slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1817  1818  1819  1820  1821  1822  1823  1824  1825  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel5760    
Nazdar draci.... Nevíte čím to je, že mi jde těžko zmáčknout spojka? Díki za každou odpověď.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 10:02
 
 
 
 
Jméno: v      IP: uživatel5336    
nebo to muže byt tim že maš moc utaženy to na řiditkach šroubek a matku
 
 
Datum: 13. dubna 2009 10:02
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No mě to dělalo taky a proto že sem měl spojku povolenou dole v motoru a vypínal sem to štelovákem na lanku a bylo to moc napnutý tak to šlotěžko zmáčknout,tak sem to přitáh v motoru a šlo to normálně!
 
 
Datum: 12. dubna 2009 22:50
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
prvni zkontroluj lanko jestli neni roztrepeny pak rozdelej kryt od spojky vycisti a jestli to nepujde tak se podiv do prevodovky na lamely rozdelej odlep je od sebe nebo vymen a znovu sloz a spojka jako nova :-D
 
 
Datum: 12. dubna 2009 21:38
 
 
 
 
Jméno: Miloš      IP: uživatel1337    
Čus,co to znamená přepákování motoru.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Kdybys chtěl udělat z pionýra choppera kde jsou předsunuty stupačky, musel bys upravit řadicí páku, abys mohl řadit s nohou vepředu, tzn. udělat přepákování.
 
 
Datum: 12. dubna 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, neni to sice dotaz na jawu,ale nevíte jestli je normální že čz125/516 vůbec netáhne v malích otáčkách?Na jedničku jo,ale na větší rychlost to musim držet v otáčkach aby to táhlo jinak se to dusí a rozjet se musim se musim jednině na jedničku protože když tam dam dvojku tak musim dát víc plynu aby se to roztáhlo a to už se to zvedá na zadní,tak nevim jestli je to normál nebo to mam nák špatně seřízený. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
Čz 125/516 mam taky, to je normální musí se točit, jinak nejede.
 
 
Datum: 14. dubna 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: xborecx      IP: uživatel5764    
Jen jestli se tady mužu zastat tak krosky se rozjížděj při startu jedině na dvoujku. Jinak 516 je vysokootáčkovej dvoutakt se to holt musí točit jinak to nejede.
 
 
Datum: 12. dubna 2009 23:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5763    
to bude velikosti trysek....mozna to bude chtit mensi trysku,ale potom zase nebude mit takovou špičku jako s vetsi tryskou.......bracha kdyz jezdil na 513 tak ji jednoduse pomahal spojkou
 
 
Datum: 12. dubna 2009 23:16
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musim má to šest rychlostí!!!:-):-)A na čtyrku se rojet můžu ale ztěžka a jenom na rovině,je to totiž docela silný(26koní).
 
 
Datum: 12. dubna 2009 22:36
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Se rovnou rozjed na čtyrku a už nemusíš ani řadit :-D
 
 
Datum: 12. dubna 2009 22:21
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hahaha já se tu holt asi už na nic ptát nebudu když máte dost jako napříklat ty martine.Nevim co má čz 125 společnýho s tuningem fíka,asi tak velký ho'no.A nevim proč bych se měl rozjíždět na jedničku kdyzž se to rozjede i na větší rychlosti sice se to zvedá na zadní,ale to sedá ustát.
 
 
Datum: 12. dubna 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Ty si tak trochu profík na tuning ne? tak bys to měl vědět. Ale na dvojku se nerozjíždí,od toho je tam jednička,,a je jasný že to musí mít velký otáčky,když je to kroska.
 
 
Datum: 12. dubna 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: matej      IP: uživatel186    
zdar chtel bych se zeptat kdybych dal vložku z babety do válce pionyra a chtel bych to prevrtat na 70 ccm a dal bych tam píst ze simsona tak by byla krátká ojnice ze bych musel zkrátit válec nebo by ten píst byl jako u sériovky zároven z vložkou díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
zdar draci..chtel bych si udelat mustanga do krosu a hlavne aby dobre jel..napiste mi prosim nejaky rady,treba i hovadiny :-D nebo nejaky netovy stranky,dik moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2009 18:29
 
 
 
 
Jméno: lola      IP: uživatel5633    
Kup si podkovu,dej snizit hlavu,dej si tam ferodo lamely,kup hikone a drapak a muzes dracit
 
 
Datum: 22. května 2009 18:29
 
 
 
 
Jméno: MNly      IP: uživatel1913    
Zajici....dám ti jednu radu...pokud to chceš stavět do crossu ....tak hlavně nedělej tu blbost abys tam dal napínák řetězu..!!!!!!!
 
 
Datum: 14. dubna 2009 17:59
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Jo..a jinak...nemohl by si mi poslat na meil fotku toho výfuku?..dokončenýho?..prosííím?:-)
 
 
Datum: 13. dubna 2009 11:47
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Mildo ..promiň...ale to je strašný...jak na to lezeš?...ze štaflí?:-D:-D
 
 
Datum: 13. dubna 2009 11:44
 
 
 
 
Jméno: Milda      IP: uživatel3277    
Ahoj jednu přestavbu mám a jede jako drak mám foto na webu http://blbni.wgz.cz/jawa-50-wrc napiš mi na mail jawa.wrc.team@seznam.cz a nejak se domluvíme určo ti poradim ozvi se a pořešíme. čau zatim!
 
 
Datum: 13. dubna 2009 7:58
 
 
 
 
Jméno: Dealer      E-mail:      IP: uživatel5299    
Čus draci, vím, že to sem moc nepatří ale už dlouhou dobu sháním doklady mojí Jawu, nezáleží mi na tom zda to budou doklady na jawu 05, 20 nebo 21, nepotřebuji ani SPZtku ani štítek. Za jakékoliv nabídky budu moc vděčný! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
tomu už jsem psal a zatim se mi neozval! Už je to asi 3 dny
 
 
Datum: 12. dubna 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: kubis      E-mail:      IP: uživatel210    
http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/doklady/263328-jawa-20-21-23-se-stitk.html stačí se podívat..:-)
 
 
Datum: 12. dubna 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, mam stejnej problem jako vcera standa. Kohoutek je cistej jak prd*l, hadicka nova, filtr novy, karbec novy, hladina v plovakovce je vysoka co jde nejvic. Zatka je provrtana zkrz a menil jsem ji. Trysky jsou cisty i ty diry od plovakovky k tryskam. PORADTE.DIK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 12:06
 
 
 
 
Jméno: Mischenike      IP: uživatel600    
Jasny vyhod filtr.. me to taky neteklo...:-D
 
 
Datum: 13. dubna 2009 12:06
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus vyhodit ten filtřík
 
 
Datum: 12. dubna 2009 20:49
 
 
 
 
Jméno: Matescrkt      IP: uživatel1913    
No mě to tohle dělalo když sem blbě ředil olej....:-) (dával sem hodně oleje)
 
 
Datum: 12. dubna 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PROBLEM JE ZE MI TO NEDOTIKA A KDYZ TAK TO VYDRZ CCA 1-2KM!
 
 
Datum: 12. dubna 2009 18:56
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel501    
Zdravim, mam netradiční problém. Dnes jsem do fichtla poprvé nalil benzín s TSF v poměru 30:1. A hned jak jsem ho nastartoval jede úplně jinak, chová se jako s chudší směsí, vynechává a je línej. Dřív jezdil pouze na směs s M2T v poměru od oka a jezdil nádherně. Hlavu jsem sundaval cca před 30km a byla čistá. Svíčka cihlově vypálená. Poraďte, nedovedu si to vysvětlit...díky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 12:53
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel501    
tak už je to dobrý, sice mi pořád připadá tak trochu línější ale už jezdí normálně.....takže asi ta voda...
 
 
Datum: 13. dubna 2009 12:53
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak pri vode to cuka, to je jasny, takze bych to videl na ni nebo na smichani M2T s TSF (vzdy se zbytek stareho negde najde, karbec, trysky, nafoukana smes v airboxu) ale toho byva minimum, nejsem odbornik takze za me bych rekl ze ta voda je mozna, no jezdi, jezdi a uvidis, jinak pokud ti neprisava olej z prevodovky tak je to v ty vode...
 
 
Datum: 12. dubna 2009 21:50
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel469    
jak to vynechává tak sem toho ještě moc nenajel, ale svíčka je cihlově vypálená. ještě mě napadlo jestli by to nemohla bejt voda v karburátoru, páč nádoba ve který sem připravoval směs byla vypláchnutá vodou, tak tam možná mohly zbejt nějaký kapičky.....fakt nevim :-(
 
 
Datum: 12. dubna 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to nebude tim ja myslel, jestli si tam nenechal treba litr benalu s M2T a doneho nalil s TSF-kem to by se pak mohlo hur spalovat a zasvinit svicku, ktera by pak spatne palila. tak jedine osefnout tu smes
 
 
Datum: 12. dubna 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel5211    
no tak samo že nebyla úplně vyschlá, vyjel sem nádrž i karburátor dokud to samo nechcíplo a po nějaký půl hodině tam nalil směs s TSF, ale připadá mi divný že by to kvůli tomu nejelo..
 
 
Datum: 12. dubna 2009 18:56
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
newzůstalo ti v nádrži trochu benzínu s M2T ? je možný, že se smíchaly a teď to dělá bordel
 
 
Datum: 12. dubna 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Caw. Opět a zas mám problém s 487 :-D . dneska sem se byl letos poprve projet a na jedničku jde vytočit celkem dobře, ale na dvojku už místo vysokejch otáček vynechává jako kdyby zapalovala třeba na každoý druhý stlačení směsy ve válci o trojce a čtyrce ani nemluvim to je už skoro odspodních otáček a v kopci je to neuvěřitelně líný kde sem před zimou jezdil na 2-3 tak teď za jedna stěží za dvě. Na neutrál jde do otáček hned a do plnejch bez problémů.Všechno je seřízený jak má. Karburátor má jehlu na druhym zářezu (na první zářez je to stejný) a předstih i odtrh sem nastavoval znova. Pls poraďte dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: jozogozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mam taku istu chybu nastav poriadne zapalovanie predzapal okukni karburator ci v nom neni spina a skus vibrat manzetu medzi karburatorom a filtrom...lebo ked ti nedobre pali tak ti naspliecha benzin do tej manzety a je preplnena tak to potom pri niskych otackach streka benzin as tamat do valce a zdochina skus....
 
 
Datum: 12. dubna 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Dej jehlu na III. zářez shora a přídavný vzduch min. 3/4 otáčky.
 
 
Datum: 12. dubna 2009 21:01
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando bohatost směsi to na 99% nebude protože za jízdy když sem jel do kopce tak sem s tim šroubkem pootáčel a dělalo to furt a když sem jel po rovině domu tak taky. Nemuže to bejt kondenzátor ? ikdyž to by asi dělalo i na neutrál a ve stejnech otáčkách co ?
 
 
Datum: 12. dubna 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Ja když zastavim a po 5-10 minutách nakopnu a jedu,tak mi to dělá taky,,ale jen chvilku,,prostě dám plnej plyn chvilku to vynechává a cuká a po chvilce to jede normálně.
 
 
Datum: 12. dubna 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5755    
moment.......nemel si pred zimou este origo karbec? tohle muze bejt bohatosti smesi atd.....a co treba ucpanej kohoutek...hm
 
 
Datum: 12. dubna 2009 18:06
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 12. dubna 2009 17:48
 
 
 
 
Jméno: 21-sport      IP: uživatel5759    
zdarec borci chci se zeptat máte někdo nějaký skušenosti s bezkontaktnim zapalovánim na fíkovi chci si to koupit ale nwm jestli to neni zbytečná investice ? zatim dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 22:14
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Souhlas, levny to sice neni, ale zapalovani je tedka vec, na kterou se muzu absolutne spolehnout. Nevadi tomu ani voda, olej prach, navic ma mesni rotor-motor jde lip do otacek. A diky ty promenny krivce predstihu je znat i tah odspoda... Tot moje zkusenosti.
 
 
Datum: 12. dubna 2009 22:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5755    
kazdej kdo si ho koupil tak si ho nemohl vynachvalit....
 
 
Datum: 12. dubna 2009 18:07
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Čus draci,jak a kde se seřizuje volnoběh na jawě 555???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 18:08
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
On drží právě až moc.Tak jsem to chtěl trochu snížit.
 
 
Datum: 12. dubna 2009 18:08
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
na lanku ale měl by drzět volnoběh sám (za předpokladu dobrého nastavení a seštelováni)
 
 
Datum: 12. dubna 2009 17:48
 
 
 
 
Jméno: mmmmmmmmmmmm      IP: uživatel5758    
Mam jawu 50 typ 20 ale nevím jestli na ni musím mít techničák.\r\nMám na ní číslo ale papíry ne. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: Ladislav      E-mail:      IP: uživatel2259    
ahoj technický průkaz musíš mít zakaždou cenu
 
 
Datum: 12. dubna 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel5329    
cuz draci jezdím na fíkovy hodinu a přestane mi fungovat zapalko,počkám deset minut a pak zase de ale potom musím jet opatrně,když jedu na plnej tak mi zase přestane fungovat newíte proč?..mám sníženou hlavu a na klikovce mám 9zub díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel5329    
je to přesně jak říkáš chongu..doufám že to bude tím ale je to úplně stejná závada jak popisuješ jednou mě to nechalo 20km od baráku tak sem to nechal vychladnout a pak sem musel jet opatrně jak nějakej starej dědek :-D a jelo to ale jak sem to točil tak bylo tradiční huuuuu a chcíplo to:-D tak dík za radu
 
 
Datum: 13. dubna 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Kdysi jsem měl stejnou závadu.. jednalo se o mezizávitový zkrat uvnitř indukční cívky.. projevil se jen po ohřátí indučky, tj. ca po 20km a pak dokola s přestávkama jak vychladla :-). Zkus si půjčit od někoho zdravou indučku a uvidíš... můj tip je tahle dávada.
 
 
Datum: 12. dubna 2009 22:53
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
jestli to máš po výbrusu,tak musíš dělat přestávky,a nedávat plnej. Ale jestli to neni po výbrusu,tak to máš asi přidřený,nebo skontroluj přívod benzínu a vzduchu
 
 
Datum: 12. dubna 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: Bak,      IP: uživatel1226    
cus hele ma bejt v kladivku v motoru zapojena eletrika diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 23:40
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Já taky myslim že má. :-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 12. dubna 2009 23:40
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Já myslím že ano.
 
 
Datum: 12. dubna 2009 22:54
 
 
 
 
Jméno: Pupu      IP: uživatel5056    
zdrc lidi potřeboval bych zaslat schéma zapojení el. na jawa 20 (nejlépe barevně) , abych se v tom vyznal :-) dikec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Na blbou otázku očekávej jen blbou odpověď.. zkrátka když ti nic neříká schéma zapojení z knížky údržby pionýra, tak je téměř jistota, že nakonec nebudeš potřebovat jen barvy kabelů ale rovnou něčí praktickou pomoc... :-)
 
 
Datum: 14. dubna 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: pupu      IP: uživatel5780    
dik Pestic jinak jako místo blbých keců ste mohly něco napsat
 
 
Datum: 14. dubna 2009 10:52
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
No když mi nevíme jaký barvy drátů máš :-D
 
 
Datum: 12. dubna 2009 22:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5755    
promin to je lenost a nebo neschopnost? internet je plnej schemat......staci do vyhledavače napsat schema jawa 20 .....a jinak na sesa-moto.cz v sekci minulost sou schemata na vsechny fichtly
 
 
Datum: 12. dubna 2009 18:09
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
Jawa50.cz
 
 
Datum: 12. dubna 2009 17:12
 
 
 
 
Jméno: Gaaras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau draci mam dotaz na spojku na jawe 21 ma byt ten spojkovy koš hladky alebo tam mam narazit dierky aby lepsie zaberala spojka ,neviete co by som mal urobit aby lepsie zaberala odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 14:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
má být hladký! když ti nebere spojka tak to chce zeštelovat a nebo koupit nové lamely
 
 
Datum: 12. dubna 2009 14:46
 
 
 
 
Jméno: falkons ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdar,chtěl sem se zeptat jestli nemáte někdo zkušenosti s dvoukomorovým výfukem(chrom)na mustangovi...mohl bych poprosit o nějaké fotky na falkons@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 12:54
 
 
 
 
Jméno: sagosek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Cauuu, nekdo ze Zlínského kraje s Jawou 90? Co by si vyjel někam? Okolí UB nejlíp, pište... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2009 15:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ze strání?? já sem z březové, je to hned vedle..
 
 
Datum: 14. dubna 2009 15:59
 
 
 
 
Jméno: sagosek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já jsem ze Strání přesně... škoda, že tu nikdo nemá pojízdnou 90tku z okolí :-(
 
 
Datum: 12. dubna 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel5757    
Mám jenom Mustanga cca 8km od Uherského Brodu
 
 
Datum: 12. dubna 2009 16:48
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
lepe řečeno Vysoké Pole
 
 
Datum: 12. dubna 2009 15:20
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
já mám pionýra , sem kousek od valašských klobouk , to je kousek
 
 
Datum: 12. dubna 2009 15:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau, nemám j90 :-(, ty jsi z uherského brodu?? já tam chodím do školy :-)
 
 
Datum: 12. dubna 2009 14:47
 
 
 
 
Jméno: Tomáš Bejček      E-mail:      IP: uživatel5753    
Zdravím, mám zde doaz...xD asi se mě budete smát ale neporadíte prosím kde najdu číslo rámu na Jawě 21 (fichtlovi) ? Dyžtak prosím pište na icq 427 951 626 nebo na mail: TommsBej@email.cz Dík moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 11:39
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Číslo je pouze na štítku a na motoru.
 
 
Datum: 12. dubna 2009 11:39
 
 
 
 
Jméno: Lu.ute      IP: uživatel2253    
cus draci... jaky ma byt originalni naradi ve fichtlovy... ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 11:29
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      IP: uživatel5    
V katalogu ND to máš napsaný i s obrázkem...
 
 
Datum: 12. dubna 2009 11:29
 
<  1817  1818  1819  1820  1821  1822  1823  1824  1825  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 12:29:35 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu