slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1818  1819  1820  1821  1822  1823  1824  1825  1826  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: JKB      IP: uživatel5750    
Mám jawu 21 se zapalováním s 550 zapojil jsem ho že drát na kladívku (označení 1) mám na cívce (označení 18) ty dva dráty jak vedou shora tak ten nalevo (15) mám na cívce (15) ten druhý nemám zapojený. Jde mi jen o to aby mi naskočil motor jiskru to sice hází, ale slabou nevíte čím by to mohlo být. Dík za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 2:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5747    
z tvyho popisu se v tom moc nevyznam,ale zapoj to klasicky jak to u pareza ma bejt.....pravou zdirku na zapalovani na 15 na inducku a kladivka na 1 a nebo obracene(ono na tom moc nesejde)
 
 
Datum: 12. dubna 2009 2:03
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
zdar draci..potrebuju se zeptat,je na BABETTE 210 stejna indukcni civka jako na mustanga 23 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 14:15
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
no a v cem je to lepsi??
 
 
Datum: 12. dubna 2009 14:15
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
ne nepojede to líp pojede to stejně to by každej jezdil s osmičkou
 
 
Datum: 12. dubna 2009 10:11
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
a kdyz dam na toho mustanga 8v inducku misto 6v tak co se stane?bude to mit lepsi jiskru? nebo to treba lip pojede??
 
 
Datum: 12. dubna 2009 9:39
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
Ne, není, na babetě je indukční civka 4V za to na mustangovi je 6V (někdy i 8V), sice by to šlo, ale nedoporučuji
 
 
Datum: 12. dubna 2009 9:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5747    
myslim ze ne
 
 
Datum: 12. dubna 2009 2:04
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel1337    
Zdar,jak mám správně nastavit u ČZ 150/352??A kolik má bejt.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 8:58
 
 
 
 
Jméno: pítrs      IP: uživatel5767    
odtrh je u vseho stejný 0,5 nebo 0.6-na sílu dělá se to plátovejma měrkama když je píst v horní uvrati-u hlavy,já mam odtrh nastavenej dobře tak aby to normálně jelo za 5 min ...
 
 
Datum: 13. dubna 2009 8:58
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
ale mylsim ze mysli odtrh !
 
 
Datum: 12. dubna 2009 9:50
 
 
 
 
Jméno: Pedro765 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rád bych ti pomohl kdybych vedel co chceš nastavit :-)
 
 
Datum: 11. dubna 2009 22:22
 
 
 
 
Jméno: Jawista 555      E-mail:      IP: uživatel5660    
Zdar fichtlaři chci se zaptat jestli je možný že se přehřeje zapalování (kondenzátor) a pak to nejede.Mam totiž Mustanga trochu poladěnýho (Dellorto 19mm, vějířová hlava,..) vytáh jsem na něm 80 ale pak jsem ubral a on chcípnul a nechtěl pak chitit a chitil až po chvíli. nevíte někdo co s tim?? zatim zdar Jawista odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 2:52
 
 
 
 
Jméno: Robie ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo to taky může být fajka. Je vyběhaná a po větším zahřátí to nesvírá svíčku jak má.
 
 
Datum: 12. dubna 2009 2:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5747    
i ve starejch navodech od Krejbicha ze sveta motoru se pise,ze bys mel kondik vytahnout externe.....takze je to mozny
 
 
Datum: 12. dubna 2009 2:06
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1411    
skus dat jiny kondik jo a kdyz tunis dej tam bezkontakt a ladak to je dulezite na otacky pak ti pojede mnohem lepe
 
 
Datum: 11. dubna 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spíš se utáhl
 
 
Datum: 11. dubna 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: falkons ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele,když si chcu hodit nádrž z 250ky na mustanga....dá se tam do té nádrže z 250ky hodit kohoutek z mustanga? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 10:24
 
 
 
 
Jméno: falkons ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale děda měl doma 250ky tak se musím podívat jestli někde není nějakej kohoutek:-)
 
 
Datum: 12. dubna 2009 10:24
 
 
 
 
Jméno: falkons ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No právě že ten novější...:-(
 
 
Datum: 12. dubna 2009 10:23
 
 
 
 
Jméno: leito      IP: uživatel1828    
250 ma zavity na kohoutek dovnitr ,ale vetsian mustangu ma zavity venku. Ale taky ty prvni typy mustangu ,mely zavity dovnitr, Podle toho jakej typ mustanga mas.
 
 
Datum: 11. dubna 2009 21:50
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
zdarec šousti! .. hej jaky ma nasledky plovak v karburatoru kdyz nasava benal???...(teda by mohl jit plovak k soudu ze??:-D) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 17:47
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Chceš mi říct že ti to přišlo vtipný?...já mam smysl pro humor...ale tohleto nebylo vtipný...ale nehorázně trapný..:-)
 
 
Datum: 12. dubna 2009 17:47
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel5345    
a co jako bylo trapny ze se stoho delaj srandu to spis je tu nekdo trapny ze nema smysl pro humor
 
 
Datum: 12. dubna 2009 16:22
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Ne nemstim...jen to bylo hodně trapný... a ty ....libore kup novej plovák a víc to neřeš. :-D:-D:-D
 
 
Datum: 12. dubna 2009 13:19
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je pak cely na nic...lepsi zaletovat anebo jeste lepsi koupit novy:-D
 
 
Datum: 12. dubna 2009 11:36
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
lol :-D:-D hej ale me nasava benal ale je jen nakrivo .. proste nekde je potopenej a nekde ne.... a kdyz je potopenej tak nejde moc do otacek ze?
 
 
Datum: 12. dubna 2009 9:48
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
áááá! pozor, Moly se mi mstí za to, že jsem jednou projevil nesouhlas s ním... No jo no, co s tebou mám dělat ty kluku:-D
 
 
Datum: 12. dubna 2009 8:50
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Stanone...radši nevtipkuj....
 
 
Datum: 11. dubna 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
taky tě zdravím ty šouste jeden! plovák ti půjde ke dnu a nebude zavírat ventil, dej mu potápěčský brejle a šnorchl ať se neutopí!!
 
 
Datum: 11. dubna 2009 20:50
 
 
 
 
Jméno: martys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim..mám dotázek :-D vím že se to tdy asi omýlá pořád dokola ale chtěl bych vědět jak a čím nastavím předstih a odtrh...mám v tom nakej zmatek..dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 2:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5747    
to miluju kdyz nekdo vtipkuje a mozna to ani on sam neumi nastavit:-D:-D hele v tom FAQ myslim ze je to az moc dobre popsany,akorat ten predstih je treba skouset....odtrh je danej....kladivka se maj otvirat 4 desetiny milimetru....predstih je individualni....dost velkou roli hraje komprese a stav motoru,ale tak zacit muzes tim,ze zapalovani otocis uplne doleva a pokud bude kopat pri startovani tak zapalovani budes jemne pootacet nazpet az do momentu kdy prestava kopat a pak ho vratis o kousicek zpet + sledovat jak se motor chová pri dannym predstihu.....jako jsou dany nejaky rozmezi odtrhu i predpalu,ale ne vzdy to na ne funguje
 
 
Datum: 12. dubna 2009 2:12
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
hmmm, tak tohle já musím hned zítra zkusit!!:-D
 
 
Datum: 11. dubna 2009 20:46
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
zdarec,takze 1) vezmes sroubovak..2)das sroubovak na srub od vika od spojky 3)otocis smerem protihodinovym rucickam,4)odsrubujes viko od spojky..:-D:-D.... 5)porovnas sedlo .. 6)rozdelas motor a vymenis kliku ...7) motor zahodis... 8) bpohuzel des pesky :-D:-D:-D:-D:-D:-):-):-):-D:-D:-D:
 
 
Datum: 11. dubna 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
 
 
Datum: 11. dubna 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: mustafik      IP: uživatel5336    
hoši co je podle vas lepši nultej vybrus nebo 8 vybrusu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 12:36
 
 
 
 
Jméno: Gaaras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podla mna je lepsi nulty vybrus to uz preto lebo keby si mal 8vybrus rychlo sa ti prehreje motor
 
 
Datum: 12. dubna 2009 12:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5755    
ziskas cca 0.3 kone a narust relativniho kompresniho pomeru na 10:1,trosku lip to jede,ale zadnej zazrak...nejakyho nadmernyho opotrebeni kliky a ojnice bych se nebál....do kompresniho pomeru 11:1 by to melo bejt bez problemu........jako nebranil bych se velkejm vybrusum,ale ne s tou hubenou vložkou valce co tam je....mozna jeste jeden -dva vybrusy by to este zvladlo,ale to uz bude tenky jak papir
 
 
Datum: 12. dubna 2009 12:29
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja osobne si myslim ze 8. neni na normalni jezdeni protoze vsecko dostava vetsi narazy nez na co je to puvodne delane...klikovka...ojnice...atd atd....zase je vyhoda ze ziskas nejak kolem toho kone navic ale odrazi se to na spotrebe a taky hlavne na tom jak dlouho to cely vydrzi:-)to je ale jen muj nazor;-)
 
 
Datum: 12. dubna 2009 11:49
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
jasny ze 8. ten ma vetsi objem , ale zase jednou zadrez a muzes valec vyhodit
 
 
Datum: 11. dubna 2009 20:35
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
LOL to bylo rozdil tak 2 sekundy:-D:-D
 
 
Datum: 11. dubna 2009 20:35
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
jasny ze 8. ten ma vetsi objem , ale zase jednou zadrez a muzes valec vyhodit
 
 
Datum: 11. dubna 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
Je lepší CBR 125 nebo Yamaha YZF R125? Pro mě je lepší Yamaha, pro kamaráda zase CBR... Oboje má svoje pro i proti!
 
 
Datum: 11. dubna 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: slepec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Cago mam 21 a kdyz radim z 1 na 2 tak musim nejdriv neutral a pak az 2. Jak dse toho zbavim?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 12:36
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle sami mi dela 487 stacilo kdyz sem jednicku vytocil trochu vic a neni s tim problem
 
 
Datum: 12. dubna 2009 12:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5755    
tak bez toho osazenyho sroubku se dost rychle likvidujou automaty.....samozrejmne ze dvojku radis pres neutral uz z principu,ono i trojku radis pres neutral,to bude tim ze sou mezi kvaltama:-) ale nevsim sem si este na zadnym fichtlu,ze bych hamtnul na radicku z jednicky na dvojku,spad tam jen neutral a pak sem musel hamtnout znova aby padla 2.....:-) to je nejaké čudné:-D:-D:-Dkvalty me tam jdou jak karty:-D:-D jen to chce mit serizenou spojku abys to nebral pres zuby.......
 
 
Datum: 12. dubna 2009 12:35
 
 
 
 
Jméno: mysak949      IP: uživatel1356    
Stanon: nechapu :-D a ani nevim jakej šroubek myslíš ....
 
 
Datum: 12. dubna 2009 12:19
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
Než jsem dělal generálku na motoru, měl jsem tam obyč šroubek bez osazení, kvalty tam padaly jak chtěly, teď už tam mám osazenej šroubek a musím dát nejdříve neutrál a pak dvojku, při troše snahy se to dá zmáknout jedním šlápnutím, ale cítím že to tam je tak jak to je!
 
 
Datum: 12. dubna 2009 10:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5747    
stanone promin,nechci te nijak schazovat,ale vis vubec jak ten automat funguje??? kluci musim rict....specialne ty a Libor to sou dneska perly jedna vedle druhy ale kus kloudnyho slova tu nenajdes..... Ja osobne typuju,ze kdyz chces radit z 1 na 2 tak ti jdou do sebe zuby a nechce se to podat a tak musis nechat chvilku neutral aby spadly otacky a pak tam dvojka jde.....pokud je to tohle,tak staci lehce pritahnout spojku aby spravne vystavovala.....pokud ne tak řad bez plynu:-D:-D
 
 
Datum: 12. dubna 2009 2:16
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
nelze, jedině vyměnit šroubek s osazením za šroubek bez osazení, je na levé straně automatu z vrchu. Ale to se ti pak může stát, že budeš mít jedničku, přeřadíš a ejhle! trojka! a ještě lepší je, když tam dáš omylem neutrál:-D hhhhhhnnn!!!!
 
 
Datum: 11. dubna 2009 20:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5747    
nazdar chlapi...hele vic hlav vic ví.....zase fichtl.....zase sem ho seridil ze jede neskutecne,vse funguje peckově.....ALE....kdyz motor roztocim do neuveritelnejch otacek,tak to zacne skubat,ze ma malo paliva... JENZE....kohoutek sem uz natolik upgradoval,ze z toho tece benzinu,ze by to uzivilo skodovku,palivovej ventil provrtanej na max ze je este schopnej zavřít.....proste benzinu tam de az neskutecne......resim tenhle problem uz cca 6 let:-D:-D Ale je docela zvlastni,ze kdyz z toho shodim plechy,tak to nedelá...tudiz mi to trosku privadi k bande a napada mi ,jestli to nemuzou spusobovat vibrace v bande(je v ramu trosku volnejsi)....jako neresim to nejak extremne,ono i takle to 70 na trojku jede a tak nejak po vsi a po okoli se s tim jezdit dá,ale uz me to proste vytáčí,protoze sem to dodnes nevyresil......cca pred 6 lety to zacalo delat kdyz sme jeli s brachou na krivoklat,predtim to nedelal:-D:-D mezitim sem motor modifikoval asi 3x a dalo to pokoj vzdycky jenom tak prvnich 300km od slozeni motoru,pak sem ho zacal krmit na doraz a problem byl nazpet..... no pokud vas neco napadna tak skuste napsat...... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 15:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5755    
proste sem to poradne provrtal az ke gumičce(v jednom miste je to tam nesmyslne zuzene) a od gumičky.....
 
 
Datum: 12. dubna 2009 15:12
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosimte mohl bys prozradit jak mas upgradovanej kohoutek?u cz 175 mam problem ze se porad ucpava, ale u mustanga jsem mel v nadrzi daleko vetsi svinstvo a kohoutek se nikdy neucpal,takze ho tam asi taky nekdo upgradoval:-)
 
 
Datum: 12. dubna 2009 9:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5747    
vicko od bandy mam rozrezany flexou skrz na skrz aby tam musel jit vzduch i kdyby nechtel.......nejaky veci typu zapalovani,trysky svicka nemaj vliv a bohatou smes poznam .....karbecy sem skousel uz kolikrat.....teplej vzduch mi prijde jako kravina,protoze to dela studenej i teplej....se vzduchacem i bez vzduchace,s nizkou i vysokou hladinou....no bude to nejaka mrda jak rika Vyspu,ale za tech 6 let sem na to este neprisel:-D:-D ale je to jedinej fichtl co mi takle zlobí.....takova vyjimka:-D ale nejhorsi je,ze proste kdyz zacne zdechavt roztocenej tak mam v plovakovce malo benzinu.....uz sem i laboroval ze mi sel trochu vzduch do hadicky u kohoutku a v odkalovaku,tak sem to opravil,odkalovak vyhodil a tim to taky nebylo.....eletrikou to taky neni(to byla jedna z prvnich veci co sem resil)....jednou sem dokonce priletoval jehlu na soupatko a na chvili to dalo pokoj,ale opet....vydrzelo to tejden a repete:-D:-D kdyz koupim novej kohoutek,tak to je este horsi nez kdyz tam necham ten provrtanej,kdyz tam dam viko plovakovky bez provrtanyho ventilu tak je to taky este horsi......jako este sem neskusil vymenit rám a bandu:-D:-D:-D Jako jde o blbost...jo....zase mam vsechny fichtly na opravu vyexportovany tak sem se zacal vrtat v tech mejch:-D no tak ja se zeptam zase za pul roku znova:-D:-D a zatim si dam dohromady fichtla od Kolečka a budu jezdit na nem,aby mi to nenasíralo:-D:-D
 
 
Datum: 12. dubna 2009 2:33
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      IP: uživatel5    
Jura.Pepa> ale my se bavíme o fichtlech, toho když netočíš tak nejede... :-D
 
 
Datum: 11. dubna 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: Jura.Pepa      IP: uživatel820    
zkus to netočit do plnejch:-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 11. dubna 2009 21:47
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
A co karbec, zkoušel si komplet jinej? Pak mě napadá jedině elektrika, zaměřil bych se na to co se od začátku neměnilo, bude to určitě nějaká blbost kterou vždycky přehlídneš ;-)
 
 
Datum: 11. dubna 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: MARTIN      IP: uživatel1411    
JA si mylslym ze ti tam de malo vzduchu kdyz tam das ten plech tak ti to zmensi pruchod vzduchu do filtru
 
 
Datum: 11. dubna 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
další vec:tim že jsem vyvedl hadici ven vzduch se mi napporem do filtru tim padem jsem chudy.musel jsem pridet na jehle aby to bylo ok.ok to je ale za jízdy.když stojím slyším že je to bohaté.ale šlape to.opava-šternberk 60min
 
 
Datum: 11. dubna 2009 21:27
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně ten samý problém mám u 555 když mám prsička :-) jakmile pravou stranu otevřu ož to valí v pohodě... no jak rika postul, hadici.. ale muj problem je spis v tom, ze te nkarbec je moc blizko plechu
 
 
Datum: 11. dubna 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
no nemuze to bejt nejak skrizeny lanko ke karbecu??me to zas dela ze kdyz tam dam na 05tku plech tak se to ohne a zase to pridava samo...
 
 
Datum: 11. dubna 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky mi 20 jela bez plechů lip než s plechama.proč?protože s plechama se pod vrchním bříškem kdeje vzd.filtr vytvoří kapsa plněná horkým vduchem od valce.horký vzduch je objemově velice nevýhodný.přivedl jsem čestsvý vzduch hadicí do telesa filtru a pincek skoro nevadne.jsem schopen jet 80 km přes 60 km/h prumerne.doporučuji
 
 
Datum: 11. dubna 2009 21:01
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Zdar,ze by netihaly kladivka?:-D
 
 
Datum: 11. dubna 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: Libor:D      IP: uživatel5546    
hej nevim to jiste, ale mylsim ze to bude tim, ze nemas na zadnim krytu zasterku:-D:-D:-D: :-) ..:-D
 
 
Datum: 11. dubna 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: 551 sport      IP: uživatel2073    
měl sem naprosto stejnej problém, profouk sem kohoutek a v pohode, ale jak pises tak tim to asi nebude :-)
 
 
Datum: 11. dubna 2009 20:26
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no me spis ty plechy pripominaj ze cim zatizenejsi je stroj, tim vic zere ale ty plechy nemaj zas tunu ale moznost to je...taky me napada podtlak, pokusil bych procistit dirku v uzaveru nadrze a nebo ho zvetsit (ale to je jako posledni moznost)...dalsi co me naada je dat mensi trysku...co jehla?...dale se vypodkladalo vicko plovakovky a tim se udelala vetsi rezerva, bud si vysustruzis krouzek nebo tam vrznes neco podobneho prumeru a vysky (staci tak 2-3mm vyska zalezi jak moc to zere)...schodit filtr ale to neni reseni...ty vibrace nevylucuju ale nesetkal sem se, newim jak bych si to vysvetlil ze to dela tim...prioritu bych videl pokud to ma podtlak v bande a pak bych to zkousel dal, wim ze ty moje napady jsou vic nez bprasteny ale lepsi nez nic:-D
 
 
Datum: 11. dubna 2009 19:57
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Kup si jinýho fichtla :-D (jednoduchý řešení)
 
 
Datum: 11. dubna 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel404    
skus zvýšit hladinu v karburáto nebo to muže být svíčkou
 
 
Datum: 11. dubna 2009 19:31
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Standoooo...kup si medvídka Mývala když se nudíš...!!!! :-D:-D:-D Motorky nech velkejm klukům co neřešej takovýhle kraviny....:-D:-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 11. dubna 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě se zdá podle toho co píšeš že ti tam jde toho benzínu moc a proto se hltí a nejde do otáček ale může to bejt od něčeho jinýho zkus si pohrát s jehlou
 
 
Datum: 11. dubna 2009 19:01
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vidim, stejnej problem jako ja, mam celejyho fichtla po Go, vrazil jsem do nej cca 5klacku.Dneska jsem jezdil a taky mi to nehce doti kat, jen z kopce, i kdyz mam ventil naplno, novou hadicku+ filtr a zbytek ok.proste jsem taky trochu nasrane*
 
 
Datum: 11. dubna 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: falkons ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdar,asi před týdnem sem se jel projet na mustangovi...jel normálka pěkně..dojedu doma za půl hodiny sem chtěl jet znovu...a najednou mi to nechce brat ve vyšších otáčkách...nakopnout jde pěkně ale jakmile přidám plyn tak začne chcípat...nevíte čím to je???dneska sem shodil karbec a celý ho vyčistil i s tryskama a pořád to blbne...díky moc.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
a co svicka??
 
 
Datum: 11. dubna 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: falkons ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak dobrý...už to valí...ale nic sem s tím nedělal:-D:-D:-Djen sem prostě zase došel..zase nastartoval a frčí to jak sviňa:-Dale díkyza rdy:-D
 
 
Datum: 11. dubna 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak todlec vidim presne na zaneseny trysky, presne receno na zanesenou trysku hlavni a jeji kanalek...a nebo mas spatne sestelovanou hladinku v plovakove komore, s tim souvisi i mozny zacpany privodni ventil - je v plovakovem vicku, doseda na nem takovej plisek (s nim se to taky sesteluje pomoci ohbuti plisku - plisek ohnes nahoru a tim zvysis hladinku, ohnes dolu a snizis ji) a na ten plisek doseda plovak, kterej to zveda, cili sesteluj plovakovku (je to napsany ve FAQ), profokni trysky a prostourej kanalky dratkem (trysku dratkem ne!) a pokud mozno tak si serid predstih a odtrh (taky navod ve FAQ)
 
 
Datum: 11. dubna 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: falkons ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nemůže to být třeba moc oleje v benzínu?....Ale mám takový pocit že mi to začalo dělat od té doby co sem přehodil z přímého sání zpátky hadici do airboxu:-(
 
 
Datum: 11. dubna 2009 18:33
 
 
 
 
Jméno: falkons ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Počkat....palivovej ventil...???no karbec sem měl úplně rozebranej,umytej a profokanej....nevím co to blbne:-(
 
 
Datum: 11. dubna 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5747    
hele a fakt si ten karbec vycistil poradne?? i kanaly prostouchnout dratem,vzdusniky prostourat atd..... tohle je priznak nejakyho ucpani.....muzes mit pricpanej palivovej ventil a stale nizkou hladinu a hned to nechce jet.........
 
 
Datum: 11. dubna 2009 17:39
 
 
 
 
Jméno: mzsak      IP: uživatel1356    
me to delalo kdyz sem mel ucpanou hlavni trysku
 
 
Datum: 11. dubna 2009 17:09
 
 
 
 
Jméno: falkons ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Takže mám shodit hlavu i válec a znovu to přetěsnit?hele a ten předstih a odtrh mám štelovat jak?
 
 
Datum: 11. dubna 2009 15:39
 
 
 
 
Jméno: falkons ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Takže mám shodit hlavu i válec a znovu to přetěsnit?hele a ten předstih a odtrh mám štelovat jak?
 
 
Datum: 11. dubna 2009 15:30
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hele mě to dělalo a tak sem přetěsnil valec, hlavu, vyčistil kohout, a pošteloval ředstih a odtrh. líta jako nikdy
 
 
Datum: 11. dubna 2009 15:05
 
 
 
 
Jméno: falkons ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Bere to tak do půlky plynu a potom to zdechá....:-(
 
 
Datum: 11. dubna 2009 14:18
 
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus mam problem nejde my nastartovat fichtl jezdil sem s nim furt a na 1 nakop chytal v poho pak sem ho umyl a dal uschnout a nic. jiskru hazí benzín teče zkušel sem to včera a chytl tak na 10sekund a dyž sem chtel přidat plyn tak okamžite chcípl očistil sem kontakty vyčistil vyfuk a nic proste nejde proste dycky žbrbne na malinkou chvilku a hned chcípne čím to může byt díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2009 17:36
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel5748    
jj vyčisti trisku a pak to bude v pohodě :-D
 
 
Datum: 11. dubna 2009 17:36
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
vyfoukej karbec kompresorem... možná se ti dostala voda do kanálů
 
 
Datum: 11. dubna 2009 15:07
 
 
 
 
Jméno: falkons ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,mně to taky tak začalo blbnout...a to mi nikdy zatím nedělal:-(
 
 
Datum: 11. dubna 2009 14:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5747    
klasická ucpana tryska:-D:-D
 
 
Datum: 11. dubna 2009 14:02
 
 
 
 
Jméno: Pestic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci.vcera mi behem dne zacala prokluzovat spojka na mustafoj a vecer us klouzala celkem fest.se spojkou nemam skusenosti.tak se ptam,mam tam PP80 vyresi to na nejakej cas PP90?nebo mam rovnou rozpulit?diky draci zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2009 20:53
 
 
 
 
Jméno: Tom      E-mail:      IP: uživatel4610    
Já mam na své Jawě 21 olej PP90 a slepuje mi to lamely tak že jak chci jít jezdit tak mi prostě nejde spojka.
 
 
Datum: 11. dubna 2009 20:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5747    
zaprvy skus uplne povolit spojku,jestli to neni jen serizenim.....PP80 je hustsi(ale jen malinko) nez PP90 takze to nikam nevede....pokud bude klouzat,shod dekl a na kazdej kolik u spojky pridej jednu šestku podlozku....problem to na čas vyresi
 
 
Datum: 11. dubna 2009 14:04
 
 
 
 
Jméno: leito ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ČAU, doufam ze to nikdo nesmaze!!! Nemate nekdo doma drzak stojanu ,jak je pocni stojanen např. na jawa 350/634-640 nebo 175/477-487?? ja jsem se ptal snad v trech obchodech co prodavaj dily na jawy a čz ale prej to namj. Tak se obraciim na vas ,jestly to nekdo nemate? P.S drzak stojanu ,jak je ten drzak navarenej na ramu a doneho se dava čep stojanu!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2009 21:27
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
zdarec..ja mam nejakou kostru i se stojankem ale nevim co to je...350/634 to neni urcite bude to z nejaky 175 nebo 250tky ale muzu poslat fotku ty kostry...jestli chces prodam ti to i se stojankem...ozvi se mi na majl sem nechodim casto
 
 
Datum: 11. dubna 2009 21:27
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Zdarec chlapci mám problém se svou 20kou. Startuje nádherně na poprvý nebo na podruhý. Jednička jede hezky. Kopnu dvojku a ke 40kmh dobře a najednou se začne uplně cukat kopnu trojku a zase se hrozně cuká. Už nwm co dělat. Zapalování nastavený, karbec komplet vyčištěnej a svíca skoro nová. Kámošovy toto dělal když neměl benál ale já mám plnou a do teď jezdil dobře. Poraďte prosím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2009 22:08
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Tak karbec vyčištěnej, ventil jsem vyčistil a je jak sklo. Děda mi nastavil hladinu takže ta by měla bejt taky ok. A dělá to samý takže už jsem z toho v anclu.. Skusim přizvednout tu jehlu ale moc velkou šanci tomu nedavam ale naděje umíra poslední. No uvidíme zejtra a napíšu.
 
 
Datum: 11. dubna 2009 22:08
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
ja to vidim taky na privod benzinu skontroluj jestli tece dostatecne z hadicky a kdyz jo tak projdi karbec nekdy spatne pousti ventilek v plovakovy komore skontroluj hladinu a pokud to nepomuze tak jedine skus dat jehlu o jednu drazku vejs
 
 
Datum: 11. dubna 2009 10:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5746    
jenda ma pravdu.......ucpanej kohoutek a nebo ventil v plovakovce
 
 
Datum: 11. dubna 2009 10:09
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Pravě že ne... Na neutral se necha vytočit uplně a na jedniočku taky. Problem nastava až při druhym a třetim stupni.
 
 
Datum: 11. dubna 2009 9:44
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli že to dělá ve vyších otáčkách tak to vypadá ře nestíhá přitékat benzín mě to taky dělává ae jen horkej
 
 
Datum: 11. dubna 2009 9:06
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Zdarec,eletrika mi nic nerika,zajima me, jestli muzu dat, 2 (vleke z 30W zap.)na ten 20 W okruh.Jednoduse recene....30W zapalko, zapojit jako 20W? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2009 12:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5747    
no beze zmeny elektroinstalace NE! u 20W je jinak zapojeny zadni svetlo.....muzes to tak zapojit,ale je tam dost ALE..... pokud zadni svetlo jen napichnes na kontakt 56 v prepinaci,tak by to mohlo normalne fungovat,POKUD nemas silny magneto....to by pak pri prepinani svetel tlumený/dalkovy mohla praskat zadni zarovka....kvuli tomu je to u verze 30W osetreno dvojim zapojenim pres vlakna.....ale pokud mas normalni chciply magneto,ktery dava prd jiskru,tak i prd svíti a muzes to zapojit na tvrdo jak sem psal....taky to tak mam(zatim teda:-)).....doufam ze sem ti aspon z casti odpovedel
 
 
Datum: 11. dubna 2009 12:39
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Zase blbe,Proste chci 30W zapalko dat do eletrickyho obvodu pro 20W Viz WWW http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/elektricka-schemata/el_jawa-23,23a.jpg
 
 
Datum: 11. dubna 2009 12:12
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
30W zaplako ma jiny zapojeni nez 20W a chci se zeptat jestli mi bude frcet 30W na okruhu 20W
 
 
Datum: 11. dubna 2009 12:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5747    
mezi chytre napatrim,ale tenhle dotaz sem absolutne nepochopil
 
 
Datum: 11. dubna 2009 11:02
 
 
 
 
Jméno: k      IP: uživatel5506    
mam problem babetta 210 mi nedrží volnoběh a když zastavim hned mi chcípne nevíte čím to je a popřípadně jak to napravit díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2009 23:07
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čawes....chtěl bych se zeptat, esi můžu dát indukční cívku (jako takovou tu velkou co se dává mimo motor :-) ) když mi z dynama jdou jen dva dráty a mám ta, jen 2 cívky.....bo kámoš tam má 3....:-) mám Jawettku díky moc draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky :-)
 
 
Datum: 11. dubna 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to je jedno, ne? Nemám sice jawettu, ale myslim si (nejsem si jistej) že jeden kabel bude světelnej a druhej zapalovací. a ten zapalovací dás na kladnej pol civky a na zapornej pichneš kostru.
 
 
Datum: 11. dubna 2009 15:16
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau chlapi...potřebuju vaši královskou pomoc....našel jsem ve stodole ležet Jawettu :-)....složil jsem to a vypadá to funkčně je docela dost zachovalá, ale nejde mi sešlápnout pedál:-(...trochu s tím otočím, když se na to postavím celou vahou....čili to nejde nastartovat.....poraďte prosím...díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2009 22:56
 
 
 
 
Jméno: blázen      IP: uživatel2324    
Zkusil bych zařadit neutrál (:-D), nebo rozpůlit a ošéfovat si to v převodovce.
 
 
Datum: 11. dubna 2009 22:56
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chápu že se mi snažíte pomoct draci:-), ale nejde tady o nehybný píst ale o šlapátka....píst se krásně hýbe.Zkoušel jsem to....jen mi prostě nejdou sešlápnout šlapátka....díky moc za všechny rady :-)
 
 
Datum: 11. dubna 2009 10:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5742    
skus to napred rozslapat se zmacklym dekompresorem.....
 
 
Datum: 10. dubna 2009 23:34
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tím to nebude....když točím rotorem dynama tak se mi píst hýbe a jde to hladce, ale prostě to nemůžu sešlápnout...:-)
 
 
Datum: 10. dubna 2009 23:06
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tím to nebude....když točím rotorem dynama tak se mi píst hýbe a jde to hladce, ale prostě to nemůžu sešlápnout...:-)
 
 
Datum: 10. dubna 2009 23:01
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Budeš mít KO zarezlej píst ve válci....:-D
 
 
Datum: 10. dubna 2009 22:43
 
 
 
 
Jméno: Ogi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci,mám problém,dneska když jsem přijížděl ke garáži tak zákon schválnosti zasekla se na mi pioynrovi převodovka!Zasekla se mi tam jednička a nejde zařadit ani podřadit,tak co stím jestli koupit něco novýho?Potřebuju poradit,předem moc díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: DenZiL      IP: uživatel5633    
Hm to bude v haji automat to me se stalo 50 km pred mestem kde bydlim a tak sem to musel dojet na 1cku...
 
 
Datum: 05. května 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: pítrs      IP: uživatel5767    
možná se ti vočesaly zuby po straně mě se to stalo u 05tky a musel sem vyměnit celej vedlejší hřídel převodovky i s kolečkama ale nehledej v tom vědu normálně rozpul motor a mrkni na to.
 
 
Datum: 13. dubna 2009 8:54
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      IP: uživatel5    
utáhni šroubek na řadícim automatu, když bude utaženej, tak pak jedině jak píše Standa....
 
 
Datum: 11. dubna 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5746    
rozebrat........pak poznas co potrebujes
 
 
Datum: 11. dubna 2009 10:11
 
<  1818  1819  1820  1821  1822  1823  1824  1825  1826  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 2:21:04 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu