slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1803  1804  1805  1806  1807  1808  1809  1810  1811  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: pitrson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci mam takovej problem a nevim co s nim. menili jsme zapalovaci civku v zapalovani + indukcni civku /starsi/ na mustafivi. odtrh a predstich je sestelovanej. kdyz nastartuju a chci pridat plyn tak se to hned hlti ale volnobeh drzi. kabely,kladivko a kondik jsou novy.je dulezity kam umistim zapalovaci civku nebo je to jedno? driv civka byla na levo a pak dve svetelny na pravo propojeny k sobe. ted je to posunuty o civku do prava. ma to vliv? dekuji za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2009 17:07
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
negde sem to uz parkrat cetl ze to rozhoduje ale proc to newim, asi kvuli poloze vuci rotoru, jinak todlec bych spis videl na nedotykani paliva do karbce, na blbe serizenou hladinku v plovakovce, zasrany kanalky v nem a zacpanou hlavni trysku...projdi to a pak se koukni na odtrh na svicce, ten by mel byt 0,4-0,6mm...kladivka musi byt nahore, tim to vlastne nastavis tak aby ty civky byly spravne a doseridis pak predstih, odtrh...
 
 
Datum: 24. dubna 2009 17:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5877    
nekdo rika ze jo....ja jsem presvedcenej o tom ze to nevadi
 
 
Datum: 24. dubna 2009 14:46
 
 
 
 
Jméno: Robie ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neví někdo, kde bych sehnal hlavní trysku 55 pro karburátor na stadiona S22? Dal jsem stadioňácký karburátor s větším difuzorem (15mm) a 55 bude optimum. Moc trysek doma nemám, zkoušel jsem 68 a to je úplně v háji, moc bohatá směs a jelo to blbě, zkoušel jsem taky 52 a to i s tímhle větším difuzorem jede, ale je to přeci jenom chudší směs. Jediné řešení je ta tryska 55. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2009 13:13
 
 
 
 
Jméno: Robie ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Martine, díky za zkušenost. Vajíčko je myslím Jikov 2912 M. Já mám 2915 PS a tam jsou asi jiné tlakové poměry. Asi budu muse tvyzkoušet obě. 55 i 60. Kdyby měl někdo na prodej trysky 55, 60 obě nebo jednotlivě, tak mě dejte prosím vědět na mail. Díky moc.
 
 
Datum: 26. dubna 2009 13:13
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5878    
tak jsem zkoušel trysku 60 do vajíčka a nic moc ve vysokých otáčkách se zahlcuje a 52 jede skvěle
 
 
Datum: 25. dubna 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: Robie ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dík. Speciální vrtačku na to nemám. Ale našel jsem, že to mají na tady http://www.jawadily.estranky.cz/stranka/nahr_dily-stadion. Tak hurá.
 
 
Datum: 25. dubna 2009 8:33
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5878    
vrtáky seženeš k výrobě tištěných spojů (prodejna elektronických součástek )ale musíš mít speciál vrtačku
 
 
Datum: 24. dubna 2009 13:46
 
 
 
 
Jméno: Robie ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak se předělá tryska na větší? Existuje tak malý vrtáček? Nevěděl bys? Dík. Ta tryska 55 se dávala do S23, kde je difuzor 14mm, tak proto jí chci zkusit. Ale možná máš pravdu, že těch 60 pro 15mm bud o.k. A je taky fakt, že Jikov 2915 PS byl převzatý od stadionu a a dával se do prvních pionýrů 05. Nicméně tam byl jiný tlumič sání, takže i podtlak mohl být jiný a tím pádem to tryskování co tam bylo může fungovat jinak. No chtělo by to zkusit s tryskou 55 a pak i 60, ale nemám ani jednu. Teď jen vím, že 68 je moc.
 
 
Datum: 24. dubna 2009 13:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5877    
no myslim ze v tomhle karburatoru stejne jako v karburatoru prvních 05 ma bejt hlavní tryska 60 a volnobezna 30 nebo 35....o trysce 55 sem este neslysel....ale myslim ze jediny reseni bude trysku 52 predelat na trysku 55,nebo spíše 60
 
 
Datum: 24. dubna 2009 12:30
 
 
 
 
Jméno: tinker      E-mail:      IP: uživatel5876    
akutni dotaz - co mam zmerit na valci abych vedel jakej potrebuju pist a pistni krouzky? ja jestli to cislovani neni posunuty apod. diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 14:06
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel2129    
nejlepsi je si ten valec vzit k prodejci a tan ti to da presne taky sem kupoval krouzky a rek mi at donesu valec a ze mi to da presne jak to ma bejt
 
 
Datum: 29. dubna 2009 14:06
 
 
 
 
Jméno: pitrson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zajdi s valcem primo do mototechny a mas to se zarukou
 
 
Datum: 24. dubna 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: Jawaman-223      IP: uživatel4194    
musíš změřit šuplérou pruměř válce a podle toho koupíš píst a kroužky
 
 
Datum: 24. dubna 2009 10:56
 
 
 
 
Jméno: wawakk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau mám dotaz sehnal jsem 487ku s papírama ale psana je na mrtvýho takže dotaz jak ji přepsat na sebe třeba i nelegální když zfalšuju plnou moc ověřují jestly dotyčný žije?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2009 12:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5877    
nesmi bejt mrtvej dlouho....pak jde napsat kupní smlouva treba s datumem rok nazpatek(podepise ti ji treba syn mrtvyho,to je jedno) a tudiz jsi opravnenej si pak motorku prepsat na sebe.... a nebo druha cesta je plná moc.... nebo dalsi cesta....zjisti si kdo motorku zdeldil.....ten je opravnenej si ji prepsat na sebe a teprve pak to jakoby on prepise na tebe(ale budes platit 2x převod,2x evidenčku atd....)
 
 
Datum: 24. dubna 2009 12:34
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel1337    
To nepřepíšeš, jedině dědictví
 
 
Datum: 23. dubna 2009 22:17
 
 
 
 
Jméno: motorex      IP: uživatel4226    
Čau jaká je originální indukční cívka na mustangovi? dik za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2009 23:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5880    
Začátku nevim kdo ses,ale patrne si řádně neprecetl cely prispevek.....o tom ze by se kdy davali 8V nevim,ale rikam ze je to uplne jedno....vim ze se davaj 8V protoze je delaj nejaky turci ci co a vychazeji o hodne levneji.....jde o blbost,tak to nehroť:-D:-D:-D i kdy tam das inducku z trabanta nebo z pareza tak to pojede a jiskra bude stejná.....a ja bych rekl ze jiskra je to,o co se jedná!!!!!! a vzhledem k tomu,ze mustang i 21 maj stejnej zapalovaci pol,tak nevidim duvod,proc by od vyroby davali 8V indučku:-D:-D ale jako vyloucit to nemuzu:-D
 
 
Datum: 24. dubna 2009 23:25
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ono se obecne uvadi ze tam patri 8V, tusim ze od 20 se tam ta 8V davala a pred tim tam byla jen 6V, na nekterych strojich typove od 20 vyss (21,23) se da setkat i s tou 6V zase ale od urcite doby se tam davala jen ta 8V...na mustafovi sem se treba s tou 8V este osobne nesetkal, to na 21 uz jo ale buhvi estli je tam originalne od vyroby bo namontovana z jineho vraku...jinak estli je to 8V nebo 6V vubec nerozhoduje, je to naprosto to samy, gdysy to Chong vysvetloval ze rozhodujici je tusim odpor na prve civce v indukcni civce...
 
 
Datum: 24. dubna 2009 17:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mel od výroby 6V tak nehubuj
 
 
Datum: 24. dubna 2009 15:45
 
 
 
 
Jméno: ZAČATEK      IP: uživatel1201    
to je .....tAM PATŘÍ OD TOVÁRNÍ VÝROBY 8V...SORRY ALE V TOMHLE SE STANDO NĚJAK NEVYZNÁŠ
 
 
Datum: 24. dubna 2009 15:19
 
 
 
 
Jméno: pitrson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
primo v motokramku na pincky mi rekli ze tam patri 8V
 
 
Datum: 24. dubna 2009 14:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5877    
6V...ale kdyz tam das 8V tak se nic nedeje....
 
 
Datum: 24. dubna 2009 12:47
 
 
 
 
Jméno: Dan      E-mail:      IP: uživatel5353    
zdar chtel bych se zeptat na mustanga jsem dal sportovni vzduchovej filtr musim zvetsit trysky nebo co musim udelat? nezadre se to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2009 23:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5880    
JAWA_ceZetak ® : co to povidas:-D u me si na ICQ offline uz asi tejden....a hlavne ja posledni dobou nejsem moc on-line......jak se dostanu domu,tak neco smlsnu,dam si kafe,pustim ICQ,skouknu pokec,skouknu motoinzerci a mizim,takze pokud zrovna nejsi on-line,tak bohuzel.......ale jinak nic mi od tebe neprislo:-) mozna ti zlobí vysílač:-D přijímač je v poradku:-D:-D
 
 
Datum: 24. dubna 2009 23:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando se se mnou nebavýš? já ti píšu a ty nic.
 
 
Datum: 24. dubna 2009 19:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5877    
dava se tryska 72....nekdy az 75....
 
 
Datum: 24. dubna 2009 12:35
 
 
 
 
Jméno: tinker      E-mail:      IP: uživatel5875    
jestli se nepletu,tak to nesmis hnat nadoraz,ale jinak asi ok
 
 
Datum: 24. dubna 2009 7:35
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel4226    
Čau trysky bych nechal stejný to by se ti jenom zvedla spotřeba. Když se ti to nezadřelo do ted :-D
 
 
Datum: 23. dubna 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: 00      IP: uživatel368    
Dobrý den, může mi někdo pomoct? Mám kostru z dvacítky a na ní chci dostat nádrž z mustanga, má někdo fotku přímo kostry na mustanga nebo neví z hlavy kde jsou na kostře úchyty nádrže a jestli budu muset vrtat nebo spíše svářet držáky, díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 22:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5869    
uprostred krku navar na kazdou stranu osmičku matku a uchyt ze zadu delej kde byl pant....treba tam nekam navar kus plechu s matkou
 
 
Datum: 23. dubna 2009 22:32
 
 
 
 
Jméno: mfg      IP: uživatel2336    
CUs all, potřebuju poradit sem zoufalej. Babetta se furt dusí a vynechává, vím že je to karbecem dal sem tam z jiny babety a jela v pohodě, ale nevím čím to je. Měl sem ho venku 100x ale furt nemužu přijit proč . hladinu benzinu sem šteloval 10000x prostě sem z toho v prdeli pls poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
mrkni jestli nemas zasranej vejfuk.. taky sem si myslle ze je to karburatorem furt sem hocislil a nic.. pak sem vypalil vejfuk a bylo po prblemu:-)
 
 
Datum: 23. dubna 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Odšroubuj víko plovákové komory a karburátor otoč.Plováky musí být zároveň s vrškem emulsní trubice.Oba musí být v jedné rovině. Vyšroubuj šroubky volnoběhu a bohatosti směsi. Vezmi kousek žíně a protáhni kanálky v karburátoru i trysky.Když to smontuješ dohromady , dej šroubek bohatosti na 1/2 až jednu otáčku.Šroubek volnoběhu zašroubuj,aby se přizvedlo šoupě.Potom to musíš seřídit , aby držel volnoběh a motor dobře reagoval na přidání plynu.Průchodnost kanálků v karburátoru , je podmínkou úspěchu.
 
 
Datum: 23. dubna 2009 21:53
 
 
 
 
Jméno: yakub      IP: uživatel5873    
zdar hoši chci se zeptat na čz 125/476. Bude mi 16 a chtěl bych si jí pořídit. Tak jestli by mi o ní někdo neřekl nějaký jízdní valstnosti. Já bych jí měl na normální ježdění (zatím asi ne každodenní). Někde jsem slyšel, že je super pro začátečníky jinde, že zas tak dobrá není. Tak nevím proto se taky ptám. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
na techto 125 je blby že jich neni moc a když tak stoji tady přes 10 000 ale jinak dobra motorka
 
 
Datum: 23. dubna 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: Vítek      IP: uživatel2079    
Jo, díval jsem se na ni - aji se celkem dá
 
 
Datum: 23. dubna 2009 19:22
 
 
 
 
Jméno: yakub      IP: uživatel5873    
no já mám vyhlídnutou na motoinzerce.cz za 8,5
 
 
Datum: 23. dubna 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: Vítek      IP: uživatel2079    
A navíc najdeš v dobrém stavu do 10 tis. i méně - já jsem koupil loni za 8 tis.
 
 
Datum: 23. dubna 2009 19:09
 
 
 
 
Jméno: Vítek      IP: uživatel2079    
Fichtly mám doma taky, takže můžu srovnávat a fakt je to upe něco jiného;-) A navíc má to docela pěkný zvuk:-)
 
 
Datum: 23. dubna 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: yakub      IP: uživatel5873    
tak to jsem rád no já na tom nechci jezdit jako drak ale zase jsem si nechtěl pořizovat fichtla protože to se s tim prý fakt nedá srovnat
 
 
Datum: 23. dubna 2009 19:03
 
 
 
 
Jméno: Vítek      IP: uživatel2079    
Ahoj, já ji mám a na začátky je fakt dobrá. No nečekej od toho nějaké zázraky, ale rozhodně je to lepší než fichtl ;-). No k jízdním vlastnostem - já tam mám opravdu motor 125 a ne jak to dělá většina lidí a háže tam 175. No do mírného kopce se ti trojka pěkně drží (na trojku vytáhneš tak 60-70) no a když je kopec opravdu velmi mírný nebo rovinka, tak přijde na řadu 4 ;-) ( někdy když vytočíš pořádně trojku, tak se ta čtverka pěkně chytá i do mírného kopece - mimochodem já mám 91 kg , takže nejsu žádná muší váha...). Nikdy se mi nestalo, že bych musel podřazovat na jedničku - to by musel být 90-ti stupnový kopec:-D:-D. Jinak max. tak lehce přes sto, ale příjemná cestovní rychlost je těch 70 km/h. No kdyby ses chtěl ještě na něco zeptat, tak jen do toho...zatim hoj
 
 
Datum: 23. dubna 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: yakub      IP: uživatel5873    
no ještě mi 16 není tak bych si jí sal do pucu a aspoň trochu do originálu takže by stav byl OK
 
 
Datum: 23. dubna 2009 18:56
 
 
 
 
Jméno: Deny      IP: uživatel5874    
jde o stav te motorky
 
 
Datum: 23. dubna 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: UMS      IP: uživatel5685    
zdarec mustang jede asi 200 m nic moc pak se rozejede leti 60 i vic (12 sekundaro) pak jak se zahreje tak nechce chytnout dam to az tak na po 4. ale jak se rozjedu nekdy zdechne na rozjezdu is dobrou prací levé ruky:-D pak se dusí nevíte neckdo co s tim jo a jak se da upravit krbec na mustafe aby to zvysilo vykon??? diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: Kozička      IP: uživatel1194    
Montérkový bál! Nejlepší akce široko daleko! inf. http://www.nkpmk.wz.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: BigDick      IP: uživatel5656    
hmmmmmmmm
 
 
Datum: 24. dubna 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoj chlapci... tak dnes na technické kontrole... a super! :-D mám to bez závad a na další 4 roky nemusím na technickou.. ehm bez závad... :-D napsal tam lehkou-> lékarnička :-D (a přitom ji tam mám!!) no a jak to kontroloval.. Takže přišel k tomu, pořádně to všude prohlídl, zkokntroloval číslla, řekl mi, ať to nastartuju že se podívá jak to svítí... no svítílo to.. no a to bylo vše... jo a na technickou kontrolu je blbost aby kontrolovali povinnou výbavu.... od toho sou tady policajti! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jasny ze tam musi neco napsat, dyt ten stroj uz je veteran a prece tam nenapisou "bezvadnej stroj", to proste nejde, na to kolik to ma let, to by se nektery dnesni stroje musely stedet:-D jiknak povinna vybava se kontrolovat na STK musi, jen se to nedela, gdyz mel jeden strejda Skodovku 125 a ta byla v nehoraznym stavu tak to mel zarizeny tak, ze poslal cisla ramu motoru atd a postou mu prisla zpatky nalepka:-D dneska se uz tezko udela takovej husarskej kousek ale na kazdym ridice je, aby se o svuj stroj aspon trochu staral, pak uz to neni problem (treba u fichtla)...
 
 
Datum: 24. dubna 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5877    
to Martin: Nesmi ta SPZ bejt tak zdeformovana,že je ne nečitelná(cisla,nalepky)....... Jinak obecne k te technické....:-) oni tam musej neco napsat do lehkejch zavad:-D....vzdy pisou netesnost motoru,vule v krku,vule ve vidlich atd.....
 
 
Datum: 24. dubna 2009 12:39
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
no povinnou výbavu by kontrolovat měli... jinak jak řikáš, když jsem tam byl se simplem, tak mi do závad zase napsal netěsnost motoru(přitom ten motor na sobě neměl ani kapičku.... absolutně čistej....ale tak co..... ted u nnnás ale udělali to, že už musim s motorkou normálně dovnitř a tam bejt nějakej minimalní čas za kterej to "kontroluje"...blbost prostě....byl jsem tam s ktm a akorád jsme tu dobu s tim chlapíkem prokecali:-D..... jinak na simplu jsem měl taky ulámanou značku a to celkem dost(ne ale do čísel) tak jsem jí vypodložil hliníkovim plechem a dobarvil černou okrajovou linku a nic neřikal
 
 
Datum: 23. dubna 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Mě to tet čeká se simsonem. A chtěl bych se zeptat,jestli nevadí,že je požkozená značka?? (jak se to nahoře uchycuje,tak tam to mam vytrhlí ,pruměr tak 2X3 cm) a je trošku ohnutá.
 
 
Datum: 23. dubna 2009 20:26
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
tak to gratuluju mě to čeká příští léto ale mustanga mam v cajku lékárnu žárovky šroubovák atd. tak doufám že prolezu
 
 
Datum: 23. dubna 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a tu lekarničku tam snad napsal, protože prostě něco tam asi musi byt zapsany :-D
 
 
Datum: 23. dubna 2009 18:13
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,nevíte kde sehnat bočnice na čz 125/516? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2009 12:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5877    
jedine na burze....ted v sobotu je kladno-velká dobrá a zacatkem cervna budou chotusice.....na krosky cz tam sezenes vsechno......
 
 
Datum: 24. dubna 2009 12:50
 
 
 
 
Jméno: Pepa      E-mail:      IP: uživatel1246    
Zdar draci, mám mustanga a chtěl bych na něj dozadu udělat nosič, tak nějak už to mám vymyšlené, ale chtěl bych, jestli to máte někdo udělané, jestli byste mi nemohli dát sem odkaz nebo poslat fotky na mail, jen tak pro inspiraci a taky mi sdělit nějaký zkušenosti (nejlepší uchycení ....) díky moc všem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
zdravim , prosim vas mam takovy problem jiz driv sem tu psal ze mi mustaf strasne zvoni az piska, no a dnes jak sem jel ze skoly tak v motoru neco jakokdyby kruplo nebo zarachotilo jako kdyby tam neco vletelo (do valce) a motor ma otresny zvuk uz sise nezvoni ale jako by ve valci neco litalo nebo tak neco ale pritom tahne dobre i ve 2 dokopce jenze ten kraval pritom nevite cim by to mohlo byt??? (doufam ze snad bronzove pouzdro na pistnim cepu) predem diky a jeste jedna vec prosim co nejrychleji nez mi zavrou v obchode, diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: Pestic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sundej hlavu valec a mrkni na to......:-D
 
 
Datum: 23. dubna 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
to vypadá ne jehly dole na ojnicy nebo O kroužky ale to futro by to mohlo taky dělat ale já bych ho nekupoval -kupovaný =sračka materiál
 
 
Datum: 23. dubna 2009 15:28
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5870    
čau potřeboval bych poradit!mám fichtla a když ho chci roztlačit tak to vůbec nic nedělá ani neškitne a kolo se dře o asfalt!nakopávačka je seklá(jen při zmáčknuté spojce jde v poho).mylsíte že to je ložiskama na klice?poradte díky moc! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: lolec      IP: uživatel2336    
kámo si v kaši zrejme to máš zadřený
 
 
Datum: 23. dubna 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
zakousla převodovka nebo brácha měl zaseklej zrnko písku mezi cívkou a rotorem zapalování tak to zukoukni nebo máš durch zaddřenej motor jak válec tak klikovku-i to sem zažil -sundal sem válec dal ojnicy směrem nahoru a ona i s pístem zůstala nahoře-durch zadřený
 
 
Datum: 23. dubna 2009 15:25
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši potřebuju poradit,kdyš se mi 21 zahřeje tak nechytá,mněnil sem kondenzátor,svíčku,fajfku a dělá to pořád,čim to je?loni jezdila chytala normálně pak sem dal nový lamely ještě sem jezdil asi 14 dní a pak přes zimu stála,a tet jak se zahřeje tak nechytá,co s tim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 18:11
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne neprokluzuje,motor má snahu ale prostě nenastartuje
 
 
Datum: 23. dubna 2009 18:11
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
jak nechytá prokluzuje spojka?? nebo se netočí motor jestli to klouže tak vymen olej a sesteluj spojku a jestlu se netočí tak sesteluj předstih a odtrh vyměn svíčku a trochu sniž hladinu aby se to neuchcávalo případně startuj s vypnutým benzínem
 
 
Datum: 23. dubna 2009 15:22
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
zdar..kdyz vymenuju kladivka na mustangovi,tak v cem je to lepsi a hlavne-musim neco stelovat a nebo staci je jenom vymenit a jet ?nema to vliv na predstih?dik moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2009 12:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5877    
predstih resit nemusis,ale odtrh musis seridit....oco jde...dam pist do HU aby vacka maximalne otevrela kladivko,vemu merku nebo neco o prumeru 0.4mm,strcim to mezi kontaktyscvaknu,utahnu kladivko a je to.....zadna věda
 
 
Datum: 24. dubna 2009 12:42
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
musíš trochu zmenšit odtrh protože to starý bude asi opotřebovaný a je jakoby nižší než to novy tak to musíš dohnat tim odtrhem
 
 
Datum: 23. dubna 2009 15:29
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to lepší v tom že jsou nový a nejsou sešoupaný a neni na nich žádná pecka nebo tak něco,a měl bys seštelovat předstih
 
 
Datum: 23. dubna 2009 14:30
 
 
 
 
Jméno: Rostik      E-mail:      IP: uživatel5868    
Zdravím chlapi,prosím Vás kde nejlevněji seženu v okolí opavy lamely+mezilamelu???dík moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 18:11
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kylešovice hanig
 
 
Datum: 23. dubna 2009 18:11
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
trocu sem to pomotal s těma dvoutaktama, myslel sem tím dvoutaktní motory :-)
 
 
Datum: 23. dubna 2009 14:17
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
buď v hlučíně(moc nedoporučuju, všechno upa předražený, nebo v krnově viz odkaz a ten pán dělá skvěle motory na dvoutakty http://www.moto.krnov.net
 
 
Datum: 23. dubna 2009 14:16
 
 
 
 
Jméno: sskladnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mam dotaz kde v okolí Plzně dělají kompletní generálku kliky. Mam na babette v háji trn na spojku a potřebuji to vyměnit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 14:04
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
a nevyjde ti levneji nova klika?
 
 
Datum: 23. dubna 2009 14:04
 
 
 
 
Jméno: sskladnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A kde přesně? Diky
 
 
Datum: 23. dubna 2009 11:53
 
 
 
 
Jméno: Márty      IP: uživatel5867    
Zdar draku dělají to v Nezvesticích
 
 
Datum: 23. dubna 2009 11:28
 
<  1803  1804  1805  1806  1807  1808  1809  1810  1811  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 0:46:29 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu