slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1875  1876  1877  1878  1879  1880  1881  1882  1883  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: salic1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci mám tu takový problém:Vytáhl jsem z garáže Mustanga a chtel jsem jít jezdit ale dřív jsem ho postavil na stojanek hodil jsem tam 3 a zacal ho tocit ale najednou padla mensi rana a zdechlo to:jiskru to dava ale zkouseli jsme to roztlacit a vubec nic prosim poradite mi co s tim muze byt DIK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2009 16:09
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je možné že ti vystřelil simerynk nebo jesli to nebyly kroužky
 
 
Datum: 26. února 2009 16:09
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
a vubec neodnesl to retez? na trojku, to se mohl kousnout prave on...nebo nasati ciziho telesa pokud nemas na karbci filtr a okolo bordel, prevodovka se mohla kousnout nebo neco se spojkou (spise blbost)...ale ten retez neni az tak nerealnej...
 
 
Datum: 19. února 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pokud sla rana ze vnitr valce tak neni nic presnejsiho nez sundat valec a kouknout co se stalo...tez bych to videl na krouzky nebo na nejaky defekt ve valci (mohla to odnyst klika nebo loziska, tezko rict)...rezeber, uvidis a pak podle toho dal pokracuj...pokud to neni ve valci tak seridit zapalovani jak tu pisou ostatni a zkontrolovat karbec...ovsem nejvetsi pravdepodobnost bych prisuzoval prasklym krouzkum...
 
 
Datum: 19. února 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5342    
moh se ti urazit krouzek o kanal......to sou napady to postavit na stojanek a tocit studenej motor .....tezko rict co se stalo....moc si nam toho nerek....jen ze tam neco kleplo....potom tezko rict....ale tak tim ze to rozeberes a seridis to nic nezkazis....
 
 
Datum: 19. února 2009 15:47
 
 
 
 
Jméno: Pecan      IP: uživatel1226    
no hele to muze byt taky predstih me to strilelo do sani a taky to bylo predstihem :-)
 
 
Datum: 18. února 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: Déža Mazák      IP: uživatel4218    
to bude tím že je tvůj Salič:-D
 
 
Datum: 18. února 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: Mildaxl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci koupil jsem jawu 50/23 a prosím pošlete mi nějaký odkaz návodu na zvýšení nebo na mail MachMilan@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2009 21:13
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zvýšení? pokud myslis výkon tak net je toho plny. pokud myslis podvozek tak dej dopredu tlumice z 25O a zadek budes muset překopat:-)
 
 
Datum: 18. února 2009 21:13
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
Zdar draci, mám dotaz na Stadiona. Sehnal jsem od spolužáka motor, skoro nejetej (co nevidět ho rozlousknu, jinak jednolamelová spojka jako nová), sundal jsem hlavu, válec a...(pro informaci: jak jsem se dotknul 2 pístních kroužků, tak se mi rozsypaly v ruce!) někde pod klikovkou je třetí pístní kroužek co se za jízdy (jakej ***** to řídil?!) rozlomil, svez se po pístu nahoru a udělal pořádnou drážku do hlavy válce! Za chvíli snad přiložim fotky. A ve válci jak jsou ty kanálky či co...nevim jestli to udělal taky ten kroužek, nebo jestli to tak má bejt, ale příjdou mi takový ,,uražený''. Z fotek bude poznat víc. No, co potřebuju - (až kouknete na fotky) myslíte že se vyplatí to zkusit složit a že by to mohlo jet? A nevíte někdo jak by se dalo zhruba zjistit jestli mám alespoň trošku rovnou klikovku? - nebo jak by se daly dvě porovnat (druhá je zachovalá, ale byla v popelnici - ještě že jsem ji našel). Předem díky, fotky dodám hned jak to půjde ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
Tyjo, to já myslel že to má aspoň kotoučovou brzdu (nebo buben z jawy 250). Někde na youtube je Stadion jak žene 130km/h, ale to je extrém a hlavně....ten zvuk se nedá poslouchat :-D No, asi přehodnotim svoje rozhodnutí - 1) motor složim a asi daruju spolužákovi (chce jezdit ty silniční 50ccm závody, myslim že Stadion by nebyl špatnej). 2) nechám ho v krabici na náhradní díly (ale pochybuju o využití...doufám že třeba spojková lamela časem neshnije či tak něco...)
 
 
Datum: 19. února 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tinker> Když jsem upravil původní karburátor, tak pokud jsem ho potrápil, tak z kopečka to jelo taky přes 60km/h. Jinak ten karbec je zlo ...žádný seřizovací prvky.... nic .... například bohatost směsi, jsem seřizoval tim, že jsem nechal povolenou trysku a do jejího závitu dal kousek hadru, aby se to nepovolovalo :-D. A jestli se Ti zdá 60km/h na mopedu hodně, tak to nechtěj vědět, co se děje na závodech.... přes 115km/h ..... rám bez výztuh a často i původní brzdy :-D :-D :-D
 
 
Datum: 19. února 2009 19:15
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
Ta klika na fotce byla ta z popelnice, jak je na tom ta v motoru ještě nevim (možná by mohla běhat...a kdyby to kopalo, tak to vůbec vadit nebude). Tyjo, žeby se dělaly kanály s takovou pečlivostí? Ale tak je to možný, co já slyšel, tak výkon motoru Stadiona brzdí jen karburátor - stadion s jinym karburátorem běhá bez úprav údajně i 75km/h (nárůst rychlosti o 200% :-D ). Vim že se s normálním z fichtla údajně jezdilo něco přes 60km/h (s originálním to ženu a jsem rád za 45km/h)....ale ono na ohnutý trubce (rám vlastně ani nic jinýho není) je i těch 45 maximum....z vlastní zkušenosti vim že jednou v létě to bylo živější, povolily se mi šrouby na kole a motor lítal několik cm do stran (bez úprav)..opravdu ďábelskej stroj, doteď z něj mám strach!
 
 
Datum: 19. února 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5343    
kecáš ne:-D:-D:-D:-D stadaky meli ladenej vejfukovej kanal od vyroby:-D:-D:-D tak to je sila:-D jinak k tomu valci no.....zdenku da se rict ze s tebou souhlasim,ale po tom vsem co se tu dnes a denne resi.... rovnou doporucuju vybrus:-D Jinak ja mel v jednom valci daleho horsi úkazy a rejhy a jezdil normalne..... ke klice sem se nevyjadroval,protoze proste ja na ni nic nevidel,jen ze je pod nanosem sajrajtu:-D:-D
 
 
Datum: 19. února 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No hele......ten válec je ještě celkem v pohodě.....jen by to chtělo vnitřek přelíznout šmirglem (600 nebo jemnější) aby zmizela ta rez. A ty trošku vyštípaný kanály a hlava .....jen bych vylámaný místa trochu zaoblil a víc na to kašli. Klikovka je po smrti..... vypadá, že na ní jsou hliníkový piliny, asi jak jsi likvidoval kartery..... určitě jsou už i v ložisku. Stando....výfukovej kanál je uštíplej jen na spodní hraně.....to rozšíření po stranách je fabrickej "tuning" :-D.
 
 
Datum: 19. února 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
no u toho kanálu jsem koukal a má to i můj druhej válec (a funkční stroj abych měl úplnout jistotu rozebírat nechci). No, výbrus....já myslim že je na tom ještě dobře (v porovnání s tim z fichtla, kterej je údajně jako novej vypadá stejně), to jsem taky moh vyfotit ten záložní - tam to všechno zrezlo (ten válec už byl v garáži dýl). Ložiska nějaký mám (myslim že stejný), rozeberu to snad v nejbližší době (až bude čas a teplo) a uvidim co se z toho vyklube.
 
 
Datum: 19. února 2009 14:28
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5342    
Hele uprime tomu motoru nedavam moc nadeje....aspon to rozeber,prkontroluj loziska vsemozny vule a aspon tam dej gufera pretesni to....ten valec taky nevypada moc dobre....nevim jestli ten vejfukovej kanal je vylomenej a nebo jestli ho nekdo "otevrel" a ten vylomenej kus prepousteciho kanalu mozna bude vadit....ten valec bych dal aspon na vybrus a bude to Hop a nebo Trop......popelnicovy veci myvaj jednu velkou vadu,a to takovou,ze sou vetsinou k nicemu....:-)
 
 
Datum: 19. února 2009 11:18
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
Docela mě zaráží ten píst, je to černější než to předtím vypadalo :-o Napište mi váš názor - je nějaká šance že by to fungovalo kdybych sehnal karburátor, elektriku a pístní kroužky? - stačí jen aby se to prostě točilo a spalovalo směs (a mělo i trošku tah)...chci si složit motor z ,,popelnicových'' dílů s minimální investicí, tak jestli by to z tohohle šlo. předem díky za každou radu
 
 
Datum: 18. února 2009 21:06
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
...tam jsem nedoplnil ten odkaz na mýho POJÍZDNÝHO stadiona: http://www.sesa-moto.cz/galerie/stadion/id_13640.html Mě ta spojka taky nejde do hlavy - v tom motoru co jsem řezal (ono to ale opravdu jinak nešlo, přísahám!) byla dvoulamelová (a celkově byl ten motor jinačí, jak je třeba pod karburátorem ta ,,vanička'' aby se tam vešel, tak moji Stadioni maj jen dirku z řetěz. kolečku, tamten tam žádnou dirku neměl a skrz kartery šla trubička na silnici), zato u mých (nevim ale přesně jak ten pojízdnej, tam jsem jen utěsnil kryt, přidržel co vypadlo a šel radši pryč) byla jednolamelová. Určitě by to bylo poznat na stylu zaběru spojky, ale nemám co srovnávat...ale proti fichtlu mi přijde že zabírá líp, u fichtla si to zabírá vždycky jinak (ale fichtl má na mě moc velkou Vmax [nekecám!], tak budu radši ,,mopedit'' na Stadionu). Tady jsou ty fotky (snad): http://uloz.to/1330647/Stadion.zip
 
 
Datum: 18. února 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
už běžim, během chvilky se to snad uploadne. Koukám že já dal nějakou extra kvalitu a jedna fotka má 3,5MB, tak to bude chvíli trvat (aspoň budou vidět detaily). Mimochodem já se podíval do popelnice před domem a tam krásnej motor Jawa 552, pár dílů chybělo (a jako vždycky i elektrika), ale jinak O.K., dokonce nějakej novější typ! Ale to jsem na Stadiona tolik nehleděl a chtěl zprovoznit fichtla co jsem dostal k vánocům...a nakonec to dopadlo tak že motor 552 nešel rozdělat, tak se rozbil kladivem + nějakou rozbruškou či tak něčím - a to jen kůli kolečku z převodovky, za který jsem měl slíbenou zánovní nádrž. Ale tak ono v karteru už stejně předtim byla díra a druhej praskal, tak to tolik nevadilo - jen jsem vyndal všechny díly co v tom byly, hodil si je do hrnce, schoval pod stůl a kartery před cca 2 dny vyhodil. To co chci teď složit je nějakej (asi) starší typ od spolužáka, jeho příbuzenstvo na tom údajně jezdilo jen v krajních dvou polohách - z kopce bez plynu (takže nemazal) a kdekoli jinde naplno. I když jednou osedlal mýho stadiona () a na neutrál to udusil (to mě se ještě nikdy nestalo!), takže že by on byl o moc lepší než jeho příbuzenstvo, to asi ne. Tak koukám, dohromady to má 35MB (já to s tou kvalitou asi opravdu trochu přehnal)! Snad moc nevadí, kdyžtak to zmenšim, ale nebudou tolik vidět detaily - je to na vás, ale už jsem uploadoval 40%. Trochu mimo - motor co chci složit má číslo 52611 a můj pojízdnej (odkaz výše) má 79475 - to bude asi hooodně starý. Za chvíli to bude uploadovaný, hned pak pošlu ten odkaz.
 
 
Datum: 18. února 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me porad neni jasna ta jednolamelova spojka,nikdy sem ji u stadaka nevidel,resp sem vzdycky videl jenom dvojlamelovou,nevite nekdo jak to je?
 
 
Datum: 18. února 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: sliva.bor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja bych taky potřeboval motor
 
 
Datum: 18. února 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nahoď fotky, ať je jasno. Mimochodem, by se mi taky hodil motor do mopeda......na náhradní díly.
 
 
Datum: 18. února 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoď sem foto a my ti poradíme:-).)
 
 
Datum: 18. února 2009 18:54
 
 
 
 
Jméno: Fikejs      IP: uživatel5042    
Čagos draci.Chci se jen zeptat jestli vůbec v něčem jsou ty trysky Dell Orto lepší než normální? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2009 18:36
 
 
 
 
Jméno: domtes      IP: uživatel779    
do původní dell orta nenarveš :-D ty jsou pro karbece dell orto
 
 
Datum: 18. února 2009 18:36
 
 
 
 
Jméno: JackNoFree ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To monty........Taky mne napadlo ze to tam chce dat!!!!
 
 
Datum: 18. února 2009 17:39
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
než normální, chces je snad nacpat do origo karbecu?:-D
 
 
Datum: 18. února 2009 17:38
 
 
 
 
Jméno: JackNoFree ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V to ze je je nepouzijes na orig karbec fika!!!Tyhle jsou do karburatoru dell orto a hledas si pomoci tech trysek tu nejvhodnejsi pro tve vyuziti
 
 
Datum: 18. února 2009 17:32
 
 
 
 
Jméno: vojin      IP: uživatel2971    
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2009 11:21
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5342    
Hele jako je ta klapka levná,ale obyčejná...:-) kdo ví co bude delat......
 
 
Datum: 19. února 2009 11:21
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel5339    
mam novi katbes na piagio ciao lacno ho prodam
 
 
Datum: 19. února 2009 8:38
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Jo,jsou stejné.
 
 
Datum: 18. února 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: vojin      IP: uživatel2971    
Proc to davas do miho dotazu?Nemuzes to dat normalne do pokecu!
 
 
Datum: 18. února 2009 17:49
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
kde se da koupit jen ten karbon jen naka ta folie mam to na jinou motorku a tak sou laminatovi a lepsi sou karbonovi tak premejslim vymenit to
 
 
Datum: 18. února 2009 17:35
 
 
 
 
Jméno: Agyn      E-mail:      IP: uživatel5326    
Jenom dodavam proč chci černy valec. Jedná se o ČZ 175 typ 487.1 a leštenej motor s hlavou a černý valec děla dost peknou kombinaci. pokud víte jakou barvu (značka,typ,druh) tak budu rad za jekekoliv info. Zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2009 10:50
 
 
 
 
Jméno: radulka6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ve speciálce,která je přímp na barvy řekni,že chceš to samý,co byla tabulovka. když to nebude někdo moc mladej,tak bude vědět co.
 
 
Datum: 19. února 2009 10:50
 
 
 
 
Jméno: David . K.      IP: uživatel2215    
jestly to chces mit opravdu pekny a chces aby to odvadelo teplo tak dej na valec elox..
 
 
Datum: 18. února 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: moly      IP: uživatel1913    
Čauves....ten přední blatník co je na tomhle fikovy http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/259382-21.html sem už párkrát na 21 viděl...je z mustafa žejo?....a dělali se i 21čky s timhle blatnikem?..díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2009 11:26
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5342    
pro steva: co sem nevidel,tomu neverim.....ale to uz asi víš. O vasich fichtlech 2.generace mam svuj nazor,ale tohle je bohuzel rám,co se daval na stary 20 a 21,tudiz ten blatnik je opravdu bastl....vydle užasný:-D a vejfuk z taiwanu.....jediny co se mi libilo,byl ten zadni plech..:-) Za 1200,- se mu urcite zajemnci jen pohrnou:-D:-D takovyho zmetka bych mozna postavil i ze skladovejch zasob:-D:-D
 
 
Datum: 19. února 2009 11:26
 
 
 
 
Jméno: radulka6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
je to Mustafa . A ten vejfuk taky není Fichtl
 
 
Datum: 19. února 2009 10:53
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Ok...díkes díkes.....jinak je to strašně hnusný s tim blatníkem :-D
 
 
Datum: 18. února 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
nene byly to 21 takzvane druhe generace, mely prave blatnik z mustafa, serizly vyfuk mustafacky a ty hranatejsi plechy...proste pak braly dily od mustafa...takze byla...ale pokud ty plechy k tomu puvodne patri tak tam dal mustafacky blatnik apc ty plechy patri prave ty prvni generaci, to jsou 21 jak je zna nejvic fichtlaru, delaly se treba uz po roce 1975 s tema hranatejma plechama a serizlym vyfukem ale daval se tam este dlouho dobu ten hluboky predni blatnik...
 
 
Datum: 18. února 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5328    
ja si myslim ze se to prodavalo jen jako nahrada v mototechne
 
 
Datum: 18. února 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel5196    
delali aLe bylo jich málo
 
 
Datum: 18. února 2009 17:48
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
By brutálně ohnutý vidle sou cool...:-D:-D:-D
 
 
Datum: 18. února 2009 17:43
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel5329    
já bych řekl že se takhle dělali já sem to měl taky na svý 21
 
 
Datum: 18. února 2009 15:42
 
 
 
 
Jméno: Bubak.3112      IP: uživatel5327    
Zdravim všechny.Mám dotaz jestli se sá někde sehnat jen optická vložka předního světlometu na babettu 201.000. Všude kam jsem se dostal jak na internetu nebo v obchodech s díly na babettu tak mě ujištovali že se optická vložka ( kulaté sklo na přední světlo) se samostatná nevyrábí a musím si koupit jen pouze celé světlo.Poradí mi někdo prosím.Dekuji za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2009 16:37
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel5331    
podej si inzerát a zárověň se koukni po inzerátech a na burze !
 
 
Datum: 18. února 2009 16:37
 
 
 
 
Jméno: FOH      IP: uživatel4659    
Hojte, mohl by se někdo k tomu říc svůj názor? Hlavně ty Frikuline , jestli to třeba dělaš jinak lépe levněji . Děkuji, http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/259290-tuning-diely-jawa-pionier.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2009 20:20
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
on myslel že prodává aj ten kit co je na prvním obrázku ale FOH to je made by F_K firesnek
 
 
Datum: 18. února 2009 20:20
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Napiš Adamovy sám...:-) Ale co po mě chceš...? Zapalování nemám, karburátory taky nevedu a válec s hlavou z pucha bohužel taky nemám....:-D:-D:-D Takže co bych měl dělat líp nebo levnějc..? :-D
 
 
Datum: 18. února 2009 15:05
 
 
 
 
Jméno: Agyn      E-mail:      IP: uživatel5326    
Nazdar borci. Neporadil by me nekdo jak dostat z žebrování bordel (jde me o nejhlubší místa).Chci valec nastrikat na černo (mužete poradit druh barvy:-D ) a na te špíně by to asi nedrželo. diky za rady cawes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2009 18:32
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
Já mám doma několik litrů starý nafty a na testovacím motoru jsem zkoušel čištění...nechal jsem to v tom odležet asi dva dny, bral to kartáčema a vším co bylo poruce (kromě kladiv) a pořád to má takovou ,,nezdravou'' barvu...ten bordel tam drží jak nevim co. Ale tak to nevadí, až budu opravdu potřebovat vyčistit žebra že to bude špatně chladit, tak na něco příjdu, nebo to hodim do šrotu a koupim něco lepšího (je to skoro nejetej Stadion S11 s chybkou v hlavě válce a bez pístních kroužků - časem ho chci složit).
 
 
Datum: 18. února 2009 18:32
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To se nestříká,ale eloxuje
 
 
Datum: 18. února 2009 16:44
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5328    
doslova jak rika groovestreet....ale uplne luxusni je kdyz si ten valec hodis do misky s technickym benzinem a ouzkym stetckem to vystouras..... Dotez moji strany: Pokud se jedna o valec typu 20-23 tak proc ho chces nabarvit? je to k nicemu,na co barvit hlinik....a ani to nevypada hezky..... Pokud se jedna o valec z pareza,tak se doporucuje valec nechat opiskovat a ihned nastrikat nejakou zaruvzdornou barvou(cernou).....je litinovej...tomu to tolik nevadi....beztak blbe odvadi teplo.....
 
 
Datum: 18. února 2009 14:56
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Benzín, šroubovák a hadr :-)
 
 
Datum: 18. února 2009 12:12
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nastříkat? když už tak bych volil eloxování ale rozhodně ne barvu. zkus to hodit do arvy to by mělo pustit, pak už to jen protáhnout hadrem
 
 
Datum: 18. února 2009 11:07
 
 
 
 
Jméno: Robie ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci. má tady někdo čz 250 455? rád bych se zeptal na srovnání s jawou 250 559. vím, že číza je menší, lehčí a v černé barvě je prostě úžasně sexy. ale jak je to z hlediska vibrací, vibruje méně nebo více než 559? 559 na to měla prý i nějakou vyjímku. každopádně na trase dlouhé 150km ty vibrace pak už vadí. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2009 14:06
 
 
 
 
Jméno: Peli      IP: uživatel4789    
Čus, já 455ku mám a záleží na tom jak ji točíš, v tom cestovním režimu to není nic hroznýho ale v ty poslední čtvrtině otáček to v jednom momentě začne hodně vibrovat. mám jednu z prvních takže nemám hlavu chycenou k rámu, takže ty další série na tom budou trochu líp. Na panelce sem jel jenom párkrát takže nemůžu moc srovnávat, ale co si pamatuju tak jawa ani moc nevibrovala.
 
 
Datum: 18. února 2009 14:06
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
A jeste se chci zeptat co je to za nadrz na tom upravenym mustafovi ci pinalovi http://www.jawa50zavody-foto.wz.cz/Upravy%20pro%20silnicni%20zavody/ je to 17 fotka od shora.Predem diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Speciálka Jawa
 
 
Datum: 18. února 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: Peli ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vypadá
 
 
Datum: 18. února 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: Peli ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vypadá
 
 
Datum: 18. února 2009 17:23
 
 
 
 
Jméno: Peli ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no 17. ta černobílá? to vipadá na bizona
 
 
Datum: 18. února 2009 17:23
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
jej..sry...nedočetl sem to.....ta nádrž kterou myslíš bych řekl že je z čz 175...ale nvm..ve veteránech se moc nevyznám :-D
 
 
Datum: 18. února 2009 15:37
 
 
 
 
Jméno: moly      IP: uživatel1913    
Řekl bych že je to půlka nádrže z fichtla. :-)
 
 
Datum: 18. února 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Zdarec hosi,chci se vas zeptat jestli vam fichtl kramek bezi uplne normalne ja kdyz ho zadam tak se mi ta stranka otevre tak to 4min. a ocetu ani nemluve tam se obcas prozmenu nezobrazi cat ale zustanou tam jenom profily a dolni lista!Jine sdtranky mi bezi uplne normalne pouze tady je to nejaky spomaleny! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2009 19:30
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ma pretizeny servery, na tolik lidi to proste uz nestiha, muj nejstarsi datovej server na kerym sem mel stranky tak to byla 330 Mhz plecka a slapala...taky na ty stranky moc lidi nechodilo...proste to je pretizeny...
 
 
Datum: 18. února 2009 19:30
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
žeby mu díky těm profilům nestíhal CPU či tak něco? - jednou jsem se dostal na web co běžel na 90MHz PC a několika MB RAM a i ten byl rychlejší než je někdy sesa-shop. Nic proti sesa-shopu, jen že chci objednávat díly a v určitých hodinách jsem rád když se mi něco zobrazí. Asi budu objednávat v noci nebo dopoledne (až někdy nebudu ve škole). 2Standa - ono to zlobilo i před těma profilama, ale ne tolik.
 
 
Datum: 18. února 2009 18:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5328    
no zlobi to od ty doby co sesa udelal profily.....asi nekde chyba no...ale nebojte ze to sesa neví...urcite na tom zapracuje.... Neni to poprvy ani naposled:-)
 
 
Datum: 18. února 2009 14:57
 
 
 
 
Jméno: bady      IP: uživatel2749    
tak tak to stejný mám i já.takže nejste samotní.
 
 
Datum: 18. února 2009 14:16
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mam stejný problém, hlavně třeba ve večerních hodinách to bejvá opravdu nedostupný :-) Sesa jednou psal že s tim něco udělá
 
 
Datum: 18. února 2009 8:57
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chyba neni na tvem prijmaci. :-) Ja mam doma 20Mb net a nekdy se mi ani nenacte....
 
 
Datum: 18. února 2009 7:19
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4545    
http://www.youtube.com/watch?v=XoC_-N8V4fs&feature=channel_page To taky naštve :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2009 17:46
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hezký...:-) To je přesně ono.....nikdo neví kolik síly v tom motoru je...:-D Tady je to přímo....FEEL THE POWER....:-D Dostat tou hlavou nebo co to z toho letělo tak je člověk mrtvej....:-D
 
 
Datum: 18. února 2009 17:46
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel1506    
kdyz mi zanedbatelne fouka fichtl pod hlavou ma to vliv na to ze nedrzi volnobech mokry to nikde neni ale kdyz sundam hlavu tak ta plocha je mokra do by prece nemelo bejt ne?? snad to sedne utahli to je na max do krize a este jsem to bobouchal poradne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2009 15:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5328    
fikusi ja ti snad postavim motor a poslu ti ho postou at se konecne svezes......ty ses kouzelnik.....jak ti zase muze foukat hlava? kazdopadne jestli fouka pod hlavou,tak straci tlaky a to muze spusobovat ze nedrzi volnobeh.......
 
 
Datum: 18. února 2009 15:01
 
 
 
 
Jméno: Kubík      IP: uživatel1732    
Je to normalni cena za jawu 555 v tomhle stavu? http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/259018-550.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2009 17:00
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
:-D cože to bych za to vživotě nedal.... Takovou cenu to nemá
 
 
Datum: 19. února 2009 17:00
 
 
 
 
Jméno: Espectro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych třeba svýho s papírama uplně origo i barva taky pod 15000 neprodal, né že bych ho teda prodával, ale kdyby :-) ...
 
 
Datum: 18. února 2009 17:48
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel5332    
No cena nie vzdy zodpoveda stavu a veku motorky ale odhadujem tich 9000-12000Kč aj s TP
 
 
Datum: 18. února 2009 17:07
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel2014    
Kazda cena mi prijde normalni. Majitel si parizka na tolik ceni a nebo chce na tom poradne trhnout. Ale najde se urcite nekdo kdo ho koupi tomu celkem verim.. ;-)
 
 
Datum: 17. února 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ona to neni 555 ale 550,ta cena je dost relativni,protoze 550 s papirama v pojizdnym stavu zase az tolik na rpodej neni,tak neni poradne s cim porovnavat
 
 
Datum: 17. února 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za tohle max 10 000 :-)
 
 
Datum: 17. února 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel3269    
Zdar nechce mi fungovat můj fichtl.Předstih je nastavený správné, když tam dám dostatek volnoběhu tak i chytne,ale za chvíli zdechne měl jsem tam sníženou hlavu,ale zkoušel jsem tam dát i normální jo a benzín je tam polo-syntetika předtím ten motor prý jezdil. Jo a jiskru háže. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: Jawarmaniak      IP: uživatel5324    
Nedotejká ti nejspíš benzín. Vyčisti kohoutek, sítko a celou cestu od kohoutku ke karburátoru. Taky zkontroluj, jestli nemáš ucpané výčko nádrže.
 
 
Datum: 17. února 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nevite co se presne vyplnuje v Exhaust Calculator 2.0b ? 1. je objem,pak dolni uvrat ??? 3. je max otacky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5323    
nepochopil jsem ten program.....je divnej....oni sou vsechny divny.....mam i stezenej v javě ten webowej program na vejfuky a ten mi prijde uplne na hlavu......takze bych si skusil sehnat knihu a proste to spocitat....este sem to neskousel,ale jsou to vzorce do kterejch taky jen dosazujes a pak pocitas....a nasobit a delit tady umi snad kazdej....
 
 
Datum: 17. února 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: INDUSTROPROFIL      IP: uživatel4868    
SESO podle čeho nás máš seřazené na tom seznamu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prvni jsou ty co jse registrovali jako prvni a tak to jde postupne,,jinak to predelam,,aby nove bili nahore
 
 
Datum: 17. února 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Podle času.
 
 
Datum: 17. února 2009 18:04
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel5196    
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2009 22:28
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D:-D:-D
 
 
Datum: 17. února 2009 22:28
 
 
 
 
Jméno: David . K.      IP: uživatel2215    
taky jsme mel takove stavy...:-D ono to nase** kdys se dela neco nekolikrat:-D
 
 
Datum: 17. února 2009 21:11
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jooo to znám,to je nejlepší,doporučuji.
 
 
Datum: 17. února 2009 16:08
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Je to mazec,s tím typkem bych na dílně nechcel robyt :-D.
 
 
Datum: 17. února 2009 16:08
 
 
 
 
Jméno: Intrax      IP: uživatel4172    
Dobrý :-D
 
 
Datum: 17. února 2009 16:01
 
<  1875  1876  1877  1878  1879  1880  1881  1882  1883  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 26.04.2025 23:04:36 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu