slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1794  1795  1796  1797  1798  1799  1800  1801  1802  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Bouzek      E-mail:      IP: uživatel5731    
tak prosím o radu znovu. Kdo si na mě nepamatuje, tak tady je můj předešlý dotaz Jméno: Bouzek E-mail: notixinis[zavinac]seznam. cz IP: uživatel5731 čus draci. mám fichtla 20. dělal jsem novou elektriklu. jednou se jedu projet a jedu a najednou to začalo kuckat a chcíplo to a od té doby už nejde. Nehází jiskru. Koupil jsem novej kondenzátor a tak to hodí jiskru tak 1 za 10 našlápnutí. Svíčku jsem koupil taky novou. čím to je, že nehází jiskru? Poraďte, dík Měl pravdu ten, kdo řekl, že mám odkostřik kladívko. chytl hned tak jsem se jel projet. a když jedu najednou něco bouchlo až mi vylítlo víčko vzduchového filtru a fík chcípl a už zase nejede. co s tím? co to může být? jo a ještě tohle. kde jsou na tom zapalování čísla cívek 55 1 58 ?? koukám koukám a nikde to nevidím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2009 22:28
 
 
 
 
Jméno: RealtekK      IP: uživatel4514    
už sem ti to psal u minuleho dotazu ale ted by to mohla byt taky tim... posle mne máš urvaný ten zoubek co na klice drži magneto aby se neprotáčelo... a jak si jel tak se to povolilo a tím se protočilo magneto a hodilo ti to jiskru v nezprávnou dobu..
 
 
Datum: 02. května 2009 22:28
 
 
 
 
Jméno: lal      IP: uživatel2324    
Čau. Mohlo by to být moc velkým předstihem, že ti to práská zpátky.
 
 
Datum: 02. května 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tez znam, slysel sem ji poprve tak pred pul rokem, je to od skupiny Úžas...
 
 
Datum: 02. května 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: djsatan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nooo jasný tu znááám, jedna z mejch oblíbenejch :-D
 
 
Datum: 02. května 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
:-D:-D:-D:-D dobrý :-D
 
 
Datum: 02. května 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: jiřik      IP: uživatel650    
Draci,mám problém,potřebuju poradit,mám motorku,je na ní vykuchanej výfuk a novej ani jetej nemůžu sehnat,jak by se dal udělat ten tlumič co mi tam vlastně chybí...?poraďte prosím,(je to 125 ccm). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: ronie      IP: uživatel4236    
asi bych si sehnal tu vatu do výfuku čeče
 
 
Datum: 02. května 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel5945    
zdarec zkus tam dat nejaky dratenky aby to utlumilo a to pomaha zatim zdarec
 
 
Datum: 02. května 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: kanoli      IP: uživatel5964    
Čus hosi chci se zeptat na pár věcí. Mám jawu 20 a nějak blbne kopačka, konkrétně zabírá málo a až u konce. A ještě jedna věc a ta se týká převodů. Nejde zařadit, vždy klapne ale nedrží tam. Nevím čím to je, poraďte. Děkuji za odezvu. kanoli odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2009 12:42
 
 
 
 
Jméno: kanoli      IP: uživatel5964    
Hosi dneska sem to otevíral spojku se popustil a de to díky moc ale to nakopávaní asi už nespravím jen tak. Kdybych to chtěl opravit co mám vyměním je to tu na prodej. díky :-D
 
 
Datum: 03. května 2009 12:42
 
 
 
 
Jméno: Sor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě zabírá kopačka až u prostřed a je to tím že mám uvalené 3 zuby na startovacím " půlměsíčku ". Možná že budeš mít něco podobné. Mohla by to být taky pružina ale to je spíš taková alternativa.
 
 
Datum: 02. května 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: kanoli      IP: uživatel5964    
Jo ty přebvody budou asi spojkou díky ale ta nakopávačka nevím musím to oteřít. díky za pomoc moc si takových lidí vážím
 
 
Datum: 02. května 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš blbý šroubek ns řadícím automatu???
 
 
Datum: 02. května 2009 16:59
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel1179    
Zdar hele ty nakopávačka to by mnělo být startovacím segmentem sou urvaný zuby a ta převodovka to nwm
 
 
Datum: 02. května 2009 16:54
 
 
 
 
Jméno: LEMPL      IP: uživatel5959    
mozna mas moc pritazenou spojku takze ti prokluzuje nebo mas oholeny zuby nakopavacky v motoru
 
 
Datum: 02. května 2009 16:39
 
 
 
 
Jméno: Kubík      IP: uživatel5963    
čau mám jawu 21 nejde mi nastartovat, předstih bych řek že je dobrej a benzín tam taky, dokonce to i bouchá, ale motor se neroztočí nevíte čím by to molo být, nemám na tom výfuk, mohlo by to být tím? Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2009 17:47
 
 
 
 
Jméno: lempl      IP: uživatel5959    
tak ses v haji rozeber motor a pretesni
 
 
Datum: 02. května 2009 17:47
 
 
 
 
Jméno: Kubík      IP: uživatel5963    
Benzín tam je, ale asi mi trochu prosakuje olej do válce tím by to mohlo být?
 
 
Datum: 02. května 2009 17:22
 
 
 
 
Jméno: lempl      IP: uživatel5959    
a jde ti benzin do valce.kdyztak vem nakou strikacku nebo tak neco a pres saci kanal vstriknout nakej benzin a pak to nakopavej s otevrenym plynem a kdyz to chytne a nakou dobu se to udrzi tak bude problem asi v karbecu
 
 
Datum: 02. května 2009 16:41
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sory, zapomnel jsem vcera uvest me nove icq :-D to je : 593-454-248 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2009 14:08
 
 
 
 
Jméno: lempl      IP: uživatel5959    
zdarec draci potreboval bych nutne vedet jak je to se stelovanim predstihu na zapalovani typu 555,550,05 takovy to velky kruhovy zapalovani,pohybovat jde i celým statorem,standartne se steluje ale tou kruhovou destickou s kladivkama ktera drzi na statoru za 2 srouby,problem je v tom ze sem rozebral motor a nekde sem slysel ze zavisi na poloze statoru ktera vyzname ovlivnuje kvalitu jiskry a predstih se pak steluje uz jenom tou destickou z kladivkama,podle ceho mam ted stator nastavit aby to melo dobrpi jiskru,zavisi prej na momentalni poloze magnetu s civkama toho staroru v dobe predstihu,poradte nikdo prosim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2009 17:46
 
 
 
 
Jméno: lempl      IP: uživatel5959    
fakt si stim nevim rady poradte prosim
 
 
Datum: 02. května 2009 17:46
 
 
 
 
Jméno: NFS3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, dnes sem montoval hlavu motoru a nahodou jsem urval zavitovou tyč a akorat mi ostal zavit v kartrech dá se to nejak vytáhnout, či jsou už kartre ted fuč? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2009 17:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zalomené šrouby se běžně vytahují vytahovákem, mají ho v každém auto servise, tak si s tím zajdi do nejbližšího a máš to...
 
 
Datum: 02. května 2009 17:45
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
měl sem stejný problém, když sem navařil matku, nedržela, pak sem se dozvěděl takovej fígl, nejdřív k tomu zalomenýmu šroubu navař podložku, pěkně se to prohřeje, potom na to navař matku a poklepej, potom to snad už půjde ven
 
 
Datum: 02. května 2009 14:55
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No skus se nekde v nejakejch dílnách optat na vitahováky. Nebo to celí nahřát a důlčíkem to viklepávat proti směru hodinovích ručiček. (ale to nevim jestli to pujde)
 
 
Datum: 02. května 2009 14:49
 
 
 
 
Jméno: NFS3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Navarit jsem skoušel a nechytlo to na ten material, odvrtat to pojede asi len tazko kedze je to poradne tvrdej material. Nevim jak to udelám.
 
