Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 panove vy byste to mohli vedet - mam fika, kerej normalne startuje napoprvy, volnobeh dobrej, vse by melo byt serizene...jenze - po pridani plynu prestane slapat...pritom karb je vycisteny, trysky jakbysmet, filtr cisty, tesneni nova, namazane, spoje utahle...gde muze byt zrada?  napada me este odtrh jenze ten je tez serizeny takze je mi to zatim zahadou co za tim vezi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2009 20:43
 este - z kohoutku tece vcelku normalne, zkousel jsem treba odmontovat plovakovku, pres hadicku tam nalil benal do plovakovky a zkusit to, ten benal tam byl a proste to zdechlo...zprvu treba delaval to ze po pridani plynu to na chvilu zdechlo a pak se roztocil, ted uz to primo zdechne...zkousim dal secko mozny, zkusim este jednou vycistit celej karb aby to bylo na tuty jasny ze to v nem neni, ty privodni kanalky od filtru jsem cistil oba dva, cisti jsem i oba privodni do trysek, je to cisty, trysky cisteny vlasem ze smetaku, je mi to proste zahadou, jak na potvoru tu nemam zadnou svici s dlouhym zavitem (je potreba do tej snizenej hlavy pac ten zavit se panum z Polska opravdu nepoved a tak je tam dlouhej na kratkou svici a kratekj zas na dloho svici  , svicku mam vypodlozenou aby byla presne ve splaovaci komore)...odtrh jsem tedka kontroloval jak na svicce, tak na kladovkach, je to v normalu...
Datum: 20. března 2009 20:43
 takze predne ke kondiku - je dva dny starej  ...kanalky jsem procistoval dratkem, to delam vzdy gdyz ho vyvarim...u toho pojistneho plisku na jehle newim, jehla je ve spravnem zarezu a chodi do dirky (mozna si myslel ze se jehla nedostane do diry, to uz se mi taky parkrat stale ale to pak nezasroubujes soupatkovou komoru)...hladinka je normalni, zkousel jsem ji zvysit, snizit nez je jeji normalni mez a porad to same...taky v karbenatku bych to mozna ani newidel pokud se do par sekund zas necim nezarasil (coz se mi este nestalo takze to pokladam za blbost)...jo ma to snizenou hlavu, zkousel sem to i s normalni (a v ni svicka PALka) a nedela to...a vcera jsem rozdelal cely valec a dal pod nej dve tesneni (pac mi moc vylejzla pist a pak vrazel do hlavy) ale vse jsem zase slozil a nigde nic nenasava...widim to nejspis ve svicce, co vy?
Datum: 20. března 2009 20:23
Jméno: pionyr
IP: uživatel113
 nepíšeš jak se projevuje to že nejede,ale podívej se na kondík.
Datum: 20. března 2009 19:20
Jméno: Standa
IP: uživatel5565
Datum: 20. března 2009 14:55
 Ale ty si poradis přece nejsi takovej amater.
Datum: 20. března 2009 14:29
 Čest.Hele me napadlo jestly nemas ucpanou tu dirku jak se nasazuje filtr u karburatoru tak tam tu dirku co vede k jehle.a nebo jestly se ti tam neotocil ten zmrd jak se do nej zasouva jehla( ja nevim jak se to jmenuje)to se stalo me a pak mi to nechtelo ject a stalo se mi to kdyz jsem to vyvaril v octe ja zaboha nemoch prijit na to proc to nejede az tata to zjistil.pak pisni cim to bylo jestly prides na zradu.
Datum: 20. března 2009 14:19
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Podle mě to nestačí dávat při vysokých jiskru
Datum: 20. března 2009 13:58
 karbenatka uz sem cistil, este ho mozna vyvarim znova v octe...ale napada me - nemuze to delat svicka? je mi zas divny ze je to jen pri plnem pridani plynu a svicka je tyden stara a cista...
Datum: 20. března 2009 13:47
Jméno: nimand
IP: uživatel2424
 podle me by mela byt chyba v karbecu ale nejsem si jisty skus nejak postelovat s jehlou a uvidis
Datum: 20. března 2009 13:41
Posl.aktualizace: 21. března 2009 18:45
 napadaj me este kladivka estli jsou doteky cisty ale jinak je to blbost...newim co to muze byt, problem jak v elektrice tak v karbenatku, pokud elektrika tak uz jedine nejakou odolnejsi svici, pokud karbec tak me napadaj ty trysky ze nejsou spravne zvoleny (ale to spis ne) nebo ze ti dojde benal v plovakovce...
Datum: 21. března 2009 18:45
 elektrika nastavena vymenena sviecka kondik.. som zufaly
Datum: 21. března 2009 17:57
 za sebe muzu rict ze to vzduchovej filtr nedela ale tez to muze byt v nem, este zes to pripomnel apc zacpany filtr ma za dusledek enorme bohatou smes kvuli kery se motor zadusi, cekam ale ze kajko ma filtr v pohode (videl sem to z fotky), vyfuk mam tez origo a pokud je dobre sladeny tak i ladak v pohode...se spatnym kondikem mam tez zkusenosti, je to svinucha tak na ni kouknout a rovnou vymenit...
Datum: 20. března 2009 21:33
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 a jestli mas benzinovej filtr tak ho zkus na chvili zhodit a vyzkousej ..
Datum: 20. března 2009 20:49
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 hej borci ste uplne vedle me to taky delalo a sem z toho pryc... kupte upúlne novy vzduchovej filůtr a nebo vymente vyfuk pokud g nem maet dratenky apod  jako ja minule a jeste hardy tam byly   .. a neboi neco s tryskama , mozna elektrika - kondik
Datum: 20. března 2009 20:48
 nad tebou mam dost podobnej dotaz takze wim o cem mluvis...normalne bych rekl ze je zanesena tryska nebo kanalky v karbenatku, ovsem ted me napada ze by to mohlo byt spis v elektrice - odtrh, vymenit svicku...
Datum: 20. března 2009 12:59
 trysky som skusal 75 a potom celu sadu 88 az 110 a stale to iste. predtym som mal na origo karbeci (dif. 17) trysku 80 tak si myslim ze teraz by mala byt vacsia (vacsi karbec + otvoreny filter).. na trysky to nejak vyrazne nereaguje
Datum: 20. března 2009 12:10
Jméno: Standa
IP: uživatel5565
 a jak to reaguje na trysky? skousel si to menit trysky? dat treba jeste mensi trysku nebo naopak vetsi?
Datum: 20. března 2009 12:01
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak celou dobu mi blbnul karbec skousel jsem jinej ale byl taky ucpanej nevim kde trysky jsou cisty takze jsem nejspis motor pulil zbytecne a nekolikrat
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2009 8:21
 čau už zase žarovky, před tejdnem sem byl koupit nový dopředu 6v 15w a dozadu mně doporučil 12v 10v. Protože v 6v dělaj jen 5w a to mne praskne hned. když jsem je tam dal tak sem stím jjezdil motor sem vytačel skoro do plnýho a žarovky to vpohode vydržely a to sem jel 65 jinak jezdim do 55 až 60 ale proč to vydrži a pak po tejdnu praskne to musej bejt nekvalitní výrobky  :-!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2009 17:33
Jméno: Standa
IP: uživatel5565
Datum: 20. března 2009 17:33
 Stando jakou zas tlumivku? kde ji mam sehnat a kam ji mam dat?!
Datum: 20. března 2009 17:20
Jméno: Standa
IP: uživatel5565
 tak uz sme se dostali kjadru pudla......to ze mas 05 se starym zapalovanim si mel rict uz na zacatku....to meni souvislosti...typuju ze tam nemas tlumivku a to je cela zahada praskani zarovek.....sezen si origo tlumivku a je po problemu...... parkovacka v tomhle pripade asi nepomuze
Datum: 20. března 2009 14:59
 chongu dík asi ji tam připojim tu malou žarovičku
Datum: 20. března 2009 14:15
 mam jawu 05 tam je zapalovani z pařeza
Datum: 20. března 2009 14:12
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 co mas za stroj?? jaky mas zapalko? u fichtlu jsou u vsech zadni 6V 5W a ve predu bud 15W nebo 25W zalezi ktery mas
Datum: 20. března 2009 8:16
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Pionýry vznikaly v době, kdy neexistovaly přijatelně dostupné technologie regulace napětí palubní sítě. Magneto totiž, narozdíl od dynama (či alternátoru s vnějším buzením), vzhledem k tomu že vyrábí energiji snímáním magnetického pole permanentních magnetů. A v tom je celá potíž, se vzrůstající obvodou rychlostí vzrůstá i výkon generované energie a protože její přebytek není regulovaný, dochází ke zvýšení napětí nad mez ktrou žárovky mají mít. Dochází pak k vyšší teplotě vlákna, které se více blíží tekutému stavu a pak stačí vzít na silnici díru a vlákno ,,skápne,, vlivem setrvačných sil... Takže není to zmetkem v žárovce ale vlivem neregulovaného palubního napětí. Soudruzi v jawě to vyřešili tak, že navrhli soustavu magneto - spotřebiče co nejlépe vyváženou s ohledem na provozní (běžné) otáčky motoru. Samozřejmě se musel najít kompromis aby při vysokých vlákno pokud možno nepraskalo a v nízkých otáčkách aby aspoň trochu žárovka svítila. Další problém je v tom, že se při výrobě musí zajistit, aby magneticita (či kýho šlaka se to jemnuje) permanentních magnetů byla u všech vyrobených rotorů stejná. No což se v mnoha případech nepovedlo, takže jsou velmi veliké rozdíly mazi svítivostí pionýrů.. většinou bludičky, ale sem tam tak silné magnety že praskají žárovky jak na běžícím páse. Jediné co můžeš udělat, pokud pominu možnost regulace moderními prostředky, je že soustavu zatížíž dalším spotřebičem, aby se ve vysokých otáčkách plákno přední lampy nepřepalovalo. Já osobně bych to neřešil zadní lampou, ale využil bych možnosti přidat dopředu parkovačku, které se dělají v 2W a 4W. Každopádně větší záteží si způsobíš horší světelné podmínky při nízkých otáčkách.
Datum: 20. března 2009 8:01
Jméno: blomby mi dou od..
IP: uživatel5266
 pls nevite cim by se dala zalepit malinka prasklinka na nadrzi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2009 8:03
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Jinou variantu než zaletovat, či zavařit Ti nemohu s klidným svědomím doporučit... takže NELEPIT!
Datum: 20. března 2009 8:03
 Zdar Seso chci si na jawu 350/639 u tebe objednat mimo jiné plastové kryty přepínačů na řídítkách,máš všechny,kromě horního dílu levého přepínače a proto se tě chci zeptat,jestli bude v brzké době k mání
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2009 23:02
 mam vsechny,, teda jeste pravej horni ale to splasim
Datum: 19. března 2009 23:02
Jméno: -FOH-
IP: uživatel4659
 Hojte draci, nevíte jak přepravit mustanga z Prostějova do Ostravy? Nebo není tu někdo kdo tu jezdí tuhle trasu , zaplatil bych mu , klidně se ozvěte ,
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2009 22:40
Jméno: Standa
IP: uživatel5561
 treba autobusem.......kdyz to tam samostatne vytahnes.....priplatis jim treba kilo za zavazadlo
Datum: 19. března 2009 22:40
 gdyz to od nekoho kupujes tak se muzete domluvit ze by ti to prinejhorsim privezl sam prodavajici (neni-li ve smlouve primo uvedeno ze prepravy zajistuje kupujici)...za zeptani nic nedas, dohodnout se da, nebo naverbuj nejakeho znameho s plechovkou a vozejkem at si udelas s nim vylet, samozrejme neco za to...
Datum: 19. března 2009 22:40
Jméno: -FOH-
IP: uživatel4659
 Tak ještě kdyby ten fotr měl zájem že ? ale to nic ,ale tím valkem myslíš , že by se to dalo převest?
Datum: 19. března 2009 22:39
Jméno: Standa
IP: uživatel5561
 rekni fotrovi vole at ti to veme...... a nebo jed treba vlakem......to sou dotazy....
Datum: 19. března 2009 22:34
Jméno: -FOH-
IP: uživatel4659
 kdyby jste tu nebyli všici rozumbrada a poradili, kdy jsem měl auto tak není problem
Datum: 19. března 2009 22:04
 plnou nadrž a vpřed po ose
Datum: 19. března 2009 22:01
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 normálně autem s vozejkem ne?nebo třeba taky dodávkou..nebo si to můžeš hodit na záda a jít pěšky
Datum: 19. března 2009 21:57
 Zdrávko lidi, heleďte. Co mám dělat, když má přední kolo velko rezervu, jako že se mele ze strany na stranu v předních vydlicích? Díky moc za případné odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2009 21:33
 mas vykloktane futra, to je normalni pokud to ma hodne nalitano, proste jsou opotrebeny...navod naprd. na jawa-50.cz pac se mi to rozepisovat nechce, jinak nemusi se davat jen 2 ale klidne i tri jen je s tim vic prace, no ale proti gustu...
Datum: 19. března 2009 21:33
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 19. března 2009 20:47
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 to nejsou pístnice, to jsou ty šavle  futra tady Sesa má, takový bílý válečky
Datum: 19. března 2009 20:46
 No já nwm nejspíš v těch pístnicích a ma tady sesa futra?
Datum: 19. března 2009 20:41
 jestli je to v savlich, tak je to nejspis spatnejma futrama,takze vymenit...
Datum: 19. března 2009 20:39
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
Posl.aktualizace: 21. března 2009 7:27
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Jsou to tlumice ze simsona z enduraa davali se i na MZ. Mám je taky a je pravda, ze na nejmekci nastaveni jsou o něco tvrdsi...kdyz jedeme dva tak je to na nejmekci akorat
Datum: 21. března 2009 7:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak je nemáš v cajku no.......protože jinak tyhle tlumiče(i sifonacký) tluměj uplně parádně.....líp jak origo pio.
Datum: 20. března 2009 12:28
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 co myslis ze mam nejmekci a porad to je tvrdy dam si tam asi origo fichtl a tyhle bud prodam nebo si je necham
Datum: 20. března 2009 8:22
Jméno: blazenn
IP: uživatel5533
 sak tim si to nasteluj dajsito na mjeksi vole
Datum: 19. března 2009 20:52
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 Simson
Datum: 19. března 2009 20:27
 co muze bejt s karburatorem kdyz motor nejede jde to nakopnout ale jak se chci rozjet tak vynechava skoro chcipne a na neutral taky nejde dootacek stiha dotejkat jen na volnobech trysky jsou cisty hadickou protejka dost benzinu vycko taky v poradku hladina nastavena kde to muze bejt ucpany?? s jinym karbecem to jede normalne a vicko jsem tam dal to stejny a jehlu se soupatkem
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2009 22:01
 Jednou jsem měl taky takovej problem a byla prasklina jak vlas pod rotorem zapalování ke klice.
Datum: 19. března 2009 22:01
 koukni na jehlu jesi nemáš chudou smes ... nebo jesi třeba někde neprofukuje
Datum: 19. března 2009 21:39
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jj skusim
Datum: 19. března 2009 20:12
 nevim nevim,jestli je vsechno dobre nastaveny,tak bych ho rozebral a dal do octa,ten rozezere ruzny usazeniny,pak by to melo bejt ok
Datum: 19. března 2009 20:08
Jméno: pavlos
IP: uživatel4097
 Zdarec chlapi chtěl sem se zeptat jestli nevite o nakym sportovnim filtru na jawu 50 zatim dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2009 15:53
Jméno: Standa
IP: uživatel5565
 Nechapu proc tomu vsichni rikate sportovní filtr   kdyz ti tady dam link,na primej filtr delanej na fichtla od firmy TK moto,tak se ti z ty ceny protocej panenky a pritom je to obycejnej srac na uzsi prirube....takze si kup novej puvodni filtr a mas to vyreseny se stejnou ucinnosti za desetinu ceny.......
Datum: 20. března 2009 15:53
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 vpravo nahoře je políčko "hledej", tak hledej šmudlo!
Datum: 19. března 2009 20:48
Jméno: kure
IP: uživatel525
 cau seso potreboval bych vedet jakej je prumer sekundarniho kolecka 17z. na jawu dandy 125...dík za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2009 18:51
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 Rychlí převod TUNING 21/17 hele seso co si mel z češtiny?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2009 16:13
 ježíš... takovej kokotin si všímat.. já sem chodím vždy rád a je mi ´plně jedno, jestli je to tvrdý něbo měkký.. Navíc, ty asi z tolik textu, co tady je, by jsi vlastně neměl žádnou chybu... a přitom hned v tvojí zprávě nasekáš 4 chyby! Seso (Velký písmeno), pak jsi zapoměl čárku před co, potom jsi (zapomněl jsi J) a pak jsi zapoměl háček na e! A to ještě přemýšlím, jestli za 17 nemá bejt tečka a tím pádem by mělo být hele s velkým h.. To by bylo 6 chyb! Takže jdi buzerovat JINAM! Nejdřív se zamysli nad sebou a pak prcej ostatní.. Pro ostatní: KdYbY sE tAdY pSaLo TakHlE, TaK aSi DoStAnU bAn Že?
Datum: 20. března 2009 16:13
Jméno: Standa
IP: uživatel5565
Datum: 20. března 2009 15:48
 Taky sem si toho vsiml no a? jsou tu horsi pripady jako treba kdybi,mel bich atd... takze bych to az nejak neresil....
Datum: 19. března 2009 22:32
 ja to vedel ze to jednou praskene  holt to mate zapocitany v cene koukani,,,
Datum: 19. března 2009 21:30
 trouba s kulatejma brejlickama a kalkulackou v kapse...sakriš já kalkulačku naposled viděl ani nepamatuju  a v matice spím  stejně jako ve všech ostatních předmětech  jen na praxi nemuzu
Datum: 19. března 2009 21:11
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 podle me je lampan takovej ten trouba s kulatyma brejlickama a kalkulackou v kapse vite co myslim takovy ty co umi jenom rejpat pak se na ne otocite dupnete a utikaj k mamince pod sukni
Datum: 19. března 2009 21:02
 lampan toto sem napisat.. to si si vazne mohol odpustit. ty si ale pako
Datum: 19. března 2009 20:57
 Hele lampane,skus si někdy něco co dělá Sesa.Ono není zrovna lehký pracovat s počítačem,třeba několik hodin,aniž bys udělal malou chybu.
Datum: 19. března 2009 20:36
Jméno: lampan demence
IP: uživatel1506
 lampan neumi ani nakopnout fichtla nevi ani na jakou stranu se povoluje sroubek tak chce machrovat s cestinou tim si dokazuje este vetsi demenci
Datum: 19. března 2009 20:11
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 Přesně takový chytroprdy mám nejradši jestli si chce do někoho rejpnout tak at to zkouší někde jinde
Datum: 19. března 2009 20:07
Datum: 19. března 2009 20:01
 a to ma byt provokace? nebyt Sesy tak tu neni kramek, pokec, chat...a ty jsi udelal pro nase a slovenske draky co ze si tu muzes dovolovat na Sesu? stanon to rekl hezky...
Datum: 19. března 2009 19:29
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 kdyby jsi ty z Češtiny neměl čtyřku, zjistil by jsi, že podobných chyb je tu víc (tím myslím i na pokecu, a hlavně ne jen od Sesy) a také by jsi zjistil, že to tu nikdo neřeší a je to každému jedno, páč jsou všichni rádi, že si tu mohou odpočinout od školy, něco málo k tvému vzkazu: píše se Seso, protože je to jméno, a to se vždy píše s velkým písmenem, dále se v tomto případě nepíše "si", ale "jsi", potom tam máme ještě "mel" a vzhledem k tomu, že tohle není spolek mlynářů by tam mělo být "měl", příště až budeš chtít dělat chytrého, jukni se nejdříve do Pravidel českého pravopisu, to pomáhá!
Datum: 19. března 2009 19:02
Jméno: mustaf
IP: uživatel1828
 Zdar hoši ,nevim co je s mím mustangem jezdí skvěle a,le jak se ohřaje tak si sam od sebe přidavá plyn. Lanko se nikde nezasekavá a těsnení mezi karbece a kolínkem a kolínkem a válcem mám nový ,ale furt to dělá. Šroub volnověhu taky na to nemá vliv ,tak nevím co by stím mohlo být. A když si to začne samo přidávat plyn tak to je ve stejnejch otačkach. A když chci zařadit neutral když si to samo přidavá ,tak to začne strašne řvat. Už si nevím rady. DÍÍÍÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2009 21:53
Jméno: mustaf
IP: uživatel1828
 ty simeringy vyskousil ale kde je najdu?? A budu muset pulit motor??
Datum: 19. března 2009 21:53
 to je jista fales, ty simeringy jsou vicemene jiste nebo ti to prisava pod valcem, ten radsi sundej a dej tam nove tesneni (musi byt namazane)...jinak bych to pak uz videl ze ti prisava fales mezi karterama, to bys musel pulit...ale zkus simeringy a pak ten valec...jo este sem zapomnel na hlavu, tam sice neprisava fales ale teplem se zkrouti (nebo spis narovna) a muze pak jinak reagovat...
Datum: 19. března 2009 19:31
Jméno: motor
IP: uživatel680
 spíš přisává vymen ten simering na klice nebo přetesni kartery
Datum: 19. března 2009 19:00
 a nemohlo by to byt spatnou svickou treba se smes zapaluje sama predcasne to by mohlo spusobyt vysoky otacky, skus vymenin svicku a nebo kdyz se to ohreje a ma to ty vysoky otacky tak ho skus chcipnout jestli pojede porad tak je to tim musis vymenit svicku
Datum: 19. března 2009 18:51
 vyměn symering
Datum: 19. března 2009 17:52
Jméno: sumec
IP: uživatel1801
 zdravím hoši, kdo z vás ma černeho pionyra 21 ,SPZ:OP 34-16 , někde z Kravař u Opavy.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2009 18:26
Jméno: sumec
IP: uživatel1801
 díky moc
Datum: 20. března 2009 18:26
 jj, dam ti ho : 416848056
Datum: 20. března 2009 17:29
Jméno: sumec
IP: uživatel1801
 nemaš na něho icq
Datum: 20. března 2009 15:02
 joto je on, dostal ho na vánoce
Datum: 19. března 2009 20:03
Jméno: sumec
IP: uživatel1801
 nemenuje se náhodou Boček
Datum: 19. března 2009 17:37
 já jsem z kravař, černýho nemám, ale vim kdo ho má ale nwm, jestli tuhletu značku
Datum: 19. března 2009 17:20
 zdar lidi mam pár dotazů: 1. nevíte někdo číslo bílý barvy, co patří na sppodní břicho atd., 2.je dobrý vyřezat si ty gumový držáky na rozety a kola z puku?? díky z a odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2009 20:45
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 19. března 2009 20:45
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-lakovani-pionyra.html obrázek s podlážkou
Datum: 19. března 2009 20:44
 tak ta barva tam není, nebo neumim hledat
Datum: 19. března 2009 20:02
Jméno: Standa
IP: uživatel5561
 Ty gumovy silentbloky je nejlepsi si koupit,nestojej moc....a cislo byli barvy je na jawa-50.cz ,sekce opravy renovace,polozka lakovani pionyra.... momentalne nevim,jestli to oznaceni tam je v norme RAL nebo CSN ale z foto vypada hodne podobne....
Datum: 19. března 2009 18:22
 Caute,date mi dake rady ako bi som si bohol po domacky olinkovat Jawu 250/353 ?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2009 16:45
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 já osobně s nimi zkušenost nemám, ale kdosi tu psal, že se s nimi pracuje pěkně a neodlepují se, zlatou barvu je nejlepší vybrat si sám, zajdi třeba do modelářství, tam mají takové malé plechovčičky s barvami a strááášně moc odstínu ode všeho, nebo jdi do normálního lakýrnictví, vyžádej si vzorník a porovnej s barvou motorky, ať víš, jaká zlatá se ti k tomu hodí
Datum: 19. března 2009 16:45
 no diky,a nevies aku zlatu ? (čislo alebo daco take ),a ake su široke linky ? ...a tie liky od sesi su kvalitne ? drzi to ? ked to zmokne neodlepi sa to ? ..diky
Datum: 19. března 2009 16:40
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 štětec, zlatou barvu a pevnou ruku a nervy, jestli chceš, můžeš si to "orámovat" lakýrnickou lepenkou, ať nemusíš mít strach z přetažení, nebo si kup nalepovací linky od Sesy
Datum: 19. března 2009 16:30
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 čau dala by se nějak spravit prasklina na pravem karteru ? (stadion s11)
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2009 22:07
Jméno: Míra
IP: uživatel5562
 Zalepit dvousložkovým tmelem (belzona nebo něco podobného)
Datum: 19. března 2009 22:07
 zavařit(jde to dobře a drží to! vařili sme s tím sání n avii) a nebo tekutý kov od bernera
Datum: 19. března 2009 20:04
 asi tak, nejlepsi je to bud svarit nebo sehnat na skladce jinej karter (nejlip oba at k sobe sedi)...
Datum: 19. března 2009 19:32
 svařením přece
Datum: 19. března 2009 15:57
Jméno: David
IP: uživatel3680
 Zdarec nevíte čím bych mohl odmastit ráfek na kole?když je od oleje ?díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2009 22:02
Datum: 19. března 2009 22:02
Jméno: fida
IP: uživatel3755
 kup si cistic brzd to pomaha
Datum: 19. března 2009 19:37
Jméno: Standa
IP: uživatel5561
 kdyz chci neco odmastit tak logicky vemu neco jako benzin nebo technickej benzin nebo redidlo atd.......nedelejte z toho vedu
Datum: 19. března 2009 18:24
Jméno: DRATMAN
IP: uživatel5557
 Určitě to půjde lihem, nebo benzinem (čistícím a v nouzi klidně i motorovým), pak ale bacha aby se to nepřibližilo k jiskře protože by ti to mohlo blafnout a to bys taky mohl mit po motorce ale to bys musel mit fakt hoodně štěstí  ...jinak je to naprosto bezpečné  .
Datum: 19. března 2009 15:44
 utřeš hadrou, jinak jako odmastovač je dobrý čistič brzd dělá ho třeba berner
Datum: 19. března 2009 15:43
Posl.aktualizace: 19. března 2009 17:13
Jméno: Sharky
IP: uživatel5524
 vzhledem k tomu, že je tam zmíněná 488, tak bych řek, že půjdou určitě i na 487
Datum: 19. března 2009 17:13
|



|