Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Kuba
IP: uživatel2014
 Zdravím, chci dát do kupy motor na staďáka. Chtěl bych se zeptat, jak s čištěním? našel jsem tuhle stránku http://www.chemickelesteni.cz/ kde top děla firma. Je možné něčeho podobného docílit doma pomocí nějakých chemikálií na odstranění bordelu z karterů atd?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2009 18:36
Jméno: Kuba
IP: uživatel2014
 Loziska jsem dal ven, bylo to peklo je dostat ven..  jeden stred vazi cca 0,65 kg - cena vycisteni je 163 kc coz je krasa a na takovou cenu se nikdy nedostanu kdyz to budu delat sam..
Datum: 18. února 2009 18:36
Jméno: standa
IP: uživatel5328
 tak z nich vyndej loziska a budou este lehci
Datum: 18. února 2009 18:21
Jméno: Kuba
IP: uživatel2014
 standa:
zatim to je jen uvaha, ptam se co a jak. Chci udelat takhle motor na stadiona,ale ten budu delat za dlouho. Ted potrbeuju takhle vyblejskat stredy ja jawettku. Co sem je vazil tak vazi 1kg max. 2kg, takze by to bylo super.
Datum: 18. února 2009 15:28
Jméno: standa
IP: uživatel5328
 nevim jestli si nekdy na burze videl jejich produkty,ale za ty penize je to dokonalý....nikdy to takle neudelas...samotny pulky motoru se jen piskujou a cistej,ale ty dekly vyhlazeny a vyblejskany,to je nadhera.....
Datum: 18. února 2009 15:10
 presneji prave dneska, mi to dovezou. Korund slouzi pro povrchove ocisteni a jako priprava pro lesteni. Je ho velka škála hrubosti. Ideal je tak cca 30-60 na piskovani. Co se tyka balitonu, tak ten se hur schani a slouzi k lesteni. Korund se jinak pouziva napriklad na vyrobu brusnych papiru a baliton je na dopravnich znackach (reflexnich). Kdyz najdes dobrej obchod tak ti to prodaji po 5 kg ale vedsinou je to po 10 kg nebo 25 kg. Muzes s tim piskovat motor i plechy.
Datum: 18. února 2009 7:25
Jméno: Kuba
IP: uživatel2014
 pouchaz:
mam to pochopit tak ze sis piskoval dooma sam?? K cemu je ten korun a baliton? Diky
Datum: 17. února 2009 21:31
 Hodně jsem se o to zajímal a dost jsem toho vyzkoušel. V domácím podmínkách si můžeš něco chemicky "vyčistit", ale je to dost nebezpečné jak pro tebe tak pro to co čistíš. Já když jsem testoval jeden roztok tak se mi v něm rozpustila za 20 minut hliníková lžička... Myslím si že o hodně bezpečnější postup je pískování. Řekl bych že tím dosáhneš i lepšího efektu (vše je rovnoměrně lesklé). Kup si korund a baliton a šup pískovat. Já jsem si to ted objednal a tešim se na to jak malej. A co se týká silichromu tak ten je dobrej akorát tak na poslední krok - slouží jako konzervace před vlivy prostředí.
Datum: 17. února 2009 18:06
 my s tím v servisu takové ty brodely a směsy oleje, benzínu a bahna čistíme normálně. cenu nevym, my to fasujem  . ale jde to s tím docela dobře.
Datum: 17. února 2009 17:00
Jméno: kuba
IP: uživatel2014
 ok diky za radu. Mas to vyzkousene??
Datum: 17. února 2009 16:53
 porádně to postříkej čističem brzd.
Datum: 17. února 2009 16:39
Jméno: kuba
IP: uživatel2014
 Silichrom mi ale neodstrani stary bordel.. chci ty kartery chemicky vycistit...
Datum: 17. února 2009 16:15
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 silichrom
Datum: 17. února 2009 15:57
Posl.aktualizace: 18. února 2009 5:06
 V katalogu náhradních dílů pro S22 píší je čep 12x62. Šroub tam není.
Datum: 18. února 2009 5:06
 to neni,,,,na S 22 je normalni sroub pevnostni
Datum: 17. února 2009 18:28
Jméno: abart
IP: uživatel5312
 Moze mi prosim niekto vysvetlit ako je zapojene toto zapalovanie? http://www.youtube.com/watch?v=l25SvS8_SHk&NR=1 ono tam pise ze je to zapalovanie z babety ale ja tam vidim rotor aj drziak cievok z pioniera, ibaze nema kladivko a kondenzator. on ma iba tyristor z babety? a ten snimac otacok co ma babeta nema? ked rotor tam je pionieracky...ako to teda je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2009 14:59
Jméno: standa
IP: uživatel5317
 je to tam nejak naroubovany,asi je tam nekde to čidlo a je to napajene baterkou.....jinak myslim ze zapalovani z babety jde normalne na fichtla.....
Datum: 17. února 2009 14:59
Posl.aktualizace: 17. února 2009 14:53
 klučin aasi nevý co je to renovace a co je generálka.
Datum: 17. února 2009 14:53
 hlavně že má DRPAK.
Datum: 17. února 2009 14:40
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 tj...renovace jak od profíků...
Datum: 17. února 2009 14:36
Jméno: nwm
IP: uživatel2800
 čau draci když dam dopředu kolečko se 14cti zoubky budu buset dávat dlouší řetěs?a jak rychle to tak pojede?jo a je to mustang dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2009 16:59
Jméno: lakys
IP: uživatel5351
 hele hosi,mel sem na fekaloj 13 zuby kolecko a 70 sem tam mel behem chvile,proste motor byl dobrej pak sem se jednou pohrabal v elektrice a uz nejel no skoda ale jinak sem s nim te90 jel jako nic
Datum: 20. února 2009 16:59
Jméno: M (fichtl.kx.cz)
IP: uživatel1072
  a já ti zase řikám že i s 90 kily to neni nic neobvyklýho  ale nebudem to řešit, fichtl je fichtl a kdaždej jede jinak... stačí blbě nalisovaná vložka a je to v háji...
Datum: 17. února 2009 18:24
Jméno: Standa
IP: uživatel5323
Datum: 17. února 2009 17:11
Jméno: M (fichtl.kx.cz)
IP: uživatel1072
 No ono je jedna věc si to myslet a druhá věc je realita. Mám 14z kolečko, za 1 a za 2 paráda, ale trojce už se moc nechce. Pokud máš v pohodě motor a nevážíš 100 kilo tak by to mělo bejt v pohodě, ale jinak to nemá cenu... Stando maximální vytočení motoru s 13 zubym kolečkem je naprosto normální, pokud máš zgenerálkovanej a dobře naladěnej motor, tak to neni nic neobvyklýho...
Datum: 17. února 2009 15:44
Jméno: Standa
IP: uživatel5317
Datum: 17. února 2009 15:06
 stando a s náma těžkýma to nepojede???
Datum: 17. února 2009 14:55
Jméno: Standa
IP: uživatel5317
 Kecy,ale nebude mit takovou silu.....trojku rozjedes poradne jen z kopce....to je na tobe...pokud budes mit dost dlouhej kopec tak pojede 80,ale po rovine vic jak 60 necekej,ten motor na to neni stavenej......znamej to mel na 21 a jako 1,2 skoro beze zmeny....ta dvojka teda víc jela,ale dal si tam trojku a konec....a to byl motor jako zvon......skus to a uvidis....pokud jsi lehkej tak s tebou pojede......
Datum: 17. února 2009 14:27
 sériový motor se ti sotva rozjede
Datum: 17. února 2009 14:03
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 stando dobra od rana ten motor rozebyram a davam dokupi klikovka byla opravdu pred smrti tak davam lepsi a loziska jsou novy
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2009 16:04
 Fíkusy ty si fakt případ.Hele,našetři nějaký peníze a udělej ten motor od základu.To znamená,že necháš udělat GO kliky (ne že to budeš dělat ve svěráku),necháš udělat výbrus válce,koupíš nový ložiska,gufera a všechno to opatrně poskládáš aby si nic nepoškodil.Předtim si pročti nějaký návody na co si dát pozor,co a jak dělat a tak.Jinak si moc nezajezdíš
Datum: 18. února 2009 16:04
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak uz motor je spatky vramu a a ta ojnice navic praskla trochu jemdoni zatlacil dostrany a krup koukal jsem ze byla poskozena teda vadna od vyroby tetka tam mam uz jinou ta je skoro nova doufam od vyroby neni urcite ale uz mi nedrzi volnobech predtim drzel uz pekne me stoho klepne
Datum: 17. února 2009 18:22
 to sem este neslysel vymezovat vuli u kliky sverakem  ,skoro tusim ze vim proc se koukla
Datum: 17. února 2009 17:54
 jeežišš maria, ty si kolík!  zmenšil vůly ve sevěráku
Datum: 17. února 2009 16:49
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 blba klika mela dost vuli tak jsem ji sverakem zmensil  a tetka se to hryzlo ja vul
Datum: 17. února 2009 15:33
Jméno: Standa
IP: uživatel5317
 Jako ja sem takle slozil motor do minibiku....majitel rikal,ze ten motor je dobrej a ze jezdil....udelal sem si na nej vybrus....krasne to jelo prvni kilometr pak to zacalo divne zvonit a pak se najednou kousnul.....pist,krouzky,valec po smrti.....5 stovek v hajzlu.... proto motory ze zasady rozebiram a rovnou castecne generalkuju,protoze uz z toho mam strach.....v zivote bych nekoupil na netu pouzitou kliku.....musim ji mit v ruce a aspon 5x do ni prastit jestli fakt nezvoní..... kazdopadne se ozvi az to otevres.....
Datum: 17. února 2009 15:31
Jméno: Standa
IP: uživatel5317
Datum: 17. února 2009 15:18
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 zhermetikem di nekam tenjsem pouzil dvakrat a naposled vubec netesnil tak uz jsem ten motor slozil oskousel slapal pekne elektryka neblbla a co se nestalo hryzla se ojnice  co stim zase pulit?? a uz tetka skoro nesel kour zvejfuku spaluje dobre prettim to byla dymovnice
Datum: 17. února 2009 15:08
Jméno: Standa
IP: uživatel5317
Datum: 17. února 2009 13:28
Posl.aktualizace: 17. února 2009 12:33
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 Borci zahímalo by mě jak je tlustej cigaretovej papírek na seřizování předstihu.KOlik setin nebo tisícin mm má?mám doma měrky a nejtenčí co mám je 0,05mm ale myslim si že je to pořád tlusté.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2009 12:23
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 no to v nás na vesnici mám mustanga a ten ale fakt letí vžycky kluci přijedou a jedem do Stojic na zmrzku sem první tam (s kopce) i zpátky(do kopce) a seřízený to je taky tak hala bala předstich 1,7 a otrh asi 0,5 ale jede jak hovado
Datum: 17. února 2009 12:23
Jméno: Standa
IP: uživatel5317
Datum: 17. února 2009 12:04
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 no to to je zákled mit vše slícovaný jinak musíte bejt šikovný jako standa
Datum: 17. února 2009 12:00
Jméno: standa
IP: uživatel5317
 ja to ani podle papirku neumim   ja proste vim kdy by to zhruba melo otvirat a tim se ridim.....ono se obcas stava,ze mas presazeny magneto a nebo vacku a pak muzes stelovat podle dvaceti ruznejch papirku a neseridis to....
Datum: 17. února 2009 11:53
Jméno: david
IP: uživatel1553
 Čau tak ten papirek má také 0,05mm a tlusté to není. Taky to šteluju podle papírku.
Datum: 17. února 2009 11:47
Jméno: mcqeen
IP: uživatel501
 Čagos hoši.Chtěl bych se zeptat jestli existuje něco jako chrom ve spreji.Vím že sou různý stříbřenky, ale já bych potřeboval, aby to bylo mrtě lesklý.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2009 19:30
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 já jsem nastříkal "chromem ve spreji" valník za čtyřkolku a to jen tak jako hele sprej, tak kam ho plácnu? hm tak třeba na valník, valník má sem tam povrchovou rez a zrovna čistej taky není, je to tam tři čtvrtě roku, je to na dešti, na mrazu, sněhu, slunci a drží to jako přibitý, i když je na spreji napsané: "není odolné vůči otěru a oděru" z toho mi vyplývá, že když to odmastíš, obrousíš rez a trošičku zdrsníš a pak tam mrskneš ten sprej tak ti to bude držet několik let
Datum: 17. února 2009 19:30
 Ten chrom ve spreji bude chvilku vypadat pěkne ale není to na venkovní podmínky. A kdyby si to náhodou chtěl přestříknout bezbarvým lakem aby to drželo, taky to nejde. Teda u většiny ale jsou i vyjímky.. Musíš dobře vybrat. Ale pravej chrom je holt pravej chrom. Jestli chceš vyleštit něco co je z hliníků stačí leštící sada s kotoučema, potom stříkneš bezbarvym lakem a je to paráda, jako zrcadlo
Datum: 17. února 2009 13:36
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 no tak jasný ale já rači kopresor a pistoli
Datum: 17. února 2009 11:54
 to:mustang23333 Pokud kupujes kvalitni spreje, tak na hovno nejsou. Jsou plneny pod hodne velkym tlakem a maji az 10x lepsi roztrik nez ty za 150Kc...
Datum: 17. února 2009 11:38
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 existuje ale stojí to za hovno rači si to nastříkej barvou a kompresorem spreje sou na nic
Datum: 17. února 2009 11:28
 Zdar draci,co si myslíte o těhle ůpravách od azmarka na Jawa 70ccm?http://www.jawa-50.wgz.cz/tuning-motoru/hvezdicova-hlava-a-dalsi.html Píše že to pak má8k-10k ale to myslí ze sériovým karbecem ne?Protože 8K-10K může mít i 50ccm!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2009 17:13
Jméno: Standa
IP: uživatel5323
Datum: 17. února 2009 17:13
 No já mam válec od Jawa Racing50 a on řikal že má parametry na 10k a řikal že odhaduje tak 12000ot/min. možná víc takže válec mam dobrej,hlavu vějířovou mam od azmarka,vejfuk nevim jakej,karbec mam z minibike 19mm difůzor,zapalování zatim bateriový do budoucna možná bezkontakt ,podkova jehlový ložisko na pístím čepu,upravenej píst,klapka,přetí přefuk,uprevenej vejfukáč,pomocný vejfukový okýnka, prostě válec má parametry na 10koní a když udělam dobře všechny ostatní věci tak to z toho tich 10k snad dostanu,největší problem mam z vejfukem!
Datum: 17. února 2009 16:26
 No já mam válec od Jawa Racing50 a on řikal že má parametry na 10k a řikal že odhaduje tak 12000ot/min. možná víc takže válec mam dobrej,hlavu vějířovou mam od azmarka,vejfuk nevim jakej,karbec mam z minibike 19mm difůzor,zapalování zatim bateriový do budoucna možná bezkontakt ,podkova jehlový ložisko na pístím čepu,upravenej píst,klapka,přetí přefuk,uprevenej vejfukáč,pomocný vejfukový okýnka, prostě válec má parametry na 10koní a když udělam dobře všechny ostatní věci tak to z toho tich 10k snad dostanu,největší problem mam z vejfukem!
Datum: 17. února 2009 15:41
Jméno: standa
IP: uživatel5317
 a na co sem zapomel to je zapalovani s rizenym predstihem(3200,-)...taky ti dost prida a ve spravne kombinaci s vejfukem-jejej  .....a odhadem bys z toho moh mozna i tech 8 koni dostat kdybys byl sikovnej....a celkove to asi bude levenjsi nez azmarek.....a hlavne s tim muzes na zavody....70ccm nesmej vsude zavodit.....
Datum: 17. února 2009 14:38
Jméno: Standa
IP: uživatel5317
Datum: 17. února 2009 14:34
 Stando máš pravdu taky sem na to koukal já sem to nechtěl hned taky ted dělam 50ccm a hlavu a všechny tuning díli už mam jenom ten vejfuk mě pořád dělá starosti,a ted si dělam zapalování a tu 70ccm sem chtěl dělat až dýl ale nakonec to nebudu dšělat vůbec!Stačí my válec 50ccm s parametrama na 10k!
Datum: 17. února 2009 13:27
Jméno: Standa
IP: uživatel5317
Datum: 17. února 2009 13:08
 Jo já vim že 10k je na 50ccm dobrý ale píše že 70ccm má 10koní a to se mi zdá málo na 70ccm ale pokud myslí ze sériovým karbecem a vejfukem tak to jo!
Datum: 17. února 2009 13:03
Jméno: mara
IP: uživatel252
 a co se ti nezda??? ma to pokud se nepletu seriovej karbec i vejfuk kladivka co by jsi chtel 50-tky s 10 a vice konmi jsou extrémě poladevy a moc veci na nich seriovejch neni
Datum: 17. února 2009 12:57
Datum: 17. února 2009 8:18
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/259018-550.html
Chlapci je tuto za takový peníze prodejný bez SPZ...?
Omlouvam se ze to sem davam ale docela me to zarazilo
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2009 11:36
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 no vidíte já sem ďál jednomu chlapovi od nás řemenice a domeček pro ložisko na soustruhu a řek že se mu ve stodole válí ňáká motorka a byl to 550 kompletní ale trochu orezlej teď ho čeká GO
Datum: 17. února 2009 11:36
Jméno: mcqeen
IP: uživatel501
 Čeho je hodně toho je příliš.Jeden chlap z Pardubic kámošovi prodal 550ku za 6.500 novej lak spz a papíry.
Datum: 17. února 2009 11:24
Jméno: standa
IP: uživatel5317
 je hezkej.....pokud ma opravdu prepsatelny TP tak cenna 15 000,-je realna....chyb ma dost,ale za 10 tisic se obcas prodavaj uplny mačety....
Datum: 17. února 2009 9:56
Jméno: Rixik
IP: uživatel291
 tenhle sde spz by byl tak za 10 000
Datum: 17. února 2009 8:15
 Hojte draci ,nevite proc mi svička haže malou jiskru ? a nejde nastartovat , a ta objimka jak je na inducni civce , je spravne , ze je odizolivana od kostry a jen ten dratek de na kostru , nebo by mela ta objimka byt primo na inducce a pak kostra ? jako zadne odizolovani paskou ? bo jsem tam dal pasku dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2009 9:37
 Nevim jistě, ale není 15ka místo kam dát kabel ze zapalování?
Datum: 17. února 2009 9:37
 Idukční cívka je ukostřená pře drátek z vývodu č. 15. Jinak cívka má být normálně v té kovové objímce přichycená k rámu. Izolepu tam možná dal někdo, protože cívka vyklouzával z objímky. Správně ta má totiž být ještě takový plíšek, který zabraňuje posouvání v objímce. Jiskra může být slabá z mnoha důvodu - špatný odtrh (správně 0,4mm), špinavé kontakty, špatný zapalovací cívka, její špatné umístění (vpravo dole), vleká vzdálensot cívke od magnetu, slabý magnet, špatná kabeláž, špatná indukční cívka, svíčka, velká mezera mezi kontakty svíčky (správně 0,4-0,5mm), fajfka, špatné zapojení, ukostření. Chce to prohlédnout od zapalování až ke svíčce, jestli je vše čisté, správně a pevně zapojené, seřízené a není nic poškozené.
Datum: 17. února 2009 0:35
 draci prosim o radu, na jawě 250 nevim teď jaký na tý šroubovací svorce jak je na zapalování tak jaký číslo mám zapojit na dobíjení baterky? jo a ještě z toho výstupu de střídavej, nebo stejnosměrnej proud? a vyřešila by to dioda (třeba klasika křemíková)? předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2009 0:24
 No tak Jawa 250 stejně jako ostatní české motorky má dynamo. A pokud vím, tak dynamo vyrábí stejnosměrný proud, takže není potřeba nic usměrňovat. Dynamo bylo více druhů, ty starší snad měli na sobě regulátor dobíjení, ty novější už jen svorkovnici s 5 svorkami. Tady jsou elektrické schémata motorek, tak se podívej, snad to bude dobře patrné. http://www.sesa-moto.cz/minulost/?c=6
Datum: 17. února 2009 0:24
 Hojte draci , je to sice dlouho , ale nějaky borec se mi tu ozval , ze mi proda výfuk uplně zachovalý ,ale odmítl jsem to icq měl Íza , tak jestli by jsi se mohl ozvat , nebo jestli někdo mate god vyfuk , tak se prosim ozvete 317262549 nechci kupovat tu falsku činskou dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2009 7:18
 to FOH : Jestli ti muzu dat radu tak od tohoto uzivatele ruce pryc. Spolehlivost nulova a komunikace velice spatna. Byl dohodnut sraz a pred srazem jsem si to chtel telefonicky overit a nic... Takze radsi si priplat jako ja za ty kvalitni kopie a budes mit klid.
Datum: 17. února 2009 7:18
Jméno: chudozka
IP: uživatel4933
 zdar draci uš nevim kam to mám napsat mám jawu 350/638 a mám problem s tim že mi jezdi jen na jeden válec a uš fakt nevim co stim jiskru to hází kladívka jsou nový odtrh je nastaven a ještě jsem radši dal pístní kroužky a furt hovno fakt uš nevim čim to může bejt sím poraťte
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2009 11:34
Jméno: robertn
IP: uživatel5318
 jak říká pedro, tak přehoď cívky. přehoď je i s kablíky a fajkami. buď to bude cívkou nebo fakt vadná fajka, ikdyž je nová, nebo máš vn kablík blbě zašroubovaný. jinak nevím.
Datum: 17. února 2009 11:34
 tak zkus prohodit indučky ... nebo zkus dat jenom o krapet menší předstih ale nevim no ...
Datum: 17. února 2009 9:16
Jméno: chudozka
IP: uživatel5316
 *jedině že uš by byla unavená cívka
Datum: 17. února 2009 9:01
Jméno: chudozka
IP: uživatel5316
 dělá to uš od studeného a pak se začne chytat aš při vyšších otáčkách ale jen jak kdy. zahřát jí moc nemohou pač mi pak začne flusat vejfuk u toho válce kterej předtim nešel pač je celej zalitej benzem uš se rozlít kvůli tomu. fajfky jsou noví svíčka taky jedině že uš by byla unavená fakt nevim.
Datum: 17. února 2009 9:00
Jméno: robertn
IP: uživatel4939
 některé závady jsou záhadné. mě dříve zlobila 639. zahřála se a začal vynechávat levý válec a někdy i pravý. na krátké vyjíždce to bylo v pohodě, ale při trošku delší vyjížďce to bylo špatné. zahřátá v otáčkách byla v pohodě, ale ubral jsem otáčky a jelo to na jeden válec. někdy nešel ani druhý válec. všechno bylo perfektkně seřízené, jiskra pěkná v tu pravou chvíli, svíčky nové, pak konďáky nové... nakonec to bylo fajkama svíček! ha ha. taková věc. za studena byly těsné, za tepla ne. když se zahřály, tak se tam něco roztáhlo a projevilo se, že jsou vyběhané a pořádně nesvírají svíčku. no, byl to čas potupy.  ale když se vychytají takovéhle mouchy, tak je jawa skvělá a hlavně má duši. asi i proto někdy tak zlobí.
Datum: 17. února 2009 6:54
 co svíčka ? nemusí třeba hazet pod tlakem ...
Datum: 17. února 2009 0:02
Jméno: robertn
IP: uživatel4939
 dělá to studený motor nebo až když se zahřeje?
Datum: 16. února 2009 23:59
 Zdar draci, koukám na fichtl-krámku do sekce stadion/jaweta na kohoutky a...bude tenhle kohoutek pasovat do stadiona(S11)?: http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_323.html Jako ve smyslu jestli by měl jít našroubovat, jestli nebude vadit sítko a tak - mám tam od původního majitele nějakej vodovodní či co a vůbec mi na tom nedrží hadička a pořád to za jízdy trochu kape. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2009 21:44
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 http://www.stream.cz/video/11/242545-motocykleni
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2009 14:42
 Ve strakonicích je ČZ jo?To ani nevim
Datum: 17. února 2009 14:42
Jméno: maro50
IP: uživatel5309
 velmi pekne..
Datum: 16. února 2009 22:53
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 jj.. kukal jsem na to . jako aj ty motorky pěkne a zachovale...
Datum: 16. února 2009 22:33
 Je to zajímaví
Datum: 16. února 2009 22:14
 zdar draci potřebuju radu mám jawa 250 kývačka a nejde mě řadit 4 a 3 tam jde dát hodně špatně nevíte cím by to mohlo bejt??? měnil sem pružinky v převodovce na řazení mohlo by to dělat ono?? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2009 21:18
Jméno: Luteja
IP: uživatel2253
 Aojte hosi... potrebuju poradit uz fakticky newim. koupil sem tadyk novy magneto, mam nastevenej predstih, svicku mam 14-5R. a problem je ten ze chvilu to jiskru hazi a chvilu zase ne-e. Aji draty sem prozvonil fsechno funguje... uplne uz su v pr... tak plosim poradte...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2009 14:01
 vyměn indukční cívku kdyby to nepomohlo tak máš špatně natočené zapalování ja se stím už setkal
Datum: 26. února 2009 14:01
Jméno: Luteja
IP: uživatel2253
 magneto jako drzak civek a kondiku
Datum: 17. února 2009 17:48
Jméno: standa
IP: uživatel5317
 on tady sesa nekdy prodaval magneto?? k tvymu dotazu...muzes mit blbej kondik nebo inducku a nebo to mas proste blbe serizeny.....
Datum: 17. února 2009 11:47
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
Posl.aktualizace: 16. února 2009 21:09
|



|