Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Dominik Jawak
IP: uživatel16767
 Nazdar hele nedavno ksem nasel ze se ma na klakson u fichtla usmernovat napeti ne na jednom foru byla zminovana jakasi dioda a nevite nahodou jaka to je dioda presne ? Typ atd
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2014 10:17
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 koukni na klakson pokud je na nem napsano 6V tak tam tu diodu dej pokud 12V tak je dioda uz v klaksonu
Datum: 04. února 2014 10:17
 Scorpio: i ve schématu zapojení je nakreslená
Datum: 04. února 2014 0:00
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 Jestli ona to nebude mrška dioda usměrňovací  . Flákni tam 1N4007
Datum: 03. února 2014 13:14
 Já bych tam nic nestrkal.. Zapoj to podle schématu..
Datum: 03. února 2014 12:54
Jméno: .
IP: uživatel11109
 Dotaz: Sériový mustang. Zapalování seřízené, hladina v karbci po zatlačení lícuje s vrškem plováku. Nový vzduch. filtr, airbox s rovnou hliník. trubkou. Trysky originál (hlavní 68). Kompresi má motro slušnou. Ale nejede, jak by měl. Když vyndám za jízdy tu hadici od vzd. filtru, tak najendou ožije. Co s tím? Zkusit jinou trysku, jestli tuhle nikdo neprovrtal, zkusit jiný filtr, jestli tenhle neni moc "hustý", snížit hladinku v plovákovce?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2014 21:54
Jméno: .
IP: uživatel11109
 Nevím, jestli je to pochopitelný. Ale tu trysky, co byla převrtaná, jsem vyhodil a dal tam originál nezprasenou...
Datum: 03. února 2014 21:54
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 To je supr snad to jede víc než kdykoli jindy. Chtělo to víc vzduchu zdarma a ty to mu dáš víc benálu za 38,-L
Datum: 03. února 2014 21:44
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 "Záhada" vyřešena... převrtaná hlavní tryska. Už to jede pěkně plynule.
Datum: 03. února 2014 20:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 já musel u 21 laborovat s dírama v airboxu... filtr jsem měl novej, všechno čistý, seřízený, motor po podctivý GO, ale furt to bylo bohatý... nakonec jsem zboku víčka airboxu navrtal asi 2 díry 12mm...
Datum: 03. února 2014 13:19
 to je jednoduchy když to jede špatně a odděláš filtr a najednou jede tak čím to asi bude ? filtrem
Datum: 03. února 2014 12:49
Jméno: .
IP: uživatel11021
 Motor v poradku, nova gufera, vule krouzku 0,3mm, komprese slusna, valec bez znamek opotrebeni. Hlava zabrousena... Po praci si s tim pohraju, vyzkousim i jiny karbec, trysku, jestli tahle nebyla prevrtavana. Vrtat chobot je prasecina.
Datum: 03. února 2014 11:39
Jméno: pepa
IP: uživatel16769
 moc opotřebený motor či karburace mimo tabulkove hodnoty .... skusit seřídit chudší směs anebo krajně navrtat ten chobot aby tam šlo víc vzduchu
Datum: 03. února 2014 10:52
Jméno: .
IP: uživatel11021
 Vyfuk je perfektne vycisteny a utesneny...
Datum: 03. února 2014 10:33
Jméno: pepa
IP: uživatel16768
 zasrany výfuk schválně si šahni do svědomí jak pečlivě si ho kontroloval prostě se ti neodvede stará směs z válce a je to bohatý......krajní případ prostě navrtat šedou hadici od airboxu cca 3MM vrtákem a klidně 2 3 díry.... to pokud už jawa vule motoru postoupili za možnosti seřízení
Datum: 03. února 2014 8:43
 zkus ten vzduchovej filtr a uvidíš
Datum: 02. února 2014 23:37
Posl.aktualizace: 03. února 2014 15:44
 fotha je zo stranky Black crow car education system, nasledne som dal na tú madarskú stránku
Datum: 03. února 2014 15:44
Jméno: pepa
IP: uživatel16768
 stranka je z madarska motor ořezanej pařes a proste pustíš to z kopce a jedeš ...a az budeš muset zastavit nohou smačkneš chcípat na tapku a budeš muset dofat že to bude stačit a vzdechlej motor tě zastaví včas nejni to zas tak blbe vymyšleni v nouzi prostě seskočíš
Datum: 03. února 2014 8:53
 tak to by me zajímalo jak na tom jezdil
Datum: 02. února 2014 22:39
Jméno: jura
IP: uživatel13128
 zdravim všechny mám dotaz lakuju jawu 20 a chci se zeptat jakou barvou mám nalakovat nádrž červenou nebo bílou. díky za odpovědi  rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2014 11:44
Jméno: vcolkin
IP: uživatel16538
 original bola biela ale môže byť aj červena, stejne ju nevidno
Datum: 03. února 2014 11:44
 no pokud máš celej rám červenej tak červenou, pokud je jen v základu tak taky základem
Datum: 02. února 2014 20:36
 Sraz fichtlařů Sušice - červenec 2014. Zdravím, slyšel jsem o chystaném neoficiálním srazu v Sušici (Plzeňský Kraj). Datum ještě upřesním, spanilá jízda šumavou. Čim víc lidí dorazí tim líp, proto píšu s předstihem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2014 10:01
 tak to mám zájem. dík za info
Datum: 03. února 2014 10:01
 Zdar draci! Chtěl bych se omluvit drakovi Marcek90, smazal jsem mu jeden příspěvek. Proč? Bohužel při vložení odkazu z googlu se celý pokec poněkud roztáhne, a pak mi lidi píšou, že se jim to špatně zobrazuje atd. Proto takové dotazy v zájmu většiny musím vymazat. Tím bych chtěl apelovat i na ostatní draky: Nevkládejte odkazy na google. Existují různé zkracovače odkazů atd, takže pokud budete chtít vložit odkaz z googlu, tak je prosím použijte. Případně pokud najdete obrázek na googlu, tak si rozklikněte stránku, na které ten obrázek je uložen, pak na něj klikněte pravym tlačítkem, a dejte Kopírovat adresu obrázku. Díky za pochopení!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2014 9:21
 Možná by Sesa mohl zaúkolovat tvůrce stránek aby tohle v kódu webu ošetřil.
Datum: 03. února 2014 9:21
Jméno: standa
IP: uživatel16763
 Máš u mě za odměnu dva bludišťáky,já z toho úplně kvetu
Datum: 02. února 2014 20:56
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar, děkuji za upozornění to jsem nevěděl, tak se vám moc omlouvám.
Datum: 02. února 2014 18:27
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar draci, prosím vás o radu budu renovovat svého pionýra jawu 20. A potřeboval bych vědět kod barvy bíle a vínově červené,dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2014 19:18
 já mám barvy: ral 3004 a ral 1015
myslím že to je červená višeň a slonová kost.
Datum: 10. února 2014 19:18
Jméno: jura
IP: uživatel13128
 jinak sem ti našel číslo té bílé barvy 1026
Datum: 03. února 2014 15:53
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 jury dík za tu červenou, ale ta slonová kost se mi zdá taková moc do béžové,uvidím co mi poradí ostatní.
Datum: 02. února 2014 19:33
Jméno: jura
IP: uživatel13128
 číslo červené je 8850 a já lakuju zbytek sloní kosti
Datum: 02. února 2014 19:04
 Ahoj šikulové, mam dotaz ohledně ČZ 250/455. Sehnal jsem před dvěmi lety tuhle mašinu a zrenovoval jsem ji. Jenže se potýkám sproblémem, na trojku to občas udělá šerednej kravál nejspíš v motoru, zní to jako když si škrtnou šeredně zuby o sebe, ale když jsem měl rozpůlený motor tak nic omletýho nebylo a vydlička sjetá taky nebyla. Na pohled vydlička se tvářila, že má pravý úhel. Co stím? Musím stejně rozpůlit motor, protože mi s převodovky prosakuje olej čím dál víc. Použil jsem totiž silikon i papír a to byla asi chyba, dám samotný silikon, snad nebude problém s malou vůlí
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2014 11:45
Jméno: manouš
IP: uživatel16764
 Omlouvám se, chtěl jsem napsat válečkové, že tam nepatří. Valivé samozdřejmě, jaké jiné  ale kuličkové!! Tak tetka nevim jestli jsem popletl jenom já sebe a nebo jste to popletli taky :/ Má tam snad být někde válečkové?? V knížce jsem nic takového myslim nenašel eště se podívám projistotu. Původně byli na hřídeli kliky, ale prý to tam dávali někteří dotatečně pro delší životnost, myslim že je to nesmysl, tyhle loža snad netrpí a dal jsem tam kuličkoví ty nejkvalitnější co mě dali. Jen nevim jestli jsem tam dal se správnou hodnotou, myslim vůlí, nebo co se tam rozlišuje?!
Datum: 06. února 2014 11:45
 Klika i hlavní hřídel jsou uloženy ve valivých ložiskách. Docela by mně zajímalo, co jsi tam místo nich dal.
Datum: 03. února 2014 11:36
 Tam snad valiví loža nikam nepatří!?? Byli na klice, ale dal jsem vše podle knížky a nikde tam valiví psaný nebyli! Je to knížka přímo na tenhle typ. Mam tedy na hlavní hřídel dát valiví?
Datum: 03. února 2014 9:59
Jméno: pepa
IP: uživatel16765
 říká ti něco axialní vule hřídelu? hlavně předlohy nastuduj si dočkala a najdi hodnoty pro převodovku čz ....prostě hlavní hřídel je ve valivích hřídelu bez vule ale problem je s předlohou která je na futrech jejíš čela se oleštují ....až to rozpulíš dej tam jen předlohu a kartery zavři na 2 šrouby a u otevřeneho futra změr o kolik se posouvá pokud je to víc jak 02mm je třeba tam dát podložku z planžety aby vule byla ok
Datum: 02. února 2014 19:02
Jméno: bedy
IP: uživatel12628
 zdar nechce se mi kupovat furt nový lanka , mám jich doma aspon 30 a moje otazka zni jak opravujete bowdeny . co je potřeba mít . je nějaká sada, kdyžtak napište vše. BEDY (proc je fichtlkramek nakej divnej )
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2014 19:14
Jméno: standa
IP: uživatel16763
 To že někomu nadměrně praskaj lanka znamená,že má něco špatně. Já když už utrhnu plyn,tak tam rozmáčknu čtyřku matku a dopiluju to,aby vlezla do háčku v rychlopalu,ale to samo o sobě je už na houby,to je tak na rok,pak to zas uletí. Hodně jsem trhal zadní brzdu a tam jde dokonce šestka matice... Spojku opravuju pětkou maticí (není to vidět,mam plné páčky) ... Popravdě jsem dohromady od 12 let koupil na svý motorky tak 6 lanek  a většinu furt opravuju  až když je krátký tak ho vyhodim...
Datum: 02. února 2014 19:14
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Kam se to vleze, tam rozklepnu matku, většinou M4. Tam, kde je potřeba přesný tvar roztřepím konec lanka, cca 2mm a po řádném prohřátí zacínuji. Trafopájkou to nejde, chce to hořák..
Datum: 02. února 2014 19:00
 mě lanka drží tak 3 roky, i když brzdový lanka drží dýl ty sem ještě neměnil, ale plynový tolik nevydrží, občas nevydrží spojkový.k tý opravě - já spravoval zatim jenom plynový to jde dobře a stačí na něj použít kousek elktrikářský svorky(čokoláda), a pak to jenom uzpůsobit aby se to vešlo do rychlopalu
Datum: 02. února 2014 18:26
 Co s těma lankama děláte?
Datum: 02. února 2014 17:57
Jméno: maniak
IP: uživatel16764
 mám ten samej problém hlavně se spojkovým lankem  Asi se mrknu po lanku na novou motorku který by šlo dát na jawu
Datum: 02. února 2014 17:16
 Zdar potřebuješ pájku a cín, FK je upravenej tos tady asi dlouho nebyl
Datum: 02. února 2014 16:51
Jméno: sdfda
IP: uživatel12656
 Kdyz se prevrtava karburator,dejme tomu na 18,5mm ...vrta se jen difuzor nebo i druha strana ke kolinku ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2014 18:56
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Dejme tomu, že si napřed vyjasníš základní pojmy a potom budeš něco upravovat..  Jinak, Standa Ti poradil, chce to nachystat prostor a pak vzít hmotu.
Datum: 02. února 2014 18:56
Jméno: standa
IP: uživatel16763
 Pozor! Difusor má být nejužší místo v sání,takže to je odpovědí,karburátor musí být rozšířen v celém těle.,vzadu širší. A současně se musí i upravit sací koleno a to poměrně razantně. Navíc se karburátor nemá vrtat trauf,ale má se udělat excentricky extra každá strana ... To je teorie ... V praxi stačí vyklepnout komínek jehly,vystředit karbec do osy vrtačky, pevně upnout a na hulváta to projet výstružníkem 18,5,,,ale je zde nutné opravdu upravit i to sací koleno,hlavně v ohybu zajistit větší průtočnou plochu než je plocha kruhu o průměru 18,5mm ... Aby tam byla alespoň průtočná plocha odpovídající kruhu o průměru 19-19,5mm... Pak to bude fungovat ... Ať se daří...
Datum: 02. února 2014 14:57
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
 Neviete niekto RAL odtien tejto zelenej?
http://imgupload.sk/viewer.php?file=rou3g61ehzh6tm3qa7ym.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2014 13:13
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
 Dik
Datum: 02. února 2014 13:13
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 už to tu někdo řešil nejblíž má k tomu Ral 5018
Datum: 02. února 2014 13:11
Jméno: Pavel
IP: uživatel13794
 čus , mám motor Jawa 250 panelka , tříložiskový , ale sprasklým karterem , ale mám možnost mít ten samý karter ale dvouložiskový, půjde to přehodit ?? budou nějaké komplikace ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2014 19:05
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Teoreticky to jde, vše je stejné jen u levého karteru s dvěma ložisky je rozšířen hliníkový odlitek, kde se vkládá druhé ložisko a labyrint. Takže klika, spojka, vše je totožné. Ale jak jistě víš, kartery by měly být párové. Ale pokud je dáš k sobě a závity sedí k dírám a těsnící plochy sedí na sebe, můžeš to použít..
Datum: 02. února 2014 19:05
 Ložiska na kliku Čezeta 502 ,,prase" - podle manuálu jsou na prase 502 ložiska: 6305 (pravá strana 1ks) 6304 C3 (levá strana 2ks). Docela mě zarazilo že na jedné straně kliky je klasické ložisko a na druhé C3 je to normální? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2014 21:47
 f - C36 ma ještě navíc k provozní vůli tišší chod - dalo by se to označit C3 P6
Datum: 02. února 2014 21:47
 f: Takové označení ložiska skutečně existuje a používá se.
Datum: 02. února 2014 18:43
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Každému mu by mělo dojít, že tam musí být C3, když je na jedné straně ložisko s větší vůlí, je nesmysl dávat ložisko se standardní vůlí na druhou stranu.. Vůle C36 neexistuje, je to tedy chyba a má tam být C3..
Datum: 02. února 2014 18:38
 Tak v jiném manuálu je skutečně C36 což je v podstatě C3  njn chyba tisku - zdálo se mi to divný...
Datum: 02. února 2014 17:03
 Já konkrétně našel 6305 C36 a 6304 C3. V katalogu se občas vyskytnou chyby. Na kliku bych dal jednoznačně C3 ložiska...Původní ložiska nemusí mít viditelné označení. Někdy se to značilo na vnější dosedací ploše jenom slabě, někdy prý vůbec...
Datum: 02. února 2014 10:17
 Ahoj, je to verze 502 se startérem, přímo u tohohle píšou 6304C a 6304C3 2x vyndal jsem z toho původní taky bez označení.
Datum: 02. února 2014 10:12
 Ahoj. Patří tam C3 ložiska. Já koukal do jiného katalogu ND, a tam je klasicky C3.
Datum: 02. února 2014 10:04
 Čau Draci chtěl bych se zeptat na jednu věc.Nechal jsem venku na balkoně nádrž z mustanga v které byl benzín a nebyl tam kohoutek paliva ale jenom narvaná hadra.Mohlo se prosím něco stát tomu benzinu ? ten benzin tam byl jen 20 Hodin.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2014 18:39
Jméno: f
IP: uživatel15423
 ..maximálně ti mohl vytéct
Datum: 02. února 2014 18:39
 pokud už ti neodtek přes tu hadru tak se mu nic nestalo
Datum: 02. února 2014 9:35
Jméno: standa
IP: uživatel16763
 Přemejšlej,proč se asi v mrazech pod -20° přilejvá benzin do nafty ?
Datum: 02. února 2014 7:40
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Zdar draci, koupil jsem babettu 210, po vyčištění karburátoru normálně jede, jen musí být šroubek na vzduch volnoběhu dotažený, tedy nepovolený o 1 - 1, 1/2 otáčky. Když ho povolím, klidně jen o 1/2 otáčky motor začne mít vysoké otáčky, které jdou snížit jen zavřením sytiče. I s povoleným šroubkem volnoběhu(co zvedá šoupátko) to drží otáčky minimálně 1500. Takže co je špatně? Karburátor čistý, svíčka krásně cihlová.. Jede perfektně, jen musí ten šroub být dotažený... Děkuji za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2014 16:39
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 Vypadá to že si to někde přisává fal. vzduch. Typnul bych gufero pod elektrárnou.
Datum: 02. února 2014 16:39
 a co jehla? tak nikdo neřiká že to teď nemůže bejt seřízený jenom podle návodu, seřiď si to tak aby to dělalo dobrotu a jelo to dobře
Datum: 01. února 2014 22:30
 Zdravím, mám problém s Jawa 50/21. Máme v gáraži 3. Můj pionýr nechce vůbec zabrat ve vysokých otáčkách a téměř nejde pořádně vytočit a dost mě to štve. Bráchův oproti mýmu letí jako šílenej, zabere ve vysokejch krásně až to nechápu. Oba motory jsou po výměně pístu a gufer motoru,těsnění apod, komprese vše u obou dobrá. Dnes jsme dokonce zkoušeli postupně přehazovat věci z toho lepšího na toho mýho a nic nepomohlo (komplet karbec, komplet zápalko, filtr, indučka, komplet výfuk, svíčku atd a pořád nic.. pořád nemá záběr ve vysokých otáčkách a nejde skoro vytočit. Mohl by mi někdo zkusit poradit na co se zaměřit a čím by to ještě mohlo být ? Děkuji za nápady a dodám že předstih a odtrh byl nastaven u obou případech. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2014 12:37
 je polskej
Datum: 02. února 2014 12:37
Datum: 02. února 2014 11:35
Jméno: standa
IP: uživatel16763
 To jestli máš polskej válec je vcelku podstatná informace. Ty horší jedou mizerně. Ty lepší jsou na tom krapet líp,ale seriovka s českym válcem tomu ujede ... Takže zvednout prdel od kompu a jedu,jedu ... Bylo tu vznešeno hafo dotazů a návrhů k řešení a zatím bez tvoji odezvy...tak začni makat kámo,ve vidlích v ovládacích panelech toho fichtla neopravíš ... Čest práci ...
Datum: 02. února 2014 11:25
 Benzínu jde dost ale pro klid duše dám hadičku a novej filtřík co mam přichystanej, můj filtr box je bez dir a bratrův s jednou na straně jinak klasická trubka ze spod, s jeho to jelo o malinko lépe, trysky jsem zkoušel asi 3 a nepomohlo a zarostlej vyfukovej kanal nvm jak poznám ale můžu zkusit bratrův válec protože oba máme stejný písty 2 kroužek se stejným rozměrem (základ 38) a dávali jsme je tam ve stejnou dobu.. maximálně že bych já něměl ještě ten svůj zajetej.. a nebo ten polskej šhit
Datum: 02. února 2014 10:58
Jméno: standa
IP: uživatel16763
 Celou dobu tušim kravinu v podobě filtrboxu jen s jednou dírou,totálně rozvrtaná tryska nebo totálně zarostlej vejfukovej kanál a nebo koleno...či přesazená vačka a podobně... Akorát je nedostatek informací...těžko říct... Taky to muže bejt jen nízká hladina... A nebo už přejetej motor...
Datum: 02. února 2014 10:30
 Furt nevíme, jestli je tam toho benzínu dost. Pokud špatně teče, tak nějaké přeplavování karburátoru nepomůže  Je to jen jedna z tezí, zatim ale nebyla vyvrácena  Může to být samozřejmě něčim uplně jinym...
Datum: 02. února 2014 9:52
 toho benoše tam fakt jde dost  i když při jízdě namačkávám ve vysokých tak ho tam stejně nedostanu  S tím válcem a výměnou pístu to není špatnej nápad jen se do toho bratroj vůbec nechce  Ale asi nic jinýho nezbyde... taky myslíte že by to mohla dělat vyběhaná klika ? i když ty máme vyběhaný asi všichni 3
Datum: 02. února 2014 9:45
 taky sem myslel ten benzín ale prej je ho dost
Datum: 02. února 2014 9:36
 Vsázim jedno pivo na špatně dotejkající benzín do karburátoru
Datum: 02. února 2014 9:13
Jméno: standa
IP: uživatel16763
 Tak přehoďte válec,píst a hlavu. Když ti to na ten jeho poletí,tak je tvuj válec mizernej...pokud to pojede mizerně i s jeho válcem tak máš mizernej spodek motoru...
Datum: 02. února 2014 7:49
 co nějaká základní věc se kterou počítáš že je v pořádku? ložiska, přidříno, blbě zajeto, máš píst šipkou k výfuku? nečouhá ti těsnění pod příbrubou sání moc do sacího kanálu? co to dělá bez vejfuku?
Datum: 01. února 2014 23:43
 to to dej radši mě si to nějak opravím
Datum: 01. února 2014 23:03
 asi nezbejvá než ho hodit do potoka a vykašlat se na to :/  bratranec má taky 21 tku a sice nemá takovej výkon jako bratr ale tah ve vyšších otáčkách má a vytočit mu jde oproti mě :/ asi co kus to originál nebo nevim
Datum: 01. února 2014 23:01
 tak já už nevím
Datum: 01. února 2014 22:58
 já dával komplet válec s pístem (snad to není ten polskej jak se tu o něm často mluví  ) a brácha jen píst a válec měl dobrej, nakej magor před ním tam dal píst bez kroužků se špatným rozměrem a svíčkou s dlouhým závitem  , tak jen dokoupil pístní sadu a měl vystaráno
Datum: 01. února 2014 22:45
 a proč ste vyměnovali píst nemáš třeba špatnej válec nejsou tam někde rýhy nebo nepotřebuje už výbrus
Datum: 01. února 2014 22:22
 nene předstih jsem si označil jak mám u sebe a jak u něj a jeho zapalko jsem pak posadil tak jak jsem měl já.. každopádně je to divný tam kde já končím (tzv musím přeřazovat) tam on teprv začíná a vytáčí motor daleko dál.. já mám problém roztočit dvojku  tak nevím..
Datum: 01. února 2014 21:06
Jméno: pepa
IP: uživatel16762
 ty maš na 2 motorech uplne stejný hodnoty předstihu???? vždyt už z výroby co kus to originállza mě nastavit předstih tzv jízdní zkoušku prostě vyhodit víko ze zaplka a udelat risky na statoru a karrteru a zkoušet jak to jede...... vždy ale nastavuješ 1 věc nikdy ne 2 na raz rozladil bys to... a šmudlo hraj si .....při víkonovém ladění rozhuduje víkon ne tabulky.....
Datum: 01. února 2014 20:45
 právě si myslím že benalu tam jde až až když je svíčka cihlová a kolem do kola černá ? nebo se pletu ? Každopádně to vyzkoušet můžu  to jsem nezkoušel, ještě náký nápady co vyzkoušet ?
Datum: 01. února 2014 20:38
 tak tam zkus hodit jenom hadičku bez filtru a nebo střikni pod svíčku benzín a hned to zkus vytočit
Datum: 01. února 2014 19:58
 benzínu tam jde si myslim dostatek i když nepopírám že starej palivovej filtřík není zasranej :/ ale fakt mi přijde že jsem vyzkoušel už vše  nikdo se s tím nesetkal ? jinak kladívka kondenzátor novej apod svíčka nová N17 i N15 na obojí to samé..
Datum: 01. února 2014 19:52
 to je tak většinou a to pokud s stím nepohraješ a nejdeš kousek po kousku tak na to nepřijdeš
Datum: 01. února 2014 19:45
 kurňa to je hlavolam, to bude nějaká p**ovinka,
Datum: 01. února 2014 19:42
 a není tam rez nebo nějakej bordel a nemáš ucpanej palivovej filtr nebo ho danej obráceně
Datum: 01. února 2014 19:38
 benzínu tam je právě dost když zamáčknu plovák tak jakorád to s ním lícuje není benzín nad ním
Datum: 01. února 2014 19:32
 a když odmontuješ víčko plovákovky je tam dost benzínu nebo je na suchu
Datum: 01. února 2014 19:24
 s originálem to má větší spodek ale na vrchu taky nejde vynechává apod a to je dekarbonovanej  tak nevím po čem ještě jít..
Datum: 01. února 2014 19:15
 tak tam dej originál výfuk a bude to dobrý
Datum: 01. února 2014 19:03
 falešnej vzduch to nebude všude to těsní a volnoběh vše drží, svíčka je cihlová a kolem černá. 2 zářez na jehle a tryska klasika 68, mám k tomu i výfuk hikone a že by šel víc do otáček se mi nezdá spíš je to horší  jinak sekundár 11z kolečko. Fakt si s tím už nevím rady
Datum: 01. února 2014 19:01
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 ahoj, může ti to někde brát falešnej vzduch, takže směs je chudá, a co ložiska a klika? točí se volně?a nebo můžeš mít bohatší směs, to pak kolikrát taky nechce jít tolik do otáček . . .
Datum: 01. února 2014 18:53
Jméno: jack
IP: uživatel15390
 prosim babettare...http://imgur.com/ge79skH&pWIa0wm v tomto odkazu jsou dva obrazky a potrebuju videt jestli tady ma SESA polozky cislo 12 , 13 , 22 chtel bych vedet jaky je mezi nima rozdíl. Rozmery nejsou napsane v prirucce....
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2014 18:52
Jméno: f
IP: uživatel15423
Datum: 02. února 2014 18:52
Jméno: jack
IP: uživatel15390
 http://imgur.com/ge79skH&pWIa0wm
Datum: 31. ledna 2014 23:36
Jméno: Louis Patch
IP: uživatel11667
 Ahoj, chci se zeptat na pár věcí ohledně pařeza 550. Budu ho teď kupovat a v pionýrech se nevyznám. Je motor úplně stejnej jako u 555 a 05ky, nebo jsou tam nějaký rozdíly? Jak pařezí motor trochu upgradovat? Musí se vyměnit i píst, když bych chtěl dát válec z 21ky? Dík bejci!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2014 20:52
Jméno: standa
IP: uživatel16763
 Ty ráfky v barvě jsou sice asi origo,ale hnusný. Nešetři a dej chrom,je to pak pecka ...jinak motor j05 je dárce opravdu skoro všeho krom kliky...
Datum: 02. února 2014 20:52
Jméno: pepa
IP: uživatel16765
 kola sehnad pekny a do praskoveho laku s nima v chromu na 5550 nebyli ..jinak motor 05 je vhodným zdrojem dílu ma modernejší klikovku a spojku a všechna jiná střeva....
Datum: 02. února 2014 19:12
Jméno: Louis Patch
IP: uživatel11667
 Díky za info. Asi ho teda nechám tak jak je, stejně mám na ježdění jiný stroje. Nepůvodní jsou tam akorát kola s velkejma bubnama právě asi z 555 a chybí spodek pršíček jinak originál.
Datum: 01. února 2014 23:02
Jméno: pepin
IP: uživatel16761
 Zdar jak sviňa,550ka má trochu jinej válec a to,že má menší všechny kanály,jinak je motor úplně stejnej,na válec s menšíma kanálama se dává levostranej karbec,pravostranej karbec se dával na 550ky až kernkonci výroby,ale to tam dávali už válce z 555ky,které měli větší kanály.Proto vznikají problémy,že to špatně jede,nechytá apod.,když se to všelijak kombinuje.Jinak kolečko má pravdu,nijak bych pařeza rnneupravoval,dal bych ho radši do origo stavu.
Datum: 01. února 2014 14:46
 Čus. Motory 550 a 555 jsou tušim až na válec a karburátor shodné. 05 už měla jiný motor. Upravovat jde všechno...ale je to veterán, a jak se řiká: Z hovna bič neupleteš...a když upleteš, tak nezapráskáš...a když zapráskáš, tak leda sebe...Takže 550 bych si nechal jako hezkého veterána v origo stavu, a na úpravy bych si pořídil spíše nějaký novější typ.
Datum: 01. února 2014 9:04
Posl.aktualizace: 01. února 2014 9:03
 mám ty dražší, protože to nechci přeplétat každý rok. Ujeto 3000km a bez problémů.
Datum: 01. února 2014 9:03
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 Omlouvám se za dotaz trochu mino, ale.. nevíte, čím by mohlo být, že mi z ničeho nic přestaly chodit sms na můj tel. Nokia C5_00, odesílateli se normálně ukáže doručenka, ale na mém telefonu nic není.. Odesílat jdou v pohodě, ale od ostatních mi nepřijde nic. Jinak paměť plná není.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2014 10:52
Jméno: standa
IP: uživatel16763
 Nokia s příchodem chytrejch telefonů rezignovala,zahoď Nokii a kup si Samsung s androidem 2,3,4 - to funguje a nesere se to jak blbej "symbian" ... Dotykáčum sem se taky dlouho bránil,ale dnes už bych bez něj byl jak bez ruky... jen je to o zvyk... K opravě - zkus to,buďto bude stačit přeinstalovat soft za 2 kila a když ne,tak nastane to co popsal kraken,vrátí ti opravený telefon za cenu nového ve stavu šrotu,jen v tom bude jiná základovka... Známej telefony dělá a vim od něj že se s tim moc neserou...zkusí soft,pak fén či troubu a když nic tak základovku a čest práci ... Ale já si myslim že to bude SIMkou ... já mam taky takovou pradávnou,trochu zlomenou a vydřenou a občas blbne... U starýho mobilu kterej jel jen v GSM se občas dalo nakurvit centrum SMS zpráv a pak smsky nechodily..
Datum: 02. února 2014 10:52
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 vyplatí se to , měl jsem telefon KO ani jsem ho nezapnul a v servise mě ho přeinstalovali asi za 250,- a ted 2 roky chédí bez problémů
Datum: 02. února 2014 9:38
 smysl mého příspěvku byl poměrně jasný, vykašlat se na nepodstatný kraviny  pokud to řešit chceš, tak prvně nepiš na forum o fichtlech kde tomu všichni rozuměj jak koza matice a začni místo vyprávění něco dělat - v tom telefonu je symbian kterej má svých for dost, tudíž neni problém sehnat na netu firmware a přehrát ho, nebo třeba jen zkusit hard reset, pokud tohle nepomůže, tak je problém v hardwaru a v opravně ti napálej cenu základový desky jelikož nebudou nic zjišťovat a vyměnej jí, přitom jak do toho polezou rozlámou všecky packy co držej telefon pohromadě a vrátěj ti starej-novej rozvrzanej šit s vyjetou baterkou  takže buď si pomoz sám, nebo to zahoď, poslední kdo ti s tim pomůže je týpek na infolince  , ne poslední je franta s rukama od oleje
Datum: 01. února 2014 19:36
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 Kraken33: Jak se to vezme, pokud by pak šlapal, tak se to vyplatí, s tímhle typem jsem maximálně spokojenej, takže není důvod měnit. Dotykáč bych do ruky nevzal a tenhle je fakt dle mých představ. Asi věc názoru, jen mi trochu uniká smysl tvého příspěvku, ale to je zas jiná..
Datum: 01. února 2014 19:19
 v době kdy už se ani auta pomalu nespravujou bude někdo běhat po opravnách s telefonem, se zbožim který má životnost záruka + tejden
Datum: 01. února 2014 18:43
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 Simkou to není, dělá to tak u všech, aj jsem ho zkoušel restartovat a nic... asi ho dám teda někam do servisu, uvidíme co si za to řeknou řeknou..
Datum: 01. února 2014 18:32
 než bych volal operátorovi tak bych vyzkoušel sim kartu v jiném telefonu. Tak zjistíš kde je problém. Pak to vyřeš bud s operátorem nebo přehraj software v telefonu.
Datum: 01. února 2014 18:23
 tak to sem asi nemohl vědět
Datum: 01. února 2014 17:22
 Zkus telefon vypnout a zapnout, když to nepomůže, tak je asi chyba v software, takže ho buď nechat v opravně přeinstalovat nebo lepší bude, když telefon zahodíš a koupíš si novej
Datum: 01. února 2014 16:33
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 Díky za reakce, fakt jsou k věci!!! Jinak na operátora jsem samozřejmě volal a nic.
Datum: 01. února 2014 12:55
 možná kdybys místo toho dotazu cos napsal zavolal operátorovi udělal bys líp, třeba to budou vědět
Datum: 01. února 2014 10:50
 mám podobnej problém, kolikrát chci nastartovat fichtla, ale né a né chytit
Datum: 01. února 2014 0:06
|



|