Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar draci, potřebuji poradit s tachometrem. Jedná se o tachometr který měl mustang a Jawa 90. Tachometr mi přestal ukazovat rychlost, tak se vás ptám jestli by to šlo nějak doma opravit, když ne tak mi prosím napište přibližnou cenu opravy tachometru,děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2014 17:40
 je to vevnitř jemná mechanika ale spravit se na tom dá všecko, nebo spravit, koukneš co je špatný a vyměníš to z jiného tachometru, oprava nevim kolik stojí, hlavní je nic nezničit až do toho polezeš a až se to na tebe vysype tak vědět kam to vrátit, já spravil tacháč na pionýra a v poho, ale pár věcí musíš ohnout a tak, neni to na opravy moc uzpůsobený  kolik stojí oprva nevim
Datum: 08. února 2014 17:40
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdaravím. jak co nejsnadnj zapojit elektryku u jawa 20 mam 30W zapalko a 8V inducku.Potřebuji jen aby to jelo a chcípak. diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2014 18:37
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 ok diky
Datum: 10. února 2014 18:37
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Dej z kladívka do indučky na 15, 1 dej na kostru z 15 v indučce tam napojíš druhej drát a ten když se dotkne kosty tak to zhebne
Datum: 10. února 2014 14:38
Jméno: jjjj
IP: uživatel14930
 aby to jelo staci kdyz das na kladivka takto kabely  as na sroubek odrusovac pak nasadis na kovadlinku das dalsi odrusovat pak das treba kondik startovaci civku a pak das kabilek ktery ti povede k inducke a poradne to dotahnes ,pridelas ten kabilek na 15 na inducku a jak mas na inducce 1 tak tu pridelas na kostru , a chcipak muzes odelat tak ze rozpojis kabilek ktery to vede od kladivek k indicce a das tam vypinas ten si pak dej na kapotku nebo na riditka to uz je jedno  odle tohodle navodu ti to vsechno bude fungovat
Datum: 08. února 2014 18:59
Jméno: BEDY
IP: uživatel12628
Posl.aktualizace: 08. února 2014 19:54
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 jo v podstatě bych to tak taky viděl..
Datum: 08. února 2014 19:54
Jméno: jjjj
IP: uživatel14930
 cus mam dotaz je lepsi klasicky skoseny vyfuk na pioryra nebo doutnik a jake jsou v nem rozdily a zda maji vliv na vykon dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2014 18:37
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 To musíš vědět sám, co ti víc vyhovuje, já to rád točím, takže jsem pro mustang výfuk.
Datum: 08. února 2014 18:37
Jméno: jjjj
IP: uživatel14930
 a ktery je dle tepe lepsi
Datum: 08. února 2014 18:22
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Doutnik ma lepsi spodek, mustang vyfuk zase vrsek...
Datum: 08. února 2014 11:17
Jméno: Jawa21
IP: uživatel16771
 Zdravím draci potřeboval bych poradit jak zapojit indukční cívku potřebuju jen zkusit motor
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2014 23:00
Datum: 07. února 2014 23:00
Jméno: Marťas
IP: uživatel16456
Posl.aktualizace: 07. února 2014 16:44
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 Ze spodu navlíkneš na bowden a zachtíš to za šroub blatníku.
Datum: 07. února 2014 16:44
 ahoj, chci se zeptat jestli by mělo na výkon vliv výrazné schlazení nasávaného vzduchu, nikde jsem to ještě timhle způsobem řešený neviděl, mám možnost sehnat suchý led a napadlo mě s ním obložit airbox, samozřejmě tak aby výpary z něj nešly do sání
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2014 18:36
 uvidíme, těžko můžeš soudit jak moc ledovej vzduch bude, nebo jak moc zmrzne karbec když nevíš kam a kolik toho dám, proto bych na tohle téma diskusi nezaváděl  stejně mám spíš strach aby se moc nesmrskla vložka ve válci a nechytla se pístu
Datum: 07. února 2014 18:36
Jméno: Standa
IP: uživatel16786
 Nechci ti brát iluze... Teorie je úžasná ... ale ... ten motor znám zkrz na zkrz a v jeho seriový podobě je tam tolik nedostatků,že nějaký přivedení "ledovýho" vzduchu nemá význam ... moc by mi zajímala fyzikální/mechanická reakce: ledovej vzduch x rozpálenej karbec ... ti z toho vypadaj mosazný vložky  ... ale stačí málo a budeš mít omrzlej karburátor i bez suchýho ledu ... a to funguje ...
Datum: 07. února 2014 16:58
 tak jsem prolít nějaký zahraniční stránky a zdá se že můj nápad neni uplně od věci, dokonce má i nějakou tu historii a pár firem se tim i živí  tak teď už jen zmapovat konkrétní dopad na konkrétní motůrek a něco z toho vytřískat  ten krám na chalupě je seriovka se všim všudy tak by bylo hezký zjistit že když sání obložim přesně šesti kostkama pojedu o 10km/h rychlejc
Datum: 07. února 2014 15:12
 Mno ochlazení u IC je poměrně značné, vzduch to sice neschladí na nižší teplotu, než je teplota okolí, ale zase ho ochlazuje z relativně vysoké teploty, takže rozdíl teplot tam je docela velkej. Nedá se říct, že by nitro zrychlovalo kvůli jeho hořlavosti, neboť za standartních podmínek je oxid dusný dost nehořlavý plyn. Obsahuje ale více kyslíku, než vzduch, a proto lépe podporuje hoření paliva(benzínu). Navíc, plyn který nějakým způsobem expanduje, tak ztrácí tlak a získává objem, na což spotřebuje teplo, které odebere svému okolí, takže ve výsledku schladí vstupní vzduch do motoru o desítky stupňů celsia.
Datum: 07. února 2014 14:57
 intercoolery znám, ale tam to ochlazení nebude tak razantní, nitro jsem vždycky myslel že zrychluje hlavně kvůli jeho hořlavosti  dík za doplnění infa  v létě zkusim zalaraborovat  kdyby tu někdo byl s konkrétní zkušeností tak hned piště, pokud to teda neni výrobní tajemství
Datum: 07. února 2014 14:48
 Čus. Teplota vzduchu na vstupu samozřejmě má vliv na výkon, a to nepřímo úměrný, do jisté míry pochopitelně. V praxi se to používá běžně, jako příklad uvedu intercooler u přeplňovaných motorů. V podstatě i "nitro" (vstřikování oxidu dusného), je z části založeno na tomto principu.
Datum: 07. února 2014 14:30
Posl.aktualizace: 09. února 2014 11:56
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Děkuji za rady, ještě se zeptám, chci teď vyndat i ložisko z pravého víka motoru, které kryje cívky s magnetem a nahřívám nahřívám a nechce se mu jít ven a ničím se tam nedostanu protože z druhé strany je to hejbátko na bowden spojky  Díky chlapi. Kobe
Datum: 09. února 2014 11:56
 Zase byl někdo rychlejší..
Datum: 07. února 2014 10:44
 Čau. Vůle kroužků se měří tak, že se kroužek vloží do válce, cca 1-1,5cm pod horní okraj, a následně se změří šířka mezery mezi zámky kroužku. Na takhle přisedlé ložisko existují specielní stahováky. Většinou to ale řešim tak, že k ložisku přivařim kus plocháče, a za ten už chytnu stahovák.
Datum: 07. února 2014 10:42
Jméno: tomas20
IP: uživatel16669
 Dobry den, poradi mi prosim nekdo, kde si nechat za nejakou normalni cenu opiskovat revmaplechy a stupackovej kriz na jawa 20? Bud v Praze, nebo strednich cechach. Mate nejake tipy i s pripadnou cenou? Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2014 15:14
 Jirkal komaxit Nestrašovice... jeden ráfek písek + komax vyjde na 150co jsem se ptal. Samotnej písek bohužeů nwm, ale bude to za hubičku
Datum: 08. února 2014 15:14
Jméno: DRN
IP: uživatel13436
 V čelákovicích vim, případně horní počernice
Datum: 08. února 2014 9:01
Jméno: tomas20
IP: uživatel1337
 pro kolecko...a u koho si to tedy nechavas piskovat? Dik.
Datum: 07. února 2014 21:34
 no řek bych že na tom to právě visí
Datum: 07. února 2014 14:49
 Pískovat věci nechávam běžně. U nás všude pískujou ručně. Pokud zaměstnanec neni debil, tak se plechum nic nestane...
Datum: 07. února 2014 14:32
 nic bych nepískoval, dej si práci se smirkem nebo to nech ať si to udělá lakýra, málokde pískujou ručně a i tak to občas podělaj a v pískovacim boxu ti z toho nic nezbude
Datum: 07. února 2014 14:18
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 Zdravím kluci mám problém.Koupil jsem si panelku s papírama a SPZ prostě se vším , ale když to byl minulý majitel na úřadě odhlásit tzn. dát do polopřevodu na mě.Tak mu dali razítko zrušeno , ale do kolonky Vozidlo převedeno-odhlášeno (na koho kam) nevyplnily nic!Takže já mám ted doma papíry jakoby v polopřevodu , ale nejsem v nich napsanej.Co ted s tím? Setkal jste se s tím někdo?Kupní smlouvu samozřejmě mám.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2014 11:02
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 Už je to všechno OK dík.
Datum: 09. února 2014 11:02
Jméno: jiří-cz
IP: uživatel15512
 Jo a doufám, že nestřihli rožek velkého techničáku. Na velký techničák se dává razítko VYŘAZENO a to nemáš. Asi je razítko zrušeno přes bývalého majitele, tak se do kolonky na koho kam dopiš a běž vyřídit celý přepis.
Datum: 07. února 2014 15:23
Jméno: Jiří-cz
IP: uživatel15512
 Čau, okamžitě na úřad a napravit chybu. Protože on asi vypsal formulář na vyřazení. Buď to udělal naschvál a nebo nezná přepisování vozidel. Po bývalým majitelovi chtěj vědět co tam vypsal a nebo ať tam jde s tebou a vysvětlí svou chybu. Nenech se odradit ani bývalým majitelem ani úřednicí. Do určité doby to jde znovu přihlásit, ale jak je dlouhá nevím. Formulář na převod majitele si raději vypiš sám. Pro podruhý u přepisu buď raďeji přítomen. Hodně ŠTĚSTÍ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 07. února 2014 13:17
 zajdi na úřad a zeptej se /líná huba holý neštěstí /
Datum: 06. února 2014 19:32
Jméno: suzuki
IP: uživatel14719
 Má tady někdo z vás zkušenost s SUZUKI DR 125 ?  Díííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2014 20:36
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
 A čo máš za problém?
Datum: 18. února 2014 20:36
Jméno: Jakub
IP: uživatel13387
 Zdar, mám takový problém s předním světlem na Jawa 20 (1976), skoro vůbec mi nesvítí, a když svítí tak velice slabě. Mám 30W zapalování a používám 15W žárovku, když jsem tam zkoušel dát 25W žárovku, tak to svítí ještě hůř. Napadlo mě, že může být špatná světelná cívka,, třeba vydává málo proudu, ale nejsem si jistý. Nevíte čím to může být? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2015 18:15
Jméno: libor
IP: uživatel12768
 už si to vyřešil s těmi světly ? mám stejný problém...domnívám se taky na rotor.
Datum: 25. března 2015 18:15
 Může to bejt i slabší magnet, po zesílení šajnuje jak blázen (prdne i 25W žárovka  Ještě se koukni zda tam máš magnet s označením 20 (s 05 jsou na 20W)
Datum: 06. února 2014 20:27
Jméno: Yuri
IP: uživatel16785
 na nezaťaženej cievke nameriaš a ešte keď tak z digitalným šialené hodnoty, najprv skús taký test že žiarovku napoj hneď pri cievke aby si vylúčil či nieje niekde kabelaž vadná a ked bude stale tak slabá tak hladaj chybu v cievkach možný je medzizavitový skrat a podobné veci
Datum: 06. února 2014 17:09
 Zduř nejsem odborník přes motorky ale učím se prvním rokem na elektrikáře silnoprouda takže stema voltama ti pomůžu vezmi si multimetr vindej žárovku a na kontakty připoj multimetr a podívej se kolik to dává voltů jestli to bude miň tak asi to bude ta cívka když to bude cajk tak pak nevim
Datum: 06. února 2014 15:31
Jméno: pionyrak
IP: uživatel14442
 Zdar hoši vadí pístním kroužkům toto počasí s nízkýma teplotama? Má to vliv na praskání kroužků?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2014 23:53
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
Datum: 05. února 2014 23:53
 kdyby mělo počasí vadit kroužkům tak to by ani auta nesměly jezdit
Datum: 05. února 2014 23:00
Jméno: Tom
IP: uživatel16719
 Nevadí a nemá.
Datum: 05. února 2014 22:23
 Dobrý den vlastním fichtla 05 a hazí jiskru jak bejk benzín tam teče a né a né chitnout a předstih je taky dobrý, nevíte co by s tím mohlo být, děkuji za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2014 14:50
Datum: 06. února 2014 14:50
Jméno: efwe
IP: uživatel12656
 Mate nekdo na 20 nebo 21 baterii ?  zajimalo by me kde ji mate umistenou
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2014 12:13
Jméno: Standa
IP: uživatel16784
 Měl jsem gelovou bezúdržbovku s nějakýma 3,6Ah jen pro napájení CDI a čidla a měl jsem ji jen gumou chycenou k držákum na nářadí a nebo pak vraženou mezi spodní "prsa" a rám .... Ale nevim jaký kdo budete mít baterky.... já měl jen takový malý baterčičky ... první 12V/ cca 1,5Ah a druhou 12V/3,6Ah ... to byly prdítka ...
Datum: 06. února 2014 12:13
 no, pokud budeš mít normální olověnou baterku, tak tu pod nádrž dát nemžěš, páč jí nesmíš naklonit. Já sem tohle řešil taky a skončilo to tak, že jsemsi nechal udělat kastlík do revmaplechu... trochu to čouhá ven, ale jinam bych jí jen těžko narval.
Datum: 06. února 2014 10:38
Jméno: Pioneer21
IP: uživatel11670
Datum: 05. února 2014 22:16
Jméno: efwe
IP: uživatel12656
 To bych si taky prave rad udelal..  pod brisko se nevejde ?  jak je prihradka na naradi..
Datum: 05. února 2014 21:46
 já nemám ale kámoš měl udělanou pod sedadlem, na krycím plechu v zadu si vyřízl díru a udělal si do toho takovou přihrádku z plechu, měl tam akorát provrtanou dírku na drát a v pohodě
Datum: 05. února 2014 21:38
Jméno: michal
IP: uživatel14949
 dneska sem mi poved slusnej kup po dlouhe dobe sem navstivil stranky annonce a zacel sem hledat motorky jako prvni na me vyskocila modra babeta 207 za 1500kc a 15 km od baraku po delsim prohlizeni sem zavolal majitely jestly ji ma a jestly se muzu prijet podivat, kola byz chyby plaste 70procent origo vzorku riditka nabarveny hameraitem ae trochu sem odloup a leze krasnej chrom vejfuk docela jde a ram nosic vidle kivka nadrz origo lak zbytek natren hameritem a ma pichle obe kola nicmene je komplet takze za 1500 sem ji vzal a kdyz sem ji nakladal pan prisel z igelitkou ze to k ni kdysy dostal ani sem neresil obsah a jel domu doma sem vylozil a zkusil nastartovat po roce stani chytla dobre pak sem se pustil do tasky a ta je nejlepsi uplne novej valec pist krouzky tesneni to se mi jeste nikdy nestalo
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2014 13:21
Jméno: Jiří-cz
IP: uživatel15512
 Super kup BLAHOPŘEJI!!!!!!!!
Datum: 07. února 2014 13:21
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 mam dotaz koupil jsem si jawu 21 1972 a mam tam motor co ma vypinani spojky jako parez ale na tom motoru neni zadny vyrobni čislo je to original motor nebo ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2014 14:14
 já třeba motor bez čísla mám
Datum: 07. února 2014 14:14
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 ale je tam...podle toho co popisuješ je to motor z jawy 05 a ten má výrobní číslo na zadním držáku motoru
Datum: 05. února 2014 21:34
 Ahoj chtěl bych se zeptat jestli můžu s papírama na 125 o 16ti let jezdit na ČZ 175/477 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2014 15:58
Jméno: f
IP: uživatel15423
 NE
Datum: 06. února 2014 15:58
Jméno: pepa
IP: uživatel16781
 jedině mít 476 s motorem ze 477
Datum: 05. února 2014 23:21
 Ahoj. Jak píšou kluci, podmínky jsou jasně dané zákonem. Objem překročit nelze.
Datum: 05. února 2014 21:11
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj. Možeš. Po dvoře nebo po zahradě!!! Myslím, že aj bez papírú!!!
Datum: 05. února 2014 20:01
Jméno: standa
IP: uživatel16778
 Jezdit na ní mužeš,ale nesměj tě chytit  nooo objem 175 - pokud si nepletu učivo základní školy tak 175 > 125 a nespadá do množiny x<=125 tudíž motocykl s o bjemem 175ccm nemužeš oficiálně řídit s papírama na objem DO 125ccm. Myslím si že je to naprosto jasné. Neoficiálně mužeš jezdit třeba na 250,ale jak řikam,nesměj tě chytit
Datum: 05. února 2014 19:59
Jméno: sjena
IP: uživatel16693
 ahoj nesetkal se někdo s problémem na jawa mustang -davá nepravidelnou jiskru na svičce jen se zapnutýma světlama ale nenaskoči ani na roztlačení pri prepnuti na motor bez světel nedá jiskru vůbec.Vše je nové od kabeláže po civky v zapálku,vypinače kladivka iizolace v něm a zapojené podle http://jawa23.blog.cz/0812/elektricke-schema-na-mustangoch a zdá se že už nevím děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2014 18:36
Jméno: sjena
IP: uživatel16693
 fu obrousil jsem nová!!!kladívka a už to chodí taky nejspíš fajfka nejde ani propípnout měřákem už jen seřídím a hurá
Datum: 07. února 2014 18:36
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 hele napadlo mě nemáš svíčku ,kabel,nebo fajfku špatnou u novejch svíček se sem tam třeba přihnou kontakty ? a zkoušel jsi jiskru na všechny 3 polohy u spínačky ?
Datum: 06. února 2014 21:34
Jméno: sjena
IP: uživatel16693
 Já už jsem úplně bezradny,dnes jsem otáčel kontakty na cívce a asi je to lepší ale neběhá to zapalování jsem rozebral už stokrát a ta spínačka se zdá zapojená správně a v tom zapálku je vše co jde vyměnit nové tady od sesy tak nevym skusim tu civku na přímo ale ty světla???mě to taky přijde zě si to nějak přicucává proud ze světel ale nepochopim páč kvůli tomu jsem dělal novou kabeláž podle toho schématu a celé se to shodovalo už tomu faakt nerozumim
Datum: 06. února 2014 16:39
Jméno: Standa
IP: uživatel16784
 Vždy abych vyloučil chybu v zapojení,tak prvně zapalování oživím tím,že propojím jen zapalovací okruh (zapalovací pól,kladívka,kondik,indučka,kostra)...a pak zkusim jestli dává jiskru na ukostřenou svorku 15 nebo 1 (ono je to taky jak kdy - neumím vysvětlit) .... když tohle chodí,řeším "dráty" ... dokud tohle nechodí,tak je chyba dole ....
Datum: 06. února 2014 12:16
 A nemáš blbě zapojenou spínačku? Mě to přijde, jako kdybys to přes světla přikostřil..
Datum: 06. února 2014 11:55
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Na netu kolujou zapojení, kde je ukostřený kontakt cívky 1, v originál manuálech má být ukostřená 15-ka. Můj mustang je na to háklivý, ukostřím 1-ku a nechce se to točit, obrátím a konečně to funguje.
Datum: 05. února 2014 21:32
Jméno: Juraj
IP: uživatel1026
 Zdarec, nevíte nekdo, jaké jsou rozměry o-kroužků, které těsní zadní kyvku na ČZ487? Ať hledám, jak hledám, nemožu to najit :/ ... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2014 17:02
Jméno: Yuri
IP: uživatel16785
 Original Okružky som nekúpil len z väčších spravil menšie a dal to tam nevedel som kupiť nikde ten rozmer
Datum: 06. února 2014 17:02
|



|