Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mustang
IP: uživatel5223
 zdar.hele ja potrebuju poradit,mam na mustangovi retaz a je kratkej daji se tam dat 2 spojky retazu diky za rydy
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 8:02
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Poku ti pripada,ze mas retez kratky, tak bud ti chybi clanek nebo mas kolo hodne vzadu, protoze jsi mel vysponovanou retazku a a jak si ji shodil, tak jsi nepovolil kolo. Povol kolo a dej ho co nejbliz smerem k motoru a skus spojit retazku.
Datum: 01. dubna 2009 8:02
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 ne musis mezi to tad kousek retezu
Datum: 31. března 2009 20:52
 Caooo vsem, chci se zeptat, jestli z Vás má na fichtlu karbec z 90tky, jak mu to s tím šlape a jakým stylem si dělal kolínko. Vlezlo by se to na 20 pod rám? I s filtrem? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2009 13:46
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
Datum: 02. dubna 2009 13:46
Datum: 02. dubna 2009 12:44
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 koukam kubiczek ses docela dyk....a z ceho sou plechovky vole z plastu?to vizejo tobe bych ujel i na kole  .kdys se nekdo pta a nekdo mu odpovy tak si nech svy dementni keci pac sam sto neskusil a jen teoreticky kecas...ja taky nerikam ze ten motor je seriovej jenom rikam ze typek co to tvrdil ho mel seriovej ne ze to je pravda.ty tvoje reci o vyfuku us o necem sveci....podle me sis nasrotil na netu teorie a ted delas mistra....hvno takovahle pomoc je kazdymu k hvnu.....
Datum: 02. dubna 2009 12:35
Jméno: standa
IP: uživatel5664
 Koukam ze te kubicku zaradim do kategorie prudič ňouma.......
Datum: 01. dubna 2009 17:09
Jméno: kubiczek
IP: uživatel1058
 pokud to nebude raketovej pohon...
Datum: 01. dubna 2009 16:33
Jméno: kubiczek
IP: uživatel1058
 nasad to bez uprav na fichla a dej si tam jakej vejfuk chces proste mi neujedes
Datum: 01. dubna 2009 16:32
 O tom vejfuku seš mimo Kubíčku....jinak karbec z 90 neni špatnej na úpravy....! Ale nechtěl bych ho...je to Jikov....  (i když se tam dával i Dellorto...) Ale prostě Jikovy jsou karbce na pískoviště pro děti..
Datum: 01. dubna 2009 9:29
Jméno: standa
IP: uživatel5657
 kubíčku svim spusobem mas pravdu,ale ne tak uplne......na seriovej motor karbec z 90 je bezúčelná zbytecnost.......a ze to bude bohatý.....to taky nemusi bejt pravda,to si vyšteluje tryskama a jehlou.....a ze je vejfuk na nic.......to u 2T motoru uz vubec neni pravda.....u zavodniho motoru tvori vyfuk az 30% vykonu .......pokud spravne upraví válec(v tom mu neporadim  ) tak to poletí......karburator z 90 je hodne pouzivanej na zavodakach.....ale blbe se shani a je nekdy drahej jak novej AMAL.......
Datum: 31. března 2009 22:04
Jméno: kubiczek
IP: uživatel1058
 No jasne a kdyz tam das karbec z fava tak se ti to bude stavet na zadni i na 3, (vtip), Odkdy jsou plechovky z hliniku??????? Co se stane kdyz tam nacpes ten karbec? Podle me ti tam pujde moc smesi ktera ti rapidne svisi spotrebu a navykonu se to podepise minimalne... Prece jenom tamto je 90ccm a 90-50=40 ee! Jo a jinej vejfuk ti pomuze k odvodu nespalene smesi tak akorat...
Datum: 31. března 2009 21:47
 Zdar prave na tom delam.No typek co to mel:Jawa 21,karbec 90,snizena palice,pocitanej vejfuk na fika tvrdil ze na 2jku to slo prez spojaka na zadni---prej.Koleno sem resil tak ze sem maximalne zakratil puvodni koleno,koupil tu coca-cola black v hlinikovej flasce a to hrdlo je na to jak delany,uriznes ho a sedi primo na karbec.jen sem ho roztahl,spasoval a slepyl s kolenem tmelem na autobusy(po stvrdnuti je to guma tvrda a odolna)chce to co nejhladci prechod a kvalitu povrchu sem docilil klasiskym silikonem(do tavny pystole).staci jen namazat sacek olejem a uhladid tesne pred stvrdnutim.mezi karbec a upravene koleno sem udelal gumovy tesneni z nakyho sylem bloku stejnyho prumeru.vleze se ale tak tak,musel sem i snizit prirubu.tot vse.jak to slape zatim nevim ae pocitam snad do tydne....zdar
Datum: 31. března 2009 20:57
 zdar fichtlaři nemáte někdo zkušenosti s karburátorem z motorovky nebo křoviňáku?? Chtěl bych ho zkusit dát na moji 555 na který mam danej karbec z 21.Předem dík a fichtlům a ladění zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2009 21:47
Jméno: kubiczek
IP: uživatel1058
 Chudak 555 chce se mi brecet
Datum: 31. března 2009 21:47
 tyhle karburátory mají jen volnoběh a plný plyn.na moto se nehodí.měl jsem na 05 walbro jelo to jen asi posledních 1000 ot a za tyden bylo po klice.na 555 se už vubec nehodí.zkoušel jsem i 21 karb.ale nic moc.555 je spiš takova prc prc.musel bys přeladit celý motor.komprese , rozvod atd...životnost?0!
Datum: 31. března 2009 21:01
Jméno: standa
IP: uživatel5657
 to ze motorovka hodne točí neznamená ze ma lepsi karbec nez fichtl.......a na pareza bych rekl ze i ten karbec z 21 je dost velkej......
Datum: 31. března 2009 20:41
Jméno: p
IP: uživatel4967
 dělat to moc velke ubytky vykonu když mam z boku promačkle koleno?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2009 21:43
Jméno: standa
IP: uživatel5657
 nesmite to tak hrotit........stejne kazdej druhej z vas ma plnej vejfuk karbonu takze promackly koleno se tam uz stratí......hlavne at je to dost pruchodný
Datum: 31. března 2009 21:43
 no jejej, to je klasicka chmura pinalu ze maj promackany kolena, on je totit ten vyfukovy system hodne nizko postaven (neni to dano vyfukovou soustavou ale proste malo "svetlou vyskou stroje  "  ...kolikrat uz sem to mel na strojich, u jedny 21 to bylo promackly zespoda do pulky...jinak nejaky maly zduchanec tomu nevadi (jen na krase to ubira), vetsi promacklina = mensi vnitri prumer vyfukoveho kolena = samozrejme se to bude chovat jinak, teoreticky ti to privre a hur ti pujdou spaliny do laufu, prakticky je mnohonasobne horsi gdyz se ti zasvini vyfuk od karbonu (zvlaste dirky v tlumici a trubicky v obe koncovce se znepruchodni) nez gdyz si pomackas koleno...cili zhrnuti - jak rika Standa, nesmi to byt moc, pokud je to bouchle tak do pulky tak se to uz muze projevit, pokud ne tak bych to nejak neresil, to se proste stava a vyhnout se tomu v terenu neda...obvzlaste parada je si koupit novy nachromovany koleno a po prvni jizde kolem dediny zjistit ze se celej zaspinil a bordel se na tom pripalil takze je bytecny to nejak lestit, od ty doby co sem koupil fugl nove kolinko a nalestil lauf tak se neodvazuju s tim nejak ma polni cestu...
Datum: 31. března 2009 21:39
Jméno: standa
IP: uživatel5657
 nesmi to bejt promackly moc......
Datum: 31. března 2009 20:19
Jméno: p
IP: uživatel4967
 co vyjde levněji?živit a opravovat motorku nebo auto?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2009 20:22
Jméno: standa
IP: uživatel5657
Datum: 31. března 2009 20:22
Jméno: michael
IP: uživatel5617
 nevím co s tím mám delat ale málo mi to svítí poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 20:52
Jméno: Fish
IP: uživatel2336
 Předpokládám že máš stroj osazený správnýma žárovkama.po případě do předu na místo 25na25watu dej 15na 15w ale nejdřív seřid vzdálenst cívek od rotoru.Ja dával
tenké pásky vystřihlé s flašky od sodovky (PET láhve)
Datum: 01. dubna 2009 20:52
 Chce to proměřit světelnou cívku kolik dává na výstupu, nebo zda nejsou někde prošlehlé kabely.
Datum: 01. dubna 2009 17:47
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Jsou jenom dvě možnosti, buď nebudeš línej a projdeš si uplynulé diskuse na tomto webu a nebudeš se ptát na stokrát omýlanou věc a nebo si koupíš čelovku a budeš si svítit kam potřebuješ!
Datum: 01. dubna 2009 7:06
Jméno: Fichtl
IP: uživatel4573
 Zdar hosi v jaky drazce ma byt jehla dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2009 19:51
Jméno: moly
IP: uživatel1913
Datum: 31. března 2009 19:51
 he cim vys tim je bohatsi smes, to znamena tim nizsi zarez  prvni zarez od spodu- bohata smes, cim je plisek ve vyssim zarezu tim je smes chudsi, je to dano tim, v jaky poloze soupatka je uz otevrena benzinova dirka z trysky pod jehlou, cili cim driv (a cim vic) ji jehla otevre, tim bohatsi smes...pokud zajizdis tak co mozna nejbohatsi smes - 1. zarez od spoda...pokud je motor zajety tak ve tridrazkove jehle dej ten zajistovaci plisek do prostredni drazky a ve ctyrzarezove jehle ji dej na 2. odspodu nebo 3. odspodu (nutno odzkouset), jinak presne se to urcit pro vsechny nigdy neda pac nektere potrebujou bohatsi smes i pri normalnim chodu (ovsem velmi casta chyba je ze davaj co nejbohatsi smes v domneni ze to lip pojede, je to blbost, pokud by zkusili tu smes ochudit tak to trochu jinak a lip jede), nektere zas potrebujou chudou smes (setkal sem se v fekalem kery jel tak nejak nejlip na 1. zaretu ne jehle od shora)...cili zacni ve prostred a zkousej...
Datum: 31. března 2009 19:45
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 a neni to náhodou----čim vyšší drážka tim bohatší směs?
Datum: 31. března 2009 19:40
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 neni to náhodou čím níž?
Datum: 31. března 2009 19:29
Jméno: michael
IP: uživatel5617
 to máš jedno cím víš tím víc ti tam jde benzínu
Datum: 31. března 2009 19:14
Jméno: moly
IP: uživatel1913
 Zdarec...promiňte že to sem cpu..ale potřebuju to .....a tak se ptám...nemáte doma někdo "nakopávačku" ze suzuki rm80¨?......a myslíte že by na ní šla nakopávačka ze simála?...díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2009 21:50
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 sla by tam nakopavacka z babety pokud ji utahnes
Datum: 31. března 2009 21:50
 Zdar draci prosimvás de dát na čž 125/476 to 20 zubí kolečko bez dalších uprav dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2009 18:06
 Jak mám zkrátit hlavu válc na mustanga?? já vím že na soustruhu ale za co ho mám upnout, když svíčka je v úhlu?? napadlo mě nějak za šrouby ale neví m jak...máte s tím zkušenosti??efistuje na to nějaký přípravek??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 20:43
Jméno: Fish
IP: uživatel2336
 Psal jsem at to uděláš na frézce.Myslel sem frézou toho průměru co je osazení,Stejně pak musíš snížit i tu druhou rovinu po případě i žebra válce.nejjednodušší bys mě snížit
válec,píst ti bude (možná) trochu přebíhat ale výsledek je stejný.už sis spočítal jakou chceš kompres a kolik desetin budeš dávat dolů???
Datum: 01. dubna 2009 20:43
 NApiš mi na mail udělám ti to....
Datum: 01. dubna 2009 9:00
Jméno: Jawista555
IP: uživatel5660
 Já to dělal ruční frézkou ale je zde velká pravděpodobnost že se to zkřívý a bude to někde foukat pač udělat to přesně je docela umění.
Zkoušel jsem to asi na 5 hlavách ale jen s jednim výsledkem jsem byl spokojen.
Datum: 31. března 2009 20:43
 a to znamená to udělat jak??
Datum: 31. března 2009 20:40
Jméno: Fish
IP: uživatel2336
 A nemáš možnost udělat to spíš na fréze?
Datum: 31. března 2009 19:10
 Zdar hosi nevim co mam delat furt se mi fechtl prechcaval tak jsem se nastval a koupil jsem si novy karbec ale je to o neco lepsi ale furt se to prechcava nevim co s tim ze zacatku kdz neni v karbecu tolik benzinu tak jede v pohode ale po chvili se prechcije a zacne to delat neplechi netahne kdyz to dam na volnobeh tak chcipe a uz ho ani nenastartuju pakou.dik za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2009 18:39
Jméno: standa
IP: uživatel5657
Datum: 31. března 2009 18:39
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 prosím nemá tu někdo gumu z nádže u mustanga? nebudeš jí tu mít SESO? myslým ten horní gumový proužek v doubrém stavu
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 21:16
 protoze je to nabity dotaz
Datum: 01. dubna 2009 21:16
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Nevím co má společného guma na nádrži s ikonou ,,Elektrika/Elektroinstalace,,
Datum: 01. dubna 2009 8:19
Jméno: standa
IP: uživatel5657
 vyhlidni si kdy je nejaka burza,udelej si volnou sobotu,vstan v 6 rano a jed na burzu......na netu ji tezko sezenes......myslim ze vsichni co tu meli gumu navic,tak uz ji prodali.......
Datum: 31. března 2009 18:30
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Už to tady bylo několikrát,Zatím to nikdo nevyrábí.
Datum: 31. března 2009 17:21
Jméno: Johny
IP: uživatel5656
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 14:04
 prodavat se nesmi, to je fakt a proto to Jawa vyvazi jinam nez do EU...jinak prihlasit dnes uz taky ne, neni problem odkoupit ale je problem to prepsat nebo prihlasit (prakticky to samy)...takze koupit to muzes ale jelikoz to nemuzes prihlasit tak s tim muzes litat jen na poli, jina vec by byla gdy by to bylo stale prihlasene na toho puvodniho majitele a ty ses s nim domluvil ze bys mu platit pres neho pojistku a bylo to stale prihlasene na neho...
Datum: 13. dubna 2009 14:04
Jméno: dave
IP: uživatel5134
 a tos vzal kde ze se nadaj prihlasit?EU zakázala jen prodej 350,pač fakt vylučovaly ty škodliviny.Jinak s koupenou od člověka není problém
Datum: 13. dubna 2009 14:00
Jméno: standa
IP: uživatel5657
Datum: 31. března 2009 20:17
Jméno: ddddd
IP: uživatel5573
 hezká ale až na ten promáčklý vyfuk a taky mohl udělat nějaký malý podprdelník na sedačku to musí bít fajn sedět na plastu či to je
Datum: 31. března 2009 20:15
 250 jde, 350 ne...sak byl jakysi sraz s rozloucenim 350...a duvod? pry vydava moc skodlivin...
Datum: 31. března 2009 19:36
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
 Až na ten výfuck (ten to tam kazí) je to krasavice....
Datum: 31. března 2009 18:45
Jméno: standa
IP: uživatel5657
 steve:co je to zas za kravinu??? kdes to vzal??? ze by nesla prihlasit stara 250,350 atd......
Datum: 31. března 2009 18:28
 k tomu prihlaseni - diky EU se uz nedaj prihlasit 350, 250 se este daji ale je otazkou casu gdy i todlec EU zakaze jak je jejim dobrym zvykem...jinak ten stroj uz sem videl na bazacich mnohokrat, prodaval ho aj za 5 litru, vyhraj se s tim ale sam za sebe bych to nevzal, origo je origo, jedina vada (pokud to sqele jede a nemuzem mu vytknout ze to nevzal do renovace ale uplne jinym smerem) tak je ten pobouchany vyfuk...
Datum: 31. března 2009 17:55
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no teda nic moc dit se to k tý motorce vubec nehodí
Datum: 31. března 2009 17:31
 proc by to neslo prihlasit ? jinak vipada fak paradne
Datum: 31. března 2009 17:17
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 je to libec ale na co ti to je když to nejde přihlásit?
Datum: 31. března 2009 17:08
Jméno: mustang
IP: uživatel4226
 Čau kluci nevrací se mi startovací páka jeto tim že mi praskla pružina nebo to může být i něčím jiným?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 16:03
Jméno: mustang
IP: uživatel4226
 a to se opraví jak?
Datum: 01. dubna 2009 16:03
Jméno: standa
IP: uživatel5657
 to spis preskocenej segment.......ja sem dokazal tu pruzinu zmuchlat do uplnyho klubicka ze ani nechtela z nakopavacky,ale nepraskla........
Datum: 31. března 2009 17:54
Jméno: honza
IP: uživatel5608
 čau draci chtěl bych se zeptat jaký je váš názor a jaké máte skušenosti s 9 zubým prymárním kolečkem
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2009 16:37
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 do terenu je too libec na na fichtlzavody doporučuji ale dej to zezacatku na starši lameli s novými je ten řetez moc naplej, jestli neco tak napiš
Datum: 31. března 2009 16:37
 čus, co SESO, kdy zas budeš rozdávat a za jakou hranici zdarma poštovné a blané?? Bylo by to zas supr
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2009 17:02
 draku jeste chvilku ne,,ale pak bude hranice od 5000tis,,,
Datum: 31. března 2009 17:02
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 Zdarec draci..mam problem kterej se tahne uz nejmin mesic..asi vsichni znate..Jak stahnout primarni kolecko z klikovky? Stahovák jsem měl půjčený..nic, přípravky které jste mi tu radili nic..a nakonec utahoval sem to jak to šlo tim home made stahovákem (např z webu jawa-50.cz)profil se napružil ohnul se, šroub sklouz a urval kolečku jeden zub!!! Naštěstí mam dva motory..jedna se o 555ku, ale uz fakt nevim jak to sundat to druhy kolecko uz si nechci posrat..existuje naka chemicka cesta jak to treba povolit pokud je to naky slepeny, a pak to stahnout normalne??? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2009 22:30
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 je pravda ze ten stahovak mel jedno ze tri ramen jaksi divny a furt klouzalo dolu, navic byl moc velkej a bylo dost slozity to vyladit tak aby nevadil karterum a byl naprimo..ale obcas to slo, jenze pak stahovak sklouznul... ale je pravda ze to je poprvy c se vo takovouhle vec pokousim...diky za rady draci
Datum: 31. března 2009 22:30
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Skus brzdovku....v kombinaci s kvalitnim stahovakem to musi dolu.dys sem mel problem neco povolit na skudce tak sem to poradne prolil a slo to.
Datum: 31. března 2009 20:44
Jméno: Horst
IP: uživatel5659
 Co radí standa je dobrý,ale když to zklame tak stahovák napruž a kolečko trochu nahřej ale ne do modra.To už musí spadnout.Jinak jeden zub jde vyvařit a vybrousit.
Datum: 31. března 2009 19:47
Jméno: standa
IP: uživatel5657
Datum: 31. března 2009 17:58
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 to kolo co ma je na novejsi moto,,nena 555ku myslim..ale zkusit se to musi nejak no..to jedno kolecko uz muzu dolikvidovat
Datum: 31. března 2009 17:15
Jméno: motor
IP: uživatel680
 jj to musí odskočit když to hoto bouchneš nejlíp přes mosaznout tyč
Datum: 31. března 2009 17:04
Jméno: jawa
IP: uživatel2970
 sesa to kolečko ma myslym že za 120kč a znova dam dej ten stahovak a když bude naplej tak vem kladivo a bouchni do toho čroubukterej si zatočil
Datum: 31. března 2009 16:35
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 No jo, ale kdepak vezmu novy kolecko, tot otazka..na tom druhym motore drzi to kolecko jeste lip  ..sesa ho tu nema to kolko
Datum: 31. března 2009 16:32
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Jetse je moznost ,ale je dost riskantni vem karbinu a urez to ono riskantni ani ale ucina urcite stejne uz mas kolecku vhaji
Datum: 31. března 2009 16:13
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
Posl.aktualizace: 31. března 2009 17:04
 sazba je na kazdou objednavku co poslu je postovne 130kc,,sesa
Datum: 31. března 2009 17:04
Jméno: mustang
IP: uživatel4226
 Poštovný+balný je 130Kč
Datum: 31. března 2009 16:42
 200 za každou součástku
Datum: 31. března 2009 15:44
 draku je to 130Kc (nebo 120Kc ted si nejsem jistej) at si koupis treba vec za 50Kc nebo za 1000Kc postovny stejny.,...
Datum: 31. března 2009 15:33
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 gangsto určitě je to tu napsaný porojdi to. a nebo se podívej na ceník pošty čr ne?
Datum: 31. března 2009 15:31
 Zdar mel bych dotaz na Frikulina nebo nejake soustruzniky.Potreboval bych snizit hlavy na fika.Mel sem ji stahlou o 2mm a naka svine me ji normalne v baraku ve sklkepech sundala  .Delal my to typek na soustruhu,mezi hroty,trvalo mu to snad prez 3 hodiny a rikal ze us stim nic nechce mit.Tak jesi nekdo mate pripravek treba na cnc frezku,nbebo jinak?Prosím pomoc draci.Diky zdar Pestic
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2009 21:31
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 mail: Pestic@seznam.cz icq:471685683 diky moc Frikuline zdar
Datum: 31. března 2009 21:31
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
Datum: 31. března 2009 21:29
 Dystak napis mail nebo icq domluvime se diky.
Datum: 31. března 2009 21:17
 Co by me to stalo?myslim krome posty
Datum: 31. března 2009 21:15
Datum: 31. března 2009 21:02
 no prave ze nemam kde si to nechat udelat....
Datum: 31. března 2009 16:03
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 já na to mám takovej přípravek ale na frézce to de dobře jen upneš do stolu a jedeš
Datum: 31. března 2009 15:43
 Nebo me tak napada co kdybych brusnou pasnou snizil schudek na hlave o 1mm a vycnivajici vlozku valce taky zabral 1mm tk bych se dostal na stejnou kompresy.....?nebude to delat bordel--myslim aby pist nenarazil do hlavy ci neco tak?diky draci
Datum: 31. března 2009 15:42
 Dobrý den chtel bych se zeptat mam pionira 20. Kdyz ho rozjedu dam za jedna pak za dva za tri a trojka my vÿpadne. nevite čim to muže byt nemuže byt moc naplí řetez.Jinac nevim čím to muže byt dekuji???
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2009 18:36
Jméno: standa
IP: uživatel5657
 no muze to spusobovat to,ze uz mas vytahanej retez a utahnul si ho.......v tom pripade to vyresi vymena retezove sady......a nebo uz mas vadnej radici automat.....
Datum: 31. března 2009 18:36
|



|