slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1799  1800  1801  1802  1803  1804  1805  1806  1807  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel4226    
Čau kluci jaký benzín je lepší pro motor mustanga natural nebo special? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 16:33
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro Domte: asis mě trošku nepochopil, myslel jsem to tak jak psal standa, když tam naleju special, tak nastartuju našlápnutím bez problému, ale pokud tam naleju natural, tak mi jen tak nechce chytnout, ale musim ho roztlačit a pak když chytne, tak jede o něco lépe než ten special, a nevim co tu máš za kecy, že jsem rád, že jedu, když mě ani neznáš, tak tu moc nemachruj.
 
 
Datum: 28. dubna 2009 16:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takž enejlepší budemarmeláda:-D
 
 
Datum: 28. dubna 2009 15:48
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Kejmls to že se ti zdá není benálem ale protožes roztlačoval a seš rád že jedeš :-D
 
 
Datum: 28. dubna 2009 14:08
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro standa: jo, tak to mě taky na natural nehce chytat na našlápnutí, ale když ho roztlačim a chytne, tak se mi zdá, že jede o malinko líp
 
 
Datum: 28. dubna 2009 13:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5920    
udajne je to jedno a na natural by to melo jet malinko líp,ale moje skusenost je opacna.....mam takovýho naladovýho fichtla....na special chytá na první slapnuti a na natural nekdy az na roztlačení a este peknou chvilku nechce jet....ale to jen moje zkusenost
 
 
Datum: 28. dubna 2009 11:45
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
zdar mezi specialem 91 a naturalem 95 nevidim na originalnim motoru rozdil.spis se mi zda ze na 91 vali lepe je takovej klidnejsi chod,ale muj nazor:-D
 
 
Datum: 28. dubna 2009 8:39
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jezdi na natural 95, je lepší než speciál a dneska už se dá říct, že stojí i stejně jako speciál
 
 
Datum: 28. dubna 2009 7:21
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel1201    
to je nějakej pičus:-D prej mustang po upravach pojede na natural..ten tu jede khamo..asi nějaky ožralý.sem se zasmal
 
 
Datum: 28. dubna 2009 7:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
martin: ještě na to salám a bude to super :-D
 
 
Datum: 27. dubna 2009 20:46
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Originální mustang je dělanej na speciál,ale motor s ůpravama by měl jezdit na naturel nebo ještě líp na 100 oktanovej benal.Ale klidně jede na natural i originální mustang(já na něj jednou jezdil taky když sem neměl jinej),a nejlíp jede na tich 100oktanů i origiginální.Ale mustang spálí všechno i technickej benzín i slivku!:-):-):-)
 
 
Datum: 27. dubna 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Pro mirka - natural 95 je nejlepší na mustoše pro JAWA_ceZetak - lepší je chleba se sýrem :-D
 
 
Datum: 27. dubna 2009 20:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je lepší chleba s máslem, nebo chleba se sýrem?
 
 
Datum: 27. dubna 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel5608    
chtěl bych se zeptat jaké máte zkušenosti z ferodovou spojou v netuněnim fíku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 18:30
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
je to v poho mam to v upravenym motoru a zatim dobry rozhodne lepsi nez korky ferodo muzu jenom doporucit
 
 
Datum: 28. dubna 2009 18:30
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ferodo můžu taky doporučit, někdo měl docela dobrej nápad....:-) A to mám fíka potuňěnýho a 10-12 tis otáček vydrží taky....!
 
 
Datum: 28. dubna 2009 11:15
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ferodo lamely jsou skvělá věc, už bych za korky neměnil
 
 
Datum: 28. dubna 2009 7:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jel sem s tim na pio a připadá mi to stejné, jinak ferodo mám ve svojí číze 476 a to už víc jak 5 let a j epořád jak nová :-)
 
 
Datum: 27. dubna 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: mirakx      IP: uživatel5910    
čau u babetty mi jde pozde zařadit dvojka to budou asi v prdeli převodové čelisti že? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 20:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná j ejen málo vytočený motor a proto to trvá..... to rozdělej a uvidíš.
 
 
Datum: 27. dubna 2009 20:29
 
 
 
 
Jméno: adik      E-mail:      IP: uživatel4254    
cus draci hele mam doma karbos z pily myslite zy by to slo na fichtla a jak by se to na tom chovalo ? a pak jeste bych chtel poradit chtel bych predni vydlice se simsona nevite jetli by tam sly a jeslti je nekdo nema tak tak posle foto kdyztak :-) nebo esi by je neprodal diky moc a jeste tachpmetr taky na fika :-) dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 8:43
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
vetsina tehle karbcu ma nahovno prubeh:-)dyt motorovka toci bud 10 000 a nebo volnobeh tak zalezi jak to pujde,ale mozny to urcite je:-Dvydle ze simaka sezen na aukru,bud udelat redukci mysek,nebo proste sifonacky mysky omotas paskou natres barvou a zarazis je do fikovskejch mysek,je to ochlup,ale vychazi to v pohode.spis si k tomu nezapomen sehnat sifonackej buben a drzak brzdy ze simaka.:-)
 
 
Datum: 28. dubna 2009 8:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no záleží jak je velký difuzor ty troubo,když je větší jak 17mm tak ho tam můžeš dát
 
 
Datum: 27. dubna 2009 20:28
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten karbec z pily myslim ze by to nic nepridalo mozna ze spis ubralo pac pila ma nekdy i pres 10 000otacek tzn. ze je to na vysokootackove motory.....nejlepsi je seriovej ale poradne serizeny:-)
 
 
Datum: 27. dubna 2009 20:22
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel5879    
Čus píši uživateli UMS jestli máš tu hlavu tak se určitě ozvi 775633168 zatim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: reginald      E-mail:      IP: uživatel5909    
Dobry den chcel by som sa spytat ako mam naladit odtrh na pioniera v hornej uvrati pistu moc dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: Kubajs      IP: uživatel5927    
Já sem to vždicky dělal na cigaretovej papírek....mělo by to bejt ono
 
 
Datum: 28. dubna 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a už j evečer a né den ;-)
 
 
Datum: 27. dubna 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
0,4mm
 
 
Datum: 27. dubna 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: Lasty      IP: uživatel5905    
Zdravim, jde nejakym zpusobem udelat z CZ 175 papirove 125? Diky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: filas      IP: uživatel5993    
hej když máš 125 papiry tak stačí přerazit čísla a seš v klidu kamoš tak udělal z250 125
 
 
Datum: 04. května 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
sorry ja myslel ze mas 125 a chces zni udelat 175 a ne obracene:-D:-):-D
 
 
Datum: 28. dubna 2009 8:48
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
nemozny:-Dvsecko de.ted sem nasel 175 na 125 papirech,ten typek jen proste prerazil cisla na motoru a je to.pokud vim tak jedinej rozdilmezi 175 a 125valcem je ze 125 ma o 1 zebro min:-)
 
 
Datum: 28. dubna 2009 8:47
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Běžně nemožný av dnešní době i se známýma dost nemožný....!
 
 
Datum: 27. dubna 2009 18:03
 
 
 
 
Jméno: Jarek      IP: uživatel4613    
No všechno jde když se chce... ale chtělo by to mít někoho známého na technické nebo tak.....
 
 
Datum: 27. dubna 2009 17:32
 
 
 
 
Jméno: spicak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caute chalani jaky ma vykon pionyr s priemer valca 41.50...a utahne to dobre 15 zubove kolecko???vopred dakujem za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 11:16
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
15 ti zub je už až dost...ale vzhledem k vrtání. Mohlo by to fungovat.....
 
 
Datum: 28. dubna 2009 11:16
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor to utáhne ale jestli tebe nu tom tak to nevim :-)
 
 
Datum: 27. dubna 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
jo to je 60ccm to by mohlo poletis jak drak:-Dtak jako ale 15zub utahne i normalni fik,ale kopec je smrt:-)
 
 
Datum: 27. dubna 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
41.50???to se dela?:-Dno nevim mozna by to mohlo mit tak o pul kone...mozna kone vic....15ti zub by to pokousat mohlo no....:-)ale nvm nvm
 
 
Datum: 27. dubna 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: Lasty      IP: uživatel5905    
Zdravim, je normalni ze mi u cezety 477 blikaj blinkry mnohem rychlejc nez ostatnim? V elektrice se nevyznam , tak mi kdyztak napiste co bych mel zkusit zpravit, jestli je to teda nejaka zavada, diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 15:39
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel5906    
buď tam máš slabší žárovky než tam maj bejt nebo je to rozeštelovaný - dá se to seřídit šroubkem kterej je v dirce na spodu přerušovače blinkrů (na 477 bude asi v předním světle)
 
 
Datum: 27. dubna 2009 15:39
 
 
 
 
Jméno: rex      IP: uživatel2079    
zdarec lidi he uchlastava se mi porad fichtl newitw nekdo cim by to mohlo byt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: adik      E-mail:      IP: uživatel4254    
cus hele rex hele jak mas karborator a v nem plovak a tu jehlu tak nad tim je vicko ktere muzes sundat jspu tam dva srouby a v tom vicku asi prvavdepodobne budes mit v prdely takovej ten valecek s takovou tickou a ten se ti nebude vracet a proto to mas tak uchlastany to vymen otazka 100 kc maximalne a pak kdyztak zkus jeste dat filtr normal jak jse pres nej benzin a pak uz to bude ok .:-)
 
 
Datum: 27. dubna 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Přihni trochu plíšek v plov. komoře dolu.
 
 
Datum: 27. dubna 2009 15:34
 
 
 
 
Jméno: PAVEL      IP: uživatel5904    
VYPNI SI BENZ :-) nebo tam dej filtr na benz nebo vyměň sfiltřík na kohoutku v nádrži nebo si utahni trochu jehlu . :-)
 
 
Datum: 27. dubna 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Dobrý den,draci nevíte náhodou jestli díly z čz125/453 dou míchat z dílama z Jawa-čz 175/356 myslím že kdy bych použil rám z malá čezety jestli by se tam vešel motor blatníky a komplet všechny plechy z 175/356 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
obojí je malá kývačka, tak by to mohlo sedět
 
 
Datum: 27. dubna 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: freme      E-mail:      IP: uživatel5902    
Custe borci:-) Vcera jsem jezdil na pincku, ujel jsem asi 4km na benzinku a v nadrzi sem mel natural 95. Tak jsem dojel a natankoval jsem si Natural 95,namichal olej a chtel jet domu, ale nemohl jsem to ani roztlacit, ani nakopnout nic, nekdy se to nakoplo,ale po chvilce zhaslo. Doma jsem nasel trosku olova rano,tak jsem si ho tam dal a sel do skoly,ale stejne si myslim ze to nepujde, tak zkousim napsat tady. Diky moc za odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: freme      E-mail:      IP: uživatel5916    
Tak ja rozebral cely karburator a uz to je v pohode, jen ted resim, ze to vubec nechce do otacek, nevite jak na to?
 
 
Datum: 27. dubna 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: Froggyc      IP: uživatel2406    
skus se kouknout na kladivka a svicku ,...
 
 
Datum: 27. dubna 2009 20:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
olovo tam leješ uplně zbytečně, není to 4T. a co třeb ase podívat jestli vůbec svíčk aháže jiskru
 
 
Datum: 27. dubna 2009 15:41
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel5784    
Nazdar draci.... Mám problém s nastartováním... Svíčka jiskru háže a benzín se to válce dostáva ale nechce to chytnout.... Jednou se mi povedlo, že když jsem tlačil tak to dávalo zvuky zažehu, ale nejelo to. Předstih a odtrh by měl být dobrý.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 16:34
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jak mi teda vysvetlis ze to proste predcasne odchazi? podle me dva tydny neni zrovna extra dlouha doba, ta svicka ma drzet urcity pocet tisic km a ne po dvaceti odejit do vecnych lovist...newim jestli to flinkaj nebo to vyrabej nejak blbe (doufam ze ani jedno z toho neni pravda) ale pokud nasadim PALku ktera je stara asi jak ten fk tak ta neco vydrzi a zatim ani zadna neselhala a to uz ma kolik let a ta technologie uz je tez tak trochu prezitek...
 
 
Datum: 29. dubna 2009 16:34
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5911    
Steve co to píšeš za BLUDY,že dnešní svíčky NEJSOU KONSTRUOVANÝ NA STYK S OLEJEM.Takovou blbost jsem dlouho neslyšel.Na jaké potom jezdí Traboš,Warťák,sekačky,pily,agregáty,motorky a pod.
 
 
Datum: 27. dubna 2009 20:44
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo, to se casto stava ze ta svice pod tlakem nehazi, je proste spatna, treba ty dnesni svice nejsou konstruovany na styk s olejem a jelikoz je oil v benalu tak ty svice odchazej, jinak zkus sklepnout zdalenost elektrod (obvykle na ni byva 0,7mm) na 0,4-0,5mm, je to pry tloustka krabice od mlika, proste to trochu sklepni a uvidis nebo kup novou...
 
 
Datum: 27. dubna 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus jinou svíčku (některé ve válci nejiskří a venku ano) a zkontroluj nastavení karburátoru (hladina v plovák. komoře, jehla, ventil ve víčku) a také těsnost karburátor-koleno, koleno-válec, válec-hlava a válec-motor. bloky.
 
 
Datum: 27. dubna 2009 1:06
 
 
 
 
Jméno: matko      E-mail:      IP: uživatel5900    
nazdaar draci..mam problem\\r\\nmam babetu 228 a ani za pana nevem spravit elektriku...podla schemy to nejde...nema niekto obrazok ako tie dratky davaju na tranzimo? lebo podla setkeho e zapalovacia cievka na zlto zafarbena s malym jadorm a najvacsim mnozstvom zavitov a motana z tenkeho dratu.dokonca to dava aj do fajky elektriku ale nidky neda iskru.ako keby nebol dostatony prud.nemoze byt tranzimo zle?\\r\\na co je to to cidlo na tom nosici statoru? lebo aj to tam jea ja neviem dke to zapojit a co to robi.\\r\\nvelmo pekne dakujem za odpovede odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 9:15
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Ten zalitý snímač , vede z něho žlutý vodič , zapoj na č I .Ten snímá polohu klikového hřídele.Před ním je cívka ( červený vodič), tu zapoj na G. Tato cívka napájí polovodičovou spínací jednotku .Na této svorce G je také vodič z chcípáku. Na svorku 15 dej vodič z indukční cívky označený č. 15. Z č. 1 indukční cívky to zapoj na č. 1 jtz. Odtud jde ještě jeden vodič na stator .
 
 
Datum: 27. dubna 2009 9:15
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud se nemýlím, tak ČIDLO je vzadu (směrem do motoru) na statoru a je to vlastně cívka, ve které vznikne impluz a v ten moment svíčka zajiskří. Když je čidlo porouchané, tak moto nepojede a je potřeba vyměnit stator. Z čidla by měl vést drát do té tyristorové krabičky.
 
 
Datum: 27. dubna 2009 1:10
 
 
 
 
Jméno: Danny      IP: uživatel5896    
ahoj víte náký weboví stránky s inzerátama kde je hodně fichtlů??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
webový znám ale weboví ne...:-D ... http://wwww.motoinzerce.cz
 
 
Datum: 26. dubna 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: Jawan21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, mám problém s fichtlem. Jedu přijedu třeba ke křížovatce a motor nechce jit vubec do otáček, nejdřív se jakoby zahltí a pak se vytočí. Dělá to i pod kopec když jedu bez plynu a pak přidám tak to je doba než to začne jet... Předstih mam 1,6, na airboxu mam odělanou jednu tu velkou zatku nahoře a jednu dole a bohtost smněi mam uplně nahoře tak nevim čim to je, diky za rady.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: emi      IP: uživatel5921    
stahni hladinu niz a znova si zazatkuj tenairbox pak by to melo byt v poradku
 
 
Datum: 28. dubna 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle dost odpovídá na velkou hladinu nebo máš teda jehlu v úplně dolním zářezu a tim nejbohatší směs....! Ani ten předstih neni úplně ideální....spáš bych dal 1,8-1,9 (1,6 je dost točivý....)
 
 
Datum: 27. dubna 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jestli si ten plíšek v karbecu dal uplně nahoru tak si ten bezín přidal!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 27. dubna 2009 12:45
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel5901    
čau jakou bohatost na pionýráckým karbecu je seřizovatelný jen jeden šroubek kterým zdviháš šoupě a tím zvišuješ volnoběh ale skus se projet uplně bez filtrboxu jestli ti to bude dělat taky a nebo skus seřídid vúli lanka plynu pokud ta vúle je moc velká tak plyn špatně reaguje ale pokud je moc malá nebo žádná tak při zatočení si pincek sám plyn přidá protože lanko vlastně natahuješ a zdvihá se jehla a proto samo přidává nebo problém s palivem třeba jehlový ventil
 
 
Datum: 26. dubna 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: ondra      E-mail:      IP: uživatel3708    
zdar draci,nevítě někdo kolik by stal vybrus na čezet 125/516 cros??diky moc za odpovědí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2009 23:48
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4743    
zadej do vyhledavace Jan Bosak - je z Ustni n.Labem a vybrusy dela .. jen nevim na co vsechno. Ale mrkni na jeho webovky.
 
 
Datum: 26. dubna 2009 23:48
 
 
 
 
Jméno: Danny      E-mail:      IP: uživatel5896    
ahoj mám prosbu má někdo doma motor z fichtla 05 na prodej a je z Jihočeskýho kraje nebo mi poraď te náký stránky s inzerátama na fíky dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 16:40
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem z Jižních čech a mám doma motor z jawy 05 ale je bez válce tak kdyžtak napiš bedna65@seznam.cz
 
 
Datum: 27. dubna 2009 16:40
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motoinzerce.cz , aukro.cz
 
 
Datum: 27. dubna 2009 1:14
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
cus draci nevite kde sehnat nejaky motor 250?(JAWA) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 0:58
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aukro.cz - jsou tam skoro pořád.
 
 
Datum: 27. dubna 2009 0:58
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel5345    
Zdar mam problem mam CZ 175/477 minule sem asi pred 5 mesici sem mnenil celou prevodovku dal do hromady a nejspis sem to spatne pretesnil a delalo si to co chtelo neslo to nejak seridit vs takovy drobnosti jako indicka,kondik,kladivka new eletriku atd mam new ale neslapalo to jako hodinky tak sem to nechal po 5 mesicich sem to vytach pustil s kopce na dvojku chvili nic pak to zacalo brblat pak to chitlo a jelo\\r\\njako pred tim ale po chvilce zas to sami to hralo vsema barvama jo a kdyz to chci nakopnout tak to de kdyz to jenom protocim tak to vrci ale jakmile pustim nakopavacku tak to chcipne tak newim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel5345    
jo dik
 
 
Datum: 27. dubna 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak jestli si to špatně přetěsnil, tak jeto logické že to nepojede... Rozebrat, zkotrolovat dosedací plochy (případně jemným papírem na rovné desce zabrousit), zkusit funkci převodovky (dáš přev. do karturů, smontuješ je - bez kliky a zkusíš, jestli jdou všechny rychlosti a neutrály) pak by bylo dobré vymezit vůli na ředlohové hřídeli a znovu smontoat a dobře utěsnit, budˇpapírem (na těsnění -zelený) nebo silikonem - pozor na funkci převodovky, dobře seřídit a zkusit.
 
 
Datum: 27. dubna 2009 1:03
 
<  1799  1800  1801  1802  1803  1804  1805  1806  1807  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 10:59:04 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu