Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jony
IP: uživatel16780
 čau, je potřeba na babettu nějaký papír nebo tak něco? vím že značka na to není a pak je nějaká kartička.. potom jestli se to musí pojistit a jestli na tom může jezdit kdokoliv plnoletý, nebo na to musí být příslušná skupina..díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2014 16:07
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 Aby jsi mohl jezdit po v.komunikacích musíš mít ř.p. skupiny AM to je od 15 let. Pojištění je nutné je to motorové vozidlo konstrukční rychlosti do 45km/h a helma.Taky stačí ř.p. skupiny B.
Datum: 05. února 2014 16:07
Jméno: martin
IP: uživatel12157
 zdarec draci chtěl bych se zeptat jakej je rozdíl mezi ojnicí z ČZ 125/476 a 175/477 za odpovědi moc děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2014 10:14
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Ojnice ti zdvih nijak neovlivnuje...
Datum: 06. února 2014 10:14
 ano ojnice jsou stejné... jiné je jen její uložení v setrvácích... klika na 476 ji má blíže ke středu a 477 zase dál od středu
Datum: 05. února 2014 21:17
 Ano, 477 má skutečně o 7mm větší zdvih, ojnice jsou ale stejné.
Datum: 05. února 2014 21:03
Jméno: martin
IP: uživatel12157
 takže neni nejak delší nebo tak pač sem slyšel že 175 má větší zdvih tak proto jsem se ptal
Datum: 05. února 2014 20:56
 Čau. Ojnice jsou zpravidla stejné. Akorát se vyskytovaly varianty s bronzovým futrem, většina však měla jehlové ložisko.
Datum: 05. února 2014 16:21
Posl.aktualizace: 17. února 2014 18:56
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel11737
 bezvadný
Datum: 17. února 2014 18:56
 Zdar draci.. řešim velkej problém .. máte někdo zkušenost s tím že prej praskali rámy na Jawě 350/354 .. právě že původnímu majiteli prasknul a tak tam dal Paneláckej rám .. jo jenže co tam teďkon napasovat za masku? Když kejvačková maska mi tam nejde? Je moc vysoká a nešla by tím teda utáhnout.. Ptám se teda byl spodek masky u velké kejvačky a panelky stejnej? Jako abych na spodek masky Panelky napasoval vršek od Kejvačky.. ???? Máte s tím někdo zkušenosti? A jestli pasuje spodek masky od Panelky na vršek masky od Kejvačky tak jestli někdo nemáte doma spodek od té Panelky.. sháním aby dole bylo 21cm tedy velká kejvačka.. Je to tedy stejné????  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2014 8:40
Jméno: pepa
IP: uživatel16783
 spodek z čezety by to mohl být ale ne jednovýfukový ale dvouvýfukovy ..řada 450 měla spodky hliníkove odlitky a jestli tam je spodek z čz musel by tam být celej předek z čz de luxe a ten má masku taky odlejvanou
Datum: 06. února 2014 8:40
Jméno: Jarda
IP: uživatel16782
 Nemáš náhodou spodek masky z jednovýfukové čezety? Ten je o něco vyšší (a taky užší) než z jawy kývačky a panelky. To že rámy často praskaly je pravda. Možná bych být tebou uvažoval o sehnání rámu z kývačky, pokud bys dělal renovaci a nový lak. Sám mám taky na kývačce vyměněný rám z panelky, ale kromě té nádrže je problém i se zamykáním řízení, sedla atd., ten rám je prostě v detailech jiný.
Datum: 06. února 2014 1:35
 Super .. díky moc .. Nádrž tam mám danou, která tam pasuje .. vim že Kejva měla rám 30x30 a Panelka 30x40 ..  To jsem se dočetl .. měl jsem jenom problém s maskou ..  Díky moc
Datum: 05. února 2014 10:10
Jméno: pepa
IP: uživatel16779
 mASKA TI VELIkostně pude je s panelkou zamená jen pozor na apravne upevnění šrobky či nacvakávací ale jestli máš nadrž s ampermetrem tak ta nejde na šiší trubku panelkovího rámu nedostaneš musíš mít spimačku na masce a panelkovou nadrž
Datum: 05. února 2014 9:10
Jméno: f
IP: uživatel15423
Posl.aktualizace: 05. února 2014 21:38
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Jakou by jste teda doporučovali konstrukci? V bantamech mám ložiska s dírou 20.
Datum: 05. února 2014 21:38
Jméno: standa
IP: uživatel16778
 To je tak na motokáru která bude mít s jezdcem 100kg ... Ta konstrukce je šílená ... Nevěřim tomu že se to neohne a nepraskne ... Takle na prasáka jsem to měl v motokáře ... A jak jsem někoho vozil na předku tak pak upadlo kolo... A ještě na to dát velkej motor a zapřahnout vozejk...
Datum: 05. února 2014 19:35
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 šroub to vydrží.....ale ty sváry????????????
Datum: 05. února 2014 10:25
Jméno: mow
IP: uživatel16777
 Když někdo zmiňuje šroub a pevnost, řekl bych, že ho zajímá únosnost toho šroubu a nikoliv plástě. Odhaduju tak okolo 3p na tu napravu..
Datum: 05. února 2014 4:35
 já měl tenkrát po domácku dělanou frézu na zahradu, k ní vozejk jednoosej, na něm kola z ČZ skútr (prase) tošim 12" 4.25 nebo tak nějak taky docela malý a na jedno kolo zatížení 250 kg bylo psáno na plášti
Datum: 04. února 2014 22:57
 většinou to bejvá na plášti z boku napsáno, v kilogramech a nebo librách
Datum: 04. února 2014 22:21
 zdar draci chci se zeptat chtel bych so udelat papiry na 125 a mam narozeniny v listopadu a chtel bych si je udelat v lete nes mi bude 16 nevi te nekdo jestli to pujde ?? diky poc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2014 19:07
 Ahoj. V létě můžeš udělat kurz. Závěrečné zkoušky můžeš skládat až den po příslušných narozeninách.
Datum: 04. února 2014 19:07
Jméno: ..:Playboy:..
IP: uživatel16629
 Ahoj draci mam menší problém u pionýra 21 nesviti mi světla tak jak by měly a magneto je dobre a jak se to světlo šteluje aby mi to svitilo na cestu? Dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2014 7:39
 Příručka.. Jestli nemáš, na netu jich je...
Datum: 05. února 2014 7:39
 cívky, žárovky, přechdové odpory, celkově zapojění.. hledej
Datum: 04. února 2014 21:16
Jméno: ..:playboy:..
IP: uživatel16629
 A co s těma světlama?
Datum: 04. února 2014 20:29
 Ahoj. Štelování světla je popsané v příručce.
Datum: 04. února 2014 19:07
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 zdravim potruju poradit s simsonem 4kvalt kdyz jedu na 4 tak to sype cca 50-55km/h me osobne se to zda dost malo muzete mi nekdo poradit cim to muze byt diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2014 23:26
Jméno: pepa
IP: uživatel16781
 sekundar ..co ti čumí z převodovky na řetěz zpočítej zuby ...rychlej převosd je 13 zubu a víc..pomalej pod 13
Datum: 05. února 2014 23:26
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 jaky kolecko mas na mysli?
Datum: 05. února 2014 14:13
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 tak a je to tady kolecko
Datum: 05. února 2014 13:43
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 po rovince to jede 50-55km/h do kopce cca 40km/h
Datum: 05. února 2014 10:25
Jméno: standa
IP: uživatel16778
 Asi tam má převod do pomala,to pak ty simsony jeli jen 55...s tim rychlym převodem jedou trochu přes 60 (tachometrově 80) ...
Datum: 05. února 2014 9:50
Jméno: pepa
IP: uživatel16779
 za mě to je ok 80 kg a buhví jak velkej kopec.... eště jetá 50 co bys nechtěl ... a samohřejmě spočítat zuby na rozetách jestli tam kamarad dal 11 či 12 zubu na převodovku aby se zdalo že ten motor tahne ykdyž je před smrtí tak je vymalováno
Datum: 05. února 2014 9:19
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 Ma vaha je 82kg
Datum: 05. února 2014 7:54
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 ne motor jsem kupoval novy od kamaráda motor je vporadku kvalty vse v poradku nevim cim to muze byt
Datum: 05. února 2014 7:42
 A předpokládám že myslíš podvozek že mu třeba nedrhne stojánek o zem.  to sem ještě neslyšel
Datum: 04. února 2014 18:51
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 Dobrá, takže znova. Honzo má motor dostatečný výkon, kola nekladou žádný odpor, pneu dostatečně dofouklé, tvá hmotnost není příliš velká?
Datum: 04. února 2014 16:50
 jin: Tím podvozkem měl na mysli nejspíše vliv pasivních účinků...A Honza o motoru nepsal nic...takže ani jestli je v pořádku...
Datum: 04. února 2014 16:39
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 Nepsal nic o tom že má špatnej motor. A předpokládám že myslíš podvozek že mu třeba nedrhne stojánek o zem.
Datum: 04. února 2014 16:06
 tak 17 zubý kolečko ti samo nepomuže, záelží na celkovým stavu podvozku a motoru
Datum: 04. února 2014 15:18
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 Dej tam 17 sekundární kolečko
Datum: 04. února 2014 14:10
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 Ne ja mam simsona s51electronik
Datum: 04. února 2014 10:21
 Pokud to je SR50, tak sme na tom stejně
Datum: 04. února 2014 10:08
Jméno: Ondra
IP: uživatel16775
 Čau lidi mám dotaz, šlo by dát zapalko z babety na pionýra popřípadně co musím upravit..
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2014 19:35
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 co to zas vymyslis XD
Datum: 06. února 2014 19:35
Jméno: pepa
IP: uživatel16781
 ano jde ..trošku vychytat uložení statoru zapalka a umístění tiristoru
Datum: 05. února 2014 23:27
Posl.aktualizace: 04. února 2014 23:03
 tak zase co sem koukal tak dávaj dohromady docela mladý kluci, ale jinak máš pravdu . . . ale oni se to taky naučí, jako my
Datum: 04. února 2014 23:03
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 Paradné videjko len si myslím že lepšie je osodzvať gufera už ked sú osky na miestach
Datum: 04. února 2014 21:19
Jméno: kokeš
IP: uživatel16774
 Zdar, mám na traktůrku motor z panelky 250/592. Chtěl bych se zeptat, zda by nešlo nějak dostat z výfuku černý kouř? Nemá někdo nějaký tip, co kam stříknout nebo co upravit? Je to divný když kolem na traktoriádách hučí naftové agregáty a z komínů se valí hustý černý dým, chtěl bych tomu dodat trochu aroma  Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2014 21:18
Jméno: standa
IP: uživatel16778
 Tak dej naftovej motor,na to neni jiná rada...
Datum: 05. února 2014 21:18
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 spíš nalej do rozpálenýho vejfuku brzdovku , nebude tam vidět a voní to jak voříšky
Datum: 04. února 2014 19:36
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 nalej do komínu naftu a je to
Datum: 04. února 2014 18:40
 Sorry, ale větší kravinu jsem nečetl. Když už mám dvoutakt tak jsem hrdej na jeho vůni a modrej dým! Nafťáky jsou hnus. :-!
Datum: 04. února 2014 6:42
 černej kouř je právě spíš specifickej pro diesly, dvoutakt leda do modra nebo do bíla, leda něco nějak vstřikovat do výfuk. kolena, ale nevim, podle mě to bude spíš jak kouřová clona  , Třeba tak to maj udělaný tanky: do výfukovýho potrubí se přisává nafta a ta se nedokonale spaluje v rozpálenym výfuku a tvoří dým, ale černej kouř u diesla značí že je v zátěži . . . .
Datum: 04. února 2014 1:15
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Čau draci zadíval jsem se na toto video - http://www.youtube.com/watch?v=rVVUyez0-pg a chci si taky kupovat cestovní úpravu všechny použité věci píše na začáku ale kdybych tam kopl bezkontakt vape a karbec DELL ORTO 19mm jelo by to líp jak na tom videu? V tuningu sem se nikdy neštoural mymochodem mám taky výfuk hikone a ještě rozetu 60z a plánuju si koupit i kolečko 9z nebo 11z který by bylo lepší? mysim na primár dík a čuss
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2014 16:44
 Zase Tuner a zase reklama na Stejskyho  Už 2,5 roku, trochu stereotyp....Kdybych jednou zjistil, co má tenhle Tuner společného se Stejskym, tak bych měl o brouka v hlavě méně...
Datum: 05. února 2014 16:44
 Jednou pro vždy - od Stejskyho jsem nikdy nezkopíroval nic ! Muj první válec byl zkříženej vejfuk z 3K na Simsona (hříbek) a úprava válce z j05 od Kreibicha - a ze svojí hlavy jsem něco přidal... důvodem pro nějaký můj vlastní vývoj byl ten fakt,že slavná cestovní úprava za dva tácy se nějak nemohla popasovat s mejma 90kg ... A když jsme teda udělali vejfuk a dali karbec,tak to s bráchou na 14/55 lítalo 90 a se mnou hůř jak serie... V serii to bylo skoro lepší... Tak sem se nasral,udělal jsem si to po svym bez nějakejch "okýnek" a ono to fungovalo... Nic víc,nic míň...
Datum: 05. února 2014 8:42
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Panáčku, nevím čemu říkáš docela dost... třeba tomu, že cestovní úprava ná oproti Kreibichovi uplně seriové přefuky?? nebo tomu že je o cca 0,6mm jinak hrana výfukového kanálu?? Kolik jsi ty vyrobil válců??
Datum: 05. února 2014 8:34
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 Liší se a docela dost, se na ty dva válce podívej než něco napíšeš.
Datum: 05. února 2014 8:23
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Ono totiž je to podobné jako v hudbě tam je taky jen 8 not a je těžké něco nového vymyslet, u válce je to stejné, když se podíváš na návrh úpravy zveřejněný panem Kreibichem ve světě motorů jako úprava Jawa 05 se od cestovní úpravy taky moc neliší. Není moc možností jak udělat válec který má jet na seriový HW. tak, že tvrdit že všichni kopírujou cestovní úpravu je dost odvážné tvrzení. Jenže právě zmiňovaný Standa ti to udělá přímo na míru. Tak že ti to může přizpůsobit tvojí váze, seriový nebo upravený převodovce, prostě jak si řekneš.
Datum: 05. února 2014 8:00
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 a kopie čeho?
Datum: 05. února 2014 7:26
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 to tuner: jenže Standovy válce nejsou kopie cestovní úpravy, dělá válce podle toho kdo si co řekne a fakt umí, a když už o tom takhle mluvíš, ona ta slavná cestovní úprava je kopie
Datum: 05. února 2014 6:22
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 marquee, všechno co jsi napsal platí i cestovní úpravě na zakladě který začal pilovat válce kde kdo a taky to podle toho vypadá
Datum: 05. února 2014 6:08
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Jojo dík kde toho standu najdu? má nějaké stránky spíš chci aby to taky mělo sílu víš zadní cesty pískovej lom cesty v lese atd ale rychlost asi tak o 25 až 30% rychlejší jak oryginál
Datum: 04. února 2014 22:21
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 přestaň už prosim tě koukat na videa na youtubu a začni přemýšlet, co se týká válce, být tebou obrátím se tady na Standu Hrbka, dělal mi několik válců na cestovní motory a můžu říct že super kvalita za ideální peníze, udělá ti válec kterej pojede hezky i na seriovej výfuk a karbec, když tomu uděláš dobrej spodek motoru tak ti to bude lítat tak že budeš určitě spokojenej, navíc ti i dokáže poradit co a jak a další plus je že budeš mít super základ pro další ladění, kterýmu když dáš časem ještě třeba pořádnej laďak tak budeš nad míru spokojenej
Datum: 04. února 2014 22:10
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 http://www.youtube.com/watch?v=FaZgMY5aj7M nebo tady taky cestovní úprava origo karbec zapalko a vejfuk a myslim že to špatně jet nemusí....
Datum: 04. února 2014 21:54
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 zdar pokud to mu nerozumíš tak si bud najdi někoho kdo ti to naladí nebo bych to nedělal
Datum: 04. února 2014 21:41
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Jasně  to mi říká chlap, co neumí vyměnit ani žárovku...
Datum: 04. února 2014 21:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 vyvrtej do toho pořádnou díru!
Datum: 04. února 2014 21:18
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 jo ale existujou třeba lidi KTEŘÍ nemají svářečku ani c.o. a nebo ani soustruh jinak dík za rady jo a jak se upravuje te origo jen difozor nebo i ostatní věci jednou když jsem byl menší tak jsem to skoušel o číslo věčím vrtákem jak je karbeb a malinko jsem i poupreoval trysky a ostatní věci jo a jestě jsem zvíšil plovákovku mělo to celkem dobrej tach i zrychlení nebylo k zahození
Datum: 04. února 2014 20:03
 Cestovní úprava.. nevím no  Vape? na tuhle úpravu zbytečnost. Origo zapalování dobře seřízený a namazaný snese 10 000 s jistotou. Dell orto 19 je karburátor.. radši bych upravil origo na 19 ve výsledku je to stejný. Výfuk? hikone není špatnej základ ALE za 500 ho koupíš i s poštovným a za to máš tabulu plechu a uděláš si vejfuk přímo na míru. Takže tak. Taky jsem si tím prošel je to asi 2 roky nazpět, pochopil jsem že nakoupit věci není všechno.
Datum: 04. února 2014 18:57
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 čím víc tvých příspěvků vidím, tím víc si myslím, aby jsi se do toho nepouštěl, naladit výfuk neuznamená koupit hikone, to že na pohled vypadá stejně nic neznamená, ale už jsem se tu vykecal dost, dělej jak myslíš
Datum: 04. února 2014 18:03
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Jojo vape plánuju až pozdějc možná vůbes ted se rozhoduju ale na tom videu má výfuk hykone ten mám taky stejnný a karbec z čz 150c nevím jestli tam má zvětšený sací kanál a zapalování má tyristor jo a neví někdo jak popř. z čeho ho vyrobit napadlo mě tam dát ještě z motorovky to se tam "prej" vejde nebo tam taky de z pitbike čet sem to na netu
Datum: 04. února 2014 17:46
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Na dvoutaktu je v první řadě důležitý výfuk, to co ti "přidá" Vape na výkonu ti v pohodě sežerou světelný cívky tak že 0 od 0, karbec je fajn, ale když to z toho válce nepůjde ven jak má tak můžeš ladit karbec jak chceš a nepojede to. Víš upravenej válec je hezká věc, jenže všechno souvisí se vším, zapalování řeš až jako poslední věc. V první řadě musíš mít válec, k němu naladit výfuk a když to uděláš dobře tak to pojede i na seriovej karbec a zapalko. Mrkni jak dlouho si cestovní úpravou hrál Eddie než to mělo ten garantovaný výkon. Prostě není to pr..l
Datum: 04. února 2014 17:10
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Chci to mít na zadní cesty tudíž terén. Jako jo mám menší zkušenosti z tuningem ale něco co jsem popisoval jsem ještě nikdy v rukách neměl už jsem dával karburátor z jiného mota na chrchla a ladění atd myslím že kdybych tam dal upravený válec a karbec + vape a šteloval to tak by to určo šlo
Datum: 04. února 2014 15:41
 záleží jestli to chceš upravit do síly, rychlosti nebo na silnici, a jak píše marquee tak to není o tom to tam namontovat a jezdit musíš si s tím vyhrát než to pojede parádně a jestli o tom nic nevíš tak bych se do toho radši nepouštěl
Datum: 04. února 2014 15:25
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 víš ono to není jen koupit namontovat a hurá mam u cestovní úpravy 6,3 koně, tak to prostě nefunguje a nikdy fungovat nebude, a chtěl bych vidět člověka, kterej ti podle videa a seznamu toho co tam namontuješ řekne jestli ti to pojede líp, leda že by měl věšteckou kouli, za mě je to jasné, už podle toho jak se ptáš ti to líp nepojede
Datum: 04. února 2014 7:14
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 Co ten pionýr ale ta babetta ta jede.
Datum: 03. února 2014 22:14
 zdar chlapi. chci se zeptat jestli je pro motor lepší zajíždet ho s origo hlavou než se sníženou, když nemá nic najeto, je po vybrusu, je tam CKR ojnice a jednokrouzkac. nerad bych aby se mi kouslo ložisko nebo tak..  diky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2014 21:07
 díky za radu.
Datum: 12. února 2014 21:07
Jméno: standa
IP: uživatel16778
 Hlava z FK má takřka seriový objem 6ml,nepovažoval bych ji za sníženou. A při sebemenší snaze o smysluplnou úpravu této hlavy se dostáváš hned na objem 5ml (bez vršku pístu),což už je zase až moc tvrdý na nějakou halabala úpravu. Známej mi ji vložkoval,aby se z ní dalo vůbec něco vytvořit. Zajížděj to jak chceš,hlavně tam dej dost oleje a dostatečně velkou trysku...
Datum: 05. února 2014 17:56
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Tady se prodávají snížené hlavy?? Proč by se ti kvuli snížené hlavě mělo kousnout ložisko?? Na tuhle teorii jsem hodně zvědavej.
Datum: 04. února 2014 7:18
 je to snizena hlava odsud z fichtlkramku, a zajizdet asi budu pristi tyden, takz prehrivat se myslim nebude..
Datum: 04. února 2014 7:12
 no pokud je snížená někym kdo tomu rozumí tak i se sníženou, jinak by se to podle mě mohlo víc hřát, trpět na samozápaly, ale asi by ti o tom víc řekl Standa
Datum: 03. února 2014 21:33
 Zdar hoši,nevíte,jestli motor z Yamahy DT 125 je stejnej jak z YZ ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2014 18:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ani omylem! DT je proti ostrýmu 2t babetta!
Datum: 04. února 2014 18:01
 Sakra ....
Datum: 03. února 2014 21:06
 Nejsou stejný, výkonem je YZ úplně jinde.  Ale někde na Youtube jsem viděl jak dali do DT motor z YZ, byl to docela masakr.  Teď narychlo jsem našel DT s motorem z YZ 80 abys měl představu jak s tím asi hýbe YZ 125 http://youtu.be/54G9DZWfnp0
Datum: 03. února 2014 21:01
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Nejsou. DT je cestak, YZ je ostry motokros.
Datum: 03. února 2014 20:49
 Zdar draci, mám tu docela problém ... Nejde mi nasadit spodní díl masky na teleskopy.. prostě to tam nejde museli by se silou roztáhnout teleskopy a možná ani to by nešlo.. Byl tam nějaký rozdíl mezi spodními brejlemi co drželi tlumiče u kejvačky a panelky?? Byl tam rozdíl v tom? Tlumiče myslim byli stejný ale jestli tam byl i ten díl ty "brejle" co držej klakson a tlumiče.. jestli ano má někdo doma ty brejle na kyvku? Moc by mi to pomohlo ..  A kdyby ne poraďte jak jste to dělali vy a jestli jste se s něčím takovým taky setkali .. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2014 20:17
 Už vyřešeno.. majitel tam měl masku z malý Kejvy.. sehnal jsem pouze masku z velký kejvy a cajk.
Datum: 17. února 2014 20:17
Jméno: Master
IP: uživatel16531
 Cus draci, mam problem s fikem, kdyz jedu tak vetsinou musim stat na plovaku aby sel pekne do otacek, hladinu jsem delal stokrat jako karbec celkove, se zapalovanim to uz lepe nedoladim. Tezko se to popisuje na neutral bezi dobre obcas i ta jednicka jde jak se preradi zacne tocit tak konec musim drzet plovak. Vyfuk jsem cistil ted jsem dal z mustanga to se zda byt o.k. Filtr jsem mel vyndanej, kdyz jsem ho vratil tak uz docela sel. Ale porad dam jedna-dva a stojim na plovaku a trojka jde tak nejak postupne (chce to vyladit cucak a plyn a taky se da roztocit) Snad me nekdo pomuzete
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2014 18:43
Jméno: Master
IP: uživatel16531
 Pomohl az cely karbec, zitra to zkusim doladit
Datum: 04. února 2014 18:43
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 Dej ještě jednu jízdu do tý doby než to přestane jet hned zavři přívod benzínu a koukni do plovákovky a koukni na stav hladiny benzínu.
Datum: 04. února 2014 15:08
Jméno: Master
IP: uživatel16531
 A co může být ucpaný? Výfuk je čistej proto jsem zkusil i jinej, tryska jsem zkousel porad. Rano jsem trochu laboroval, a kdyz jsem ho projel tak jel tak jak ma pak se to zas ohralo a slo to do kopriv, to uz udelal 2 ted zas bez cucaku moc nejede kdyz jsem to jel projed trojka nesla do plnejch kdyz jsem se vracel tak uz sla i trojka (+cucak). Este zkusim celej karbec..
Datum: 04. února 2014 14:31
 Já bych řekl, že to máš ucpaný  Mrkni ještě na trysky...
Datum: 04. února 2014 8:06
Jméno: Master
IP: uživatel16531
 Benzin doteka tak jak ma nadrz jsem necistil od dob koupe (3roky) ale vse je stale ciste hadicka je o.k cast jsem menil protoze jsem vni nasel dirky. Na to vicko mrknu ale nemyslim ze se to zavdusnuje bentin tece jak ma, hladinu jsem delal i s kontrolou dotikani  Snad se zitra nekam posunu
Datum: 04. února 2014 0:06
 a co takhle dotíkání benzínu a čistota nádrže, kohotku a hadičky, a nebo přicpaná dírka ve víčku nádrže . . ..
Datum: 03. února 2014 21:58
Jméno: Master
IP: uživatel16531
 Nemyslim ze me pomuze vetsi tryska  Ackoli to zni logicky, ale zda se me to zbytecny (kdybych ji mel uz to zkousim ale jelikoz stoji 140, soudruhum ta 68 stacila tak proc by nestacila me?)
Datum: 03. února 2014 20:22
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 dej větší hl.trysku
Datum: 03. února 2014 20:20
Jméno: Master
IP: uživatel16531
 Druhy zarez z hora, byl vyzkousen i treti..
Datum: 03. února 2014 20:14
 jak máš nastavenou bohatost směsi ?
Datum: 03. února 2014 19:27
Jméno: mira
IP: uživatel6804
 cus draci bude hodne znat koleno treba s fika na babete prida to znatelnej vykon.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2014 19:37
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 to vepřový si běž kdyžtak objednat , aspon u nás to je nedostatkový zboží
Datum: 04. února 2014 19:37
 Já bych byl pro to vepřový... Jinak vymejšlíš kraviny.
Datum: 04. února 2014 14:12
Jméno: mira
IP: uživatel6804
 ha ha
Datum: 04. února 2014 6:15
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 nebo vepřový
Datum: 03. února 2014 21:46
 já bych tam dal koleno z ducati  nebo z osmiprda chevroletu camaro  to poletí
Datum: 03. února 2014 21:08
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
Posl.aktualizace: 03. února 2014 20:25
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 Děkujem Slovensko,raději NE!
Datum: 03. února 2014 20:25
Jméno: Babeta
IP: uživatel16771
 Zdravím draci,můžu se zeptat jestli pasuje přední kolo z fechtla na babettu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2014 20:26
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 NE
Datum: 03. února 2014 20:26
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 cus draci, dotáhl jsem pionyra 20 ale ma docela ztvrdlou zadni vidlici, nevím jak lehce se má pohybovat ale lehce zrovna nejde je docela tuhá
asi nemáte žádnou radu jak ji rozhýbat že ?
díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2014 12:47
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 tak díky do boku to nejde,snad to nebude dělat problémy pěkně se za jízdy pohybovat
Datum: 04. února 2014 12:47
 to tak prostě je, ani to moc vadit nebude, přecijen s tim bude za jízdy hýbat mnohem větší váha, spíš se mrkni jestli nejde hejbat moc do stran  motorka by ti na cestě plavala
Datum: 03. února 2014 21:11
|



|