Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čaute draci, chtěl bych se zeptat jestli někdo nevité číslo modré barvy na JAWU 350/638 vývoz do anglie r.v. 1991 diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 18:50
 Zkus ji najít tady:http://www.technobank.cz/vzornik-ral/ Doufám,že ti to nějak pomůže.
Datum: 17. března 2009 18:50
Jméno: m
IP: uživatel2800
 po kolika rokáh by se měla dělat generálka motoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2009 18:45
 jo moment zapomnel sem an mustangy...ony mustangy jsou vyhlaseny tim ze jsou poruchove, je to jeden z 2 rozdilu oproti 21 - poruchovy ale zas vypada jak motorka...prvni parezy (1.generace) byla tez poruchova a celkove nedodelana pac tovarna este na to nebyla uzpusobena a delaly to jine firmy jako zakazku tak se stalo ze se to sralo a dily oproti sobe treba nesesly o 2 cm...mustang se s tim samym (a posledni verze 20 taky) pac tam se to zas flinkalo, ta nase posledni generace mustangu byla vubec flinkana jak se dalo, setrilo se na vsem, viz. napr. jawa-50.cz nebo kniha Jawa 50 od J. W., proste byly flinkany...taky nepotkas 05, 21 a 20 do roku 75-76 kere by byly proste nespolehlive, u 20 se to pak zaclo taky ukazovat a vlastne i posledni 21 tez byly malinko flinkany...ale mustafy jsou tim bohuzel vyhlasene...
Datum: 18. března 2009 18:45
Jméno: Standa
IP: uživatel5543
 Tata si koupil v mototechně mustanga a ani s nim nedojel domu....... a to jel pomalu......rafnul se.....behem 1 roka se mu vysypal motor kompletne.....ja mam 21,rok 1971 a prvne sem otviral motor loni....coz je poctive nalitanejch 38 let....da se rici ze jezdil furt(na poldovku,na koprivy,na šachtu,na ryby)......takze nemuzes rict kazdej motor musi vydrzet 30 let. To a samy bylo se škodovkama.....nektery jezdej 160 dodnes a na ten motor nikdo nesahnul....jine se vysypali behem prvniho roka......
Datum: 18. března 2009 11:01
 jiank jsou znamy motory kery maj nalitano i pres 100 000 nebo s prvnim vybrusem a bez puleni slapou porad...nekery maj pres 40 let! mozna i vic...to zalezi taky jak to udelaly a jak se k tomu majitel (ne)choval...taky se to sic nezda ale pokud stoji v garazi tak mu to muze skodit vic nez gdyz lita po silnici, je to divny ale je to tak...jo a roky? 30 let minimalne bez puleni musi litat...
Datum: 17. března 2009 21:20
 to je relativni, pokud se o to puvodni majitel nestaral a hodne tomu nakladal tak klidne i 5000 km muze byt dost...mel sem rozebrany motor co podle tachace mel nalitano 3500km a to bahno v prevodovce do pulky skrine bylo strasny, jinak vcelku zachovaly ale ocekavani byla jina na tak zachovaly stroj...
Datum: 17. března 2009 21:16
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 No tak ono to nejde brát ani podle km,fichtl ten ti klidně těch 50000km vydrží,možná i víc,ale většinou když vidíš že motor nešlape podle tvých představ a chceš to mít seper,tak uděláš Go už při 10000km.Já jsem dělal kompletní renovaci i s GO už při 4000km,když už jsem to renovoval,tak se vším.Záleží na tom kolik ten motor má najeto a jak jede.
Datum: 17. března 2009 18:04
 záleží kolik najedeš, cca po 50 000km
Datum: 17. března 2009 17:15
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 čau lidi mám jeden dotaz : mam stadion s22 a přes dekompresor mi trochu propuští tlak ale jen nepatrně má to vliv na to že nechce motorka chytnout , ani nemá snahu škytnout nebo je to v něčem jiném třeba v zapalování? díky P.S. motor už jednou běžel takže to nemůže být tím že je něco špatně složené ....
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2009 19:47
Jméno: Jirka
IP: uživatel6189
 dekompresor by na to neměl mít skoro žádný vliv pokud propouští jen nepatrně. Na mém Stadionu S22 mě taky lehoučce propouští dekopresor a lítá jak střela. Zkuz se podívat na něco jiného - třeba zapalování, karburátor,... (napadá mě ještě zkus vstříknout přes otvor pro svíčku benzin do válce, když by se začal chytat nebo chytl tak nejde směs do válce)
Datum: 24. května 2009 19:47
Jméno: Vesnican
IP: uživatel5525
 jj to bude tim komprese to je základ zkus to rozdělat a očistit popřípadě zabrousit brusnou pastou
Datum: 17. března 2009 18:08
Jméno: p
IP: uživatel5311
 pojede mi to na lepší benzín líp?protože ja používám jenom natural
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2009 18:40
 malej rozdil v tom je a to pry ze pomaleji ten benal hori, ma to tez vyhodu ze gdyz das velky predstih tak ti bud nebude klepat vubec nebo urcite slabjejc nez bys tam daval 91...jinak technicka poznamka - fik byl konstruovany na benal o minimalnim oktanovem cisle 86...
Datum: 18. března 2009 18:40
 Můžeš kupovat i lepší (tudíž i dražší) benzín,ale ficht byl stavěnej na 91-special,jede i na natural 95,ale pokud koupíš lepší benzín,nevyužije to jenho potenciál energie,takže se to v podstatě pořád chová jako by to jelo na 91 nebo 95ku a zbytek tý energie,kterou by byl scopnej dát třeba 100 oktan je prostě nevyužitá-v podtatě těch 5 oktanů se prostě vyhodí zbytečně. Musel bys upravit předstih,aby ho to pořádně využilo na 100% tak,jak má.
Datum: 17. března 2009 18:56
Jméno: abart
IP: uživatel5534
 tak isto aj naturalu si mozes kupit viac kedze je lacnejsi ako 100oktan V-power racing....aj ked 100 oktan je chutnejsi...ale nie pre seriovy motor
Datum: 17. března 2009 17:23
 ale 12 je chutnejsi
Datum: 17. března 2009 16:27
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 10 muzu jich vypit vic
Datum: 17. března 2009 16:12
 je lepší 12ctka nebo 10ka pivo??
Datum: 17. března 2009 15:45
 caute,chcem vás poprosit či neviete niekto original čislo farby na Jawu 250/353(04) r.v.:61..dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 15:48
 8850 jáwácká červená
Datum: 17. března 2009 15:48
 Zdar neví někdo jakej ma čz 175/487 číslo barvy (myslim orig. oranžovou)
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 18:57
 http://www.technobank.cz/vzornik-ral/ Možná,že to najdeš tady. Hodně štěstí.
Datum: 17. března 2009 18:57
Jméno: fgh
IP: uživatel4713
 cus hosi mam dotaz mam jawu 20 je po vybrusu a go motoru a mam podkovu na klice a nechce mi jet je strasne zdechla a jeste kdyz dam predstich jak ma byt tak nejede musim ho dat strasne dozadu a jeste tam mam asi valec z 05 nevite cim to muze byt dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 17:54
Jméno: Standa
IP: uživatel5532
 Valec z 05 ma ouzké prepustaky,takze se s nim dostanes maximalne na vykon Jawy 05...coz je o půl koně mín...
Datum: 17. března 2009 17:54
Jméno: fgh
IP: uživatel4713
 a neubere mi ten valec z 05 na vykonu dik
Datum: 17. března 2009 15:36
Jméno: Standa
IP: uživatel5532
 Hele nejsem simsonář,ale tohle ma spise neco spolecneho s veteranama......Jeli ste uz nekdy na tomhle postrku? http://www.motoinzerce.cz/motorky/simson/268389-spatz.html to je neskutečný....mel sem to doma,jmenoval se Arnošt....este trochu starsiho....2Q- razený jako u kozla na riditkach,ale kam se na to kozel hrabe......neskutecne to sedelo v zatackach.....a ten chod motoru.....nakonec sem se ho zbavil,protoze pukla jedna hridel v prevodovce a nešla svařit aby držela.....dodnes na nej vzpominam a proto to pisu.......
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2009 18:34
 to pavelc: moto vyrobene v cine si nemuze rikat ze je to moto i gdyz se tak tvari...spatny dilensky zpracovani, spatna kvalita dilu, konstrukce taky nic moc, vyrobni technologie na tom newim jak sou ale celkove to proste neni ani prumernej stroj, kvalitu to videlo jen z rychlovlaku, jediny plus je jejich cena, ale co s ni gdyz dily jsou drahy (vetsinou kvuli dovozu z dalky) a musi se to porad spravovat...tohle a mnohm dalsiho proti nim mam
Datum: 18. března 2009 18:34
Jméno: Standa
IP: uživatel5543
 to pavelc: strč si čínu víš kam....!!!!!!
Datum: 18. března 2009 18:34
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 to steve: co mas proti cine? motorka jako motorka
Datum: 18. března 2009 14:12
Jméno: Standa
IP: uživatel5541
 Bohuzel rika se to....ono nejenom ze stadion a simson meli zprvu stejne motory(Sachs),ale dokonce byli ty mopedy dost podobné,ale tenhle simson se vyrabel driv nez Stadion 23  ono cesky mopedy a mopedy nemeckeho vychodniho bloku sou si dost podobné.......čím to asi bude???
Datum: 17. března 2009 22:15
 nemuzu se ubranit dojmu ale pripomina me to Stadiona S23...ale ta podoba je az mraziva  ...jinak proc ne, takova starsi maceta kera ma neco do sebe, tak jako asi kazdy stroj (mimo cinu)
Datum: 17. března 2009 21:14
 možná to má super motor i podvozek, ale podle vzhledu je to naprostej kekel. Muj názor samozřejmě nikomu nevnucuju, takže jestli se vám to líbí, pak je vše v pořádku.
Datum: 17. března 2009 18:36
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 vím vo někom kdo tohle má..........je to pěknej stroj
Datum: 17. března 2009 15:29
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 zajímavý, hlavně ta zásuvka na vozejk vzadu  ale jako podoba se mi moc nelíbí, je to takový "spatlaný"
Datum: 17. března 2009 14:47
Jméno: blazenn
IP: uživatel5533
 caub hosi mam jawa 250/353 a ket ju nakopnem tak ket trosku pridam plyn tak hnet viskoci do velkich otacek pustim a ubira otacky az skape ket nepridam ale jede normalne chvilu a potom zase ne,ja vim cobi to chcelo ale sem zvedavi co nato povite vi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 14:59
Jméno: blazenn
IP: uživatel5533
 jj tosem us utesnil aja sem si to myslel karbes je cisti no uvidim este sem to nemjel nastartovane nemam baterku vcil
Datum: 17. března 2009 14:59
Jméno: Standa
IP: uživatel5532
 tak se neptej kdyz to víš   ja bych to urcite typoval na to ze to nekde fouká......gufero či pod hlavou.... muze to bejt i v karbecu.....me delal perak neco podobnyho.....mel zasvinenej karbec
Datum: 17. března 2009 14:29
 Pro Pana Puliče. Otázka je jak chceš ten vějíř předělat. Azmarek je dělá na 5,5 ml ale s tvarem spalováku se kterym absolutně nesouhlasim. Já zase dělám spalovák nechci říct lepší ale jinej kterej má ale míň možností změn protože je docela mělkej. Ale na 5ml se dostanu v pohodě. PAk už bych to musel celý převymyslet a přebrousit si nože atd....ale 5ml sem dělal. Jinak už sem upravoval jednu takovou hlavu. Problém by být neměl....ozvy se na mail to bude lepší....!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 13:00
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Zdarec hosi nevite co to bylo za hru udajne tam mela byt skoda 120 atd... byla to tusim ceska hra a taky mela byt hrou roku bo tak neco ..popr. nevite kde se da stahnout?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2009 9:54
Jméno: mogul
IP: uživatel4271
 jeste je hra s trabantem broukem a skodovkou. Multiracer
Datum: 18. března 2009 9:54
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Jo,já ji mám taky,na grafiku nic moc,ale ve které hře se dá jezdit ze škodovkama.
Datum: 17. března 2009 13:27
Jméno: standa
IP: uživatel5532
 je tam malá chybycka v programu a nejde vyhrát poslední zavod......auto ktere tam ma nejlepsi parametry jede asi jako jedna z prvnich skodovek s kterejma se začíná zavodit.....pekna hra....hraval sem to ve skole o prednasky....take tu hru mám
Datum: 17. března 2009 13:20
Jméno: Rabbit
IP: uživatel1218
 CzechRacer-jsou to závody škodovek,jeto polská hra,mam ji kdybys jí nemoh sehnat
Datum: 17. března 2009 12:56
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Zřejmě myslíš FlashPoint.Jo to je hodně dobrá hra,je tam i fichtl,ale tu asi nikde nestáhneš.
Datum: 17. března 2009 12:46
Jméno: fichtlař
IP: uživatel2455
 čau mam jawu 555 a fouka mi pod valcem hazi jiskru ale nejede je to tim že to fouka
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2009 22:26
 Ne to určitě nebude tím...chyba bude někde jinde...to že to utíká pod válvem a nemá to kompresi přece nemůže mít vliv na nic ne?
Datum: 18. března 2009 22:26
 Mám favorita...má děravou nádrž může to bejt příčina toho že hrozně žere...?
Datum: 17. března 2009 17:52
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 Ja mam taky problem mam jawu 500 OHC jiskru hazi ale nema hlavu a nejde nastartovat muze to bejt tim ze nema hlavu?
Datum: 17. března 2009 16:15
Jméno: Standa
IP: uživatel5532
 jo je to tim ze fouká
Datum: 17. března 2009 13:17
 Zdar draci co si myslite?konecne to davam do kupy....Jawa 05(puvodni nepulenej motor)vsecky vule atd vcajku.hlava snizena z 21 o 2mm.vyfuk Hikone odskrcenej u koncovky.Lesteny a dopasovany kanaly-valec 05.mam na nej karbec z Jawy 90 ae je to 20 difuzak.Kamos mi rikal ze ten karbyd mel na 21 a s puvodnima tryskama to chodilo jek prase.tak nevim co sy o tom myslite?Dik za nazory zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 14:41
Jméno: Standa
IP: uživatel5532
 myslim ze ten valec bys mel zamenit za valec z 21 a beztak to nebude stacit na takovejhle karbec.....skousel sem uz neco podobnyho a nema to vyznam bez sahnutí do kanalů a ma to hroznej prubeh......rika se ze na origo valec z 21 je tak akorat 18mm karbec.....vyssi prumery uz jsou vice na skodu nez k užitku.....
Datum: 17. března 2009 14:41
Datum: 17. března 2009 11:35
Jméno: Standa
IP: uživatel5532
Datum: 17. března 2009 11:19
 Zdarec mam takovej dotaz jakej je dobrej olej do motoru(do převodovky) na fichtla.... Motor je po GO a s Výbrusem chci tam dat kvalitní olej.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 11:44
Jméno: fichtlař
IP: uživatel2455
 NALEJ TAM PP 80
Datum: 17. března 2009 11:44
 cus kolik supersvitivejch diod by utahl mustang s zarovkou ve predu 6v/25w???
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 21:46
 sry nemyslel jsem to zle  jen to tak vyznelo
Datum: 17. března 2009 21:46
 sry nemyslel jsem to zle  jen to tak vyznelo
Datum: 17. března 2009 21:37
 sry nemyslel jsem to zle  jen to tak vyznelo
Datum: 17. března 2009 21:36
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Hm.. tak nic. Vidím že jsem narazil na odborníka. Omlouvám se že jsem se ti snažil pomoci
Datum: 17. března 2009 21:12
 jednu prej  podivej se do myho profilu  a ve predu to sviti tak ze bys voslep  nikdy sem nepotkal fichtla kterej by takhle svitil
Datum: 17. března 2009 12:53
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Tedy pokud to myslíš jako náhradu zadní svítilny, tak pokud máš vepředu 25W lampu, budeš mít asi 30W magneto.. tedy dozadu by měla patřit 5W žárovka... V GME mají supersvítivou LEDku co ma pouzdře mají napsáno 5W.. takže jednu  . Ale abych ti to osvětlil... když budeš dávat jakoukoli diodu, ať je supersvítivá nebo ne, potřebuješ k ní katalogové údaje (a u supersvítivých obvzvlášť), aby jsi věděl jakou spotřebu mají a jak jim nastavit optimální pracovní podmínky. A protože nevím jakou supersvítivou diodu máš na mysli, tak ti nemůžu ani optimálně poradit kolik jich to asi tak ,,utáhne,,. A to nemluvě o tom, že nevím v jakém stavu máš magnety rotoru, jestli nejsou natolik vyšeptalé že ti ta 25W žárovka jen žhaví vlákno...
Datum: 17. března 2009 8:43
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
 Mylsim kolem 421 kouskůl
Datum: 16. března 2009 22:26
 čus draci najakej olej jezdíte na babettě ???
a taky poměr
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 14:43
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 1:33 olej husqvarna a babetta bez problému jezdí už několik tisíc a to převážně trasy nad 10km a to skoro nikde neklesnu s rychlostí pod čtyřicet pokud nejsem ve městě.
Datum: 17. března 2009 14:43
 cafte...cel by som sa opytat ci ta hlavna tryska 99 na pincka od dell orto ide pozit na klasicky karbec..diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 22:25
Jméno: MOOLY
IP: uživatel1913
 ee nejdeeee
Datum: 16. března 2009 22:25
 čus hoši , chci se zeptat kolik by mě stál přepis mustanga. díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 21:48
 300Kč, ale musíš mít ještě technickou, nebo evidenční kontrolu na tvý jméno.
Datum: 16. března 2009 21:48
 Ahoj, mám dotaz, sice takovej pro vás zkušenější blbej, ale od toho tu ty sstránky jsou, nevím co je to řepdstih, vím že odth je "mezera" mezi přerušovači kladívka, ale nevím co je předstih.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 21:10
 °no koukni se do FAQ, tam je to aj vysvetleny jak to seridit a co dela gdyz je moc velkej/malej...jen bych este podotkl ze se tim da regulovat estli pujde vic do sily nebo do otacek, ze i ruzne typy pinu mely ruzne druhy predstihu (jawa 21-23 mely 1,3-1,5mm a parezy mely treba 2,7-3,0 mm) atd atd...
Datum: 17. března 2009 21:10
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel600
 predstih je ,,moment´´ kdy ti svicka hodi jiskru....a u kazeho typu motorek je to jinak napr. jawa 21 v momente kdy je pist 1,6-1,9mm pred horni uvrati tak ti hodi jiskru a zapali stlacenou smes. u CZ mam 3,5mm pred HU..newim zda si to pochopil.. ale ja nathle vysvetleni moc nejsem  zdravim..!
Datum: 16. března 2009 21:30
 Tedy jednoduše řečeno vzdálenost před horní úvratí, kdy má svíčka zapálit směs.
Datum: 16. března 2009 21:28
 Předstih je doba/vzdálenost před dosažením horní úvrati pístu (tedy, kdy je nejvíce vysunut nahoru/dopředu), kdy má svíčka zajiskřit tak, aby byla detonace co nejúčinější. TJ. svíčka nejiskří v horní úvrati, ale kousíček před jejím dosažením = předstih. Různé motocykly mají různé hodnoty předstihu, tak jak to zadal výrobce.
Datum: 16. března 2009 21:27
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Zdarec hosi mam par dotazku ohledne Čz 125/516!Rika se ze je celkem poruchova pac je to zavodni motorka!Je to pravda?Dale me zajima maximalni rychlost motorky?A jeste jeden...Pokud je to zavodni kroska tak ta by mela pracovt ve vysokych otackach nepomuze tomu jine sekundaro?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 18:01
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 přesně tak.. tyhle motorky se kupujou na svižnou jízdu a ne abys jezdil na spotřebu.. to samý máš třeba s aprilliou RS 125.. žrout jak sviňa italský dvoutakt.. ale jízda stojí za to
Datum: 17. března 2009 18:01
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Hlavne u tehle stroju se ptat na spotrebu mi pripada jako naprosta volovina... Na co si chces kupovat starou krosku urcenou na zavody, kdyz se ptas na spotrebu, podle me te ta motorka sezere zaziva. Odhaduju tak 10 litru na 100km, ale je to proste blbost merit u tohohle stroje spotrebu.
Datum: 17. března 2009 0:43
Jméno: Standa
IP: uživatel5520
 Me prijde ze se zase bavite o jabkach a o hruskach.....sezen si servisní manual nebo neco takovyho...bude tam napsany po kolika motohodinach mas delat pist,ojnici atd.....striktne to dodrzuj abys predesel vetsim skodam.....motorka to poruchová je a neni a sekundarni kolecko to nevyresi....nektery se s odpustenim "serou" ,nektery drzej 5 let na jeden píst a sou jak fichtl....dokud se nevysypou jehly z kliky,tak se nezastavi..... spotreba je velká,s tim nic neudelas.....je na zavody,ne na bezny jezdeni......vemu to odhadem.....brachvo 125 RM bere pres 2 litry na 15km nez dojedou na krosovou drahu po ose z hradečna do řevničova .....coz je asi 8-9 litrů na 100km......coz neni špatný.....a vzhledem k tomu,ze číza netočí patnáct ale tak deset,tak by ses mohl dostat i na takovejch 6-7 litrů......to si asi nechtel slyset co......
Datum: 16. března 2009 22:53
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Hosi nevite jaka je zhruba spotreba u spravene 125/516
Datum: 16. března 2009 21:36
 Každá motorka je poruchová, pokud se o ni nestaráš.... Pokud ano, tak slouží dobře a dlouho. Faktem ale je, že toto je závodní motorka a zde jde výkon na úkor životnosti motoru... Takže určitě se bude častěji sypat klika a odcházet kroužky/písty, než u obyčejné motorky. Jina kna motokrosové motorky Čz byly dobré...
Datum: 16. března 2009 21:32
Jméno: Nima
IP: uživatel600
 jaa na ni lital.. a je to radost se na tom svezt.. jestli je poruchova to newim. a jine sekundarko? zbytecny.. co to tam je jako original... tak aji tak to toci slusny otacky..
Datum: 16. března 2009 21:19
|



|