Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar seso, chtěl jsem se tě zeptat, jestli máš takovou tu koncovku na rukojeť, co se šroubuje do řisítek, ptž sem ji tu u tebe viděl tak cca 2 týdny z5, ale teď tu není, nebo ji nemůžu najít
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 22:11
 zdravim seso nutne scháním na tatrana prachovku na tlumič! delka priblizne 13.5 cm a průměr + - 3,4cm mel by být obdobný jako na péráka a na
jawu 350 dik VENCA
Datum: 16. března 2009 22:11
 draku oni ted nejako dobu nebudou,, musis cekat,,sesa
Datum: 16. března 2009 17:51
 Zdravím všetkých. Potreboval by som čistý nevyrazený štítok na Poniera.Ak by ste niekto vedel dajte mi vedieť. Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 13:47
 Kupim to ihneť. Aka je tam cena. Dalo by sa to poslať na dobierku na slovensko ?
Datum: 16. března 2009 13:47
 zdar jestly chces tak ja mam na pionýra typ 21 sport chces si to kupit?jo a kde bydlís
Datum: 16. března 2009 13:32
Jméno: Michal
IP: uživatel5522
Posl.aktualizace: 16. března 2009 21:01
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
Datum: 16. března 2009 21:01
Datum: 16. března 2009 20:15
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
Datum: 16. března 2009 19:46
 Není to náhodou JAWA 350/640??? Já bych teda řek,že jo.
Datum: 16. března 2009 19:37
 To by tě zajímalo co mám vepředu za vidle co...?  Ano jak psal Klada je to mosquito. Ale ne sériové. Upravoval jsem krk a držák brzdiče je také upravený (ono se to tam blbě vejde) mám z mosquita originál litá kola 16". Kdyby je někdo chtěl....(nenabízim je tudíš to neni inzerce pouze sem se zmínil že je mám a že je nechci.....= informace....  )
Datum: 16. března 2009 12:42
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 ...Mosquito
Datum: 16. března 2009 12:33
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Zdarec hosi mam par dotazku ohledne Čz 125/516!Rika se ze je celkem poruchova pac je to zavodni motorka!Je to pravda?Dale me zajima maximalni rychlost motorky?A jeste jeden...Pokud je to zavodni kroska tak ta by mela pracovt ve vysokych otackach nepomuze tomu jine sekundaro?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 12:12
Jméno: zdareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeec
IP: uživatel5223
 no chu sa was opitat esli nemate nekdo stej českej republiky nejakeho fechtla ja biwam v Adamove pri tom rybniku ozvete sa jjj at je to ale nekde u jiznej moravi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 14:01
 všeci majů
Datum: 16. března 2009 14:01
 Mám tu dotaz na SESU a i třeba na Vás kdo s tim máte zkušenosti  . Potřeboval bych poradit, zda ty zadní tlumiče krátké okolo těch 22cm, ty "Stela nebo Tomos" ,,, http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2277.html ,,, by šli i pomenších úpravách na kostru pařeza místo těch zadních pružin, který asi už většina z Vás máte dodělaný  ....
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 17:54
 draku tomos je ideala kazdej kdo to koupil tak uz nic nerikal ale pokud vazis prez 100kg tak tomoc nic moc ale na kluciny je ok
Datum: 16. března 2009 17:54
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 JJ,je to větší,myslím,že na pařeza jsem někde na netu viděl nové ty pružiny,ale nevím přesně kde.Zkusím se mrknout.
Datum: 16. března 2009 11:10
Jméno: Standa
IP: uživatel5520
 rekl bych ze je to o hodne vetsi nez origo.....spise bych skusil na burze sehnat podobnou pruzinu jako tam byla......
Datum: 16. března 2009 10:32
Jméno: cvxg
IP: uživatel5336
 mohl bych mit čz 125/516 s řidičakem od 16 let
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 12:14
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Ale pokud trochu pohledas tak udajne bylo vyrbena par 125/516 enduro.Ale to je spis bych rek rarita
Datum: 16. března 2009 12:14
Jméno: Standa
IP: uživatel5520
 cz 125/516 muzes mit i bez ridicaku......je to kroska....na silnici nesmi...nema doklady ani k tomu neni zpusobilá......nema svetla nema nic a ma minimalne 20kW......takze stejnak nic......
