Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Joxa
IP: uživatel5601
 Mužů dat před poslední přepážku ve výfuku drátěnku aby to nedělalo takový hluk?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 0:08
Jméno: standa
IP: uživatel5612
 tak konkretne na tohle se vykasli....
Datum: 26. března 2009 0:08
Jméno: Joxa
IP: uživatel5604
 Takže koleno mám svařené s výfukem a přepážky tam mám jen že bych tam dal ještě tu drátěnku.
Datum: 25. března 2009 19:05
Jméno: standa
IP: uživatel5602
 absence originalnich prepazek je jen na škodu a dratenkama to moc neyzdibis,ba naopak se stava,ze pri pouziti vice kusu dratenek straci motor na vykonu a prehriva se....lepsi je si udelat svoji prepazku a svoje tlumeni na koncepci soucasnych 2T vyfuků......vejde se to tam sotva sotva,ale lepsi nez dratenky.....pokud jsi trochu zručný,krom ohybani plechu a svarení na tom nic neni.......
Datum: 25. března 2009 17:37
 holy vyfuk*
Datum: 25. března 2009 17:03
 holy vyfuk*
Datum: 25. března 2009 17:00
 Dratenka nepmuze... mezi tlumic a holdy vyfuk naper skelnou vatu a mas to... a ani to neuslysis
Datum: 25. března 2009 17:00
 Dráťenky nejsou tak drahé, kup, zkus a uvidíš.
Předem ti ale říkám že ani tři kusy drátěnky ten hluk nesníží. Jestli to chceš utišit, utěsni spojení mezi válcem a kolenem, a hlavně mezi kolenem a tlumičem, jakmile to tam trochu fouká, dělá to o dost větší kravál.
Datum: 25. března 2009 15:48
 čus chci se zeptat za kolik by se nechal koupit techničák na mustanga. díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2009 15:49
 www.motoinzerce.cz sekce doklady. Je to vlevo skoro úplně dole. Tam si udělej představu o ceně.
Datum: 25. března 2009 15:49
 fictl mustang mi jede za studena jak pila ale kdyz se ohreje tak ztratí vykon mam novej vybrus nevim co stim?nemuze to byt přestihem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2009 16:29
 to bejva, je to normalni, zajizdej dal a ono se to povoli casem  uz po 500 km by mel zacit ozivat, 800-1000 by mel byt uz plne zajety (zalezi cim mazes, chtel jsem tu ted zminit jeden olej ale zase by se rozpoutala diskuze o nem tak to radsi necham  )
Datum: 25. března 2009 16:29
 Kolik má najeto po výbrusu. Prvních 800-1000km to nepojede, bude se přehřívat a nebude se chtít nechat roztočit do otáček. Dej jehlu v karburátoru na třetí zářez od shora, víc oleje do benzinu a jezdi. S narůstajícím počtem ujetých kilometrů se motor začne uvolnovat.
Datum: 25. března 2009 15:51
Jméno: standa
IP: uživatel5599
 to bude tim ze je po vybrusu
Datum: 25. března 2009 14:44
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
Posl.aktualizace: 25. března 2009 14:41
Jméno: standa
IP: uživatel5599
 otevri si inzerci....je jich tam plno do 10 000,-
Datum: 25. března 2009 14:41
 čus draci potřeboval bych zjistit kde seženu nebo koupím kapkouvou klikovou hřidel na jawa 21 nebo aspoň nějakou upravenou jestli máte nějakej tip tak se ozvěte diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2009 17:41
Jméno: standa
IP: uživatel5602
 kliku je mozno nechat stocit a vyvazit....dle narocnosti upravy to stoji 3000,- az 4000,-.....take zalezi kdo ti to dela a jak ti to dela....... kapkovou kliku neznam.....to maj mozna 4T u kterejch nezalezi na spodni kompresi....
Datum: 25. března 2009 17:41
 tak podobna klikovka pokud se nepletu byla treba na jawetce...na fika bych ale videl jedine tu co tam je, jina alternativa neni, da se upravit - vyvazit nebo treba odvrtat setrvacniky...
Datum: 25. března 2009 16:27
Jméno: vlasta
IP: uživatel5307
 myslim tim klikovku ve tvaru kapky take to maji ruzne krosky uz sem to jednou videl na fika a ted se to snazim sehnat nebo nejak jinak upravenou klikovku
Datum: 25. března 2009 15:29
 jestli nemysli klikovku jako je treba na jawe special
Datum: 25. března 2009 14:29
Jméno: kalda
IP: uživatel3517
 Pokud nemyslel klapku nad kliku
Datum: 25. března 2009 13:49
Jméno: standa
IP: uživatel3911
 Kdyz mi reknes co je Kapkouvá kliková hřídel,tak ti skusim neco zjistit......o tomhle sem este nic neslysel
Datum: 25. března 2009 12:33
 Zdarec, chtěl bych se zeptat jestli si tu někdo kupoval elektronickej ragulátor na dynamo 45W (čz 125-175 apod) mám s tim něaký problémy, elektrika neni úplně můj kamarád, tak bych se chtěl poradit.....díkes kucí....
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2009 17:58
Jméno: standa
IP: uživatel5602
 kámo moc rad bych ti sem neco napsal,ale ja o tom vim prd.....jen to co tam pise sesa.....mas sportku,takze plus na kostru,takze musis koupit plusovy rele a od zapojeni uz se o nej nemusis starat......pokud ti to i presto nedobiji,muzes mit v haji uhliky,muzes mit v haji loziska na klice a kotva pak lita v uhlikach a zlobi to......schema na to zadny extra neni....jako klasická sportka.....bohuzel....tuhletu vodu jsem jeste neprobadal.....kdybys prisel,ze chces pomoct s mechanickym relem ..!!....tak to je jiná,u toho se stravil hodiny,nez sem se to naucil a nez to opravdu zacalo spravne fungovat......ale o tom polovodicovym toho moc nevim....sry.....
Datum: 25. března 2009 17:58
Posl.aktualizace: 25. března 2009 13:05
Jméno: Enigma
IP: uživatel5596
 dojde mi dost divne davat na fika valec z neceho ineho...to uz potom neni fik... to si zrovna mozete kupit cely motor iny, a ked si to tak zeberete tak prevodovka fekala take neni nic moc takze nevim nac...
Datum: 25. března 2009 13:05
Jméno: Standa
IP: uživatel3911
 aha.....tak fotka nerekla nic  roztec sroubu to ma stejnou a ten mezikus se samozrjmne neprodava,ten si musis udelat........
Datum: 25. března 2009 12:23
 dobrá..mají teda jiný uchycení šroubů a dá se tento "mezi kus" někde koupit??
Datum: 25. března 2009 12:09
Jméno: Standa
IP: uživatel3911
Datum: 25. března 2009 11:04
 já vím, že je tam dávají ale chci se zeptat jestli je to bez problémů a nemusí se mic upravovat...
Datum: 25. března 2009 10:04
 Cpou je tam...válce to sou asi brutální ale mě to příjde jako hnus cpát na fichla jinej válec...upravit originál OK..ale nacpat tam jinej válec je divný....
Datum: 25. března 2009 9:10
 Koupím 12 zubé primární kolečko,na jawa 21.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2009 15:10
 pro dejv  tal se na primární kolečko a ne na sekundární
Datum: 25. března 2009 15:10
Jméno: dejv
IP: uživatel5435
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_26.htmltady je mas....staci uz jen obednat
Datum: 25. března 2009 14:22
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 nechci ti kazit radost ale podle mě se primár 12 zub nevirábí protože to potom neviřešíš s řetzkem dělají se
14 zub-original , 11 řetízek zkrátíš o pul článku, 9zub žetízek zkrátíš o celý článek (jestli je to jinak tak mě nekdo opravte)
Datum: 25. března 2009 9:41
 cau draci, posledni dobou sem tady zahlid naznaky debaty a tom, jak by se melo stelovat zapalko z 550,555, zkratka takovej ten valcovej stator,pripominajici zmensene zapalko z velke jawy, nekdo rika ze by se melo otacet cele,nekdo rika ze pouze destickou,me osobne to docela zajima,prosim napiste sem svoje odpovedi,nejlip i s vysvetlenim,cetl jsem i navod k obsluze,v jednom pisou ze se ma otacet celym,v druhym pisou ze jenom destickou,tak nevim,diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 17:51
 este sezenu brozurku nahradich dilu na pareza a zistim estli je to opravdu ODTRH UPLNY cela ta desticka nebo jestli tim nazyva jen kladivko + kontakt, pokud to bude jen kladivko s kontaktem tak je to pak jasny proc se to nema za stelovani predstihu stelovat s tim sroubkem na odtrh, tim by to pak znamenalo ze predstih se da nastavit jak celou destickou tak posunutim magneta samotneho, kouknu zjistim, ale jak rikal manson ze je to zakapnute tak to znamena ze se do toho vrtat nema gdyz to ma nejakou polohu vuci necemu...
Datum: 26. března 2009 17:51
 jo tak to se me ptas na moc veci, ten vyrez u sroubku, co drzi kontakt je na nastavovani vzdalenosti odtrhu, to je preci jasne, ale proc se steluje odtrh i celou to destickou teda opravdu newim, ja s tim stelovaval predstih, gdyz sem rekl ze to zjistim tak se sehnal navod na obsluhu pro pareza a tam je to vyslovne napsane ze predstih se steluje celym magnetem, ODTRHEM UPLNYM (coz je cela ta desticka) se stelova predstih pry nema, je tam uvedeno ze to zkorsuje delku a vydatnost jiskry...na jakem principu tam ta desticka je newim, mozna je presne nastavena podle neceho aby ta jiskra mela v ten moment nejvetsi silu ale fakt newim, jak sem rikal, sezen si tu prirucku (je na netu snadno k dostani), koukni a das mi za pravdu ze to tam je tak napsany, prodavam jak sem nakoupil, predstih se da nastavit jak celym magnetem tak i jen posunutim te desticky, gdyz ale sam vyrobce rika ze se s tou destickou nesmi hejbat pac by se neco rozladilo tak proc ne...poznamka - u novejsiho zapalovani uz to neni, asi wi proc tu desticku uz tam nedavali...
Datum: 26. března 2009 17:46
 TO Steve : "ta desticka je tam kvůli nastavení odtrhu" .... Aha, a na co je výřez v pevném kontaktu
(pod upevňovacím šroubkem pevného kontaktu) ??? Pokus se na to odpovědět, můžeš i podrobněji.
(pouze doplním, že kontakty J550 a J21 jsou stejné).
Datum: 26. března 2009 16:47
 tak panove je tu rozhreseni - magneto se na stelovani predstihu toci cele, ta desticka je tam kvuli nastaveni odtrhu (podle stelovani te desticky se pry nejak meni sila jiskry, v navodu je napsano ze by s ni nemelo byt nataceno)...takze takhlec, a ja myslel opak, no nic kazdy se uci
Datum: 25. března 2009 19:20
 desticka, nastavovala se desticka a tim se menil predstih, rotor u pareza bo araba jsem nigdy rozebrany nemel takze nereknu jestli cely stator nemel nejakou polohu vuci karterum...pokusim se to zjistit negde ale za me je to 100% desticka...
Datum: 25. března 2009 14:39
Jméno: Standa
IP: uživatel3911
 Prej se ma tocit jen destickou(nekdo to tu rozepisoval).......nerozumim tomu....ja to vzdycky nejak nakroutim a je to
Datum: 25. března 2009 11:07
 Neni důležitý ve výsledku jak ho nastavíš ale jestli ho nastavíš.....
Datum: 25. března 2009 9:08
 Otáčet se má celým zapalovaním, na destičce je totiž ryska a na statoru taky ryska a ty maji byt proti sobe a zakápnuté barvou ještě z výroby pokud už se v tom někdo nevrtal.
Datum: 25. března 2009 8:25
Jméno: Láďa
IP: uživatel1488
 Při seřizování se otáčí destičkou,ale když jsi už nemůžeš vejít do správnýho předstihu,a jsi až na konci,tak potom si musíš právě pomoci pootočením celého zapalování.
Datum: 25. března 2009 7:52
 U 555 celým zapalkem
Datum: 25. března 2009 7:22
Jméno: standa
IP: uživatel3911
Posl.aktualizace: 25. března 2009 12:06
 takze stando,, uz nema s úrehled,,nove vence na stadion,,, matice rizeni a drzak zapalovani na pio, a pak sami prkotiny
Datum: 25. března 2009 12:06
Jméno: standa
IP: uživatel3911
 ale ja ty novinky furt nenasel   uz toho mam plny zuby......prolez sem vsechny sekce a zadny novinky tu teda nejsou!!!!!!
Datum: 25. března 2009 11:09
 Stando...kvůli novinkách si poposedni a rychlost neřeš....di na startku a naběhne to...
Datum: 25. března 2009 9:10
 ted to zas lita,,vim vcera to bylo strasny,,, to uz je jen na ty firme co to hostuje,, jejich pocitace jsou proste nikdy zatizene,, jinak novinky prihazuji do mega novinkach,,, ja im uz se tezko da hledat dalsi kdiz jicj je 180,,,,rikam mega,, zadne extremni
Datum: 25. března 2009 6:43
Jméno: saf
IP: uživatel1450
 zdar lidi prosim vas o pomoc muj fichtl nema vykon karburator jsem vycistil a nic pred tim normalne jel jak drak a pak zniceho nic nechtel jed a kdyz chci sestelovat volnobeh tak i kdyz ten sroubek vysroubuju ven tak to ma porad docela velke otacky diky za pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2009 17:54
 vezměš štěteček a trochu benzínu a a všechny spoje karb-kolínko-válec-hlava zkus potřít, když to motor nasaje tak to poznáš no a gufero zjistíš tak že pod zapalování stríkneš nakej hořlavej sprej, treba starou voňavku a zase to poznáš na otáčkách
Datum: 25. března 2009 17:54
Jméno: saf
IP: uživatel1450
 A to ma souvislost i na ten vykon?A da se to nejak poznat cim to je jestli tim guferem nebo tim karbecem?diky
Datum: 25. března 2009 15:27
 Zkontroluj všechny spoje jestli ti to někde nepřisává falešnej vzduch, mrkni na gufero pod zapalováním a jestli ti dobře dotýká benzín. Předpokládám, že karburátor máš jinak správně seřízenej
Datum: 25. března 2009 7:28
Jméno: dejv
IP: uživatel5435
Posl.aktualizace: 27. března 2009 9:58
Datum: 27. března 2009 9:58
Jméno: Oravák
IP: uživatel4092
 Nóóó tak to je poriadny grc. Už som videl hocičo ale tak doj.... pionier ešte nie. Zato sa môžeš hanbiť.
Datum: 26. března 2009 23:50
 jen jsem viděl ten odkaz, tka jsem nemusel rozklikávat odpovědi.. čekal jsem to  taky s emi to nelíbí a je o prasárna.. na vetoša se tohle prostě nehodí..takhle si "tuň" nějakýho skůtra... Navíc máš asi hodně vysoké seběvědomí koukám... A za ty peníze mám 555!
Datum: 25. března 2009 17:51
Jméno: Standa
IP: uživatel5602
 Je ubohej......kdyby byl aspon trochu inteligentni,tak dle nazoru vetsiny,zjisti,ze je to opravdu paskvil a neco s tim udela..... znam takovejhle lidi víc a bohuzel bejva pravidlem,ze maj vzdycky pravdu,vsichni ostatni sou podle nich pitomci a mivaj IQ lehce kolem 80.....i ten cigán ví,ze kdyz toho fichtla aspon hezky natre,tak ho proda za vic nez rozpadlou shnilou můru.....
Datum: 25. března 2009 17:45
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 To dejv:Hele me to nevadi at si inzeruje kdo chce co chce ale tady tyhle ohlasy sis zavinil sam ,protoze kdyby si dodrzoval pravidla tak tohle neni inzerce je to pouze pokec.Me osobne se to nelibi ale pokud se tolibi tobe tak to je tvoje vec!A jetse jedna rada jsou tady admini tak abys za tu tvoji slusnost nedostal BAN
Datum: 25. března 2009 15:41
Jméno: dejv
IP: uživatel5435
 ehm ty vole aspon kdybys vedel z ceho sou ty blinkry hlavo skopova...prohlizej si svetla aut a pak se zapoj do procesu!!!az budes vedet z ceho to je tak mi napis...nazdar skope jooo bylo to pro lukawe555
Datum: 25. března 2009 15:06
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
Datum: 25. března 2009 14:56
 to je něco  tak paskvil sem ještě nevidel   ale nevadí ty blinkry z fábky sou fakt otras  ostatne jak celek fichtl škoda že nemáš rozum,,,možná to vyměním za kolo značky BMX ale ty mi ješte doplatíš pětikilo jo  ta dnešní mládež si kulturního dědictví fakt neváží škoda...
Datum: 25. března 2009 14:43
 hm dobry, zasmal bych se ale todlec mi prijde smutny co dnesni mladez dela s fikama, videl jsem uz hodne paskvilu ale todlec je jeden co se radi do Top 10, asi je to tim ze zastavam origo a proto takovoudlec splacaninu odsuzuji, sorry ale to je proste kyc...
Datum: 25. března 2009 14:31
Jméno: dejv
IP: uživatel5435
 do motoru sem naskladal 2000kc a venek 500 je pravda ze ta nakopavacka je tam spadla pac sem ten motor pulil a zapomel sem tu pruzinku dat spatky kdyz uz sem to mel v kupe tak sem to nechtel zase rozdelavat tak sem to slozil...stim predstihem mas pravdu mam tam velkou mezeru pac mi to na malou nejede a na tuhle jo!nevis co stim je??ja vubec nevim takhle to jede normalne bez vynechavani a vsech tech blbosti co delaji ci tak jako nevim co stim je ale jede!?
Datum: 25. března 2009 13:39
Jméno: Standa
IP: uživatel3911
 Jaká oprava??? sakra dal si sem vubec spravnej link??? na ty motoinzerci nic opravenyho teda neni....tam je obycejnej kram za petikilo..........jedno kolo rezavy a jedno natreny,sprsklý riditka,vyskocená nakopavacka,plechy ktery sou pomuchlaný......v motoru udajne novy veci za tisicovku,ale to muze a nemusi bejt pravda,protoze kdyz vidim tu nakopavacku,tak neverim,ze ten motor nekdo pulil.......a kdyz se podivam pres plexi do zapalovani a vidim ten silene natocenej predstih,tak ani neverim ze to jede    promin,ale tohle fakt nema cenu 5000,- ale 500,- .....udelej jak psal stanon.....dodej zbytek plechů,origo masku,origo svetlo,sedacku...nejak to barevne slaď a prodas mozna za 1500,- ale tohle je děs a hrůza.........
Datum: 25. března 2009 12:46
Jméno: dejv
IP: uživatel5435
 si spocitejte kolik tak mohla stat ta oprava a uvidite!
Datum: 25. března 2009 12:35
Jméno: standa
IP: uživatel3911
Datum: 25. března 2009 12:28
Jméno: Moly
IP: uživatel3529
 Ale prosimtebe....x)...jako doufám že nečekáš že ti tenhle paskvil někdo vymění za něco silnějšího?...tohle bych ti nevyměnil ani za kolo
!!!!
A jedinej Kdo tomu nerozumí budeš ty...protže takhle źmrvit fika může jen naprostej dement
Datum: 25. března 2009 12:18
Jméno: dejv
IP: uživatel5435
 opakovanej vtip neni vtipem!zahrab se do hrobu
Datum: 25. března 2009 12:03
Jméno: standa
IP: uživatel3911
Datum: 25. března 2009 10:51
Jméno: dejv
IP: uživatel5435
 vy jenom zavidite ze to nemate taky vy pesky blby delate chytry pritom o tom vyte velky kulovy!!!
Datum: 25. března 2009 10:05
Datum: 25. března 2009 9:06
Jméno: MNoly
IP: uživatel1913
Datum: 24. března 2009 21:53
Jméno: standa
IP: uživatel3911
Datum: 24. března 2009 21:52
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 ale ten kupec ti za to dá tu tisícovku a ne 3500
Datum: 24. března 2009 21:17
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 Dej místo těch paskvilů dopředu origo masku se světlem, dodej sedačku a mám pro tebe kupce!
Datum: 24. března 2009 21:16
 co j eto za hnus? to má místo světel blinkry z fábie?
Datum: 24. března 2009 21:12
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
Datum: 24. března 2009 21:07
Jméno: mustaf
IP: uživatel4226
Posl.aktualizace: 25. března 2009 9:08
 Ach jo....
Datum: 25. března 2009 9:08
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 další skvělej dotaz  jestli umíš číst, tak je to centrál a ten tam bez uprav těžko narveš  a jestli myslíš že bys tam hodil dva místo seriovejxh tlumičů, tak to fakt nee
Datum: 24. března 2009 20:43
Jméno: p
IP: uživatel5311
 jakou ma asi spotřebu motorka 125ccm? u těch silnějších maji menší spotřebu než auto nebo větší?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2009 19:05
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 25. března 2009 19:05
Jméno: standa
IP: uživatel5602
 mates nechces mi dat svoje ICQ? ....kdybys hledal moje,mam ho v profilu......
Datum: 25. března 2009 18:01
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 25. března 2009 17:11
 gdyz chces aby to melo kone tak ty musis zivit, ne je prekrmovat ale opravdu zivit...vycistis, seridis a pak se o spotrebu dal nestaras pac gdyz to udelas poradne a presne tak vis ze to proste bude zrat primerene sve konstrukci a jak tomu nakladas...a vubec - gdo am na opice, musi mit i na banany, gdo si vyhlaseneho zrouta koupi tak musi pocitat ze bude vrazet i do benalu, to je jasny...
Datum: 25. března 2009 14:34
Jméno: standa
IP: uživatel3911
Datum: 25. března 2009 12:32
Datum: 25. března 2009 9:12
Datum: 24. března 2009 22:55
Jméno: rider
IP: uživatel4865
Datum: 24. března 2009 22:49
Jméno: standa
IP: uživatel3911
Datum: 24. března 2009 22:33
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 24. března 2009 22:18
Jméno: motor
IP: uživatel680
 hm tak jsem nevedel jestli jsem to přehnal stema 10 litrama a koukám že ne  jinak to ale musí bejt hezký svezení
Datum: 24. března 2009 22:08
Jméno: standa
IP: uživatel3911
 bracha mel trochu otevreny NSR(21kW) a 8 litrů bralo kdyz jezdil delsi trasy....na takovy to popojizdeni to bralo snad 15.....hroznej žrout.....Moly nevim jakou mas KTM a jak ji mas otevrenou,ale u krosek se pocita spotreba blbe,ale brachovi bere RM(29kW) tak 2x vic nez to NSR co mel......ale fakt u ty krosky je asi lepsi prepocet litry na motohodinu....
Datum: 24. března 2009 22:05
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no kámoš mel 125 mel jí otevřenou na 17 kw a brala max 8 tak když to má třeba 23kw tak si asi ješte neco navíc veme
Datum: 24. března 2009 21:48
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 24. března 2009 21:44
Jméno: motor
IP: uživatel680
 jj celkem hezky vysvetlený 4t počítej tak 3-4 2takt 8-10 ale to už je asi strop
Datum: 24. března 2009 21:28
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to je zase otázka  vostrej dvoutakt tě sežere a u línýho 4t ti bude benal v nadrži přibejvat.....
Datum: 24. března 2009 20:37
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 cau, prosím chtěl bych se zeptat na podkovu mezi setrvačníky jak se tam vkládá a připevnuje me to neleze do hlavy kamkoli to dam vždy (v myšlenkách)tak mi do ní narazí ojnice jo a taky na co je tam třeba jako řeknu že 1 kroužkovej píst má větší otáčky protože má menší tření to samí bych potřeboval řict o te podkově způsobí to ??????????? protože ???????????? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2009 9:46
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 moc dik konečně to chapu
Datum: 25. března 2009 9:46
 podkva ti zpusobi lepsi spodni kompresi, to je pojede ti to lip odspodu, bude to mit o neco vetsi silu, jelikoz vyplnuje prostor v klikovce mezi setrvacniky tak diky ni budes mit lepsi plneni valce, je to proste - normalne by se ti smes nasavala do klikovky a pist by ti ji vytlacil do valce, cim vetsi klikovy prostor tim mensi tlak (podtlak) co vyvola pist aby to slo do toho valce, tzn. ze pokud vyplnis tzv. "hluchy" prostor v klikove skrini, pist ti nasaje vice smesi do valce...jinak to vysvetlit nedokazu...a samozrejme lepsi plneni valce cerstvou smesi ma proste kladny vliv na vykon, co si budem povidat  jinak bud ji tam vlozis a ona se napruzi a tim tam zustane (dela se proto vetsi a po slozeni se ty vycuhujici casti zabrousi aby neprekazely) a nebo se tam vlozi a zakolikuje, navrtas si do karteru diry, udelas tam zavit a zasroubujes to nebo se proste udelaj diry a tyckama se to tam upevni popr. zalepi, to je jistejsi, muzes pak klidneni spat ze se ti tam ta podkova nehne pri jizde a neudela tam nejakou neplechu, dokonce se tam i lepily primo do toho karteru ale to je podle me uz blbost, proste se nejak zakolikuje nebo napruzi a je to
Datum: 24. března 2009 21:31
Jméno: martin
IP: uživatel1584
 zdar mam dotaz chci si koupit přilbu alenevím jaku veliksot prosím poradte z vlastni zkusenosti podle veku atd predem dik a mnoho stastnych kilometrů ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2009 20:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pokud budeš kupovat v obchodě tak neni problem, pokud přez net, tak si změř obvod hlavy a podle toho pak vyber velikost..... všechny značky to ma cca stejný
Datum: 24. března 2009 20:27
 kup si tu co se ti bude líbit a bude ti sedět na palici. každý má v setejném věku jinou velikost
Datum: 24. března 2009 20:20
 Nazdar draci...mám takový malý problém, už sem tu jednou něco podobného dával...Jaká je prosím Vás délka Spoj. týček(těch co jsou v hlavní hřídeli a rozepíná spojku)??Podle sesy a toho co prodává má mít 11.5 cm a 2,5, jenže když to tam dám tak mi tam chybí asi 5,5 cm..Díki za všechny odpovědi..RealTekK
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2009 21:33
 taky dotahnuty pravy viko spojky...jian ktakovydlec problemy sem nigdy neresil, posledne gdyz sem serizoval spojku na jedne 21 tak tam taky kouske chybel (tak 1cm), urezal jsem sroub stejneho prumeru jako tycka a ten kousek se zavitem (bez hlavicky, proste takova jakoby tycka) jsem dal ajkoby treti tycku mezi stelovaci sroub (na nem je to polozeny) a kratkou tyckou, zadny ciraty a jezdi to dodneska...
Datum: 24. března 2009 21:33
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 janak samozřejmostí musí bejt komplet cajk spojka a hlavně dotahlej koš
Datum: 24. března 2009 20:33
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ja nevim co tohle pořád řešíte.....prostě tam dej jednu dlouhou, kuličku a tu druhou tyčku si udělej podle potřeby(zaleží na stavu lamel, hlavně když je mate ohoblovaný, tak tu tyčku tolik nezkracujte, protože až je vyměníte-bude to zas krátkéé)...... jinak vim že to co jsem napsal dá normální selskej rozum, ale jak to tady tak čtu, tak některejm fakt chybí
Datum: 24. března 2009 20:32
 čus.. hele, potřebuju se zeptat na 1000x obejvanej jeden problém.. pasujou vidle z simála na fichtla? o kolik sou delší vidle ze simála než z fichtla? co se musí všechno poupravit aby tam šli a aby tam šlo i kolo? já neim vůbec on to chce kámoš tak já vůbec neim jak to je jak velký...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2009 10:05
 Da se to spachat tak za hodku proste vysipes kulicky z misek u fika a potrebujes misky a loziska ze sifona.pak proste vemes pasku omotas sifonacky mysky natres to nakou lepivou barvou(treba antikoroz jak je na podvozky skudek) a proste je tam narves nakrev aby se ani nehnuly barva to stahne a prilepi.je to ochlup ale vse vychazi.taky sem to tak udelal,a slape to bez problemu.ale ty redukce sou podle me vic profesionalni.hlavne as budes dotahovat krk musis nechat loziskam vuli.hodne stesti.
Datum: 27. března 2009 10:05
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Ja driv mel taky tlumice ze simpla, ale resil sem to tak, ze sem uriz origo krk rizeni a navaril tam krk ze simpla, navic to pak bylo podkopnuty, jak u nejyho choppera, tak sem to musel prerezavat...
Datum: 25. března 2009 14:13
Jméno: adas
IP: uživatel4606
 http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-predni-teleskopicke-vidlice-simson-tlumicu-pro-jawa-50-pionyr.html
Datum: 25. března 2009 10:57
 Delší jsou asi o 10cm ,možná víc. Bez úprav misek pro ložiska je tam nenamontuješ. Misky v pionýrském rámu jsou moc malé na to aby se do nich vlezlo simsonácké ložisko. Simsonácké misky zase nenalisuješ do rámu z fichtla. Ideální je nechat vysoustružit dva mezikusy (redukce) který se nalisují do pionýrského rámu a teprve do nich se nalisují ložiskové misky ze simsona.\r\nTedy tvůj kámoš by potřeboval sehnat celou kompletní vidlici i s kolem,blatníkem a řídítky ze simsona plus k tomu ložiskový misky který vytluče ze simsonáckého rámu ( nebo si je koupí nové). Vysoustruží dva mezikusy a namontuje to tam. To je nejjednodušší cesta. \r\n
Datum: 24. března 2009 23:16
 *omejvanej
Datum: 24. března 2009 19:45
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 čau chci se zeptat možu si skratit pist na fichtlu ja sem s toho janek nekdo řika že to nepomuže nekdo zase že to s tim jezdi vyborně poradte nekdo kdo tomu poradne rozumi co je pravda ja si myslim že to jede s tim dobře
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2009 20:39
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 kamoš si to skratil po domacnu tak ze uřezal na konci pistu ten schudek a udelal tam novej a valec vubec neupravoval tak nevim jestli to udelal dobře nebo špatně ale jede mu to o mnohem lip než to jelo
Datum: 24. března 2009 20:39
Jméno: lada
IP: uživatel5296
 v upravách bejvá že se píst na výšku zkrátí na soustruhu o 2 mm ale pak je třeba zkrátit válec taky o 2 mm ze strany co sou kanály, ještě by bylo dobrý osoustružit klikovku aby to bylo vyvážený,na netu je mraky podrobnejch úprav. nejednoduší způsob aby to trochu jelo tak tam dej jinej karbec (jawa dandy 50 atd.) a dát tam vejfuk přesně vyladěnej na fichtla ne Hicone.
Datum: 24. března 2009 20:11
 zkratit pist, to je fama...asi takhlec - gdyz mu ustipnes ty dva kousky, ty vycnelky co ma smerem k ojnici, tak to pojede blbe, gdyz cvaknes vyfukovej, pujde smes do vyfuku a pred pist se ani nedostane, gdyz cvaknes u saciho kanalku tak ti to bude flusat zpet do karbecu...ale pozor, je tu jedna uprava ktera opravdu se pouziva i k ziskani jineho casovani (tusim ze se smes nasava dyl, dela se i to ze se ty kanalky jakoby upilujou dozadu aby byly vetsi a davaly vic smesi) a to se docili tusim snizenim predni casti pistu (te plochy, na kterou tlaci vybouchle plyny atd)...snizuje se to tak o mm celkove, jsou i jine zpusoby ale ty neznam, tim se sice snizi kompresni pomer ale ten se zase nahoni pres snizenou hlavu, este wim ze se upravuje vyfukovy kanal za ucelem dosazeni vyssich otacek atd atd, moc se v tom nevyznam, je to jen teoreticke zamysleni...cili pist se snizuje jen ta dosedaci plocha, musi se pocitat i s ostatnima upravama atd, je to veda pokud to checs delat...
Datum: 24. března 2009 19:58
Jméno: jopa
IP: uživatel4226
 Cau draci někde sem slišel že jde na mustafa přední vidlice ze simsona. Je to pravda?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2009 14:47
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 zase melete sracky
Datum: 27. března 2009 14:47
 uprava stara uz nejaky ten patek, hodne mladejch si ji dela, ma to vetsi zdvih a tlumeni, zdaji se byt bytelnejsi, ale souhlas s frikulinem, origo vidlice jsou bezvadny, na teren je to sice nevhodny pac je to casto stale nadorazu a negdo jemnejsi si muze vyrzat zuby gdyz se pruziny budou vracet ale je to o zvyu, do tedka jsem zadny predni vidlice na fikovi nezlomil (musim zaklepat) a to uz ode me dostavaly poradnej kotel, daji se prave zlomit nebo zkrivit ale to dokaze jen nejaky prase co si toho nevazi, za normalnich okolnosti to ma jen malou sanci se jim neco stat...
Datum: 25. března 2009 14:28
 A hlavně na silnici sou blbý....protože sou moc dlouhý a pak máš velkej skoln k zemi...na krosku tak něak OK....protože tam zvedáš i zadek...! Měl sem je na silničním zkrácený o 10 cm. To už docela šlo...! Ale i tak tlumiče to sou blbý...  Dobře udělaný originální vidle jsou lepší....  (a to vim protože sem si je udělal..  )
Datum: 25. března 2009 9:15
 odpověď na to máš o několik dotazů vejš. Bez soustruhu to nejde.
Datum: 24. března 2009 23:18
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 jj jde tam
Datum: 24. března 2009 19:20
|



|