Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarec lidi , na mém fichtlovi mám spín. skř. bošák a newím jak mám zapojit světla , poradte pls , pripravuju na STk
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2009 19:00
 uplne jednoduse, mas tam schema  ...jinak uz sem to videl na par fichtlech, je to proste misto packy klicek, bez toho nepojedes, docela sympaticka vecicka...
Datum: 12. března 2009 19:00
Datum: 12. března 2009 17:26
Jméno: jiří
IP: uživatel1696
 Zd nevite mam prvne usmernit civky(3) a pak to napichnout do baterky? dudu potrebovat 3 usmernovace?dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2009 21:55
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Prostě bylo nutné modifikovat metodu spouštění tyristoru, u některých tyristorů to zlobilo, takže malá změna zapojení oproti publikované stránce. Tu musím předělat a vložit tam upravenou verzi. Můj mail najdeš na tom webu, když to dáš bez toho ,,cdi.htm,, tak se ti rozbalí veškerá struktura webu a najdeš tam i můj mail... Stando klid, potíž byla jen s některými tyristory, mě to nezlobilo. Takže jsem tě s tím nezatěžoval. Říkal jsem si že stejně budem vykomunikovávat oživení, tak v nejhorším vyrobí Zdeněk novej tišťák  . V zapojení totiž přibyl pouze jeden tranzistor, zbytek zůstává... Už dávám dohromady web pro čtyřpól a když motyka spustí, tak v neděli oživíme s tímhle bezkontaktním vynálezem prvního fichtla...
Datum: 12. března 2009 21:55
Jméno: Standa
IP: uživatel5496
 Chongu jaký vady????? napis mi kdyztak na mail......
Datum: 12. března 2009 19:44
Jméno: Vojta
IP: uživatel1696
 ja nemam jiny nick to totiz sem se normal ptal ale tu otazku sem nepsal ja to te nenapadlo tu otazku psal totiz muj kamos protoze mu vrtalo hlavou moje vysvetelni o civkach a pod!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 12. března 2009 19:43
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Hele, vím že jsi Vojto dost tvrdohlavej, ale tady máš komplet řešení. Jen chi upozornit že ten navrženej tišťák rega na statoru budu předělávat, protože jsem usoudil že to vzhledem k teplu v daném místě není úplně vhodné místo. A také že CDI mělo jednu drobnou technickou vadu, tak již existuje opravená verze. Každopádně ta nová verze do týdne bude na místě téhle stránky.. http://www.mujweb.cz/www/elektronic/cdi.htm
Datum: 12. března 2009 18:58
 proč máš jiný nick??? jinak potřebuješ 3 usmněrňovače, pak by byl dobrý ten regulátor a napojit do spinací skřnky a od ní kabel k baterce.
Datum: 12. března 2009 15:31
Jméno: Vojta
IP: uživatel1696
 ale nekdo mi rikal ze regulator nepotrebuju
Datum: 12. března 2009 15:27
 potřebujš i regulátor, aby jsi baterku nepřebíjel.
Datum: 12. března 2009 15:24
 vždy než jedu tak ji očistím jedu tak okolo 2kilometru a dojedu a je černá a to pokaždé tak už fak nevim ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2009 22:44
 cus hele roberte to je guferama ja mel uplne ten samy problem .. sralo mne to az mi to udelal strejda .. mas stare popraskane gufera a jde ti olej do hlavy a ten ti jde i na svicku fakt ti nekecam . jde to bud prez prevodovku nebo rozpulis celej mmotor .. lepsi varianta je ze rozpulis motor mas tam lepsi pristup a mas to za chvilku .. ahoj
Datum: 12. března 2009 22:44
 co máš za svíčku může to být tepelnou hodnotou že se ta svíčka málo zahřeje a ztrácí samočistící efekt a nebo se nedivej na svíčku po 2 kilometrech ale projeď se dál ať se motzor pořádně zahřeje a pak se na nu podivej
Datum: 12. března 2009 14:00
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 moc jsem nepobral proč to píšeš znova, ale to je jedno, máš to napsané tady pod tím, je černá = bohatá směs, přisávaný olej z převodovky, to by pak mohlo i zničehonic zvyšovat otáčky!!
Datum: 12. března 2009 13:56
 ČAU HOŠI KDYŽ JEDU NA FICHTLOVI A UJEDU TŘEBA 1KILOMETR A DOJEDU TAK SVIČKA JE UPLNĚ ŠPINAVÁ NEVÍTE PROČ?...DÍKY!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2009 17:26
Jméno: miso
IP: uživatel5493
 ak ti nezhasina motor a ide normalne tak neni co riesit aspon zatial... a vykrucat sviecko po 1 km no chúďa hlava
Datum: 12. března 2009 17:26
 jak to myslíš špinavá ? .. jestli je černa tak bud bohata směs nebo teče olej z převodovky anebo máš moc oleje v benalu .. jinak netusim
Datum: 12. března 2009 13:39
 caute hele potrebuju pomoct s prevodovkou kdyz sem rozpulil motor a vymenil ložiska taksem to zase poskladal jak to ma být ale pak kdyz sem daval kartery tak když sem je dal a utach vzadu 2 šroubky tak se normalne točila ale jak sem to stukl ve predu a utach tak uz sem nemohl tocit s prevodovkou slo to hodne stuha potrebu odvas poradit je to moc dulezite.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2009 21:20
Jméno: molkins
IP: uživatel720
 jo to je vsechno v pohode jen kdyz se to da k sobe tak to pak nejde tocit stim a kdyz je to poskladany jen tak v jednom karteru tak to normalne šlape pekne se to točí
Datum: 12. března 2009 21:20
Jméno: miso
IP: uživatel5493
 a dal si spravne loziska? lebo typov lozisiek je na aleluja a loziska su vpodstate cela veda... vonkajsi priemer vnutorny priemer velkost guličiek/valčekov druh mazania(uzatvorene a napustene vazelinou alebo zmesou alebo olejom napr z prevodovky atd..)
Datum: 12. března 2009 17:33
Jméno: molkins
IP: uživatel720
 menil sme jen loziska a kartery jsou origi
Datum: 12. března 2009 16:06
 a měnil si jen ty ložiska nebo i pouzdra?
Datum: 12. března 2009 14:55
Jméno: pavel
IP: uživatel5492
 Zdary draku.. hele a jsou ty kartery orig.??\r\nZkus dát jiné kartery stejné..
Datum: 12. března 2009 14:18
Jméno: kuba
IP: uživatel4121
 Cuz. chtel jsem se zeptat, mam kamaráda co nemá ruku a chce si udělat řidičák na motorku, v autoškole řekli, že stim nemají zkušenosti, tak jestli někdo něco neví. Moc dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2009 15:20
Jméno: motor
IP: uživatel680
 videl jsem příbeh jednoho borce co se zralnil elektrikou a uřízli mu ruku pak jezdil na nákym čupru 650ccm nebo tak nák řikal tam že jezdil tak do 80 pak už že to bylo
nepohodlný
Datum: 12. března 2009 15:20
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 můj názor je, že to záleží na doktorovi a na přístupu autoškoly, pokud to schválí doktor, tak by se v autoškole měli postavit k věci čelem a případně mu nějakou motorku upravit, od věci by také nebylo zkontaktovat navzájem doktora a autoškolu, aby se domluvili
Datum: 12. března 2009 13:54
Jméno: mara
IP: uživatel5424
 pozor na servis k man v lete prijel na scooteru borec s jednou zakrnelou rukou (ridil jednou a to jeste levou) co jsem se pak ptal sefmajstra tak rikal ze ma papiry na 50ccm ale taky podle to vypadal ten scooter byl dost odrenej a potlucenej - ne jednou si s tim urcite lehnul, ale jako respek pred takovy co se toho neboji
Datum: 12. března 2009 12:02
 Já si osobně myslím, že bohužel nedostane potvrzení od lékaře aby mohl autoškolu absolvovat. Samozřejmě že lidé bez rukou nohou dokáží řídit auto....ale tam je trochu jiná situace, existruje spousta prostředků jak to zvládnou. Ale motocykl. Bez obou rukou bych kamarádovy poradil ať se do toho nepouští. Řidítka se musí držet oběma rukama- jinak o prostě nejde. (jestli má někdo jinou zkušenost nebo názor sem s ním....jen řikám jak to vidim já....)
Datum: 12. března 2009 8:44
Jméno: rafinek
IP: uživatel5489
 čau mam doma rozdělanaho fichtla a kdyřž jsem jezdil vjednom za 1 tak to vytočilo po rovině na plno a když ve dvo jsem jl tak jse to chvili dusilo tak jsem to namířil z kopce a do otaček a pak to jello a ta dvojka když dám plnej dekl tak se to začne dusit tak musím mu povilit aby se to nedusi lo za 2 to misi jet jen z kopce vedvou a to me ser.. jestli nevi někdo čim to je když mam fichtla zozdělanyho a za 3 to ani nejezdim jedine z kopc v jednom tak tak
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2009 20:22
Jméno: pluto
IP: uživatel4069
 jj tez si myslim ze to bude tou ihlou, ja som mal tez raz takyto problem
Datum: 13. března 2009 20:22
Jméno: miso
IP: uživatel5493
 vyčisti trisky skontroluj ci mas ihlu v karburatore na spravnom zareze a ak to nepomoze tak skus vymenit sviečku mne sa raz stalo ze v otačkach prestavala hadzat iskru a motor jednoducho skapinal... ale ked vravis ze ti nevladze aj na 3 tak to mas asi vybehany motor a pomoze akurat vybrus... no este sa pozri či nemas niektoru brzdu prilis dotiahnutu a neblokuje ti koleso popripade či nemas naspanovanu retaz
Datum: 12. března 2009 17:30
 ZDAR DRACI.NEMÁTE NĚKDO ZKUŠENOST S LAMELAMA DO FÍKA?BYCH SI TY KORKY UDĚLAL SÁM,ALE NEVÍM JAKOU MAJÍ MÍT SÍLU ABY SE MI TAM TY LAMELY VLEZLY A MOC NEVÁZLY.DÍKY.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2009 23:49
 Jak řikaj a hlavně nemáš zkurvený zuby na řetízek.. já je měl na tom vždy v haji
Datum: 13. března 2009 23:49
 jako dealt ot je dneska uz hodne prace na to ze se to da koupit za malo penet, gdyz byl korek levnej a lamely relativne drahy tak se to delalo, delaval sem si jednou oblozeni taky...to tam ty korky hodis do vrouci vody aby nabobtnaly, pak je nasoukas do lamely a na stul si das smirgl, po tom smirglu pak s tou lamelou litas az je hladka a druha strana to samy a pak jeste druha lamela, pak to das na noc do oleje a druhej den to zkouknes a namontujes...fakt se to dneska uz nevyplati, malogdo to dela i gdyz to umi, to ferodo je vyborna vec ja radsi stary dobry korky, casem si to ferodo taky koupim ale ted mam nove za hubicku s korkama tak litam a litam...
Datum: 12. března 2009 18:56
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Já se přidávám...kup nový ferodo....
Datum: 12. března 2009 15:36
 taktéž doporučuji koupit lamely-ferodo
Datum: 12. března 2009 8:03
Jméno: David
IP: uživatel5487
 Nedělej žádný lamely doma, i když se to dá a funguje to. Vřele doporučuji ferodo lamely. Vydrží takřka vše a v porovnání s cenou jsou ASI O MILION PROCENT LEPŠÍ.
Datum: 11. března 2009 23:49
 Doporučuji, kup si hotové, ta práce za to nestojí, navíc je nejistý výsledek. Kup si rovnou ferodové, ty vydrží o dost více než korky a spojka daleko lépe funguje.
Datum: 11. března 2009 23:43
 http://downloader.borec.cz/nadrz.jpeg
http://downloader.borec.cz/nadrz2.jpeg
http://downloader.borec.cz/nadrz3.jpeg
http://downloader.borec.cz/nadrz4.jpeg
http://downloader.borec.cz/nadrz5.jpeg
Nevite z jaky motorky to je nadrz? Kamos ji nasel v dilne a nevi z ceho to je ale z dkw to neni. Pozdejc vam sem pridam i nejaky neznamy motor.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 23:46
 * jawamania.info
Datum: 11. března 2009 23:46
 Zeptej se na Jawamani.info - tam to budou určitě vědět. 350 SV/OHV to není určitě.
Datum: 11. března 2009 23:46
 jawa 250 duplex se podobá ale neni to dvoukomorová
Datum: 11. března 2009 22:58
 Dancic tys zas asi v zivote nevidel nadrz na 150 ta mela hlavne nozni razeni jo a co sem se tak po netu dival tak je to hodne podobny s Jawou 250 Duplex ale nenasel sem kvalitni fota tak nevim
Datum: 11. března 2009 22:37
 v cizich motorkach se moc nevyznam, dyztak mi napiste i typ nebo fotku...
Datum: 11. března 2009 22:32
 no na necem jo hele a tamto je na radicku
Datum: 11. března 2009 22:32
 teď mě napadlo že by to moh být naký francouz.. terrot nebo taky nějaká NSU možná
Datum: 11. března 2009 22:27
 350 SV???!!!! vůůůůbec.. maximálně naky wanderer nebo čz 125-150 .. ale 350SV.. dannys.. tu nadrž asik v životě neviděl co?
Datum: 11. března 2009 22:24
 nn, to nebude, nesedí to. víska jsou jinak velká a jinak daleko od sebe a neni tam kulisa na razeni...
Datum: 11. března 2009 22:23
 typnul bych to jawa 350 SV ale nevim ma to tam delany na razeni u nadrze bud jawa nebo cz ale spis asi jawa
Datum: 11. března 2009 22:18
 jaky je rozdil mezi kyvackou a panelkou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2009 17:38
Jméno: miso
IP: uživatel5493
 asi ako medzi skodou 105 a 120
Datum: 12. března 2009 17:38
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 To Steve: s tím pérákem to tak úplně jisté není... jedna z teorií o názvu říká co tvrdíš ty, ale existuje ještě alternativní která tvrdí že to souvisí se vznikem motorky. Vznikalal totiž ilegálně a za podmínek, kdy horzil až trest smrti jejím konstruktérům porušením říšského zákona o povinnosti veškerého úsilí pro válečné potřeby (zkrátka to mohlo být vysvětlováno jako sabotáž tím že se nedělalo na vojenské výrobě). A v té době hlavně v Praze ústní lidovou vypravěčskou tradicí vznikla báchorka o odbojáři - pérákovi co na takovejch pružinách na botech skákal po praze a bil fašouny... Dokonce jsem kdysi shlédl animovanou verzi tohodle příběhu na téma květnového pražského povstání kde hopsal od barikády k barikádě. Jednalo se o ukázku filmu v pořadu o historii české animované kinematografie, která potvrzuje dobovou existenci báchorky,snímek z roku 1945-46... Tak tahle druhá teorie říká že název péráku má právě něco společného s tímhle supermanem-odbojářem. Každopádně nic takového netvrdím, jen to uvádím pro zajímavost...
Datum: 12. března 2009 8:57
 nevihoda prvnich panelek klika na dvou loziskach hodne se to kazilo valec se da sundat i s karbcem u kejvacky ne panelka mela sitic na riditkach u plynu pak maly zmeny v kapotazi jinej tachometr bubny (jak u kterejch)prvni meli bubny jako kejva ty dalsi jako treba 175ú477jinak vetsina dilu je shodna s kyvackou a jeste mela jinej filtr sani normalni papirova vlozka jako je treba u kozla prvni kejvacky meli rybiny a filtr primo u karbce jako treba perak ampermetr na nadrzi novejsi mela plastovej arbox ale porad v tom byla vlozka na bazi dratenky to se pouzivalo pak i u 350 panelky takze u panelky mas i lepsi filtr ze nepropusti tolik necistot hlavne ty jemejsi
Datum: 11. března 2009 22:14
 Steve: Kejvačky se vyráběly pod společnou značkou JAWA-ČZ. Velký kývačky(250,350) vyráběla Jawa a malý kývačky(125,150,175) vyráběla Čezeta. Připadá mi to dost nepodtatný, jestli je ve znaku jen Jawa, nebo je tam i vměstnaný ČZ.
Datum: 11. března 2009 22:04
 jo vykonejsi motor urcite no...ale co si budem povidat, nesmrtelny sou secky Jawy pred revoluci (krom tech co se na konci vyroby flinkaly, treba posledni mustafy obvzlast)...sou to drzaky, nenarocny, bez udrzby, ovladatelny jak nic, nesmrtelny...jiank kyvacka je tusim z nejake koprodukce JAWACZ jelikoz nejaky chytrak gdysy rozhodl ze se proste JAWA a CZ jakoby slouci a budou spolu vyrabet, panelka je tusim uz "jen" Jawa...ale jistej si nejsem, u vyssich kubatur ztracim prehled jelikoz zadny nemam a tak nemam ani extra tendenci se o to zajmat...jinak u kejvy je nejtypictejsi typ 353...
Datum: 11. března 2009 21:53
 Hlavní rozdíl je v motoru - jeho chod, síla, a průběh točivého momantu. Někteří tvrdí, že panelka má lepší motor pro cestování a celkové jeýdění, ale zase kývačka je "nesmrtelná" a dost toho prý motor vydrží.
Datum: 11. března 2009 21:49
 Nejvyditelnější rozdíl je v řidítkách a masce. Hlavní rozdíl je, že panelka má výkonější motor.
Datum: 11. března 2009 21:48
 v mnoha vecech, kyvacka starsi, treba podle typu, podle vzhledu to muze byt treba v predni masce, u panelky je takova prodlouzena s riditka v ni zapustene, podle toho se ji taky rikala panelka, kyvacce se zaclo rikat podle sveho zadniho odpruzeni, na tu dobu horkou novinku, perak to same, gdysy to byla bomba a i dnes je na tom perfektni svezeni...jinak na netu je toho plno, viz treba na sesa-moto.cz tam se to da vycist uplne krasne...
Datum: 11. března 2009 21:45
Jméno: Fränc
IP: uživatel3888
 zdar draci poradte mi jak muzu si doma vyrobit nejakej dobrej vyfuk do krossu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2009 18:44
Jméno: NoooN
IP: uživatel1956
 No bylo by to pěkný, ale ta cena je opravdu vysoká.
Datum: 13. března 2009 18:44
Jméno: NoooN
IP: uživatel1956
 No bylo by to pěkný, ale ta cena je opravdu vysoká.
Datum: 13. března 2009 18:44
 jinak ale na ostatni moto co je delany je to proste vice nez dobrej vyfuk, ta znacka ma zvuk a co wim tak na ni slysim jen pozitivni zpravy takze na zkousku by to urcite nebylo marny...samozrejme by se nejak mel upravit aby sedl na valec a pasoval s vyfukovym kanalem atd. ale ten gdo to zkusi s tim musi pocitat, gdyz jsou sikovne ruce, money a cas, idea a prostredky tak jde secko...
Datum: 12. března 2009 21:15
 no on to tam zatim asi nigdo nema jinak by se to vedelo a nema to tam proto ze je drahej...gdo na to ma tak to muze zkusit, podle meho to bude lepsi nez Hikon ale az tam moc dobry zas taky nebude, prece jenom neni to primo delane na nejakeho fika...frikulin se gdysy tady zminoval ze by mozna stal za zkousku jen gdyby nebyl tak drahy (ten jeden typ stal tusim neco pres 10 klacku)
Datum: 12. března 2009 21:12
Jméno: NoooN
IP: uživatel5497
 On se dá dát vejfuk LeoVince i na obyčejného fíka?? A nejsou s tim nějaké problémy?
Datum: 12. března 2009 20:17
 dancic ® : Kámo to je hustý...tak co sem slysel,tak to na simsonu jede a ty rikas ze na parezu jede taky,ale na obyc fiku prej nejede...tak ja nevim.....me se ten ladak libi,protoze asi jako jeden z mala je v chromu.....koukal sem na fotky ze zavodů a dost parezů ma presne tenhle "ladenej" vejfuk.... ted se pokousim udelat ladak z origo vejfuku,ale nejak se nedaří,tak dost silne uvazuju ze se na to vykaslu a koupim tenhle..... ozvi se mi na maila...rad bych to probral podrobneji
Datum: 12. března 2009 10:55
 hej sesa tady má laďené výfuky origo dělané na sifona a já s ním má velmi dobré zkušenosti na mojí 555.. bez jakýchkoliv uprav kromě toho výfuku to jelo něco málo přes 70.. což si myslím že je slušné.. takže obrázek si o tom udělej sám
Datum: 11. března 2009 21:55
 koupit ladeny Hikon a prevarit, vypalit a utesnit origo (nejlepsi volba pro amatery, jednoduchy a nejucinejsi pac prevarit Hikona se malokomu povede), nevrtat tam zadny diry, to ztraci pak na vykonu, sehnat nejakej drahej ladak (ale to je pak hodne mastny, viz treba Leo Vince bo tak se tomu snad nadava)...udelat vlastni tez moznost...toho je spousta, jen si vybrat...
Datum: 11. března 2009 21:49
Jméno: Franc
IP: uživatel3888
 Zdar Fichtlari nemate nebo newite kde by se dala sehnat nejaka velka rozeta pribliz 85-90 zubu??? odepisujte diky moc kucíí
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 21:46
 tady?  tu dokonce nova...
Datum: 11. března 2009 21:46
Jméno: zeli
IP: uživatel175
Posl.aktualizace: 13. března 2009 13:03
 Nádhera  je to pěkně udělaný ale má to cenu tak maximálně 8000, spíš je cenej ten motor.
Datum: 13. března 2009 13:03
 ahoj draku hele zeli ty vole kukam to je tvj dachl.. ? ty vole borec ..  dneska jsme dal nechat udelat vybrus ..  pak chci natrit ... ale nikdi to neni tak pekny jak jsi to nastrikal ty to jsi delal ty sam ?? ty vole ja vim no je to sranice ale mohl by jsi mi poradit jak to nabarvit tak aby to bylo pekny nebo to jsis nechal udleat ,?? plis odepis dik draku cus a mej se dik za odpoved
Datum: 12. března 2009 21:46
 Je to nádherně stavěný, myslim že cena naprosto odpovídá, kdo má peníze a chuť jděte do toho!
Datum: 12. března 2009 15:39
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Kdo kdy poctivě renovoval ví kolik to stojí.. já u svého mustanga před lety po deseti tisících peněz přestal počítat a že se potom ještě na něm práce nadělalo a k tomu dneska ještě do 1A stavu mi chybí komplet renovace předního kola, což bude přes dva tisíce nejmíň.. a práci samozřejmě nepočítám ty stovky odpracovaných hodin... Takže cena je neobvykle vysoká, ale nikoli neopodstatněná. Jen bych za ty prachy očekával že k tomu majitel sežene platné papíry.
Datum: 12. března 2009 9:07
 suhlasim ze steve
Datum: 11. března 2009 21:48
 trhal ve smyslu bral by i s rukama  ...jiank proc by z toho nevybusil ty prachy co do toho vlozil, je to nejety, novy, prece to nebude jeste prodavat pod cenou ne? koupis novy rafky a gumy (Sesa je tu treba ma), koupis fugl nove cele vidlice, dodelas atd a ses negde pod 30 000...no a dnesni parezy se prodavaj za kolik? to samy pokud je dobre udelany, todlec pak nabyde casem svou historickou hodnotu takze koupit to, dodelat a pockat si se urcite muze vyplatit, je to proste investice jako kazda jina jen nigdo jeste neinvestoval do typu 21 ale treba do pareza uz klidne jo, to bylo otazkou casu...az budem mit my svy synky tak takovidlec stroje muzou pak stat ohromny prachy a pak budem litovat ze sme ve svych letech tohlec nekoupili, to je kazdej gdo koupi veteran, zrenovuje do puntiku a po case proda - je za vodou...
Datum: 11. března 2009 21:42
 ale povede, je hodne takovejch co to koupi, gdyz ne ted tak za chvilu to ma opravdouvou hodnotu, jak rikam treba sokromnik co ma muzeum by za takovejhlec kousek trhal ruce...
Datum: 11. března 2009 21:37
 Je blbej. Myslí si, že z toho dostane peníze, co do toho nastrkal, ale to se mu nepovede.
Datum: 11. března 2009 21:35
 jinak panove tohlec je podle me opravdu renovace, renovace s velkym R, je mozna blbost kupovat secko novy pokud to mate na jezdeni ale na opravdovou renovaci je tohle krasnej postup, puvodni majitel je vidno ze si s tim do tedka vyhral...fakt pekny
Datum: 11. března 2009 21:35
Jméno: MOOYL
IP: uživatel1913
 To je krasavec...
Datum: 11. března 2009 21:33
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 byl by jak novej origo ale je blb
Datum: 11. března 2009 21:33
 asi takhlec - pokud tam rves od zacatku secko nove tak na takovou cenu se hrave dostanes, jelikoz to neni dokonceny tak si do toho este treba nepocita praci, vcelku by to i odpovidalo, cena je teda silena ale ne zas na to aby si to nejaky muzeum nekoupilo (tim myslim treba nejakeho soukromnika s veteranama, tam se s tim pocita ze to nebude za hubicku)...navic pokud to ma nejety motor tak se to dost ceni, gdo dneska ma nepouzitej ORIGO ZE ZAVODU motor? mejt ty prachy a nevedet co snima tak tohlec je jasna investice, sel bych do toho pac za par let to bude mit velkou cenu (viz parezy ale ty uz pomalu od sveho zacatku, araby tez uz dyl ale prece jen za meho mladi se daly koupit za cenu srotu nebo za rum, nastupujici 05 jako ceny historicky kus)...negde to ulozit do garaze a obcas z toho omyst prach, pak to za 10 let vytahnout a prodat tak je to zpatky v mnohonasobne vetsi castce (vcetne inflace)...no musite uznat ze si s tim fakt vyhral, origo je na tom snad jen ram, treba nova indukcka, rozeta atd...to je proste skvost, pekna prace...za me palec nahoru (pro muzea, na nejaky litani po poli naprosto nevhodny ale treba na nejaky srazy veteranu jak delany, pomalu skoda to tahat ven)...
Datum: 11. března 2009 21:32
 Zrovna blbec bych nepoužil. Pokud může doložit ten motor, tak by ta cena nemusela být zase tak strašná. Nejen, že je to kompletní renovace a to něco stojí, ale ten motor, ten by dnes stál hodně... nový. Pravda 20000 je možná trochu moc, ale řekl bych, že renovace nebude levná záležitost a opravdu poctivá těch 10000 stát možná bude. Nevím a tipuji, že jo.
Datum: 11. března 2009 21:29
Jméno: domte
IP: uživatel779
 Co to prodává za blbce?
Datum: 11. března 2009 21:23
Jméno: p
IP: uživatel4967
 co se mi stane když budu mit rydičak ale motorka bude bez papiru a spz?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2009 20:28
Jméno: pluto
IP: uživatel4069
 ale zas nebudeme prehanat, ja jazdim bez vodicaku a papiru po hlavnych cestach medzi dedinami, a nikdy som nejaky vacsi problem nemal, najhorsie co mi fizli spravili ze mi prerezali gumi
Datum: 13. března 2009 20:28
 sry rYdičak
Datum: 11. března 2009 22:01
 no tak to zas o ten řidYčák přijdeš
Datum: 11. března 2009 22:01
Jméno: domte
IP: uživatel779
 rydičák
Datum: 11. března 2009 21:24
 jo pokud s tim litas negde odlehle a oni o tom dokonce vedi a nemaj chut se tim zabyvat (nebo to tak vypada) tak nic nedelaj, nekeri chapavi co na takovejch strojich tez litali treba delaj ze to nevidi a ze o tom nevi...pokud ale mas provrtanej vyfuk nebo blbe utesnenej, nemas hlemu a mas treba ty plechy sundany, cili to rve a proste je to vic nez napadny ze na tej silnici nemas co delat, pokud dokonce litas provokativne pred nima a klickujes nebo pak te chyti pri zjevnym uteku tak je jasny ze pak se neslitujou ani v nejmensim...proste se s tebou srat nebudou...
Datum: 11. března 2009 21:23
 te capli snad znovauz s papirama?  ...nema SPZ nebo neni platna - to je dost spatny, to vubec nemaj radi, neco zpusobis a secky skody platis, nesmi bez zaplaceni pojistky vyjet na silnici...motorka bez papiru, to je taky bez STK - nema na silnici co delat, taky spatny, akorat tak na pole...pokud k tomu este nemas noty tak ses odsouzenej litat jedine na polnackach pac gdyby te s touhle kombinaci chytli tak mas vetsi pruser nez si dokazes predstavit, u tohohle uz malokerej chlupatej zavira oci, este gdyz to bude vypadat jako paskvil (treba bez plechu, to naprosto staci na vizualni dojem ze je to srot) tak je jasny ze si to odskaces jak ty tak ten na koho je to prihlaseny (pokud je) a tvoji zakoni zastupci (takze pujdou za tvejma rodicma)...ale neboj, vetsina z nas takhlec litala, nekeri dokonce litaj, me capli jen s obcankou gdysy a mel sem co vysvetlovat, nemel technickou, papiry od moto sem u sebe nemel, na pojistku se ani neptal (radsi) a na rovinu sem mu rekl ze ridicak nemam...zachranila me kamoska kvuli kere me nakonec pustil, bo dokonce mi tak veril ze ani na ventilky nesah, rekl - odtlac si to domu...
Datum: 11. března 2009 21:19
Jméno: p
IP: uživatel4967
Posl.aktualizace: 20. března 2009 17:48
Jméno: Tom_007
IP: uživatel5568
 Jo, ze Skřipova.
Datum: 20. března 2009 17:48
Jméno: p
IP: uživatel5311
 myslim větřkovice okr.opava
Datum: 12. března 2009 13:11
Jméno: Front
IP: uživatel5491
 je no xD pokud teda myslíš větřkovice u kopřivnice
Datum: 12. března 2009 11:27
Jméno: p
IP: uživatel5311
 co se mi stane když mě chytnou bez řidičáku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2009 13:11
Jméno: tomass
IP: uživatel5586
 podmínka veřejně prospěšné práce a nebo soud mluvím z vlastní zkušenosti já jsem si vybral podmínku
Datum: 25. března 2009 13:11
 Tohle je sice mimo fichtla - kámoša chytli ve fáčku, a šel k soudu, ale nic z toho nebylo
Datum: 12. března 2009 7:57
 to máte tak.. kamarád jezdi po vesnici.. mají tam dva policajty.. jeden by ho nejradši sebral a zamkl do basy.. ale vzhledem k sousedským vztahům to neudělá.. ale jako zkrátka ho to štve.. ale azs ten druhý mu nabízí benzín když mu dojde.. a pomáhá mu s případnýma opravama.. nidy nevíš na co natrefíš
Datum: 11. března 2009 22:10
 to uz tu bylo mockrat, zalezi na chlupatym jak to vezme, nejhorsi pripad - 1-2-3 roky zakaz rizeni vozidla, nemuzes po tu dobu delat papiry ani ridit, dostanes body (pokud mas papiry), doslapnou si na tveho zakonneho zastupce, muzes jit do vezeni pokud si este neco zavinil k tomu atd atd...nebo to ukecas a posle te s tim dom...to zalezi jen na nem, na nalade a na postaveni hvezd na nebi...
Datum: 11. března 2009 20:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 co se asi stane........to je zase otazka.... muže to bejt pohrození, ventilky, nebo taky pěkně mastná pokuta s odkladem......
Datum: 11. března 2009 20:47
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 no ja taky jezdim bez ridicaku ale davam si bacha mojim typem sou polnačky a když tě chyti tak si neudelas hned tak ridicak a nekomu s rodiču zeberou papiry asi tak tomu ja rozumim
Datum: 11. března 2009 20:26
 Můžou tě zavřít na rok.
Datum: 11. března 2009 20:26
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 čau simson mi nejde do plnyho plynu nikde to nefouká a benal tam teče bude to motor v prdeli a nebo neco v karbecu prosim poradte dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2009 6:50
 Nebo ti taky může téct převodovej olej do klikovky
Datum: 12. března 2009 6:50
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 jj to maš pravdu
Datum: 11. března 2009 21:35
 Máš správně nastavené zapalování? Zkontroloval bych nastavení karburátoru - trysky, jehla, seřízení atd.
Datum: 11. března 2009 21:31
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 čau u vačky jak je ten plišek s tema polstařkama tak ten jeden mam sjetej plisek se mi dotyka vačky vadi to něčemu
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 20:52
 sjetej plisek na tom mazatku u vacky nebo na kladivku...pokud ta mala odrazka na kladivku kera se opira o vacku (rika se tomu tusim pertinax na kladivku) je sjeta tak to vadi, malo se mazala vacka, obrousila pertinax a to kladivko je na vyhozeni, vymen za nove...pokud mas sjetej ten plisek a ten polstarek tak ani ne, trochu to vic k vacce pritlac, namaz olejem a jezdi dal, pokud ten polstarek je hodne uz vyltaceny tak bud koupit novy nebo staci tam dat nejakou nahrazku...
Datum: 11. března 2009 20:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zkraccuješ tim životnost vačky......
Datum: 11. března 2009 20:49
Jméno: Honza
IP: uživatel1337
 Zdar,chtěl sem si dát do převodovky u fichtla místo pouzder jehlový ložiska.Jenže nevim jaký mám přesně koupit tak sem myslel jestli to tam někdo náhodou nemáte taky.Díky za odpovědi!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 20:09
Jméno: Honza
IP: uživatel1337
 No což to si v práci stočim.......
Datum: 11. března 2009 20:09
 Zdar já je tam nemam ale chtěl sem je no je problém že s 11kou dirou se nedělaj a abych stáčel hřídel na 10 tak to je kravina to sem to nechal v origo. moc sem ti nepomoch za to sory ale je to tak.
Datum: 11. března 2009 20:03
Jméno: george
IP: uživatel1834
 o kolik bude žrát víc benzínu 8 výbrus?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2009 15:24
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
Datum: 12. března 2009 15:24
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 ještě vám tu chybí frikulín  Standa a zdenekk, to je dvojka...
Datum: 12. března 2009 14:11
 Standa> opravdu?...já slyšel, že to bere 3.009898 litru na 100km ...... tak to je super jestli to co říkáš je pravda.
Datum: 12. března 2009 11:45
Jméno: Standa
IP: uživatel5486
 3.009869 litru na 100km
Datum: 11. března 2009 22:13
 teoreticky jo i bez vetsi trysky (vetsi objem valce, bude nasavat vice smesi) ale prakticky je to asi jako rozdil ve spotrebe u 68 a 72 trysky...takze ano bude zrat vic ale jinak to asi nepostrehnes...
Datum: 11. března 2009 20:49
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 když nedáš větší trysku, tak by měl žrát pořád stejně
Datum: 11. března 2009 20:03
|



|