Datum: 16. března 2009 10:36
 čaute mam problem mam čz 175/477 a mam totalne zrezlé sedlo ktery se my rozpadlo a ted nemužu nikde sehnat naky jiny nemate ho nekdo nebo kde bych ho mohl sehnat díky stačil by my jenom ten plech díky za odpovedi dyžtak se ozvete na mail
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 19:26
Jméno: Hlmut
IP: uživatel2390
 Hezky novinky, ale ted k dotazu: Co ma delat ten upraveny prevod na fekala? Zpusobi, ze 1ka je delsi a tim padem je bliz 2ce? Ma to uz nekdo odzkouseny, jak se to chova? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 12:54
Jméno: Zdeněk Kordina
IP: uživatel247
 Teda reknu vam jedno.Znamej to ma,ne sice od sesy ale prej je ta jednicka rychlejsi jen o malinko atakze ji pri zavodech stejne pouziva jen minimalne.Akorat prej vyhozeny prachy
Datum: 16. března 2009 12:54
Jméno: Standa
IP: uživatel5520
Datum: 16. března 2009 10:33
Datum: 16. března 2009 10:03
Jméno: Standa
IP: uživatel5520
 Nic takoveho sem tam nenasel......ukaz link
Datum: 16. března 2009 9:51
Jméno: domte
IP: uživatel779
 Nazdar borci kolik normálních hodin je jedna motohodina?
Dííík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2009 15:27
Jméno: Shenkyy
IP: uživatel368
 Na zatížení nezáleží, počítá se to podle doby chodu motoru.
Datum: 18. března 2009 15:27
Jméno: Vesnican
IP: uživatel5525
 pravdu ma honza motohodina muže mit klidně 50 minut při plnym zatížení stroje ale taky třeba 100 minut je to opravdu podle zatížení stroje
Datum: 16. března 2009 18:14
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Tím si nejsem jist jestli je 1MT když motor běží 1hodinu. Mám dojem že to je podle otáček např na otáčkoměru v T148 je počítadlo na motohodiny a když motor poběží 1hodinu na 500ot/min a pak na 2000 ot/min určitě v tom bude rozdíl kolik se tam připočítá.
Datum: 16. března 2009 17:51
 Nadávat nebudu (proto sem to smazal....) ale dotaz je krajně zbytečnej......
Datum: 16. března 2009 12:44
Jméno: Standa
IP: uživatel5520
 jen pro upresneni.....pocita se to podle pulzů ind.civky a nebo snimanim klikovy hridele
Datum: 16. března 2009 9:48
 ano,jedna motohodina znamena hodina provozu motoru,pouziva se to napr u traktoru a zemedelskych stroju,krosek atd,protoze tam se najede relativne malo km pri pomerne velkem zatizeni a opotrebeni motoru,takze uvadet stav km by byl dost zavadejici
Datum: 15. března 2009 19:17
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 Přeně tak, ale neni to ježděni, ale mth se ti načítak kdykoliv když motor běží i kdyby na stojánku na neutál
Datum: 15. března 2009 19:17
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
 1 motohodina=1 hodina ježdění...aspoň myslim..xx)
Datum: 15. března 2009 19:08
 čus neví někdo z vás kde by se dala sehnat pružina spojky na jawu 175/356??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 18:50
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
Posl.aktualizace: 16. března 2009 9:55
Jméno: Standa
IP: uživatel5520
 No ja sem z 05 delal 21   a vzdy litaly....... jinak upravovat radeji motor řady 21 + upravovat valec typu 05
Datum: 16. března 2009 9:55
 tak Standa tady gdysy povidal ze gdyz na 05 valec posadis hlavu a karbec z 21 tak lita udajne lip jak samotna 21...neco an tom mozna bude, ma jinou klikovku, dvojku ma bliz trojce, celkove rozmerove mensi motor (vahove asi taky ale nemel sem cest je vazit), jinej valec (jak jine zebrovani skoro stroj od stroje tak jine prefuky - mensi)...takze neco na tom bude...
Datum: 15. března 2009 18:54
 Zdarec, už nevim jak dál - rozdělávám motor z S11, sundal jsem spojku, to velký ozubený kolo a ani za boha nemůžu povolit ty šrouby (myslim že 5) pod tim. Chci z toho motoru vytahat náhradní díly (spojka skoro nejetá, ozubený kolečka ostrý), ale nechci rozbíjet kartery (můžou se hodit). Poraďte prosim, už jsem zkusil olej (něco speciálního), pak POVOLREZ a i přesto jsem na tom zku*vil dva šroubováky (teď vypadaj jak vrtáky do dřeva). Napadlo mě ty šrouby odvrtat, myslíte že to půjde, nebo mám ještě zkusit zku*vit další šroubovák? Šrouby jsou jak bláto, stačí trochu síly a zářez je dvakrát větší (jeden z důvodů proč to radši odvrtám), nový šroubováky se na tom lámou, historický šroubováky se kroutěj a dělaj ze sebe spirálu  Než to odvrtat tak bych to radši rozbil kladivem (skoro k tomu došlo když jsem čtvrt hodiny vyndával zaseklou segrovku), ale myslim že by těch karterů byla škoda. Co myslíte, jak to rozebrat a zničit při tom co nejmíň věcí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 18:58
 tak to odvrtej...,ale bude stim srani
Datum: 15. března 2009 18:58
 Takovej šroubovák nemám, ale vim o jednom se kterym jsme to takhle dělali u jinýho motoru a po chvíli to šlo...ale u tohohle to nejde ani tak. Nebojim se říct, že než s tim šroubem otočim, to spíš proťuknu někde díru.
Datum: 15. března 2009 18:57
 tak ja pouzivam uderovej sroubovak,to je sroubovak kterej ma to zelezo protazeny rukojeti az nahoru,takze se to da do drazky a do druhy strany se mlati kladivem,tema otresama se ten sroub hne trosku v zavitu a pak de povolit.odvrtat taky dou,musis vzit trosku vetsi kilner a udelat si tym dulek aby ti nesjizdel vrtak a neponicil si kartery,a taky mam takovej sroubovak,kterej ma sestibokej prurez,takze ho zasadim do drazky v sroubu,poradne pritlacim, a na ten sroubovak nasadim 8mm plochej klic a pak to de samo,hlavne nerozbijet!
Datum: 15. března 2009 18:45
Jméno: foch
IP: uživatel1640
 Dělá se sulfidka 12v 21w? nebo co mám dat do zadu aby mi tam nepraskaly žarovky zapalovani mam z 05 a ve předu mam 6v 15w/15w
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 19:19
Jméno: zeli
IP: uživatel175
Datum: 15. března 2009 19:19
Jméno: foch
IP: uživatel1640
 no aby tam nepraskaly
Datum: 15. března 2009 18:57
 mam doma 12V 21W ale zarovku (neni sulfidka, prachobycejna zarovka to je)...jinak netusim proc chces dozadu 21W to ti svitit pak nebude vubec nic este k tomu misto 6V davat 12V...
Datum: 15. března 2009 18:51
 čau borci....jsem v tom novej a potřeboval bych pls poradit jestli pro výměnu bowdenů(všech) musím sundat vidlici abych je tam protáhl, nebo to pujde i tak........mám jawetu standart....dík moc....a nevíte náhodou jestli je tady na krámku nějákej humus ktery mi vyčisti válec a motor kterej je zvenku zamaštěný od oleje a benzínu.....taková solvina na motor  díky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 18:05
 No mám sice Stadiona, ale myslim že nejlepší bude když se podíváš kudy přesně vedou původní lanka (já je mám jen sevřený u držáku na světlo a jinak si to visí jak se tomu zachce). K tomu čistění válce - taky by mě to zajímalo, z vlastní zkušenosti můžu jen říct - naftu ne (mám doma 20l starý nafty, čistím s tím vejfuky [stačí pustit do toho naftu, zabouchat a všechno opadá] a podobně...ale na motor to nejde, vypadá to pořád stejně špatně).
Datum: 15. března 2009 18:05
 Zdar draci - chtěl bych se optat, jestli se dá ještě někde koupit kolo na Stadiona S11. Už to má pár let za sebou, někdy se to zničehonic vypustí, jindy to drží přes rok...a celkově, všechno se loupe a jsou tam bublinky (když se to vyleští). Daj se takový kola (+ duše) ještě někde sehnat (kde a za kolik?), nebo už budu muset jen lepit a dojíždět vzorky? Kola z fichtla (jsou myslim větší) tam cpát nechci - sice to údajně zlepšuje jízdní vlastnosti, ale myslim že bych je tam stejně nenacpal (jen to zadní po výměně brzdy jsem tam s chlápkem co se v tom opravdu vyzná pasoval skoro půl hodiny(to původní), než se nám ho tam povedlo nacpat). Kola z fichtla možná až na S22 (jestli o prázdninách nějakou seženu a dopadne brigáda).
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 18:50
 kola z fichtla se na stadaka nedavaji,z fichtla sou mensi a sirsi,z fichtla se pouzivaji brzdovy bubny,protoze maji vnitrni prumer 100mm oproti 80mm u stadaka,takze to lip brzdi,jinak pneu i duse bezproblemu sezenes,ja to kupuju asi za 250kc/plast+100-150kc/duse.je to rozmer 2.25x19"(aspon teda pro s22),pro s11 je to jak pise zdenek
Datum: 15. března 2009 18:50
 na stadiona seženeš bez problémů, jen je jiný označení než kdysi...... původnímu 2,00x23'' odpovídá dnešní 2,00x19..... 23'' je průměr přes vnějšek pláště a 19'' je průměr v patce. 2,00 je šířka pláště. Rozměry jsou v palcích, ale to asi víš.
Datum: 15. března 2009 18:48
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
 Čau, nevíte kde se dají sehnat nové plechové kroužky do náhonu tachometru na mustanga?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 17:23
 zdarec draci mel ybch mensi dotaz sel by na fichtla karburator z minibike nebo jakej bych tam mohl dat
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 17:40
 od 17 (coz je klasicky difusor na typy 20,21,(22),23 a tak by sis moc nepomohl gdybys tam dal karbec se stejnym difusorem, predpokladam ze nemas 05, pareza nebo araba, tam by to melo jiste uplatneni) do 21 (18 je tak nejvhodnejsi a este serie ji dokaze vyuzit, 19 uz jen na upraveny motory, je lepsi na cross ale zalezi na upravy ve valci a sani a 21 je opravdu pro krmeni poradnyho stada koni)
Datum: 15. března 2009 17:40
 jo šel, ale záleží na velikosti difuzoru, ne ž etam dát karbec minibeku co letí 80km/h má to karb třeba 14mm a t ysi myslíš ž eti to tolik pojde taky??? ne!
Datum: 15. března 2009 17:18
 Nazdar draci,nevite jetli jdou nakym zpusobem rozebrat zadni tlumice u mustanga?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 16:39
Datum: 15. března 2009 16:39
 Zdravim, na meho Bizona 350 jsem koupil vybrus (valce a pisty). Problem je, ze v pistech je otvor na pistni cep s prumerem 16mm, kdezto v klice je oko na pistni cep prumeru 18 mm. Co mam s tim udelat? Vysoustruzit vetsi diry do pistu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 13:02
Jméno: blazenn
IP: uživatel5495
 sak si ti pistni cepi kup nove 18mm a ti 16 zahod ne?co sces sustruzit
Datum: 16. března 2009 13:02
Jméno: xborecx
IP: uživatel5518
 No asi spíš myslíš oko na ojnici než na klice. tak jestli tam máš bronzový pouzdro tak si nech udělat bronzový pouzdro aby mělo průber 16
Datum: 15. března 2009 16:26
|



|