Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 11. března 2009 19:32
 zdarvim,chtěl jsem se zeptat jestli tady na kramku je nebo bude azbestová šňůra? nemůžu ji nikde najít.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2009 11:53
Jméno: matezz
IP: uživatel5501
 v kamnářství a nebo v železážství (já si jí vymotal z dvířek starejch kamen a rdžela celou sezónu)
Datum: 13. března 2009 11:53
 jo treba se davalo este technicky konopi, tim se napriklad utesnujou radiatory, ale vydrzi to tam mozna este min nez klasicky spagat...
Datum: 11. března 2009 20:47
 tak tu uz sem tu dlouho nevidel, prakticky tam muzes dat treba spagat namoceny v oleji (jednou ti tam ale blafne a moc dlouho to tam nevydrzi) a nebo se tam davaly spagaty na utesnovani peci (mel sem ale po pul roce uz sem ji tam nenasel  )...jinak azbestovou snuru treba v mototechne prodavat nemuzou (diky EU a normam) ale jelikoz byla za totace dobre rozsirena jako treba na utesneni tak ji najdes v gdejaky dilne nebo sklepe...
Datum: 11. března 2009 20:46
 Zdar draci jaky je rozíl mezi 6V a 8V cívkou?? Chtěl bych vědět jestli nevadí že mám na své Jawě 20 6Vcívku. Předem díky za odpověď a mějte se!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 20:06
 8V má větší odpor a indukčnost.
Datum: 11. března 2009 20:06
Jméno: fichtlrider
IP: uživatel2942
 ne nevadé to ale s 8 to líb startuje celkově je to lepší
Datum: 11. března 2009 19:35
Jméno: martin
IP: uživatel1584
 ZDARmam dota zakupil sem si novu bateriu do motorky a mam ji suchou dostal sme k tomu elektrolit a ma ho tam nalít a potom zase vybít baterku a znovu nabít prosím na poradte? PREDEM DÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 22:30
 precti si navod k pouziti driv se to dalo tak zes nalil elektrolit nechals to dva dny v klidu nabyl vybil a na bil to vybijeni je lepsi v tom ze ta baterka pak lip drzi
Datum: 11. března 2009 22:30
Jméno: Dalibor
IP: uživatel1886
 Jak tam naliješ elektrolit, tak vznikne reakce mezi elektrolitem a destičkami v baterce....tzn...batzerka se nabije okolo 7.5V a hnej jí mužeš použít.
Datum: 11. března 2009 19:09
Jméno: moly
IP: uživatel1913
 Zdrc,,,,mam dotaz pro frikulina...nemáš v Pc nebo někde na netu víc fotek svýho fichtla?..rád bych se podival..
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2009 9:20
Jméno: Moly
IP: uživatel3529
Datum: 12. března 2009 9:20
Datum: 12. března 2009 0:45
 Jinak EVO 5 odtajňuju postupně jen pár lidem...  I když je to spíš veřejný tajemství...  protože sem hrozně ukecanej....
Datum: 12. března 2009 0:36
 Já pořád zvažuju jestli udělám stránky...ale sám to neumím a nikoho se mi otravovat nechce.....!  Nehledě na to že bych měl rád kontrolu nad tim co se kam přidá a co se k tomu napíše a na to nemám moc čas....
Datum: 12. března 2009 0:18
Datum: 12. března 2009 0:17
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Tu sem už viděl...  .....
Datum: 11. března 2009 19:30
Datum: 11. března 2009 19:22
Jméno: jawem
IP: uživatel5329
 čau draci dá se nějak vypočítat z objemu nebo rozměrů trubky u tlumičů do které se leje tlumičový olej kolik se tam toho oleje má lít?díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 19:13
Jméno: Dalibor
IP: uživatel1886
 Typ R nevim ale taky mám ve fichtlovi NGK a nemužu si stěžovat.
Datum: 11. března 2009 19:13
Jméno: jawem
IP: uživatel5329
Datum: 11. března 2009 18:26
Jméno: Dalibor
IP: uživatel1886
 Čau borci, chci si upravit válec, a neco jsem si narychlo nakreslil v kedu, tu odkaz ,, http://uloz.to/1443772/Obraz026.jpg ,, chci slišet váš názor jesli by to mohlo fungovat, je to opravdu narychlo kreslené a ještě mi dlouho potrvá než dojdu k nějákému závěru co vy na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 20:12
 bez cementu..... okopírovany takže se nemusíš ptát jestli to pojede
Datum: 11. března 2009 20:12
Jméno: Dalibor
IP: uživatel1886
 zelené čáry - znamenají obrys válce.......cervené čáry pist ve spodku.........modré čáry pist na vrchu.......černé čáry obrys vložky........a to divné nahoře to je domek nad kterým bude klapka
Datum: 11. března 2009 18:55
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 nápodobně, snad jen to, že chce udělat přepoušťák přes píst či co, ale jinak se z toho moc vyčíst nedá...
Datum: 11. března 2009 18:34
Jméno: standa
IP: uživatel5478
 vubec sem to nepochopil
Datum: 11. března 2009 18:26
Jméno: Dalibor
IP: uživatel1886
 a je to uprava na mustafa.
Datum: 11. března 2009 18:18
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 cus draci potreboval bych nakou dobrou stranku kde muzu koupit sportovni vzduchovej filtr prosim dejte mi sem naky odkazi diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 22:23
 http://www.bolder.cz/nahradni-dily/motor-a-soucastky-k-motoru/high-quality-vzduchovy-filtr-40.html stačí jen udělat přírubu.. je dost velký sic.. ale zato vrchní molitan je sndávatelný a pratelný.. a za tu cenu.. a kvalitka je gut
Datum: 11. března 2009 22:23
Jméno: Dalibor
IP: uživatel1886
 www.scootland.cz
Datum: 11. března 2009 18:04
 Já doma jeden mám...mam k němu udělanou přírubu...za 200 je tvůj..pokud ho chceš písni na meil..
Datum: 11. března 2009 18:04
 Zdarec tak jsem se pustil do oživení mustanga goldena. Měl jsem problém s řazením šla jen 1. Půlil jsem motor a zjistil že řadící automat je nějaký pošahaný tak jsem ho vyměnil. Ted už to řadí v poho 1,2,3 ale problém je v tom že na 1 to jede dobře ale jak zařadím 2 tak jde výkon do ........ 3 dělá to samý. Motor by měl být po výbrusu akorát cca 10 let stál. Myslíte že by na to mohl mít vliv nedostatek benzínu? páč když jsem přeplavil karbec a měl jsem špatný předstih tak svíčka nebyla vůbec mokrá mělo by to přece benzín nasát.Po seštelování předstihu chytá v poho. Nevíte někdo co by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 22:15
Jméno: Standa
IP: uživatel5486
 kdyz mas na vsechno odpoved,tak asi i sam prijdes na to proc ti to dela..........
Datum: 11. března 2009 22:15
 karbec jsem čistil. kdyby byly ztvrdlý gufera tak by to přisávalo falešný vzduch tím pádem by to nechytlo a nebo by to chcalo olej z výfuku
Datum: 11. března 2009 19:00
Jméno: Standa
IP: uživatel5478
 skus vycistit karbec a ....no...ono 10 let neni moc,ale mohli ti stvrdnout gufera
Datum: 11. března 2009 18:29
Jméno: Mc´s Klozr
IP: uživatel5483
 CS borci... rozhodl sem se překroužkovat fekála...vymenil sem kroužky...zaddělal valec s hlavou..ale nechce naskočit...jiskru to hází..při roztlaceni se to snaži chytit ale nechytne plz poradte...diks
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2009 3:17
 Ked jejich rady zlihali a motor stale nechce naskocit mozes ho k tomu prinutit . vymontuj sviecku daj pred valec ruku a ked ti bude do ruky narazat vzduch tak je dobre .Vezmi si injekcnu striekacku a daj do valca trochu benzinu Piest musi zavierat vifuk inak je zbitocne zasrobuj sviecku zapoj vsetko ako ma bit a po kazdych 10 kopov daj do nasavania trochu benzinu ked budes pocut vybuchy ako by chcel motor nastartovat tak je dobre musis hladat pricinu v karburatore tak skus precistit trisky , viacej vitiahnut ihlu pre bohatsiu zmes a podobne ked sa posnazis za den sa mozes vozit
Datum: 12. března 2009 3:17
 tak bacha! pokud das novy krouzky tak bude mit sice vetsi kompresi (zalezi jak vybehany krouzky si tam mel) ale na pace se to malogdy projevi, to znamena ze ti blby padly v zamcich, ted ti drou ve valci a delaj ti tam mozna rejhy jak prase! bejt tebou tak zas vyndam valec, kouknu do nej estli se poskodila vlozka a prekontrolovat krouzky...je mozny ze si otocil pist (pokud si nevyndaval pist z ojnice tak tohle pada) nebo si nasadil obracene valec (ale blbec nejses)...pokud ti jakoby negde fouka tak si zkrivil hlavu pri dotahovani (vzdy utahovat a povolovat krizem a pomalocuku o pul otacky)...pokud si s elektrikou nemanipuloval tak to tez pada, jinak je to jasny seridit...a nebo ti to negde netesni a prisava ti to falesnej vzduch (oba konce kolena sani znova pretesnit popr. zabrousit dosedaci plochu na smirglu polozene na rovne desce)...ale nejvic je pravdepodobne spatne zasazeni krouzku (nebo prasknuti ale to by zas nemelo takovou kompresi ma-li to kompresi a ne treni ve valci)...jinak krouzky se zajizdej tak par km nez si to malinko sedne tak pomalinku ze zacatku a pak uz normalne jezdi...
Datum: 11. března 2009 19:14
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 až si ty kroužky sednou tak to pujde zase líp
Datum: 11. března 2009 18:31
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 že to jde našlapovat ztuha to je dobře novy kroužky maj větší tření. jakej poměr mažeš ? a možná by stálo zato kouknout, jestli ti nepodfukuje hlava
Datum: 11. března 2009 18:30
Jméno: Mc´s Klozr
IP: uživatel5483
 motor normalne behal..ale zdá se mi že to jde naslapovat vice ztuha...
Datum: 11. března 2009 18:28
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 tak jistota je jistotoa a náhoda je blbec
Datum: 11. března 2009 18:28
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ten předstih, odtrh, karbec-to je takovéé nejpravděpodobnější, ale když měnil pouze koružky, tak s tim snad nic nedělal, a jestli ten motor normálně běhal, tak by to mělo byt ok
Datum: 11. března 2009 17:30
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a motor se jinak točí normálně lehce?? Kroužky v zamkách máš??..... pak ještě jestli máš všechno dobře přetěsněný a pořádně křížem dotáhléé.....předtim běhal ten motor dobře?
Datum: 11. března 2009 17:28
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 kouknul bych na předstih, odtrh a zkontroluj karburator jestli neni zasvinenej
Datum: 11. března 2009 17:28
Jméno: Joza
IP: uživatel4575
 Drarec je to zase spíš pro Chonga: Už dřív se tady Koni ptal že když dá místo 6V žárovky 12V tak se akorat sníží proud a nic víc. A tak by mě zajímalo jestli to teda má nějakej význam, jako jestli to bude hlavně víc svítit nebo to bude pořád stejný
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 19:35
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Ano, jak píše Steve, přesně tak. Že to přináší určité výhody je důkazem to že dnes již motorová vozidla jiné napětí než 12V nemají (samozřejmě pro hnidopichy krom náklaďáků, ty mají 24V)
Datum: 11. března 2009 19:35
 vyznam to ma ze prevedes palubni napeti z 6V na 12V (je to zaklad pro upravy elektrovyzbroje), proud se snizi ale jelikoz vykon zustava stejny tak vykon (svetlo, prace spotrebicu) bude stale stejna...jen se ti zvysi 2X napeti a 2X snizi proud takze treba budou mensi ztraty v kabelech a budou se min hrat (zvlaste pokud si tam dal kabel s o dost mensi prumer kabelu)...takze teoreticky by to melo byt o malinko lepsi ale praxe zustava uplne stejna jak u 6V...
Datum: 11. března 2009 19:07
 Význam to nemá.... je to kravina.
Datum: 11. března 2009 17:16
Jméno: Sten
IP: uživatel5481
 Zdarec lidi, mam ČZ 125/476 jakej olej a poměr do benzínu by ste mi doporučili? Někdo řiká olej do motorovejch pil, jinej na něj nadává. Nechci aby moc kouřila ale zase jí nechci zadřít DÍKY MOC
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 17:33
 1:30 M2t jako do každý Jawy a Čz.
Datum: 11. března 2009 17:33
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 červenej Stihl se do motorovky ředí 1:50, takže když budeš dávat 1:40 (to je mimochodem tak jak se má podle příručky) tak by jsi zadřít neměl, ten olej maže jak divej, ale z vlastní zkušenosti vím, že se rychleji usazuje na dně nádrže, takže před každou jízdou není od věci zakvrdlat s nádrží, já to tak dělám preventivně i Tryskem M2t a zadřeno nemám
Datum: 11. března 2009 17:07
Jméno: Sten
IP: uživatel5481
 Třeba STIHL? Je takovej červenej. V mototechně mi řekli že už měli několik motorů po tomhle oleji zadřenejch, ale zase křoviňáky apod maj docela otáčky tak fakt nwm. Dík za radu
Datum: 11. března 2009 16:25
Jméno: Sten
IP: uživatel5481
 Třeba STIHL? Je takovej červenej. V mototechně mi řekli že už měli několik motorů po tomhle oleji zadřenejch, ale zase křoviňáky apod maj docela otáčky tak fakt nwm. Dík za radu
Datum: 11. března 2009 16:25
Jméno: Martin
IP: uživatel5482
 Ja mam 477 a davam 1:50
Datum: 11. března 2009 16:25
Jméno: standa
IP: uživatel5478
 olej do motorovy pily....1:40
Datum: 11. března 2009 16:22
Jméno: petr
IP: uživatel4167
 Zdarec to se dělá do horní nebo dolní uvratě? odepistě prosím!
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 15:43
Jméno: petr
IP: uživatel4167
 ano ok díky
Datum: 11. března 2009 15:43
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 jestli myslíš předstih, tak od horní úvratě
Datum: 11. března 2009 15:42
 Ahoj. Potreboval by som poradit. Vždy ked idem na Fichtli tak sa mi po jazde vždy rošteluje predstih. Čo mi poradite?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 20:01
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 znova ho sešteluj a dotahni poradne všechny šroubky
Datum: 11. března 2009 20:01
 Mě se sr.al odtrh a bylo to tim že ten plíšek u kladívka co ho má vracet zpět byl nakřivo myslím, a vždycky po nastartování mi to vyhodilo do jiný vzdálenosti a potom nechytal...
Datum: 11. března 2009 15:58
 No zaprve bych zkontroloval jestli pořádně dotahuješ ten šroub co drži kladivka... Pak jestli maš namazanou vačku..ten plstěny polštařek u ni..jinak zaklad je mi dobře dotáhlé všechny šrouby..
Datum: 11. března 2009 15:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 by mě zajímalo jaký dva šrouby držej magneto....... ale to ho snad napadne aby ten stator pořádně utáhl ne?
