slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  14  15  16  17  18  19  20  21  22  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, Seso, bude tady ještě k mání hvězdicová hlava na pionýra? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2018 11:49
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak uz zas je
 
 
Datum: 11. ledna 2018 11:49
 
 
 
 
Jméno: syrano      IP: uživatel19316    
Ahoj Okno, já ji mám na prodej, skoro nejetou, máš zájem? martin.syrucek@homolka.cz
 
 
Datum: 10. ledna 2018 10:43
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja vim stando ale potrebovalo by to vykres pro automat,, ja mam kratke ruky
 
 
Datum: 05. ledna 2018 17:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19314    
SESA: Již několikrát jsem ti navrhoval,že ti seženu podklady,abys ji nechal vyrobit s pořádným spalovákem,aby měla význam a taky aby třeba už jen píst nenarážel do svíčky a nemuseli se tam dávat dvě podložky,to konstrukční vada byla. Odlitek to není špatný.
 
 
Datum: 05. ledna 2018 16:06
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku, ono se tak remcalo jak jsou osklive a nefunkcni ze uz se asi neudelaji i kdy byli ok
 
 
Datum: 04. ledna 2018 20:04
 
 
 
 
Jméno: Kul      IP: uživatel19311    
Ahoj draci, nevíte kde přesně příjdou tyto gumy? https://www.fichtlkramek.cz/nahled/doraz_sedla_pio.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2018 7:14
 
 
 
 
Jméno: Kul      IP: uživatel19311    
Super díky......tak to mne nenapadlo že se to prodává samostatně!
 
 
Datum: 05. ledna 2018 7:14
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel19312    
https://www.fichtlkramek.cz/nahled/5822.html
 
 
Datum: 04. ledna 2018 17:21
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
[BRNO] Pozítří tj. čtvrtek 4. 1. bude Filip Kadlec aka Kafi mluvit v brněnském Café Práh o tom, jak na Jawě 350 projel Jižní Ameriku. Kdo to má blízko, Brno a okolí, určitě dorazte, pokecáme ;-). Odkaz na FB událost: http://www.facebook.com/events/525150034490097/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2018 18:18
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak kafi pise, zrovna stoji u vrat od cafe,,pak kulich pisni jaky to bylo
 
 
Datum: 04. ledna 2018 18:18
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
At VAM draci i novém roce 2018, vase onice makaji na 100% kosti slouzi a hlavne bez zbytecnych frajerinek preje FICHTLkrámek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2017 12:40
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel19059    
Zdravim zaujmalo by ma táto nádrž https://c1.staticflickr.com/9/8094/8568975324_2f400ceca4_b.jpg že či bola vyvinutá špecialne pre Babettu alebo je to nádrž z inej motorky ak ano tak z akej chcel by som ju zohnať.Prajem všetko dobre do nového roka. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2017 11:46
 
 
 
 
Jméno: fernetbiker      IP: uživatel19307    
ahoj draci dotaz. Mám 21 smlouvu o prodeji, ověřenou plnou moc, doklady, pojištění, atd... problem že plná moc a smlouva jsou rok staré(lhůta 10 dnů)! Dá se to nějak přepsat bez toho bych naháněl původního majitele? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2018 12:01
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19011    
Je dobré používat takovou kupní smlouvu, ve které se obě stranu zavazují co, jak a kdy proběhne, evidence, přepis atd. Nebo přepsat, případně to alespoň protáhnout STKčkem spolu a hned a takovýmto situacím se vyhnout. Už třeba kvůli případným nesrovnalostem v dokladech, např. profláknutá chyba s rozměrem pneu 2,27x16 a jiné špeky...
 
 
Datum: 01. ledna 2018 12:01
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19011    
Před přepisem se zeptej klidně nápadně, stejně záleží na daném úředníkovi... Kdy je sepsána plná moc je jedno - záleží jak je napsána a zda je uvedeno, do kdy tě původní majitel zplňomocňuje a k čemu. V době polopřevodů po mně smlouvu obvykle chtěli, ale teď je jednodušší udělat evidenci a nechat to na původním majiteli. Motorku máš, smlouvu taky, tak co? Ve výsledku je i v jeho zájmu dotáhnout přepis do konce...
 
 
Datum: 01. ledna 2018 11:52
 
 
 
 
Jméno: Fernetbiker      IP: uživatel19309    
Nojooo ale na té plné moci je datum!? No nic asi se nejdříve nenápadně optám&#128513;
 
 
Datum: 30. prosince 2017 20:33
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nikde se neptej, kupní smlouva se nikde neukazuje, když ji ukážeš a zeptáš se tak by tě hned mohli začít tahat skrz ten zákon :-D jestli ta plná moc není časově omezená, tak udělat evidenčku a šup na magistrát
 
 
Datum: 30. prosince 2017 20:11
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Pokud přímo v plné moci není časové omezení a budeš-li mít platnou evidenční kontrolu, pak by to neměl být problém. Nicméně přímo ze zákona je povinnost vozidlo přepsat v rámci 10 pracovních dní, jinak pokuta až do výše 50000Kč. Poptej se na dopravce...
 
 
Datum: 28. prosince 2017 15:58
 
 
 
 
Jméno: Standa      E-mail:      IP: uživatel19306    
Příjemné prožití vánočních svátků a spoustu naladěných motorů do nového roka přeje Standa Hrbek. Ať vám to lítá!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2017 11:33
 
 
 
 
Jméno: Vít Fišer      IP: uživatel19168    
zdarec.nevím si rady se zapojením eletriky.mám 30w jsem uloženku a chtěl jsem 25w žárovku.jenže to schéma nějak nechápu.mám klasickou spínačku a zadní světlo na sufitku.když dám páčku dpleva tak jde zapalování protože přikostřim cívku přes kontakt 1.jenže když to dám doprostřed nebo doprava tak to zhasne.jak to mám zapojit když to schéma http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_21/schema/schema_typ_23_25_5w vubec nechápu.jak je připojený to přední světlo a co to zadní na dva dráty.a kam je vadenej ten drát od 15 do toho předního světla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2017 12:58
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo, to jsem se nějak upsal, máš pravdu :-D Je to teda nějakej bezejmenná svorka, eventuelně by se mohla ukostřit i 58ka (u 30W verze) a fungovalo by to stejně ..
 
 
Datum: 21. prosince 2017 12:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19305    
Pleteš se. Svorka 55 jsou světla. Zde jsem našel hezký schéma,to vysvětlí vše,ač je to tu popsáno http://novy.motokramek.cz/productimages/4632_b64cb69689a3cacc598b2d7eeed94ebd.jpeg
 
 
Datum: 18. prosince 2017 16:24
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prostě zapojení indukční cívky: Z kontaktu u kladívka (očkem pod šroub nebo Faston plíškem samcem a Faston samicí - podiv se kdyžtak na net co tím myslém) veď drát na indukční cívku (která je připevněná objímkou k rámu - tuším, že by měl být i plášť té cívky ukostřený) na PÓL ČÍSLO JEDNA (1) taky očkem, nebo fastonem. Z PÓLU ČÍSLO PATNÁCT (15) vedeš kabel, který ukostříš (zpravidla bývá v rámu poblíž vedle díry pro objímku indukční cívky i závit M5 tuším, kde dáš očko a dotáhneš jej šroubem a tím ten drát ukostříš. Z PÓLU JEDNA (1) vedeš další drát, který ti povede do přepínače na masce na konektor číslo JEDNA (1). A z konektoru číslo PADESÁT PĚT (55) vedeš kabel opět na kostru (třeba na krycí plech masky, kde pro to bývají vyvrtané dírky). Účelem toho přepínače je ukostřit pól číslo JEDNA (1) a tím vyskratovat kladívko, na svíčce nebude jiskra, motor nejede. V ostatních polohách přepínače není tento pól ukostřen a motor běží. Pokud tohle zvládneš, můžem se dostat dále, pokud ne, zavez to někomu, kdo se v tom trochu vyzná ...
 
 
Datum: 18. prosince 2017 11:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19305    
Já to vzdávam. Je tu popsané co s tim máš dělat a kde je chyba. Pokud budeš mít zájem uděláš to. Tuhle diskusi nemá význam dál vést. Sorry,na tohle nemam sílu.
 
 
Datum: 18. prosince 2017 8:11
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel19304    
no já už tu indukčku měl tak zapojenou,ale nechcíplo to ani hovno.tak sem vyndal tu kostru na rám od indukčky a teď to samozřejmě jede jenom když je otočeno doleva.a prostředek a vpravo nejedce.
 
 
Datum: 17. prosince 2017 15:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13290    
Ty žádnou indučku v masce NEKOSTŘÍŠ ! Přední světlo je PLASTOVÝ proto do něj musíš přitahat i kostry. Jednou na žárovku,protože bez kostry by asi nesvítila a pak do přepínače,protože bez kostry by to NECHCÍPALO. To s tou zadní žárovkou je zvláštní,ale je to tak. Oba držáky žárovky odizoluješ (2xplastová vložka na kabelové očko) a prostě na každej kontakt zadní žárovky dáš jedno vlákno předního světla. To je celý. Nehledej v tom víc.
 
 
Datum: 17. prosince 2017 13:39
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel19304    
to já chápu ale nechápu když pošleš jeden plus na žárovku tak druhým drátem se mi vrací proud do žárovky na předek takže mi svítí dálkový i potkávací a zadní světlo.no a když je indukčka na kostřená hned na rámu tak proč ji kostřim znovu v přepínači.já už elektriky natahal celkem dost ale tohle mi nejde na mozek pitomej fichtl
 
 
Datum: 17. prosince 2017 13:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19303    
Doplním. Při poloze je doleva je spojena svorka 1 s kostrou,moto nejede,vyskratovaná indučka. V prostřední poloze není spojeno nic,moto jede,klakson troubí. Poloha doprava moto jede (svorka 1 a kostra jsou stále rozpojeny),svorka 55 a 56 jsou spojeny,moto svítí a případně i trochu troubí. To je celý. Funkce přepínače na masce jen v tom,že doleva ukostříš jedničku a chcípne to a doprava spojíš 55 a 56 a svítí to. Žádná věda. 3 dráty a jeden ukostřenej bobek. U pio je to tak jednoduchý. Přál bych vám dávat dohromady eletriku na simsonu :-D a to je furt dobrý,nic nemá na to když jsem z benzínovýho peugeota dělali naftovýho,to byl masakr. A fiorino 1,7TD s čidýlkama jsme přestavili na verzi 1,7D bez čidýlek. Napřed byly palubky jak vánoční stromeček a nerozpínalo žhavení :-D to je masakr :-D a na takovýhle brutality schéma nikde nenajdeš...
 
 
Datum: 16. prosince 2017 10:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19303    
Dobře,zkusíme to znova. Kabel co vede ze sdružených světelných cívek přivedeš do přepínače v masce na svorku 55. Ze svorky 56 je vytažen kabel do přepínače na řidítkách. Tamodtud vedou do světla dva dráty,jeden potkávací,druhej dálkový. A z těch zároveň vedou dva kabely,který přivedeš na zadní žárovku. Klakson je vytaženej ze svorky 55 přímo do klaksonu,druhej kabel do řidítka na tlačítko. To bude jasný. Zapalování je beze změny jako u 20W verze. Kladívko a všechno ostatní na č.1 na indučku a č.15 z indučky na rám. Zároveň vede z indučky ze svorky č.1 kabel do přepínače na sv.č.1 která je v poloze doleva ukostřena a moto chcípne. Na ukostření tam bude asi nataženej vodič odněkud z rámu (15),u pio kostření zprostředkovává maska. Taktéž do přední žárovky je přivedeno na objímku kostření (15) odněkud z rámu - většinou ze šroubů co drží na vidlích plastový světlomet. Pokud máš spínačku z 20w verze tak myslím že musíš vystříhat ten proklenovací tvrdej drát co kostřil zadní světlo pro běh bez světel.
 
 
Datum: 16. prosince 2017 9:55
 
 
 
 
Jméno: ilja      IP: uživatel19298    
Ahoj, mám Mustanga (1978) po 1. výbrusu. Výkon stále slabý , start nespolehlivý i po výměně gufera pod klikou, celkovém seřízení (předstih, karbec, nová svíčka a všechno další možné...)Podezírám už jenom slabou kompresi. Ví někdo jaký tlak by měl být naměřen ve válci při měření kompresiometrem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2017 14:42
 
 
 
 
Jméno: ilja      IP: uživatel19298    
Děkuji všem, kteří tak svižně zareagovali na můj dotaz. řadu navrhovaných věcí jsem už zkoušel, ale některé návrhy ještě ne. Budu dál pátrat a dám vědět.
 
 
Datum: 13. prosince 2017 14:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19301    
Asi,je to budik se stupnicí,kterej našroubuješ místo svíčky. Chce to pořádně roztočit. Zůstane ti na budiku nejvyšší hodnota. Měřili jsme s takovym kompresi na dodávce a na pikapu a řeknu ti že jsem ani jednotky nezkoumal. Pokud se ti cokoliv nezdá,tak to rozeber,u mustanga je to brnkačka ;-) Popiš seřízení všeho a stav motoru po složení. Otáčela se klika a převodovka lehounce po dotažení šroubů? Bloky jsou párové? Píst nasazen správně? Tj šipka do výfuku,první zámek nahoru,druhý vedle výfuku? Předstih? Odtrh? Hladina? Trysky? Filtrbox a jeho počet bočních dir? Hlava těsní? Ve válci je píst a kroužky správného rozměru? Všude jsou všechna těsnění a gufera dobrá?
 
 
Datum: 12. prosince 2017 16:04
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel10698    
Stando v čem to vůbec měří v barech 10 bar ? Co varianta že se to zadira ?
 
 
Datum: 12. prosince 2017 12:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19300    
Starej dvoutakt jede dokud se točí klika a ve válci je nějaký tlak. Zbytek je o nastavení.
 
 
Datum: 12. prosince 2017 11:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19300    
Ty hodnoty okolo 10 budou reálný. Nicméně bych problěm hledal v nastavení a nebo v montáži. Zdravej motor po výbrusu je třeba línější,tupější,má spíš tah ale nechce točit,hřeje se. Ale normálně funguje. Normálně startuje. Třeba muže chtít lehce vyšší volnoběh. Zaměř se na hladinu v plovákovce a odtrh svíčky.
 
 
Datum: 12. prosince 2017 11:02
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel18878    
zmenšit odtrh na svíčce jsem myslel
 
 
Datum: 12. prosince 2017 7:08
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel18878    
Ještě mě napadlo co takhle slaby magnety na rotoru ? Mrkni jakou hází jiskru když slabou zkusit trochu zmenšit odtrh na kladivku a zkontrolovat vzdálenost zapalovací cívky od rotoru a co když se podleje válec chytne v pohodě ? Měl jsem něco podobného u mě to byla indučka
 
 
Datum: 12. prosince 2017 7:06
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel19299    
Ahoj jednou mi to kamarád měřil myslím že novej válec má okolo 9-10 a starej měl myslím 5 ,ale počkej ještě jestli to někdo potvrdí už je to celkem dlouho. Ale jezdilo mi to furt startovalo v pohodě jen už to nemělo takovou sílu bylo to znat.
 
 
Datum: 11. prosince 2017 23:22
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel19295    
Měl bych dotaz na SESU, kupoval jsem na obchodě plech na Stadiona S22 nebo jawetu který drží klakson a zároveň přední světlo, je to plech co má v sobě závity a přitáhne se sním klakson a světlo a nikde ho tu už nemůžu najít. Dal by se ještě koupit? Diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2017 15:51
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel19295    
To je škoda, mě by se to právě hodilo a nikde jinde jsem nenašel že by to prodávali, takže budu muset počkat jestli se to ještě podaří vyrobit :-)
 
 
Datum: 05. prosince 2017 15:51
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem si to nechal kdysi udelat ale uz dopordano a ta zkusim znova nechat udelat :-) ale kdy to bude to nikdo nevi,,sesa
 
 
Datum: 04. prosince 2017 23:07
 
 
 
 
Jméno: mike      IP: uživatel19293    
zdar co patri medzi karburator a filter na jawa 50/21 sport ???-tiez gumova manzeta ako mustang??nikde som to nenasiel dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. prosince 2017 2:07
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel19302    
ne to tam jde naprimo bez pryze.filtr
 
 
Datum: 16. prosince 2017 2:07
 
 
 
 
Jméno: mike      IP: uživatel19293    
diki moc fcil komplet renovujem a chcem to mat vsetko ako to ma byt origos
 
 
Datum: 05. prosince 2017 17:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19297    
No jasně. Ještě je na tom hrdlu taková spona-pružina,co to stahuje. Jen se to narazí na karbec a je to. Já filtrbox ještě přitahuji zdrcpáskou k rámu. To je celé.
 
 
Datum: 05. prosince 2017 10:34
 
 
 
 
Jméno: mike      IP: uživatel19293    
https://www.fichtlkramek.cz/nahled/hrdlo_sani_pio_pio*.html cize takto priamo nasadit a drzi to???vzdy som tam mal manzetu gumovu
 
 
Datum: 04. prosince 2017 19:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19294    
Nic. Filtrbox nasadíš na karburátor.
 
 
Datum: 30. listopadu 2017 19:14
 
 
 
 
Jméno: Jirka27      IP: uživatel19291    
zdravím, řeším problem s eletrikou na jawa 50/20, klakson troubi jen při vypnutých světlech a zadní světlo stále svití i když světla jsou vyplá, nevite kde je chyba. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2017 6:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19292    
Klakson troubí při vyplých světlech,to je ok. Zadní světlo ti svítí furt protože je buď upadlý z přepínačena masce drát ze svorky 58 a nebo tam chybí.
 
 
Datum: 30. listopadu 2017 6:28
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
cim to muze bejt ze mi prestala hazet jiskra na jawe 350 vape sz 17 ? , rele rozpinaci cvaka skousel sem aj druhe a spinaci skrinka je nova ,muze to bejt aj inducka? ,poradte dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2017 18:59
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
 
 
Datum: 26. listopadu 2017 18:59
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
spinač * myslis tim spinaci skrinku bosak jo ?
 
 
Datum: 26. listopadu 2017 18:54
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Na relé se a spínačku se vyprdni, odpoj modrý kabel od cívky. Pokud je ukostřený, zapalování nejde. Tím, že ho odpojíš vyloučíš, že bude chyba ve spínačce nebo v relé. Pokud to nepůjde, tak jdi po kabelu z cívky do motorku k tomu indukčnímu spínači. Pokud kabeláž bude v cajku, tak za to může spínač. Cívky špatné nebývají. Ten spínač občas odejde. A nebo se jen povolil a zapalko neví, kdy má jiskra přeskočit.
 
 
Datum: 25. listopadu 2017 23:10
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
kabelaz je prave nova anjel sek na tom 30 km a pak se to stalo a rele sem menil us dva a cvakaj , ale jiskru nehazi tudis zavada asi vte civce ze ?
 
 
Datum: 25. listopadu 2017 22:36
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Odpoj na hulváta modrý kabel z VAPE cívky, tím vyloučíš spínačku, relé. Když to nepomůže, jdi po kabelech. Zaměř se na kabel k tomu čidlu. Občas bývá krátký a vyklepe se. POkud ani to nebude ono, tak ten bych zkusil ten spínač vyměnit. Nestojí majlant.
 
 
Datum: 25. listopadu 2017 19:38
 
 
 
 
Jméno: JiMi      E-mail:      IP: uživatel17479    
Ahoj draci. Nevíte někdo kde je na rámu Simsonu Star 4-2 vyražené číslo. Jedná se o starého simsona z roku 1965, který při zatáčení svítí stále rovně. Jedná se o předchůdce Simsona S 51. V malém technickém průkazu je číslo napsané. Jel jsem s tím na evidenční kontrolu a bohužel jsme číslo nanašli a tak jsem zase odjel. Nechci původní číslo uvedené v OTP vyrážet na rám, aby se potom objevilo někde původní. Díky moc za kladnou odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2017 8:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 30. listopadu 2017 8:23
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, Má někdo Ferodo lamely a jdou mu normálně nasadit ? Když už s velkou námahou pomocí přípravku zajistíme ségrovkou, tak pružina je skoro zmáčklá co to jde. Ferodo lamely jsou tlustší neý korkové asi o 2,5mm. A už samotný ferodo lamely s mezilamelou ( ďulkovanou ) mají minimální vůli v řetězu. Jediný co nás napadá je to, že mám jak nové pružinky, tak i misky, což může vadit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2017 22:31
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jest problém levných ferod, to které se nevleze na koš stejně vždy skončilo jako cirkula a nebo se mi už i vychodilo na tom koši v řádu 5mm... ty dražší, cca 300,- sada co prodával Sesa, nebo je ještě má?, tak jsou super,pasují, a plechy drží... malou vůli v řetězu bych viděl na jednu otočenou lamelu, (dvě otočený nový už tuším nejsou ani nasadit :-D )
 
 
Datum: 23. listopadu 2017 22:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19290    
Je divný,že píše že se mu nevejdou zuby do řetězu. Šířka lamel bude ok,oproti novým korkům mi přijdou stejně široké. U feroda je známý že se jim nechce na koš,jsou moc fest na středu,což jsem psal...
 
 
Datum: 22. listopadu 2017 19:08
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nekoupil jsi omylem delší pružiny nebo mělčí misky? porovnej je s originálem... jinak tlouštka feroda by měla být OK, za normálních okolností se tam vlezou mezilamely dvě a spojka funguje :-)
 
 
Datum: 22. listopadu 2017 18:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14998    
Ferodo se musí hlavně propilovat a strhnout jim vnitřní hranu aby sedli do koše. Zuby k sobě. Vždy mi tam šli,ale používam klasické mezilamely,neznam sílu ďůlkovaných....
 
 
Datum: 22. listopadu 2017 13:27
 
 
 
 
Jméno: mike      IP: uživatel19276    
caf strikali ste niekto tym 2k polyuretanom zaklad vrch???vnutro pr.blatnika a podsedloveho plechu davate do farby ci nieco co sa dava na podvozky aut???diiik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2017 17:43
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel19087    
Přátelé,kamarádi. Neměl byste někdo navíc tu soustruženou podložku do staršího provedení víka vypínání spojky? Je v ni osazení pro o-kroužek.Sehnal jsem víko a podložka je tam jen jedna(ta tenčí) a druhá není vůbec. Díky í odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2018 13:37
 
 
 
 
Jméno: Kul      IP: uživatel19311    
Zdar draci, taky sháním tu podlužku nebo lépe celou sestavu (malou a vetší podložku). Není někde nákres a rozměry, aby se dala vyrobit?
 
 
Datum: 03. ledna 2018 13:37
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
tak tim padem mam novejsi , ale to mam na pinckoj , mam jen to kulate no
 
 
Datum: 25. listopadu 2017 10:39
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel19087    
No, teď se na to dívám, ale 05 je to kulatý a na 20 už je hranatý víko. Já mám to hranatý, a tam jsou 2 modely . Jeden má dvě podložky(v jedné je vysoustruženo osazení pro Okružek) - starší provedení . V tom druhém (novějším) je taková velká plechová podložka a Okroužek pod ní v osazení v e víku. Mám to starší provedení.
 
 
Datum: 22. listopadu 2017 14:45
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel19087    
A co bys za něj chtěl?
 
 
Datum: 22. listopadu 2017 14:40
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
mam cely viko spojkový 05tkový
 
 
Datum: 22. listopadu 2017 11:27
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel19087    
Jedná se o motor jawa 20, pinckový.
 
 
Datum: 18. listopadu 2017 13:24
 
 
 
 
Jméno: mike      IP: uživatel19276    
zdar aky je rodiel medzi rafom na 21tku a jawa 550/555 bo tam kde to idem objednavat maju uvedene rafik kolesa jawa 50-550/555? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2017 7:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19289    
Na pařeza a třeba na babetu jsou ráfky užší tuší 1,4x16 a nebo 1,5x16. Na pio jsou 1,6x16. Není problém tam dát 1,5x16 ,v podstatě o nic nejde,jen ten ráfek bude užší. Je tuším na gumy 2,5 x16.
 
 
Datum: 17. listopadu 2017 7:23
 
 
 
 
Jméno: mike      IP: uživatel19276    
čim strikat pionira....postup diiik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2017 16:54
 
 
 
 
Jméno: mike      IP: uživatel19276    
jirka-kompresor kupim zide sa bo furt nieco natieram striekam sprejom a cchcem si to urobit sam takze tak
 
 
Datum: 14. listopadu 2017 16:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19288    
Je to začarovanej kruh. Já třeba stříkat neumim,proto mi to dělal známej. Napřed bych se to naučil na něčem,co mužu zmrvit a nějakou levnou barvou,nešel bych napoprvé do nejdražších variant. To muj názor.
 
 
Datum: 14. listopadu 2017 10:08
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omlouvám se předem správcům za "hrubost", nicméně Miku, dám ti stručnou radu, vem ty plechy do nejbližší lakovny v okolí, rozbij pokladničku, borcovi ukaž na vzorníku jaká barva (modrá,červená... ) se ti líbí a nech mu to tam všechno spolu s telefoním číslem na tebe až to bude hotové aby ti zavolal...v konečné fázi to bude pro tebe nejlevnější řešení v závislosti na výsledku
 
 
Datum: 13. listopadu 2017 22:27
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19011    
Já tomu nerozumím. Dole píšeš, že nemáš kompresor, teď vybíráš barvu v plechovce a nakonec to stejně přes všechny rady foukneš sprejem... Internet jsi objevil, tak zkus do Googlu zadat míchání autolaku a je to, ne? PPG, Mobihel a pak asi jen milion dalších...
 
 
Datum: 13. listopadu 2017 20:51
 
 
 
 
Jméno: mike      IP: uživatel19276    
ja som myslel ci sa neda kupit niekde nejaka znacka uz original napr ten polyuretan maju 0.8kg 8850 dvojzlozkovy alebo som nasiel akrylat 3004 ale ci vy neviete o niecom takom no vidim ze od vas su nestrucne rady dikeles
 
 
Datum: 13. listopadu 2017 18:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19287    
Michale ty seš furt jak Tydýt z reklamy. V lakovně ti to daj v kelímku a nebo v jiný nádobě na který neni napsáno nic. Mě tam třeba nalepil cedulku - vizitku "franta omáčka,lakovna v horní dolní sro + telefon" ... nevim co víc ti k tomu mam psát .
 
 
Datum: 12. listopadu 2017 10:45
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Zdarec To co ti namíchaj v lakovně nebo ve speciálce jsou většinou kvalitní autolaky takže bych to neřešil. Jinak v obchodě s barvama autolak v plechovkce nekoupíš, jedině sprej kterej je nic moc a nebo syntetiku. Ale když pohledáš na netu tak najdeš dvousložku akrylát na nějakých internetových schopech.
 
 
Datum: 11. listopadu 2017 15:49
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel606    
To je těžko říct,mě když míchali barvu na Felicii,tak byla v plastovém kelímku a jediné co jsem věděl,že je to nějaká nitro-celulózová barva. Ale to nebyla dvou složka... Vím,že akorát plnič jsem kupoval od Body,což je docela drahá značka,ale byl jsem spokojen.
 
 
Datum: 11. listopadu 2017 11:35
 
 
 
 
Jméno: mike      IP: uživatel19276    
ok kupil si ju v plechovkach znacka ?vyrobca?to je take tazke mi to sem napisat???
 
 
Datum: 10. listopadu 2017 19:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19286    
My kupujeme akrylát v lakovně.
 
 
Datum: 10. listopadu 2017 7:08
 
 
 
 
Jméno: mike      IP: uživatel19276    
praveze viem co chcem len hladam po nete 2 zlozkovy akrylat a nic som nenasiel jedine z dvojzlozkovych-polyuretan zaklad vrch a epoxid zaklad vrch a akrylat nic mozes doporucit nejakeho vyrobcu ci znacku,v najblizsej dobe behnem do chemolaku no pocitam ze mi tam tiez ponuknu tie ich polyuretani co je farba ok len asi nie moc leskla.......
 
 
Datum: 09. listopadu 2017 19:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19285    
Pro tebe bude nejlepší prostě zajít někam do barev a ať ti poradí a řeknou co a jak. Já měl od začátku jasnou vizi a bylo to pro mě jednoduchý a vše jasně daný. U tebe se mi furt zdá že nevíš co vlastně chceš. Polyuretanem známej stříkal rámy u čízy a chválil siho pro odolnost,zda se používá i jaky vrchní lak nevím. Co takle z okolí vim,tak lidi dávaj hodně rám na komaxit a plechy pak klasicky dvousložkovej akrylát s tvrdidlem. To se míchá a je to dražší a kvalitnější. Já prostě koupil barvu v plechovkách,syntetika je dokonce ve značení ČSN,akrylát je tušim v RAL. Kolik máš rozpočet na to lakování?
 
 
Datum: 09. listopadu 2017 13:17
 
 
 
 
Jméno: mike      IP: uživatel19276    
ocakavam ze to bude pekne leskle odolne a asi naj kompresorom /sprej je asi naprd/otazka aku farbu kupit,polyuretan ci aku?da sa aj uz namiesana original?ci treba aby mi ju namiesali?
 
 
Datum: 08. listopadu 2017 17:45
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel606    
No podle toho,co od toho očekáváš... Jestli nemáš vybavení,tak plnič a nějaký auto lak ve spreji. Pokud máš kompresor a pistoli,tak opět plnič(třeba dvousložkový) a barvu podle uvážení a financí. V barvách a lacích ti i namíchají co chceš. Pokud chceš aby to stálo za to,tak ani vrchní dvousložkový lak není k zahození,už to něco vydrží. Ale můj první pionýr je lakovaný na základ ve spreji černou alkytonkou a taky to docela funguje. Je to hold na uvážení.
 
 
Datum: 08. listopadu 2017 14:07
 
 
 
 
Jméno: John      E-mail:      IP: uživatel19283    
Čau, dal jsem na mojí Babettu 210 přímej filtr, ale při jízdě se v otáčkách dusí, takže asi moc vzduchu - málo paliva. Vyřeší to tedy koupě větší hlavní trysky? origo je tuším 63, bude tedy stačit např 65, 68 nebo 70 ?? a volnoběžnou nechat? nemá to někdo už ozkoušené než abych kupoval 2-3 a zkoušel? Jinak jiné úpravy krom zkráceného kolena u výfuku tam nemám. Díky moc za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2017 9:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19284    
Vrátil bych tam původní sání. Není vůbec špatné. Babetu v základním setupu jsem se zkráceným výfukem odladil,že jela po rovině 55-60km/h s mými 90kg. Přímé filtry bývají komplikované a sami o sobě žádný potenciál výkonu nenesou.
 
 
Datum: 08. listopadu 2017 9:18
 
<  14  15  16  17  18  19  20  21  22  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 20.04.2025 11:56:51 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu