Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 TAK DRACI ,,CO VAM NEJDE? JE TO PORAD JESTE TAK NEJAK NEDOLADENE,,JINAK CO NOVINKY,,STALO TO CEKANI?SESA
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2009 21:31
 sem proti smazani! prece jenom se da k nejakym dotazum vratit a znova si je precist gdyz sem neco nepochopil! da se z toho dalejc tezit...tak proc to mazat? nacita se to stejne docela slusne na to kolik tu chodi draku a jak je to rozsahly...
Datum: 02. března 2009 21:31
 nenen oddelim databaze jak kramku tak pokezu chci tady nechat historii nas vsech
Datum: 02. března 2009 21:26
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 to je hruza jak je to spomaleny
Datum: 02. března 2009 21:26
 lukawe555: Souhlas s vymazanim
Datum: 02. března 2009 21:10
 Ahoj seso novinky supr vyplatilo se počkat si,,,jo na webu to načítání stánek neni ono nekdy to de upo rychlo a nekdy jako šnek,myslím si,skus smazat celý pokec preci jenom je tam toho za ty leta hodne a dost do asi brzdí
Datum: 02. března 2009 20:44
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 To připojování, stále to není ono.
Datum: 02. března 2009 20:38
 Hlavně ty výfuky a pneumatiky jsou super !
Datum: 02. března 2009 20:34
 K Novinkam: No jen me trochu mrzi ze mam pouze Jawu 50 pio a na to je to good ta rozeta i ten prepinac je good ale jinak na pio by to chtelo jeste naky novinky  Jinak je to super koukam ze i pravidla jsou dodelany  ...... Hodne zdaru... Willi
Datum: 02. března 2009 20:20
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Zdarec chci se zeptat co budu potrebovat k previntu civek na 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 16:54
 asdd
Datum: 11. března 2009 16:54
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Klubko měděného drátu a navíječku. Ale než to ručně převíjet, to bych si radějikoupil novou, zas takový prachy to nejsou... zato ta práce za to bych řekl nestojí a to nemluvě o tom, že cívka drátu tě bude stát mnohonásobně víc než novej pól a to ti ještě zbyde a zbytek bude k ničemu...
Datum: 03. března 2009 9:25
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Radši kup nový...zbytečnost to převíjet
Datum: 02. března 2009 20:17
 zdravym mam cz 175 udelanou do krosu a chtel bych nak zvisit vikon nevite onejakej upravach diky zarady \\\\r\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2009 19:18
Jméno: cz175cross
IP: uživatel3606
 jako docela veci si udelam sam poradte jaky upravy ???
Datum: 03. března 2009 19:18
Jméno: standa
IP: uživatel5415
 kup si krosku
Datum: 03. března 2009 9:12
 víkon rozhodně nejde zvíšit.....výkon jde zvýšit, .... když víš, co a jak upravit a umíš to udělat. Ostatní už bylo řečeno.
Datum: 02. března 2009 22:25
 Spíš si to dej pořadně do kupy (promazat,utěsnit atd.) Potom přemýšlej o upravách. Co takle vidim jawi dělaný na cross,tak jsou většinou v hrozným stavu,a to hodně ubírá víkon.
Datum: 02. března 2009 19:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nejdřív hlavně změn kostru s motorem  ... duvod: kostra-těžká, motor-absolutně nevhodnej do terenu!!!
Datum: 02. března 2009 19:45
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 nejdriv ji poradne serid a promaz a apk muzes zkusit snizit hlavu, precasovat válec, zvetsit sani a odlehcit kliku
Datum: 02. března 2009 19:34
 Zdarec neviete v com je chiba ? Nastartujem 477 pekne popridavam plyn a tak vsetko ideale ked sa rozbehnem tak to zacne sekat a nasava vela vzduchu je po vybruse valce + novy piest
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2009 14:36
Jméno: Standa
IP: uživatel5419
 jednoduse mas ucpany karbec   on nevi co mele....kdyz fouka hlava tak to volnobeh z principu ani nedrží......jednoduse vycisti karbec a trysky.......
