slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1806  1807  1808  1809  1810  1811  1812  1813  1814  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Zdenál      E-mail:      IP: uživatel5056    
Cus lidicky pls mam problem s vidlici na jawe 21 nechce se vubec hybat vytahnout sem ji musel nasilim co stim??? namazana je odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: Štěpan      IP: uživatel5786    
Ahoj,draci mam neštastnou přihodu,jel sem si tak normalni fichtl vyjiždku s kamošem, ujeli sme asi tak 500 metru a spočivali asi tak 10 minut,pak sem to pustil na neutral,protože to bylo s kopca tak to nemnělo cenu startovat,a v ten moment jak sem tam hodil rychlost tak se to zadřelo tak sem musel tlačil 3 km domu,s ničeho ni po spočinku se to zadře čim to muže byt,oleja micham už 2 roky stejne(stihl)po vybrusu cc1000 km+,poradtě prosim čim se to tak najednou stalo,diky moc mějtě se a at nedopadnete jak ja je to celkem fuška tlačit 500 m po mokre oračině to mi věřte jak se vam ucpou kola tak to se neda nic dělat a vzit fichtla na zada a jit domu:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 14:03
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
To udělal spolužák, pak doma řek že to byl ,,jen kámen''. To měl krásnýho pařízka 550, teď je z něj kupa šrotu :-(
 
 
Datum: 22. dubna 2009 14:03
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
hewj a nekotvils to okolo 50 z kopca a nehodils tam jednicku??? :-D:-D:-D kuia takovy salto by bylo :-D:-D
 
 
Datum: 22. dubna 2009 10:50
 
 
 
 
Jméno: tinker      E-mail:      IP: uživatel5858    
taky hadam to razeni,me se to takhle stalo znicehonic.nastesti kdyz jsem stal na miste.odted jezdim jen na stadaku
 
 
Datum: 22. dubna 2009 9:50
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel3529    
tak sry:-D...blbě sem to pochopil.,..:-D
 
 
Datum: 22. dubna 2009 8:14
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel5850    
moly chceš snad říct že se na neutrál při vypnutym motoru hejbe píst a točí klika?! ;-)
 
 
Datum: 21. dubna 2009 22:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5853    
mohla mu vyskocit jehla z kliky.....tohle se stává
 
 
Datum: 21. dubna 2009 22:14
 
 
 
 
Jméno: moly      IP: uživatel1913    
já bych řek že spíš ty fikusi meleš kraviny..:-D:-D..řekl bych
 
 
Datum: 21. dubna 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
No jo! nějak mi nedošlo že se to na neutrál netočí!:-D:-D Asi už si půjdu lehnout!:-D díky za upozornění!
 
 
Datum: 21. dubna 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: Marek Bittner      E-mail:      IP: uživatel5855    
ahoj mneseto stalo taki tak vim jak nato vmotori ja tokavo blbost na radeni a tam je vidlička ktera kdišse ohne tak sa stane presne tohleto mosiš rozpulit motor a dat tam druhi toje vpoho oprava a stavaseto proto ze treba neumiš radit nebo nedopina spojk.
 
 
Datum: 21. dubna 2009 21:26
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
stanon premejslej co to placas za blaboly!! :-D jak to na neutral muze zadrit to je pekna blbost bokud tam nejde benzin tak to chcipne a pist se nehejbe
 
 
Datum: 21. dubna 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
jak jsi jel na neutrál, tak tam nešel benzin, takže se ti to vůbec nemazalo, to je celá sranda věci!
 
 
Datum: 21. dubna 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Zdravím, chci se zeptat, měním ložiska v kolech na pionýrovi a teď jsem dodělal jedno kolo, ale ty středy ložisek ne nechtějí skoro vůbec točit. Myslíte, že se časem ty středy povolí? Nemůže mít na to vliv, že jsem ty ložiska zabouchal co nejblíž k sobě? A pro upřesnění, ty ložiska jsem zabouchával za vnější kroužek... Předem díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
No přemýšlel jsem co tam může být špatně a došel jsem na to, že je chyba v rozpěrce nebo vlastně v tom středícím plíšku rozpěrky. Byl trochu pokřivený, tak jsem ho narovnal kladívkem, ale zároveň jsem ho natlačil na ten zúžený střed kola (náboje nebo jak se tomu říká) a tam to drhne a tím pádem se to celý netočí, takže ty nový ložiska musím vymlátit ven a zpravit to, ach jo :-(
 
 
Datum: 21. dubna 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
pochybuju ze se to rozhejbe nejspis zevnitr o neco drhnou
 
 
Datum: 21. dubna 2009 21:13
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel5329    
čau draci mám fichtla dělanýho na kros závody mám tam sníženou hlavu 9zubý kolečko na klikovce a leju tam 100oktan benál tuhle sem koupil nový kroužky mám je tam tak měsíc vodjel sem s nima závod v kozmicích pak sem si párkrát zajezdil po lese a kroužky změkly a nebyly úplně u sebe a nechcelo to ani jet,jen to škytalo jak to nemělo žádnou kompresy,dal sem nový a zas to jede.otázka zní je to normální že ty kroužky normálně po závodě vodejdou a musí se koupit nový?nebo tam mám něco špatně?díky za rady jo a mažu olejem Motul 510 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 8:28
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel5857    
to je jasný že sem je zajel...sem si to myslel že to bude těma závodama se ani nedivím když se to žene na plnej hodinu
 
 
Datum: 22. dubna 2009 8:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5853    
to je tema zavodama.....motor se prehrejva a krouzky mizej.....
 
 
Datum: 21. dubna 2009 22:15
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jestli sto nezajel tak se nediv
 
 
Datum: 21. dubna 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: filip      E-mail:      IP: uživatel5660    
čao nadšenci koupil jsem hero majestic-ankor rv.97 a je v ...... přední rozeta a tak jsem koupil bebeťáckou ale ta je menší a ač tam zadělat jde tak to není ono a proto bych chtěl požádat kohokoliv o radu kde by se dala koupit origo rozeta na můj stroj..předem díky všem s podravem filip..pros piš na fijufii@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 21:11
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel5660    
predni rozetou myslim predni ozubene kolecko ktere je v motoru a pohani retez a tim i celou motorku
 
 
Datum: 22. dubna 2009 21:11
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Coto je ,,přední rozeta,, ??? to máš náhon i na přední kolo? :-D
 
 
Datum: 22. dubna 2009 11:17
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel5313    
Cau lidi zajizdeli byste radej na mogul 2T nebo na Mogul TSF?mam komplet motor po GO ne jen vybrus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: Monax      IP: uživatel5313    
:-D to nehrozi!!!Ja to zajedu na TSF ma hezci barvu:-D a slysel sem ze je lepsi jak 2T no a prave na M2T to nechcu zajizdet!!!
 
 
Datum: 21. dubna 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: ja      E-mail:      IP: uživatel5854    
asi radsej na na slnecnisovom XD :-D
 
 
Datum: 21. dubna 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
ja jezdim mogul tsf a spokojenost nejvyssi!moc nehuli dobre maze a tesni ve vyfuku us neni tolik srace*.:-):-)
 
 
Datum: 21. dubna 2009 17:29
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
Zdar u tehle oleju to je jedno oba dva sou asi na stejny urovni.hlavne tam necpy M2T:-D:-D:-D
 
 
Datum: 21. dubna 2009 17:22
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
zdarec.mam problem s jawou 23 mustang..kdyz dam prst do fajfky a druhou ruku na hlavu a slapnu-da mi to pecku,ale jakmile dam do fajfky svicku,prilozim ji k hlave a slapnu tak mi to jiskru neda..nevite co s tim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 13:55
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
diky kluci..uz mi to facha..jak sou kladivka tak vedle je sroubek na kterej je napojenej kondenzator a ten byl ukostrenej a proto to nedavalo jiskru sme ho povolili a makalo to..jinak diky za rady...
 
 
Datum: 22. dubna 2009 13:55
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel5859    
skus vyměnit svíčku nebo jí očistit
 
 
Datum: 22. dubna 2009 11:47
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus pročistita kladívka, a dej tam novej kondik.. dělalo mi to před třema dnima..:-D teda pokud to neni tou svíčkou, ale tomu bych moc nevěřil, páč za těch 5 let co jezdim, tak sem mi stalo, že se mi posrala jen jedna svíčka, takže to tím nebude, dej novej kondik, a pročisti ty kladívka, uvidíš, bude to tím..:-)
 
 
Datum: 21. dubna 2009 21:27
 
 
 
 
Jméno: domte      IP: uživatel779    
mě tam dobře maká ngk b6hs
 
 
Datum: 21. dubna 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: UMS      IP: uživatel5685    
Doporucuju NGK B8HS ale ted si kup nakou brisku a nebude ti vadit kdyz ju odvaris az ti to bude dobre slapat hod tam NGS
 
 
Datum: 21. dubna 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
jn ja si taky myslim
 
 
Datum: 21. dubna 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mohlo by to být svíčkou....může být vyšlehaná....zkus novou...je to investice tak 30 korun :-) což asi nikoho nezabije :-D
 
 
Datum: 21. dubna 2009 18:15
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čest draci, mam velikj problem. v neděli večer sem se jel projet... najednou předemno kaluž močky. tak sem ji projel, plny boty močky.... no ALE pak sem zjistil, že sem potratil štefty od vyfuku. tak sem vejfuk přidrátoval a jel dal, ale cca po pul kilaku mi fik prostě přestal jet. dodneška nevim co s tim... radte. je třeba možný, že jak sem jel kousek bez vyfuku tak se mi tam dostal bordel a něco se stalo? ale pist normalne beha... jiskru mi neháže, a když dam prst na fajfku tak nic, a když ho dam na holej kabel tak jen tak poťukává... žádnej extra proud. no takže asi elektrika... ale predstih odtrh sem ted šteloval ale nejde...Eště mě napadlo že se mi mohla skroutit hlava, ale že by až po pul kilometru? to by bylo vhaji prosim poraďte. už si fakt nevim rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 20:10
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dakujem :-)
 
 
Datum: 21. dubna 2009 20:10
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel5820    
z najvacsou pravdepodobnostou sa ti dostala voda do zapalovania vyber ho precisti a zloz to ..
 
 
Datum: 21. dubna 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: Rixiki ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj pánové(možná i dámy) nemáte někdo foto dvoubarevného provedení 555(nemyslím ten modro-červený). tenhle je v knížce o pio vypadá jak normal 555 s plechama a dvojsedlem.....pls kdyby někdo měl tu foto tak pls send na my mail díkes.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 16:53
 
 
 
 
Jméno: Sor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Já mám 555 ne moc pěknou ale šlape jako hodinky. Tady je odkaz na videa http://www.youtube.com/watch?v=sgjZA_aLmV0 , http://www.youtube.com/watch?v=AwIsx67Wx4A . Pokud bys chtěl videa poslat ať ti to běží normálně plynule tak napiš na mail. Pošlu ti i ty co nejsou na youtube.
 
 
Datum: 21. dubna 2009 16:53
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel2920    
nekdo rikal že 3 kroužky jsou celkove lepsi než dva ale da se koupit asi jenom 8 vybrus tak mi prosim reknete jak to je \r\njeste by me zajmalo jestli je to lepsi když se da např na 2vybrus krouzky na3 vybrus jenom se skrati pride mi to dost silene odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 22:08
 
 
 
 
Jméno: Lajmr      IP: uživatel2259    
ahoj draku,venuju se fichtlum vetsinou je tunim na zavody a nejveci tlaky a silu to ma kdyz koupis pist ktery je zbrousseny do spicky a ma jen jeden velkej krouzek ....
 
 
Datum: 21. dubna 2009 22:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5853    
to sou moje zalezitosti:-D:-D to nech odbornikum:-D
 
 
Datum: 21. dubna 2009 16:27
 
 
 
 
Jméno: Peter      IP: uživatel2885    
Zdar chlapi, mam problem s pocitanim kilometru na tachometru, je tam takove ozubene kolecko, ktere pomalu preskakuje (pomoci dvou zobacku). Zakopany pes je ovsem v tom, ze kdyz doskace k okamziku kdy se pretaci cislo kilometru tak preskakovat prestane:-( Pokud hnu se zobackem, tak opet preskakovat zacne, ale zase jen do okamziku nez prijde dalsi pretoceni kilometru. A hejbat se zobackem po kazdem kilometru v uzavrenem tachometru je jaksi nemozne a neprakticke... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 16:45
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
holt zajdi na vrakov iště za 50 kč pro novej... lepší pomoc neznám...
 
 
Datum: 21. dubna 2009 16:45
 
 
 
 
Jméno: Lada      E-mail:      IP: uživatel5103    
Poteboval bych sedit karbec na kentoya shuter 50 4Takt..porate. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: Lada      IP: uživatel5136    
Aby ses stoho nezhroutil.
 
 
Datum: 22. dubna 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
A já bych potřeboval na fichtl pokecu pokec jen o fichtlech a jawách a ČZ, prostě o tom, na co si tady koupíš díly! Poslední dobou si tady z toho každej dělá poradnu na všechny možný sr*čky a pak to tu nemá žádnou úroveň!! Podívej se na scootland.cz nebo jim rovnou napiš, tady se seřizují karburátory na fichtla!!
 
 
Datum: 21. dubna 2009 15:43
 
 
 
 
Jméno: sicmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci chtěl bych se zeptat na kolik otáček má bejt zašroubovanej šroub na 250 ten jak se s nim šteluje bohatost směsi.dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 16:39
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel5778    
Taky se to šteluje podle nejlepší akcelerace za určitých rychlostech
 
 
Datum: 21. dubna 2009 16:39
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Záleží na typu karburátoru.Klasika bývá 1/4-1/2 ot.,ale některé typy mají více.Záleží na velikosti trysek a umístění jehly.
 
 
Datum: 21. dubna 2009 10:00
 
 
 
 
Jméno: fichtlos      E-mail:      IP: uživatel5353    
cus chtel bych se zeptat u mustanga se mi furt povoluje spojka uz sem nekolikrat rozdelal spojkovej kos a proste kdyz jedu tak po chvilce se mi povoli spojka a musim ji dotahnout na viku motoru nevite cim by to mohlo bejt? piste na email - daniel.kubat@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 20:10
 
 
 
 
Jméno: Dan      E-mail:      IP: uživatel5353    
ne spojkovej kos je utazenej a spojkovy tycky sem koupil novy predtim byli uplne promackly od kulicky.
 
 
Datum: 21. dubna 2009 20:10
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Když rozděláš spojku,je ten koš povolený,nebo ne?Když nebude povolený,může být vadná spojková tyčka.Tyčka musí být na obou koncích kalená ,tz.tvrdší.
 
 
Datum: 21. dubna 2009 10:14
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus........Draci na jaký olej jezdíte já jezdím na oregeno........ten byl pěkně červenej.....pak sem si koupil nějakej dražší n2t a ten byl ještě taky červenej a stál 2 krát mín...........a tětka mám........nějaký olej .M2T a je hodně tmavej...tak mám strach aby mě to nezničilo svíčky..tak pište prosím na co jezdíte a jestli můž jezdit na tenhle olej.................děkuju moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: UMS      IP: uživatel5685    
ser na naky lepidlo jko je MT nalij tam nakejporadnej syntetak kterej tam lij porad nejlepsi je jezdit porad na jeden druh oleje
 
 
Datum: 25. dubna 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
M2T to je nejvetsi sracka uz po nakejch 1000 km to je vsechno zaneseny tim padem mensi vykon ja pouzivam castrol 2T v pomeru 1:50 mam jehlovy lozisko na pistnim cepu tak si to muzu dovolit a muzu rict ze to po GO stimhle olejem sestelovany jezdi nadherne 60 proti kpci neni prece malo na fika a po rovine max 70 km
 
 
Datum: 22. dubna 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M2T uz nigdy!!! dela to akorat paseku a nedela to, co by olej do 2T delat mel - to je nemaze, netesni (treba krouzky k valci, pokud je na pistu cerno od krouzku tak je to prave spatnym olejem), nechladi...jinak souhlas s Dr.fikem, tez mam ted zas TSF a dobrej olej, mam ho tu za par korun takze si neztezuju, hlavne ze maze a je to olej...
 
 
Datum: 21. dubna 2009 16:14
 
 
 
 
Jméno: rixik      IP: uživatel291    
na toho castrola jezdim taky.spotřeba je rok/litr nehulí to a jezdí to dobře
 
 
Datum: 21. dubna 2009 16:09
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jezdím na Castrol TTS, nekouří ani při poměru 1:20. Ale je to Castrol, takže je, řekl bych předraženej (400 Kč/ l).
 
 
Datum: 21. dubna 2009 9:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5846    
jezdival sem pred lety docela dost dlouho na m2t(hrůza všech hrůz),skousel sem TSF(cena strasna,olej nicmoc),ted jezdim 2 roky Motorex Speedmix 2T(spokojenost nejvyssi,cena jako TSF)....ted az dojedu posledni litr Motorexu tak planuju Shell Advance SX 2T.....slysel sem ze je dost dobrej a stoji jen 105,- litr.....coz by bylo uplne nejvic supr....
 
 
Datum: 20. dubna 2009 23:42
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik      E-mail:      IP: uživatel4556    
Jestli je to M2T takovej hnědej,v modrý nebo hnědý plastový flašce tak bych na to nejezdil.Je to nejhorší olej do 2T motorů.Jezdil sem na něj fichtla a pak chvíly i 125/355 a hrůza.V motoru humus největšího kalibru.Teď jezdim na Mogul TSF a sem spokojenej.Kouří jen velmi málo,spozoroval sem to jen na volnoběch.Když jedu normální jízdou tak za mnou neni žádná clona.Kupuju ho za 199Kč/litr
 
 
Datum: 20. dubna 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: shrek      IP: uživatel5613    
Čau draci,mám takový problém. Když jedu na fichtlu na jedničku tak cuká a potom zdechne,ale na N to nedělá.nevíte co stím může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: shrek      IP: uživatel5613    
už jsem na to přišel dělá to novej kohoutek!!!už mi to jednou dělalo ale nechtělo to jet vubec
 
 
Datum: 21. dubna 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
hele me to delalo taky a bylo to tryskou tak ja nwm no:-)
 
 
Datum: 21. dubna 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel5778    
než začneš něco měnit, tak zkus přidat bohatost smesi nebo zkontroluj hladinu benzínu v karbecu.
 
 
Datum: 21. dubna 2009 16:44
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel5784    
Nazdar draku... Tenhle problém jsem před týdnem řešil na kámošovým pincku. Vyměnil jsem kladívko a kontakt v zapalování a problémy jsou pryč.... Řekl bych že ty máš stejný problém:-)
 
 
Datum: 21. dubna 2009 8:31
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cus co musim mit vsechno v krabicce u mustanga(lekarnicka ......?) aby to proslo technickou odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
motolékarnička, žárovky, a nářadí potřebný k výměně žárovek.
 
 
Datum: 21. dubna 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Nezapomeň na náhradní žárovičky.
 
 
Datum: 21. dubna 2009 10:17
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Kup si v lékárně motolékárničku, tam je vše co potřebuješ.
 
 
Datum: 20. dubna 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: RealtekK      IP: uživatel4514    
Nazdar draci.... mám vychechtané kroužky a když mi dé motor do větších otáček, tak mi po zážehu v motoru(ve válci) šíleně zachrastí a trošičku to cukne(jako kdyby to proklouzlo)... Nevíte proč to tak zachrastí a případně jak se toho zbavit??...dík za každou odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 23:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5846    
minimalne pist,krouzky,cep,futro......mozna rovnou vybrus,ale to musis poznat ty.....
 
 
Datum: 20. dubna 2009 23:43
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne ja to nemyslel nejak mirene....to sem dal jako priklad jenom protoze znam hodne lidi co nastartuji motor...muze to byt i v aute a sup kvalty do plna co to da....motor kdyz jeste neni zahraty tak dokonale netesni krouzky pac sou jeste stazene:-).tak jestli jsou zajete poradne tak by v tom problem byt nemusel...jestli ti to dela ale dost tak bych to neriskoval a sundal valec a podival se co tam je...muzou bejt i pripecene na pist...pak to komplet zas pretesnit...valec i hlavu a zkusit znova...jinak nvm nvm no..:-)
 
 
Datum: 20. dubna 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel5784    
Jak to myslíš? Že to dostávalo na prdel studené? Ty kroužky jsou před půl rokem zajeté
 
 
Datum: 20. dubna 2009 20:55
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vymenit krouzky...a poradne udelat predstih/odtrh:-)jinak to nevidim...a na ty krouzky bacha kdyz je vymenis musis je zajet!!ne to hned honit...a tohle muze byt taky dusledek toho ze to dostavalo naprdel studene:-)
 
 
Datum: 20. dubna 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: Zajíc13      E-mail:      IP: uživatel5580    
zdar draci,mam problem..mustang mi nehaze jiskru,zkousel sem i funkcni inducku a nic..svicku taky jinou a nic..cim by to mohlo bejt?dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
tak bobe mas pravdu..sem to sem napsal pak sme se v tom jeste vrtali a nakonec to byl presne ten sroub...ale stejne mi nejde do hlavy ze kdyz sem tam dal prst do fajfky tak pecka jako kra*a a kdyz sem tam dal svicku tak jiskra zadna.. :-)
 
 
Datum: 21. dubna 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
hele to me delalo taky a musis se ten sroub co ti drzi kladivko a elektriku odkostrit
 
 
Datum: 21. dubna 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel5778    
Nejlepší je natahnout novou elektriku a pak už bez problémů.
 
 
Datum: 21. dubna 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Nemáš někde uklepaný vodič? Překontroluj od spínačky na indukční cívku na č.15 ,dále k zapalování a ke startovací cívce.
 
 
Datum: 21. dubna 2009 10:32
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel5784    
Hoj.... Řekl bych že máš rozštělovany pŘedstih a odtrh.... Ještě ti to možná někde probíji nebo máš v hájí kondenzátor nebo civku.... Jestli nevíš jak to poštelovat tak se podívej do FAQu:-)
 
 
Datum: 21. dubna 2009 6:52
 
 
 
 
Jméno: RealtekK      IP: uživatel4514    
Nazdar draci... potřebuju poradit s nakopáváním... za studena motor nastartuju krásně ale za tepla musím roztlačovat... odrth jsem skoušel různý ale změna nic moc... když to kope za studena tak mě napadá buď koupit studenou svičku nebo poštelovat předstih. mám ho kdyžtak zvětšit nebo zmenšit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2015 12:32
 
 
 
 
Jméno: pucpak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám mustanga po go motoru vape zapalování a přád problém s teplým startem když si opočine chytne na foru motorkáři psali naklánění motorky tak jsem otevřel příručku kterou k němu stále mám atam stojí při teplém startu naklonit do prava startuju levou a de na první max druhý šlápnutí nevím co se tam děje ale funguje to žádná věda.
 
 
Datum: 14. července 2015 12:32
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Máš pravdu,ale za dané situace pomůže i toto řešení.Jde o to, že v ohřátém karburátoru dochází k rychlému odpařování rozprášené směsi a to negativně ovlivňuje teplé starty.Já to na své jawě 21 mám a problémy se startováním motoru neznám.
 
 
Datum: 21. dubna 2009 16:13
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Dobeško.. nevyřešila, určitě by to nebylo na škodu tepelně karburaci oddělit, ale prostě chybí sytič a finito :-) Asi by nebyl problém sytič vyrobit podobně jako je tomu u kejvy. Tam u jednoho typu (mám doma model 1961) je přívěra sytiče přímo v gumovém mezikusu..
 
 
Datum: 21. dubna 2009 13:48
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Možná by to vyřešila izolační pertinaxová podložka mezi karburátor a válec.Mají to velké motorky i babetta, tak proč né pionýr.Jde o to,aby se teplota z válce izolovala od karburátoru.Teplý motor při startování nepřeplavuj.
 
 
Datum: 21. dubna 2009 10:43
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel5784    
Protože já jsem šteloval Fichtla celé vesnici a nastartujou bez problémů vždycki jenom já ne
 
 
Datum: 21. dubna 2009 9:54
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Nedokonalost karburace... normální karburátor má možnost sytiče pro studené starty a protože pionýr sytič nemá je jasný že jeden ze startů bude stát vždycky za třitečky... Trochu se to dá očůrat u mustanga pokud je naladěnej na dobré teplé starty, tak nasimuluješ systič ručním přiškrcením hadice mezi karburací a vzduchovým filtrem :-). Tedy buď rád že ti to startuje a nerejpej se v tom :-D
 
 
Datum: 21. dubna 2009 9:24
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli to jezdi dobre tak do niceho nerypej...ono kdyz je to teply tak to vzdycky hure startuje a kdyz to uchlastas tak uz pak jenom to roztlaceni....ja mam N15C svicku...zlata stredni cesta a startuje jak kdy kdyz je to horky nekdy taky potrapi a vyzkousi kondicku:-D:-D
 
 
Datum: 20. dubna 2009 20:44
 
<  1806  1807  1808  1809  1810  1811  1812  1813  1814  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 17:32:46 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu