slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  179  180  181  182  183  184  185  186  187  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Dominik Jawak      IP: uživatel16767    
Nazdar hele nedavno ksem nasel ze se ma na klakson u fichtla usmernovat napeti ne na jednom foru byla zminovana jakasi dioda a nevite nahodou jaka to je dioda presne ? Typ atd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2014 10:17
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
koukni na klakson pokud je na nem napsano 6V tak tam tu diodu dej pokud 12V tak je dioda uz v klaksonu
 
 
Datum: 04. února 2014 10:17
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Scorpio: i ve schématu zapojení je nakreslená
 
 
Datum: 04. února 2014 0:00
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Jestli ona to nebude mrška dioda usměrňovací :-D. Flákni tam 1N4007
 
 
Datum: 03. února 2014 13:14
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych tam nic nestrkal.. Zapoj to podle schématu..
 
 
Datum: 03. února 2014 12:54
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel11109    
Dotaz: Sériový mustang. Zapalování seřízené, hladina v karbci po zatlačení lícuje s vrškem plováku. Nový vzduch. filtr, airbox s rovnou hliník. trubkou. Trysky originál (hlavní 68). Kompresi má motro slušnou. Ale nejede, jak by měl. Když vyndám za jízdy tu hadici od vzd. filtru, tak najendou ožije. Co s tím? Zkusit jinou trysku, jestli tuhle nikdo neprovrtal, zkusit jiný filtr, jestli tenhle neni moc "hustý", snížit hladinku v plovákovce? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2014 21:54
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel11109    
Nevím, jestli je to pochopitelný. Ale tu trysky, co byla převrtaná, jsem vyhodil a dal tam originál nezprasenou...
 
 
Datum: 03. února 2014 21:54
 
 
 
 
Jméno: jin      IP: uživatel16483    
To je supr snad to jede víc než kdykoli jindy. Chtělo to víc vzduchu zdarma a ty to mu dáš víc benálu za 38,-L
 
 
Datum: 03. února 2014 21:44
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
"Záhada" vyřešena... převrtaná hlavní tryska. Už to jede pěkně plynule.
 
 
Datum: 03. února 2014 20:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
já musel u 21 laborovat s dírama v airboxu... filtr jsem měl novej, všechno čistý, seřízený, motor po podctivý GO, ale furt to bylo bohatý... nakonec jsem zboku víčka airboxu navrtal asi 2 díry 12mm...
 
 
Datum: 03. února 2014 13:19
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je jednoduchy když to jede špatně a odděláš filtr a najednou jede tak čím to asi bude ? filtrem
 
 
Datum: 03. února 2014 12:49
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel11021    
Motor v poradku, nova gufera, vule krouzku 0,3mm, komprese slusna, valec bez znamek opotrebeni. Hlava zabrousena... Po praci si s tim pohraju, vyzkousim i jiny karbec, trysku, jestli tahle nebyla prevrtavana. Vrtat chobot je prasecina.
 
 
Datum: 03. února 2014 11:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16769    
moc opotřebený motor či karburace mimo tabulkove hodnoty .... skusit seřídit chudší směs anebo krajně navrtat ten chobot aby tam šlo víc vzduchu
 
 
Datum: 03. února 2014 10:52
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel11021    
Vyfuk je perfektne vycisteny a utesneny...
 
 
Datum: 03. února 2014 10:33
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16768    
zasrany výfuk schválně si šahni do svědomí jak pečlivě si ho kontroloval prostě se ti neodvede stará směs z válce a je to bohatý......krajní případ prostě navrtat šedou hadici od airboxu cca 3MM vrtákem a klidně 2 3 díry.... to pokud už jawa vule motoru postoupili za možnosti seřízení
 
 
Datum: 03. února 2014 8:43
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus ten vzduchovej filtr a uvidíš
 
 
Datum: 02. února 2014 23:37
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2014 15:44
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fotha je zo stranky Black crow car education system, nasledne som dal na tú madarskú stránku
 
 
Datum: 03. února 2014 15:44
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16768    
stranka je z madarska motor ořezanej pařes a proste pustíš to z kopce a jedeš ...a az budeš muset zastavit nohou smačkneš chcípat na tapku a budeš muset dofat že to bude stačit a vzdechlej motor tě zastaví včas nejni to zas tak blbe vymyšleni v nouzi prostě seskočíš
 
 
Datum: 03. února 2014 8:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to by me zajímalo jak na tom jezdil :-D
 
 
Datum: 02. února 2014 22:39
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel13128    
zdravim všechny mám dotaz lakuju jawu 20 a chci se zeptat jakou barvou mám nalakovat nádrž červenou nebo bílou. díky za odpovědi :-)rn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2014 11:44
 
 
 
 
Jméno: vcolkin      IP: uživatel16538    
original bola biela ale môže byť aj červena, stejne ju nevidno :-)
 
 
Datum: 03. února 2014 11:44
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no pokud máš celej rám červenej tak červenou, pokud je jen v základu tak taky základem :-)
 
 
Datum: 02. února 2014 20:36
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Sraz fichtlařů Sušice - červenec 2014. Zdravím, slyšel jsem o chystaném neoficiálním srazu v Sušici (Plzeňský Kraj). Datum ještě upřesním, spanilá jízda šumavou. Čim víc lidí dorazí tim líp, proto píšu s předstihem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2014 10:01
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to mám zájem. dík za info ;-)
 
 
Datum: 03. února 2014 10:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci! Chtěl bych se omluvit drakovi Marcek90, smazal jsem mu jeden příspěvek. Proč? Bohužel při vložení odkazu z googlu se celý pokec poněkud roztáhne, a pak mi lidi píšou, že se jim to špatně zobrazuje atd. Proto takové dotazy v zájmu většiny musím vymazat. Tím bych chtěl apelovat i na ostatní draky: Nevkládejte odkazy na google. Existují různé zkracovače odkazů atd, takže pokud budete chtít vložit odkaz z googlu, tak je prosím použijte. Případně pokud najdete obrázek na googlu, tak si rozklikněte stránku, na které ten obrázek je uložen, pak na něj klikněte pravym tlačítkem, a dejte Kopírovat adresu obrázku. Díky za pochopení! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2014 9:21
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná by Sesa mohl zaúkolovat tvůrce stránek aby tohle v kódu webu ošetřil. :-)
 
 
Datum: 03. února 2014 9:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16763    
Máš u mě za odměnu dva bludišťáky,já z toho úplně kvetu :-D
 
 
Datum: 02. února 2014 20:56
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdar, děkuji za upozornění to jsem nevěděl, tak se vám moc omlouvám.
 
 
Datum: 02. února 2014 18:27
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdar draci, prosím vás o radu budu renovovat svého pionýra jawu 20. A potřeboval bych vědět kod barvy bíle a vínově červené,dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2014 19:18
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám barvy: ral 3004 a ral 1015 myslím že to je červená višeň a slonová kost.
 
 
Datum: 10. února 2014 19:18
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel13128    
jinak sem ti našel číslo té bílé barvy 1026
 
 
Datum: 03. února 2014 15:53
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
jury dík za tu červenou, ale ta slonová kost se mi zdá taková moc do béžové,uvidím co mi poradí ostatní.
 
 
Datum: 02. února 2014 19:33
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel13128    
číslo červené je 8850 a já lakuju zbytek sloní kosti :-)
 
 
Datum: 02. února 2014 19:04
 
 
 
 
Jméno: manouš      E-mail:      IP: uživatel16764    
Ahoj šikulové, mam dotaz ohledně ČZ 250/455. Sehnal jsem před dvěmi lety tuhle mašinu a zrenovoval jsem ji. Jenže se potýkám sproblémem, na trojku to občas udělá šerednej kravál nejspíš v motoru, zní to jako když si škrtnou šeredně zuby o sebe, ale když jsem měl rozpůlený motor tak nic omletýho nebylo a vydlička sjetá taky nebyla. Na pohled vydlička se tvářila, že má pravý úhel. Co stím? Musím stejně rozpůlit motor, protože mi s převodovky prosakuje olej čím dál víc. Použil jsem totiž silikon i papír a to byla asi chyba, dám samotný silikon, snad nebude problém s malou vůlí :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2014 11:45
 
 
 
 
Jméno: manouš      IP: uživatel16764    
Omlouvám se, chtěl jsem napsat válečkové, že tam nepatří. Valivé samozdřejmě, jaké jiné :-D ale kuličkové!! Tak tetka nevim jestli jsem popletl jenom já sebe a nebo jste to popletli taky :/ Má tam snad být někde válečkové?? V knížce jsem nic takového myslim nenašel eště se podívám projistotu. Původně byli na hřídeli kliky, ale prý to tam dávali někteří dotatečně pro delší životnost, myslim že je to nesmysl, tyhle loža snad netrpí a dal jsem tam kuličkoví ty nejkvalitnější co mě dali. Jen nevim jestli jsem tam dal se správnou hodnotou, myslim vůlí, nebo co se tam rozlišuje?!
 
 
Datum: 06. února 2014 11:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klika i hlavní hřídel jsou uloženy ve valivých ložiskách. Docela by mně zajímalo, co jsi tam místo nich dal.
 
 
Datum: 03. února 2014 11:36
 
 
 
 
Jméno: manouš      E-mail:      IP: uživatel16764    
Tam snad valiví loža nikam nepatří!?? Byli na klice, ale dal jsem vše podle knížky a nikde tam valiví psaný nebyli! Je to knížka přímo na tenhle typ. Mam tedy na hlavní hřídel dát valiví?
 
 
Datum: 03. února 2014 9:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16765    
říká ti něco axialní vule hřídelu? hlavně předlohy nastuduj si dočkala a najdi hodnoty pro převodovku čz ....prostě hlavní hřídel je ve valivích hřídelu bez vule ale problem je s předlohou která je na futrech jejíš čela se oleštují ....až to rozpulíš dej tam jen předlohu a kartery zavři na 2 šrouby a u otevřeneho futra změr o kolik se posouvá pokud je to víc jak 02mm je třeba tam dát podložku z planžety aby vule byla ok
 
 
Datum: 02. února 2014 19:02
 
 
 
 
Jméno: bedy      IP: uživatel12628    
zdar nechce se mi kupovat furt nový lanka , mám jich doma aspon 30 a moje otazka zni jak opravujete bowdeny . co je potřeba mít . je nějaká sada, kdyžtak napište vše. BEDY (proc je fichtlkramek nakej divnej ) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2014 19:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16763    
To že někomu nadměrně praskaj lanka znamená,že má něco špatně. Já když už utrhnu plyn,tak tam rozmáčknu čtyřku matku a dopiluju to,aby vlezla do háčku v rychlopalu,ale to samo o sobě je už na houby,to je tak na rok,pak to zas uletí. Hodně jsem trhal zadní brzdu a tam jde dokonce šestka matice... Spojku opravuju pětkou maticí (není to vidět,mam plné páčky) ... Popravdě jsem dohromady od 12 let koupil na svý motorky tak 6 lanek :-D a většinu furt opravuju :-D až když je krátký tak ho vyhodim...
 
 
Datum: 02. února 2014 19:14
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Kam se to vleze, tam rozklepnu matku, většinou M4. Tam, kde je potřeba přesný tvar roztřepím konec lanka, cca 2mm a po řádném prohřátí zacínuji. Trafopájkou to nejde, chce to hořák..
 
 
Datum: 02. února 2014 19:00
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě lanka drží tak 3 roky, i když brzdový lanka drží dýl ty sem ještě neměnil, ale plynový tolik nevydrží, občas nevydrží spojkový.k tý opravě - já spravoval zatim jenom plynový to jde dobře a stačí na něj použít kousek elktrikářský svorky(čokoláda), a pak to jenom uzpůsobit aby se to vešlo do rychlopalu
 
 
Datum: 02. února 2014 18:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co s těma lankama děláte? :-D
 
 
Datum: 02. února 2014 17:57
 
 
 
 
Jméno: maniak      IP: uživatel16764    
mám ten samej problém hlavně se spojkovým lankem :-( Asi se mrknu po lanku na novou motorku který by šlo dát na jawu
 
 
Datum: 02. února 2014 17:16
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar potřebuješ pájku a cín, FK je upravenej tos tady asi dlouho nebyl
 
 
Datum: 02. února 2014 16:51
 
 
 
 
Jméno: sdfda      IP: uživatel12656    
Kdyz se prevrtava karburator,dejme tomu na 18,5mm ...vrta se jen difuzor nebo i druha strana ke kolinku ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2014 18:56
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Dejme tomu, že si napřed vyjasníš základní pojmy a potom budeš něco upravovat.. :-) Jinak, Standa Ti poradil, chce to nachystat prostor a pak vzít hmotu.
 
 
Datum: 02. února 2014 18:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16763    
Pozor! Difusor má být nejužší místo v sání,takže to je odpovědí,karburátor musí být rozšířen v celém těle.,vzadu širší. A současně se musí i upravit sací koleno a to poměrně razantně. Navíc se karburátor nemá vrtat trauf,ale má se udělat excentricky extra každá strana ... To je teorie ... V praxi stačí vyklepnout komínek jehly,vystředit karbec do osy vrtačky, pevně upnout a na hulváta to projet výstružníkem 18,5,,,ale je zde nutné opravdu upravit i to sací koleno,hlavně v ohybu zajistit větší průtočnou plochu než je plocha kruhu o průměru 18,5mm ... Aby tam byla alespoň průtočná plocha odpovídající kruhu o průměru 19-19,5mm... Pak to bude fungovat ... Ať se daří...
 
