Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Dobrý den, mohl bych prosím poprosit o zveřejnění mé webové stránky \\r\\nhttp://waltermoto.blog.cz/galerie/muj-banner \\r\\nzde na fichtl krámku?? děkuji kaltér PS:Váš Banner na svích stránkách mám
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2009 10:40
 nene to nbylo na tebe to sem myslel tich 60% webu co skopirujou a delaji mistry,,, jinak ti drzim palce
Datum: 02. dubna 2009 10:40
 Já vás chápu ale já na můj web věci nekopíáruju, ale děkuji za snahu.
Datum: 02. dubna 2009 8:24
 sorac to uz neumoznuji,,pac uz neni misto,,,ale vzdy se nejake najde to je jasne,, ale to me musi web zajmot a hlavne to lidem musi hodne dat,ja weby delem uz 5 let mozna dil uz to nepocitam,,dobrej web trva strasne dlouho co da lidem hodne info,,,nesnasim weby co kopirujousizi praci
Datum: 01. dubna 2009 17:47
 Zdravim, SESO chci ti moc poděkovat za díly které mi přišly (válec, píst, kolena, atd...) vše kvalitní, a za dobrou cenu !!! Příště budu kupovat zas tu !!! Ať se daří !!! Luke
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 17:49
 no delam co muzu,, stoji to strasne energie to posilat fakt rychle,,,,
Datum: 01. dubna 2009 17:49
Jméno: Lukecek
IP: uživatel250
 ČUS, chlapi, mám nové LANKO na tachometr, a chci se zeptat jak ho mam dát na fichtla (20) aby fungovalo??? Normalně jenom přidělat na každé straně tou matičkou??? DÍKY NOC !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2009 8:11
 jak jinak bys to chtel delat
Datum: 02. dubna 2009 8:11
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 22:23
 hele neni ten tachometr z pullitra?nebo mely peraky do 160?
Datum: 01. dubna 2009 22:23
 ma to peknej odraz na zdi  ale nezda se vam ten tachometr jako by byl pretocenej?
Datum: 01. dubna 2009 21:24
 peknej kus, pokud jede tak je jak z fabriky, nicmene si myslim ze to neni renovace ale proste jak ho v ty dobe koupili tak ho vystavili a od ty doby z neho jen oprasujou prach, utiraj olej a lesti  jinak je to paradni kus, cena krasna a pokud je opravdu nejety tak by mel spis dal zustat negde v muzeu nez aby takovej kus lital po silnicich, ty papiry je trosku problem pac ty by k tomu mely bejt...
Datum: 01. dubna 2009 21:23
 Jen detail......ta čtyřka vyznačená do 150km/h je docela úsměvná......  Jinak to vypadá fakt luxusně.
Datum: 01. dubna 2009 20:30
 Tak ta vypadá fakt luxusně
Datum: 01. dubna 2009 19:30
Jméno: standa
IP: uživatel5664
Datum: 01. dubna 2009 18:36
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 01. dubna 2009 18:14
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Takových je na netu plno,ta cena je docela slušná na to v jakém je stavu.Navíc to je 350 a těch moc není,většinou jsou 250.Fakt krása.
Datum: 01. dubna 2009 17:36
 Ahoj prosim poraďte kde bych si mohl nechat udělat pístní kroužek.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2009 16:25
Jméno: ladamin
IP: uživatel5666
 tak za to číslo bych byl moc rád
Datum: 02. dubna 2009 16:25
 Kroužky se nechaj vyrobit ale je to dost drahý. Pokud máš KIT VŠECH KITŮ na 60 ccm (to je teprve vtip jak má bejt....  ) tak určitě seženeš kroužek co se dá použít. A nebo ti můžu dát číslo na mistra brusiče pana Baška z Třebechovic pod Orebem. Ten sežene všechno......
Datum: 02. dubna 2009 9:20
Jméno: standa
IP: uživatel5664
 a neni to tenhle? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2177.html jako urcite se daj nekde sehnat,skus se zeptat sesy.......a z nejakyho skutra by nebyl stejnej? ono vic by pomohlo,kdybysme aspon vedeli o jakej krouzek se jedná....to se pak líp čaruje......
Datum: 01. dubna 2009 18:41
 No tak kdyby to šlo ho koupit, tak ho koupím a nebudu to sem psát. Koupil jsem kit na zvíšení výkonu na 60ccm a tam je kroužek jinej.Proto ho potřebuju někde nechat udělat.
Datum: 01. dubna 2009 17:51
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Mám takové tušení,že to nebyl pokus o vtip,na co ho chceš dělat,když si ho tady můžeš koupit a máš to bez starostí.
Datum: 01. dubna 2009 17:38
 Dobrej pokus o vtim, ale nejak se nesměji. NJN
Datum: 01. dubna 2009 17:33
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 koupit
Datum: 01. dubna 2009 17:26
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 čau lidi co mám být v té na tom víčku za šroub nebo co že je ta díra vedle toho vedle šroubku na trysku šak vidite na obrazku č.4 díky nwm jestli to mam kupit jestli tam neco nechybi diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 16:58
Jméno: Horst
IP: uživatel5665
 Tak to tam chybí přeplavovací kolík (cupovátko)
Datum: 01. dubna 2009 16:58
Jméno: luky
IP: uživatel3879
Datum: 01. dubna 2009 16:34
 Zdravím. Nevíte někdo jaký dráty se dávaj do kol u pařeza? originál mám 148x2. Bojím se, že ty 148 x 3 sou moc tlustý a nyply mi neprojdou ráfkem. Máte to někdo odzkoušené? Mám typ 555 r.v. 1958. dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2009 20:05
Jméno: sodyn
IP: uživatel5687
 rafky mam originál. 555 nema v originalu stejny rafky jako 21. Maj jinej tvar a sou uzsi.. dráty jsou taky v originale jiny nez na 21...
Datum: 03. dubna 2009 20:05
Jméno: standa
IP: uživatel5664
 tak to mas nejaky divný......ale tak ten 3.0 se vejde.....o tom sem presvedcenej,protoze tyhle draty tam patrej.......a nebo mas nejaky divny rafky.......
Datum: 01. dubna 2009 18:42
 právě že do těch ráfků co mám se 3,5 nevejde. Na ráfku mám díru cca 4,3 mm. Nypl M3,5 má průměr kolem 5,5. Proto se bojím, že mi tam neprojde ani ten trojkový.
Datum: 01. dubna 2009 17:49
Jméno: standa
IP: uživatel5664
 na 555 se davaj normalne i sirsi 3.5......vzdyt to je stejnej stred i rafek jako na 21.....jen stary 550 meli uzsi draty
Datum: 01. dubna 2009 16:55
 čau mate skusenosti s jednokroužkovym pistem osmy vybrus stoji to za to nebo dik soused to chce davat na normalni motor z fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 21:09
Jméno: stur1
IP: uživatel5670
 Nazdar draku,já a brácha máme mustangy.Brácha ma píst se 2 kroužky a já mam se 3 pístními kroužky.Máme stejné výbrusy a já mu ujedu.Čim víc kroužků,tím to lépe drží kompres.Nemusíš to honit do otáček.V pohodě mi to dá 60km/h,jak jedu mírně do kopce a po rovince.Z kopce slušných 80km/h.Jo a máme 4 výbrus.To mám 90kg.
Datum: 01. dubna 2009 21:09
Jméno: standa
IP: uživatel5664
Datum: 01. dubna 2009 17:11
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Zdar pri snizovani hlavy je potreba ten tzv.schudek taky zachovat?nebo staci ji stahnout na rovnou plochu?diky draci zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 16:59
Jméno: standa
IP: uživatel5664
 zalezi na ojemu....ale tak teoretická komprese je (50+5.5)/5.5 .........sem linej to pocitat,ale bude to tak 10.5:1 .....pri vrtani 40mm to vychazi snad 11:1......ale sem ted linej to pocitat.....
Datum: 01. dubna 2009 16:59
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Hmm....tk to se asi nechytam....ne ja myslel zabrat ji mm pod schudek.no nic prenecham to raci tem co o tom neco vedi.delam na to skolu(nastrojar) ae k masinam sme se jeste nedostaly  takze o tom vim akorat to co sem slisel od lidi co o tom taky nic nevedi...   Prosimte a na jaky stupen komprese se dostanes kdyz prostor spalovaku udelas 5,5ml?diky
Datum: 01. dubna 2009 15:25
 Na rovnou plochu s ní neuděláš nic...  Snížit hlavu neni prdel.....musíš mít rádiusový nůž na R 60,5 který vykloníš o 2 stupně než je tečna rádiusu koplíku pístu v hraně pak musíš udělat antidetonanční štěrbinu a pak vědět taky kam se tak dostaneš objemem....takový ty mistři co řikaj snížim hlavu o milimetr těm se směju...
Datum: 01. dubna 2009 14:37
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Čus draci,potřebuju poradit,který z těchto vzducháčů bude sedět na babettu,já bych to tam sice nedával,ale kámoš to shání.A jinak sorry,že to jsem cpu.Dík.
http://www.motokramek.cz/dily-tuning/
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 16:59
Jméno: standa
IP: uživatel5664
 zmer si prumer......vic ti neporadim
Datum: 01. dubna 2009 16:59
 Čau potřeboval bych se zeptat jestli má nějaká JAWA stejnej klíč zadní brzdy jako ČZ 175/487 ? protože mám ten tisicihran z části sjetej a u nác prodávaj jenom díly na JAWY. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 15:03
 OK kouknu na to. dik moc
Datum: 01. dubna 2009 15:03
 zadni brzda by mohla byt stejna jako na 634,v zadu je klasickej jednoklic,takze podle me pude z jawy 634,ale nevim to jiste
Datum: 01. dubna 2009 14:01
 ja mam jednoklicovou
Datum: 01. dubna 2009 11:50
Jméno: standa
IP: uživatel5663
 Pokud se nemylim,tak 175/478 ma dvouklicovou brzdu jako jawa 350/634.......dokonce myslim,ze ty kola i brzdy jsou totožné......
Datum: 01. dubna 2009 11:47
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Cau chlapi kdyz startuju fichtla tak nakopavacka klouze jako bych startovat se zmacklou spojkou ale jde takhle nastartovat a kdyz chytne tak spojka zabira normalne nevite cim to muze byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 11:50
Jméno: standa
IP: uživatel5663
 muzes mit jen vic utazenou spojku.....trosku ji povol sroubkem v deklu aby mela krok na prazdno aspon pul milimetru...a pokud to nepomuze,muze bejt spatnej olej v prevodovce.....tohle napriklad zpusobuje kdyz das do prevodovky motorak do auta misto klasickyho hustyho prevodaku....a pokud nic nepomuze,tak uz mas sjetý lamely.....ale neboj....to este sezonu vydrží.....
Datum: 01. dubna 2009 11:50
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Nastav si sroubek v pravem deklu
Datum: 01. dubna 2009 7:55
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 7:11
Jméno: radek
IP: uživatel2673
 nazdrar draci a dračice, mám problém,když nasadím výfuk na koleno je tam po obvodu 1 mm škvíra,nevíte jak to efektivě utěsnit ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 17:01
Jméno: standa
IP: uživatel5664
 a nebo azbestovej provazek a nebo hlinikovej plíšek(ten tam mam já  ) a nebo jen blbej alobal.......
Datum: 01. dubna 2009 17:01
Jméno: ondraraz
IP: uživatel5662
 musíš ten konec kolena pořádně očistit a omotat to teflonovou páskou (železářství, voda topení) nebo koupit silikon na komíny, vydrží velký teploty.
Datum: 01. dubna 2009 9:10
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 čau potrebuju se zeptat jakej olej je lepsi do benzinu tata mi řikal že štil a na benzince mi řekli že je lepši M2T tož ja sem z toho janek
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 20:58
Datum: 19. května 2009 20:58
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Stando já nejsem pro to aby všichni jezdily na m2t. Ale když to máš starej už vylítanej válec a nemáš v úmyslu dělat výbrus tak nemá cenu tam lít stihl ale je pravda že toto řešit nemá cenu
Datum: 01. dubna 2009 19:59
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Ano ano...jak řiká standa.....
Datum: 01. dubna 2009 17:56
Jméno: vy naděláte
IP: uživatel4891
 hoši vy to furt tak řešítě...  ..já s m2t umejvám motor,ředím benzín a mám to i v přvodovce..a pohoda..jezdí jezdí...a nelámu si s tím hlavu
Datum: 01. dubna 2009 17:52
 Já jezdim jedině na castrol TTS a jsem velice spokojen sice je to dráhé, ale dobré. Ale na druhou stranu, nemá cenu lejt do benzínu castrol TTS, když se tam předtím přidával půl století M2T. To se akorát budou uvolňovat veškeré usazeniny a poškodí to válec.
Datum: 01. dubna 2009 17:32
Jméno: standa
IP: uživatel5664
 a zase omýlaná veta.......co myslis ze tam lili za komančů.......vim co tam lili.....Motorový OLEJ M2T.......upozornuji na to slovo OLEJ!!!! ne recyklaty olejovych zbytku co se vozí na ekologickou likvidaci a recyklaty vyjetyho oleje a vsemoznej sajrajt....... neplette si pojmy s dojmy........a ze to rikal tata.....muj to rikal taky.....a co
Datum: 01. dubna 2009 17:05
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 A nebo ještě polosyntetiku valvoline competition. Toho jsem lit do svojí blaty 2.5 Ale ta točí kolem 9000
Datum: 01. dubna 2009 16:03
Jméno: Domtea
IP: uživatel779
 a na co myslíte že jezdily fichtly za komančů?? nic tady jinýho než m2t nebylo. Já leju jako pestic ten mogul 2t a je to dobrý. ale m2t leju občas taky. To mogul 2t je něco jako vylepšený m2t. Ale jestli chcete mašině dopřát něco lepšího než m2tčko tak bych šel do minerála od valvoline toho jsem měl taky jednou je takovej modrej ale je nastejno s tím mogulem 2t
Datum: 01. dubna 2009 16:01
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Hosi,vy s tim olejem nejak nadelate je rozdil jestli je to zavodni motor toci 11000 a nebo beznej seriak a taky je rozdil jezdit kazdej den nebo kazdej treti den.Kamos leje do benzinu prevodovej olej ja tam leju nejakej mogul.Piste ,ze M2T nikdy,ale pri beznym seriaku je tak nejak celkem fuk co to lejete dulzite ze je to mazane.A nechapu co vam vadi ,ze se usazuje karbon stejne to jednou zacas mate procistit.
Datum: 01. dubna 2009 15:46
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 M2T nikdy..!!! .......kup Mogul Tsf..
Datum: 01. dubna 2009 13:49
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Pokud je to seriovy motor nelej tam polosyntetiku ani syntetiku-tyhle oleje sou staveny na jiny teploty--i pri mazani 1:20 muzes zadrit a jelikos se nespalujou tk logicky karbonujou jeste vic nez M2T.Ja mazu Mogulem 2T stoji asi od 100 do 150Kc a je to mineral.Zatim si nemuzu stezovat karbon nikde a vyfuk cistej.
Datum: 01. dubna 2009 13:48
Jméno: Dobečová
IP: uživatel1142
 Já dávám DENICOL super 2 Stroke (červený).
Datum: 01. dubna 2009 12:39
 no to M2T neni zrovna dobrá volba....hrozně to kouří a taky usazuje karbon...já sem na to chvilku jezdil na mojí 20 a hruza des  ....ted sem si koupil u nas na benzince Castrol 2T...je to myslim polosyntetika a jako skoro bez kouře a v klidu vsecko
Datum: 01. dubna 2009 8:04
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Ale pokud to mas na normalni jezdeni(nezajizdis) tak tam nalej M2T a je to vpohode
Datum: 01. dubna 2009 7:16
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 zdar, oleje stihl jsou do vysokootackovych motoru vetsinou se pouzivaji do motorovych pil apod. co hodne toci M2T je klasicky olej.Takze to m2T je vpodstate jako kdybys do toho motru nalil olej na smazeni!
Datum: 01. dubna 2009 7:14
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 Zdarec draci.. Mam v necem trochu nejasno...kdyz chci povolit spojkovej kos u 555 (abbych moh rozpulit motor) a von se mi toci i kdyz hejbu z razenim(ktery se ale porad vraci do stredovy pozice) takze to nejde nejak zarazit.. je problem v prevodovce, nebo to je spravne ze to zustava porad uprostred to razeni?...a jakou metodou to kdyztak zachytit a povolit (tu spojku kos) zkousel sem to ruzne blokovat drevenyma spaalikama, abych neposkodil kartery atd..ale to dycky proklouzne a matice je stale utazena..dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 14:17
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 jojo, odjistena je jen je pekne znicena.. ale sekundaro uz nekdo sundal..pokusim se
Datum: 01. dubna 2009 14:17
Jméno: standa
IP: uživatel5663
Datum: 01. dubna 2009 11:54
 Vem si měděnou tyčku zařaď jedničku a měděnou tyč jak se to bude točit při povolování nech opřít do zubů sekundárního kolečka proti karteru.....a zaber..  MAtice na koši máš doufám odjištěnou (pojistný plech...) Nemusí bejt jen měĎ může to bejt i hliník ale něco měkkýho no....
Datum: 01. dubna 2009 9:18
Jméno: blondmen
IP: uživatel5661
 zdrawim všechny,,,,,,,prosím přidejte se do mé ponorky....kdo se přida at se mi ozve na mail blondmen@seznam.cz a bude odměna \r\nwww.wohnout-ponorky.cz/49d1f84c254c0 dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 11:56
Jméno: standa
IP: uživatel5663
Datum: 01. dubna 2009 11:56
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Zdarec,daji se nekde sehnat nove rafky vcetnu stredu na 555 nebo zvlast predem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 20:31
Datum: 01. dubna 2009 20:31
Datum: 01. dubna 2009 20:30
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Piskovani sem videl ale tu tvou masinku ne.
Datum: 01. dubna 2009 20:11
 Prostě napiš tryskání nebo pískování v googlu a vyber si
Datum: 01. dubna 2009 20:06
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Mas nejakej odkaz ? Jeste jsem to nevidel rad bych na to kuknul dik
Datum: 01. dubna 2009 19:58
 Ne nejsou to spreje... Je to zařízení, které se připojuje ke kompresoru (něco jako stříkací pistole). Korund je materiál který se používá například na brusné papíry. Balotina jsou skleněný kuličky...
Datum: 01. dubna 2009 19:08
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Nejak nechapu, na to jsou i nejaky spreje nebo neco takovyho?
Datum: 01. dubna 2009 19:02
Jméno: standa
IP: uživatel5664
 vidíte to....no....a on pak po me chce abych mu delal motor v bilejch rukavičkách.....
Datum: 01. dubna 2009 18:47
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 01. dubna 2009 18:35
Datum: 01. dubna 2009 18:29
 Dělám si to sám  . Stačí počáteční investice a když budeš chytrej a šikovnej tak s málo materiálu uděláš spoust práce.
Datum: 01. dubna 2009 18:28
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 To pouchaz: a u koho delas piskovani?
Datum: 01. dubna 2009 18:23
 Tak tak, jak píše standa pískování je pískování.  Na středy kol mám připravenj následijící postup: Opískovat korundem zrnitost 60, potom to vemu balotinou zrnitost 120 a nakonec hadrovým kotoučem a brusnou pastou na hliník do vysokého lesku. Po te jen ovčí vlnou přeleštit. Plánuju že jeden střed mi bude takhle trvat cce 3 hodiny. Cena za oba je cca 200 kč.
Datum: 01. dubna 2009 18:10
Jméno: standa
IP: uživatel5664
 ciste jen dratenym kartacem na vrtacku....stoji 30,- ....takovej ten do konusu....... Jawan21 rikal ze je dobry do toho strikat wédéčko.....ja to obcas zalil benzinem z fichtla...a vysledek supr
Datum: 01. dubna 2009 17:07
Jméno: kalda
IP: uživatel3517
Datum: 01. dubna 2009 13:12
Jméno: standa
IP: uživatel5663
 nevim   ja to lestil....Pouchaz pískoval  Ale stejny to neni...... kola bych spise lestil....precijenom ta balotina ztmavne i kdyz na ni sahnes spinavou rukou......
Datum: 01. dubna 2009 11:04
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 A nevis kolik vyjdou opiskovat ty stredy?MOje stredy nejsou zadny zazrak na 555 jsem dal kola z 21 ale to neni vono.
Datum: 31. března 2009 22:26
Jméno: standa
IP: uživatel5657
Datum: 31. března 2009 22:10
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Jaj dik Stando, bohuzel Slovaky nemam v oblibe, a jetse k tomu tuhle stranku.A jak od nich dostaneme zitra klepec tak tam muzou dat i 6000,-
Datum: 31. března 2009 22:04
Jméno: standa
IP: uživatel5657
 jj..... motoren.sk maj komplet kola....ale priprav si poradnej balik penez........
Datum: 31. března 2009 21:58
Jméno: Peca
IP: uživatel3035
 Nazdar Draci, mám takovej docela velkej problém a nevím jak ho vyřešit. Na Jawě 21 se mi urazila stupačka, ale její konec je v závitu a já nevím jak ji vytáhnout. Je asi 1 cm od okraje celého závitu. Děkuji za každou solidní radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 16:00
Jméno: polo
IP: uživatel4226
 To se mi stalo taky. Celou tu trubičku s tim závitem sem uříz a navařil sem dvě nebo tři matky ted nevim já už tam mám jinej, ale drzelo to dobře
Datum: 01. dubna 2009 16:00
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Vytahovak je jako kdyz takovy sroubek na orech a racnu(tak to mame my) ktery ma opacny zavit tudiz to povolis.Anebo si zajdi do nejake opravny tam maj svarecku a vytahovaky tam budou take
Datum: 01. dubna 2009 7:58
Jméno: Peca
IP: uživatel3035
 Mohl by jsi poslat foto jak vypadá ten vytahovák a kde se dá koupit, jinak svářečku bohužel nemám
Datum: 31. března 2009 22:42
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Nebo vem svarecku nejakej sroub, privar ho k tomu kousku stupacky a normal klicem ho odsroubuj
Datum: 31. března 2009 22:06
 Kup si sadu na vytahování šroubů, dá se nějaká čínská koupit už od 60 Kč na ten jeden šroub ti to bude stačit...
Datum: 31. března 2009 21:47
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci tak jsem mel na fichtloj prectich 0,5 divim se ze to jelo jelo to jako trosku linejsi fichtl tak jsem dal 1,3 a tetka ma odpich ze muzu pustit prudce spojku a rozdejchato ale porad resim problem ze to nechce jit dootacek z malejch otacek proste se to dusi tak to musim roztlacit a pak to rozchodi a tahne mozna mam moc bohatou smes mam cernou svicku tak skusim. To nechapu nejdriv se mi snizzi sama hladina a pak se zmensi odtrch tim padem to zapalovalo pozde taky to kuli tomu studeny neslo dootacek
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 9:20
 Podle mě máš ten předstih nastavenej blbě...  Protože o tom píšeš jak kdyby to byla něaká tipovačka.....sundáváš hlavu při ladění předstihu...?
Datum: 01. dubna 2009 9:20
Jméno: standa
IP: uživatel5657
 reknu ti jednu vec.....dej na kladivka 0.45,predstih 1.7 ,odtrh na svici 0.4vycisti karbec,sniz hladinu,dej níž jehlu a napis jak to jede......
Datum: 31. března 2009 22:12
Jméno: kubiczek
IP: uživatel1058
 cerna svicka = bezna praxe, spis vycisti karbec, zkotroluj inducku a nezapomen vycistit kladivka
Datum: 31. března 2009 21:42
|



|