 
Datum: 02. května 2009 13:47
 
 
 
 
Jméno: NFS3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Navarit jsem skoušel a nechytlo to na ten material, odvrtat to pojede asi len tazko kedze je to poradne tvrdej material. Nevim jak to udelám.
 
 
Datum: 02. května 2009 13:44
 
 
 
 
Jméno: djsatan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, zkus navařit na zbytek toho závit matku a vytočit ho, nebo odvrtat a říznout novej závit, to nějak zvládneš :-D :-D
 
 
Datum: 02. května 2009 13:34
 
 
 
 
Jméno: Lahvajs      IP: uživatel5365    
Zdarec kolik převodového oleje se leje do babety 210? DÍKY: odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2009 15:28
 
 
 
 
Jméno: Frost      IP: uživatel5975    
Je tam takovy sroubek ktery funfuje jako prepad (vedle nej je vyrazeno OIL a je tam znacka maxima). Povol ho a pridavej olej. Kdyz ti to odtud zacne kapat tak mas plno :-)
 
 
Datum: 03. května 2009 15:28
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
tak 300-400 ml
 
 
Datum: 02. května 2009 12:48
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik      IP: uživatel4556    
Hoši,pujde mi tenhle řetěz http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1123.html na jawu 125/355??Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2009 12:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5961    
JJ to je retez na masiny.....je to on
 
 
Datum: 02. května 2009 12:06
 
 
 
 
Jméno: DaVVvE      IP: uživatel2215    
cau chci se zeptat jak se da CHEMICKY vicistit perfektne vyfuk?. Nechci do toho lejt benzin a nebo to opalovat diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2009 12:54
 
 
 
 
Jméno: Lu.ute      IP: uživatel2253    
chemicky ani moc nevim...ale mechanicky to vim.... tak napřed to všechno vykuchej a pak tam nasyp hrst matiček (např. 10) a třepej ....po kazdech 3 minutach ty maticky vysyp a s něma vysypes aji ten karbon no a az to bude cisty tak tak to treba vycisty drytem s hadrikem :-) ... a nemusis se bat ze to bude potukany aji zvenku ;-)....
 
 
Datum: 02. května 2009 12:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5961    
ani ne chemicky jako mechanicky.......napred vsechno vyšťouráš nejakym sroubovakem a dratem a pak si vemes hadr s benzinem a vse dokonale vycistis.....nevycistis vyfuk uplne na 100%.....to ani nejde.....ale vysledek bude perfektní a nijak ti to nepoškodí chrom......delal sem to pred mesicem na jednom origo vyfuku co sem sehnal na 21 a trvala mi cela procedura i s utesnenim asi 2 hodiny.....ale jak to ted jede:-)
 
 
Datum: 02. května 2009 12:06
 
 
 
 
Jméno: Denis      E-mail:      IP: uživatel5960    
ja mam jawu 23 mustang jaky presne typ zamku mi tam ide do vydli\\\\\\\\r\\\\\\\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2009 10:10
 
 
 
 
Jméno: pista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci. Nie som si istý, či tento príspevok patrí do tejto kategórie, ale predsa. Môj kamarát má ČZ 175/470 a v Čechách sme našli na ňu platné doklady, ktoré by chcel kúpiť. Sme zo Slovenska a tak nevieme, či by s takýmto medzištátnym prevodom bol problém. V TP je už prevedený výmaz čísla motoru. Ak by niekto vedel, prosím poraďte. Všetkým moc díky:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2009 13:49
 
 
 
 
Jméno: Woozie      IP: uživatel1379    
Teraz by to už malo fungovať ako klasický dovoz zo zahraničia. Len prihlásenie ťa pravdepodobne vyjde viac ako celá ČZ s dokladmi
 
 
Datum: 02. května 2009 13:49
 
 
 
 
Jméno: Bouzek      E-mail:      IP: uživatel5731    
čus draci. mám fichtla 20. dělal jsem novou elektriklu. jednou se jedu projet a jedu a najednou to začalo kuckat a chcíplo to a od té doby už nejde. Nehází jiskru. Koupil jsem novej kondenzátor a tak to hodí jiskru tak 1 za 10 našlápnutí. Svíčku jsem koupil taky novou. čím to je, že nehází jiskru? Poraďte, dík ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2009 14:30
 
 
 
 
Jméno: hulk      IP: uživatel5962    
ja som mal tiez problem s elektrikou,ale nova inducka to vyriesila
 
 
Datum: 02. května 2009 14:30
 
 
 
 
Jméno: RealtekK      IP: uživatel4514    
podle mně máš urvaný ten zoubek na klice co ti drží magneto aby se neprotáčelo...
 
 
Datum: 02. května 2009 11:48
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
cus borce to me delalo tky :je to kladivkem musis odkostrit ten sroub kerej ti drzi to kladivko on se ti dotkne drzaku kladivka a cela eletrika ti de do motoru skus to udelat a uvidis
 
 
Datum: 02. května 2009 9:52
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel4226    
Čau kluci je normální že když dám píst do horní úvrati tak je kladívko skoro úplně zavřené? Jinak mi mustang jezdí dobře akorát nedrží plyn nemohlo by to být tím? dik za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: djsatan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já si zapojoval tyristorový zapalování, a furt sem šlapal a nešla mi jiskra, pak sem tam šáhnul na jeden kábl a dalo mi to mrdu jak sviňa, kam se sere 380 :-D, tak to bylo asi těch 16000 V :-D :-D
 
 
Datum: 02. května 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jen pro zajímavost nabyje se asi na 16 kv to je 16000 voltů
 
 
Datum: 01. května 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kládívko má být maličko otevřené cca 0,4 mm...říká se tomu odtrh..jakmile se hladívka rozpojí tak se indučka přestane nabýjet a vybije se do svíčky a to udělá jiskru :-)
 
 
Datum: 01. května 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Čau draci. CHtěl bych vědět, jestli máte někdo zkušenosti s karburátorem co nabízí SESA. Určitě to už není origo JIKOV, ale jenom napodobenina,přesto by mně zajímalo jestli je spolehlivej. Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2009 12:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5961    
taky se me zda zbytecny kupovat novy karburator za 500,- kdyz koupis starsi do stovky......na burze se jich valí stovky a nikdo je nechce.....neumite si predstavit co veci se da koupit skoro zadarmo......treba trysky,jehly,plovaky(to je hop a nebo trop),soupata,pruziny,vicka plovakovky atd....nekteri tomu rikaji bordel na pincky....takle sem jednou koupil dobrou kliku na kejvacku za 20,-:-D nejakej brutalni valec na 21 skracenej o 1mm s vrtanim 42 s pistem a kruhama za 150,-(bohuzel sem ho blbec tenkrat prodal:-() radici automaty za pade,funglovky kliky ze stary mototechny za 300,- atd......na burze koupis vsechno.....sorry ze sem se tak rozepsal a vubec to neni k tematu:-D
 
 
Datum: 02. května 2009 12:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
byt tebou tak na burze koupim origo za 50 až 100kč
 
 
Datum: 01. května 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
Není to Jikov, je to kopie Jikova, ale naprosto shodná s originálem
 
 
Datum: 01. května 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to klasickej karbec, u nas ho maj v mototechne, tusim ze je to stale Jikov a je to uplne to samy akorat novy...proste klasika 2917 Psb karbec od Jikova:-)
 
 
Datum: 01. května 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Díky stanone, mně jde hlavně o to , aby s ním šel motor dobře do otáček,nedusil se opodobně.
 
 
Datum: 01. května 2009 17:56
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
Já ho mám a nemůžu si ztěžovat! Akorát jediná vada byla, že neotvíral ventil v plováku, on zavřel a už neotevřel... vyměnil jsem ho a vše je bez problémů!
 
 
Datum: 01. května 2009 17:51
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, potřeboval bych se zeptat co všechno muže byt příčinou maleho kompresu na mustangovi? předem diky za každou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel5965    
diky...
 
 
Datum: 02. května 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
 
 
Datum: 02. května 2009 14:25
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
zdarec , zanes do ve zlíně do motodílů ph v malenovicích motodilyph.cz
 
 
Datum: 02. května 2009 14:24
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel5957    
tak ja necham udělat vybrus ale nevim kde a kolik to stoji nevim kde se to da udělat ve zlinskem kraji?
 
 
Datum: 02. května 2009 8:18
 
 
 
 
Jméno: Kubík      IP: uživatel5955    
Když jim do toho obchodu zanesež válec a píst,oni ti podle toho dají kroužky. Ale radím ti nechat si udělat výbrus...K tomu výbrusu už ti ty kroužky dají. Tím pístem se taky ztrácí komprese takže bud kup nový nebo někde sežen starý v dobrém stavu.
 
 
Datum: 01. května 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel5953    
na tom sem nejezdil ja to jezdil kamoš a jezdil bez vzduchoveho to vim a jaky mam koupit pist a kroužky? nevim jak to poznat co tam patři...
 
 
Datum: 01. května 2009 18:40
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo ze mas pist podrenej jo? no tak tos negde pridrel nebo nemas vzduchovej filtr a pak ti tam lita bordel co dela toto, to samozrejme kompresi tim ztraci...bud koupis novej pist a krouzky nebo nejlepsi by bylo gdybys dal cely valec na vybrus...
 
 
Datum: 01. května 2009 18:00
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel5953    
dik svíčka je nova a valec je v poho a nemuže to byt tim že mam svrchu na pistu (tam kde je černy) takove dirky jako kdby tam vletl nějaky malinky kaminek nebo něco? a případně jak to zpravit
 
 
Datum: 01. května 2009 17:39
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak malou kompresi muze mit na svedomi zkrivena hlava, spatne dotazena svicka, spatna tesnici podlozka na svicce, vylitany krouzky, vylitany valec (schudek je v nem po hmate cititelny)...nejcasteji to byva zkrivena hlava (datahuj to krizem a zabrus ji - navod treba na jawa-50.cz), vylitany valec (bud jak sem rekl ten schudek nebo ryhy ve valci, nutny je vybrus), svicku vymenis a budes ji dotahovat a vyndavat jedine za studena pokud uz neni spatny zavit na svicce, krouzky das jiny, este to muze byt teoreticky mizernym olejem ale ten ma na to velmi maly vliv...
 
 
Datum: 01. května 2009 16:54
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
CAU JAK DLOUHO MAM ZAJIZDET MOTOR KDYZ SEM MENIL JENOM LOŽISKA PIST, KROUŽKY A VALEC JE PUVODNI. DIK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2009 22:30
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
nakopni to nech to stat tak 30 minut na volnobech pak to pomaly rozjed pojezdi tak pul hodiny a na druhy den uz mozes valit jak drak akorat vic maz
 
 
Datum: 03. května 2009 22:30
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
posledne sem zajizdel kolem 200-250km, po 100km uz je to zivy, zalezi jak moc mas vylitany valec a jak si sednou krouzky s pistem...
 
 
Datum: 01. května 2009 16:32
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, moc se to sem nehodi, ale tak at. Mam posra*y stary icq (499037721), no a mam novy, tak koho jsem mel v seznamu z fichtlukramku jako je standa, kolecko...oni kdo me meli v seznamu, tak vi koho jsem mel. Tak me poslete autorizaci. diks odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2009 11:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5961    
rad bych,ale nevim tvy novy ICQ
 
 
Datum: 02. května 2009 11:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš ho posrané? tak si ho utři :-D
 
 
Datum: 01. května 2009 20:53
 
 
 
 
Jméno: Kozička      IP: uživatel1194    
Zdravím 2.5.2009 Sraz mopedů Stadion v Žebráku více info.www.nkpmk.wz.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2009 14:29
 
<  1794  1795  1796  1797  1798  1799  1800  1801  1802  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 15:34:24 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu