Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: monax
IP: uživatel5313
 Lidi kolik se maze pri zabehu??motor komplet po GO a jehla ma bejt na 3 zarezu ze?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 22:31
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 četl sem že asi tak 1:20 - 1:25 podle oleja a jehlu co nejvys
Datum: 23. dubna 2009 22:31
 zdar draci..ma babetta 210 stejnej nahon tachometru jako mustang 23 ? dik..
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 14:32
 myslim si že tachometry přendat pudou,ale babetta má náhon kratší takže náhony prohodit nemužeš.ale měl sem na babettě tachometr z trabanta a v pohodě
Datum: 23. dubna 2009 14:32
Datum: 23. dubna 2009 12:53
 ne,,
Datum: 23. dubna 2009 9:44
Posl.aktualizace: 02. srpna 2009 9:04
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Caw seso,bude jeste nekdy drapak na fika?Dik
Datum: 02. srpna 2009 9:04
 Zdar seso.Jak Ti mám poslat zpátky tu mimocentr zmršenou mezilamelu na fíka,co si mi před časem poslal na objednávku?Radši bych normál,a chci si ještě něco obědnat.Tak co s tím?Díky za odpověd.
Datum: 01. června 2009 22:45
 Zdar, prosím tě ,kdy se vrátíš budu potřebovat nějaký zboží  Máš to tady super. renovuju si mustanga takže mám co dělat. Objednám to až tu budeš abych na tom mohl zamakat
Datum: 19. května 2009 10:52
 bude jeste tuning potah mustang cast boku bude bud jine barve,,chtel bych potah cerny a cast boku bud cervena,modra,zelena,zluta,,uvidim jeste,,,at mustang je krasavec,,jinak PIO necham v orig,,, necht je to uz veteran,,uz ma na to vek
Datum: 23. dubna 2009 9:36
 tyjo to sou fakt pěkný potahy. líbí se mi ten na pionýra v origo barvach ( šedo černá). škoda že nebyl dřív, obědnal jsem ten co je vedle, ten lesklej černej, ale je taky super.
Datum: 23. dubna 2009 8:25
 zdar a jak dlouho bude ta dovolena?
Datum: 23. dubna 2009 7:45
 Zdar fichtlari nemate nekdo doma navic kohoutek k nadrzi me nejde zapnout rezerva a bez toho se jezdit neda tak kdyby nekdo mel tak at mi napise na email:lipas.holubar@seznam.cz dik moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 7:24
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Ten kohoutek vyšroubuj a vyčisti.Může být ucpaná trubička,nebo špatné těsnění pod kličkou.
Datum: 23. dubna 2009 7:24
Jméno: durna
IP: uživatel1201
 čau seso..Prodáváš tady vybrusovou sadu?odpovězte i ostatni klidně díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 22:35
 draku ja prodavam,,, jen 8 vybrus fungl,,ted neni ,,ale jina k nic
Datum: 22. dubna 2009 22:35
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau jAK dlouho mam zajizdet novy krouzky pist i valec sou puvodni.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 9:33
Jméno: monax
IP: uživatel5313
 to je moc staci 50km kruzky se moc nemusí zajíždet!
Datum: 23. dubna 2009 9:33
Jméno: standa
IP: uživatel5860
 jednu nádrž
Datum: 22. dubna 2009 22:17
 Ahoj pánové(možná i dámy) nemáte někdo foto dvoubarevného provedení 555(nemyslím ten modro-červený). tenhle je v knížce o pio vypadá jak normal 555 s plechama a dvojsedlem.....pls kdyby někdo měl tu foto tak pls send na my mail díkes....
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 21:35
Jméno: standa
IP: uživatel5860
 tak dvojsedlo neni original,to se davalo jako upgrade,kdyz v 62 roce zacali delat 05......jinak ja znam dvoubarevny dve verze.....zeleno-bíla a modro bíla...vse rok 61-62...vetsina de-luxe s revmaplechama,ale vyjimky byly......myslim ze na jawagallery.net najdes oba co jsem jmenoval......
Datum: 22. dubna 2009 21:35
 čest draci..potřeboval bych vedět jak velký mám dát píst do válce o obsahu 15O na čezetu....dělám výbrus z 125 na 15O akorát musím koupit píst...poradte pls..dík..
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 13:36
Jméno: standa
IP: uživatel5869
Datum: 23. dubna 2009 13:36
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 nepočitá se nahodou objem=pí*POLOMĚR nadruhou*zdvih?
Datum: 23. dubna 2009 7:02
Jméno: standa
IP: uživatel5860
 k vybrusu ti lepsi servisy daj i pist a krouzky.....jinak dve jednoduchy reseni....vemu šupleru a zmerim prumer valce po vybrusu a nebo objem=pí*prumer^2*zdvih ......takze si zjisti zdvih pistu a hned ti vyjde vrtání válce......
Datum: 22. dubna 2009 21:41
Jméno: hulk
IP: uživatel5864
 ok,no som si myslel ze je to tak,potom sory
Datum: 22. dubna 2009 21:37
 Jo ale když chcu dělat výbrus tak tam nemužu hodit píst základní když se zvětšuje vrtání..až o tom budeš něco vědět pak odepisuj....
Datum: 22. dubna 2009 21:22
Jméno: hulk
IP: uživatel5864
 tak asi piest na 125-ku,ne?a tam sa urobi uz ten vybrus,ja mam vybrus na pioniery a je tam origos piest.
Datum: 22. dubna 2009 21:12
 cus chtel bych se zeptat u mustanga se mi furt povoluje spojka uz sem nekolikrat rozdelal spojkovej kos a proste kdyz jedu tak po chvilce se mi povoli spojka a musim ji dotahnout na viku motoru nevite cim by to mohlo bejt? piste na email - daniel.kubat@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 6:19
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Nemáš stržený závit v té páčce , která je ve víku a vymačkává spojkovou tyčku ?
Datum: 23. dubna 2009 6:19
Jméno: schin@
IP: uživatel5865
 Mozna mas malo vytahlou tycinku spojky muzes to skusit ze tam das male kulickove lozisto a sdelsis ji a jeslti nepomuze uz tohle tak leda ksusit vymenit spojkovy kryt motoru a dooufat ze to pujde!s pozdravem T.Vašina nas zacinajci web kdyztak jukni a reaguj na nakou anketku http://www.salati.wbs.cz/Uvod.html
Datum: 22. dubna 2009 21:17
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 cau draci jak je to se svickama?? jak je kvalitni svicka bosch do fichtla?? nebo jaka svicka je dobra ja pouzivam brisk a nic moc docela dost odchazek tetka se mi jedna drzi dlouho ale nektery nejdou ani novy
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 13:09
Jméno: mlejnis
IP: uživatel4605
 Dřive jsem jezdil na PAL, ty nějak došli, ale nemůžu si na ně stěžovat. S Brisakma mám rozporuplné zkušenosti. Jedna (N15C) odešla úplně asi po 500km, druhá se v kopcích hned uhřeje a musí se o kvalt níž, ani starty nic moc . Teď tam mám (asi 100km) nejstudenější N14C a zatím dobrá jízda i perfektní starty. Jiného výrobce jsem nezkoušel, ale můžu říct, že do fíka je N15C (dříve osmička) málo a chce to pravděpodobně tu s nejvyšší tepelnou hodnotou, hlavně když se jezdí kopce a ve dvou. Přeji hodně km bez poruch.
Datum: 23. dubna 2009 13:09
Jméno: lukyca15
IP: uživatel1711
 prosímvás chtěl sem se zeptat jestli by se dala sehnat laminátová nádrž na ČZ 250/513....já sem jí totiš praskl,lepil sem to 5 krát a pokaždé to ten benzín poleptal a znovu to teklo....děkuji za odpověd...a zatím se mějte hoši
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 20:04
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cis hele ja mam problem s fichtlem typu 20 -za studena to jede ale na 2 to cuka jakmile se zahreje tak ho nenastartuju karburator je vycistenej benzin tam tece a svicka je dobra newim si s nim rady ---------  diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 15:15
Jméno: mlejnis
IP: uživatel4605
 jo jo, o svíčce nikdy člověk neví, jestli je dobrá (i když je nová)
Datum: 23. dubna 2009 15:15
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mejdriv si sesteluj elektriku a kdyz to nepomuze tak to je jinde ale stou svickou si nejsem jistej jestli je dobra
Datum: 22. dubna 2009 20:14
 čau chlapci... takuž mám 555 pojízdnou... ještě dodělat zlatý linky, nasadit kozy, udělat něco se sedačkou, trocha vycentrovat kola a jedu na technickou.... kurňa su šťastné jako blecha.. výměna píst. kroužků a pístu mi pomohla ako prasco (záleží na jak dlouho.. 100 km?) kopec který sem vyjížděl za 40 tak ted 50... tady je foto http://img6.imageshack.us/img6/6599/dsc02901f.jpg (mám to vpravo  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 11:12
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel3276
 Mouchy by se na tom daly najít, ale oproti tý čínský mrd*e vlevo je to nádhera.
Datum: 23. dubna 2009 11:12
 to je nadhera, pekny to mas, chvalim, dodelej cos psal a mas to jak diamant...
Datum: 22. dubna 2009 22:01
Jméno: standa
IP: uživatel5860
 prodava to sedlo treba stará perovna -usti nad labem.....jezdej na burzy..... a Hlado hlavu neres,neni stylová,ale jede......a clovece co by asi sralo me,tak ten zadni brzdovej štít......to je jak pest na oko......
Datum: 22. dubna 2009 21:49
Jméno: mirek
IP: uživatel4226
 Kde se dá sehnat to sedlo co tam máš?
Datum: 22. dubna 2009 21:24
 no jo.... ale ono to s ní tak nádherně jede
Datum: 22. dubna 2009 20:24
Jméno: Horst
IP: uživatel5862
 Výborné akorát ruší ta hlava motoru.
Datum: 22. dubna 2009 20:11
 Zdar draci, měl bych dotaz - jak je to se ,,zajížděním'' pístních kroužků? Já jestli je vyměnit, nebo ne - spolužák je v prváku na automechanika a říkal že bych to měl vyměnit (i když mu moc nevěřim, nedávno mi na mopedu měnil svíčku a zvoral to...opravdu, nevim jak to dokázal - druhej den jsem se jí dotknul a zůstala mi vyšroubovaná v ruce). Když startuju tak musim nacucat karbec, začit šlapat a pořád to držet. Motor zařve, já to pustim a přidám trochu plyn - takhle asi 5x a pak už motor běží v pohodě, volnoběh drží, žene kolem 55km/h a všechno OK, ani moc nehřeje (když jedu nadoraz tak se na nej sice nedá jako na fichtla sáhnout, ale jak hodim neutral a volnoběh, tak během chvilky zchladne a je vlažnej). On že mi říkal, že to startování je kůli malý kompresi - i když mě moc neleze do hlavy, jak by s malou kompresí moh motor držet v pohodě volnoběh. Říkal něco že při tom protočení se to ohřeje, kroužky roztáhnout a pak to těsní...ale nevim nevim, i když mám volnoběh na nejnižší otáčky co to jde a motor je opravdu studenej, tak to jde (když chcípne tak šlápnu a zase pár minut běží). Mě jde hlavně o to, jak dlouho ty pístní kroužky zajíždět, jak a podobně - abych je tam nedal a ve snaze to nastartovat je neodrovnal (karburátor je po opravě, v tom chyba není).
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 23:06
Jméno: standa
IP: uživatel5860
 strc si mezi kontakty svicky neco sirokyho 0.5mm(plisek merky) a klepni s ni treba o motor,o hlavu,o valec atd....to bych neresil...ja je sklepavam o dekl zapalovani
Datum: 22. dubna 2009 23:06
 Aha, tak to jo - já že čtu ,,malej odtrh'', tak mě napadlo že to mám dát dál od sebe. Tak já ji trochu sklepnu, doufám že ji nezničim (nová). Ještě trochu mimo - čím to mám rovnat do původního stavu?(já jestli na to neexistuje nějaká rada - já tam vždycky nějak narvu nůž a kroutim s tim dokaď se to neroztáhne...a myslim že je i lepší řešení). Pamatuju na první jízdu - vyndat svíčku, třísknout s ní o stůl, nožem trochu narovnat a už to jelo  K tomu sklepávání, je jedno čím?(nebo je zase něco co je osvědčený? - abych to na první ťuknutí nesklepnul všechno dohromady). A ještě jednou díky  Snad budou s S22 (snad už brzy) menší problémy než s S11 (opravit karburátor, 2x hasit motor v plamenech, znova [a důkladně] opravit karburátor, utěsnit bok motoru, zjistit kde to po utěsnění kape...a najednou nic, olej v převodovce zůstal a už nic nekapalo - záháda, skoro jako všechno co se stane u fichtla).
Datum: 22. dubna 2009 22:48
Jméno: standa
IP: uživatel5860
 nene....sklepej jí...o trosku....cca 0.5mm.....to chce odskouset
Datum: 22. dubna 2009 22:18
 no já mám tolik, jak mi to poslal sesa  Brisk N14C, myslim že je to 0,7mm, nebo tak nějak. Pravda, ta stará svíčka to nedělala...ale zato vynechávala. Takže ji mám teda roztáhnout? Na kolik asi? - co to jde, nebo nějakou přesnou míru? Díky, aspoň že vim, kde je chyba. Mě to s těma kroužkama hned přišlo nějaký divný (ale jetý budou asi taky dost). A ty kroužky zajíždět na nižší otáčky, víc oleje....nebo to prostě valit skoro jako normálně? (tak do 40km/h). Díky
Datum: 22. dubna 2009 22:08
Jméno: standa
IP: uživatel5860
 tak samotny krouzky se nezajizdej nejak extra.....staci s nima 3x objet vesnici a okolí musej bejt zajetý.....jinak to co popisujes.....dokonale na to sedi malej odtrh na svičce...
Datum: 22. dubna 2009 22:03
 Čau draci na kolik by jste odhadli cenu stadiona s11 po renovaci s výrobním číslem " 09004 " ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 21:48
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 je to sice krásný číslo ale jde o to jak je udělaná ta renovace a jak já říkám vše má svého kupce pokud někdo schání a má peníz tak koupí já teď koupil s11 za pár kaček jen proto že mu to nic neříká
Datum: 23. dubna 2009 21:48
 tyyyyjo, to prodej do muzea :-o  To snad neni možný aby měl někdo funkčního stadiona s tak malym číslem. Rozhodně nasaď laťku vysoko  Viděl jsem S22 za 20tisíc (po renovaci), ale taky za 3000 původního v podobnym stavu (hezkej). Co na tom, že se třeba nebude nikdo ozývat, kdo si počká, ten se dočká  Mimochodem já mám doma myslim nějak 72tisíc a nějaký drobný (číslo motoru) a když jsem to jednou dobou tlačil v našem zapadlym městečku, tak mě během hodiny zastavily dvě auta a snažili se ho ode mě odkoupit (a to je každej díl z jinačího - motor, kryt řetězu, rám...údajně by to k sobě nemělo vůbec pasovat). No, cenu dej vysoko, na netu neni problém najít S11 (i S22) co stojí většinou kolem 10000...jednou jsem viděl i S22 v docela dobrym stavu za 40000 (a myslim že ji nakonec opravdu někdo koupil). V cenách se nevyznám, ale dej opravdu hodně - podle mě to má obrovskou cenu (já kdybych to měl, tak se na tom bojim jezdit abych to neopotřeboval  ).
Datum: 22. dubna 2009 22:03
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 15:33
 a je to filmovaný mobilem, tak ty zvuky berte s rezervou
Datum: 23. dubna 2009 15:33
 stando jestli myslis ty zvuky při volnoběhu tak to neni z motoru, ale z vejfuku
Datum: 23. dubna 2009 15:31
Jméno: standa
IP: uživatel5860
 z toho motoru jdou strasny zvuky   jinak to vynechavani bude relatkem jak na volnobeh povoluje a pritahuje v meznim napeti.....
Datum: 22. dubna 2009 22:10
Jméno: Pepa Zdepa
IP: uživatel4865
 to bude nejspis opalenym kladivkem
Datum: 22. dubna 2009 21:46
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 to je v pohodě,neřeš
Datum: 22. dubna 2009 21:22
 to zastavovani bude asi volnobehem mam ho nastavenej na co nejnissi tak asi sem tam nedotece uplne benzin a tak to nekdy sem tam jako kdyzby chcipa, ale kdyz to mel majitel predemnou tak to bylo este nizsi, tak ze to skoro chcipalo, lae spis me zajima to jiskreni, protoze to mi neprijde normalni
Datum: 22. dubna 2009 19:38
 Taky mě to zastavování zarazilo, nejdřív mě napadlo, jestli to není Trabant, u toho je možný všechno  A netváří se to jako nějaká prkotina (kromě třeba špatný trysky), spíš jakoby to ten člověk chtěl aby to dělalo
Datum: 22. dubna 2009 19:24
 V dnešní době je možný všechno  Jestli to chceš nasvítit, tak to bude lepší diodou (klidně ti můžu blikat když se rozepne kladívko a tak), jestli ti jde o opotřebování kladívek, tak...neporadim
Datum: 22. dubna 2009 19:19
 zdar..asi to mozny je ale zda se mi to a nebo ti ten motor chvili bezi,pak se to pozastavi pak zase bezi?zda se mi to i podle zvuku
Datum: 22. dubna 2009 19:02
Jméno: vidle
IP: uživatel5457
 čawte možem použiť prednú vidlu zo čz 150 a ako to mám upraviť aby to tam pasovalo
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 18:18
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 hele jste tu nekdo z Popovic u UH.hradiste ?nebo nekde poblíz ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 17:44
Jméno: čz
IP: uživatel5336
 zdarec hoši vim že to sem nepatří ale shanim papiry na čz 125/477 nejlepe všechny
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 20:51
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 a nechces nahodou 125 476/00,01??
Datum: 22. dubna 2009 20:51
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Já si myslim,že asi papíry na 125/477 neseženeš,,ale na 175/477 možná nějaký seženeš
Datum: 22. dubna 2009 20:16
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Jaký máte názor na svíčky NGK do pincka? Jsou lepší než ostatní svíčky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 20:58
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 ngk jsou bezva... ale nejlepší jsou starý palky... jezdím na oboje
Datum: 22. dubna 2009 20:58
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 To nejsou vůbec špatný svíčky . Ale CHAMPIONky jsou jedničky!!!
Datum: 22. dubna 2009 20:00
|



|