slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1785  1786  1787  1788  1789  1790  1791  1792  1793  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel5788    
Zdar motorkářum mam dandynu aale nelíbí se mi na ni blatník přední a chtěl bych ho nahradit crossovym který je možno koupit na SESA a proto se chci zeptat jestli by tam šel diky moc piště mi na mail odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2009 15:56
 
 
 
 
Jméno: .......      IP: uživatel3552    
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=22042
 
 
Datum: 10. května 2009 15:56
 
 
 
 
Jméno: cz175      IP: uživatel3606    
zdravym mam cz 175 a kdyz ji nastartuju a dam tak pul plynu tak jede normalne ale kdyz dam plnej a podrzim ho tak se to zacne dusit a vynechava to nevite cim to je ?? diky zarady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2009 22:43
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel89    
A co náhodou voda v benzinu??
 
 
Datum: 12. května 2009 22:43
 
 
 
 
Jméno: cz175      IP: uživatel3606    
to bych nerek ja tam ma na hadicce to jemny sejtko a pri pul plynu to jede ale dam plnej a dusi se to a vynechava nwm cim to je
 
 
Datum: 10. května 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
co třeba tryska?
 
 
Datum: 10. května 2009 15:20
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
Zdar draci,na aukru jsem našel jawu 555,psal,že je to vývozní typ,protože má Německý štítek a že ještě u žádné jiné 555 takový štítek neviděl.Jenom tak z prdele jsem se šel podívat na štítek od mé 555 a mám jej taky Německý.Nevíte o tom něco víc????Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2009 15:20
 
 
 
 
Jméno: bobky      IP: uživatel1927    
proste je to vývoz..... kamarad ma 555 taky v německym
 
 
Datum: 10. května 2009 15:20
 
 
 
 
Jméno: bigpep      IP: uživatel5544    
Zdar draci potřeboval bych radu na ČZ 125 potřebuji seřídit směs a nevím jak když přidám plyn tak se dusí dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2009 14:57
 
 
 
 
Jméno: honzik      E-mail:      IP: uživatel6043    
zdarec koupil sem jawu 555 s odhlasenymi doklady a tak bych se chtel zeptat jestli je jeste nejaka moznost to prihlasit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2009 14:48
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
čus draci už si opravdu nevim rady s tim volnoběhem,prostě absolutně nedrží otáčky,pionýr si sám vůbec "nebafe",funguje jenom chvíli,za jízdy se vždy po****,nevíte v čem je problém?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2009 9:59
 
 
 
 
Jméno: Dobečová      IP: uživatel1142    
Vezmi kousek žíně a protáhni veškeré dírečky v karburátoru a zjistíš jestli jsou opravdu průchozí.Ten druhý konec se vždy někde vynoří.
 
 
Datum: 11. května 2009 9:59
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
U mýho fichtla tenhle problém došel tak daleko, že jsem musel dát jiný karbec. Od tý doby bez problému.
 
 
Datum: 10. května 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
kanálky sem profoukal kompresorem,trysky sou taky čistý,hladina seřízena,mě napadá jestli to není svíčkou po jízdě je vždycky černá jak bota,a strašně smrdí,tak nevim:-(
 
 
Datum: 10. května 2009 15:47
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
válec je OK :-)
 
 
Datum: 10. května 2009 15:43
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Vyčisti důkladně karburátor (veškerý kanálky), trysky.Seřidˇhladinu v plovákové komoře.Při seřizování šroubkem volnoběhu se podívej, jestli se zvedá šoupátko.Používej nepoškozená těsnění.V jakém stavu je válec?
 
 
Datum: 10. května 2009 14:55
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel1093    
čau draci... potreboval bych poradit s TP na jawu 555. Někde jsem četl že stačí mít jen tu knížečku (malé, stré OTP)...a někde zese že musim mít velký i malý tp...potřeboval bych to vedet protože chci kupovat jen malý,starý OTP, tak jestli mi to stačí. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2009 20:44
 
 
 
 
Jméno: pavlos.v      E-mail:      IP: uživatel4877    
nedává se protože k OTP musís mít i velký TP - bez čísla velkého TP ti to nemuze vytisknout ... bohužel ... takhle kdyz ztratíš knížečku , tak ti musí vystavit nový a vezmou ti stare číslo :-(
 
 
Datum: 10. května 2009 20:44
 
 
 
 
Jméno: Konwi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau,,,,mam přihlašenou jawu 20 od cca minuleho týdne. značku mi nechaly puvodní, nechaly mi i tu knížečku a malý tp se prý na tento typ motorových vozidel vůbec nedává
 
 
Datum: 10. května 2009 19:01
 
 
 
 
Jméno: pavlos.v      IP: uživatel4877    
cau , staci mit jen tu malou knížečku - důležité je aby majitel v ní zapsaný byl na živu (v opačné případě je to složitější až neřešitelné - prostě napřepíšeš) pak dojdeš na úřad a pokud je to změna majitele v rámci okresu , tak je velká šance , že ti to nechají i s malou značkou. Pokud je to změna majitele z jineho okresu nebo dokonce kraje , tak ti vezmou značku (stačí řict že ji nemáš a zustane ti do garáže na zeď ;-) ) případně velmi horlivé úřednictvo rádo odebere i malou knížečku a vystaví ti malý i velký TP ;-)
 
 
Datum: 10. května 2009 15:14
 
 
 
 
Jméno: matoosh008 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec...potreboval by som pomoc...mam fichtla v poslednej dobe isiel dost dobre no dnes mi to zacalo "prdet" a strila mi to z vyfuku aj s filtra..bohatost zmesi mam uplne na spodnom zareze na ihle...pls pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Zkus jinou svíčku.
 
 
Datum: 10. května 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
zkus to na jinych zarezech,zkontroluj predstih jinak nevim
 
 
Datum: 10. května 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: ddd      IP: uživatel5506    
zdravim draci poznají nějak policajti při běžné kontrole že mam u čz 125/476 motor ze 175?? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2009 16:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
:-D dobrý no.....nemá cenu se tady o tom sváma bavit......myslíš že to nevim že je v tom rozdíl?? moc dobře kámo, ale fízl tě prostě jednim žebrem neusvědčí:-D takjže radši si moje příspěvky přečtěte aspon dvakrát, než vám to dojde a pak něco pište:-)
 
 
Datum: 11. května 2009 16:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lk: nějakej papulatej, ne?. já osobně mám 125/476 a v ní kliku a válec ze 175, a na oko poznáš že válec má 8 žeber, zatím co 125 má 7 žeber, tak radči pomolč ty, když o tom víš kulové...
 
 
Datum: 11. května 2009 14:44
 
 
 
 
Jméno: fk      IP: uživatel1115    
lk : Za tím co jsem napsal si stojím, a až dokážeš to co já tak pokecáme. Otázka zněla : poznají nějak policajti .... odpovídám někteří poznají. Zda-li to budou chtít řešit je věc druhá.
 
 
Datum: 10. května 2009 22:42
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
nevim kdo je tady amamtér, ale když už by ti to měl nějak dokázat, tak právě změřenim šuplerou..... řikat, že válec má o jedno žebro víc nebo mín a podobný blafy, taaak ti m ti nedokáže absolutně nic!!!! nejspíš tim amaterem budeš právě ty tak příště pomlč!!!!!!
 
 
Datum: 10. května 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: fk      IP: uživatel1115    
To je stejná situace jaku u simsona S51 a S70, jde to poznat jediným pohledem, pokud víš kam se dívat ! Šupleru v tomto případě používají jen amatéři.
 
 
Datum: 10. května 2009 19:19
 
 
 
 
Jméno: bobik      IP: uživatel1927    
to viš že poznaj prd, strejka ma 175 ve dváce už snad dvacet let a co vim nikdy s tim problem neměl
 
 
Datum: 10. května 2009 15:26
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
pro jawa_ceZ..... a co jako???? myslíš si snad, že vytáhne z auta golu a šupleru a bude to měřit válec:-D to je směšný..... prostě ti to nedokáže.... něco jinýho by bylo, kdyby se pak stala třeba nějaká velká nehoda, a oni by to prošetřovali......ale prostě při normální kontrole ti nikdo nic nedokáže, ikdyž si bude 100% jistej že to neni dváca
 
 
Datum: 10. května 2009 15:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
175 má na válci o jedno žebro víc.... nepodcenujte cajty, když byly v našem věku dělaly to samé, tak si to konečně uvědomte, a nemluvte o nic jak o naprostých blbcích, co nikdy neviděly motorku...
 
 
Datum: 10. května 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
pokud máš kartery z 476 a číslo motoru začínající 476.x-xxxxxxxx .Tak nikdo nic nepozná,možná nějaký zkušenější se pozastaví,ale nemůže ti dokázat,že to je 175. Já to tak měl taky.
 
 
Datum: 10. května 2009 14:09
 
 
 
 
Jméno: TOMHASH      IP: uživatel4865    
ne. pokud mas v papirech 125 a motor 175 tak ne
 
 
Datum: 10. května 2009 12:43
 
 
 
 
Jméno: xXx      IP: uživatel5506    
zdarec draci potřebuji poradit mam doma čz 175 skútra a potřebuji seřídit směs a nevím jak když přidám plyn tak se dusí dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: pavlos.v      E-mail:      IP: uživatel4877    
nepiš mi na email a pošlu ti tabulku seřizování dle typu karburátoru ;-)
 
 
Datum: 10. května 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel5345    
tak se na to vy.... a prodej mne to :-)
 
 
Datum: 10. května 2009 14:57
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Jaké je značení karburátoru ? Já bych dala kolem 1/2 otáčky.Záleží na poloze jehly a velikosti trysky.
 
 
Datum: 10. května 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: Pasta911 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podívej se na jehlu jestly je správně nastavená a filtr z kontroluj muže bejt od oleja nebo trysky jso zanesené a plováková komora tak též
 
 
Datum: 10. května 2009 13:20
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel5608    
mam dotaz jaké máte zkušenosti z podkovou mezi setrvačníky do fichtla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2009 11:55
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci, myslíte že když dám filtr na vzduch o hodně dál od karbce, než má být normálně, že to poznám na výkonu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2009 15:03
 
 
 
 
Jméno: durmanek      IP: uživatel6101    
prakticky i teoreticky by mělo bejt uplně jedno jestli tam budeš mit metr hadice nebo nic
 
 
Datum: 16. května 2009 15:03
 
 
 
 
Jméno: jawa5      IP: uživatel5335    
no ak to chces na fichtla tak bi to nemalo uberat na vikone preca mustang ma ties filter az pod nadrzov a ma tam hadicu dlksiu ako na pionieroch.
 
 
Datum: 10. května 2009 12:59
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel5831    
tak mosis to teoreticky urobit a prakticky vyskusat :-D
 
 
Datum: 10. května 2009 12:02
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to neni ,,tuning'', jen řešim nedostatek místa a využití prázdných prostor - a zajímá mě, jestli mi delší hadice nebude ,,brát výkon''. Podle mě by teoreticky měla, ale když ji nikde neskřípnu, tak to v realitě moc nepoznám, ne?
 
 
Datum: 10. května 2009 10:34
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
panebože nech to v progoši tyhle vaše tunyngy to stojí za howno dyž chces ladit tak aspon pořádně
 
 
Datum: 10. května 2009 10:31
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel1303    
zdravím mam dva dotazy jeden máte někdo zkušenost s olejem oleo-mac prosint? nezkoušel ste ho? ja sem na nej slyšel docela chválu, tak jestli je to pravda? a ten druhej dotaz je kdyz mam vyváženou kliku a budu chtít zaslepit ten čep v klice řeba hliníkem tak by bylo nejlepsí to nechat asi znova vyvážit což? díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2009 9:44
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel6040    
ahoj mam trapnej dotaz fichtl ma elektřinu na střídavej nebo stejnosměrnej proud ???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2009 10:08
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
střídavej
 
 
Datum: 10. května 2009 10:08
 
 
 
 
Jméno: Shenkyy      IP: uživatel368    
Dobrý pobavení, po ránu...:-)
 
 
Datum: 10. května 2009 9:15
 
 
 
 
Jméno: jaryn      IP: uživatel41    
čau každopádně střídavý.
 
 
Datum: 09. května 2009 23:20
 
 
 
 
Jméno: Joxa      IP: uživatel6038    
Nazdar draci, nevíte někdo náhodou rozmístění ovládacích prvků na stadiónovi s 11? Kde na motoru je spojka atd. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak jsem teď okouknul S22 (ještě tam nemám nasazenou brzdu) a tam to jde taky volně (mohlo mě to napadnout dřív)! Takže OK ;-) Problém bude teda v tý pružině u zadního kola. Dej tam nějakou dlouhou - dá to víc práce, ale zato se ti ta brzda bude opravdu vracet (mě se původně zasekávala v polovině).
 
 
Datum: 10. května 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Takže se ti nevrací brzda? Toho si nevšímej :-D Hele, možná to bude ta pružina u zadního kola - já ji tam měl vždycky jen symbolicky, ale po výměně to vracelo brzdu o něco líp. Podívej se jestli ti tam nechybí - myslim že v motoru na to nic není (jako u fichtla nakopávačka). Možná je ta pružina jen vytahaná a nebo zaseklá (i to se mi už stalo). Ale narvat tam tu, co je tam teď...to mi dalo tak 10 minut (ve dvou by to šlo líp). Ještě radši omrknu jestli není pružina někde ,,na motoru'' - u jawy člověk nikdy neví :-D
 
 
Datum: 10. května 2009 18:16
 
 
 
 
Jméno: Joxa      IP: uživatel5951    
No právě a já tam mám něco pokažene jelikož ta packa se volně pohybuje v obou směrech. Hod sem icq prosím tě nebo na Smolka.j@seznam.cz
 
 
Datum: 10. května 2009 17:56
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
icq už nemám. Jak v obou směrech? Když zabrzdíš, tak by měla jít dopředu, když povolíš, tak by se měla vrátit dozadu (myslim že je na to nějaká pružina, ale to nevim jistě). A jinak by myslím měla jít volně normálně (jdu to ověřit a nafotit, zpaměti ten motor neznám).
 
 
Datum: 10. května 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: Joxa      IP: uživatel5951    
No právě a já tam mám něco pokažene jelikož ta packa se volně pohybuje v obou směrech. Hod sem icq prosím tě nebo na Smolka.j@seznam.cz
 
 
Datum: 10. května 2009 17:48
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Klidně se ptej dál, mám i rozpůlenej motor na stole, tak můžu naznačit jak to funguje a podobně ;-)
 
 
Datum: 10. května 2009 15:05
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Když šlápneš dozadu, tak se ti v motoru do sebe zaseknou zuby a pohnou s tou páčkou - a ta ti přes ,,drát'' (nevim jak to nazvat) zatáhne za zadní brzdu. Snad ti tohle pomůže, kdyžtak udělám detail: http://picasaweb.google.com/lh/photo/Nf1BQd7RIuHxG8ZE5fZwPA?feat=directlink
 
 
Datum: 10. května 2009 15:02
 
 
 
 
Jméno: Joxa      IP: uživatel5151    
A mohl by mi někdo popsat jak to funguje ta zadní brzda, jelikož mi se ta packa protaci na té hřídeli
 
 
Datum: 10. května 2009 13:06
 
 
 
 
Jméno: Joxa      IP: uživatel5151    
A mohl by mi někdo popsat jak to funguje ta zadní brzda, jelikož mi se ta packa protaci na té hřídeli
 
 
Datum: 10. května 2009 12:59
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Že by zadní brzda..... :-D
 
 
Datum: 10. května 2009 12:39
 
 
 
 
Jméno: Joxa      IP: uživatel6038    
Já mám na mysli tu co je na hřídeli od šlapatek
 
 
Datum: 10. května 2009 12:09
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5878    
spojka
 
 
Datum: 10. května 2009 12:00
 
 
 
 
Jméno: Joxa      IP: uživatel4881    
Díky moc za odpovědi, a ještě jsem se chtěl zeptat co je ta páčka u levého šlapatka?
 
 
Datum: 10. května 2009 11:29
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5878    
škoda že sem nejdou dát fotky
 
 
Datum: 10. května 2009 10:58
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Přesně jak píše kolečko. Jen k tomu řazení - vede to za magnetem a jak jsem na to včera koukal, tak to neni moc přístupný...no, budu doufat že mám dost dlouhý lanko, představa že bych měnil zrovna tohle jedno se mi moc nelíbí
 
 
Datum: 10. května 2009 10:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na motoru je tahlo spojky ze spodni strany motoru,vychazi ze spojkoveho(levého) víka,odtud je spojka pres lanko vyvedena na levou stranu riditek na páčku,plyn je klasicky lanko z karburatoru do prave rukojeti riditek,razeni je lankem vyvedeno z praveho vika motoru a vede do leve,otocne rukojeti riditek,este je tam startovani,to se klasicky slapne na pedaly,ale pedal se nevraci jako u fichtla,ale jde dokola,jako u jizdniho kola,ty pedaly se po zarazeni rychlosti a vymacknuti spojky pouzivaji taky k nouzovemu pohonu slapanim :-)
 
 
Datum: 10. května 2009 8:40
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5848    
děláš si srandu??? nebo co vlastně máš na mysl???
 
 
Datum: 09. května 2009 22:23
 
 
 
 
Jméno: Lasty      IP: uživatel6039    
Draci, kde seženu montpáky? Mám jen jednu a to nestačí,,,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2009 18:56
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Zajdi k někomu kdo opravuje auta, at ti montpáky vykove z pístnice starého tlumiče. Je to za chvíli hotové a jsou velmi pevné, jde to použít i jako páčidlo, jen tak se to neohne.
 
 
Datum: 12. května 2009 18:56
 
 
 
 
Jméno: falkons ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
možná bych měl doma jednu navíc,pokud bys chtěl tak napiš.
 
 
Datum: 12. května 2009 11:22
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teda fuj za 850 :-D to si radči naohýbám z nejaké pásoviny :-)
 
 
Datum: 09. května 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik      E-mail:      IP: uživatel4556    
 
 
Datum: 09. května 2009 21:14
 
 
 
 
Jméno: bigpep ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čuz draci mám čz 125.a chtěl bych se poradit jak seštelovat karbec .Bere mi to asi moc vzduhu .Jo a ještě neco neustále mi teče z výfuku olej nevím čím to je jestli je to špatným spalováním nebo čím.Tak prosím o radu na seřízení karbecu.díky prosím o odpověď(pište klidně i na email.bigpep@seznam.cz).dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2009 10:34
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Seřízení záleží na typu ČZ 125.U toho oleje ve výfuku záleží také na způsobu jízdy.Nepřidávej plyn když cítíš ,že motorka už nezrychluje.Dále může být vyběhaný válec .Taky záleží na nastavení předstihu.Nedokonalé spalování u 2T motorů s neřízeným předstihem je realita. Optimální spalování je v rozsahu určitých otáček,které vyhovuji nastavenému předstihu.Když se dostaneš mimo,je spalování horší.
 
 
Datum: 10. května 2009 10:34
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
zdar draci..nakopnu mustanga-vrci v pohode,jak mile pridam a zase spatky uberu tak to zustane ve votackach,votacky spadnou minimalne...musim se rozjet aby se to OBCAS vratilo do normalu..nevite cim to je?jo taky mi to obcas strili...ale kdyz uz tak poradne !! :-D dik moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2009 10:02
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
je tam ta original..uz sem ji zkousel davat na vsechny zarezy a nic :-( no ale melo by to vracet tu jehlu protoze sem to uz kolikrat rozebiral a pokazdy to dela to samy
 
 
Datum: 10. května 2009 10:02
 
 
 
 
Jméno: Kondor      E-mail:      IP: uživatel5279    
A máš na jehle tu originál segerku,kterou ti přidržuje ta pružina i s jehlou tak,aby to chodilo spolu?Už jsem viděl i obyčejnou malou segerku na jehle,ale to je právě ten problém,proč se jehla nevrátí se šoupětem z5 dolů.Skoukni to,pro jistotu. Kondor
 
 
Datum: 10. května 2009 9:47
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
no jo,ale ja kdyz sundam hadici sání vzduchu tak vidim jak se soupatko normalne zatahuje..beha spravne nahoru a dolu,jenom jestli to nemuze bejt tim,ze zustava jehla porad vytazena?
 
 
Datum: 10. května 2009 8:29
 
 
 
 
Jméno: Dan      E-mail:      IP: uživatel5353    
me se vcera tolde taky stalo urcite je to plynovym lankem musis ho vymenit me to samo taky pridavalo vymenil jsem ho a bylo to v poradku.
 
 
Datum: 10. května 2009 7:42
 
 
 
 
Jméno: maresuk      IP: uživatel5936    
Nemohlo by to být špatným lankem plynu? Já jsem ho měl špatný a když jsem zařadil 1 přidal plyn a zařadil 2 tak to jelo pořád na plnej kotel takže jsem musel za chviličku zařadit trojku. Když jsem chtěl zastavit tak jsem podřazoval a pořád to řvalo. Bylo styřelí lanko plynu musel jsem ho vyměnit.
 
 
Datum: 09. května 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: Daf      IP: uživatel6038    
cau hosi muzu dat karbec z 250 kyvacky do panelky 250 me se zda ze to moc zere mam spatny ten sitic dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2009 23:30
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel1074    
Může to prisávat sytičem.Karbec z kývačky by tam měl jít,musí mít stejný průměr difuzoru a stejný trysky,musíš tam mít místo sytiče kolíček na plováku na přeplavení, jinak to studený nenakopneš.Panelka je na to prevít.
 
 
Datum: 11. května 2009 23:30
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Tak ji dej víš :-D
 
 
Datum: 09. května 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: Daf      IP: uživatel6038    
Ta jehla uz niz dat nejde je na poslednim zarezu nahore
 
 
Datum: 09. května 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
To máš moc bohaotu směs. dej ji níž
 
 
Datum: 09. května 2009 21:00
 
 
 
 
Jméno: Daf      IP: uživatel3753    
kolem 8-10l na 100 jehlu ten plisek mam na tom poslednim zarezu nahore a svicka je furt cerna
 
 
Datum: 09. května 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: jerzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky si myslím že tam pujde.
 
 
Datum: 09. května 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Myslim,že tam pude. A kolik ti to žere??
 
 
Datum: 09. května 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Zdar lidi,co musim seštelovat,když mi panelka střílí?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2009 10:42
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je predstihem...:-)
 
 
Datum: 10. května 2009 10:42
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
U bohatosti ,je to tim,že je to moc bohatý,nebo chudá směs
 
 
Datum: 09. května 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel5757    
předstih/odtrh nebo bohatost směsi
 
 
Datum: 09. května 2009 20:29
 
<  1785  1786  1787  1788  1789  1790  1791  1792  1793  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 1:08:20 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu