Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Fojtoslav
IP: uživatel3747
 Zdar.Stando.potrebuju tvoje icq,nebo spis tady mas moje:593-454-248.ja si te pridam.mam neco pro tebe
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2009 13:23
Jméno: bob
IP: uživatel5054
 cus je tu nekdo pobliz trutnova kdo by my mohl prodat nakou javu do 1900 diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2009 18:58
 hele javu neznam, ale JAWU znam....
Datum: 11. května 2009 18:58
 co sháníš pisni mi na mail...
Datum: 11. května 2009 16:47
Jméno: Joxa
IP: uživatel6048
 Nazdar draci, jak se dává pist, prvním zámkem k výfuku? U stadiona s 11. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2009 15:53
Jméno: mICHAL
IP: uživatel5546
 nevim jak na stadionovy nale na fichtlovy se dava prvni zamej nahoru dle sipky k vyfuku
Datum: 11. května 2009 15:53
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Je to už spousta let, co jsem měl jako učedník kozí dech, už to nepamatuji. Jinak ale u dvoutaktu všeobecně platí, že zámek nesmí jít přes žádný kanál ve válci. Takže se na to mrkni, jsou jen dvě možnosti. Jeli nahoře na pístu šipka, tak se píst montuje tak, aby šipka směřovala do výfuku.
Datum: 11. května 2009 10:55
Jméno: pavels
IP: uživatel1310
 Zdravim všechny, nemáte někdo manuál na Jawa mosquito 585. Nutně potřebuji! Díky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 22:14
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 zdar draci!, jiz drive jsem tu psal jake mam problemy s vynechavanim motoru pri vysokych, (na pionyru 223.100 mustang) zkousel sem vse co by mohlo byt pricinou tzn kladivko, kondik, zapal civku, indukcni civku, prosel sem el. instalaci, vyskousel jsem 4 jine karburatory a porad to same ale! bez filtru jede jako drak, teda bez te cerne hadice co vede do filtru, kdyz jsem napojil filtr primo na karbec jako to je od typu 05 az po 221.100 (vyjma mustafy) tak jel taky skvele (jako bez filtru) ale hnez po zpetnem propojeni hadicí prestane poradne jet (jako ze ma maly vykon, pri pridani plneho plynu kokta, zdecha... no proste ma bohatou smes) nejdriv sem si myslel ze to dela to ze jak pridam plym zvetsi se podtlak a tim se hadice splaskne ale vubec to neni pravda zkosel jsem aj to ze jsem hadici odpojil jen od filtru tak ze byla pridelana jen ke karburatouru a vysledek porat stejny - dusi se (po pridani od pul plynu nahoru) taky jsem zkousel na karbec pripevnit metrovou hadici a to byla uplna hruza takze z toho jsem usoudil ze ten motor nema rad hadice nebo spis dlohe vedeni do filtru, ma nekdo podobne problemy??? dovede mi s tim nekdo poradit??? predem dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2009 17:16
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 nevim jestli je to ke me ale guferama to neni, protoze kazdy motor co koupim tak 1 co udelam je ze jej rozeberu a prekontroluju popr. povymenuju dily (po dlouholetych skusenostech s nespolehlivosti kterou nutne potrebuju protoze za tyden najezdim pres 300km) a gufera vymenuju vzdy gufera jsou tam presne 9 dni takze to jima urcite neni (jsou 2 britove a pred nasazenim sem je dostatecne namazal) motor samozrejme nepulim protoze pokud vylozene neni zrejma zavada tak je to zbytecne
Datum: 11. května 2009 17:16
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 Ma úpopcit ze mate problem s guferama jak se zahrajou a zmeknou tak to zacne podsavat nebo nakopak podfukovat jinak nevim co tohle jeste muze delat
Datum: 11. května 2009 16:48
 ja mam podobnej problem..taky ve vysokejch skyta..vsechno sme poladili a 1 kolecko jel jako drak (zhruba 200 m) no otacim se a uz pri rozjezdu to na druhym kolecku zacalo chcipat..  cim to je ? jinak to cely popisu jeste v pokecu..
Datum: 11. května 2009 14:14
Jméno: Dalibor
IP: uživatel1886
 Měl sem stejný problem, Mustav ve vysokejch nechtěl jet a dusil se, moje řešení bylo takové že jsem si našel kousek umělohmotné trubky, asi tak 8cm která měla stejný průměr jako hrdlo karburátoru, pak sem na ni nasadil obyčejnej papírovej filtr, který se běžně používá na mustafech a z druhý strnany toho filtru jsem přilepil víčko od byrvy ve spreji, krásně tam to víčko pasovalo. Od té doby mi mustang ve vysokejch ani neškytnul  .
Datum: 11. května 2009 10:52
Jméno: _buben
IP: uživatel770
 zkus udelat diru zhruba asi tak na sroubovak, mozna o neco vetsi, do filtrboxu.
Datum: 10. května 2009 23:11
Jméno: standa
IP: uživatel6047
 tak to cely vyhod a kup si otevrenej filtr za par stovek....nebo si ho udelej z drateny klece a molitanu......tohle je paradox nekterejch mustangů......nebo by to cely mohla vyresit tryska z 05....ma prumer 65..... kamaradovi se delo neco podobnyho na stary 21.....on je sice uz tricatnik,ale obcas se rad skouří a pak jezdi na fiku po lesech a cistil takle trysku nuzkama na nehty,nejak se u toho zaseknul a ono to pak bylo moc bohatý   tohle je obdobenj pripad.......akorat ze tobe skrti vzduch ta hadice......ja bych ji vyhodil......a vyresil jinej filtr.....
Datum: 10. května 2009 22:54
 některé výbrusy jako např : 2. 3. atd. potřebují více vzduchu který se tam ořes originální filtr nedostane. Radím ti vem mamě punčochu navlec místo filtru a pojede to jak černá ruka. Zdar!!!
Datum: 10. května 2009 21:56
 Třeba máš chudou směs skus nastavit karburátor. A nebo tam nedávej tu hadici a nekde na netu byl návod na přímé sání tak to skus udělat
Datum: 10. května 2009 21:56
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 vzdyt rikam ze s filtrem samotnym to jede dobre a s hadici "samotnou" blbe, staci tam namontovat jen tu hadici a uz to jede blbe ale kdyz tam dam samotny filtr tak jede skvele a navic filtr je tam tyden new takze to tim 100% neni je to tim ze to nechce jet s jakoukoliv hadici i bez filtruakorad nevim co s tym tak se ptam
Datum: 10. května 2009 21:45
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Zasranej vzduchac...
Datum: 10. května 2009 21:40
 Zdravím draci dneska se mi na mojí 20ce vyskitl celkel divnej eror. Normálne pohodiška jedu mám ujeto asi 1,5 km vyjízdím z rovinky spomaluju uplně na minimum a z trojky chcu zařadit jedničku. Tak střelím dvojku a chcu jedničku a ta tam nejde. Prostě tam padne neutrál. Tak shasneme motor zkusíme s vypnutým a taky nic. Ani potom s nahozeným. Prostě tam nejde jednička jako kdyby tam vůbec nebyla. Poradte prosím co s tím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 21:29
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 častou příčinou problému s řazením jsou povolené šrouby, které drží řadící automat v karteru, tak se tam podívej než budeš půlit
Datum: 10. května 2009 21:29
Jméno: Tlamma
IP: uživatel6045
 Čusneco podobneho jsem mel na 23 a musel jsem pulit motor...prasklo pero na tom kolecku co prehazuje kvalty.
Datum: 10. května 2009 21:18
 Zdarec, je tu někdo s Jawou 90? Kdo provádí nějaký úpravy na motoru? Karbec, šoupátko, zápalko, válec, hlava, výfuk.... Napiš sem nebo na mail, můžem vyměnit zkušenosti  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2009 1:02
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Na netu koluje navod ze sveta motoru... Strejda google ti pomuze.
Datum: 11. května 2009 1:02
Jméno: standa
IP: uživatel6047
 o nikom nevim.....ale jen chci rict,ze o Jawě 90 se uz tak samo o sobe rika ze je az dost nadupaná....kazdopadne TK moto delá hlavy....a muzes tam dat vejfuk z nejaky krosovy 85ccm ......to prida dost
Datum: 10. května 2009 23:11
Jméno: tomas
IP: uživatel3606
 zdravym nevite nakou stranku na cz nebo javy visiho obsahu diky zarady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2009 19:00
 jaké javy? jako javahry na mobil?
Datum: 11. května 2009 19:00
Datum: 10. května 2009 20:54
 Zdrawim draci. Mam dotaz - vyrabi se jeste nebo jsou k dostani misky ve vidlicich? jsou to takove misky na uplnem konci nosnych trubek a v nich je O-krouzek ktery nedovoluje protikani vazeliny a oleje z vidlic ven...a jeste jeden dotaz - jak zastavit (nebo omezit) pohyb novych futer ve vidlici, jsem pro jakoukoliv variantu krom zalepeni bo nasilnou cestu  diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 20:28
 Nazdar draci, podělím se s vama o jednu malou zkušenost. Mám čz 487 a chtěl sem si nechat udělat kliku. Odnesl sem to ve žďáře jednomu chlápkovi, že to vozí do hradce. Dobrý, klika byla za 14 dnů. stála 1600. Namontoval sem to do bloku, zkouším a klika de jen půl otáčky. Pak se setrvačník zadrhnul. Tak sem to vylisoval, a všiml sem si ještě ze ojnica je dole na ložisku z obou stran naříznutá flexou. Ale to prej vydrží. Kliku sem odnesl k soustružníkovi, aby mi utočil setrváky, každej byl z něčeho jinýho a oba házeli jak po obvodu tak do boku. Kliku sem namontoval znova, ale zase nesedělo osazení, protože to bylo z jiný motorky asi. Tak znova za soustružníkem. Kliku sem namontoval, vpohodě se motala tak sem si myslel ze mam vyhrano. Naposled sem dával píst, dám jehly, dávám čep, a zjistil sem, ze je malá díra v oku ojnice nahoře o 0,5mm. Takže znova rozpůlit, vylisovat kliku, odnést někomu spolehlivějšímu. Takze sem zaplatil znova a až teď po 2 měsících sem se dostal k cíli..Tady vidíte kolik starostí kvůli jednomu blbcovi. O tom, že sem 4x pulil motor ani nemluvě
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2009 11:19
 Jako jo, já bych to reklamoval žejo, jenže s tím chlapem co ot dělal nejsu v kontaktu páč to šlo přes Puchýřa v ZR takže bych si moc nepomohl. Vrátili by mi to zpátky že je to v pořádku. A na to že tam dou jehličky s přesahem by mi poradili nějaký větší kladivo jak toho Puchýřa znám.
Datum: 11. května 2009 11:19
Jméno: Monax
IP: uživatel5313
 Taku trpelivost bych asi nemel smekam  a souhlasim s Steve
Datum: 10. května 2009 22:43
 mas svatou trpelivost, ten co ti ji spravoval mel dostat tou klikovkou do hlavy, aspon by se vycentrovala...
Datum: 10. května 2009 21:07
Jméno: hm.
IP: uživatel5336
 zdarec hoši chtěl bych se zeptat jak ste spúokojeni s vejiřovitou hlavou chtěl bych to dat na svyho mustanga jako vzhledovy doplněk
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2009 18:12
 a má vyžší kompresi, takže je to výkonový doplněm s ne vzhledový  troubo
Datum: 11. května 2009 18:12
 vzhledovy doplnek...mm....to se dava hlavne kvuli lepsimu chlazeni a taky tomu ze jde svicka primo kolmo do valce..ne jak je to u originalu zezhora
Datum: 11. května 2009 15:07
 Zdar draci,máte někdo ČZ 125/516 a jestli jo tak kolik vám jede s origo převodem!Nemam na tom tacháč tak doufam že to si to někdo z vás už změřil.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 20:01
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 kolem 100km/h
Datum: 10. května 2009 20:01
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 newin asi kolem 333m/s
Datum: 10. května 2009 19:50
 Dneska sem celý odpoledne laboroval s předstihem,odtrhem a bohatostí směsi.Skoušel sem jinou svíčku (N17C místo N15C),ale nic se nezměnilo.Pořád když jedu těch 70km/h a uberu zhruba na 60km/h tak to začne dělat trrrrrrr,když uberu ještě víc tak to zas přestane.Čim by to mohlo ještě být??Dík,už si fakt nevim rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 20:15
 Nn,cinkat ne,ale vynechávat,ale strašně rychle za sebou.Takový trrrrrrrrrr
Datum: 10. května 2009 20:15
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 a to zacne jako cinkat
Datum: 10. května 2009 19:43
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5929
 cawe kluci hele jaký je nejlepší olej do panelky 250/559 já mam Valvoline Completion 2T rikaly ze je nejlepsi co si o tom myslite dííkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 19:25
Jméno: KX
IP: uživatel368
 Skvělej olej do 2T je Denicol S2, určitě bude lepší než Valvoline stejně jako Motul, Motorex, ale podle mě je do panelky škoda dávat olej, kterej stojí minimálně 350kč litr...
Datum: 10. května 2009 19:25
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Caute dovezl jsem si mustanga na chatu a jak jsem ho vykladal tak z vyfuku vyteklo asi 2,5dcl benzinu.Nakopl jsem ho jel projet a v pohode.Na druhy den nechtel chytit tak jsem ho roztlacil,Chytl ale dusil se kdyz sem pridal plyn tak dlouho trva nez se dostane do otacek a z karburatoru prskal benzin a motor nesel vubec vytocit a do mirnych kopecku jsem musel jezdit na jednicku a ve dvojko jsem se ani nerozjel a pri rozjezdu sam se to ma problem rozjet-Dusi se a skube.Tak jsem vyhodil karbec ven,Vyvaril ho v octu a profoukal kompresorem nasadil startnul a vysledek ten samy.Tak jsem nasteloval predstih,odtrh a bez uspechu.Jehlu jsem zvedal,snizoval a ani tuk.Pak jsem se hrabal v hladine karburatoru a zaclo strilet ze sani-Takovy sedy dym s benzinem a do otacek nesel vubec.Svicky jsem skousel menit asi 10 jsem jich vyskousel a porad nic.Uz nevim cim to muze byt.A jak jsem ho poskladal v garazi a skusil jezdit tak uplne parada na asfalte to prohrablo a zvedlo se na zadni.Prosim poradte mi-
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 22:48
Jméno: Monax
IP: uživatel5313
 Pokud si to delal se zarovkou tak to je nejpresnejsi predstih co jde!!,take chybu hledej jinde nez tam,ale nevim kde presne muze to bejt moc veci nemas zacpany filtr??
Datum: 10. května 2009 22:48
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 No to pochybuju pac me kontroloval chlapik kterej upravuje zavodni motory na jawy.Nastavoval jsem to i se zarovkou
Datum: 10. května 2009 20:43
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 hele me to delalo taky ale musis si seridit predstih asi si to delal spatne
Datum: 10. května 2009 20:38
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Ne vytekl to benzin skousel jsem to oliznout.Predstih jsem skousel asi 6× a karburator pretesnen.Uz fakt nevim.A motor ma po generalce najeto asi 2000km
Datum: 10. května 2009 20:27
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Ne vytekl to benzin skousel jsem to oliznout.Predstih jsem skousel asi 6× a karburator pretesnen.Uz fakt nevim.A motor ma po generalce najeto asi 2000km
Datum: 10. května 2009 20:24
 Zkus přetěsnit válec karbec s hrdlem sání a válec s hrdlem sání,skus jestli ti to nefouká pod hlavou,skus znova nastavit odtrch a předstih(ale ůplně přesně,odtrh 0,40 a předstih nevim)no a jestli to nepojede ani tak,tak vyměn gufera a jestli ani tak tak to rozpul a dej nový těsnění mezi kartery!
Datum: 10. května 2009 19:35
 čau jen jestli z vejfuku netek olej z převodovky,,,z vejfuku bys to jenom pohledem nepoznal protože oboje jak benzín tak převodovkovej olej by byly černé.
Datum: 10. května 2009 19:07
 Zdravím draci dneska se mi na mojí 20ce vyskitl celkel divnej eror. Normálne pohodiška jedu mám ujeto asi 1,5 km vyjízdím z rovinky spomaluju uplně na minimum a z trojky chcu zařadit jedničku. Tak střelím dvojku a chcu jedničku a ta tam nejde. Prostě tam padne neutrál. Tak shasneme motor zkusíme s vypnutým a taky nic. Ani potom s nahozeným. Prostě tam nejde jednička jako kdyby tam vůbec nebyla. Poradte prosím co s tím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 18:22
Jméno: Domino
IP: uživatel779
 ááá to je právě to co jsem nechtěl slyšet
Datum: 10. května 2009 18:22
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 rozpulit
Datum: 10. května 2009 18:21
Jméno: Honza10
IP: uživatel5065
 Zdary chlapi, nevíte jestli se dělá něco jako stahovák, na ulomený šrouby, který zůstali v závitu? podařilo se mi ulomit čep stupačky  představuju si to tak, že se do toho šroubu vyvrtá díra, následně se tam strčí ten "stahovák" nějak se to v tom roztáhne a vyšroubuje,,,ikdyž, při troše šikovnosti bych si to asi mohl vyrobit sám..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 18:06
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Jo,ale dá se to koupit i ve větším supermarketu Globus,Obi atd.
Datum: 10. května 2009 18:06
Jméno: Honza10
IP: uživatel5065
 a to koupim normálně v nějakym železářství že?
Datum: 10. května 2009 17:51
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Jasně,že se dělají vytahováky,navrtáš díru a pomoci vratidla a toho vytahováku to jednoduše dostaneš ven,stojí celá sada cca 50,..
Datum: 10. května 2009 17:39
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 Ahoj kluci prosím jaký je rozdíl rychlorti při výměně řetězových kol nemohu sehnat nějakou tabulku jestli je to vůbec znát dík za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 17:12
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Zdravím, potřebuji poradit. Dělal jsem před nedávnem novou elektriku na pionýru a předělal jsem ho z 20W zápalování na 30W zapalování. Včera jsem ho vyzkoušel za tmy jak svítí a svítí málo. Žárovku tam má 25w a 5w. Dneska jsem teda změřil kolik dává voltů a na volnoběh cívky dávají 2V a při plných otáčkách 4V, takže to vypadá jak kdyby to svítilo jen na jednu cívku i když jsou zapojeny do série. Nic mě nenapadá co s tím může být. Jinak cívky jsou posazeny nahoře a dole na původním místě zůstala zapalovací cívka (ta dává při volnoběhu cca 4V a při asi 3000 ot 8V). Tady foto: http://www.jawamania.info/masters/frames/default.aspx?content=userdetail&userid=3174 Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2009 20:03
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 to Rarach: cívky jsou skoro až na tom rotoru. Když jsem je montoval, tak jsem si ustřihl z PET lahve takové pásky a na ně jsem posadil cívky a přišrouboval, takže jsou ty cívky od rotoru vzdáleny na tloušťku těch pásků (odhad 0,5 mm). Nechám si asi nabudit ten rotor a uvidím jaký to bude výsledek...
Datum: 12. května 2009 20:03
Jméno: Rarach
IP: uživatel1074
 Zkonroluj si vzdálenost cívek od rotoru,jestli je nemáš moc daleko. Musí být co nejblíž,aby skoro škrtaly.
Datum: 11. května 2009 23:16
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Myslíš jako zapojení elektroinstalace nebo polohu cívek? Pokud myslíš cívky, tak je mám dát jako u 30w zápalka, tzn. zapalovací nahoru vlevo a světelné nahoru vpravo a dole nebo to můžu nechat, tak jak to mám teď, tzn. zapalovací dole a světelné cívky nahoře vlevo a vpravo?
Datum: 11. května 2009 17:31
Jméno: Chong
IP: uživatel6051
 statory jsou stejné, takže když dodržíš zapojení jako je na silnější verzi, tak můžeš použít 20W stator...
Datum: 11. května 2009 17:21
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Chong, standa: moc vám děkuji. Chci se ještě zeptat, na to 30W zapalování můžu použít původní rotor z 20W zapalování (s tím, že bych ho nechal znovu nabudit), takže světelné cívky budou v horní části a zapalovací dole, tak jak je to u 20W zápalka?
Datum: 11. května 2009 8:28
Jméno: standa
IP: uživatel6047
 taky jsem potkal v chotusicich chlapka co budil magneta a rikal ze i fichtla umí,ale nema na nej u sebe vybavení......asi to bude ten co mysli chong.....byl i na kladne koncem dubna......
Datum: 10. května 2009 23:01
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 A proč ne.. tvoje světla svítí řekněme na 70% ale proč by stejná účinnost zapalovacího okruhu stále ještě nestačila na spolehlivé zažehnutí motoru? Slabžch rotrů jsem už viděl poměrně dost, takže věř že je to tím... Hele na jedné burze jsem narazil na p. Urbánka co magnety alternátorů a dynam budí.. jednalo se však o klasické staré magnetta typu Bosch či podobné, takže nevím zda by uměl i rotor pionýra vzhledem k tomu že má magnety zalité v hliníku.. ale je z Velimi, telefon tu dávat nebudu kvůli idiotům co by škodili, ale mail je magnety@centrum.cz tm se domluv...
Datum: 10. května 2009 21:29
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 to Chong: myslíš, že je slabý rotor, i když dokáže tak pěkně nabudit zapalovací cívku? Kde se dá sehnat nový rotor nebo kde se to nechává nabudit, např. v opravně elektromotorů?
Datum: 10. května 2009 20:52
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Skříplý kabel by neměl být, protože když jsem to připojil na náhradní zdroj (zdroj z PC), tak to svítilo víc a při měření jsem naměřil 5V (měl jsem to napojený na 5,5V větvi). Světelný cívky jsem dával obě nový, celá elektrika je taky nová, tak opravdu nevím kde by mohla být chyba. Napadá mě jedině, že by ty cívky měly být v jiné poloze nebo je nějaká z těch cívek špatná... Ještě jsem si dal 2 diody na podsvícení tachometru, ale ty by na to neměly mít vliv...
Datum: 10. května 2009 20:47
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Slabé magnety rotoru... nabudit znovu, nebo vyměnit za jiný rotor...
Datum: 10. května 2009 20:42
 nigdy sem nebyl elektronicky zdatny a tak me napada treba pokud se ti to negde neukostruje, neni negde kabel z jedny civky ukoristen bo skriply bo preruseny, zaoxidovany kontakty...
Datum: 10. května 2009 20:29
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Fotky jsou v datech...
Datum: 10. května 2009 17:11
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 zdarec potrebuju poradit fichtl mi lehce vynechava pri nozkych i strednich otackach ale jede nevim cim to muze byt kladivka sem nastavoval ,svicku menil, i inducku
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2009 16:30
|



|