Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravim , mam jeden takovy dotaz kdyz chci postavit sajdu z ČZ 175 predelane na krossku navarim to primo na ram co to udela ?? kdyz to sajdovy kolo bude natvrdo (bez odpruzeni) ? nebo jak to co nejjednoduseji postavit ?? diky za odpoved Pavel
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2014 22:34
 Díky moc
Datum: 13. února 2014 22:34
Jméno: Jiří-cz
IP: uživatel15512
 Čau, přímo na rám je blbost, protože ti svár bude praskat. Hledej na internetu dá se to najít. Sajdy bývaly připojeny na třech nebo na pěti místech a to na nejpevnějších místech motocyklu. Používaly se na rámu motocyklu oka které tam byly již od výrobce a nebo objímky které se přidělávaly na rám motocyklu. Do ok se dávaly kuželové šrouby a u objímek se vypodkládaly šrouby měkčím materiálem. Podložky. Kolo sajdy se nedopružovalo, ale sajda ano. Při jízdě se sajdou se zvyšuje spotřeba a snižuje stabilita u průjezdu zatáček kde se musí vyvažovat a má to tendenci jít do smyku.
Datum: 13. února 2014 7:39
 Ahoj draci neporadil by mi někdo s převrtanim karbecu na 18mm? spiš kdybi někdo napsal přesnej návod jak nato .dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2014 1:27
 http://www.fichtlpokec.cz/karburator-benzin/id257402.html
Datum: 14. února 2014 1:27
 nedavno se to tu řešilo, zkus pohledat  . . . .
Datum: 14. února 2014 1:23
Jméno: jawa175
IP: uživatel16798
 Zdravím vás, měl bych dotaz po 14000 km po výbruse u jawy 175, jsem kvuli zlomění jednoho pístního kroužku, vyměnil všechny 3 pístní kroužky a zajímalo by mě jestli je normální než se ty kroužky zaběhnou, že bude mít motor menší výkon a větší spotřebu? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2014 22:48
 14000km neni šílenej nálet...14000km je taková lepší sezona. Pokud jsi mazal nějak rozumně a motor nedostal vyloženě záhul, tak je 14000km jak nic. Nevim co máš přesně za mašinu, protože Jawa vyráběla 175 ve větších sériích naposledy před válkou...
Datum: 12. února 2014 22:48
 Mám prase 175 po 50 000km, klika cinká jak zvoneček, vůle šílená. Kroužky vyběhaný a takovej schod ve válci jsem ještě neviděl  těch 30 to vydrží, ale ....
Datum: 12. února 2014 20:29
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci! Bakoun má pravdu! No nevím u 175ky, ale u 350/638 synáček po 30 000 chtěl pořád dělat výbrus a gdyž sem mu to nedovolil, toš najezdil dalších 30 000 a motor ešče rozdělanej nebyl!!! A kamarád po asi taky 60 000 tvrdí, že slyší cinkat kliku. Ale o výbrusu kvúli výkonu nigdy zatím neuvažoval. Esli dojde na tu kliku, toš su zvědavej na ten schodek ve válcách! Toš tak.
Datum: 12. února 2014 19:49
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Samozřejmě, že se i kroužky musí zajet... a čím vyběhanější válec, tím déle trvá než začnou pořádně těsnit.
Datum: 12. února 2014 19:05
Jméno: pepa
IP: uživatel16513
 14000?tvl to je na jawskej motor šílenej nálet . ne jestli ti to jede znatelně mín je už válec moc šišatej a zvyklej na stare kruhy a nove netěsní.. jinak zajizdět nemusíš
Datum: 12. února 2014 18:59
Jméno: pepa
IP: uživatel16513
 jakou cenu muže mít zadní blatníček na 550 pioníra ? se 3 dírkama navíc a docela pokroucený
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2014 21:06
 jarmag1: máš na motorce určitě i jinej materiál než železo
Datum: 13. února 2014 21:06
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel13144
 3 až 4 Kč za kilogram v kovošrotu
Datum: 13. února 2014 19:56
 3 dirky se zavařej a pokroucený se narovná, hlavně jestli neni vyloženě zlámanej, nebo shnilej, cenu tipuju tak 250-500max
Datum: 13. února 2014 15:54
Jméno: jakub
IP: uživatel13743
 Čau draci neska jsem umejval mustanga hadicí a od té doby mě přestal házet jiskru koukl jsem se na zapalování a bylo tam már kapek vody tak jsem to vysušil horkoovzduškou to samí indučku a spínačku bosch co tam mám, ale jiskru furt nehází ale před tím normálně jel dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2014 15:59
 tak asi takhle, cokoliv ti mohlo schořet, nebo zkratovat, a nebo se ti někde ukostřuje plus pokud to neni pořádně proschlý, proto se to nejdřív nechá uschnout, než se taková šunka startuje  , kromě rotoru odskoušej směrem od zapalka ke svíčce všechny komponenty, včetně drátů  poradil bych líp ale věštěckou kouli mi i s trávou sebrali policajti
Datum: 13. února 2014 15:59
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci! Uš došlo aj na mě. Potřebuju poradit! Kamarád z mládí se nechal ukecat na přestavbu dynama 6 V/45W na 6V/75W. Kúpil rotor 75W, dvojcívkový relé, upravil stator odpojením odporu, odpojením púvodního relé, fšecko zapojil podle doporučenýho návodu a ono to nic nedělá. Po poradě se mnú to uš aj měřil a zaséj nic! Ani po mojem měření, gdyž sem si myslel, že je fšecko v pořádku a mělo by to fungovat, toš sme byli pořád na začátku a stejně to nefungovalo! Potom došel na řadu zeťák profesionál. Ten zjistil to co já, akorát nemyslel, ale věděl a né že by mělo, ale musí to fungovat. No a stejně to nefunguje!!! Toš prosím poraďte. Děkuju!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2014 19:17
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Chongu! Děkuju za rady. To co já tady píšu za problémy, ty opravdu byly! Jak sem psal, toš já si myslím, ale zeťák ví. Co sme ale nevěděli ani jeden, je to, že se na úplně novým rotoru musí před montáží odstranit izolant mezi lamelama!!! Při zkoušce rotoru na jiným motocyklu asi byl na lamelách nějakej grót a proto to chvílku fungovalo! Pak se grót ojel a uhlíky se enom klúzali. Asi!? Ináč si to nedovedem vysvětlit, jak to, že to fungovalo a nám né!! Po proškrábnutí drážek to jede jak blbý!!! Ten rotor je opravdu fungl novej! Né opravovanej nebo stáčenej komutátor. Esli to byla výjimka a nebo se to má doma dodělat zatím nevíme. Děkuju fšeckým za rady a snahu pomoct!!! Teprv sem se dostal z práce k bedně! Toš tak. Oskar 2.!
Datum: 14. února 2014 19:17
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 Ale dost srandy... nejvzpurnější dynama (protože buzení v popisovaném případě na stojícím rotoru stálo buzení za dvě až více věcí) jsem oživil tak že jsem budící vinutí spojil s výstupním vinutím (pochopitelně dráty, ne housenkou svaru) na společný vývod jsem zapojil žárovku (žárovke) proti kostře (12V/55W), nadlábnul motorku a při otáčejícím motoru (i rotoru  ) jsem brnknul "živým" drátem (drótem) ukostřeného akumulátoru (baterkó) o vývod z dynama. Tím se na ACC pochopitelně rozsvítila žárovka, ale zároveň se nabudilo dynamo jak má. Po odpojení drátu musí žárovka umět trvale svítit. Tím zároveň totiž vyzkoušíš (vyzkóšíš) jestli není jeden z pólů rotoru poškozený, protože má tenedenci buzení spadnout a neudrží svítit žárovku. Protože takové zapojení má absolutní minimum nutných dílů k provozu, chyba může být jedině na uhlících, komutátoru, přerušených drátech statoru a nebo rotoru. Takže pak jen zapojit dedukci a bod za bodem vyloučit... Ale abych zabránil hnidopychóm hnidy píchat, samozřejmě je nutné aby i žárovka byla zdravá
Datum: 14. února 2014 8:02
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 Hele Oskare, a nebude to magnetický pole třeba nějak jinak než obvykle, divně pokřivený?  Bych ho při buzení posypal železnejma pylinama aby se to dalo prozkomat
Datum: 14. února 2014 7:53
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Chongu! Jéžiši Kriste. Toš to nás nenapadlo! Ale my máme strhaný péro na budíku. Toš co fčíl??? Šak uš enom tým, že sem psal, že při přivedeným napětí na cívky statoru vzniká magnetický pole, toš snáď by bylo nabuzený. Nééé? Ale jo, nabudili! Tímto odpověď aj pro Ik. Rotor úplně novej! Na druhéj motorce fungoval! Toš tak.
Datum: 13. února 2014 19:12
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 A co takhle vy dva koumáci, zkusili jste dynamo nabudit?
Datum: 13. února 2014 7:02
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 v tom případě je chyba v dynamu... zkoušeli jste odpor vinutí statoru, případně jestli neni prošvihlej? rotor máte taky zkotrolovanej?
Datum: 12. února 2014 21:59
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Kolem dvoch Voltú.
Datum: 12. února 2014 19:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a jaký napětí je na uhlíkách??
Datum: 12. února 2014 19:47
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj sumec! Děkuju. Aj to zeťáka napadlo esli to majitel nepřehodil a taky nic. Ešče odbočím. Ten názef "pučkem" se mě líbí. Moment sem zapřemýšlal, že čím to mám změřat? Neš sem si uvědomil, že Pé Účkem. Mám 110, 120, 140, 160 a aj 500. Kamarád aj zeťák majú jiný, ale to je fuk. Toš tak.
Datum: 12. února 2014 19:35
Jméno: sumec
IP: uživatel14454
 a nemáš ty cívky opačně popř , změř pučkem cívky jednotlivě která co dává nebo nedává
Datum: 12. února 2014 19:20
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Kluci děkuju! Pro lk. Enom to nedobijá! A ke Standovi. Relé je nový. Pro jistotu vypucovaný kontakty. Cívky změřený. Odpor v pořádku. Stator před úpravú fungoval. Cívky nepřerušený. Nespálený. Při přivedeným napětí vytváří magnetické pole. Rotor úplně novej. Asi před měsícem vyskúšanej na jinéj motorce. Tam fungoval! Spínačka je uš odpojená. A furt nic. Toš tak!
Datum: 12. února 2014 18:26
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to jako že to vůbec nehodí jiskru, nebo to jenom nedobijí?
Datum: 12. února 2014 17:10
Jméno: Standa
IP: uživatel16797
 No tak to je jednoduchý. Máš blbý rele,blbej stator a nebo blbej rotor... Lze vyloučit chybu zapojení spínačky a eletriky celkově?
Datum: 12. února 2014 16:35
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Stando! Děkuju. Ukostřený je to opravdu dobře. Kromě teho dobíjení úplná nádhera. JAWA 250/tuším 590? Je to sportka. Gdyby neměla KOMAXIT toš jak z fabriky! Aj to pólování máme dobře!
Datum: 12. února 2014 16:09
Jméno: Standa
IP: uživatel16797
 Chlapci a máte to dobře ukostřený ??? Nějak se to pak musí přepólovat atd... Jen předávam info vyčtený z nějakýho návodu na netu...
Datum: 12. února 2014 15:56
 zduř draci když měním rozetu tak co je všechno zapotřebí koupit vím že (řetěz,rozeta,ložisko 6004) a co dál ?? mám zrovna koupit řetězové kolo ??? nevím byl bych rád za každou radu a tu rozetu měním z důvodu tech tří čepů už tam drží jen tak tak
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2014 16:49
 dik za rady takže řetěz na rozetě moc dobře nesedí už mě na to víc lidí informovalo a stim přivařením tak to sem už skoušel a stejně to nepomohlo za měsíc to dělalo to stejný a mě de hlavně oto že možná s kámošem bys me vyjeli na delší tůru tak nechci riskovat že se ty čepy urvou tak to radši viněním a mám na 10 let pokoj tak ja teda koupím rozetu a ložisko,řetěz,a řetězové kolečko 13z je ještě neco zapotřebí ????? mám i koupit pojistku ložiska (teda pokud tam je)??? dejte radu prosim
Datum: 12. února 2014 16:49
Jméno: Karel Dvořák
IP: uživatel15661
 Pokud sedí řetěz na zubech rozety dobře, tak jak píše tady Jirka stačí pouze ovařit. Já to dělám preventivně hned i u nové rozety. Každopádně pokud se rozhodneš přeci jen pro výměnu, tak určitě komplet i s kolečkem.
Datum: 11. února 2014 21:16
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 stačí ty čepy ovařit a bude to ok
Datum: 11. února 2014 20:56
 ano řetězové kolo taky
Datum: 11. února 2014 19:12
 ahoj jak se nastavi u babetty hladina v karbecu? necham to na stojanku se zaplim benzinem a tece to ven co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2014 13:22
 Přesně tak, hladina a vůbec karburátor babetty 210 to je fakt svatyně-nedoporučuji se toho vůbec dotýkat pokud nemáš stovky hodin práce s tímto speciálním karburátorem. Já osobně bych se chtěl potkat s dizajnérme tohoto díla a zeptat se ho na několik míst PROČ? U normálních motorek ani nevíš že mají karburátor nebo spojky - u babety to je něco.
Datum: 07. října 2014 13:22
Jméno: Tom
IP: uživatel12566
 Hele, to je celkem normální věc. Hladina to na svědomí mít nemusí. Může to být netěsnící ventil v plovákovce. Jestli to jezdí normálně, tak se v ničem nešťourej, protože hladina u babety je posvátné tabu, na které se šahá až naposledy. Jen to chce vždy po jízdě zavírat benzín což snad není problém.
Datum: 11. února 2014 21:01
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 http://alesmarek.byl.cz/babetta/karbu.htm
Datum: 11. února 2014 20:43
Jméno: xmenmarcel@seznam.cz
IP: uživatel12628
 když dávám nové futra do teleskopu. tak jak moc to má být přesný ? výstružník ? přesný rozměr ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2014 19:28
 Přesně tak, nejlepší je stavitelný - bohužel každé futro od výroby není zrovna identický. Tuhle jsem jedno vzal rovnou 22 a bylo volné..
Ale našel jsem ty i původní nové silony, které po natlučení jsou naprosto přesný a nemusí se upravovat, zajímavé že dříve to šlo
Datum: 12. února 2014 19:28
 Čus. Já na to používam stavitelný výstružník, někdo to bere 22mm pevným výstružníkem. Základem jsou rovný a nevydřený kluzáky, doporučuju přeměřit. Jestli jsou ve spodní části vyběhané, tak oprava nemá smysl...
Datum: 11. února 2014 16:15
Jméno: ghkg
IP: uživatel16796
 jak se vyklepava kominek jehly v karbecu u pincka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2014 19:57
 nahřát přes 180°C a jeb*out stím o dřevo, měl by vypadnout do prostoru šoupátka
Datum: 11. února 2014 19:57
Jméno: ghkg
IP: uživatel12656
 Potřebuju vyndat ten bronzovej kominek do kteryho doseda jehla abych mohl vrtnout karbec..
Datum: 11. února 2014 19:27
 ? poradil bych ale trošku sem tu otázku nepochopil
Datum: 11. února 2014 18:15
 Ahoj opět jsem tu s dotazem. Když mám jawu 20 a koupil bych si papíry z jawy 23 mustang, existuje nějaká možnost jak tyto papíry nechat přepsat na 20? Děkuji a přeji krásný den.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2014 21:23
 tak si zahrajem hru: ty si policajt co mě zastavil, mám všechny papíry, technickou a vybavení,,, řekni mi co je špatně  hrozně rád si tě poslechnu a pak ti to vyvrátim  , lidi tady kradou statisíce uplně běžně, ve žrádlu je sajrajt tak na podpal, evropská unie ti řiká jak dlouhym kusem hajzlpapíru se musíš utírat a mě bude někdo srát na fichtlovi  s takovym policajtem bych si vytřel zadek
Datum: 13. února 2014 21:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 555 na papírech z 23? no jen si zahrávejte...
Datum: 13. února 2014 20:49
 není zač
Datum: 11. února 2014 23:30
 Díky moc, já si taky občas říkám a žasnu, co všechno je tady možné  Snad najdu nějaké ty papíry a pak se pochlubím se zkušeností
Datum: 11. února 2014 23:13
 no policajti ti nic říct nemůžou, máš papíry, máš pojištění, čísla seděj,,,, vem to takhle, jezdí tady tisíce jaw 20 se sundanejma revmaplechama, takže vlastně jaw 21, teď si polož otázku, je to jiná motorka? rozhodně nevylučuju že na stk nenarazíš na debila co si na tobě vybije blbej den, tak zajdeš na jiný stk, právně je to dost sporný, protože za komančů v tom byl bordel a v centrálnim registru teď nemaj typový informace o těhle malejch motorkách, to vim protože když techničák od mojí motorky někdo z registru vymazal, tak týpek na úřadě si vyžádal fotku mýho pionýra a podle ní si našel typ a údaje na http://www.jawa-50.cz a napsal je do velkýho techničáku, když jsem to viděl, ztratil jsem poslední naději v čechostán, takže buď jezdi a na všecky se vy**r a nebo si pro klid duše sežeň správný papíry, osobně myslim že je to zbytečný, možná kdyby ses hezky usmál na pani za okýnkem na úřadě a dal jí 50 kč kolek na změnu dat v techničáku tak ti vymaže číslo motoru a přihodí nápis jawa 20, v tomhle bordelu je možné všecko
Datum: 11. února 2014 22:39
 A neni to nějaký divný, že bych měl papíry od 23ky a jezdil na 20ce, chápu, že třeba pro policii při kontrole by to stačilo, ale co na to technická kontrola?  Díky
Datum: 11. února 2014 21:29
 s mustangovejma papírama můžeš drandit na všem od 555
Datum: 11. února 2014 20:05
 Zdar,chtěl jsem se zeptat jestli někdo neporadí nějakej laděnej výfuk na Cz 175/477. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2014 21:44
Jméno: Adiz
IP: uživatel16015
 No právě kamarád měl tky 477čku a měl tam v podstatě zvětšenej Hikone. Jenomže on to už koupil i s tím výfukem a neví kde se dá sehnat..
Datum: 11. února 2014 21:44
 Čus. Jde tam dvoukomorák z jawy 350, případně laďák z MZ250...obojí jsem měl možnost vyzkoušet, a o přínosu toho laďáku pochybuju...
Datum: 11. února 2014 10:30
 ahoj draci mám problém na babettě celou dobu jezdila jeste vcera dopoledne a odpoledne jezdila a pak k veceru jsem ji vzal ven a ze ji nastartuju tak jsem slapnul ona zabrucela a chcipla a od te doby mi prestala hazet jiskru vubec newim jak je to mozny z niceho nic  daval jsem jinou fajfku zapalovaci kabel civku jinou kabely v zapalovani jsou spravne priletovany celou dobu to tak jezdilo tk uz newim proste cim to muze byt  a jeste se chci zeptat chci si ji prihlasit co mam delat a kam jit staci jen na pojistovnu a nahlasit a azaplatit poviny ruceni? nebo musim na registraci vozidel  dekuji a kolik stoji to poviny ručeni neboli pojistka
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2014 9:38
 Zdar, zkus jinou svíčku, proměř cívky na zapalku. Stačí pojistit a cenu ti řeknou na pojišťovně.
Joooo a píše se "nevím"...
Datum: 11. února 2014 9:38
Jméno: Kriz
IP: uživatel16262
 Ahoj, potreboval bych se s vama poradit. I kdyz asi budu za debila chci mit jasno v urcitych situacich co je spravne a co ne, ridicak sem delal pred delsi dobou a do ty doby sem cast pozapomel a cast se zmenila. Zajimalo by me reseni nasledujici situace http://s30.postimg.org/jxdor899d/krizovatka.jpg v pripade ze sem cervene auto a odbocuju z pohledu ridice doprava(z obrazku do leva, ve smeru barevnych sipek) je dobre varianta s modrou sipkou, najet do praveho pruhu a pak se priradit do leveho a nebo muzu rovnou prejet do leveho jizdniho pruhu(zelena varianta)? Je to blba krizovatka protoze hned po odboceni vznika blba situace a to je ze nastava dalsi krizovatka a je nutno odbocovat... Uz sem tu zazil ruzny situace, nekdo to tam rovnou nacpe, nekdo se radi, nekdo rika ze je dobre tohle, nekdo ze tamto. Proto bych radsi radu, a nejlip i se znenim vyhlasky, protoze se mi nedari najit. Dekujiiiii
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2014 22:18
Jméno: Kriz
IP: uživatel16262
 Jo, tak dekuju
Datum: 12. února 2014 22:18
Jméno: standa
IP: uživatel16797
 Dobře je modrá i zelená,,,,modrá je pro pomalý,zelená pro víc rozjetý  jezdim zeleně,tady na Kladně je takovejch křižovatek snad 10 a normální lidi to jezdí zeleně... Tim nechci nabádat,ale hrozně by mi nasralo,kdyby to auto předemnou dalo do pravýho pruhu a pak se sral přede mě do "rychlýho" levýho... Takže z hlediska praktičnosti je lepší zelená .
Datum: 12. února 2014 16:13
 já začínám mít strach zejtra sednout do auta :/
Datum: 11. února 2014 22:20
Jméno: Kriz
IP: uživatel16262
 je rizena semaforem, ale zacinam se v tom krapet zamotavat...
Datum: 11. února 2014 22:19
 jin: nesmysl, auto naproti musí počkat než odbočíš ty doprava i kdyby tam byla šestiproudovka
Datum: 11. února 2014 22:13
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 nebyla tu zmínka jestli ta křižovatka je světelná když jo tak při svetlech je jedno do jakého pruhu se po projetí zařadíš když píšeš že za křižovatkou je hned další a potřebuješ hned doleva tím předejdeš že nějaký dravec tě ohulí. Po vypnutí světel kdyby bylo ještě auto naproti a odbočovalo do stejné ulice to znamená do zelené šipky tak červené auto musí držet pravou stranu modrá šipka.
Datum: 11. února 2014 22:05
 a ve vyhlášce nic neni právě proto, protože je to jedno, protijedoucí vozidla ti musej dát přednost ať tak či tak a vzhledem k tomu že odbočovací pruh je jen jeden tak se ti tam těžko narve někdo kdo pojede souběžně s tebou, v praze si teda běžně lidi co odbočujou naproti doleva myslej že tvůj pruh je ten pravej a že oni můžou do toho rychlýho, to je ale velkej omyl a s tim člověkem se policajti při nehodě nebudou ani bavit, jediný co je ve vyhlášce je to že před odbočenim se musíš zařadit co nejvíce vpravo... , v tý vyhlášce opravdu nic nehledej, neni to tam
Datum: 11. února 2014 20:44
 to máš pravdu, pokud jsou dva pruhy odbočovací  , tady je jeden, tudíž si můžeš vybrat
Datum: 11. února 2014 20:30
Jméno: Kriz
IP: uživatel16262
 No hele me prave v autoskole tloukli do hlavy ze se mam radit na stejnou stranu z ktery vyjizdim, resp do stejnyho pruhu takze jakoby do modry. Nepamatujes si nahodou pod cim to najit ve vyhlasce? Rad bych to rozsek
Datum: 11. února 2014 20:24
 obě šipky na obrázku jsou správně! skoro první věc co mi autoškolák tlouk do hlavy, jen by mělo bejt zřetelný do kterýho jedeš, ale jakmile do něj vjedeš tak si můžeš zase odbočit kam chceš
Datum: 11. února 2014 20:16
Jméno: Kriz
IP: uživatel16262
 Jojo dela to tak dost lidi, prave i lidi co se rizenim zivej. Strasnice to nejsou, ale praha to je. Auto co by jelo v levym pruhu by nikam odbocovat nemelo protoze maj prednost kdyz se do toho pruhu radim, pokud se neco nezmenilo. Ale i tak diky, kdysi kdyz sem mel cerstve papiry sem prave jel modre a otec mi rek ze sem prase a mel sem se tam zaradit rovnou, tak ja nevim ale dekuju
Datum: 11. února 2014 17:05
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 Není to náhodou křižovatka ve Strašnicích?
Datum: 11. února 2014 10:10
 Jel bych asi modře, ale řekl bych že můžeš i zeleně. Jen nesmíš omezit, nebo ohrozit ostatní účastníky..
Datum: 11. února 2014 9:42
 Já teda jezdím stejně jako je na obrázku vyznačená modrá trasa. Ta zelená trasa mi připadá jako prasečina, ale hodně lidí to tak dělá. Samozřejmě pokud v tom vzdáleném pruhu nic nejede.
Datum: 11. února 2014 8:03
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 sorry nevšiml jsem si že levý je jen rovně, ale stejně modrá je správně
Datum: 11. února 2014 7:24
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 na tomhle se nic neměnilo a pokud se zamyslíš tak logicky na to musíš přijít, kam by asi odbočilo auto, které s tebou pojede souběžně v levém pruhu, do protisměru????
Datum: 11. února 2014 7:21
 je stejná matice na rozetě na pionýru jako na sekundárním řetězovém kolečku na pionýru? Na obě je klíč 27, a je to tuším matice M20 x 1,5
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2014 15:11
 vždyt sis na to odpověděl v tý otázce cos napsal
Datum: 11. února 2014 15:11
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 čoveče myslím že je stejná
Datum: 11. února 2014 10:27
Jméno: Klezlik
IP: uživatel10810
 Zdravím, chtěl bych se zeptat, jak nejlépe vyjmout těsnění spojkové tyčky na 350/640. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2014 10:33
Jméno: f
IP: uživatel16803
 Velký vrut, zpříčit ho v něm a zatáhnout..
Datum: 14. února 2014 10:33
 Ahoj draci, už jsem celkem nasranej až smutnej. Vůbec, ale vůbec si nevím rady s vyndáním ložiska z krytu magneta, je v náboji a nejde absolutně po zahřátí víka na vysokou teplotu a bouchání s ní o ponk ani o kousek ven. Šroubovákem se tam nedostanu, protože tam není jak se dostat. A pak další problém, chtěl jsem nandat píst do válce, ale nejde to a už vůbec ne v pohodě, nevím kde je problém. Děkuji za rady a ještě připojuji foto dalšího ložiska které mě trápí a nevím co s tím. Děkuji moc http://howtorob10.rajce.idnes.cz/Pio/#IMG_20140205_165811.jpg http://howtorob10.rajce.idnes.cz/Pio/#IMG_20140205_165757.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2014 17:58
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a já mám kus závitovky a takovej svařenej hrníček.. závitovku přiboduju k ložisku a vytáhnu... a že mi při každym vytahování ubyde 20mm závitovky? neřešim, zase tak často to ložisko neměnim, takže než rozřežu těch 30 cm, nějaká voda v potoce uteče...
Datum: 11. února 2014 17:58
 tohle je vynález ze kterýho jsem vycházel, ale vyskakovalo mi to, proto jsem zvolil vytlačení tyčkou z druhé strany
Datum: 11. února 2014 11:22
 Ahoj chlapi, díky za rady tady jsem včera večer našel hezký video https://www.youtube.com/watch?v=c6yDui--kcQ , taže to už nějak sundám a uvidíme co mne zase překvapí při dělání go  Děkuji všem  Kobe
Datum: 11. února 2014 10:46
 kdyby to bylo málo tak ti to zejtra můžu vyfotit
Datum: 11. února 2014 1:16
 přípravek jsem popisoval pro pravý kryt, na ložisko na klice by měl stačit obyčejnej třípackovej stahovák s tenkejma zoubkama, když se pod to nedostanš tak bych si flexou udělal zářezy tak v půlce toho ložiska a ty si můžeš udělat jak široký chceš,,, k tomu přípravku na pravý víko: udělal sem v malování takový schemátko ze kterýho to musíš dát, v ideálnim případě použij nějakou spojkovou tyčku, je dostatečně tvrdá, ale třeba já mám šuplík s rozbitym nářadim tak jsem ty vyfiknul z prasklýho šroubováku,,, odkaz je tu http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=84527&act=moto-denik-detail&ddid=45087 ,,, jo a tu tyčku nedělej moc dlouhou, určitě znáš vzpěrný tlak
Datum: 11. února 2014 1:07
 kraken: tak teda tomu postupu jsem neporozuměl, nemám takovou představivost. Odkud to ložisko vytahueš tím tvým postupem? Z té kliky co je na obrázku? nebo z pravého krytu motoru? (A jak svařujete ložiska tak na tom sváru bych se teda houpat nechtěl  Ale rozhodně vyzkouším.
Datum: 10. února 2014 22:50
 ,, no nevim" mělo vyjádřit to jak doma kroutim hlavou  ale vem to čert
Datum: 10. února 2014 21:37
 Tak když nevíš, tak nepiš, že je to prasárna.
Datum: 10. února 2014 21:35
 no nevim, vzhledem k tomu jak často to tu všichni rozebíráte si myslim že to neni zrovna vrchol elegance  když to jde čistě a hezky, nehledě na to že flexu má narozdíl od svářečky uplně každej
Datum: 10. února 2014 21:31
 jirko slovo nejdne není... to jsou jen vadné ruky... taky běžně navařuju kulatiny na ložiska a pak je vymlátím ven.... nedovedu si třeba představit jak bych vytahoval zarostené ložisko ze setrváku když by na něj nešlo nic navařit
Datum: 10. února 2014 21:17
 Krakene, to mi teda vysvětli, co je to za prasárnu
Datum: 10. února 2014 21:13
 vy jste teda pěkný prasáci, přitom stačí jednoduchej přípravek, naříznout flexou šroub kterej je o milimetr širší než vnitřek ložiska tak 3 cm od kraje, pak mu nechat jen rantlík a na šířku ložiska ho ošmrdlat a pak to tam zaskočí a z druhý strany do toho zasunete tyčku o průměru spojkový tyčky, opřete a vyboucháte ven  jak do toho zaleze ta tyčka tak se to nikdy nezmáčkne a poleze to samo, akorát musíte mít vyndanou vypínací páčku, práce na 15 minut a bude to opakovatelně použitelný
Datum: 10. února 2014 20:56
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Nevidim jedinej důvod, proč by na ložisko nešlo něco přivařit. Svařovat téměř neumím, ale ložiska vytahuju tak, že do středovýho kroužku něco přivařím a z drůhé strany to vyklepu (třeba ložisko v středu kola) nebo tak jak píše kolecko.
Datum: 10. února 2014 20:02
 Jirka: Nejde...mě to teda v tom případě nejde už pěkných pár let, co tenhle postup používam  Né, teď vážně. Jde to...
Datum: 10. února 2014 19:29
 na ložisko nic nenavaříš. To nejde. Já bych to viděl v krajním případě na flexku a fik a ložisko přeříznout. Pokud se tam tedy nedostane stahovák.
Datum: 10. února 2014 19:09
 Jak už jsem psal v Tvém minulém dotazu, doporučuji na ložisko přivařit něco, za co chytneš stahovák. Podobně bych postupoval i v případě toho druhého ložiska. Píst bez kroužků do válce dostaneš? Maji kroužky určitou vůli ve válci? Je to po výbrusu, novém pístu, kroužcích?
Datum: 10. února 2014 18:20
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 a pokud se ti tam ložisko protáčí samozdrějmě jak psal chong že dam jde prstem za studena tak bych to zalepil ale když to tam de celkem silou natlačit prstem za studena tak bych to oťukal důlčíkem ono to dost taky pomůže pomůže
Datum: 10. února 2014 17:57
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Zahřát to je blbost protože se ti roztahuje jak ložisko tak i ten kolík na klikovce já jsem to dělal tak že jsem si vlaz šroubovák který měl průměr ta 8-9 zbrousil jsem ho do špičatého klínku s ne moc nakloněným spádem a bochal jsem to tam a pak až tam byla dostatečná díra tak jsem použil stahivák
Datum: 10. února 2014 17:54
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 nejprve opatrně zatlučeš dva šroubováky (jako klíny) proti sobě pod ložisko, ale ne moc hluboko, abys neorval odsazení setrváku. Když ho orveš, nic se neděje, dá se to opilovat jehlovým pilníkem. 3roubovákama lze u zapáčit. Jakmmile vznikne dostatečná mezera, použiješ dva klíče (obvykle stranové sedmnáctky) a proti sobě zapáčíš... a bude to venku. Určitě bych hřídel máznul předtím červenou brzdovkou a nechal macerovat tak den  Osobně bych si ale položil otázku jestli nejdou ložiska nějak moc dobře ven z domečků ložisek.. platí pravidlo že musí jít dovnitř jen v nahřátém karteru (nejlépe nad 100°C. Když Ti tam nové ložisko spadne za studena, nebo tam jde s lehkou silou, určitě bych ložisko do karteru lepil...
Datum: 10. února 2014 17:46
Jméno: jjjj
IP: uživatel14930
 zdravim draky chci se zeptat jak poznam zapalovaci civku jestli je 20 nebo 30 w dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2014 8:00
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 není stejná (ani číslem v katalogu a ani vinutím). Nezkoušel jsem však záměnu.
Datum: 12. února 2014 8:00
 zapalovací cívka je pro obě zapalování stejná
Datum: 10. února 2014 20:34
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 sorry som sa preklepol úprava > ďalšia vec ku 20W zapalku rotor s označením 05 k 30W zapalku rotor označený číslom 20
Datum: 10. února 2014 14:33
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
Datum: 10. února 2014 14:32
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 Nazdar draci !!! Mám valec na 455 http://www.slovanet.sk/murin/image/cz-250-455-L.jpg a potrebujem ho zbaviť od hrdze použil som šmirgľový kotuč vo vrtačke ale stále to nieje ono a lebo medzi rebrami blízko válca je ten hrdze ešte dosť a valec je po výbruse a pieskovať ho nechcem tak z čím to vyžrať ??? COCA-COLA, povariť v nejakom octe alebo ako??? za pomoc ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2014 16:31
Jméno: standa
IP: uživatel16797
 Jáj ... Vyčistim,opískuju,vybrousim-co je na tom tak nepochopitelnýho,že to každej dělá opačně ... Když už neni jak jinak,tak zaslepit otvory co nechceš pískovat jak píše LK ... Lidi mi s tim ničí neustále ... Furt dokola píšu -vyčisti si ten válec než mi ho pošleš a jestli je extra zasranej tak si ho nech opískovat jinak s tim pak budeš mít po výbrusu sraní. Válec přijde zasranej,že z něj ještě padá bahno se šmírem... Hodim to do pixly s technickym benzínem a vyfoukam kompresorem,upravim,necham udělat výbrus,odešlu - následuje mail jestli to muže do něčeho namočit a nebo opískovat,aby to měl jak nový... Už jsem ve stádiu,že na to seru... Nezajímá mi to,co přijde to udělam,ty si s tim dělej co chceš....
Datum: 12. února 2014 16:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 litinový válce jsem vždycky pískoval... uděláš záslepky všude kde potřebuješ a válec máš jak novej!
Datum: 11. února 2014 18:01
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 já bych to udělal klasickým ocelovým kartáčem...sice se s ním asi nedostaneš až uplně na doraz, ale lepší než nic...kam bych se nedostal tak bych to třeba jen poškrábal nějakým starým šroubovákem nebo nečím a pak to zalakoval nejakou žáruvzdorkou .... pískovat nebo leptat by šlo otázka co s vejbrusem....já bych z toho nedělal kovbojku
Datum: 11. února 2014 15:29
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 kyselina citronová ale nevim co výbrus
Datum: 10. února 2014 22:01
 když ho necháš opískovat tak se dá zabránit vniknutí písku dovnitř, ale těžko zabráníš poleptání válce sajrajtem ve kterym ho povaříš
Datum: 10. února 2014 16:50
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 čau draci mám tu spínačku bosch a chtěl bych ji dát na fichtla se zapojením jenom na chcípák a světla jak to mám prosím zapojit? už jsem zkoušel ruzné kombinace a bud mi vyslo že na 0 to neházelo na 1 to házelo a na 2 to zas neházelo už si nevím radi dík a čuss.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2014 16:42
Jméno: standa
IP: uživatel16797
 Člověče kdysi jsem tuhle věc měl na j05...musela se tam snad vylomit jedna ta pacička od kontaktu zastrčení klíče a pak to fungovalo...
Datum: 12. února 2014 16:42
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Pokud to zapojíš podle daného schematu musíš mít ale NEZASTRČENÝ bošák!!!jinak nejedeš.
Datum: 10. února 2014 20:58
 ne zapoj to podle toho jak to je nakreslený a bude to cajk
Datum: 10. února 2014 19:37
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Dík moc a na kostru se to nikam nezapojuje?
Datum: 10. února 2014 17:49
 http://jawasaki21.rajce.idnes.cz/nastenka/#1922940_569242136500605_992601331_n.jpg podle tohohle schema to zapoj
Datum: 10. února 2014 17:09
|



|