Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau slysel sem ze jedna z uprav karburatoru je ta ze se provrta hrdlo neni too blbost?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2009 10:53
Jméno: standa
IP: uživatel5628
 hele borci a kdyz vsichni pilujete karbec......jak rozsirujete koleno? je tam pristup na prd.....
Datum: 28. března 2009 10:53
Jméno: Kozička
IP: uživatel1194
 Jo to pojede!
Datum: 28. března 2009 9:47
 Tak jako když se ptáš takhle blbě tak nic nedělej...
Datum: 28. března 2009 9:17
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 ne je to parada jede to moooc skvěle,alespon mě
Datum: 27. března 2009 22:59
Jméno: Zdena
IP: uživatel1380
 caw chlapi potreboval bych poradit dělal jsem generálku motoru všechno novy ložiska, vybrus atd. no a ted sem to nastartoval měl jsem to nastartovany a pak sem to chtel projet jenže rozjedu se na jedničku, pak dvojka, no a jak tam kopnu trojku a když to trochu vytočim tak něco bouchne v motoru ale tak hnusně tak se dycky leknu a hned zmačknu spojku nevite čim to muže byt??? dííík za odpovědi zdena
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2009 12:33
Jméno: Zdena
IP: uživatel1380
 no tim že jezdim rychle to zaručeně neni protože když se to stane tak to vubec neni v otáčkách a to těsněni hlavy by dělalo aji u jinejch stupňu přece nebo se mýlím??
Datum: 28. března 2009 12:33
Jméno: bongo
IP: uživatel4124
 podle me spatne tesneni hlavy
Datum: 27. března 2009 23:02
Jméno: standa
IP: uživatel5621
 musis jezdit pomalu.....to se kousnul
Datum: 27. března 2009 22:59
 čau.. hele, chtěl bych se zeptat, kde bude asi chyba, když se mi rožíhá kontrolka dobíjení podle plynu? čím víc plynu, tím víc se rožnula žárovka... dělalo mi to jak u toho starýho klasickýho relátka, tak i u toho novýho - toho stříbrnýho, malýho jak tu má sesa... tady sme už řešily že bude něco kolem relátka http://www.fichtlkramek.cz/pokec/elektrika-elektroinstalace/id78963.html - ale podle mě, nemůže bejt něco z dynamem? když to dělá jak u starýho tak u novýho.. elektrika je fakt dobře zapojená..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 9:36
 já tam mám ted to starý, páč z tím novým do dělalo to samí, tak ho nechci zprasit, a až mi začne fakat ta kontrolka tak pak tam dám to nový. já to ještě skusim projet vobvodovkou, jestli to někde netáhne do kostry kde nemá... a ještě to hlavně změřim z tou 51..  tak čau..
Datum: 29. března 2009 9:36
Jméno: standa
IP: uživatel5634
 ty vole vykonovej kontakt je 51 na dynamu   a to cos tam promeroval dale jsem nepochopil........kazdopadne mas nekde chybu,protoze pokud ti to nekde vylitne na 16V tak to znamena,ze nefunguje rele......a pokud je rele nove,tak to znamena,ze je blbe zapojene....... hele nechci z tebe delat blbce.....ale nechces si radsi znova a poradne natahnout eleltriku??? vzdyt u tebe je to par kabelů.......mas nedke chybu...pokud by bylo mrsklý dynamo,tak tech 16V bys na zarovce nenameril........
Datum: 29. března 2009 0:35
 aha  to je jedno no, tet k problému. tak sem to měřil, a ten výkonovej kontakt (je to doufám ten drát od kladívek) z kostrou na volnoběh má nějaký 3 V, a když přidám, když přidám i trochu víc  , tak to vyleze i přes 18 V. když dám + z baterky a ten víkonovej kontakt, tak se to pohybuje okolo 4,5 V. když to dám na baterku na +, a kostru, tak je to kolem 5,9 V, a když na baterku na - a na kostru, tak je to 0,03 - 0,04.. tak teda neim no.. jo, a když sem měřil kontakty u tý žárovky, tak když sem přidával, tak to bylo třeba 4, 3, 2, 4, 5, a nějak takhle až do 9 V, a pak najednou mi to vylítlo na 16 V a bylo po žárovce, prvně když sem pomalu přidával, tak kontrolka zhasínala, a pak se najednou hodně rožnula, a pak praskla.. tak neim no..
Datum: 28. března 2009 16:22
Jméno: standa
IP: uživatel5628
Datum: 28. března 2009 14:49
 jen tak mimo.. co se může posrat na rotoru?
Datum: 28. března 2009 12:59
Jméno: Standa
IP: uživatel5628
 no na dynamu urice pres 7 V a na baterce.....no pres 6.5 urcite......ale tam jde spis o to,ze jak to tam nejde,tak na prvni pohled vidis,ze na dynamu je nula,nula prd a baterka je pod 6V.....pokud bude davat dynamo hodne,ale na baterce bude malo,tak je problem nekde mezi......treba blbe zapojeny kabely,spatny uhliky,spatnej rotor atd......
Datum: 28. března 2009 10:42
 ok. dik, vyskoušim.. co by to mělo nějak tak zhruba ukazovat?
Datum: 28. března 2009 8:39
Jméno: standa
IP: uživatel5621
 no jako vykonovej kontakt dynama proti kostre a baterku proti kostre.......
Datum: 27. března 2009 23:23
 ne, fakt ne, já na to vůbec nešahal, jen sem se koukal jestli tam neni jějakej drát třeba kdyby byl voholenej, a někde by kostřil, ale nikde nic... z tím měřením to myslíš abych změřil jako co z čím?
Datum: 27. března 2009 23:07
Jméno: standa
IP: uživatel5621
 asi mas blbe zapojenou kontrolku  mela by delat pravej opak.....a nebo ten bošák...... jednoduse......vem si klasickej multimetr a zmer dynamo proti kostre.....at vidis co z nej jde......a pak si to zmer na baterce proti kostre......melo by tam bejt hodne pres 6V
Datum: 27. března 2009 23:02
 caw seso nemohol by si my zohnat valec na jawa pionier 20 s vrtanim 40???
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2009 12:40
 ty voe to 8vybrus---kup na aukru valec(sezenes i do kila)a posli ho na vybrus.Ae podle me k hvnu uprava prida ti 0,3Hp a dys to zadres tk ses us bez vybrusu takze novej valec.
Datum: 28. března 2009 12:40
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar,chtěl bych se zeptat,jestli můžu dát kondenzátor místo k zapalování ,kindukční cívce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2009 7:34
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Podle mě to není úplně ideální, ale už jsem to viděl na jawa-čz 150 (mezityp) kde se to normálně dělalo, tj. kondenzátor zapalka přímo na spínačce. Takže ano.. jde to. Netuším jak veliký vliv má na kvalitu jiskry indukčnost přívodního kabelu ke kondenzátoru.
Datum: 28. března 2009 7:34
Jméno: bongo
IP: uživatel4124
 zbytecnost
Datum: 27. března 2009 23:03
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 když bude na kostře, tak kamkoliv
Datum: 27. března 2009 20:21
 Zdarec tak neska sem si dal do kupy jednoho fichtla do crossu a přemejšlel sem jaky tam mam udělat sání myslíte že si tam mám dát to přímý sání a nebude vadit když na to bude pršet bude na to litat bahno atd? Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2009 10:44
Jméno: Standa
IP: uživatel5628
 No link nehodim....je to mesi sesova konkurence a to sem link davat nebudu......motokramek,sekce tuning a myslim ze ho maj i na TK moto
Datum: 28. března 2009 10:44
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 Stando hodíš mi prosím odkaz nebo inspiraci kde k tomu přijít? díky
Datum: 28. března 2009 10:33
Jméno: Standa
IP: uživatel5621
 Prodava se v takovym modrym krytu presne pro tyhle ucely.....na to muze prset i litat bahno.....
Datum: 27. března 2009 23:06
Jméno: bongo
IP: uživatel4124
 bych nedelal zadres motor...normal sáni nebo naky upraveny ale nejaky urco
Datum: 27. března 2009 23:04
 Zdravím... chtěl bych se zeptat na kolik nastavujete mm nastavujete, aby se otviralo kladivko před horní úvratí, nastavil jsem 1,5mm a fichtl de nakopnout, jede ale hodně vynechává. nevíte někdo, čím by to mohlo být?? Dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2009 6:40
 kladivko sem daval vcera nove
Datum: 28. března 2009 6:40
Jméno: standa
IP: uživatel5621
 fikusy ty ses lama a proto ti to furt jede tak blbe........davej sakra víc.....vynechava ti to kvuli spatnymu kladivku(pravdepodobne..)
Datum: 27. března 2009 23:08
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
  ses lama pri horni uvrati si vem merku 0,4 mm a nastav to co nejpresneji muzes dat klidne 0,35 a prectich 1,2-1,5 davam prednost tomu mensimu
Datum: 27. března 2009 19:41
Jméno: LOLA
IP: uživatel4226
 Čus draci mohli byste mi poradit jak vyndat ložisko s kola? Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2009 7:57
Jméno: rafinek
IP: uživatel3030
 vybušit kladivem ven ale novi nják nahřát
Datum: 28. března 2009 7:57
 Nezapomeň na segrovku.
Datum: 27. března 2009 21:36
 Nahřát a vyklepnout o dřevo jedno; vyndat rozpěrku; přes něco, například ořech goly, vyrazit druhý.
Datum: 27. března 2009 19:18
Jméno: fhz
IP: uživatel5336
 zdarec mam problem vyměnil jsem kroužky na mustikovi a nejde mě to do otaček a když se chci rozjet tak me to neutahne a začne to chcipat to stejny s tima otačka co s tim
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 17:44
 Měl jsem stejnej problém a dělalo to vypadlé gufero na klice.Komprese utíkala do motoru
Datum: 01. dubna 2009 17:44
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 utahoval jsi hlavu do krize?? zrejme ti to nekde netesni bud pod hlavou nebo pod valcem hlavu utahuj do krize a bacha at to nestrhnes
Datum: 27. března 2009 19:47
 ahoj, mám dotaz, je stejná elektrika na 555, a jawě 05??, myslím, důvod je ten, že si ji chci koupit kompletní, tak abych něco nemusel přeďělávat??,, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2009 18:46
 bože to se těďkom roztrhl pytel se zvyšovýním výkonu?? nebo se mi to jen zdá??? co vy na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2009 13:04
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Kdyz uz sme u tech hlav, frikuline, uz ti prisla ode me ta hvezda na upravu? V mailu si mi jeste neodpovedel...
Datum: 28. března 2009 13:04
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 protoze si frikulin mysli kdovi jakej neni tuner ale chtel bych videt jeho stroj a ty klapky do sani jja nemuzu za to ze je tam nechces a proto ti to pride dementni a pak se tady dohadujete o esetinky milimetru jestli kdyz das 2 tesneni pod valec ze hrabnul do casovani a blabla bla ja sem udelal kanaly rozbrusem jako to ma babetta a jede to jak svinr o samy prej ze snizit hlavu ze to je tezky ze to musis odzkouset na vic hlavach ja sem rek soustruznikoi at mi to veme o 1,5 mm a je t v pohode a takovy hovadiny tu vecina z vas vymejsli ze to ani nema smysl
Datum: 28. března 2009 12:46
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 protoze si frikulin mysli kdovi jakej neni tuner ale chtel bych videt jeho stroj a ty klapky do sani jja nemuzu za to ze je tam nechces a proto ti to pride dementni a pak se tady dohadujete o esetinky milimetru jestli kdyz das 2 tesneni pod valec ze hrabnul do casovani a blabla bla ja sem udelal kanaly rozbrusem jako to ma babetta a jede to jak svinr o samy prej ze snizit hlavu ze to je tezky ze to musis odzkouset na vic hlavach ja sem rek soustruznikoi at mi to veme o 1,5 mm a je t v pohode a takovy hovadiny tu vecina z vas vymejsli ze to ani nema smysl
Datum: 28. března 2009 12:42
 Njn tak staci neodpovidat zejo.... ale uz je to moc no...kdyby si to precetli niz.... stejne se tady z 90% omyla 20 temat dokola......
Datum: 28. března 2009 11:47
 JJ přesně tak!!!
Datum: 28. března 2009 10:11
Datum: 28. března 2009 9:20
Jméno: cucak
IP: uživatel5623
 oplati sa dat zmizit hlavu na jawje 250 panelke559 ?a ket ano okolko .pomoze to nejak vikonu?dik za odpovjet
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2009 23:11
Jméno: standa
IP: uživatel5621
 rozhodne bude prirustek na vykonu,lepsi prubeh v nizsich otackach a lehke snizeni spotreby.......kontaktuj firmu ktera to dela a ona sama ti navrhne nejvhodnejsi variantu.....bezne se snizuje na kompresni pomer 10.5:1......teda napriklad TK moto to tak dela......
Datum: 27. března 2009 23:11
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
 Zdar hoši,chtěl bych se zeptat kde se dají sehnat pístní kroužky na jawu mosquito?Mnohokrát děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2009 19:13
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
 Na mosquito težko...proto se ptám...
Datum: 28. března 2009 19:13
Jméno: standa
IP: uživatel5628
 treba v mototechne
Datum: 28. března 2009 10:46
Jméno: cucak
IP: uživatel5623
 oplati sa dat zmizit hlavu na jawje 250 panelke559 ?a ket ano okolko .pomoze to nejak vikonu?dik za odpovjet
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2009 9:21
 Jako díky za odpovjet....  Už je docela silný kafe....
Datum: 28. března 2009 9:21
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 Pic draci jakou byste mi doporučili svíčku do babety 210 značky brisk ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2009 22:58
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Já tam dávám brisk n15c a starty absolutně bez problému bez sytiče a v jakékoliv teplotě předtím jsem používal pal n15y a ty vydržely tak 200km, ale starty taky bez problému
Datum: 28. března 2009 22:58
Jméno: Mischenike
IP: uživatel600
 Cau draku.. ja davam do fichtlu a do CZ svicky z auta.. NGK R.. newim presny cislo..vypodlozim...a zadny potize pri startovaní jak za tepla tak za studena..porad to frci..
Datum: 27. března 2009 22:08
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Teplou svíci takže od brisku n17c nebo n19c
Datum: 27. března 2009 19:23
Jméno: ficht cup
IP: uživatel2079
 newite nekdo kdy budou zase fichtl cup nekde v olomouckem kraji nedo v okoli prerova dikes za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2009 17:49
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 cože u nás byl někdy fichtl cup ?
Datum: 27. března 2009 17:49
 Poradí mi někdo? Dělá ještě někdo kladívkové laky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2009 22:10
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel600
 jasnee.. treba jaaa.. zrovna vcera jsem s touhe barvickou delal.. a kdyz se to udela poradne.. tak je to krasa.. a hlavne ta barva neco vydrzi.. oproti Syntaku nebo nitru.. ale akrylatova taky neni spatna
Datum: 27. března 2009 22:10
Jméno: Jožo
IP: uživatel2597
 tož já sem viděl něco takovýho... Byla to barva Alkyton zkus se podivat..v letáčku to měli..
Datum: 27. března 2009 22:09
 ahoj chci si nechat zvětšit trysky jaký by ste doporučili 3 rozměry na zvětšení? a ještě jakej rozměr na volnoběžnou? díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2009 19:08
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 hele a má cenu nechat zvetšit volnoběžnou trysku? a dystak na kolik?
Datum: 27. března 2009 19:08
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 a jakým vrtákem jí mam propálit a do jaké hlobky?
Datum: 27. března 2009 19:07
 tajk to jo... 80, 90, 100. ps zvětšuje se i ten vzdušník na karbu ( jak jsou u příruby na vzducháč ty zvě dírky tak je to ta ve které je mosazná vložka)
Datum: 27. března 2009 18:12
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 mno tak lehce se snažím to mý peklíčko poladit  mno zatim co sme udelal: 8vybrus, lehounce zvetšil a slícoval kanály, podkova, vypilovanej difuzor neco přes 18, jinej vejfuk, slíznuta hlava  tak to je v kostce co stím tvořm  tak co ty trysky?
Datum: 27. března 2009 17:27
 hele řekni proč to dělat? máš snad upravený motor? na serii si zvětšíš akorát tak spotřebu
Datum: 27. března 2009 17:06
 a máš vůbec důvod je zvětšovat?
Datum: 27. března 2009 17:03
 zdar fichtlari chci se zeptat jak je to s rozetou kdyz je mala tak je vetsi rychlos a kdyz je velka tak je silnejsi nebo to je naopak dikes za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2009 13:20
Jméno: Libor
IP: uživatel5706
 Je topřesně na opak
Datum: 06. dubna 2009 13:20
Jméno: fet prd
IP: uživatel2079
 ste všeci šulini a vite o tom hovno dělate jak ste všeci chitří a stenak piču vite
Datum: 29. března 2009 8:57
 Nehledě na to že stačí použít myšlenku z kola...  Kde to máš růžový na bleděmodrym a ještě s přehazovačkou...
Datum: 28. března 2009 9:22
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 stačí si to umět představit.....trocu technickýho myšlení a ani se nemusíš zdržovat tukánim do klávesnice
Datum: 27. března 2009 20:24
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 jj ..jak řikal lukasholub ...jen dodám že u sekundárního kolečka je to obráceně...x)x)x)x)
Datum: 27. března 2009 15:45
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Malá rozeta větší rychlost,velká rozeta je silnější.
Datum: 27. března 2009 15:29
 nazdar draci,mam dotaz,jde použít výfuk z jawy 550 / 555 na pionýra 21 ? bude to jezdit dobře ? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2009 16:56
 je to delany na jinej motor proto to pojede jinak, neni nad origo vyfuk pokud se jedna o seriovy neupravovany motor...
Datum: 27. března 2009 16:56
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Pouzit jde, ale nejede to s nim jak ma...
Datum: 27. března 2009 16:22
 Napasovat tam jde, ale moc tam nesedí. Krouťák se posune do nižších otáček.
Datum: 27. března 2009 15:37
Jméno: standa
IP: uživatel5621
 NE
Datum: 27. března 2009 15:25
|



|