Datum: 11. března 2009 15:20
Jméno: mustaf
IP: uživatel2800
 nebo máš povolený ty dva šrouby co držej magneto
Datum: 11. března 2009 15:06
 je mozny ze se ti obrusuje pertinax na kladivku a tim se rozhodi i predstih,nebo mas v hajzlu loziska a proto to blbne
Datum: 11. března 2009 13:07
Jméno: MaWrA
IP: uživatel5479
 Hojec draci, měl bych dotázek, mám Dandy 50, ale parkuje u dědy, který bydlí pár km odemne. Potřebuju vědět kolikazubové kolečko mám koupit dozadu a jaké dopředu. Moc díky za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 18:38
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 to záleží čistě na tobě, jde o to, jestli chceš jezdit rychle, nebo mít silnou mašinu s menší maximálkou, nejlepší je odzkoušet si, co je pro tvé potřeby ideální
Datum: 11. března 2009 18:38
Jméno: martin
IP: uživatel1584
 dobyr den ma dotak mam jawu 250 / 353 a chtěl bych se zeptat jak nastavit jehlu bay nežralo tolik? jehlu dole nebo hore? PŘEDEM DÍÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 14:35
Jméno: Standa
IP: uživatel5478
 Hm....tak ja mam peraka,starej trochu vybehanej motor,ale vse plne funkcni,serizeny a sem rad kdyz se dostanu pod 4 litry....jezdil driv i za 5-6 litrů s prehledem.......je to serizeny tak ze jde jak má,chytá,jede 120,svicka cihlová,100%spokojenost,ale proste bere 4 na 100.....me je to jedno...vylitanej fichtl mi jezdil za 5 a ted jezdi za 3...taky sem to neresil....spoluzak ma 634...s nim jezdi za tech 6 litrů a kdyz jedou ve dvou s pritelkyní,tak bezne 8 i víc.....mam pareza po GO,jede jak pes a zere sotva dva litry........to sou ty ceskoslovenský stroje   co bys chtel   jak je ten motor vylítanej tak prostě žere.....pokud mas vylitanej motor,tak proste muzes delat s jehlou co chces a bude žrát....to je realita
Datum: 11. března 2009 14:35
 JAWA_ceZetak: To bych netvrdil. Dědovi žral pérák 3 litry a nestarší kejvačky maj stejnej motor.
Datum: 11. března 2009 14:20
 3 litry to žrát nebude nikdy, je to už větší obsah a větší karbec
Datum: 11. března 2009 12:29
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Kdyz das jehlu vys, tak mas bohatsi smes a kdyz niz tak chudsi.Takze v tvem pripade jehlu niz.
Datum: 11. března 2009 10:28
 Zdarte šici nevíta jak velká guma se vejde na zadní kolo u kývačky 250tky?? hlavně jaká největší se vejde na ráfek dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 10:26
Jméno: Standa
IP: uživatel5478
 16/3.25-3.50
Datum: 11. března 2009 10:26
Jméno: monax
IP: uživatel5313
 Caute nevite nekdo o nejaky barve na vyfuk?ale at je cerna a pokud mozno ve sprdeji mam totiz na vejfuku po bratrovi taku peknu caru pres nej vypada to pekne ale je osupana trocchu tak bych ju chtel znovu udelat ale nevim jestli norml barva by to snesla taku teplotu co myslite pls dik?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 19:17
 to je kyc jak svin ale gdyz si to chces dobrovolne zpaskvilizovat tak si kup vypalovaci barvu nebo zaruvzdornou, bo to jak povidal kolecko...
Datum: 11. března 2009 19:17
 normalni barva nevydrzi, po zahrati by se sloupala. Kup si nekde barvu ve spreji na kotle nebo grily, ty maji teplotni odolnost udajne az do 600 stupnu, takze ti bude bohate stacit.
Datum: 11. března 2009 7:27
Jméno: cpivo
IP: uživatel5477
 Zdar draci, nechcete někdo tyrystorový zapalování?? Mám jedno přebytečný... Kdyžtak se ozvěte na ICQ: 427107396 a nebo na mejl: matej.cespiro@seznam.cz a nějak se určitě dohodnem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2009 22:04
Jméno: jelen
IP: uživatel5028
 Zdar, nevím zda se s tím někdo setkal, ale u stadionu s11 se mě dřou ty kolíčky na spojce s levím víkem motoru......zažil to někdo? Jak to mám dát do cajku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 16:55
Datum: 11. března 2009 16:55
Jméno: Standa
IP: uživatel5478
 to znamena povolenej spojkovej koš a to znamena utahnout spojkovej koš
Datum: 11. března 2009 16:24
Jméno: jelen
IP: uživatel5028
 tzn?
Datum: 11. března 2009 15:59
 co treba povolenej spojkovej kos?
Datum: 11. března 2009 7:28
|



|