slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1853  1854  1855  1856  1857  1858  1859  1860  1861  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim mam na pincli hlavu polini nikasil 65 ccm 6 kanal s klapkami. mam novy karbec dell orto phbg 19 + filter malossi E5 a snazim sa to vyladit. na volnobeh to ide krasne ale pod zatazenim asi od pol otocenia plynu to dusi akoby bola prilis bohata zmes. ihlu mam na najvyssej drazke (chud. zmes) trysky som skusal 75 a potom celu sadu 88 az 110 a stale to iste. predtym som mal na origo karbeci (dif. 17) trysku 80 tak si myslim ze teraz by mala byt vacsia (vacsi karbec + otvoreny filter). poradte prosim v com by mohol byt problem. dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2009 11:59
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je tam champion L86C podla mna dobra sviecka. zapalko mam origo :-) mierne upravene (tvrdsia pruzina) toci celkom dobre ale rozmyslam nad tym bezkontakt co sa tu predava...
 
 
Datum: 16. března 2009 11:59
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5520    
myslel sem to jinak......u tyhle brutus upravy predpokladam,ze tam budes mit lepsi zapalovani nez origo(i kdyz stejskymu jelo s upravou kladivek-tvrdsi pruzina)....a kazdopadne doufam ze nejezdis na nejakou zašmudlanou Brisku nebo NGK......nekdo teda tvrdi ze NGK sou dobry svicky,ale ja rikam ze je to jen drazsi Briska:-D:-D
 
 
Datum: 16. března 2009 10:26
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zapalovanie je nastavene aj sviecka je ok. skontrolujem este to utesnenie inak uz fakt netusim co s tym je
 
 
Datum: 15. března 2009 12:24
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5504    
Hele blbej dotaz......a co zapalovani a svicka?????
 
 
Datum: 15. března 2009 12:02
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://yfrog.com/0j15032009134j
 
 
Datum: 15. března 2009 8:36
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hodim foto zajtra momentalne som mimo dom. aj tak dik za rady ;-)
 
 
Datum: 15. března 2009 1:48
 
 
 
 
Jméno: 551 sport      IP: uživatel2073    
fotky už tady byly dříve :-)
 
 
Datum: 14. března 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: pinckař      IP: uživatel5502    
to foto bys mohl fakt hodit a třeba ti to nebere svíčka nebo máš jednoduše vypadlou jehlu, jestli tam namáš filtr rovnou na karburátoru a máš tam nějakou trubku nebo tak něco tg by mohlo bejt to moc dlouhý nebo ůzký
 
 
Datum: 14. března 2009 19:59
 
 
 
 
Jméno: MOLY      IP: uživatel1913    
Nevim..třeba ti to někde fouká...x)....hoď sem foto plssss
 
 
Datum: 14. března 2009 18:52
 
 
 
 
Jméno: Trivate      IP: uživatel5455    
Dobrý den mám Jawu 21 a sumdal jsem kryt filtru a zdá se mi že to má věčí sílu a zvuk a tak bych se chtěl zeptat jestli mám pravdu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: Nima      IP: uživatel600    
no pokud si ten filt mel zasrany.. a slo ti tam tim padem mene vzduchu.. tak to urcite bude znat.. pokud ho odelas;-) ale nic zavratnyho;-)
 
 
Datum: 14. března 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: Joza      IP: uživatel1592    
rozhodne se ti tam dostane vic vzduchu proto to ma vetsi zvuk ale aby ti to přidalo na síle tak by si musel i zajistit vetsi privod benzinu coz znamena ze by si musel vymenit karbec nebo aspon dat vetsi trysky a udelat vetsi diru do vicka karbece tam jak ti pritejka benzin aby to stihalo doplnovat
 
 
Datum: 14. března 2009 18:56
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
hluk bude urcite vetsi a stim vykonem nevim mam v krytu udelany diry navic ale chci je skusit zacpat co to provede nechat jen tu origo
 
 
Datum: 14. března 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: čaponéz      IP: uživatel5329    
zdarec všichni chtěl bych se zeptat na kolik vyjde výroba tyristorového zapalnování?..a je toto zapalovíní vhodné na upraveného fichtla?..díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2009 8:29
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
To Itan - napsal jsi to hezky, ale nevšimnul jsem si že by tyristorové zapalování mělo kdy trafíčko na snižování napětí :-D Takže to krapátek v mých očích snižuje tvůj (ne)fundovaný výklad a odbornost... Mě osobně by například zajímalo technické řešení.. podle toho co píšeš se jedná o standardní síťové trafo, protože jinak by jsi použil slovo ,,měnič,,. Takže pokud tam máš trafo, tak mě vysvětli, jak funguje, když máš sloučené všechny póly do jednoho uzlu. Totiž ty póly nejsou ve fázi a pokud je sloučíš, tak na výstupu je stejnosněrné napětí neurčitého tepavého tvaru a na to připojit trafo v podstatě nelze aniž by neztratilo na většině své účinnosti...
 
 
Datum: 16. března 2009 8:29
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5504    
na motoinzerci je nejakej slusnej bezkontakt (se svetlama) za litr a za dvojku upraveny zapalko z motorovy pily (to je na racing) na fichtla......
 
 
Datum: 15. března 2009 12:18
 
 
 
 
Jméno: Itan      IP: uživatel5507    
(To Itan. Moc nás nelakuj, pro to aby to svítilo jak popisuješ není jedinej technickej důvod. Ano, existují určitá technická řešení, ale obyčejným připojením CDI na zapalovací okruh, který je oddělený od světelného nic světelnému okruhu nepřinese, aby byl důvod k vyššímu svitu přední lampy... ) Všechny 3 cívky na magnetu se napojí do Tiristorového zapalování a tím pádem je světelnej okruch napájen ze všech 3 cívek a to trafičko co je v tyristorového zapalováním jen snižuje V takže to drží krásně napetí a světlo svítí jako když jedu
 
 
Datum: 15. března 2009 11:39
 
 
 
 
Jméno: Itan      IP: uživatel5507    
(To Itan. Moc nás nelakuj, pro to aby to svítilo jak popisuješ není jedinej technickej důvod. Ano, existují určitá technická řešení, ale obyčejným připojením CDI na zapalovací okruh, který je oddělený od světelného nic světelnému okruhu nepřinese, aby byl důvod k vyššímu svitu přední lampy... ) Všechny 3 cívky na magnetu se napojí do Tiristorového zapalování a tím pádem je světelnej okruch napájen ze všech 3 cívek a to trafičko co je v tyristorového zapalováním jen snižuje V takže to drží krásně napetí a světlo svítí jako když jedu
 
 
Datum: 15. března 2009 11:38
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Nemám na to čas, takže neudělám. Na tom webu jsou ale k výrobě kompletní podklady. Najdi někoho kdo tomu hoví v tvém okolí...
 
 
Datum: 15. března 2009 7:43
 
 
 
 
Jméno: čaponéz      IP: uživatel5329    
tak díky za radu...a tady na fichtl krámku to nikdo nedělá?a ty bys mi to neudělal?
 
 
Datum: 15. března 2009 0:05
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Jestli ti stačí pouze úpravy na zapalování, tak ti v podstatě stačí jen odpájet drát pólu od kostry, usměrnit to diodovým usměrňovačem, stabilizovat napětí a za to připojit to CDI. Stabilizovat proto, že napětí nesmí překročit určitou mez (12V) a to by se mophlo lehce stát. Je to navržené na zapojení se záložním akumulátorem, ale je pravděpodobné (netestoval jsem to) že to bude chodit i bez akumulátoru. Jestli jsi ale s elektronikou nikdy nic neměl společného, tak to nechej udělat někomu kdo s tím má už nějaké zkušenosti. Opravdu to chce určité zkušenosti a ty si z prstu nevycucáš (to nemyslím ve zlém), je pak velmi pravděpodobné že ti to chodit nebude. Už jen samotné letování vyžaduje určitý cvik a ten na jedné desce nezískáš a to nemluvím o možnosti výroby desky tištěných spojů, zkušenosti s nákupem součástek (vyhledání náhrady když v tvém krámě přesně stejnou součástku nemají) a spousty jiných znalostí včetně vybavení měřáky (multimetr a laboratorní zdroj nejméně, osciloskop nejlépe). A to nemluvím o minimální potřebě znalostí o fyzice a elektronice...
 
 
Datum: 14. března 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: čaponéz      IP: uživatel5329    
a když tam nemám světla ani bzučák mám to tyristorový zapalko nějak upravovat nebo nechat jak to je?
 
 
Datum: 14. března 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: čaponéz      IP: uživatel5329    
tak já sem se o elektriku nikdy nezajímal upravoval sem jen motor a až ted sem se rozhodnul upravit taky zapalko
 
 
Datum: 14. března 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
To Itan. Moc nás nelakuj, pro to aby to svítilo jak popisuješ není jedinej technickej důvod. Ano, existují určitá technická řešení, ale obyčejným připojením CDI na zapalovací okruh, který je oddělený od světelného nic světelnému okruhu nepřinese, aby byl důvod k vyššímu svitu přední lampy...
 
 
Datum: 14. března 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Si děláš legraci ne? Ty jsi nikdy v životě neviděl osazený tištěný spoj? Jestli ne, tak rozeber rodičům televizi a tam to uvidíš :-D
 
 
Datum: 14. března 2009 21:06
 
 
 
 
Jméno: čaponéz      IP: uživatel5329    
A CO TO JE ZA DESTIČKU JAK TO NA NÍ JE VŠECHNO PŘIDĚLANÝ?
 
 
Datum: 14. března 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Samotné CDI mě v součástkách stálo 120 až 180kč (podle toho kde jsem nakupoval). Myslím ale tohle http://www.mujweb.cz/www/elektronic/cdi.htm jsou k tomu ale i jiné vícenáklady, jako akumulátor a regulace nabíjení plus bezkontakt s usměrňovačem.
 
 
Datum: 14. března 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: Itan      E-mail:      IP: uživatel5507    
Ahoj já jsem jsi tyristorového zapalnování vyrobil a stálo me to jen 120 Kč objednal jsem jsi jenom kondenzátory doma jsem na šel trafíčko tak jsem ho přemotal aby to fungovalo a je to uplně skvělí chytně na nášlápnutí jak studenej tak teplej a světla svítí i když beží na volnoběch (svítí normálně jako když je v otáčkách ) Vřele Doporučuji .
 
 
Datum: 14. března 2009 16:48
 
 
 
 
Jméno: čaponéz      IP: uživatel5329    
*zapalování
 
 
Datum: 14. března 2009 16:20
 
 
 
 
Jméno: BonJovy      IP: uživatel1732    
Co byste požadovali od jawy 21 za cenu 7000Kč odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2009 20:10
 
 
 
 
Jméno: Joza      IP: uživatel1592    
No tak podle toho co tu píšete tak to bych to moh taky docela slušně prodat. Mám taky Jawu 21 všechno funguje krome bzučáku a to jenom proto že sem odpojil dráty a druhá věc je že sou poškrabaný plechy, takže by je stačilo jenom pořádně přestříkat nějakym šikovnym lakýrníkem a připojit ten bzučák a je jak originál. Našlápnout de na první pokus( někdy na druhej podle toho jestli je velká zima nebo ne), světla svítej, technická do června 2012,SPZ je přihlášená
 
 
Datum: 14. března 2009 20:10
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel1696    
no predstavoval sem si hodne tuningu jako budu delat ja
 
 
Datum: 14. března 2009 19:57
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tak to uz jsem dal do fichtla oneco malo vic nez 7000 a vysledek nic moc motor po GO ale porad to foukalo pod valcem a ten dement co to GO tak nezabrousil vicnelek na valci a porad to nejelo a svadel to na elektryku a karbec tak jsem si to stejne nakonec musel udelat sam
 
 
Datum: 14. března 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: Trivate      IP: uživatel5455    
Nová stála 4020Kč
 
 
Datum: 14. března 2009 17:09
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
psal sem jako gdyby vyjel, to znamena ze ma budit aspon ten dojem, ono gdyz nastrikas pistoli plechy, rozeberes a vymenis dily v motoru, vybrus, vycistis karbec, vyfuk, das novej filtr, koupis novej potah na sedlo, torchu to nalestis, spravis predni vidlice a zadni rozhejbes, das celou novou retezovou soustavu, dofoukas gumy a dovybavis aby prosel technickou, narovnas stojan a nableskas vyfuk tak i s novejma dilama a s fikem za dva klacky se do sedmi vejdes...dobra, nemusi byt uplne jak z tovarny (to by byl ten na inzerci za 15 000 a jeste zatim nedodelanej) ale muze aspon tak vypadat...
 
 
Datum: 14. března 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Komplet GO,Platné TP,Nejlépe STK.A 7000 se neda neco zazracneho cekat, pokud si spocitate naklady na kompletni generealku, vcetnu motoru a kdejakych blbosti, tak je 7000kč sakra malo.Nic proti Steve ale pises ,ze by mel vypadat tak jako by vyjel s vyroby ale to je nesmysl za 7000!Ale taky se da 7000tis posladat dobra mašinka az na to ze ja bych za 21 7000 nedal!
 
 
Datum: 14. března 2009 16:43
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
po nadherny renovaci, samozrejme s papirama a za vsech okolnosti fukncni...ale ciste origo, zadna jina zmena podle majitele, proste tak jakoby vyjel z vyroby:-)
 
 
Datum: 14. března 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5504    
Asi dokonylýho fichtla po GO
 
 
Datum: 14. března 2009 15:14
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel5506    
STK,SPZ,slušný stav,měl by chitit naprvní našlápnutí,dobré gumy,funkční tacháč-světla-brzby- atd...
 
 
Datum: 14. března 2009 14:07
 
 
 
 
Jméno: john      IP: uživatel1553    
za sedm tisíc to tam musí byt motor aspon 650:-D
 
 
Datum: 14. března 2009 13:50
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel1553    
zdar hoši potřeboval bych poradit mam fichtla 20..a vubec to nechce tahnout jenom na jedničku nevýte proč??dikes./.-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2009 16:37
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz jsme na to pripraveny na takovydlec dotazy, jikni sem: prvni 3 dotazy od Standy, si to cely procti a podle toho navodu delej, mam tam jeste serizovani atd atd, jinak dalsi je tady nahore v liste FAQ, tam jsou tez este jiny navody:-)
 
 
Datum: 14. března 2009 16:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ucpaný výfuk, zasviněný karbec, vyhoněný motor.
 
 
Datum: 14. března 2009 14:22
 
 
 
 
Jméno: Libor H.      E-mail:      IP: uživatel4573    
Zdar hosi mam v karbecu jehlu s trema drazkama a potreboval bych poradit v jaky to je nejlepsi dik moc za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: MOOLY      IP: uživatel1913    
Prostě záleží jestli potřebuješ mít chudou směs bo bohatou...x))
 
 
Datum: 14. března 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel2800    
dej to spíš do tý prostřední
 
 
Datum: 14. března 2009 13:33
 
 
 
 
Jméno: MOLY      IP: uživatel1913    
To je objev co?..že má ta jehla 3 drážky..:-D:-D:-D:-D.....je to jestli chceš mít směs bohatou nebo chudou...x)))
 
 
Datum: 14. března 2009 12:37
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel3879    
čau potřeboval bych se zeptat(stadion s22¨): http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_966.html tohle je cívka na elektriku (světla,bzučák..) nebo je to zapalovací, ta co se dává na rám aby zapalování lépe fungovalo ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel6189    
je to indukční cívka a dává se na ten rám (pod nádž), aby to jelo
 
 
Datum: 24. května 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
to je indukční cívka ta tam je aby to jelo ta totiž indukuje vykosý napětí
 
 
Datum: 14. března 2009 13:04
 
 
 
 
Jméno: vojta.doko      IP: uživatel5252    
Hele draci de sehnat bowden spojky a plynu na 555? A dalsi vec ten rychlopal co tu je to je orig a de to pouzit na 555? - podle toho co je v popisu se mi to zda jak nakej tuning.. dik za odpoved .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2009 10:37
 
 
 
 
Jméno: franc      IP: uživatel5223    
zdar lidi nemáte nekdo fotto indukcni cifky poslete na mejl fhodonsky@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: Dusde      IP: uživatel4183    
ty chces asi vedet jak zapojit tu elektriku ze?
 
 
Datum: 04. září 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Samo že je..:-D:-D....proto mi ten dotaz přišel tak "krásnej" ...:-D:-D...pochopil bych že fakt neví co je to indukční cívka.....ale podle jeho vyjadřování typuju že většinu času tráví na netu a ne učením....a tak by neměl být problém na googlu dát sekci obrázky....a napsat indukční cívka...:-D:-D,,,,,takže sem tehle "dotaz" nepochopil...:-D:-D.
 
 
Datum: 14. března 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Rejpálek? Hele nějakej čas po světě chodím a mám takovou nepříjemnou zkušenost že kdo má takovýhle tragický písemný projev tak obvykle neoplývá dvakrát velikým intelektem. Ta pravděpodobnost je bohužel velmi vysoká :-D. Proto rejpu. Navíc když já osobně bych po někom chtěl pomoc, tak si na formu, pravopis a hrubky dám velikého majzla, protože ze zkušenosti vím že mi právě z výše uvedeného důvodu ti kteří by mi mohli nejvíce pomoct nepomohou. Protože proč by někdo pomáhal někomu kdo na první pohled je pravděpodobně hlupák? Je to tak.. věř mi... a to nic nemění na tom že autor se ptá po takové hlouposti jako je indukční cívka... navíc jestli se nepletu najde fotku v katalogu dílů Sesova fichtlkrámku ne? :-D
 
 
Datum: 14. března 2009 22:15
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
ÁÁÁÁ rejpalek se ozval....:-D:-D:-D...ale má pravdu...:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 14. března 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Je to opravdu tak těžké vědět že cívka se píše s ,,V,, ? Je to jen rádoby stylové nebo o hlouposti? A to nemluvím o tom že ve slove foto se píše jen jedno T...
 
 
Datum: 14. března 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
a co třeba tady v krámku?...co třeba se podívat ...hmhm??? třeba tady?? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_202.html a patriku...ty zales ::-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-Dd
 
 
Datum: 14. března 2009 17:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
on třeba nevý jak vypadá ta bambulo
 
 
Datum: 14. března 2009 14:23
 
 
 
 
Jméno: MOly      IP: uživatel1913    
Krásnej dotaz...opravdu..::-D:-D:-D
 
 
Datum: 14. března 2009 10:40
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel4613    
Cau nemáte nekdo foto připevnění pružiny stojánku na pionýra 20? kam mám dát tohle:? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_181.html a kde se pak zahakuje pružina na stojánku? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U novějších se pružina zahakovala na trubku, co drží vejfuk.
 
 
Datum: 14. března 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel4613    
nemohli by jste to někdo vyfotit ? pls
 
 
Datum: 14. března 2009 11:52
 
 
 
 
Jméno: Jay26      IP: uživatel5395    
jednou sem to tam zapomel dat a pri sesrobovani mi praskly kartery
 
 
Datum: 14. března 2009 10:30
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak mas mezeru mezi dvema karterama (tema hlavnima) a je tam takovej sroub co je spojuje dohromady, ty vysroubujes, vrazis tam tohlec, nasroubjes tam ten sroub zpatky a utahnes...jedna dira na sroub a druha na zahaknuti pruziny...druhej konec pak zahaknes do stojanku jak mas takovou pricku tak je tam veprostred ni takovy dolicek (casto byva praskly) tak do neho vrazis druhy konec a mas vystarano...delaval sem to i tak, ze jeden konec pruziny jsem zahakl do takovy dirky ktera je na tej pricce co drzi zadni cast vyfuku a druhy konec sem zahal z boku stojanku (je tam dokonce na to i tvarovana tycka) a drzelo to tam, nemusis kupovat tady ten mezikus mezi motorem ale taky to neni origo uchyceni...
 
 
Datum: 14. března 2009 9:32
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jěšte se koukni jestli to tam máš já sem o tom ani nevěděl že to tam mám
 
 
Datum: 14. března 2009 7:21
 
 
 
 
Jméno: ronie      IP: uživatel4236    
tak kámo thole sekneš no jakto napsat prsitě zespoda se podívej na motor a v 2/3 ž si to nepamatuju tam je mezírka jako mezi blokama a na stojánku je tam dírka na to myslím
 
 
Datum: 13. března 2009 23:59
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
čau potřebuji radu mam jawu 555 a před 3 měsici sem s ni jezdil a pak sem ji dal do garaže a stala tam až do ted dnes sem ji chtel vyskoušet a hazi jiskru a benal teče ale nechce chyt nout a pred 3 měsici jela nevite co stim je odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2009 17:12
 
 
 
 
Jméno: Trivate      IP: uživatel5455    
Ahoj mě se to taky stalo jestli máš svíčku Brisknn14až17c tak tam dej 19 a pak to zkuz rozjet.
 
 
Datum: 14. března 2009 17:12
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
trochu to fouka pod valcem a pod karbecem
 
 
Datum: 14. března 2009 13:21
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkouset tlacit a tlacit...jinak vymenit svici (to dela zazraky), ten kondik je tez moznej ale to by bud nehazelo jiskru vubec nebo by vynechavala, prenastavit predstih, odtrh, pokud je tam starej benal tak dat novej, je moznost ze se ti blbe promichal olej v nadrzi (pokud to lejes primo do nadrze) a usadil se ti vespod, tim ti bud zasral kohoutek (ale pokud tece tak ne) a nebo proste cuca jenom ten olej, to pak nejede to je jasny...taky mozna sla do haje gufera, zacal ti negde prisavat falesnej vzduch, zanesly se ti trysky v karbenatku atd atd, chce to secko projit...
 
 
Datum: 14. března 2009 9:50
 
 
 
 
Jméno: _buben      IP: uživatel770    
muze to bejt kondenzator...
 
 
Datum: 14. března 2009 8:51
 
 
 
 
Jméno: grepak.s      E-mail:      IP: uživatel723    
Zkusil si to poradne rozžduchat....Když to tak dlouho stalo tak by to chtelo poradne rozžduchat....
 
 
Datum: 13. března 2009 22:25
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1584    
zdar jak je to hadam se s kamosem poradte pls kdyz dam do predu male kolecko primární a vzadu nechám rozetu originál tak ta motorka bude více do tahu nebo pojede rychleji a bude více na rychlost předem dííky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když to přeženeš s převodem do rychla, motor to neutáhne a pojedeš rychle akorád z kopce.
 
 
Datum: 14. března 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel1696    
Kdyz das vetsi kolecko tak ti to pojede pomalejc a vetsi sila mensi kolo naopak
 
 
Datum: 14. března 2009 10:04
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cim vetsi vzadu tim vetsi sila (ale pojede to pomalejc) a cim vetsi ve predu tak to pude do rychlosti na ukor sily :-)
 
 
Datum: 14. března 2009 0:07
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
bude do sily ten tvuj kamoš to mu asi nerozumi
 
 
Datum: 13. března 2009 22:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz das male primarni kolecko,tak bude vic do sily na ukor rychlosti...
 
 
Datum: 13. března 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
zdar co mám udělat aby mě šel motor rychlejc do otáček a aby se mi nepřehříval co mám udělat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2009 12:11
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5504    
to jo......ale tady kde umi seridit predstih a bohatost smesi 3 lidi z 20 automaticky predpokladam ze to ma rozhašený......
 
 
Datum: 15. března 2009 12:11
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
STANDA: nic proti ale treba kdyz bu jezdit kross (pokud to teda bude vypadat zejo :-) )tak se mu to bude zahrivat urcite rychlejc nez kdyz pojede po silnici 70km/h rychlosti :-)
 
 
Datum: 14. března 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5504    
Pánové vy tu vymejšlite nevim jaký slozitosti a pritom plati klasický tvrzení......normalni motor se normalne neprehriva...to jen kdyz je blbe serizenej..!!!!!!!! takze bych to seridil:-)
 
 
Datum: 14. března 2009 11:02
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
staci gdyz si vycistis zebra, to v mnoha pripadech potrebuje jako prase drbani...jinak jak rikali tak lepsi olej (mensi treni - mene vznikajici teplo, olej u 2T ma dokonce i sam chladit jelikoz je v cerstvy smesi), studenou svicku (treba tolik omylana Brisk N15C), dvoukrouzkovy pist pokud tam mas tri, s jednim by ti to moc nejelo, to je na upravovany valce, sic by t to teda vic tocilo ale ztratilo by to silu (komprese by sla do haje pac ji neudrzi treba jako ten 2krouzkovy pist)...vodnik je pro experty a co maj na to cas, aby se ti to neprehrivalo tak bych ti radil nehonit to tolik ale tezko to budes skrtit jen kvuli tomu aby se ti neprehrival...jo ta hvezdicova hlava chladi o dost lip, je vyborna ale taky to neni zrovna za hubicku...gdyz udelas to co sem ti napsal tak myslim ze budes spokojenej i tak...
 
 
Datum: 14. března 2009 9:37
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1krouzkovy pist,dobrej olej (benzin),cep na jehl. lozisku dal nvm a aby se neprehrival tak protahnou zebra a vejirovou hlavu. Pokud mas penize naradi a cas tak bych zkusil vodnika (vodni chlazeni) ale to je asi uz moc special .... :-)
 
 
Datum: 14. března 2009 0:10
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1026.html nedavno sem si tady koupil tento klakson a newim jak ho přišroubovat na svého pína , ten úchyt je jakýsi divný , kdyby mněl někdo nějakou radu at to sem pls napíše odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: Pedro765 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky mě tam nešel , tak sem ten uchyt na klaksonu povohejbal ve sveraku a ted sedi jak ulitej :-)
 
 
Datum: 13. března 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: chose      IP: uživatel5503    
Ahoj seso, ty tady máš lanko spojky na jawu dandy 50, je k tomu i váleček do páčky spojky?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2009 12:46
 
 
 
 
Jméno: MOLY      IP: uživatel1913    
Kamaráde...řekl bych že ne....a příště to dej do správný kategorie...ať ti odpoví sesa...-:-).:-)
 
 
Datum: 14. března 2009 12:46
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel1696    
nevite jakej bych mel koupit ladak chrom lak nebonormalni bez barvy jak dlouho by to vydrzelo? dalo by se to tak jakoby elaxovat nejakou tou specialni barvou?aby mi tose nespalilo a za par let neschnilo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ZDAREC DRACI.PORAĎTE MI PROSÍM CO SEM SKONIL.MĚL SEM ROZHOZENEJ MOTOR 21.MĚNIL SEM LOŽISKA A GUFERA.POSKLÁDAL SEM TO,NASTARTOVAL.AŽ POCUT VŠE V CAJKU.JENŽE,JÍZDA A ZA JEDNA A ZA DVA A AAAA TROJKA NIKDE.KDE SEM UDĚLAL CHYBU?DÍKY MOC. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2009 17:56
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
Nesnažil ses předělat fichtla na stadiona? :-D
 
 
Datum: 15. března 2009 17:56
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stalo se mi to taky...podle mě si otočil kolečko co má zapadat kolíkama do výstupní hřídele a dal si ho kolíkama opačně....:-) Jde to zkontrolovat i bez půlení...:-) Sundá spojku vytáhneš ložisko i z hlavní hřídelí a zase to tam vrátíš...:-D Sympatická operace...:-)
 
 
Datum: 14. března 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo jo to se mi stalo když sem skládal svuj první motor složil jsem ho a za pul hodku sem ho zas rozbíral:-):-) Máš otočenou vidličku řazení
 
 
Datum: 13. března 2009 23:39
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Hele ja uz si to moc nepamatuju ale myslim ze se mi stalo uplne to samy a pak jsem zjistil ze jsem mel otocenou vidlicku.
 
 
Datum: 13. března 2009 22:57
 
 
 
 
Jméno: Pavlos.v ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem pako ... nejak mi to nemyslí :-D beru zpět předchozí text
 
 
Datum: 13. března 2009 22:00
 
 
 
 
Jméno: Pavlos.v ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chápu to dobře , že rychlosti jdou 1-2---3 ? ... prohodil jsi kolečka 2° v převodovce ;-) rozpůlit-prohodit-smontovat
 
 
Datum: 13. března 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: errz      IP: uživatel3402    
hledej to asi v radicim automatu nebo vidlicka muze byt prihla ,jestli si s tim trochu zapasil tak se tam mohlo neco prihnout
 
 
Datum: 13. března 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel3879    
čau lidi, u mého stadiona když točím šlapátkama svíčka pěkně háže jiskru ale mezi kladívkama pořád je jiskra a je pomalu větší jak ta na né svíčce je to normální , nebo nezmenšuje to nějak jiskru na svíčce díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyměň kondenzátor
 
 
Datum: 13. března 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: pinckař      IP: uživatel5502    
čus hoši pomoste mi prosím , mam ne fichtlovy trochu předělanej motor a mam tam víc otáček jakou tam mam dát svíčku když mi to na normální z pionýra nejede, nebo jede ale jenom asi 5 minut a pak jí můžu vyhodit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2009 13:24
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
dej tam civku ze škodovky a kup třičlankovou svičku
 
 
Datum: 14. března 2009 13:24
 
 
 
 
Jméno: pinckař      IP: uživatel5502    
mam go motoru a mam zapilovanej píst sníženou hlavu zapilovanej vejfukovej kanál zvětšený kolínko a převrtanej karbec a mam tam 9ti zub primár
 
 
Datum: 14. března 2009 11:10
 
 
 
 
Jméno: MOLY      IP: uživatel1913    
Jo ..a jinak...co myslíš tim předělanej motor?:-D:-D:-D
 
 
Datum: 14. března 2009 9:59
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Hele...sry za ty kraviny co sem tu včera psal..:-D...měl sem lechce upito..:-D..jinak to cos chtěl vedět řekl steve..:-D
 
 
Datum: 14. března 2009 8:57
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D ale tak pionyr nejede, on leti...
 
 
Datum: 13. března 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, cemu rikas normalni svicka na pionyra? Brisk N15C? z vlastni zkusenosti wim ze extra spolehliva neni ale litat se na ni da (na serii)...frikulin rikal neco o NGK ze na ne lita, ze to sou dobry svice...samozrejme nesmem zapomenout na lety overene PALky...
 
 
Datum: 13. března 2009 19:26
 
 
 
 
Jméno: Dave      IP: uživatel4613    
Čau mám problém z babetou 210 koupil jsem nové čelisti do bubnu ale pořád nestartuje zato druhý buben se při šlapání jen po otáčí nevím co teď mám dělat pls poraďte dík ještě foto http://nahrejto.cz/files/3z5zytixine8nvgdqv3n.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 13:46
 
 
 
 
Jméno: veva      IP: uživatel8274    
Nazdarek me to dela to same,nemohu na to prijit proc.Prosim poradte diky
 
 
Datum: 21. prosince 2009 13:46
 
 
 
 
Jméno: Dxter      E-mail:      IP: uživatel4613    
HEJ Jo tak už to valí jak má dokonce sem to byl už prohnat na silnici :-D tak dík byly to ty unašeče jak si říkal .. byly byl jen obraceně nasazen ... ted to chytne na šlápnutí !! díky
 
 
Datum: 15. března 2009 16:23
 
 
 
 
Jméno: Dxter      E-mail:      IP: uživatel4613    
no v tom pravém je všechno na svém místě a čelisti ten pravý roztocí... takže i unašeče musí být dobře nasazené ,Levý buben jsem odmastil a stejně se neroztočí když je nasazená svíčka kompresi to pořád hází jen bez ní !
 
 
Datum: 15. března 2009 10:57
 
 
 
 
Jméno: E      IP: uživatel2900    
ee oprava na konci vety ma byt levy :-D uz je moc hodin no :-D
 
 
Datum: 15. března 2009 2:36
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
tak bud ti nedolehaju dobre unasace... to skus skontrolovat skur... lebo nemosis zdelavat ten levy.. staci ked oddelas vicko praveho a dostanes sa tam... a ked to nepomoze ze ich odmastis a dobre zlozis tak sa asi budes moset kuknut na ten pravy
 
 
Datum: 15. března 2009 2:36
 
 
 
 
Jméno: Dxter      E-mail:      IP: uživatel4613    
NE naopak !! Ten LEVý se neotáčí ale pravý ano !!!!! takhle je to spravně ! vyčistil jsem ho ale stejně se nějak nechce pořád chytnout... jde o moji babetu dával mi to sem kamos... normalně když šlapu tak ty čelisti v tom pravém bubnu Fungují úplně normálně !! ale v tom levém bubnu asi ne ... !!! ALe když vytáhnu svíčku tak se ten levý buben podaří roztočit ! ale jen když je svíčka venku
 
 
Datum: 14. března 2009 19:25
 
 
 
 
Jméno: Dxter      E-mail:      IP: uživatel4613    
jako ten levý buben se ale otáčí v pohodě je problém v tom Levém BUBNU ! ne v pravém ...
 
 
Datum: 14. března 2009 19:22
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel5505    
no tak ja mnel podobny problem , bud sa ti tam pri skladani dostal olej, alebo si to nejak zle utahel ..ze si ty celuste nesedli dobre na sebja... uz nevim cim to presne bilo ale kazdopadne mosis s teho praveho bubna kde su unasace zdelat kryt a skusit sa nato kuknut ....
 
 
Datum: 14. března 2009 13:00
 
<  1853  1854  1855  1856  1857  1858  1859  1860  1861  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 25.04.2025 17:16:30 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu