bys snad nasetril ne? nespechej,vykut nejakou brigadu a hned si o nejakou tu tridu vis,investovat do nejaky japonsky 125 je podle me zbytecny. Mustafa budes porad upravovat a "vylepsovat" az do nej narves zbytecne moc penez a vysledek nebude porad uspokojivej.
 
 
Datum: 13. února 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: honzule ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vernej
 
 
Datum: 13. února 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
hm nejel ale mam doma 3 fiky a mustafa a o proti 125 sou to lemry
 
 
Datum: 13. února 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: honzule ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hodne zalezi kam stim chces jezdit jestly na nejaky dlouhy vylety tak je lepsi asi nejaka 125 ale na nejaky kratsi trate bych zustal vcernej mustangu
 
 
Datum: 13. února 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
fichtlar: ty si na mustafovi proste nejel...
 
 
Datum: 13. února 2009 21:06
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
nene doporucuju nakou 125 mustaf je lemra a porad se sere
 
 
Datum: 13. února 2009 21:00
 
 
 
 
Jméno: Vojta-Pekelny Satan      IP: uživatel1696    
rekl bych toho mustafa ja si ho taky hodlam poridit
 
 
Datum: 13. února 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: T.K      IP: uživatel3402    
Cau lidi je tu nekdo kdo ma doma Cz 250/513.... potrebuju zjistit par rozmeru,vyska valce ,prumer kliky,zdvih,delka ojnice,...... odepisujte na email diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2009 12:13
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5282    
Mam,ale nebudu tu otvirat:-D:-D
 
 
Datum: 14. února 2009 12:13
 
 
 
 
Jméno: jerzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čusec promiňte že to sem pletu ale scháním 18" kolo i s brzdovým bubnem, plášť ani duše být nemusí. kdyžtak se pls ozvite na mail. DÍK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2009 16:22
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel5330    
Mám zadní i s rozetou, okr. Beroun
 
 
Datum: 18. února 2009 16:22
 
 
 
 
Jméno: Rom      E-mail:      IP: uživatel5286    
nazdar draci chci se zeptat cim to je ze mi fik coudi a v benzin mam dobre zredeni a je to repsol? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2009 17:34
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
co bys chtel vzdyt je to fichtl z jizdy na fichtlu se mi ten kour z vyfuku libi nejvic protoze fichtl ktery necoudi neni fichtl ale kluci maj pravdu s tema simeringama ja sem je vymenil a coudilo to mene
 
 
Datum: 08. března 2009 17:34
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
řekl bych jak řiká mustang ! jestli to kouří hodne, jo a když to žere z převodovky tak to tak divne smrdí ne jako klasickej 2takt
 
 
Datum: 13. února 2009 23:41
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to tím, že je to dvoutakt.
 
 
Datum: 13. února 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: Dannys      IP: uživatel4900    
ja bych to nechal at z toho taky neco maj v lete ciklisti az pojedes do kopce :-)
 
 
Datum: 13. února 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
tahá to olej z převodovky -špatný simering por primárem nebo těsnění mezi kartami
 
 
Datum: 13. února 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
dobre zredeni?..znamená co?:-)
 
 
Datum: 13. února 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: Intrax      E-mail:      IP: uživatel4172    
Zdravim draci:-) je tu nekdo z okoli Šumperka (stř.morava) , kdo by chtěl do fichtl teamu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2009 10:46
 
 
 
 
Jméno: Intrax      E-mail:      IP: uživatel4172    
hej kluci, kdo chcete, omrknete http://www.razor-team.wbs.cz .. toto jsou stranky toho teamu, zatim nic moc, ale tak jen vytvoreny, a az se bude jezdit , tak se stranky rozjedou. zatím jsme 4, a bereme každého.. fichtlar: tak mi dej nejakou fotku bo icq at se muzem domluvit, nebo napis ne mejl nebo tak.. kdyby mel jeste nekdo zajem, napiste sem do diskuze a klidne aji do pokecu na webu razor
 
 
Datum: 14. února 2009 10:46
 
 
 
 
Jméno: fichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus hoši ja sem s koutu nad desnou to je asi tak 17km a nebyl by to problém se dostat do šumperka......
 
 
Datum: 14. února 2009 9:56
 
 
 
 
Jméno: kubis      E-mail:      IP: uživatel210    
Rýmařov, 30 km od šumperka...
 
 
Datum: 13. února 2009 21:19
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel4946    
ja bydlim asi 20km jižne od šumperka
 
 
Datum: 13. února 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: Intrax      IP: uživatel4172    
TAk to mas fakt kousek:-D
 
 
Datum: 13. února 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Já sem z Králik :-D
 
 
Datum: 13. února 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim mam na pinclovi valec 65 polini nikasil karbec dell orto phbg 19 + otvoreny filter. aka hlavna tryska by bola vhodna aspon priblizne? dakujem ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2009 15:49
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam tam sekundarne 15 zubove koliesko a ide to takych poctivych 80-85 km/h. motor by tocil aj viac len ten origo karburator je maly. dufam ze s tym novym to bude lepsie. pozeral som tie sady trysiek predavaju sa 70-92 a 88-110 tak kupim asi tie vacsie.
 
 
Datum: 14. února 2009 15:49
 
 
 
 
Jméno: M (fichtl.kx.cz)      IP: uživatel1072    
Tak tohle je při nejmenšim hodně zajímavý ! Kolik ti to s tim jede ?
 
 
Datum: 14. února 2009 13:36
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dakujem za rozumnu radu ;-)
 
 
Datum: 14. února 2009 4:42
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel3276    
No pěkně jsi nás utřel :-) ......ale máš to pěkný. S tou tryskou to máš těžký, to jinak než vyzkoušením nezjistiš. Jen možná zbytečná rada....začínej tryskou co možná největší, aby to bylo moc bohatý a pak ubírej ,dokud to nebude akorát.
 
 
Datum: 13. února 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://img440.imageshack.us/my.php?image=54841524dt8.jpg
 
 
Datum: 13. února 2009 19:19
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://img11.imageshack.us/my.php?image=59364965fy9.jpg
 
 
Datum: 13. února 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to polini 6 kanal z pucha. momentalne je tam origo karbec 17 tryska 85 ale vo vysokych otackach je citit ze treba vacsi karbec. su tam klapky, saniedo valca. fotky pridam hned ;-)
 
 
Datum: 13. února 2009 18:11
 
 
 
 
Jméno: M (fichtl.kx.cz)      IP: uživatel1072    
Foto ! Foto ! Foto ! :-D
 
 
Datum: 13. února 2009 17:31
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5282    
no pokud by mel sani do kliky,tak zase nevidim takovej problem proc by tam nemoh mit valec ze skutra....3 kanaly,hlinikovej valec...jen jestli poresil i casovani.....zajimavy.....kazdopadne bych to chtel videt...
 
 
Datum: 13. února 2009 16:51
 
 
 
 
Jméno: Woozie      IP: uživatel1379    
Polini na fichtla:-D lol ja nemôžem:-D A ešte k tomu nicasil. Stačia ti bubnovky?:-D:-D
 
 
Datum: 13. února 2009 16:23
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel3276    
proč mám pocit, že se fotek nedočkáme........ možná se pletu.......
 
 
Datum: 13. února 2009 16:20
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
95
 
 
Datum: 13. února 2009 16:17
 
 
 
 
Jméno: deda1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak si kup sadu ta stoji kolem 499kč a mas to jo dej sem nejaky to foto at se muzu kouknout.
 
 
Datum: 13. února 2009 16:16
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus,prestavuju fichtla z 20 na 21 a musim,aby prosel na technickou,musim mit i stupacky z 21 ci 23?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: Vojta-Pekelny Satan      IP: uživatel1696    
nejaky mensi upravy na karoserii muzou byt a nejaky stupacky je vubec nezajmaj
 
 
Datum: 14. února 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak gdyby hodne rejpal tak to tam bejt nemuze pac konstrukcne to musi odpovidat typu vozidla...byl by to ale extremnni pripad...nech to tam a uvidis co ti rekne...tak je lepsi samozrejme z 21 abys mohl prepevnit plechy pac na mustafovi ty uchytky chybi, jedna tam mozna i je ale na jednu stranu...proste sezen 21 kriz a mas po starostech:-)
 
 
Datum: 13. února 2009 16:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5282    
no tak nejak je to jedno,ale je jasny ze lip to bude vypadat s prislusnym krizem.....hlavne at to trochu vypada....
 
 
Datum: 13. února 2009 15:00
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
zdravim... na toto bude vjedet asi najlepsi horst.... robil sem tu formu... samot pisek 3:1 ale mosel sem to spravit ridsi a na vrchu to popraskalo ta forma ked schne... skusim to este nejak spravit ale moze to byt tym ze je tam vic vody? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2009 12:12
 
 
 
 
Jméno: Fido      IP: uživatel4750    
Cau potreboval bych vedet jestli motorka na technickou musi i troubit nepustej me bez toho? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2009 15:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5282    
po me to nikdy nechteli...jen chteli svetla,brzdy a mlatili s vidlema....A mezi nama zapojit klakson neni nic obtiznyho a je to zalezitost na 10minut.....pokud ten klakson máš:-D:-D
 
 
Datum: 13. února 2009 15:02
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
Spolužák říkal že tam byl s fichtlem a chtěli aby to troubilo. Záleží asi taky kam jedeš. I když divim se že ho nechali projít - měl to zapojený tak, že zatroubil a...zhasly mu světla a chcípnul motor :-D Ale prošlo to (jen to musel víc vytočit). Z vlastní zkušenosti mluvit nemůžu, na STK jsem ještě nebyl
 
 
Datum: 13. února 2009 12:49
 
 
 
 
Jméno: semik      E-mail:      IP: uživatel5283    
Dovoluji si vás pozvat na akci vranov 2009 více na http://www.cestavostrach.7x.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: honzule ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vypada to zajimave jeste uvidim ale mozna pojedu ale buhvi co bude v lete.
 
 
Datum: 13. února 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel2952    
ahoj prosimte koukam ze je to prez rasnou,..ja jsem z telce a vubec sem nevedel ze tady neco takovyho je,...parada:-)
 
 
Datum: 13. února 2009 11:34
 
 
 
 
Jméno: maartyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim,na evidencni kontrole mi bylo receno ze pneu uz nevypada nejlip (moc sem nenajezdil,uz sem ji tak koupil) jedna se o jawu 350/639,podle TP tam maji byt pneu v predu 3,25 x 18 a v zadu 3,50 x 18. Pneu co mam vypada tak na 15-20% a rozhodl sem se pro novy,ale otazka je jaky? cenove bych se rad vesel do 2000,- za obě. Jakou znacku doporucite v teto cenove kategorii? Ma cenu kupovat to pres net a nebo zajet do servisu a koupit pneu tam? Co rikate na http://www.az-pneu.cz/index.php?goto=vypis&zalozka=pneu&idnabidka=17952 ? Nezda se mi ta cena za tu znacku ale nevim o michelinkach nic krom toho ze tu znacku zna snad kazdy :-D Muzou tam jit i jine pneu nez mam v TP? O pneu se zajimam prvně proto uvitam kazdou radu,diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: David . K.      IP: uživatel2215    
hlavne NEbrat MITAS!... ta mrcha klouze jak nevim co...
 
 
Datum: 14. února 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: Marlboro      IP: uživatel5275    
maartyy: Sava MC 7 je sice měkká guma, ale pokud jezdíš po silnici, je to asi to nejlepší co můžeš na Jawu dát. Něl jsem jí na 638 vpředu a vydržela skoro 20 tis. km, ale vzadu bych tipoval, že vydrží sotva polovinu. Rozdíl oproti tvrdým barumkám je hodně znatelnej, zvlášt za mokra
 
 
Datum: 14. února 2009 14:18
 
 
 
 
Jméno: maartyy      E-mail:      IP: uživatel5232    
no kamos mi tedka poradil http://www.rajpneu.cz/pneumatika-0215000023/SAVA-MC7-52P-TT.php ,ale nwm,podle komentaru bych rekl ze je dost mekka,nemate s ni nekdo zkusenosti?
 
 
Datum: 13. února 2009 23:55
 
 
 
 
Jméno: maartyy      E-mail:      IP: uživatel5232    
no kamos mi tedka poradil http://www.rajpneu.cz/pneumatika-0215000023/SAVA-MC7-52P-TT.php ,ale nwm,podle komentaru bych rekl ze je dost mekka,nemate s ni nekdo zkusenosti?
 
 
Datum: 13. února 2009 23:55
 
 
 
 
Jméno: maartyy      E-mail:      IP: uživatel5232    
no kamos mi tedka poradil http://www.rajpneu.cz/pneumatika-0215000023/SAVA-MC7-52P-TT.php ,ale nwm,podle komentaru bych rekl ze je dost mekka,nemate s ni nekdo zkusenosti?
 
 
Datum: 13. února 2009 23:54
 
 
 
 
Jméno: bedyb ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mitas H-03 mam na 639 (vpředu 3x18, vzadu 3,5x18) něco přes rok a našich silnicích je to paráda.
 
 
Datum: 13. února 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: maartyy      E-mail:      IP: uživatel5232    
Mitas h-03 se az moc blizi drapaku,dost uvazuju ze objednam tu michelinku,za tu cenu je to hodne slibne.... Kdyz dam michelina dopredu i dozadu tak cena bude asi 1900 coz mi za tu znacku pripada docela dobre....
 
 
Datum: 13. února 2009 12:29
 
 
 
 
Jméno: maartyy      E-mail:      IP: uživatel5232    
Mitas h-03 se az moc blizi drapaku,dost uvazuju ze objednam tu michelinku,za tu cenu je to hodne slibne.... Kdyz dam michelina dopredu i dozadu tak cena bude asi 1900 coz mi za tu znacku pripada docela dobre....
 
 
Datum: 13. února 2009 12:24
 
 
 
 
Jméno: kondor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co třeba Mitas h-03
 
 
Datum: 13. února 2009 8:22
 
 
 
 
Jméno: Marlboro      E-mail:      IP: uživatel5275    
Cena je opravdu nějaká nízká, ale s tímhle webem zkušenosti nemám. Nakupuju jinde. Zrovna včera jsem si pneu objednával. Čistě teoreticky tam jiný rozměr pneu dát můžeš, ale pokud na to při silniční kontrole (technické - zcela určitě) nebo dopravní nehodě přijdou máš zaděláno na průser. Jediná možnost jak legálně nazout širší pneu, je napsat výrobci, jestli ti vydá povolení a pokud ano, změny nechat zapsat do TP. Mám taky 639 a jedím na Metzelerkách ME 22. Pokud bys potřeboval více k tomu povolení, napiš mi maila. Čus
 
 
Datum: 13. února 2009 7:53
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
čau nevite nekdo pls kdy bude burza v zakupech ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2009 14:03
 
 
 
 
Jméno: rubicz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jojo, tak nějak je to plánovaný.
 
 
Datum: 16. února 2009 14:03
 
 
 
 
Jméno: kondor      IP: uživatel5279    
Čus,první letošní plánovaná burza v Zákupech by měla být 7.března.Ale jak tak koukám ven,asi z toho sejde,ale kdoví co bude za týden.Kondor
 
 
Datum: 13. února 2009 0:16
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec... mám dotaz.. na svý 555 mám nahoře jehlu (na ojnici) a chtěl bych sundat píst... a vyndat pístní čep není taková sranda... (u 10 čepu to šlo v pohodě.. jen sem zatlacil soubovaku a byl venku) tadytomu povolim pojistky, čep se dostane maximálně na okraj díry v pístu a pak se ani nehne... takže píst mám rozehřát a do čepu narvát kousek ledu?? já stahoovák nemám bohužel a než abych si zohl ojnici, tak se radsi zeptám :-) (beztak bych ji nezohl, nechtěl bych si to z.urvit) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2009 22:13
 
 
 
 
Jméno: Vojta-Pekelny Satan      IP: uživatel1696    
jj
 
 
Datum: 14. února 2009 22:13
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standooo :-D tak to vyskouším ;-)... lama nejsem :-D
 
 
Datum: 13. února 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tez v tom nevidim problem proc by to neslo...sirsi sroubovak (ale aby se tam zas nesprajcl az to zacnes vyklepavat), kladivo, potukas a gdyz nejde tak pomaloucku tukas a on leze...klidne tokud nevyleze celej to pak jde uz dobre...este je treba dobry si vzit pasku, omotat tim ojnici a dat to do druhy ruky a pusobit jakoby proti smeru klepani (pokud nahradis sroubovak sroubem aby si mel jednu ruku volnou)...raz dva je venku...delam to pokazdy, s vytlacovakem zkusenosti vlastne nemam...
 
 
Datum: 13. února 2009 16:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5282    
delate z toho strasnou vedu...nejaky stahovaky...na co? ....vemu 10 klic strcim ho mezi pist a štefty nekde dole,vemu kus nejakyho sroubu a kladivo...udelam klep klep,cep cumi ven,vemu kombinacky a vytahnu ho.....pokud nejsi jantar tak to zvladnes aniz bys neco poskodil ci ohnul kliku....ale aaaaj takove borce znam:-D:-D
 
 
Datum: 13. února 2009 15:11
 
 
 
 
Jméno: MOLY      IP: uživatel1913    
já to taky dřív vyndaval kladivem a trubičkou...a neměl sem stim problém..!! :-)
 
 
Datum: 13. února 2009 12:15
 
 
 
 
Jméno: M (fichtl.kx.cz)      IP: uživatel1072    
Hoši vy se toho moc bojíte... jak sem psal neni správný do toho bušit ! ale ono to něco vydrží... samozřejmě že záleží na tom jak to jde nebo nejde rozdělat pokud je to nák hodně zakouslý, tak nemá smysl do toho bušit, ale někdy stáčí jen trochu poklepat a je to venku... musíš s citem a ne do toho bušit jak hluchej do vrat...
 
 
Datum: 13. února 2009 8:27
 
 
 
 
Jméno: Marlboro      IP: uživatel5275    
Hlavně žádný kladivo. Stahovák si vyrob jak radí cross, z dlouhého šroubu nebo kusu závitové tyče. Pokud máš doma starý pístní čep nebo trubičku o stejném průmeru bude se ti kousek hodit při zpětné montáži (i demontáži) aby ti jehly nevypadaly.
 
 
Datum: 13. února 2009 7:42
 
 
 
 
Jméno: JackNoFree ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec hlado, s jehlickama nemama skusenost,ale nemelo by to az tak zasadne ovlivnit vyrazeni!Vem si kladivo a bud nejakou trubicku o prumeru velikosti pistni ho cepu... nejlepsi bude, kdyz bude trochu mensi, aby ti tam nezustala ta trubicka misto ojnicniho cepu.Anebo druha moznost, vem si vetsi sroubovak, velky asi jako ten pistni cep a vyklepniho.Ja to tak delam pokazde a jeste sem nemel problem.
 
 
Datum: 13. února 2009 7:10
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne žádný kladivo!Jak řiká frikulin,vzrob si ho!Stačí jden dlohej šroub aby si ho provlík čepem,na strenu na kterou to chceš vztlačovat dáš rouru aby tim moch prolest čep a na tu rouru podložkuaby ti ten šroub nezajel do vnitř,a na druhou stranu podložýky který dou do tý díry na čep zasunout a na ně matku,ale tich podložek tam musíš dát tak aby ta matky nabyla v tej díře!A pak stečí jenom utahovat!
 
 
Datum: 13. února 2009 7:09
 
 
 
 
Jméno: M (fichtl.kx.cz)      IP: uživatel1072    
Když tě něco zradilo vem si na to kladivo :-D.... Netvrdim že je to odbornej postup (teda pro někoho je :-D), netvrdim že je to správný a že se to tak má dělat, ale každopádně to něco vydrží takže když do toho s citem bouchneš třeba přes nákou trubičku, tak se tomu nic nestane...
 
 
Datum: 13. února 2009 1:32
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo?? v takových podmínkách, kde železářství je 15 km ode mě, všade snih fichtl rozebranej, nasi me tam autem nehodi? doma nemáme ani kousek plechu! natož tak aby byl vhodný pro výrobu... každej nemá doma sklad železa!
 
 
Datum: 13. února 2009 1:01
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Si stahovák udělej ne..???? Bože můj.....:-D:-D:-D
 
 
Datum: 12. února 2009 22:44
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel5277    
čau kamoši, nevíte někdo kde bych sehnal na kola dráty a nyplo - pařez 550, dík Honza (janevergreen@seznam.cz) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2009 6:48
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja je budu mit v novinkach dej mi 14 dni,,sesa
 
 
Datum: 13. února 2009 6:48
 
 
 
 
Jméno: choséé      IP: uživatel1201    
čau hoši.. chtěl jsem se zeptat.. když napojim od světelné cívky kablik na žarovku a kablik na kostru,prostě plus a minu tak jak ma byt,tak bude to svitit?uvažuju že to tak udělam a mezi to přidam zapinač a vypinač a bude... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2009 8:17
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Nic nového, tak to v Jawě (Manetu) už vyrobili :-D. Jo a budeš mít tedy hoňku to přepínat, když tak trváš na polaritě... bo se tam plus a mínus cyklicky mění, když se jedná o střídavý rozvod...
 
 
Datum: 13. února 2009 8:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA-ceZetak      IP: uživatel2245    
a neni tam plus a mínus!
 
 
Datum: 13. února 2009 8:05
 
 
 
 
Jméno: Marlboro      IP: uživatel5275    
Jo bude to svítit:-)
 
 
Datum: 13. února 2009 7:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo,to by melo svitit,este si tam udelej prepinac mezi dalkovejma a tlumenejma a mas to
 
 
Datum: 12. února 2009 22:33
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
nazdar potřebuju radu fichtl mi de jenom na volnobeh a kdyz pridam trochu plynu tak se to dusi a benzin tam teče krasně odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2009 9:17
 
 
 
 
Jméno: robertn      IP: uživatel5281    
předstih máš v pořádku?
 
 
Datum: 13. února 2009 9:17
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Souhlas s Karlem, zkontroluj hladinu v plovákové komoře a vyčisti palivovou cestu, případně hlavní trysku a svíčku. Hladinu seřídíš tak jak radí Karel.
 
 
Datum: 13. února 2009 8:02
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Já bych neřek že to je benzínem ...ale někde ti to fouká...zkontroluj si kolínko karbecu ..a prostě karbec jestli ti někde nefouká
 
 
Datum: 12. února 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
seřid si hladinu plovákové komory do karbecu ti de benzin ale do motoru málo když odděláš víko karbecu tak tam budeš mít malinko benzínu nebo hodně našteluješ to tím plíškem že ho ohneš nahoru nebo dolu tím se šteluje hladina nejlepší je když ponoříš plovák na dno tak má benzín lícovat vršek plováku
 
 
Datum: 12. února 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
čau jaký máte názor na tu ojnici s tim jehlovím ložiskem k pístnímu čepu? ja sem si ji nechal udělat co mám od toho čekat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2009 16:00
 
 
 
 
Jméno: kubas      IP: uživatel555    
jestli to nemas na zavody tak to je v podstate zbytecny vyhozeni penez
 
 
Datum: 15. února 2009 16:00
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Větší životnost (jehly vydrží víc než futro) a menší mazací poměr (1:50) jinak asi nic
 
 
Datum: 13. února 2009 8:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5278    
co sem tak zaslech,tak budes driv menit celou ojnicni sadu nez odejde futro.....
 
 
Datum: 12. února 2009 22:54
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
delsi zivotnost...ale je to jen pro opravdu rychly zavodaky co hodne toces, vic nez serie z kopce:-D navic to jehlovy lozisko se pak blbe shani...
 
 
Datum: 12. února 2009 22:48
 
 
 
 
Jméno: Sharky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to lepší než bronz...po záběhu můžeš mazat až 1:50, je tam menší odpor takže se to možná i víc roztočí.........ale zase nějakej zásadní rozdíl nečekej..
 
 
Datum: 12. února 2009 21:38
 
<  1882  1883  1884  1885  1886  1887  1888  1889  1890  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 27.04.2025 17:42:26 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu