Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: standa
IP: uživatel5754
 zdar potrebuju rychlej help  pred tejdnem mi moje ciza jezdila v poho ted ji vytahnu a nehazi jiskru na svicce ani na kladivku nevite cim to je? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 21:05
 tak tam hod jinou svicku dej tam tam briska
Datum: 27. dubna 2009 21:05
 Jdi po kabelech, třeba to najdeš (s kámošem jsme si toho všimli po 2 dnech hledání)
Datum: 25. dubna 2009 20:54
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 zdarec lidi vyvazuje v Olomoucu nekdo klikovky na mustafy a taji tydle potvorstva ... za kolik ? dik UMS
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2009 19:22
Jméno: Monax
IP: uživatel5313
 Lidi co si myslite o Jawa dandy 50???
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2009 9:53
 čau,,,bracha jí měl v době když ještě mohl mýt jakoukoliv 50ccm od 15 (závist  ). Je to dobra motorka, pokud ma motor sachs tak i docela rychla, na 100 oktanovej benzí jela 100km/h. Další její výhodou je vzhled, na 50-tku vypada vopravdu dobře. 6,5 koní je znat, cestovní rychlost ve dvou 60-70 kmh.
Datum: 26. dubna 2009 9:53
Jméno: seča
IP: uživatel4480
 No jako já ju mám a šlape uplně suprově nejake mouchy to mělo ale to byli take blbosti.Jinak je to přece jenom 50ka že neni to take hovado jako třeba Derbi,Rieju atd.. ale jezdí pěkně,přesně tak když se o ni pěkně staráš 100% ti to vrátí.Jinak nad čím ještě uvažuješ???
Datum: 25. dubna 2009 19:43
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Myslim si, že když se o ní budeš starat..tak je to dobrá mašina...ale většina lidí co sem chodí ti jí pohaněj.
Datum: 25. dubna 2009 18:46
Jméno: Rintopes
IP: uživatel5211
 Draci mám problém sháním nějakýho borce který rozumí štelování řazení na Stadionovi.Potřebuju, aby mi padala jednička když to dám do její polohy je tam neutrál.Tak nevím co stím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2009 20:57
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 dej tam neutrál a doleď to mezikusem na bovdenu je to nejlepší jestli to má velké vůle tak zkontroluj drážky v řidítkách a zajišťovací plíšek na páčce spojky pokud stále nejde seřídit musíš neladit lanko u zapalování co jde na táhlo řazení
Datum: 25. dubna 2009 20:57
 Doporučuju než to startovat, tak držet spojku, cuknout dopředu, dozadu (někdy ty zuby jinak nepřeskočej) a pak nohy na šlapky, rozjet se (bez motoru) a zkoušet řadit jednotlivý rychlosti (pořád držet spojku)...podle mě lepší než to startovat - ono bude teplej motor, chytne ti to napoprvý a projede ti to vratama u garáže  Mě už se to skoro stalo, od tý doby startuju (při lazení ,,řadičky'') až po ozkoušení bez motoru šlapáním.
Datum: 25. dubna 2009 20:32
 kdyz ti tam de misto jednicky neutral tak musis vic nasponovat lanko tim stelovakem uprostred lanka,jako ho rozsroubovat o kus,pak skus jestli ti to radi jednicku a dvojku,dej neutral,natoc to a skousej jestli ti pri neutralu pri ruznejch polohach rukojeti v rozmezi neutralu nedrnceji zuby,to by si musel este dostelovat lehce tim stelovakem
Datum: 25. dubna 2009 19:26
Jméno: Rintopes
IP: uživatel5211
 Čus draci.Potřeboval bych poradit.Mám Stadiona s22 všechno je naštelovaný v motoru a nenahodí se.Jiskru to dává karburátor sem vyčistil a mám novou svíčku.Tak neim.Pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2009 20:11
Jméno: Horst
IP: uživatel5887
 Nemáš ustřižený nebo vypadlý klínek na rotoru zapalování ?
Datum: 25. dubna 2009 20:11
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 odkud jsi??? třeba bydlí někdo poblíž
Datum: 25. dubna 2009 19:42
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 možná máš špatný kondenzátor nebo ti to někde netěsní .... a je píst od benzínu možná že ti taky špatně seje karburátor. nebo máš špatnou zapalovací cívku ... nebo špatný předstih u kladívek u těchto strých věci se to nedá seřizovat podle návodu.
Datum: 25. dubna 2009 19:30
Posl.aktualizace: 25. dubna 2009 18:09
Datum: 25. dubna 2009 18:09
 díky
Datum: 25. dubna 2009 18:01
Jméno: standa
IP: uživatel5883
 blbej odkaz.... dej lepsi....jinak jde na vsechny typy fichtlů!!! Kejvačky a Panelky maj trosicku jiny....
Datum: 25. dubna 2009 17:58
Jméno: mustang
IP: uživatel4226
 Čus jaký je lepší převodový olej mogul tranz 80 nebo 90? A jakej je mezi nima rozdíl?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2009 20:27
 Trans 80 od Mogulu je jako klasický PP80, používám ho ve dvou fichtlech, a bez problemu.
Datum: 25. dubna 2009 20:27
 tak tranz 90 od Mogula sem mel minuly rok, je to uplne to samy akorat to ma v nazvy o slovo navic, dokonce to u nas i stejne stoji takze v tom nevidim nic lepsiho ani horsiho, ve fichtlu se nejaka drobna vyhoda tohoto oleje oproti PP90 ztrati pokud tam vubec nejaka ta vyhoda je...
Datum: 25. dubna 2009 17:48
Jméno: standa
IP: uživatel5883
 neznam tenhle prevodak..... normalne se tam leje PP 80 nebo PP90....udajne vhodnejší je PP80
Datum: 25. dubna 2009 17:30
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 čau chci se zeptat kamoš ma problem na mustangu když ma vyřazeny a turuje to do plnyho tak je to v pohodě a když jede a roztahne to do plnych otaček tak mu začne něco chrastit ve valcu čim to muže byt?neni to přidřeny?pistni kroužka ma v pohodě
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2009 20:30
 vyměn ložiska
Datum: 01. května 2009 20:30
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 Zdarec prave mam stejny problem ... budu pulit a vyvazovat kliku ... mrknu se na loziska
Datum: 25. dubna 2009 19:25
Jméno: eýerý
IP: uživatel3402
 me to dela taky to neres ,mozna loziska na klice v haji ale co ma vuli to se nezadre
Datum: 25. dubna 2009 13:51
Jméno: Lukas
IP: uživatel5884
 Zdravím. mám pouze takovou kontrolní otázečku: Právě jsem si zapojil na moji zetce 175/477 kontrolku dobijeni a zarazila me jedna vec, a to ze kontrolka svítí pri nakopávání, ale jakmile motor chytne a dostane otacky tak kontrolka zhasina. Je to v poradku? Mel sem totis za to ze tato kontrolka sviti pri jizde jako kontrola dobijeni akumulatoru.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2009 19:49
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 souhlasim s karlosem je to tak urco spravne
Datum: 25. dubna 2009 19:49
 tak to ma bejt kontrolka by mela zhasnout az okolo 900ot/min, kdy motorka zacne dobijet. ta kontrolka sviti jenom kdyz motorka bere energii z baterie
Datum: 25. dubna 2009 13:52
Jméno: venca
IP: uživatel4954
 Ahoj potřebuju poradit mám jawu 350/354 a mam v prdely ojnice. a mám 2 nový ojnice z cízy stopetasedmy.vrtání a zdvih maji motorky stejny a tak se vas ptam jestli je tam můžu dát? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2009 19:29
 mno to chce promerit,nevim jaky to ma spodni loziska,ale myslim ze oka na pistni cep sou jiny,ale fakt to nevim,ciza by mela mit 16mm cep,350 nevim,ale teoreticky by to jit melo
Datum: 25. dubna 2009 19:29
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 jak dostanu futra převodovky z karterů, zkoušel jsem to zahřívat horkovzdusnou pistoli a o pak vytlacit, ale neslo to...  tak jestli nekdo vite prosim..
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2009 13:16
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 okis  dik
Datum: 26. dubna 2009 13:16
 poradne nahrat horkovzduskou,pak vzit vetsi sroub a vetsi kladivo,jina metoda nejspis neni
Datum: 25. dubna 2009 19:30
Jméno: Radek
IP: uživatel1480
 Čau draci mám problém s elektrikou. Příznaky:chvilku cívka hází jiskru a ted už to neudělá ani prd. Zkusíte poradit? za odpovědi předem děkuji...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2009 12:05
Jméno: standa
IP: uživatel5883
 nejde jednoznacne rict ze je to civkou....muze bejt prošlehlý kladívko,muze bejt napul upadlej kostrici drat zapalovaci civky,muze bejt nekde kdekoliv vypadlej drat,muze to delat fajfka a nebo indučka do ktery napršelo.....
Datum: 25. dubna 2009 12:05
Jméno: David
IP: uživatel3552
 Když sem mel sundanou hlavu a valec a vymenoval sem pistni krouzky musim naladit predstih????????????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2009 19:26
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 A dvakrát NE
Datum: 25. dubna 2009 19:26
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 ne
Datum: 25. dubna 2009 11:21
Jméno: domino
IP: uživatel779
 zdarec musím při přechodu z M2T na TSF udělat dekarkonizaci?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2009 17:55
 teoreticky vzato by se ani pri prechdu z M2T na TSF cistit nemuselo nic jelikoz je to taky mineral a nema zadny cistici ucinnky ve valci (akorat pry mozna mene zanasi vyfuk, me to pripadlo vzdy stejne jen z neho nic nekapalo) ale pokud si na tom nelital s M2T nejakych par desitek a stovek kilometru tak to vycisti, jak rikal Standa tak spalovaci prostor v hlave a na pistu, ve svem zajmu vypal jeste vyfuk a vycisti vyfukovy kanal ve valci ale tech 20km to nemusis, cistim to pri kazdym prechodu na jiny olej a to kvuli tomu, abych videl jaky to dela svincik a nemusel to svadet na prechazejici oil + mam to pak vycistene od karbonu a neni zadne trapeni na hodne dlouhou dobu nez zas bud prejdu na jiny mazadlo bo to bude tak zasvinene ze se to uz stejne bude muset vycistit...
Datum: 25. dubna 2009 17:55
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Po tom M2T bych to vřele doporučoval.
Datum: 25. dubna 2009 16:50
Jméno: standa
IP: uživatel5883
 nemusíš
Datum: 25. dubna 2009 13:15
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 No a musím to dělat,když jsem na M2T jel jenom cca 20km.????
Datum: 25. dubna 2009 12:45
Jméno: standa
IP: uživatel5883
 no aspon ten pist a hlavu.....ale z vlastni skusenosti rikam,ze ten bordel mas i v klikovce a ten to taky rozpusti,ale to se podá.....ono TSF neni o moc lepsi s tim karbonem
Datum: 25. dubna 2009 12:15
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 jo vse vycisti......je to jistota
Datum: 25. dubna 2009 11:22
Jméno: radek
IP: uživatel2673
 mam dotaz,jak myslíte že mi pojede fichtl 21 když tam dám dva origo vyfuky ? dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2009 12:18
Jméno: standa
IP: uživatel5883
 mozna na dva vejfuky z babety by se zachoval vnitrni tlak ve vejfuku a tudiz by nemusel klesnout vykon,ale to jen tak tipuju  jako je to hezká uprava,ale je na nic....spise je jen estetická,ale nepraktická........ skus si sehnat origo vyfuk a dokonale ho vycistit  utesnit  a uvidis ten rozdil
Datum: 25. dubna 2009 12:18
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
Datum: 25. dubna 2009 11:24
 ale na druhou stranu při už tak malém víkonu to asi nebude moc znat...
Datum: 25. dubna 2009 8:55
 Ahoj. No jak jinak než blbe. Lehčí odvadění splodin rovná se menší komprese a nasledně nižší víkon. Pokud nemluvíme o upraveném motoru.
Datum: 25. dubna 2009 8:53
Jméno: radek
IP: uživatel2673
 vážně pořád stejně ? nesníží se výkon ? kdo s tím má už nějaké zkušenosti at pls poradí
Datum: 25. dubna 2009 8:51
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Pojede to furt stejně
Datum: 25. dubna 2009 8:09
 caw opet dotazek  nevite nahodou proc se mi furt palej kladivka ?, ale to neni ze by treba po 10km, ale to je hned co nastartuju motorku, kondenzator sem tam daval novej a furt to dela. nevite nahodou coto ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2009 13:54
 Čus, měl jsem stejný problém, vyměnil jsem zapalko za slabší a jede to skvěle! to tvoje ti vyrábí moc proudu, proto ten škvarek na kladívkách! Zkus tam dát slabší a snad to pujde...otázka cca 30 minut! Zdar ! a napiš jak to pomohlo !
Datum: 25. dubna 2009 13:54
 tohlec muze este delat maly odtrh na svicce, vlastni zkusenost ze to pak kladivka odnasej a delaj se na nich puky
Datum: 25. dubna 2009 12:40
 odtrh je 0,4mm a krome opotrebovany vacky muzu vsechno vyloucit. tak dik moc
Datum: 25. dubna 2009 12:34
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Malý odtrh ,opotřebovaná vačka ,špatná kapacita kondenzátoru , vadná cívka.
Datum: 25. dubna 2009 8:12
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 čau lidi asi už to tu bylo ale rád bych se zeptal, zda je náké šance přihlásit jawa 21 když je bez dokladů. Vím že to asi možné není, ale snad nějaký způsob by mohl existovat ne ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2009 11:28
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 papiry sem vydel na motoinzerci za 1200Kc coz je dost mrkni na aukro sou tam fici s prepsatelnejma papirama a sezenes tam i kolem 1000Kc koupis stitek narazis aby sedel a budes mit 2 stroje na 1dnech papirech jen budes prendavat znacku.nebo si nechas toho druhyho na nahradni dily.daj se sehgnat i papiry bez masiny kolem 500Kc ale to je k*rva nahoda.hodne stesti zdar
Datum: 25. dubna 2009 11:28
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 njn je mi to jasné chtěl sem si zrenovovat fichtla abych pak na něm mohl jezdit jenže ty co maj papírry už zrenovované jsou a papíry taky není zrovna nejlehčí sehnat
Datum: 25. dubna 2009 8:23
Jméno: blondmen21
IP: uživatel5881
 to je jak když chceš jezdit na fichtlovi a nemas ho..  ne jako sry tohle bude asi probléém
Datum: 24. dubna 2009 23:43
 JJ de někde si sežen papíry
Datum: 24. dubna 2009 20:13
 Zdar chci se zepat mám 555 a strhl jsem závit na hlavě tak scháním jinou ale je to docela problém pasuje i jiná hlava třeba s 20 21 dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 14:02
Jméno: Lukáš
IP: uživatel2129
 zdar pasuje tam ale jede to s tim na prd proto ze je tam jina komora radsi si zezen origo na 555 kamos to taky tak mel tak vym co to dela
Datum: 29. dubna 2009 14:02
 čau UMS určitě se dohodnem dej sem nějakou rozumnou cenu já odepíšu a pak to můžeš poslat co??
Datum: 27. dubna 2009 10:03
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 mam hlavu ...na 555 na cene se budto dohodnem nebo to nekde sezenes
Datum: 25. dubna 2009 19:28
 mam hlavu na pareza.....vymenim za neco jineho
Datum: 25. dubna 2009 14:11
 jj bude pasovat  ale jak už tady rikaj! udělej si vložku! já to tak taky mám a gut
Datum: 24. dubna 2009 23:10
Jméno: milda
IP: uživatel2562
 nech si udelat vlozku-pokud je ta hlava alespon trochu dobra,kazdy soustruznik ti ji udela za babku,a funguje to.
Datum: 24. dubna 2009 22:50
 myslim že jo, ale s největší jistotou z prvních 05. to by bylo i lepší, protože protože hlavy 21 maj na ojnici 555 moc velkou kompresi.
Datum: 24. dubna 2009 19:57
Jméno: shady
IP: uživatel5656
Posl.aktualizace: 25. dubna 2009 19:34
 vzhledem k tomu ze na ty motorce z inzeratu jezdim kazdej vikend tak muzu skoro s jistotou rict ze je to z MZ 250.a jede to snim fakt pekne(ma to kamos ze sousedni vsi)
Datum: 25. dubna 2009 19:34
Jméno: chrup
IP: uživatel1201
 ty vole..přesně tenhle jsem vyhodil nedavno do kontejneru,jelikož to nikdo nechtěl
Datum: 25. dubna 2009 13:30
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 patriku....  .....ty už radši nepij
Datum: 25. dubna 2009 12:04
Jméno: standa
IP: uživatel5880
Datum: 24. dubna 2009 23:17
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Vipadá to jako ladák z 350/640
Datum: 24. dubna 2009 19:17
 ty jsi takz dobrý vejfuk. kuwaaaa naučte se psát česky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! seženeš ho nanetu,nebo je optej rovnou toho chlápka. je to obyč dvoukomoráč.
Datum: 24. dubna 2009 19:09
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 zdar,hele ja mam fichtla a nejede vsechno je tam nastelovane predstih atd. a nejede kdyz ho chcu roztlacit tak to nic nedela sem tam to nekdy střelí.nevíte cím by to mohlo být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 19:36
 nechci dělat chytrého....ale wubec ndělej co ti tady radí....dělalo mi to to samé... sindej celé zapalování a sundej i magnet.. na klice má byý takový zoubek, který ti drží magnet aby se neprotáčel...tohle budeš mít v háji...
Datum: 27. dubna 2009 19:36
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 zkusil bych se podivat na bohatost směsi, je možné že ti tam jde moc benzinu a nastíhá to spalovat a tim se ti zašpiní svíčka a někdy to chytne a někdy ne.
Datum: 25. dubna 2009 8:58
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Jinak střílení občas dělá předstih, ale když říkáš že to máš seštelované tak to jinak nevim.
Datum: 25. dubna 2009 8:57
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 zkusil bych se podivat na bohatost směsi, je možné že ti tam jde moc benzinu a nastíhá to spalovat a tim se ti zašpiní svíčka a někdy to chytne a někdy ne.
Datum: 25. dubna 2009 8:55
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 to ne ja jsem tam vse kontroloval a dratky tam jsou na pevno,a jiskru to haze ,ale stve me ze ji to haze jenom nekdy treba to 5 min.haze jiskru a po 5 min. zas prestane a pak po chvilce zase háže
Datum: 24. dubna 2009 20:37
 tak napadlo mě jestli ti to haže jiskru, ale když píšeš že si šteloval předstih, tak asi jo. podle toho že ti to občas střelí bych zkontroloval jestli tam de dost benzinu, nebo jestli tam někde nemáš slabý kontakt (že by se drátek na zap. cívce jenom tak dotýkal třeba).
Datum: 24. dubna 2009 19:54
|



|