Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cau hele chlapi kdys budu menit píst tak si predstih nerozladim ne? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2009 19:08
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 ne
Datum: 13. května 2009 19:08
 ne, teda pokud nebudeš drbat do zápalka...
Datum: 13. května 2009 19:07
 Ahoj, mam v plánu koupit: Sada / Válec 8 výbrus - 40... Mam original Jawu 23 Mustanga, u tý sady píšete, že je to pro čep 14.. Půjde mi to tam? Děkuji moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2009 18:57
 cau ano pujde ja ho mam na 21
Datum: 13. května 2009 18:57
 Čau draci.Nemá někdo zájen koupit Babettu 210.Pojízdnou jsem ze Zlín. kraje.Dejte věďet na e-mail!
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2009 18:17
 Zdravim draci potrebuju pomoc....koopil sem si Cz 175 450.01 Standart ae nedobiji...asi relatko ae jaky mam koopit?nikde na netu sem nenasel kolik W ma zapalko?Vubec se v tom neviznam je to moje prvni vetsi masina jinak sem zatim jen dachloval  Je to poloautomat?Pls poradte jak stim relatkem....(nemaj tam bejt 3 draty?mam to bez svetel ciste jen na dobiti a mam tam 2draty....diky draci zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2009 22:30
Jméno: standa
IP: uživatel6077
 jasne mas tam dva draty.....jeden je z uhliku a druhej z vinutí.....podle toho si najdes schema a zapojis to na prislusne rele.......nic na tom neni,,,,,koukni na shop....kup klidne karabicovy rele,to funguje,ale nesmis ho pretezovat....
Datum: 13. května 2009 22:30
Jméno: Shenkyy
IP: uživatel368
 Kontroloval si uhlíky? Aby si relátko nekupovall zbytečně...
Datum: 13. května 2009 19:51
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 a buležitá věc, mmmmmusíš mmmmít zapojenoo ui kontrolku dobijení, jinak to nebude makat
Datum: 13. května 2009 18:41
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 jinak z 61 jde kabel na D a z 51 na M
Datum: 13. května 2009 18:40
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 když ho mmmmmmáš, tak neni duvod ho kupovat(teda jestli je ok).... spíš to chce překontrolovat zapojení kabelů...
Datum: 13. května 2009 18:33
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 mam tam krabici....v zapalku sem jeste nebyl mam ji 1den ae je tam krabicovy tkze staci koopit 75W krabicovy relatko a je to cajk?
Datum: 13. května 2009 18:04
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 a co tam mmáš? normální origo relatko na statoru? jinak by to mělo bejt 45w....jestli tam mmáš origo a moc se v tom nevyznáš, tak ti doporučuju kouppit krabici 75w....pak budeš mít po problemech
Datum: 13. května 2009 17:57
Posl.aktualizace: 13. května 2009 18:39
 Na fotce je pouze věnec rozety.Tzn. že musíš z tý starý rozety ho musíš sundat a tenhle tam dát.Ale nevim jak to u stadiona drží.
Datum: 13. května 2009 18:39
 *fotce
Datum: 13. května 2009 17:53
Jméno: viktor009
IP: uživatel6069
 čau potřeboval byh se zeptat co je lepši do spojky mustanga jestli klasicke lamely nebo ty ferodove diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2009 6:15
Jméno: viktor009
IP: uživatel6078
 ok diky a čemu to vlastně pomuže?
Datum: 14. května 2009 6:15
Jméno: _buben
IP: uživatel6072
 rozhodne ferodo lamely, driv jsem jim moc neveril, dokud jsem nevyzkousel...od te doby davam ferodo lamely...
Datum: 13. května 2009 17:28
 Caw to sem zas ja  Potreboval bych malinko pomoct se 487 furt mi totiz ctyrtaktuje a ja uz nevim cim by to mohlo bejt. Zapalovani sem seridil snad 100X a karburatorem to neni, protoze kdyz sem tam dal ten starej karbec, kterej zustal nastavenej tak jak na motorce byl pred odmontovanim tak to delala taky. Malinko se to vyresilo vymenou kladivka za stary a výmenou svícky z NGK B8HS na Brisk N17C, ale furt je to mizerny.Uz si nevim rady co s tim. Jiskru to dava peknou a vzdycky kdyz ma.I to pekne startuje a jede, ale 2, 3, 4 ctyrtaktuje.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2009 19:31
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Ríkáš že to karburátorem není? No nevím ale tohle přesně dělá, když tam je moc bohatá směs, tak to nestíhá spalovat a má to tvrdý chod...jako čtyřtakt
Datum: 13. května 2009 19:31
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Nepřisává někde vzduch ? Jestli je předstih seřízený tak jedině špatný běh naprázdno.
Datum: 13. května 2009 18:40
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5929
 cawe hoši chtel jsem se zeptat za jak dlouho zrychli pionyr mustang na 50Km/H aspon priblizne dííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 15:34
 Já nevím jaký tam mám kolečko ale když je to na pěkné rovince tak do 15s určitě.
Datum: 19. května 2009 15:34
 Originál 13-zub za 7 vteřin.Měřil jsem to.Ale musíš ho fakt honit.Jako o závod!
Datum: 14. května 2009 12:58
Jméno: standa
IP: uživatel6077
 odhadem cca 20 vterin
Datum: 13. května 2009 22:32
 zitra ti to zmerim  ted nemam benzin... mám 13 sekundar a 555... tak ti to zmerim ale naq maximalku až tak za pul minuty
Datum: 13. května 2009 19:10
 ...jako že se k nim vůbec přiblíží
Datum: 13. května 2009 17:24
 každej jinak, některej je rád i za 50km/h
Datum: 13. května 2009 17:23
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 podle toho jaky tam mas sekundarni kolecku
Datum: 13. května 2009 16:39
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5929
 cawe hoši chtel jsem se zeptat za jak dlouho zrychly jawa panelka 250/559 na stovku nebo aspon priblizne díííky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2009 21:34
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Ne,,ale s větrem v zádech
Datum: 13. května 2009 21:34
Jméno: karel
IP: uživatel4865
Datum: 13. května 2009 16:43
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Mě to panelka stihla za necelích 13 vteřin
Datum: 13. května 2009 16:11
 Dal jsem do čz250 dvouválce zapalování vape a mám problém.Po roce mi přestala házet jiskra.Poslal jsem to na reklamaci a přišlo to spět že je vše ok a funguje to.Po montáži na moto se nic nezměnilo.K cívce proud jde a tak jsem zkusil novou a po sléze i senzor a nic.Ani si neprskne.Zkusil jsem takové věci jako ukostření a td ale nic.Dál už nevím.Dík za tip.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2009 21:19
 třeba ti po roce jezdeni nekde rupl kábl nebo se ti prodřel a ted skratuje... pročekuj to
Datum: 13. května 2009 21:19
Jméno: Igi
IP: uživatel4389
 No cívku jsem dal novou a nic.Do cívky proud jde a ven ještě před kabelem nic.
Datum: 13. května 2009 20:07
 s origo zapalkem jede?? a když jde proud k cívce, není v prde.i cívka? popřípadě jestli jde i z cívky, tak jedině zapal. kabel.... ale vidim to na civku
Datum: 13. května 2009 19:11
Jméno: fichtl
IP: uživatel5546
 zdarec draci potrebuju radu fichtl mi nechce chytnout musim ho 7 metru roztlacet a pak chytne a jde dobre ale jak zas zdechne tak zas nechce chytnout a kdyz dam pri jizde neutral tak to de hodne do otacek a kdyz je to dy´l na neutral tak to zas zacne zdychat predstih nastavenej
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2009 17:34
Jméno: buben
IP: uživatel6072
 je dost pravde podobny ze bto bude gufro pod zapalovanim.jeste nez ho vymenis, tak zkus vystistit a seridit karburator
Datum: 13. května 2009 17:34
Jméno: Lasty
IP: uživatel6071
 Draci, mam čz 477 s blinkrama, mam tam novej prerusovac a vsecko ok, blika do bezvadne, ale jakmile mam otacky tak ve 3 tisicich a vic tak to blika cimdal rychlejc az se tomu neda rikat blinkr,,,neda se to nejak zmaknout? Nebo je to jen tim ze uz to neco pamatuje,,,,diky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2009 15:33
 hele mám tuhle samou motorku a dělámi to taky, takže neřeš nesmysly
Datum: 13. května 2009 15:33
Jméno: lukas
IP: uživatel5711
 Cus potreboval bych poradit...jak velky je rozdil mezi chcipakem z 555 a z fichtla?? a nevite kde by se dal koupit originalni?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2009 22:37
Jméno: standa
IP: uživatel6077
 je trochu jinej,ale to co ma rodilny,se da snadno proklemovat dratem a pak se da rict ze je stejnej.....koupis ho na kazdy burze,tady a na ostatnich e - shopech
Datum: 13. května 2009 22:37
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 čus draci,nevíte jaká svíčkaj je nejlepší pro Pionýr?já mám Brisk N15C,a mám ji pořád černou a to nemá bejt
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 13:04
Jméno: durmanek
IP: uživatel6101
 m2t standartně 1:33 a se svíčkou nebyl nikdy problém\r\n
Datum: 16. května 2009 13:04
 pokud tam lejes M2T coz je dobrej sajrajt tak to 1:50 hodne riskujes ze zadres....  ale nechci strasit ale s m2t bych mazal tak maximalne 1:40...
Datum: 13. května 2009 20:12
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Aspoň 1:40! a když je černá to bych neřešil jestli že jede dobře.
Datum: 13. května 2009 17:33
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 olej mám M2T,v poměru 1:50
Datum: 13. května 2009 17:24
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Ngk b6hs.. stejná tepelná hodnota jak brisk 17. Ale nejlepší jsou starý Palky
Datum: 13. května 2009 16:21
 tak tam davas moc oleje nebo nejakou srajdu  jinak to nevidim...ja osobne mam NR14C...ta je super i na starty za horkyho motoru...taky sem mel NGK B8HS ale nevidim nejaky velky rozdil....N15C je zlaty stred a N17C je pro studene starty ale muze se to s ni prehrivat
Datum: 13. května 2009 15:01
Posl.aktualizace: 13. května 2009 15:18
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
Datum: 13. května 2009 15:18
 Chvlku jsem uz googlil, ale nic jazyk mi je vcelku ukradenej. Jestli vis tak mi klidne odkaz dej na mail.
Datum: 13. května 2009 14:11
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 podívej se na netu ale hlavně se podívej v jakým to je jazice
Datum: 13. května 2009 13:41
Jméno: joxa
IP: uživatel4111
Posl.aktualizace: 13. května 2009 9:21
Jméno: joxa
IP: uživatel4111
 díky moc...
Datum: 13. května 2009 9:21
 vytocis matku,ktera drzi rotor magneta,potom do vnitrniho zavitu v rotoru nasroubujes tenhle stahovak,a pak utahujes sroub kterej prochazi tim stahovakem,a magneto tak sleze
Datum: 13. května 2009 9:14
Jméno: viktor009
IP: uživatel6069
 čau tak sem tu zase no a dnes se potřebuju zeptat na to když pohnu z klikou nebo prostě s tim co drži pist (nevim jestli se to tak menuje ještě nejsem takovy znalec) no tak to de celkem z těžka a jak by tam něco dřelo vydava to takovy divny zvuk nevite čim to muže byt a jak to opravit? jak už asi vite tak mam mustanga... no tak mi prosim poradne diky a čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2009 15:37
Jméno: viktor009
IP: uživatel6069
 ok meknu se na to...
Datum: 13. května 2009 15:37
Jméno: sir.boombastic
IP: uživatel5978
 To bys mel vedet ty ne jestli se s tim da jezdit jeste pred 1 mesicem sem byl taky laik a stalo se mi neco s prevodovkou motor z fika se nemusis bat rozdelat neni to tak slozity
Datum: 13. května 2009 15:02
Jméno: viktor009
IP: uživatel6069
 a neda se stim jezdit? protože sem nikdy motor nepulil a nevim jak by to dopadlo maximálně kolik by tak stála oprava??? někde v opravně?
Datum: 13. května 2009 14:42
 Můžeš mít zadrřený ložiska na klice nebo jehlový ložisko u ojničního čepu,Jediná možnost jak to opravit je rozpulit motor a vyměnit ložiska.
Datum: 13. května 2009 13:51
Jméno: gutang
IP: uživatel5686
 Zdar mám dotaz, nevadí když ta hřídel na který je sekundáro se trochu hejbe nahoru a do strany?Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2009 11:33
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Máš vadné ložisko na ozubeném kolečku s nábojem. Do tohoto kolečka je vsunut hlavní hřídel převodovky.Při zařazeném III.rychlostním stupni
se do tohoto ozubeného kolečka vsune ,svou zubovou spojkou,druhé ozubené kolo převodovky.Možná budou problémy s převodovkou.
Datum: 13. května 2009 11:33
 ono je to celkem normalni,jestli mas motor 20 a vejs(s loziskovym deklikem zapalka) tak je to uplne jedno pac to drzi este to lozisko v deklu
Datum: 13. května 2009 9:15
 tak ja přesne nevim jak moc to vadi ale když si to vezmeš tak to vadit bude to maš vychozeny ložisko a pak ti ten řetez bude třeba drhnout o karter když to bude litat ze strany na stranu
Datum: 12. května 2009 21:57
 Zdar draci, drží bezbarvý lak i na kovu, nebo to musí být na barvě? - řidítka jsou rezatý jak liška a když to obrousim, tak asi vezmu i ten chrom (či co to je) - a já nechci aby to rezlo
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2009 12:36
 díky, přesně to jsem potřeboval vědět. ale když to třeba zmokne nebo tak,tak to drží?..jako dokaď to něčím neškrábnu. díky
Datum: 13. května 2009 12:36
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 měl jsem stejný problém a tak jsem je jemným smirkem očistil a pak nalakoval bezbarvým lakem a drží to skvěle jen dávej pozor když budeš něco montovat na řidítka jde to lehce odřít ale stačí to místo stříknou a je to v pohodě
Datum: 13. května 2009 11:53
 Já myslel hlavně na místech, kde už chrom není - stačí mi jen vědět, jestli to na tom kovu bude držet (a chránit aby to nerezlo). Ono je to z roku 1962 a už to má leccos za sebou (aspoň to tak vypadá).
Datum: 12. května 2009 22:14
 Na chrom se uz lak nedava. kdyz se o to budes starat, tak aspon 2x do roka to prelestis silichromem tak ti to nakych par let vydrzi
Datum: 12. května 2009 22:11
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
 nazdar draci, prosim vás jak se sundává rotor zapalování na stadionu? dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2009 21:33
 stahovakem  do rotoru nasroubuj stahovak spcialni stahovak na rotor stadion jawetta ne nejaky 2rameny a podobne veci jinak z ohnes rotor a pak to vybruje a dela neplechy!
Datum: 12. května 2009 21:33
|



|