Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 22. března 2009 13:37
Jméno: Mischenike
IP: uživatel600
 to cumim.. uz jsme ti chtel nadavat.. ze si to strikla stribrenkou  kam se hrabe kdyz se to necha lestit  fakt super!!! jedna velka ZAVIST
Datum: 22. března 2009 13:37
Jméno: standa
IP: uživatel4168
Datum: 22. března 2009 1:36
 jo jo nejdřív korundem, a pak balotinou, ta ti to vyleští krásně rovnoměrně takže nejsou na tom čmouhy. Jen ty rýhy se mi nepodařilo odstranit.
Datum: 21. března 2009 20:16
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 jóóó tak to vypadá pěkně, to je ten pískovanej?
Datum: 21. března 2009 20:04
 zdravim...je možné sehnat bezkontaktni zapalovani nebo nejakou jinou nahradu do 500Kč??
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2009 9:21
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Halovo čidlo stojí tak 35kč (např.TLE4945) ale bez poměrně zásadních úprav elektroinstalace pro někoho kdo ani neví jak připojit žárovku k plochý baterce je to součástka k ničemu a nadlidskej úkol... takže asi tak
Datum: 22. března 2009 9:21
Jméno: standa
IP: uživatel4168
 vis co....ty radsi nic nedelej.....co sem tu cet tvy dotazy,tak ty bys nejradsi varil z vody a ze vzduchu.......neco chci,zaplatim za to....to je trzni system ekonomiky.....
Datum: 22. března 2009 1:38
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5576
 Hej ne já to myslím vážně....do 500 bych si mohl udělat třebazapalování prez baterku ne ?
Datum: 21. března 2009 18:53
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5576
 Hej ne já to myslím vážně....do 500 bych si mohl udělat třebazapalování prez baterku ne ?
Datum: 21. března 2009 18:50
 jasně, halluv snímač je dobrý, a stojí kolem 300 kč.
Datum: 21. března 2009 18:49
 jo, vyrobit si vlastni
Datum: 21. března 2009 18:46
 Zdar seso chtěl bych se zeptat jak dlouhy je nahon tachmetru co tu maš???děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 18:27
 Seso budes mit jeste ty chromovany dvoukomoráče na fíka? rekne v horizontu mesice..... dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 16:57
 to info se dozvim do 14 dnu,,taky na ne cekam,,
Datum: 21. března 2009 16:57
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
 Čus hoši,chci se zeptat,nechal jsem snížit hlavu z 05 a když jedu v e vyšších otáčkách tak to začne chrastit,ale jakmile uberu tak přestane nevíte čím to může být?Dík za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2009 13:59
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
 Dík moc vyskoušim to....
Datum: 22. března 2009 13:59
 pokud tam mas motor z 05 tak ten predstih uz je dost nizkej (dal nesnizovat), pokud je to motor co se daval od 20 vejs tak 1,9 je vcelku vysoky, stahni to na nejakych 1,4 pac predstih na ty novejsi motory je v rozmezi 1,2 - 1,5 takze v tomhle rozmesi se musis pohybovat...a este bych ta mdal teda ten jinej benal jak sem ti psal...
Datum: 22. března 2009 12:52
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
 Jo takže,když mám 1,9 tak mám dát 1,7 jen se ptám na princip....
Datum: 22. března 2009 9:03
 pokud ti to klepe tak je to spatny - muze se ti vysipat klikovka, muze ti to ponicit ojnici, loziska na klice atd, je to pak nadmerne vse namahane, to je jako bys mel extremne velky predstih...cili ten predstih sniz pokud ho mas moc velky (mimo mez ve ktere se to udava) a dej jiny benal, s oktanovym cislem 95 je dobry, u toho uz to nemusi delat, zalezi jak moc to mas snizeny...
Datum: 21. března 2009 23:14
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
 A ničí se tím něco nebo je to v poho....?
Datum: 21. března 2009 22:53
 cili je to detonacni klepani nejpravdepodovneji...
Datum: 21. března 2009 22:16
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
 Jr to snížený o 1,5mm a s normální hlavou to nedělá...tak nevim\r\n
Datum: 21. března 2009 19:02
 ted me napada detonace, zkus banel s vyssim oktanovym cislem (na 95 to jezdi, zalezi jak moc je to snizeny)...delat to muze vic veci - ozivaj se ti loziska z klikovky ze odchazej, muze to delat vylitany bronzovy futro, loziska na klice (v karterech), velky predstih atd atd...nejvic bych to zatim videl v detonacnim horeni, me treba delal ze mi narazel pist do hlavy ale to je jak traktor, hroznej ramus a dela to za jakychkoliv otacek, od volnovehu pocinaje...
Datum: 21. března 2009 18:33
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
 Ne sorry píst....
Datum: 21. března 2009 17:21
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
 Jede to parádně dokonce víc,kdyby byl uštíplej kroužek tak by to nejelo ne?
Datum: 21. března 2009 17:20
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 muze to byt moc veci napr. lozisko,pistni krouzky,mozna i ustiplej pist. krouzek
Datum: 21. března 2009 16:59
 Dneska to byl zase den  jsem jel po polnacce na mi čz 175/487 trochu je predelana do terenu a docela jsem ju drzel pod krhem  a pak z niceho nic takovej divnej zvuk a čiza nereagovala na pridani plynu. Tak jsem se koukal co se stalo a won se me pretrhl rezez. A tak jsem milou čz tahnul tak 2km po polnacce do takovejch velkejch koplu  to byly dřina.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2009 9:30
Jméno: jura
IP: uživatel1667
 taky se mi to stalo u 350, ale mel jsem stesti, cesta domu byla z kopce
Datum: 17. května 2009 9:30
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 jo to mne taky s kamosem sme jely a on na 175/356 a ja na pio uprostret cesty mne dosel benzin tak kamos
ze dojete dom pro trosku a zachvily mne vola ze ze mu to nejede neco s elektrikou tak sme 6 km 2 hodiny
tahly domu celej den sem nomohl hejbat s rukama
Datum: 21. března 2009 17:03
Jméno: johny
IP: uživatel1801
 to se mi taky stalo na 350 a tlačil sem do 3 km kopce
Datum: 21. března 2009 16:24
Jméno: johny
IP: uživatel1801
 to se mi taky stalo na 350 a tlačil sem do 3 km kopce
Datum: 21. března 2009 16:15
 Hoši nemáte někdo schéma zapojení blinkrů na kývačku nebo panelku??Celý schéma,ale aby v něm byly udělaný i blinkry.Nebo třeba nějakej odkaz kde se to dá stáhnout.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 17:11
Jméno: Tom
IP: uživatel5597
 Moc pěkný schemata jsou na motoelektro.cz, mě pomohli tihle hoši i po telefonu, takže je rád doporučuju.
Datum: 26. března 2009 17:11
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
Datum: 21. března 2009 17:14
 zdar draci nevyte nekdo neco lesti bude fichtl cup ted nekdy ??na morave ,by jsem si rad zajel
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 14:41
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 čau lidi prosím vás musí být u stadiona s11 mezi válcem a karbecem ta vložka ? protože ta se snad nikde nedá sehnat tak chci vědět jestli by to bez ní nevadilo já si myslím že ne ale tak radši se zeptám díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 22:34
 a jestli myslis tu pertinaxovou hnedou vlozku,tak ta tam docela potreba je,jako da se jezdit i bez ni,ale v lete to dela bordel,udajne je tam aby se prilis neohrival karburator a nezplynoval se benzin
Datum: 21. března 2009 22:34
 Jestli myslíš to ,,těsnění'': Měla by tam být, myslim že ,,kov na kov'' moc těsnit nebude (ale taky to tak pár lidí dokázalo, ale je potřeba přesnost). A nebo myslíš tu redukci, když máš v karubrátoru kulatou díru a do válce hranatou?(nasune se to do válce)....takovou mám jednu doma  Ale nedám, určitě se bude někde hodit.
Datum: 21. března 2009 18:35
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 zdar,hele ja jsem jel na fichtlovi jawa pionir 21 a kdyz stojim a chci zařadit 1 tak to zahrci jak kdybych nezmack spojku a kdyz mam plyn tak se to rozjede i se spojku,jednou me to delalo to stejne a dal jsem tam prevodovy olej a uz to nedelalo a tak o 2 dni pozdejc mi to dela zas a pritim se tam olej daval pred 2 dny nevite co by s tim mohlo byt ??ta spojka vubec nereaguje kdyz ji zmacku tak je to jak kdyby nebyla zmackla,cim to je ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 17:20
 cus zkus spojku postelovat na levy strane motoru. pokud ti to nepomuze,tak mrkni na korky. nakonec ti nezbyde nic jinyho nez
ji vymenit. nic na tom neni
Datum: 21. března 2009 17:20
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 bud si delas prdel ze fakt nevis co stim ale jestly ne tak na pravym viku motoru je kouzelnej sroubek kdyz utahujes tak
spojka bude spinat driv a driv a kdys povolovat tak spojka bude zabyrat pozdejc az vubec tak sy to tim posteluj
Datum: 21. března 2009 17:06
Jméno: xxx
IP: uživatel5573
 Dá se jezdit i bez pojistek čepu nebo je to velká chyby kdybych je tam nedal?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 20:32
 jasně že se to nedá.. sic třeba taková jawa 500 OHV měla čep kluzná.. ale to je vyjimka
Datum: 21. března 2009 20:32
 dej tam co tam patří.ani do segerovek bych nesel.zapich v pístu je kulatý na dratěnou pojistku a seg. je hranaty zapich.tam opravdu nic navymýšlej.
Datum: 21. března 2009 16:21
Jméno: Fojtoslav
IP: uživatel764
 jesli nemas ty krouzky,tak tam dej nak sikovne segrovky,melo by to bejt ok,nezkousel jsem to,jen odhaduju
Datum: 21. března 2009 13:19
 Je to fatální chyba koleduješ si o okamžitou destrukci motoru (totální) a taky riskuješ zdraví protože jak ti čep povyjede a trefí se do kanálu motor v desetině sekundy stojí a ty deš na tlamu...  Takže ne nejde takhle provozovat motor...
Datum: 21. března 2009 13:14
 ani to nezkoušej je tam nedat.čep ti vyjede ven a bude dřit o valec a kanal.hrozí destrukce valce.
Datum: 21. března 2009 13:11
 nazdar dotaz na sesu ohledne ojnici co sem si koupil na pionyra tady na fichtl kramku! a ted ten dotaz zajimalo by me jak se to ma skompletovat protoze pokud ja vim tak ty loziska obe dve aji misto bronzoviho futra maji byt v te ojnici nalisovany na pevnoa ne jak je to ted ze to lozisko si cestuje jak chcce do boku i kdyz tam dam cep tak by me zajimalo jak to ma bejt jestli v tom je najekej figl nebo je to zmetek! nechci nikoho ppohorsit samozrejme! tak dik draku zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 14:01
 je to OK tak to ma byt.. ked tam das piest a cap tak lozisko bude tam kde ma byt a nebude cestovat jak chce do boku
Datum: 21. března 2009 14:01
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 http://www.aukro.cz/item589580654_valec_pist_krouzky_jawa_50.html zdar draci vadi dys je urvanej tenle koosek vlozky?na strane ke kerterum.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 12:57
 Kámoš to taky měl,ale jezdilo to normálně.Píst až tam dolu nejde
Datum: 21. března 2009 12:57
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
Datum: 21. března 2009 12:43
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau
zajizdim fichtla a pokousim se to udelat co nejlip.ale kazdej mi rika neco jinyho nekdo ze to nemam moc tocit a druhej zase ze to tocit mam aby se to vyhladilo jak to teda vlastne je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2009 13:43
 Standa: no vidis a funguje to, uspesne sem ten vybrus zajel, prisel znamej a povidal ze to chce zajet, tak sem si to namontoval na masinu a uvazoval proc se nesmi z kopce jezdit se zarazenym kvaltem, pochopil sem ze bez plynu to zadru a tak sem o vyuzil, mazu, jedu...dalo to sic praci ale ten valec je po nejakych 650 km pripraven na bezny pouziti
Datum: 22. března 2009 13:43
Jméno: motor
IP: uživatel680
 já to normálne chápu aby tam bylo hodne smesi tim pádem hodne oleje aby se to dobře mazalo
Datum: 22. března 2009 9:04
Jméno: standa
IP: uživatel4168
 steve ani sem to cely nedocet,ale to co pises v prvni vete,je jako dobry,ale az tak po prvni stovce dvou....tohle udelas pri prvnim vyjetí a kupujes novej pist
Datum: 22. března 2009 1:43
 nesmis na vysoky otacky jezdit, pokud se ti radil ze mas jezdit pod plnym plynem tak z toho duvodu, ze tam hodis vyssi kvalt a das pnej plyn, tim ti tam pujde nejvic mozny smesi - lepsi chlazeni, lip maze, do ty doby nez se zacne vytacet, to pak zas uber a jed pomalinku, stejne nez se rozmuze do nejakych otacek tak ujedes nejaky kilometr, posledne sem takhlec zajizdel valec po vybrusu, proste aby motor bublal a mel plny plyn a aby byl zatizen (treba tim ze tam hodis vyssi kvalt), tim se pak do tech otacek pomalu nebo vubec nevyhrabe...takze este jednou - ne tocit ale mit tam plny plyn, to je mit nejvic otevreny soupe = nejvic smesi...do vysokejch otacek se to vubec nesmi dostat...to ze ho mu obcas das trochu naprdel muzes tak od 500km, rika se to aby byl pak zivejsi, zase cim vic mu pak nalozis, tim vic pujde do otacek, gdyz to prezenes tak to muzes i zadrit (i gdyz je to po 500 km gdy uz bys mel byt z nejhorsiho venku a mel by zvladat normalni provoz) a nebo pak nebude mit silu...rikalvalo se treba casteji se rozjizdet, vzit to nekam do mesta na krizovatky ale to si dovol az budes si jisty ze na to ma...jinak gdyz budes jezdit z kopce tak si zmackni spojku a trosku ho proturuj jak se rika, je to tim ze pokud jedes z kopce, motor jede taky a dostava nejmin smesi (zavreny plyn) a tim je hodne nachylny na zadreni, samozrejmost je nebrzdit motorem nebo podrazenim...takze pochopils?
Datum: 21. března 2009 18:29
Jméno: michalj21
IP: uživatel5575
 no zajizdej pomalu ale sem tam ho pritoc na kratkou chvili jinak to bude zdechle
Datum: 21. března 2009 17:23
Jméno: Standa
IP: uživatel4168
 blbce neposlouchej,jezdi pomalu...... kdyz ho budes tocit,tak se zadře......a nebo minimalne pridre a budes kupovat novej pist a krouzky......
Datum: 21. března 2009 13:31
 Šecko nej k svátku seso...  Rozepisovat se nebudu....
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 19:41
 draci,dikes ,tak bych si rad udelal cas na dve hodinky,,,sepsat novinky,,,tak toho je hodne,,,celej rok budou zmeny atd ,, ale nemam vubec cas,,, jdu fotiit novinky at to ma svich ke svatku
Datum: 21. března 2009 19:41
Jméno: Dachlmen
IP: uživatel631
 Já se též přidávám ke gratulaci.....
Datum: 21. března 2009 19:38
 vse nej
Datum: 21. března 2009 18:20
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
Datum: 21. března 2009 17:21
 dik ja bych na to neprisel ale rano mi prisla sms od mirka ke svatku vse nej,, jen nevim kdo je ten mirek  ale dik,,, no hvezdicky za prani ke svatku se rozhodne nebudu konat,,ale dik draci,, no kdyz je svatek tak ja si dnes teda maknu do brzkych hodin a dam zas novinky,,,,  jen by me zajmal zda taky dostnu nejakou hvezdu na celo
Datum: 21. března 2009 14:27
Jméno: fida
IP: uživatel3755
 vsechno nejlepsi seso at ti jdou trzby za kramku
Datum: 21. března 2009 13:11
 Bych skoro mohl dostat hvězdičku ne....?
Datum: 21. března 2009 13:06
 Všechno nejlepšíííí!!!!!!!!!  Sééso!!
Datum: 21. března 2009 12:54
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 týjo! ono je dneska Radka, ani jsem to nezaregistroval... Tak ode mě taky všechno nejlepčejší Seso
Datum: 21. března 2009 12:30
 Zdar draci,jsem tu relativně nový...ale potřeboval bych takovou věc,myslíte si někdo když mě zastavěj policajti a já budu mít řidičák A1 - tedy do 125ccm a do 11kW a já pojedu na ČZ 175 450.05,že mě něco provedou,seberou papíry,máte někdo zkušenosti?Rád bych jezdil na čz 175! díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2009 6:49
 proste pokud mas v papirech 175ccm tak ses s A1 v prdeli  pac to uz ten policajt pozna ani kdyby se nevyznal v motorkach...proste 125 neni 175...ale jako znam kamose co treba ma A1 a jezdi na Mz 150 a uz ho staveli a zatim mu na to nic nerekli..zas ale zalezi na jak dlouho bude potkavat dobry poldy
Datum: 15. dubna 2009 6:49
 díky Iku,takže chápu to takto,můžu vlastně jezdit na to A1 na mý 175,ale kdybych teda udělal nějakej malér tak jsem v p*deli,zákonově ji řídit nemůžu,ale berou na to ohled teda ti policajti při kontrole,že jedu na A1 na 175?
Datum: 21. března 2009 23:38
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 protože jim do té doby, než se něco semele jde hlavně o to, aby to sedělo papírově a jinak se na to nehledí, ale jakmile by se stala třeba nedejbože nějaká bouračka a přišlo by se na to, tak si to odskáčeš....... každopádně když máš papíry A1 tak 175 řídit nemužeš......klidně bys teda mohl, kdyby jsi měl papíry od čz 125(a že je v tom motor 175 je jak jsem řekl-do maleru jedno).....
Datum: 21. března 2009 22:37
 A jakej malér bych měl udělat,jako spáchat nějakej přestupek?A jakto že jim nevadí když mám v papírech 125motor třeba a v rámu mám 350?
Datum: 21. března 2009 20:52
 No v techničáku mám samozřejmě 175 a na štítku taky 175ccm,takže je to asi v háji....
Datum: 21. března 2009 20:49
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 prej jestli to pozná  to byl zase vtípek  ...... rozhodující je to, co je v techničáku a ne jestli ten fizl rozezná 125 třeba od 350.... když budeš mít v papírech 1225 a v rámu 350, tak je jim to jedno..... to už zase když uděláš maler, tak z toho budeš mít pruser, ale při obyč. prohlídce je jim to fuk.....
Datum: 21. března 2009 17:56
 Záleží na tom,jestli ten policajt pozná,že je to 175ccm.Pokud ne,tak je to dobrý
Datum: 21. března 2009 12:56
 ahte dračáci,můžetem mě někdo poradit když mam fichtla a nakopnu ho tak slape vpoho ale kdyz zaradim 1 taak se rozjedu a po 3-6 metrech me zdecha nevite nekdo proč ?? a nekdy to zas jede phoho najdenicku kdyz drzim cepak ale zas na dvojku to nechce tahnout ani jet nevite nekdo proc ??? kraburator jsem vcera cistil moc to nepomohlo muze neco být ve filtru sání??trysky sem vyyčistil ale nic prosii m o radu diik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 13:33
Jméno: standa
IP: uživatel4168
 ve vicku na plovak je takovej plisek co zavira ventil...tak ten plisek prihni jemne nahoru.....rikam jemne....pokud ho prihnes moc,tak nebude zavirat a potece ti z toho benzin......
Datum: 21. března 2009 13:33
 a jak mam zvíšit hladinu plováku ??
Datum: 21. března 2009 12:43
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 zkus zvednout hladinu v plovákovce
Datum: 21. března 2009 10:32
Jméno: Dalibor
IP: uživatel1886
 Měl jsem stejný problém, a jak jsem vypálil výfuk, tak zase jel jak drak.
Datum: 21. března 2009 10:07
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 zdarec draci hele když chcu pincka proturovat nebo protocit na stojanku s plynem zadní kolo tak je všechno ok ale jak chcu po silnici tak to poskočí začne cukat a zdechne nevite co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 18:17
Datum: 21. března 2009 18:17
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 když začne cukat a zdechne, tak se neumíš rozjíždět, nebo by jsi ještě mohl mít moc povolenou spojku
Datum: 21. března 2009 9:47
 řekl bych že neumíš pravopis
Datum: 21. března 2009 9:32
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Hele rozjíždět se umým předtím to jezdilo v pohodě to bude zrada jinde
Datum: 21. března 2009 9:12
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 řekl bych, že se neumíš rozjíždět
Datum: 21. března 2009 9:09
Jméno: milda
IP: uživatel2562
 super kramek,jinak uz dlouho jsem se tak nezasmal jako u vety-TLACICI MOTORKAR-chlapy.to jste mi dostali,protoze hned jsem si vzpomel na svy mladi.kdy mi dachl nekolikrat skoncil diky preteceni mych nervu proste v pangejtu  .jo,tak hrde muzu rict  byl jsem tlacici motorkar....  ))cus a drzim vam palce
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 21:34
Jméno: DežaRacing
IP: uživatel4218
 to máte dobrý ja obvikle ani nevyjedu
Datum: 21. března 2009 21:34
 nejčastěji mi dojde benzin.
Datum: 21. března 2009 16:35
 To ja jsem dneska tlacil čz 175/487 tak 2 km do takovejch kopcu. Se mi roztrhl retež
Datum: 21. března 2009 15:53
 se mate ja uz netlacil uz 5 let od te doby co me na dalnici prethlra ojnice na sve dvepade,,, uz bych potreboval kondicne taky neco tlacit, jinak od toho PC budu hrbaty jako hrbac
Datum: 21. března 2009 7:50
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 předvčera jsem dachla tlačil 3km domů
Datum: 21. března 2009 7:47
Jméno: STanek
IP: uživatel2014
 Jooo kdyz sem byl cca 20 km od baraku a fikus z neznameho dovodu prestal jit to bylo vzdyck vzeku..
Datum: 21. března 2009 7:23
 Ceste draci, nevíte jak se jmenuje nebo kde mám sehnat takovej ten papír ze kterýho se vyrabí těsnění třeba na karbec...???
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 18:12
 este je to jinak...mezi karbcem a kolinkem je jen takovej papir, to udelas treba z desek od sesitu, ten samy typ tesenni pod valcem...mezi valec a kolinko se dava tlusty tesneni, podobny se dava pod valec u pareza (je tluste)...jinak u vyfuku je uplne z jineho materialu, je to tusim karbon v sitce, to proto aby neshorelo to tesneni...jinak staci to udelat z obycejnych desek od sesitu ty sesneni pod valeca a obe mezi kolinkem...pod hlavu se normalne tesneni nedava, gdyz uz tak jak rikali je to z tenekho hlinikoveho plechu (ma ho tu Sesa), nebo z vyzihanych medenych krouzku nebo u pareza se davalo (newim ted presne) asi tesneni ze stejneho materialu jako u vyfukoveho kolena a valce - cili zase sitka s karbonem tusim, ta se ale nedavala primo pod hlavu ale diky vetsimu prumeru jakoby kolem hlavy...
Datum: 21. března 2009 18:12
 syselow: Pod hlavu se tesneni nedava a kdyz uz tak je to takovej O Al krouzek. U vyfuku by klingerit shorel. Klingerit se dava pod valec a u karbecu ( na valci,na kolinku)
Datum: 21. března 2009 12:13
 klingerit se dává pod hlavu a vyfuk nééé..???
Datum: 21. března 2009 10:38
Jméno: blazenn
IP: uživatel5533
 klingerit ne?
Datum: 21. března 2009 0:13
|



|