Datum: 03. března 2009 14:36
 Hlava je dobre utiahnuta ale na volnubehu ide pekne len ked sa rozbehnem tak ta tak seka a nasava vela czduch
Datum: 03. března 2009 10:37
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak sto asi spatne utesnil utahoval si srouby na hlave do krize?? a nestrhnul si zavity na karburatoru? jestli predtim jel a tetka povybrusu ne tak si neco spatne udelal
Datum: 02. března 2009 19:30
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 cau, z ceho byly origo. lamely spojky u stadiona? Byly z korku nebo z ceho-ja ze tam korek nemam.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 15:36
 origo byly z korku nelaboruj a kup nové ferodo
Datum: 23. července 2009 15:36
 oblozeni spojky bylo azbestopryskyricne
Datum: 02. března 2009 20:17
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 cus chtel sem se zeptat jestli mi na fichtla pude pneu s rozmerama 16-300??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2009 16:54
 Máš-li na mysli rozměr 3.00-16 tak půjde, proč by ne. Ale musíš mít perfektně vycentrované kola, jinak už to bude "škrtat" o vidle, případně o kyvku jelikož to je už dost široká pneu...
Datum: 03. března 2009 16:54
 čus chtěl jsem se zeptat ja po nastřikani vypada ta chromova barva ve spreju
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2009 19:32
 no tak to udělam obyč stříbřenkou
Datum: 02. března 2009 19:32
 jj,ten chromovej sprey je hruza,po kratky době zmatoví,vetšinou dokonce pouští barvu.
Datum: 02. března 2009 19:30
 SLAVINE žadnej chromovej sprej nebude vypadat jak pravej chrom. A mas pro me ten blatnik a ten tlumic????? xD xD
Datum: 02. března 2009 18:48
 Zdravím
Mam doma Čz 125/476, u který mi blbne elektrika .. předchodí majitel byl asi blb protože místo 6V relátka tam bylo 14V atd.. ale stím sme ujeli ještě 50 kilometrů domů na baterku .. koupilo se nový relátko baterka se nabyla a zdálo se, že vše bude ok. ALE jednoho krásnýho dne milá motorka kuckla a baterka byla prázdná. znova sme dobily zapojily do motorky přiložily měřič a naněm zvesela klesaly čísílka.. takže se to někam strácí .. Elektrice nerozumi tak prosim o radu .. Díky všem ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2009 18:58
Jméno: Standa
IP: uživatel2743
 skus napred projit vsechny kabely a hledej spatny kontakty a tak.....jinak je mozny ze neco odeslo v dobijeni....pokud je rele nove,tak treba mohli odejit uhliky(jinak bych to typoval na rele  ale je nové,že?).....proste hledej.....nedobiji to
Datum: 02. března 2009 18:58
Jméno: Babetťák
IP: uživatel1073
 Cau draci mam problem a sem debil to uz mi psat nemusite ale zpet k problemu v nedeli jsem se sel project a drzel sem babetu(210) pod plnym (je po generalce ale uz zajeta) a najednou mi to zdechlo myslite ze by to mohlo byt tim ze sem tam nalil na rezervu s mineralem 1,5l benzinu s plnou syntetikou motul 800??? Kdyz sem ji zkousel roztlacit tak jen obcas prdla jako by uz ale ne . dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2009 18:59
Jméno: standa
IP: uživatel2743
 ucpana tryska,pecka na svici......hledej
Datum: 02. března 2009 18:59
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 cuz draci mám na fíkovi přední tlumiče ze zundappa a začal mi týct olej tak sem je rozdělal a sou tam špatný gufera ale mají rozměr 40x30x7 a nikde je nemůžu sehnat.Nevíte kde by se dali sehnat?díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2009 17:46
 Ve Stodůlkách Praze 5 Nušlova ul., je malá prodejna z kočárkárny v paneláku a tam mají snad všechna ložisla a gufera a ke všemu za velmi příznivé ceny. Např. ložisko do kola Babety na Proseku stojí 50,-Kč a ve Stodůlkách 20,-Kč. Gufera tam měli na Babču úplně všechna. Vsadím se, že budou mít to, co sháníš.
Datum: 03. března 2009 17:46
Jméno: Standa
IP: uživatel2743
 treba v mototechne.....
Datum: 02. března 2009 19:00
Jméno: czrař
IP: uživatel1828
Posl.aktualizace: 02. března 2009 18:22
Jméno: Hlikos
IP: uživatel1337
 Zdarec,jaký zapalko je lepší.Z 550 nebo to z 21??Poraďte plss.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 19:59
 Dobry den mnel by som zaujem o nevod na to bezkontaktni zapalovani mnohokrat dik
Datum: 17. března 2009 19:59
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Souhlasím s FK a nesouhlaísm se Steve  . Například já na bezkontakt mám, dokonce si ho umím i postavit... ale aby to nebylo zavádějící steve, nemusí se zrovna kupovat Vape abys měl na fichtlu bezkontakt  A v podstatě se dá postavit za pár korun zas taková High-tech technologie to není...
Datum: 09. března 2009 8:30
 Steve ® : jen misto celyho magneta budes soupat jen s destickou ... NESOUHLASÍM ! TO CO JSI NAPSAL NENÍ PRAVDA !
Kdybys věděl jak se toto zapalko seřizuje tak bys takovou hova*inu nikdy nenapsal !
Datum: 08. března 2009 10:04
 bezkontakt...gdo si ho umi udelat? gdo ma na to znalosti? gdo ma ten cas a chut? nebo gdo ma na to prachy? prece jenom zapalko z 21 koupis na fraka ci za hubicku a ten bezkontakt co tu ma Sesa je trochu jina kategorie...nerikam ze nemusi byt spatny, prece jen rizenej predstih je uz na opravdu vysoky urovni a na bezny jezdeni je to az torchu velkej luxus...ale gdo na to ma at si to koupi...
Datum: 03. března 2009 12:38
Jméno: pepa
IP: uživatel5414
 ja mislim že klasika je pro bezný provos nej takze3 cívky z hledska víkonu a chytavosti je nej bezkontaktove.. je to odskouseno ..i u pionira jinak japouzívalpioniracke zapalko i na 250 a v pohode je levne a bazporuchove snadlepsi nes origo dynamo jen mi nechtela svítit nevim proc ale jela normalne..no nic
Datum: 02. března 2009 22:55
 tak za me bych bral tu z 21 pac mi jich prece jenom proslo vic pod rukama oproti tem starsim zapalkum, to sem mel v ruce snad jen dvakrat...ale tak serizovani je stejny, jen misto celyho magneta budes soupat jen s destickou...
Datum: 02. března 2009 21:28
 No ja bych to bral takhle... treba do krosu kdybys to fak udelal ne naky uriznuty plechy atd. tak bych bral spis to z 550 pac mi prijde jednodussi a v krosu vetsinou svetla nepotrebujes  ale treba ,,na silnici,,  bych bral to vyrobeny po roce 1975 ... to 30W BTW: no nejde opravit jen tak asi ne... leda to ,,previnout,, ale s tim taky bude prace  takze tak
Datum: 02. března 2009 20:31
Jméno: Standa
IP: uživatel2743
 no  ono kdyz to umis,tak to jde lehce u vsech   nikdy sem si nevsim ze by to na 21 slo nejak jinak....
Datum: 02. března 2009 17:57
 no, a řekl bych, že na pařez se stokrát líp šteluje předstih...
Datum: 02. března 2009 17:44
Jméno: Standa
IP: uživatel2743
 este jedna faktická  v tom zapalovani z 21 kdyz odejde civka,tak ji vemes a vyhodis a sezens si jinou...u zapalka z pareza kdyz odejde vinutí(vnitřní cívky) tak ho muzes vyhodit....nejde opravit......
Datum: 02. března 2009 17:41
Jméno: Standa
IP: uživatel2743
 ono je to tak nejak stejný.....no...podle toho,na co to chces...? jinak kdosi tvrdil,ze zapalko(magneto) z pareza by melo mit mensi moment setrvacnosti,ze je mensi,ale to je podle me blud....protoze je dokonce težší....precejenom magneto z fichtla je mezi feritama prolozeny hlinikem...  ale jinak funkčně je to stejný.......parez ma na svetla cca 20W,zapalko prvnich pincků má taky 20W na svetla a zapalko z mustanga ma seriove dve civky a davaj 30W na svetla......ty 30W lip sviteji.....jinak to oznaceni je napsany na zapalovanim....jestli ma 20W nebo 30W....a jinak 20W zapalko ze staryho pincka ma charakteristickou malou civecku na zadni svetlo a 30W zapalko ma chrakteristicky dve velky civky propojeny kabelem z kterejch jde jen jeden vývod na svetla......nevim jestli jsem ti rekl to cos chtel slyset....
Datum: 02. března 2009 17:39
 kazdy ma svy pro a proti  ale parezy mely secky 20W, 21 od roku 1975 se delaly s 30W (to samy mustang 23, ne mustaf 23A-ten mel 20W)...z 21 je konstrukcne mladsi, to je jasny...ale na to by ti nejlip odpovedel Standa, ten se v tom vice vyzna
Datum: 02. března 2009 17:11
Jméno: vojta
IP: uživatel4803
 servis lidi, sory Seso, ale nikde v jinym shopu sem to nenašel, tak se obracím na Vás všecky, jestli nevíte kde jde koupit funglovka poklička předního kola, která byla na typech 555, a 05,myslim tu co tam je aby nešli vidět ty žlábky na ty gumy na rozetu, jak to je s 20,21,23 to nevím , dílky za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2009 17:47
 mysli normalni puklicku zadniho kola na silentbloky rozety v zadnim kole(555,05)......da se sehnat.....vim i kdo ji dela.....napis mi kdyztak na mail pokud ji sesa nesezene......
Datum: 02. března 2009 17:47
 já sem tě pochopil a taky schánim najít kloudnou nepomačkanou a nevydřenou od spony prachovky je problém ale de srovnat
docela dobře lžící teda mensí tukance ktery vykouknou při leštění
Datum: 02. března 2009 17:25
 tak se mte nejak nepochopil...funglovky poklicek ma tady Sesa, ma na pareza aji na novejsi typy...zlabky na gumu z rozety? to mely tusim jenom 05...typy po 05 je proste nemaj, maj akorat drsnejsi povrch...jinak se kounki tady v kramku, tusim ze sou dokonce i v novinkach...
Datum: 02. března 2009 17:14
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 cau draci, mama dotaz ohledne stadaku 22 -rozdelala jsem roky nepouzivanej motor-a ta hridel jak na ni jsou pedaly tak kdyz motor slozim tak to velky ozubeny kolo uvnitr motoru na ty hrideli mi drhne o karter a je videt ze uz do drhlo driv(karter je od toho opracovanej  ). a tak teda kdyz je motor slozenej tak ta hridel vrchca v rozmezi tak 2 mm. me to prijde ze je neco spatne a vidim ze je tam taky zarez na ty hrideli. tak ze se ptam jestli tam ma neco byt(treba segerovka) aby to jako oddalovalo od kerteru a vymezovalo. moc dik za odpovedi pac si s tim fakt nvm rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2009 16:42
Jméno: fikus
IP: uživatel1506

jaka ma bejt zarovkat u mustanga ta mala parkovacka nebo co to je?? a jakej kabel nato pride zapojit vubec ho nikde nevidim ze by prebejval. Mustang je zachovali akorat bez motoru nikdo ho este nekuhal tak jestli ho vyrobce treba nemoch schvalne vynechat??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2009 21:26
 tak gdyz to napojis na civku tak ti to svitit bude (pokud este na spinaci zapnes svetla) ale prijde mi to dost zbytecny, ba co vic, prijde mi to prdly, pac ti bude zrat stavu do rpedniho svetla, takze ti bude predni svitit jak bludicka a to maly taky...si nepomuzes, bud ti bude dobre svitit predni nebo spatne obe...
Datum: 02. března 2009 21:26
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 no ja tam tan kabel mam tazenej a je to origo elektrika. Ale nemam tam tu zarovku tak nvm jestli by to svitilo pri nastartovani kdybych ji tam dal.
Datum: 02. března 2009 18:30
 v predni parabole? jo davali se...ale tu muzes zapojit jenom pokud si pridelas baterku (parkovaci svetlo=svetlo bez zapnuteho motoru, tezko ti bude svitit s magnetem a motorem kery se ti netoci)...davala se baterka pry na nejaky vyvozni Golden sporty, to byla varianta mustanga, vyvozni, ale jinak asi braly stejny dily takze v parabole ho mas ale gabl k tomu nehledej, zadnej tam neni...
Datum: 02. března 2009 17:07
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nevim co mam dat za zarovky vzadu mam 5W ve predu 25 W a svitito zlute jak bludicka i kdyz pridam plyn tak se omoc vic nerosviti a kdyz dam 15 W tak schori behem 5 km zadni rarovka je vzdy zapojena spredni obe svitili civky mam z 05 myslim ze to je to sami jako u pareza
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2009 17:49
Jméno: Standa
IP: uživatel2743
 mas slaby magneto....s tim nic asi nevyšefuješ....jedine jak rikali.....dopredu 15W a dozadu 10W
Datum: 02. března 2009 17:49
 sak daj do zadu 10w a do predu 15w poreiroade 15w 15w
Datum: 02. března 2009 17:08
 tam mas 30W zapalko a slaby magnet...to se stava...dej si tam 20W estli nejakou splasis nebo si sezen silnejsi rotor...nic jineho ti poradit snad ani nemuzu...
Datum: 02. března 2009 17:04
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 stando  tak jeden mi jezdi jednou jede dobre pak zase bydne to je ten co jsem nechal GO mam jinou elektryku celou novou a druhej taky uz jezdi ale studenej vynechava skoro nejede a ohratej jede ale nema vykon a de moc do otacek? tetka jsem sehnal motor slusnej ale jsou loziska spatny na klice nevim ktery navic jsou kartery spatne dany ksobe valec se natom houpe proste jeden karter precuhuje
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2009 14:40
Jméno: Standa
IP: uživatel5419
 dobrá...popis mi tedy co a jak si sesteloval???
Datum: 03. března 2009 14:40
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 sestelovany mam vsechno a vycisteny jen se neboj nato jsem puntickar ale proste stim je problem zato uz snad nemuzu drive kdyz jsem rozpulil motor a slozil tak zase lital jako predtim
Datum: 02. března 2009 18:57
Jméno: Standa
IP: uživatel2743
 fikusi,nemuzu si pomoct,ale tohle uz je vazne rukama......umis seridit predstih a karbec?? tak to udelej..!! a udelej to poradne!! a ten co jede dobre/bidne tipuju ze mas"plovoucí"ojetý kladivko.....castej problem.....proste neni na jednom miste,ale hejbe se vsemozne do stran....obcas to kvuli tomu jede,nejede a nekomu to i vynechava.....
Datum: 02. března 2009 17:53
 Čau měl bych 2 dotazy.Dotaz 1:Když jedu na svej 21 tak když přidám plyn tak do třičtvrtě tak to začne cukat až to chcípne tak nevím co stím.Dotaz 2:Jaká může být příčina oleje ve výfuku?.Pozn:Mám možnost koupit Mustanga nepojízdnýho v dezolátním stavu ptám se jestli do toho mám jít nebo ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2009 16:19
 no muze to být motor po smrti a nebo jen zacpanej karbec ci kohoutek......chce to vše projít......chytit za kliku jestli nema vuli(pak bejvaj v hajzlu gufera),skusit si zatocit magnetem abys cejtil jestli má motor kompresi a tak podobne.....jako koupě bych se nebál pokud to není nejaká totálka za nepřimereny penize.....vsechny dily na GO sou dostupný
Datum: 02. března 2009 16:19
 zdravim mam problem mam rozebrany karbec a i celej motor potreboval bych planky na karbec a motoru a vse co ohledne tam je jako takovej popis kdystak my pls napiste na mail moc to specha ja totiz new jak to mam slozit
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2009 16:13
Jméno: jawaS
IP: uživatel5406
 nevedel by nekdo jak upravyt vyfuk na Jawě21 tak aby jsem docilil "nakřapleho" zvuku? Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2009 16:14
Datum: 02. března 2009 16:14
|



|