 
Datum: 02. února 2014 14:57
 
 
 
 
Jméno: cikikus      IP: uživatel16538    
Neviete niekto RAL odtien tejto zelenej? http://imgupload.sk/viewer.php?file=rou3g61ehzh6tm3qa7ym.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2014 13:13
 
 
 
 
Jméno: cikikus      IP: uživatel16538    
Dik
 
 
Datum: 02. února 2014 13:13
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
už to tu někdo řešil nejblíž má k tomu Ral 5018
 
 
Datum: 02. února 2014 13:11
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel13794    
čus , mám motor Jawa 250 panelka , tříložiskový , ale sprasklým karterem , ale mám možnost mít ten samý karter ale dvouložiskový, půjde to přehodit ?? budou nějaké komplikace ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2014 19:05
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Teoreticky to jde, vše je stejné jen u levého karteru s dvěma ložisky je rozšířen hliníkový odlitek, kde se vkládá druhé ložisko a labyrint. Takže klika, spojka, vše je totožné. Ale jak jistě víš, kartery by měly být párové. Ale pokud je dáš k sobě a závity sedí k dírám a těsnící plochy sedí na sebe, můžeš to použít..
 
 
Datum: 02. února 2014 19:05
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ložiska na kliku Čezeta 502 ,,prase" - podle manuálu jsou na prase 502 ložiska: 6305 (pravá strana 1ks) 6304 C3 (levá strana 2ks). Docela mě zarazilo že na jedné straně kliky je klasické ložisko a na druhé C3 je to normální? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2014 21:47
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
f - C36 ma ještě navíc k provozní vůli tišší chod - dalo by se to označit C3 P6
 
 
Datum: 02. února 2014 21:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
f: Takové označení ložiska skutečně existuje a používá se.
 
 
Datum: 02. února 2014 18:43
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Každému mu by mělo dojít, že tam musí být C3, když je na jedné straně ložisko s větší vůlí, je nesmysl dávat ložisko se standardní vůlí na druhou stranu.. Vůle C36 neexistuje, je to tedy chyba a má tam být C3..
 
 
Datum: 02. února 2014 18:38
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak v jiném manuálu je skutečně C36 což je v podstatě C3 :-) njn chyba tisku - zdálo se mi to divný...
 
 
Datum: 02. února 2014 17:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já konkrétně našel 6305 C36 a 6304 C3. V katalogu se občas vyskytnou chyby. Na kliku bych dal jednoznačně C3 ložiska...Původní ložiska nemusí mít viditelné označení. Někdy se to značilo na vnější dosedací ploše jenom slabě, někdy prý vůbec...
 
 
Datum: 02. února 2014 10:17
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, je to verze 502 se startérem, přímo u tohohle píšou 6304C a 6304C3 2x vyndal jsem z toho původní taky bez označení.
 
 
Datum: 02. února 2014 10:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Patří tam C3 ložiska. Já koukal do jiného katalogu ND, a tam je klasicky C3.
 
 
Datum: 02. února 2014 10:04
 
 
 
 
Jméno: MEKENZI ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau Draci chtěl bych se zeptat na jednu věc.Nechal jsem venku na balkoně nádrž z mustanga v které byl benzín a nebyl tam kohoutek paliva ale jenom narvaná hadra.Mohlo se prosím něco stát tomu benzinu ? ten benzin tam byl jen 20 Hodin.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2014 18:39
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
..maximálně ti mohl vytéct :-D
 
 
Datum: 02. února 2014 18:39
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud už ti neodtek přes tu hadru tak se mu nic nestalo :-D
 
 
Datum: 02. února 2014 9:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16763    
Přemejšlej,proč se asi v mrazech pod -20° přilejvá benzin do nafty ?
 
 
Datum: 02. února 2014 7:40
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Zdar draci, koupil jsem babettu 210, po vyčištění karburátoru normálně jede, jen musí být šroubek na vzduch volnoběhu dotažený, tedy nepovolený o 1 - 1, 1/2 otáčky. Když ho povolím, klidně jen o 1/2 otáčky motor začne mít vysoké otáčky, které jdou snížit jen zavřením sytiče. I s povoleným šroubkem volnoběhu(co zvedá šoupátko) to drží otáčky minimálně 1500. Takže co je špatně? Karburátor čistý, svíčka krásně cihlová.. Jede perfektně, jen musí ten šroub být dotažený... Děkuji za rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2014 16:39
 
 
 
 
Jméno: jin      IP: uživatel16483    
Vypadá to že si to někde přisává fal. vzduch. Typnul bych gufero pod elektrárnou.
 
 
Datum: 02. února 2014 16:39
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co jehla? tak nikdo neřiká že to teď nemůže bejt seřízený jenom podle návodu, seřiď si to tak aby to dělalo dobrotu a jelo to dobře
 
 
Datum: 01. února 2014 22:30
 
 
 
 
Jméno: martin993 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, mám problém s Jawa 50/21. Máme v gáraži 3. Můj pionýr nechce vůbec zabrat ve vysokých otáčkách a téměř nejde pořádně vytočit a dost mě to štve. Bráchův oproti mýmu letí jako šílenej, zabere ve vysokejch krásně až to nechápu. Oba motory jsou po výměně pístu a gufer motoru,těsnění apod, komprese vše u obou dobrá. Dnes jsme dokonce zkoušeli postupně přehazovat věci z toho lepšího na toho mýho a nic nepomohlo (komplet karbec, komplet zápalko, filtr, indučka, komplet výfuk, svíčku atd a pořád nic.. pořád nemá záběr ve vysokých otáčkách a nejde skoro vytočit. Mohl by mi někdo zkusit poradit na co se zaměřit a čím by to ještě mohlo být ? Děkuji za nápady a dodám že předstih a odtrh byl nastaven u obou případech. Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2014 12:37
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je polskej
 
 
Datum: 02. února 2014 12:37
 
 
 
 
Jméno: martin993 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě poslední dotaz jak poznám že mám polskej válec ? :-D kupoval jsem ho myslim tady http://www.extremebike.cz/www-extremebike-cz/eshop/1-1-Jawa/1-2-Jawa-50/5/17-Valec-s-pist-Jawa-50 - snad to nebude bráno jako reklama. Díky za odpověd
 
 
Datum: 02. února 2014 11:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16763    
To jestli máš polskej válec je vcelku podstatná informace. Ty horší jedou mizerně. Ty lepší jsou na tom krapet líp,ale seriovka s českym válcem tomu ujede ... Takže zvednout prdel od kompu a jedu,jedu ... Bylo tu vznešeno hafo dotazů a návrhů k řešení a zatím bez tvoji odezvy...tak začni makat kámo,ve vidlích v ovládacích panelech toho fichtla neopravíš ... Čest práci ...
 
 
Datum: 02. února 2014 11:25
 
 
 
 
Jméno: martin993 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Benzínu jde dost ale pro klid duše dám hadičku a novej filtřík co mam přichystanej, můj filtr box je bez dir a bratrův s jednou na straně jinak klasická trubka ze spod, s jeho to jelo o malinko lépe, trysky jsem zkoušel asi 3 a nepomohlo a zarostlej vyfukovej kanal nvm jak poznám ale můžu zkusit bratrův válec protože oba máme stejný písty 2 kroužek se stejným rozměrem (základ 38) a dávali jsme je tam ve stejnou dobu.. maximálně že bych já něměl ještě ten svůj zajetej.. a nebo ten polskej šhit :-D
 
 
Datum: 02. února 2014 10:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16763    
Celou dobu tušim kravinu v podobě filtrboxu jen s jednou dírou,totálně rozvrtaná tryska nebo totálně zarostlej vejfukovej kanál a nebo koleno...či přesazená vačka a podobně... Akorát je nedostatek informací...těžko říct... Taky to muže bejt jen nízká hladina... A nebo už přejetej motor...
 
 
Datum: 02. února 2014 10:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Furt nevíme, jestli je tam toho benzínu dost. Pokud špatně teče, tak nějaké přeplavování karburátoru nepomůže :-) Je to jen jedna z tezí, zatim ale nebyla vyvrácena :-D Může to být samozřejmě něčim uplně jinym...
 
 
Datum: 02. února 2014 9:52
 
 
 
 
Jméno: martin993 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
toho benoše tam fakt jde dost :-) i když při jízdě namačkávám ve vysokých tak ho tam stejně nedostanu :-D S tím válcem a výměnou pístu to není špatnej nápad jen se do toho bratroj vůbec nechce :-D Ale asi nic jinýho nezbyde... taky myslíte že by to mohla dělat vyběhaná klika ? i když ty máme vyběhaný asi všichni 3 :-D
 
 
Datum: 02. února 2014 9:45
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky sem myslel ten benzín ale prej je ho dost
 
 
Datum: 02. února 2014 9:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vsázim jedno pivo na špatně dotejkající benzín do karburátoru :-D
 
 
Datum: 02. února 2014 9:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16763    
Tak přehoďte válec,píst a hlavu. Když ti to na ten jeho poletí,tak je tvuj válec mizernej...pokud to pojede mizerně i s jeho válcem tak máš mizernej spodek motoru...
 
 
Datum: 02. února 2014 7:49
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co nějaká základní věc se kterou počítáš že je v pořádku? ložiska, přidříno, blbě zajeto, máš píst šipkou k výfuku? nečouhá ti těsnění pod příbrubou sání moc do sacího kanálu? co to dělá bez vejfuku?
 
 
Datum: 01. února 2014 23:43
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to to dej radši mě si to nějak opravím :-D
 
 
Datum: 01. února 2014 23:03
 
 
 
 
Jméno: martin993 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi nezbejvá než ho hodit do potoka a vykašlat se na to :/ :-D bratranec má taky 21 tku a sice nemá takovej výkon jako bratr ale tah ve vyšších otáčkách má a vytočit mu jde oproti mě :/ asi co kus to originál nebo nevim :-D
 
 
Datum: 01. února 2014 23:01
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak já už nevím :-D
 
 
Datum: 01. února 2014 22:58
 
 
 
 
Jméno: martin993 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já dával komplet válec s pístem (snad to není ten polskej jak se tu o něm často mluví :-D) a brácha jen píst a válec měl dobrej, nakej magor před ním tam dal píst bez kroužků se špatným rozměrem a svíčkou s dlouhým závitem :-D , tak jen dokoupil pístní sadu a měl vystaráno :-D
 
 
Datum: 01. února 2014 22:45
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a proč ste vyměnovali píst nemáš třeba špatnej válec nejsou tam někde rýhy nebo nepotřebuje už výbrus
 
 
Datum: 01. února 2014 22:22
 
 
 
 
Jméno: martin993 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nene předstih jsem si označil jak mám u sebe a jak u něj a jeho zapalko jsem pak posadil tak jak jsem měl já.. každopádně je to divný tam kde já končím (tzv musím přeřazovat) tam on teprv začíná a vytáčí motor daleko dál.. já mám problém roztočit dvojku :-D tak nevím..
 
 
Datum: 01. února 2014 21:06
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16762    
ty maš na 2 motorech uplne stejný hodnoty předstihu???? vždyt už z výroby co kus to originállza mě nastavit předstih tzv jízdní zkoušku prostě vyhodit víko ze zaplka a udelat risky na statoru a karrteru a zkoušet jak to jede...... vždy ale nastavuješ 1 věc nikdy ne 2 na raz rozladil bys to... a šmudlo hraj si .....při víkonovém ladění rozhuduje víkon ne tabulky.....
 
 
Datum: 01. února 2014 20:45
 
 
 
 
Jméno: martin993 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
právě si myslím že benalu tam jde až až když je svíčka cihlová a kolem do kola černá ? nebo se pletu ? Každopádně to vyzkoušet můžu :-) to jsem nezkoušel, ještě náký nápady co vyzkoušet ? :-)
 
 
Datum: 01. února 2014 20:38
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tam zkus hodit jenom hadičku bez filtru a nebo střikni pod svíčku benzín a hned to zkus vytočit
 
 
Datum: 01. února 2014 19:58
 
 
 
 
Jméno: martin993 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
benzínu tam jde si myslim dostatek i když nepopírám že starej palivovej filtřík není zasranej :/ ale fakt mi přijde že jsem vyzkoušel už vše :-( nikdo se s tím nesetkal ? jinak kladívka kondenzátor novej apod svíčka nová N17 i N15 na obojí to samé..
 
 
Datum: 01. února 2014 19:52
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je tak většinou a to pokud s stím nepohraješ a nejdeš kousek po kousku tak na to nepřijdeš
 
 
Datum: 01. února 2014 19:45
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kurňa to je hlavolam, to bude nějaká p**ovinka,
 
 
Datum: 01. února 2014 19:42
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a není tam rez nebo nějakej bordel a nemáš ucpanej palivovej filtr nebo ho danej obráceně
 
 
Datum: 01. února 2014 19:38
 
 
 
 
Jméno: martin993 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
benzínu tam je právě dost když zamáčknu plovák tak jakorád to s ním lícuje není benzín nad ním
 
 
Datum: 01. února 2014 19:32
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a když odmontuješ víčko plovákovky je tam dost benzínu nebo je na suchu
 
 
Datum: 01. února 2014 19:24
 
 
 
 
Jméno: martin993 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s originálem to má větší spodek ale na vrchu taky nejde vynechává apod a to je dekarbonovanej :-( tak nevím po čem ještě jít..
 
 
Datum: 01. února 2014 19:15
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tam dej originál výfuk a bude to dobrý
 
 
Datum: 01. února 2014 19:03
 
 
 
 
Jméno: martin993 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
falešnej vzduch to nebude všude to těsní a volnoběh vše drží, svíčka je cihlová a kolem černá. 2 zářez na jehle a tryska klasika 68, mám k tomu i výfuk hikone a že by šel víc do otáček se mi nezdá spíš je to horší :-( jinak sekundár 11z kolečko. Fakt si s tím už nevím rady :-(
 
 
Datum: 01. února 2014 19:01
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
ahoj, může ti to někde brát falešnej vzduch, takže směs je chudá, a co ložiska a klika? točí se volně?a nebo můžeš mít bohatší směs, to pak kolikrát taky nechce jít tolik do otáček . . .
 
 
Datum: 01. února 2014 18:53
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel15390    
prosim babettare...http://imgur.com/ge79skH&pWIa0wm v tomto odkazu jsou dva obrazky a potrebuju videt jestli tady ma SESA polozky cislo 12 , 13 , 22 chtel bych vedet jaky je mezi nima rozdíl. Rozmery nejsou napsane v prirucce.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2014 18:52
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
http://imgur.com/ge79skH&pWIa0wm .. Číslo 12, 13 jsou ocelové podložky, nízké, označovány někdy jako vymezovací. Dají se koupit v lepších prodejnách se spojovacím materiálem, číslo 22 je kroužek, nikoliv podložka, který dotlačuje o kroužek. Každá podložka je jiná.. Na FK se neorientuji, č. 12 http://www.motokramek.cz/dily-babeta-motor-podlozka%20pod%20buben%20uplny/ č. 13 http://www.motokramek.cz/dily-babeta-motor-podlozka-rozbehoveho%20bubnu/
 
 
Datum: 02. února 2014 18:52
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel15390    
http://imgur.com/ge79skH&pWIa0wm
 
 
Datum: 31. ledna 2014 23:36
 
 
 
 
Jméno: Louis Patch      IP: uživatel11667    
Ahoj, chci se zeptat na pár věcí ohledně pařeza 550. Budu ho teď kupovat a v pionýrech se nevyznám. Je motor úplně stejnej jako u 555 a 05ky, nebo jsou tam nějaký rozdíly? Jak pařezí motor trochu upgradovat? Musí se vyměnit i píst, když bych chtěl dát válec z 21ky? Dík bejci! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2014 20:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16763    
Ty ráfky v barvě jsou sice asi origo,ale hnusný. Nešetři a dej chrom,je to pak pecka ...jinak motor j05 je dárce opravdu skoro všeho krom kliky...
 
 
Datum: 02. února 2014 20:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16765    
kola sehnad pekny a do praskoveho laku s nima v chromu na 5550 nebyli ..jinak motor 05 je vhodným zdrojem dílu ma modernejší klikovku a spojku a všechna jiná střeva....
 
 
Datum: 02. února 2014 19:12
 
 
 
 
Jméno: Louis Patch      IP: uživatel11667    
Díky za info. Asi ho teda nechám tak jak je, stejně mám na ježdění jiný stroje. Nepůvodní jsou tam akorát kola s velkejma bubnama právě asi z 555 a chybí spodek pršíček jinak originál.
 
 
Datum: 01. února 2014 23:02
 
 
 
 
Jméno: pepin      IP: uživatel16761    
Zdar jak sviňa,550ka má trochu jinej válec a to,že má menší všechny kanály,jinak je motor úplně stejnej,na válec s menšíma kanálama se dává levostranej karbec,pravostranej karbec se dával na 550ky až kernkonci výroby,ale to tam dávali už válce z 555ky,které měli větší kanály.Proto vznikají problémy,že to špatně jede,nechytá apod.,když se to všelijak kombinuje.Jinak kolečko má pravdu,nijak bych pařeza rnneupravoval,dal bych ho radši do origo stavu.
 
 
Datum: 01. února 2014 14:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus. Motory 550 a 555 jsou tušim až na válec a karburátor shodné. 05 už měla jiný motor. Upravovat jde všechno...ale je to veterán, a jak se řiká: Z hovna bič neupleteš...a když upleteš, tak nezapráskáš...a když zapráskáš, tak leda sebe...Takže 550 bych si nechal jako hezkého veterána v origo stavu, a na úpravy bych si pořídil spíše nějaký novější typ.
 
 
Datum: 01. února 2014 9:04
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ráfeky PIO. zdravím vás, s jakým ráfkem máte lepší zkušenosti - nejlépe cena/výdrž . Levnější Taiwan: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rafek_1_60x16_1_5mm.html Nebo raději dražší Indie http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rafek_1_60_x_16.html ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2014 9:03
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám ty dražší, protože to nechci přeplétat každý rok. Ujeto 3000km a bez problémů.
 
 
Datum: 01. února 2014 9:03
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel14509    
Omlouvám se za dotaz trochu mino, ale.. nevíte, čím by mohlo být, že mi z ničeho nic přestaly chodit sms na můj tel. Nokia C5_00, odesílateli se normálně ukáže doručenka, ale na mém telefonu nic není.. Odesílat jdou v pohodě, ale od ostatních mi nepřijde nic. Jinak paměť plná není. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2014 10:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16763    
Nokia s příchodem chytrejch telefonů rezignovala,zahoď Nokii a kup si Samsung s androidem 2,3,4 - to funguje a nesere se to jak blbej "symbian" ... Dotykáčum sem se taky dlouho bránil,ale dnes už bych bez něj byl jak bez ruky... jen je to o zvyk... K opravě - zkus to,buďto bude stačit přeinstalovat soft za 2 kila a když ne,tak nastane to co popsal kraken,vrátí ti opravený telefon za cenu nového ve stavu šrotu,jen v tom bude jiná základovka... Známej telefony dělá a vim od něj že se s tim moc neserou...zkusí soft,pak fén či troubu a když nic tak základovku a čest práci ... Ale já si myslim že to bude SIMkou ... já mam taky takovou pradávnou,trochu zlomenou a vydřenou a občas blbne... U starýho mobilu kterej jel jen v GSM se občas dalo nakurvit centrum SMS zpráv a pak smsky nechodily..
 
 
Datum: 02. února 2014 10:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
vyplatí se to , měl jsem telefon KO ani jsem ho nezapnul a v servise mě ho přeinstalovali asi za 250,- a ted 2 roky chédí bez problémů
 
 
Datum: 02. února 2014 9:38
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
smysl mého příspěvku byl poměrně jasný, vykašlat se na nepodstatný kraviny :-) pokud to řešit chceš, tak prvně nepiš na forum o fichtlech kde tomu všichni rozuměj jak koza matice a začni místo vyprávění něco dělat - v tom telefonu je symbian kterej má svých for dost, tudíž neni problém sehnat na netu firmware a přehrát ho, nebo třeba jen zkusit hard reset, pokud tohle nepomůže, tak je problém v hardwaru a v opravně ti napálej cenu základový desky jelikož nebudou nic zjišťovat a vyměnej jí, přitom jak do toho polezou rozlámou všecky packy co držej telefon pohromadě a vrátěj ti starej-novej rozvrzanej šit s vyjetou baterkou :-) takže buď si pomoz sám, nebo to zahoď, poslední kdo ti s tim pomůže je týpek na infolince :-D , ne poslední je franta s rukama od oleje :-)
 
 
Datum: 01. února 2014 19:36
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel14509    
Kraken33: Jak se to vezme, pokud by pak šlapal, tak se to vyplatí, s tímhle typem jsem maximálně spokojenej, takže není důvod měnit. Dotykáč bych do ruky nevzal a tenhle je fakt dle mých představ. Asi věc názoru, jen mi trochu uniká smysl tvého příspěvku, ale to je zas jiná..
 
 
Datum: 01. února 2014 19:19
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v době kdy už se ani auta pomalu nespravujou bude někdo běhat po opravnách s telefonem, se zbožim který má životnost záruka + tejden :-)
 
 
Datum: 01. února 2014 18:43
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel14509    
Simkou to není, dělá to tak u všech, aj jsem ho zkoušel restartovat a nic... asi ho dám teda někam do servisu, uvidíme co si za to řeknou řeknou..
 
 
Datum: 01. února 2014 18:32
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
než bych volal operátorovi tak bych vyzkoušel sim kartu v jiném telefonu. Tak zjistíš kde je problém. Pak to vyřeš bud s operátorem nebo přehraj software v telefonu.
 
 
Datum: 01. února 2014 18:23
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to sem asi nemohl vědět
 
 
Datum: 01. února 2014 17:22
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus telefon vypnout a zapnout, když to nepomůže, tak je asi chyba v software, takže ho buď nechat v opravně přeinstalovat nebo lepší bude, když telefon zahodíš a koupíš si novej :-)
 
 
Datum: 01. února 2014 16:33
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel14509    
Díky za reakce, fakt jsou k věci!!! Jinak na operátora jsem samozřejmě volal a nic.
 
 
Datum: 01. února 2014 12:55
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná kdybys místo toho dotazu cos napsal zavolal operátorovi udělal bys líp, třeba to budou vědět
 
 
Datum: 01. února 2014 10:50
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám podobnej problém, kolikrát chci nastartovat fichtla, ale né a né chytit :-)
 
 
Datum: 01. února 2014 0:06
 
<  179  180  181  182  183  184  185  186  187  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 2:09:58 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu