Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Matej
IP: uživatel5311
 Zdar chlapi chci se zeptat. sundal sem motor z Jawy Dandy 50 a po namontování zpet mi nejde elektrika. nevite cimm to muze byt. Na motoře byly na rozpojeni 2 kabely ty jsou stejne jak byly a nefunguje to . Dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2009 21:37
Jméno: htdzh
IP: uživatel3402
 nevim jakou ma dandyna elektriku ale nemas treba jenom vybitou baterku? koukni na kontakty dystak je promer merakem jestli vodej
Datum: 13. března 2009 21:37
Jméno: pumkáč
IP: uživatel5502
 podívej se jestli si nenechal vypojenom fajfku
Datum: 13. března 2009 18:57
 tak takhle od kompu ti muzu poradit jenom aby si zkontroloval kontakty a skouknul jestli neni nekde preskripnutej drat
Datum: 13. března 2009 18:08
 zkus je vymenit
Datum: 13. března 2009 17:34
Jméno: Michal15284
IP: uživatel1337
 Zdarec,co řikáte na olej Boxer 2T ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2009 17:33
Jméno: Fojtoslav
IP: uživatel764
 ze by ti vyboxoval dvoutakt  ??
Datum: 13. března 2009 17:33
 čau hoši potřeboval bych nějak vylepšit fichtla mám dva pincky a z jednoho bych chtel neco vylepsit nevyte jak??nebo co s toho ?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2009 11:19
 Všechno vyčisti, namaž a seřiď. Jiný úpravy jsou na ůkor něčeho, Takže záleží, co chceš.
Datum: 14. března 2009 11:19
Jméno: pluto
IP: uživatel4069
 pohraj sa s prevodmi, myslim sekundar a rozetu
jednoduche a ucinne
Datum: 13. března 2009 19:54
Jméno: Standa
IP: uživatel5500
Datum: 13. března 2009 16:12
Jméno: blazenn
IP: uživatel5495
 daj tam motor z 350ky
Datum: 13. března 2009 15:58
 to tu bylo snad stokrat... stačí ho vyčistit, udělat pořádně elektriku a bude lítat jako drak...ale jestli něco tak asi ne moc nějaký velký úpravy... větší kanály, přepouštáky, karbec atd ale lepsi je to dycky vyčistit, vyměnit kroužky a líta jako dobytek...
Datum: 13. března 2009 15:23
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 zdar seso , kdybych si něco obědnal , bylo by možné že bys mi to poslal přes PPl,? přes poštu to dlouho trvá a cena je stejná
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2009 15:24
 jo na to sem se už jednou ptal, a sesa nepovolil a nedal na českou poštu dopustit...
Datum: 13. března 2009 15:24
 Čau kluci nevíte jak by se dal opravit ten pant jak je na kostře pro sedlo jestli by se dal nějak vyměnit vyndat nebo tak něco mi ted drží sedlo pavouk ale neni to fakt nic moc bych to potřeboval nějak vyřešit dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2009 18:20
 je to slaby misto, jednou me to prdlo za jizdy tak sem to svaril a diky teto zkusesnoti to tam bud prisroubuju matkama (vzdy se dala vyvrtat dira a prisrouvovat) nebo to necham bejt...
Datum: 13. března 2009 18:20
Jméno: Standa
IP: uživatel5500
Datum: 13. března 2009 17:28
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 me se to vytrhlo z kostry, ale nevaril sem to,ale nadstavil jsem to pliskem,odmeril,vyvrtal dirky a pevne k sobe prisrouboval a vubec s tim nemam broblemy.Je to good.
Datum: 13. března 2009 16:41
 zavaris blbe a je to v haji,to se me ted stalo
Datum: 13. března 2009 13:32
 Todle je další slabý místo pionýrů, já todle vařil asi 100krát, pokud máš ten plech na kterim je to přišroubovaný tak zbitek doděláš, to neni problém.
Datum: 13. března 2009 12:59
 me ta ten pant taky chybel,tak sem to vyresil tim ze sem to misto na ramu orezal a obrousil a na to misto sem navaril pant vlastni vyroby,facha to snad este lip nez origo
Datum: 13. března 2009 9:52
Jméno: Vojta
IP: uživatel1696
 nevite jakej bych mel koupit ladak chrom lak nebonormalni bez barvy jak dlouho by to vydrzelo? dalo by se to tak jakoby elaxovat nejakou tou specialni barvou?aby mi tose nespalilo a za par let neschnilo
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2009 6:47
Jméno: hlmut
IP: uživatel2141
 Zdar, jak se ladi vyfuk? Dejme tomu, ze koupim Hikone, saotny telo vyfuke se zachova a pak se ladi vstupni trbka a koncova? Jak prijit na rozmery vstupni (prece jen to vaarit, rezet, varit rezat je celkem pracny). Tu koncovou varit a rezat uz neni problem, to pude rychlejc. Ale jak urcit prumer? Aco ten Leo VInce vyfuk, ma s nim nekdo zkusenosti... Na jednom e-shopu na sipmply je za 2500.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2009 20:01
Jméno: hlmut
IP: uživatel2390
Datum: 13. března 2009 20:01
Jméno: hlmut
IP: uživatel2390
 Tady sou ty zasadu hezky popsany...
Datum: 13. března 2009 20:00
Jméno: Standa
IP: uživatel5500
 vsak sem mu tady popsal strucne jak spocitat prumer a delku koncovky a jen pro uvedeni do reality sem mu i pridal spekulační vzath pro sirku samotneho vyfuku,aby videl ze hikone je moc siroký i pro cross.....jednotlive uhly kuzelů vyfuku jsou individualní dle pouzití....na silnici sou strmejsi nez na cross a zaroven velkou roli hraje prevodovka.....ale pomocí techto zakladnich vzathu udelas z Hikone peknej ladacek
Datum: 13. března 2009 17:42
 myslím, že myslel tu koncovku, co je uplne vzadu... prsote tlumic...
Datum: 13. března 2009 17:28
Jméno: Standa
IP: uživatel5500
 prumer těla výfuku má být 2.5-2.7 nasobkem sirky kolene.koleno ma byt dlouhe 10 krat jeho prumer. Trubicka ma byt siroka 60%sirky kolene a její dýlky je 12-ti nasobkem sirky trubicky,uhly kuzelů se berou dle tabulek,to tu uvadet nebudu,a dylka vyfuku se pocita dle rezimu otacek a vyfukovyho kanalu......nic moc co......
Datum: 13. března 2009 10:48
 hoj, nevite nekdo proc mi na jawe 250/353 couva (cuká dozadu) zadni kolo i kdyz tam neni zadna rychlost??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 17:58
 mě napadá, nestartuješ to v kopci?
Datum: 15. března 2009 17:58
 2mogul: slyšel jsem o lidech co to udělali i se Stadionem a s fichtlem
Datum: 15. března 2009 17:57
 ale nechápu to, jak to že když to kolo cuká tak cuká dost silně že mi to dá práci to udržet
Datum: 14. března 2009 10:10
 co jineho by to mohlo být
Datum: 13. března 2009 21:55
 jj, je to mozny.
Datum: 13. března 2009 20:41
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 zdar , tohle mi dělá i 175 , když jedeš tak ti to už nedělá že?? podle mně to způsobují vibrace
Datum: 13. března 2009 20:34
 jinak je vše tak jak má...možná neco se spojkou. no v sobotu nebo nedeli se na to kouknu a dyztak napisu
Datum: 13. března 2009 18:23
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 ja sem slysel, ze se da 250 nastartovat tak, ze motor chytne opacny chod, takze zaradis jednicku a jedes dozadu, ale zalezi to pry na serizeni predstihu. Ale aby sama jela dozadu, to fakt nevim.
Datum: 13. března 2009 16:46
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a jinak jede normal dopředu?
Datum: 13. března 2009 16:23
Jméno: Fojtoslav
IP: uživatel764
 to mi fichtl delal,i kdyz jsem ymenil rozetu,bud mas vytahnej retaz nebo ho nemas v poradku,ja jsem jen vymenil retez a cajk
Datum: 13. března 2009 13:25
 nikdo neví?
Datum: 13. března 2009 12:09
 no nekecam, fakt když nastartuju 250tku tak mi cuká zadní kolo dozadu a po nejaky dobe treba couvne tak 1m, vzdycky musim dat klín aby mi neujela
Datum: 12. března 2009 23:43
Jméno: Standa
IP: uživatel5496
Datum: 12. března 2009 22:57
 a cim by to mohlo bejt? kdyz tam mam volnobeh tak je to OK cuka jen malicko ale jak proturuju aj docela silně a rychle couvá
Datum: 12. března 2009 22:51
Jméno: Standa
IP: uživatel5496
 skus se rozjizdet z kopce...do kopce mi tohle dela i fichtl.....musis mit nohy na zemi a korigovat to.......
Datum: 12. března 2009 22:49
 cuss lidi, hele, nevíte někdo jeslti je někde na netu sepsaná nebo naskenovaná dílenská příručka na jawu 50 (05,20,21,23)??? dík moc za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2009 18:27
 to uz sem se tez dival na ten link a to je navod, neni to prirucka, tu ma treba Sesa na webu (ano je italsky), gdysy sem si to prohlizel a nic moc tam neni, secko se dela naradim (vytlacovak, stahovak) kery stejne vetsina fichtlaru nema a s nima by to udelal kazdej blbec, da se to udelat i vlastnima pripravkama nebo i bez nich a treba jinym naradim (krom toho stahovaku, primar jedine sundat zapacenim o kartery ale je jasny ze se tim ten motor poskodi)...ceska verze je asi jen jedna a to je akorat takovej navod s barevnejma obrazkama, proste normalni navod akorat ma ty obrazky barevny...tak cesi to nepotrebujou, ty to spravi na ulici na kolene a italove se maj proste jeste co ucit  ale tez by me zajmalo jestli je opravdu jeste nejaka ceska verze dilenskej prirucky...
Datum: 13. března 2009 18:27
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
Datum: 13. března 2009 16:53
Jméno: Fojtoslav
IP: uživatel764
 nic italskyho,ja ji mam doma.no reknu vam,je to k hovnu,musis to znam a umet,pak si ji kup,ale je to zbytecny
Datum: 13. března 2009 13:28
 Je, ale italsky nebo co to je zač...
Datum: 12. března 2009 22:34
 neni tak nahodou taky na sesa-moto?
Datum: 12. března 2009 21:55
 A myslíte, že byste byl někdo tak ochotný a poslal mi ji také? na mail... Díky moc.
Datum: 12. března 2009 21:46
 Domte máš to v komplu?
Datum: 12. března 2009 21:44
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 já mám takovou modro bílou na jawa 20,21,23,23A
Datum: 12. března 2009 21:41
 mám v komplu takovou tu červeno černou na jawu 220.100,223.200 napiš na icq 263 031 421 ti ji pošlu
Datum: 12. března 2009 21:32
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Zdarec draci myslíte že když jsem neměl dost motorovyho oleje a do benzínu jsem nalil asi polovinu převoďáku myslím když se třeba ředí 20:1 tak že jsem do 5 litrů benálu nalil 150ml motorovýho a 100ml převoďáku. myslíte že to spálí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2009 23:24
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Tak draci jak už jsem psal tak to vylítám mál tam asi tak 120ml motoráka a 60ml převoďáku a jede to úplně stejně... jenom mám za sebou kouřovou clonu
Datum: 14. března 2009 23:24
 S převodovým olejem. by se měli dělat snáze uhlíkový můstky na svíčce. Takže, když ti to přestane jet, skontroluj svíčku. Převoďák je opravdu nouzový řešeneí, ale lepší než bez oleje.
Datum: 14. března 2009 11:17
Jméno: ewt
IP: uživatel3402
 michej si ten benzin treba 4 litry novyho a pul litru tohodle a vyjezdi si to
Datum: 13. března 2009 21:42
 reknu ze ses docela solidni prase gdyz tam lijes prevodak  ale to byl asi kazdej mladej co na tom lital...znal sem jednoho co to tam lil 1:10, nejelo, cadilo, smrdelo co ti budu povidat proste to bylo uzemneny ale gdyz uz to chytlo a nepustils to tak to jelo, sice jak baba na pohreb ale jelo...jinak nemichat! gdyz uz tak treba jen ten prevodovej ale nemichat to dokupy...pac sic ti prevodovy muze zasrat hlavu a pist (cos stejne udela) ale s motorovym (byt by se dobre spaloval) udela to samy a muze tam dojit k nejaky reakci cehoz pak budes litova, kupr. produkt tech dvou reaktantu muze byt treba najaka sul nebo voda, no nic peknyho, delalo by to tam paseku...gdyz je to v nouzi tak jo ale jinak to tam nelij jen tak pro srandu kralikum, za repasi motoru to nestoji...
Datum: 13. března 2009 18:19
 kdyz to lita na naftu i redidlo tak sem to púarkrat udal taky ze sem tam dal prevodak vali to ale hur to chyta a pri malejch otackach to na prd jede
Datum: 13. března 2009 12:29
Jméno: fichtlař
IP: uživatel2455
 souhlasim s BO tohle radsi nedelej
Datum: 13. března 2009 8:54
Jméno: standa
IP: uživatel5496
 reknu ti jednu vec......polosyntetika a prevodak se nemaji radi,......ale jinak v nouzi sem jel i motorák 10W40 a houby se stalo,ale byl cistej a vyjel sem ho...pokud jezdis na nejaký šmanty jako je m2t tak nevim jak zreaguje s prevodakem......ale je to kurva chemie.....
Datum: 12. března 2009 22:36
Jméno: domte
IP: uživatel779
 protože když ty motory dřív jezdily na OLEJ M6AD tak myslím že se zasíraly mnohem víc než když tak jak to mám namícháno teď.
Datum: 12. března 2009 21:40
Jméno: domte
IP: uživatel779
 no já to mám v poměru 1:33 ne 1:20 to jsem dal jen pro příklad ten se dobře vysvětluje. Ale vyjezdíl to.. mám toho asi 3 litry takže myslím že se nic nestane.
Datum: 12. března 2009 21:38
 Řeknu ti jedno - seš blbej použij ten benal na čištění nebo na rozdělávání ohně a kup novej nekurvi motor. ale jinak nic proti
Datum: 12. března 2009 21:22
 podle me to sezere bezproblemu,sice to bude kourit a smrdet vic nez obvykle,ale pojede to,a bude ti to zasirat motor o 106
Datum: 12. března 2009 21:21
Jméno: Jan
IP: uživatel5238
 Ahoj, mám dotaz- Ako najjednoduchšie vytlačím piestny čap s puzdra, keď mám v úmysle ho ešte použiť? Ako ho ľahko zasunúť naspat? Nemám vytlačovák tak mi prosím poraďte nejakú metódu.
dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2009 22:38
Jméno: Standa
IP: uživatel5496
 na co vytalcovak....pist si necim opres o štefty a cep vyklepes treba M10 sroubem......normalne kladivem.......ale pouzitej cep bych vyhodil.......pokud neni novej teda
Datum: 12. března 2009 22:38
 nebo si udelej sam vytlacovak, navod na jawa-50.cz, docela pekna vychytavka, to zvladnes a je to setrne, rychle a cista prace...
Datum: 12. března 2009 21:37
 sem nejak spatne pochopil pistni cep nebo to bronzovy futro? futro natluces (nebo treba pres uplne obycejnej sverak vylisujes novym a to nove tam zustane)...pistni cep? to si vezmes siroky sroubovak aby se ti zaklesl do pis. cepu ale taky aby prolezl pres pist, das ho tam, vezmes kladivko a parkrat do toho malinko a s citem tuknes, cep se hne a pak ho vytlacis tim sroubovakem...zadna velka veda ani velka sila - ohl bys ojnici a to je pak na puleni motoru, vylisovani ojnice a nalisovani nove, nic levneho a rychleho...ale pokud pojedes pomalinku a treba to cely vytukas tim kladivkem pres sroubovak a tak nigdy nebyl u me problem to takhlec delat...nazpatek to zas natluces (opet s citem) pres sroubovak a kladivko...jo nezapomen vyndat pojistky pistniho cepu a pak po opetne montazi je tam zas dobre nandat aby sedely v drazkach, vyskoceni v provozu z drazek se ti to dostane mezi pist a prepustak a muzes poslat na vybrus...
Datum: 12. března 2009 21:25
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 vazmeš si nejake dřivko ktere tam bude pasovat a pomaličku ho vyklepneš to udelaš to samo nazpet neboj se on se neskurvi aji když po něm budeš bit bez toho dřivka
Datum: 12. března 2009 21:07
 Zdaar draci delam do krosu pijonyra a potrebuju poradit jestli nekdo nema nejakej dobrej napad jak bych mohl udelat cisla na boky nejakou prilohu kdyztak poslete diky ne meila diky Fichtlari posilejte hry100@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2009 22:19
Jméno: lukawe555
IP: uživatel5499
 posli foto stroja lukawe555@azet.sk
Datum: 12. března 2009 22:19
 neni to uzasne 4 dotazy a secky v jeden cas...vytisknes treba z Open Office velky cislo na celou stranku, vystrihnes to, obkreslis obrys na karton, vystrihnes otvor a nasprejujes to pres nej na kapotu...ale jinak je to kyc a paskvil v jednom a radsi renovuj...
Datum: 12. března 2009 21:17
Jméno: Vojta
IP: uživatel1696
 Chongu dej mi email jesi je to mozny aby sme se mohli domlouvat na ty el.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2009 21:57
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Je na tom webu o úroveń výš...
Datum: 12. března 2009 21:57
Jméno: Vojta
IP: uživatel1696
 Prosim jakej regulator mam dat na pina? o jakejch parametrech?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2009 20:36
Jméno: Vojta
IP: uživatel1696
 To je jedno ze moc cisel ale pochopil sem to bravurne bez problemu takze diky za polopatiku
Datum: 13. března 2009 20:36
 te´d tam máš zas moc čísel
Datum: 13. března 2009 12:21
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Záleží podle rozsahu úprav a na jakém napětí. Ale vycházel z předpokladu že přibližně pól vyrobí 15W (podle mě ve středních otáčkách). TAkže máš-li 3 póly, tak je to 3x15W tj 45W... protože platí pravidlo P=U*I tak platí také I=P/U a proto proud je pro 6V rozvod 45/6 tj 7,5A a pro 12V rozvod je 45/12 tj. 3,75A regulovaného proudu. Ještě k tomu přidej nějakou dimenzaci (pro přetočenej motor, protože pak póly dají víc) a pro 6V rozvod by to bylo 10A a pro 12V rozdod jen 5A... Chtěl jsi čísla, tady je máš
Datum: 13. března 2009 7:05
Jméno: Vojta
IP: uživatel1696
 tak mi napisprimo jaky parametry presne nijak jinak a ja to pochopim, predtim sem to nepochopil jen proto protoze si psal vice moznosti a nevedel sem ne cem sem napis mi to trochu polopaticky a je to
Datum: 13. března 2009 6:26
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Vojto, fakt nic ve zlém, ale bojuju tu s tebou pár dní... tak proč se ptáš na něco čemu nerozumíš. K čemu by ti taková informace byla? Můžu ti tady sepsat eleborát o metodách regulace použitelné pro alternátory s permanentními magnety, ale proboha proč, když pak napíšeš že je to moc vědecky...
Datum: 12. března 2009 22:00
 čau hej pls pístni kroužky jsou v prčicích a mám druhý motor kde jsou pistni kroužky dobré tak kdybysem dal na motor válec ze starého motory a píst jelo by to..???
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2009 21:35
 nejlepsi je gdyz mas stejny pist co lital ve stejnym valci...gdyz das sice stejneho vybrusu ale jineho stari a s jinym pouzitim tak ti nemusi sednout...taky byly pisty treba A,B,C tridy a to sou zas jine tolerance a rozmery v radu jednoho vybrusu...no nejvetsi katastrofa je pist a valec uplne jineho vybrusu...normalne kup nove pistni krouzky, namontuj je na misto tech cos oddelal a tim to hasne, chvilu to zajed a moc ho nedus nez si sednes a pak mas o neco malo vetsi kompresi a klid do dalsiho zniceni krouzku nebo rovnou vybrusu...newim co z toho delas vedu, dej nove a klid, to je asi nejlepsi volba hned po vybrusu...
Datum: 12. března 2009 21:35
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 vše musi byt stejny vybrus tak to radši změř
Datum: 12. března 2009 21:12
Jméno: Vojta
IP: uživatel1696
 podle toho jakej mas vybrus musi byt valec stejny pist a krouzky na stejnem vybrusu
Datum: 12. března 2009 20:56
 mno tak kdyz prehodis valec i s pistem a krouzkama tak by nemel bejt problem,teda pokud je to stejnej typ
Datum: 12. března 2009 20:33
Jméno: jawa 20
IP: uživatel4805
 čau potřebuju se zeptat oddělal jsem valec s motoru a klika byla od oleje je to špatně ,protoze sem tady nekdy slysel ze se nesmi dostat prevodovej olej do kliky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2009 20:20
 Jasně,klika je mazána u 2taktu směsí benzínu s olejem.Máš asi špatné gufero na klice ze strany spojky.
Datum: 12. března 2009 20:20
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 a olej z benzinu se ti tam dostat nesmí?  Bude to pravděpodobně nějaké to M2t, pokud jsi si aspoň na 50% jistý, že z převodovky to být nemůže
Datum: 12. března 2009 19:54
Jméno: Nima
IP: uživatel600
 Cau draci.. mam MZ 150...a kdyz jsme dnes vyndal svíčku tak jiskřiště bylo lehce jako by BÍLÉ.. je to v poradku nebo naopak? Mooc dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2009 19:55
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 přesně tak, chtěl jsem to napsat, ale než jsem otevřel odpovědět, tak už to tu bylo
Datum: 12. března 2009 19:55
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 moc chudá směs
Datum: 12. března 2009 19:54
 čus potřeboval bych nějakej obrazek nebo nakres krytu na karbec s22 nejlepe 1:1
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2009 19:40
Jméno: jawaman
IP: uživatel5495
 ahojte chtel by sem se neco spýtat reku mam jawu 250 kyvacku a chci tam dat motor z jawy 350/360 pujde mi to tam dobre alebo musim prevařit aj uchyty na motor?? diky za odpovedi proste ci to pude aj bez uprav ci to je iste na sirku bloky sak chapete co myslim
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2009 18:59
Jméno: Standa
IP: uživatel5496
 Jak riká doktor + nezapomen sehnat vyfukova kolena na 350 a dve indučky
Datum: 12. března 2009 18:59
 motor tam dostaneš, rámy jsou stejné, akorát motor 350 je širší, takže se musí rozšířit kříž na stupačky
Datum: 12. března 2009 18:22
 Ahoj Seso...jen jsem se chtěl zeptat jestli tu někdy v budoucnu bude sada samolepek na ČZ 175/487 (křídla na nádrž a nápis 175 na kastlíky). Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2009 19:12
 zatim nemma orig predlohu,,nee,,
Datum: 12. března 2009 19:12
|



|