slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1816  1817  1818  1819  1820  1821  1822  1823  1824  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Dr.fik      E-mail:      IP: uživatel4556    
Hoši,nemáte někdo policajta (boční stojan) na kejvačku na 16 kolech??Na ceně se dohodnem.ICQ-372-371-357.Dík a sorry že to dávám sem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik      E-mail:      IP: uživatel4556    
Tak to nevim,možná kvůli policajtům.Třeba se začal vyrábět právě kvůli policii,aby nemusely při každý zastávce aby mohli dát pokutu stavět velkou motorku na hlavní stojan.
 
 
Datum: 13. dubna 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
:-D Myslim že proto že když to máš na tom stojanu (policajtovi) tak nejde zařadit rychlost(tak to má děda u choppera) ...nebo taky že když to máš na tom stojanu tak ti svítí kontrolka
 
 
Datum: 13. dubna 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to nemám.. sry, ale zajmá mě, proč se tomu řiká policajt? :-D
 
 
Datum: 13. dubna 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
čus hoši sry ze sem vas otravoval a tim predeslim dotazem ja blbec sem si neuvedomil ze mam v nadrzi zbytek benzinu se syntetikou a nalil tam benal s M2T :-( ach jo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5792    
Nicku-dicku jak víš,že je M2T sračka ? 20 let dělám na ŽL 2T motory a malou zemědělskou techniku tak mi to prosím trochu objasni,ale jestli je ti tak 14 let tak se trochu lépe uč. Budeš to potřebovat.
 
 
Datum: 14. dubna 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
smarja to sou problemy sak to mas upe jedno....ale m2t je sracka nejvic:-D
 
 
Datum: 14. dubna 2009 17:31
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to nemyslel jako ze sem tam nalil M2T ze je to nejak spatnej olej, ale ze sem smichal ruzny oleje
 
 
Datum: 13. dubna 2009 20:20
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5777    
Já nechápu proč jste všichni zblbnutý synt.nebo polosynt.oleji.V příručce máš napsaný doporučený olej a poměr mazání.A žes tam nalil benzin s M2T se nic neděje.Čau
 
 
Datum: 13. dubna 2009 19:01
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
zdar chcu se zeptat jak se pozná vzhledově jawa 175 od jawy 250 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: FechtilMates ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na 1. pohled to poznáš podle krytky karburátoru, 250 má zaoblenej dolu a je vidět vzducháč a mezi stř. plechama má prostavek.... zato 175 má krytku rovnou a plechy jsou rovnou do sebe...
 
 
Datum: 13. dubna 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a myslim ze kejvacka 175 ma predni drzaky motoru na ramu navarovany a 250 nasroubovany
 
 
Datum: 13. dubna 2009 20:21
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel5778    
podivas se na cislo motoru,250 ma vetsinou i vetsi vyfuky, a 175 ma na nadrzi znak CZ a 250 ma znak JAWA
 
 
Datum: 13. dubna 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa 250 má větší válec a asi i celej motor!
 
 
Datum: 13. dubna 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: HyperMAX      IP: uživatel5771    
Seso, změn si v http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1110.html text "usměrňovač 6V" na "omezovač napětí", na fotce už to máš :-) Funguje to fakt jako omezovač, ne usměrňovač, jsou tam protisériově dvě výkonné zenerovy diody nebo obousměrný transil. A v kategorii u odeslat nemáš volbu "jen pro potřeby fichtl krámku", tak jsem to dal do elektra. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 14:52
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Zdarec..mam dotaz....řidičák A1 se dělá v provozu nebo na cvičišti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2009 14:33
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel5345    
ja cviciste nezazil rovnou na tu nejvetsi krizovatku v jihlave
 
 
Datum: 14. dubna 2009 14:33
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ybr je v pohodě :-) máme ji doma a i jsem na ni delal ridicak.. ale jestli si za tebe sedne 140 kg hovado, tak s bude řídit špatně :-D
 
 
Datum: 13. dubna 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik      E-mail:      IP: uživatel4556    
Já sem na žádným cvičišti nebyl.Já sem jezdil od začátku v provozu.
 
 
Datum: 13. dubna 2009 16:26
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Začneš na cvičišti a jak učitel uvidí,že umiš trochu jezdit,tak pojedeš do provozu.Já začínám dělat řidičák za měsic a mám z toho docela strach.To víš motorka nachystaná,zatím stojí a když ho nedám tak bude stát dál.Jinak když už jsem u toho řidičáku,tak jaká je Yamaha YBR 125,na tom právě budu dělat jízdy a chtěl bych vědět na co si u toho dávat pozor.V minulém dotazu jsem četl,že na tom někdo z vás dělal řidičák,tak kdyžtak napište.
 
 
Datum: 13. dubna 2009 16:09
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik      E-mail:      IP: uživatel4556    
V provozu
 
 
Datum: 13. dubna 2009 14:43
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel1201    
hoj hoši...sry že to sem dávám, ale jiné forum neznám..Na prázdniny bych si chtěl koupit nějakou crossku od 80ccm výš.Cena do 10000Kč.Nevíte někdo které jsou takove nejspolehlivější a dobre? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teda 26koní,sem se splet!:-)
 
 
Datum: 15. dubna 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych šel asi nejspíš do čz 125/516.Má to 23koní což je dobrý a je to spolehlivý,mě to jelo ůplně vždycky.Já jí koupil za 11000Kč a jede jak dělo!
 
 
Datum: 15. dubna 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: choséé      IP: uživatel1201    
no jo ale ja chcu az na prazdniny letni..jelikoz si musim vydelat na brigadě.
 
 
Datum: 14. dubna 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Mam doma Yamahu DT 80, nemam na ni cas, valec po vybrusu. Klika v poradku, nova spojka, nove delany sedlo. Je to jeste stara vzduchem chlazena potvora s klapkovym sanim. 5kvalt, vykon kolem 10k. DAl bych k tomu polomotor, nahradni kliku, karbec, klapku + nahradni valec s pistem. Jedinej problem (o kterym vim) sou hnusny riditka kdovi odkud a vytahany poradne nerozhejbany retez (dycky ho rochodim a 2. den se zas zasekava). Mel sem ji na pole, ale nemel sem na ni moc casu, vybrus je jeste nezajetej... Kdyztak sem kousek od Caslavi, chtel bych za ni tak 6500, mozna bysme se dohodli...
 
 
Datum: 13. dubna 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: choséé      IP: uživatel1201    
dik moc za rady...
 
 
Datum: 13. dubna 2009 21:27
 
 
 
 
Jméno: choséé      IP: uživatel1201    
dik moc za rady...
 
 
Datum: 13. dubna 2009 21:26
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sagosek: tak do toho bych teda nesel. tyhle predelavky kdy je motor v jinym ramu jsou vetsinou uplne na picu zpracovany, natoz ten "ladak" z KX 85... ja bych sel treba do DT80
 
 
Datum: 13. dubna 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: sagosek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za ty prachy bych popřemýšlel nad tímto http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/269965-90-cross.html (snad odkaz nevadí) dají se pořád lehce na to sehnat díly a je to super poježdění....
 
 
Datum: 13. dubna 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Ale jinak za 10000,- nečekej zázraky. :-)
 
 
Datum: 13. dubna 2009 15:56
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
S bráchou sme teď přivezli suzuki rm 80 .....má nějakejch 18 koní...docela dobrá mašinka...jinak ze 125 bych na začátek doporučil hondu cr 125 jdou na ní sehnat lehce díly...a jsou levný.
 
 
Datum: 13. dubna 2009 14:21
 
 
 
 
Jméno: Daniel Walter      IP: uživatel5667    
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 13:55
 
 
 
 
Jméno: Daniel Walter      IP: uživatel5667    
Dobrý den, zde můžete shlédjout fotografie ze závodů jawa 50 v Kozmicích odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 13:55
 
 
 
 
Jméno: sokol      IP: uživatel1828    
Cau pamove, čz 175 477-487 ma na sekundarku velkej stred nebo malej?? a jeste jeden dotaz ,kdyz chci nastartovat 487 a sundam spojku sani (to gumovy jak wede k sani) tak chytne bez problemu napoprvy ,ale kdyz tam tu spojku sani dam a nacepuju tak nechytne a jak sundam tu spojku sani ,tak ze zani tece docela dost benzinu . Co stim?? karburator je cistej a svicka cihlove červena. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 14:28
 
 
 
 
Jméno: Lada      IP: uživatel5770    
Mam čz 125 a z tý gumy mi teče taky benzín, ale normálně chytá. Zkus ještě sundat ty gumy co jsou pod sedlem, aby to sálo ze sedla, jestli to nedusí to sedlo. To kolečko má malej střed.
 
 
Datum: 13. dubna 2009 14:28
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
zkus si vycistit sani..nevim jak je to na tvy cezete ale na fichtlech a tak je to vetsinou ucpany kdyz to tohle dela...tak to procisti a pak dej vedet...pripadne jinej filtr..
 
 
Datum: 13. dubna 2009 13:20
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik      E-mail:      IP: uživatel4556    
Zdravim SESO,máš sekundární řetěz a sekundární řetězový kolečko na Jawu 125/355??Popřípadě jaký sou ceny?Nikde sem to tu nenašel,tak se ptám,třeba sem to přehlíd.Ta kategorie je taky špatná,v nabídce neni pro potřeby fichtl krámku.Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 11:53
 
 
 
 
Jméno: halo      IP: uživatel5336    
zdarec hoši da se koupit ta laditelna tryska nebo si to musim vyrobit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 10:17
 
 
 
 
Jméno: FK Racing      E-mail:      IP: uživatel1115    
firesnek@sendme.cz
 
 
Datum: 13. dubna 2009 10:17
 
 
 
 
Jméno: FK Racing      IP: uživatel1115    
V případě zájmu, ozvi se mi na mejl, myslim že se dohodnem ...
 
 
Datum: 13. dubna 2009 10:14
 
 
 
 
Jméno: FK Racing      IP: uživatel1115    
V případě zájmu, ozvi se mi na mejl, myslim že se dohodnem ...
 
 
Datum: 13. dubna 2009 10:13
 
 
 
 
Jméno: Víťas      E-mail:      IP: uživatel5768    
čau... Nemá někdo funkčni tachometr na Jawu 50 typ 23 Mustang, který by mohl prodat?? pište na e-mail nebo icq 253-538-762 díkec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 9:59
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Čus,napsal jsem ti mail.
 
 
Datum: 13. dubna 2009 9:59
 
 
 
 
Jméno: Mischell      IP: uživatel1337    
Zdar draci,potřebuju od vás poradit.mám fichtla na teréní závody a koupi sem si jednokroužkovej píst.Ale zdá se mi že to točí jako bejk ale po půl hodině to skoro ani netahne.Tak si myslim že tam dám spátky ten 2kroužkovej.Nebo radši tříkroužkovej????Poraďte mi.Díkesss odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2009 19:22
 
 
 
 
Jméno: ...MaSteR... ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
borci myslím si že 3 kroužky jsou nej do crosu !!! nevim jak vy ale mam 3 a jsu moooc spokojenej
 
 
Datum: 16. dubna 2009 19:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5781    
3 krouzek rychlejc vadne.....
 
 
Datum: 14. dubna 2009 12:40
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tří je dobrej kdyzž chceš jezdit pořád jenom ve velkým terénu.Pokud chceš jezdit i po piolnačkach tak je si myslim lepší dvou protože ho vytočíš výc i rychlejš ale zase o trochu mín bude táhnout ale to nepatrně(moje skušenost).Zase je pravda že kámoš měl na fichtlu tří,potřeboval už výbrus a já měl mustafa s novým válcem a do kopce mě předjel protože jel na dvojku a já musel na jedničku,sice měl 12zubů na sekundáru,ale já to pak stejněj kopec nevijel na dvojku ani s 12 zubama když sem si je tam dal,ale po rovině sem jel o 30km/h rychlejš.Sice on už potřeboval výbrus ale ten kroužek navíc,v tom měl taky prsty.Muj názor je skrátka na spíš dvou!
 
 
Datum: 13. dubna 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
Podle mě jsou lepší 3 kroužky (už jen proto, že se říká ,,čím víc, tím líp''). Náhodou 3-kroužkovej se dá vytočit opravdu dost, ale musí se mu pomoc :-( Na jedničku svoji S11 v pohodě vytočim nadoraz, na dvojku už je to línější a v jedněch otáčkách už to nechce jít výš (něco jako omezovač) a musim tomu pomoc...ale zato otáčky pak stoupnou ještě klidně o šestinu (cca, podle zvuku) a má to hodně blízko vytočenýmu fichtlu. Ale myslim že to dělá karbec (jak zasekne na jedněch otáčkách - mám ještě to ,,vajíčko''). Rozhodně to že jde 3-kroužkovej hůř do otáček neznamená, že nemůže dosáhnout otáček 2-kroužkovýho ;-) A mrtě to táhne:-D S11 v pohodě prudkej kopec na půl plynu (jen u konce potřeboval trochu pomoc), fichtl s rozjezdem naplno a převodem do tahu.....v půlce zastavil :-) Kupodivu jsem ho dal i na rychlost (a to má najeto jen 8000 a je v perfektrnim stavu, stadion bez oprav[když nepočítám výměnu žárovek]), na dvojku v pohodě, na trojku jsme jeli zhruba stejně rychle. Ale tak kdo chce rychlost, tak si dá lepší převod (já bych to zkombinoval s 3-kroužkem, ten táhne jak bejk snad ve všech otáčkách, v tahu na něj 2-kroužek myslim fakt nemá).
 
 
Datum: 13. dubna 2009 15:18
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
ja mam mustafa orig 3krouzkovy pist bez vybrusu.kamos ma tky mustafa 2vybrus 2krouzkovy pist a ujedu mu jak na rovine tak do kopce.akorat na maximalku jde 2krouzek vic pretocit.
 
 
Datum: 13. dubna 2009 12:29
 
 
 
 
Jméno: Mischenike      IP: uživatel600    
Jaa osobne si myslim ze ten jeden krouzek navic u 3 krouzkoviho zase nema tak obrovsky trení.. aby najednou otacky spadly o 500 dolu... ja mam 3 krouzkoví pist na 05.. a bez problemu jedu s klukama co maji 2krouzkovi.. je asi pravda ze lepe tesní... ale zase tak zavratný o proti 2 krouzkovimu to nebude;-) muj nazor..;-)
 
 
Datum: 13. dubna 2009 11:53
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel5450    
ma tohle ma kazdej jenej nazor podle me je to uplne jedno na konecnom vysledku je to znat jen nepatrne jinak vetsinou davam 2
 
 
Datum: 13. dubna 2009 9:42
 
 
 
 
Jméno: cross      IP: uživatel4590    
No já bych tam dal dvoukroužek,protože to bude mít víc otáček než trí a rychlejš se to vytočí.Sice s tří by to neptrně táhlo víc ,ale jelo by to pomalejš.Dvou je nejlepší podle mě!
 
 
Datum: 13. dubna 2009 9:38
 
 
 
 
Jméno: pítrs      IP: uživatel5767    
dej tam píst na tři kroužky ,nejlíp ale uplně novej ,zkontroluj si válec jestli je dobrej a jestli nemá schod a pak s tim jezdi max 40 km/h na trojku prostě motor nevytáčej dokud neujedes 500 km - najedes to tak za 14 dni kdyz budes jezdit denně aspon 4 hodiny- od oka, no a pak kámo je ten fichtl nesmrtelně sakra dobrej ale jak řikam , musíš se snažit no.
 
 
Datum: 13. dubna 2009 8:48
 
 
 
 
Jméno: polomskyjohn      E-mail:      IP: uživatel5766    
Ahoj lidi,vcera jsem si koupil jawu mosquito a tak si jezdim,jezdi nadherne a najednou se mi zadrela radicka,nesel dat jiny kvalt,furt mi tam drzela 1, po zhruba 3 kilometrech jsem zkusil,jestli se nestal zazrak,chtel jsem preradit a povedlo se po trosce usily a pak to jelo asi pul hodky v pohode a pak se mi zadrela na 5..takze se totalne vubec neda jezdit,oleje jsem dolejval 0,7 litru,coz by melo snad stacit..porad nemohu vykopnout kvalt,zustava tam jen ta 5..pak me napadlo, jestli se neco nepris*alo k razeni, rekl bych, ze by to mohl byt pulmesic od nakopavacky,bylo by to mozne..?dekuju za radu.. :-) s Pozdravem Matěj Polomský odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 19:09
 
 
 
 
Jméno: polomskyjohn      IP: uživatel5766    
napadlo me jeste, ze by to mohla delat vidlicka, dneska jsem sundal karter u prevodovky, nejak jsem ji zase rozchodil, rozjel jsem se dal jsem se radil jsem nahoru,kdyz jsem se dostal k 5 tak jsem musel zastavit a chtel jsem podrazovat a to bouzel neslo..jestli mas na mysli tycku od radicky, tak ta se mi u prevodovky hejbe do prava a leva, ale nejak se nemuze dotahnout, takze budto zkusit tu vidlicku a kdyz to nepujde nadale, tak jedine vfyrobit ten díl,kdyz by jsi mel nekde obrazek, co myslis tak bych byl rad, kdyby jsi mi ho poslal na mail polomskyjohn@seznam.cz anebo se muzeme nejak domluvit na icq 232555169
 
 
Datum: 13. dubna 2009 19:09
 
 
 
 
Jméno: Frikulin      IP: uživatel2402    
Musim tě zklamat.....Mosquiťácký motory jsou OMYL v produkci Jawy.....! Speciálně převodovka je tam slabina jkao prase....má to hřídel s drážkou ve který běhá kolík a ten se rád láme.....tipoval bych to na tvůj případ...prdel je ta že díly se do tohohle motoru NEDĚLAJ....rozebrat a zkusit vyrobit.....ale to že tyhle motory trpěj na převodovky se všeobecně ví....!
 
 
Datum: 13. dubna 2009 13:02
 
 
 
 
Jméno: Monax      IP: uživatel5313    
Lidi kam ma smerovat sipka na malem benzinovem filtru?-dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 9:12
 
 
 
 
Jméno: Monax      IP: uživatel5313    
Takze sipka dule a smerem karbecu jo?Dik moc lidi;-)
 
 
Datum: 13. dubna 2009 9:12
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel4545    
směr karburátor
 
 
Datum: 13. dubna 2009 7:39
 
 
 
 
Jméno: polomskyjohn      IP: uživatel5766    
smerem dolu by mela smerovat.. :-)
 
 
Datum: 13. dubna 2009 1:47
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Po směru proudu benzínu!
 
 
Datum: 12. dubna 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
dolu
 
 
Datum: 12. dubna 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau slysel sem ze kdyz se provrta hrdlo karburatoru tak to jede lip je to pravda? jak ma ta dira bejt priblizne velka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 23:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5763    
to neni az tak pravda....soucasne se musi rozsirit i prumer saciho kolena a saciho kanalu a vhodne pretryskovat karburator....jde rozsirit az do prumeru 18,5mm s pouzitim serioveho soupatka.....tryska okolo 85 hlavni a 45 volnobezna +prevrtani kanalů v karbci.....takle uprava je docela pekne popsana na Stejskyho strankach ......
 
 
Datum: 12. dubna 2009 23:11
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel4226    
Čau kluci mám takový problém když nakopnu pionýra tak je vsechno v pohodě ale jak zařadim jedničku tak se nechce rozjet vždycky se začne dusit, ale když mám neutrál tak se nedusí. nevíte Čím by to mohlo být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: Lada      IP: uživatel5770    
Když zařadíš afík má snahu ject tak je to jasna zpojka, ale netipoval bych to tak, řekl bych spíše předstih a trisky v karburátoru, nebo může být pecka na kladívku.
 
 
Datum: 13. dubna 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: Mischenike      IP: uživatel600    
pokud ti na voplno beh de... a pak kopnes rychlost a jede blbe nebo se zacne dusit.. tak zasranej vejfuk..;-)
 
 
Datum: 13. dubna 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: dfs      IP: uživatel5336    
jestli neudrži otažky a neutahne tak je to tryska nebo maš vypadlou tu kuličku ze spojky taky se mi to stalo
 
 
Datum: 13. dubna 2009 9:57
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel5765    
To je snad jasný!! Špatně ti vystavuje spojka!!! Jarda
 
 
Datum: 13. dubna 2009 1:26
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi tak,hlavní tryska!
 
 
Datum: 12. dubna 2009 22:52
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspíš hl. tryska
 
 
Datum: 12. dubna 2009 22:15
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neteče ti tam benzín kohoutek,karbec,trysky
 
 
Datum: 12. dubna 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel4226    
Čau seso budeš ještě někdy mít ty tří kroužkový písty? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
kdyz skladam motor na fichtlovi tak musi tam byt ta pruzina na startovacim segmentu napruzeny nebo staci kdyz se napruzi az ke konci?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
ja sem to pootocil ale zdalo se mi to moc napruzeny tak nevim
 
 
Datum: 12. dubna 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: blázen      IP: uživatel2324    
Doklepej si kartery tak, aby mezi nimi byla mezera 1.5cm a pak vezmi za startovací čep např. hasačkama, trošku ho vytahuj ven a otoč ho o jednu otáčku po směru startování.
 
 
Datum: 12. dubna 2009 21:50
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel1506    
cau draci uz si nevim co stou moji plechovkou jawa 21 tech 10 km jede pekne a pak zacne vzdycky vynechavat a zdechne tak sundam hadicku z karburatoru a benzin netece tak profouknu hadicku a kousek popojedu a dela to znova a znova dokola nekdy to jede po profouknuti hadicky ale jen vyjmencne hadicka cista nova mam nani jemny sejtko to je cisty sejtko v nadrzi je taky cisty preventyvne jsem rozebral kohoutek a je cisty gumicka v nem dobry kdyz to pustim do kanystru tak vytece v pohode cela nadrz uz si nevim rady vicko na nadrzi je pruchozi vzduchem bez problemu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jeto taky moznost Lado ale mato vic lidi ten stejnej filtr a nedela jim to a ten filtrik je skoro cistej jen nakej ten rez z nadrze neni ho moc uz jsem to ztoho vylil a nic
 
 
Datum: 13. dubna 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: Lada      IP: uživatel5770    
To budou dělat vdochové bubliny v tom filtříku.
 
 
Datum: 13. dubna 2009 14:51
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jezdim na normalni privod ale na rezervu to dela to sami
 
 
Datum: 13. dubna 2009 12:09
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5769    
Provrtej dirky v kohoutku,koukni na tu trubičku popřípadně ji vyhoď ale tím nebudeš mít ,,rezervu,,nasaď sítko na kohoutek a ten druhý filtr vyhoď.Takovéto nekonečné filtrování benzinu je akorát k zlosti.Čau
 
 
Datum: 13. dubna 2009 12:04
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel5450    
a jezdis na rezervu? kdyby jo tak to muze byt tim ze se ti vxdycky ke kohoutku v nadrzi stahne nejakej bordel ale kdyz tam mas sitko tak nevim
 
 
Datum: 13. dubna 2009 9:47
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
hadicku jsem prohlizel ta je cista proste to nechapu ale zkousel jsem sundat vicko z nadrze a jet bez nej a zrovna to jelo jakz takz ale vicko je v poho mel jsem ho rozebrany a diry v nem jsou a profouknout jde kohoutek jsem znovu rozebral a nic ten je cistej bez problemu benzin tece kdyz to z karburatoru dam do kanystru tak to tece proudem ale proste pri jizde to prestane tyct vynechava nema vykon zdechne skousim plovak zmacknout nic sundam hadicku nic a nekdy to tece jentrochu
 
 
Datum: 13. dubna 2009 9:17
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
*mladejch
 
 
Datum: 12. dubna 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
táta říkal, že za mldejch let dali jednomu hajzlovi do hadičky cigaretovej filtr... ono to jelo tak 100 metrů, pak došel benzin, frajer dělal že ladí, mezitím dotekl přes filtr benzin, on šlápnul a jel dál, pak zase sto metrů...... Ale vzhledem k tomu že ty ujedeš 10 km tuhle variantu vylučuji:-)
 
 
Datum: 12. dubna 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co je furt,že to všem vynechává?? :-D:-D:-D
 
 
Datum: 12. dubna 2009 21:25
 
<  1816  1817  1818  1819  1820  1821  1822  1823  1824  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 12:35:50 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu