Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: drags
IP: uživatel14454
 zdar draci potřeboval bych pomoct se sepsáním čestného prohlášení pro ČKP o neprovozování motocyklu v době kdy nebyl pojištěn nemáte šablonu nebo nějaký vzor
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2014 8:50
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, dá se z toho vysekat. ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ: Motorové vozidlo SPZ nebylo provozováno a ani zaparkováno na veřejných komunikacích a parkovištích. Vozidlo bylo zaparkováno v nepojízdném stavu" ZADŘENÝ MOTOR" na soukromém pozemku. V nepojízdném stavu nemohlo být ani provozováno. Jsem si vědom, že jsem nesplnil svou občanskou, ale ne právní povinnost a nedal SPZ do depositu abych nemusel dokazovat svou nevinu o provozování vozidel na pozemních komunikacích. Dokládám fotografie rozebraného motoru a tudíž nepojízdného motocyklu tak i jména s podpisy svědků kteří mohou potvrdit pravdivost mého dokazování mé neviny. Prosím tě musíš to umět okecat. Dohledej si na internetu vše potřebné. NEJDůležitější je REAGOVAT DO 30dnů po obdržení dopisu. To znamená v praxi jim to poslat doporučeně minimálně 20den, aby oni to měli nejpozději 25tý den. Když nereaguješ co nejspíš naskakuje penále. Mám dojem, že u moto je 50kč za každý den.
Datum: 25. února 2014 8:50
Jméno: drags
IP: uživatel14454
 ne STK je leta propadlá
Datum: 25. února 2014 8:14
 mel motocykl v době neplaceného pojištění platnou STK ?
Datum: 24. února 2014 20:56
Jméno: dsfddggd
IP: uživatel5546
 Cao draci, jak se da nastavit hladina benzinu v karburatoru? Jedu vzdy na sve 250/559 a kdyz ji tocim do plna tak mezi 2 a 3jkou prestane stíhat dotíkat benzín, kohoutek je ok, jezdím na rezervu, vzdy zastavim nacepuju a jedu dal ,a nebo kdyz celou dobu drzim cepovak tak to stíhá dotíkat pořád.. Nemuze byt vadnej plovak kdyz slyším jak v něm cinká? nevím si už vážně rady, karbec i kohoutek jak nový a stále si to nedokáže brát samo :// napojenou hadičku mám napřímo a stále nic...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2014 9:32
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Jestli nemáš benzín v plováku nebo ohlou jehlu na plováku. Já jsem měl 559, ale už si nepamatuju jak to vypadá v karbecu. Jestli se ti plovák nezasekává. Zkus si zadat na internetu Jawa 250/559 hladina benzínu v karburátoru. V plováku ti může cinkat trochu cínu, když se letuje tak tam může kousek padnout. Vezmi zavařovací sklenici nali do ní benzín hoď do ní plovák a ponoř ho a drž a podívej jestli z něho nejdou bublinky. Na víčku karbecu by měl být plíšek tak ho zkus přihnout, aby pouštěl víc benzínu jinak už mě nic nenapadá. Čau
Datum: 26. února 2014 9:32
Jméno: adssff
IP: uživatel5546
 nádrž je jak nová, kohout ok, filtr ok, mám plechový, tryska ok, karbec celý vyčištěný, nechápu to vážně...
Datum: 25. února 2014 15:19
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau. Nemáš tak jenom náhodou zasrané fzduchové filtr? Ä co tryska, nebo binec v nádrži.
Datum: 25. února 2014 14:01
Jméno: Kendy
IP: uživatel16859
 Dnes som prvý krát chcel naštartovať pioniera po GO (okrem vybrusu) a nastavil som zapalovanie, karburator čisty a ked som prvy krat kopol hned chytil, potom som ho vypol a zase som chcel naštartovať a už nič.. Ani jedno odpalenie.. vobec neviem čo stym dalej...akurat ta iskra je taka divna, nerovnomerna by som povedal.. Poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2014 11:34
Jméno: Jiří
IP: uživatel606
 Pokud už si to neudělal,tak zkus znovu nastavit předstih a odtrh... A zkontroluj vzdálenost zapalovací cívky a kontaktu na svíčce.Ono si to někdy po startu ještě sedne,už se mi to párkrát stalo...
Datum: 28. února 2014 11:34
Jméno: luky
IP: uživatel16867
 nebo kondenzator
Datum: 26. února 2014 10:01
Jméno: luky
IP: uživatel16867
 zapalovaci civka jak se ohrala tak muze hazet ale nechyti to na ni,me to taky delalo bezelo to cca 30 s a pak nic
Datum: 26. února 2014 10:00
Jméno: Kendy
IP: uživatel16860
 Este by som doplnil že sviečka je mokra, povedal by som že až až.. zajtra este kupim novu sviečku a ozvem sa zajtra. Ale keby niekoho niečo napadlo tak sem s tým
Datum: 24. února 2014 18:34
Jméno: Kendy
IP: uživatel16858
 Práve som skladal zapalovanie a pionieri a ked kopnem, tak to zaiskri medzi kontaktmi ? je to zlý kondenzátor ? laebo niečo iné ?
diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2014 11:52
 Občas tam jiskra přeskočí,tomu se asi nevyhneš. Nesmí to ovšem jiskřit natolik,aby tam ta jiskra přeskakovala při každém otočení vačky... Může to být právě ten kondenzátor,ale není to pravidlem. Můžeš taky mít pokřivený stator a tím pádem nejsou kontakty kladívka přesně proti sobě,nebo nedoléhají plochami a pak to dělá bordel a nejde se a tím domluvit a nějak rozumně to seřídit. Pro každý případ bych ten stator sundal a překontroloval jej. Jestli to bude nějak vyduté tak to zkusit srovnat dřívkem a kladivem. Ale v mém případě bylo lepší srovnat jej pilníkem.
Datum: 28. února 2014 11:52
 Tak ono to jiskřit trošku bude vždycky, ale nesmí to být oblouky jako kráva..
Datum: 24. února 2014 20:00
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
 Ja mám z fichtlkrámku nový a tiež mi to iskrý.Je tiež vadný?
Datum: 24. února 2014 17:54
Jméno: Kendy
IP: uživatel16859
 Dik
Datum: 24. února 2014 17:11
 Jojo
Datum: 24. února 2014 16:54
Jméno: bonny54
IP: uživatel14442
 zdarec, mám fichtla který asi 15 let stál, před 2 rokama jsem ho oživil. funguje bezvadně, ale spojka je nějaká divná, jde strasně těžko a lamely v ní vydží jen půl roku i když se snažim je šetřit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2014 15:14
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 To su zvědavé co to bude. Já se dostanu k internetu až v Pátek.
Datum: 26. února 2014 15:14
Jméno: bonny55
IP: uživatel16868
 No lamely sem měnil a páčka jde těžko takže zkusím ty tyčky.
Datum: 26. února 2014 14:45
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Ještě mě napadlo jestli není tyčka nějak ohlá. Odělej lanko a zkus pouze rukou nebo šroubovákem vypnout spojku. Jestli to půjde přiměřeně tak hledej chybu mezi páčkou a motorem a jestli to pude těžko tak už to mezi zbývá štelovacím šroubem a lamelama. A co pružiny na lamelách a pružinka na táhle. Jinak už nevím.
Datum: 26. února 2014 10:54
Jméno: bonny54
IP: uživatel6354
 Ale bez výsledku, furt stejný
Datum: 25. února 2014 13:27
Jméno: bonny54
IP: uživatel6354
 opačně je nemám, kuličku zkontroluju a lanko jsem dal včera nové
Datum: 25. února 2014 12:38
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, promaž lanko a pořádně ho rozhébé. Vypadá to jako by se lamely pořád o sebe otíraly a tím se ničily. Nedáváš je náhodou opačně? Nevypadla ti kulička za tyčkou u štelovacího šroubu?
Datum: 25. února 2014 7:36
Jméno: mustang
IP: uživatel14936
 Dobrý den mám pěkného mustanga ročník 1979 bohužel bez TP veteránské papíry se mi na to dělat nechce ale když bych sehnal normální papíry tak tam nebude sedět číslo motoru a rámu myslíte že je nějaká možnost že by mi to přepsali za nějaký příplatek? třeba za 500kč
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2014 20:34
 Mám papíry na Mustanga i se štítkem. Jestli máš ještě zájem, napiš mi na mail
Datum: 18. března 2014 20:34
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 si kup štítek za 100,- a puč si raznice a udělej si to doma
Datum: 24. února 2014 20:33
Jméno: pepik
IP: uživatel12689
 zdravím, mám problém prokluzuje mi spojka když přidám zvýsí se otáčky ale fichtl nezrychluje když jí přitáhnu na řídítkách, tak to ubec na to nemá vliv, když ho startuju tak startka taky prokluzuje, že se motor ani neprotočí, musím roztlačit. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2014 20:26
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 zkus povolit štelovací šroub ve víku tak, aby na páčce vznikla vůle cca 1-2 mm volného chodu než začne táhnout
Datum: 24. února 2014 20:26
Posl.aktualizace: 25. února 2014 20:36
 Díky pánové .. já jsem to potom z jednoho článku nějak vydedukoval .. prozvonil a dokončil.. jinak díky moc
Datum: 25. února 2014 20:36
 Vždyť to tam je nakreslený, z 1 na indukčce na 1 spínačky a z 31 spínačky na kostru..
Datum: 24. února 2014 16:45
Jméno: roboj
IP: uživatel16857
 Ahoj zapoj 31 na kostru.
Datum: 24. února 2014 16:20
 Já bych právě potřeboval jenom čísla těch drátků který mám zapojit aby mi to chcíplo .. elektriku jako klasickou na světla zapojovat nebudu protože to je jenom takovej Pionýr na "zábavu".. Právě nevim jakej mám zapojit .. kterej to dělá ..
Datum: 24. února 2014 15:20
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 zapoj to presne tak jak to je nakresleny a kdyz to porad nepujde tak mas nekde spatnou kostru
Datum: 24. února 2014 15:04
 zdarec chlapi, mam dotaz. Mám po dědovi Simson SR50 (skůtr). Všechno funguje, ale problém je v tom, že mi to prostě víc jak 45km/h neudělá... leda z fakt prudkého kopce. Motor je v cajku, má najeto cca 4000km, žádné vůle, úniky, všechno je v cajku a má síly dost. Chci se zeptat jestli někdo neví co s tím - uvažuju o nákupu dlouhého 5Q, 70ccm kitu a sportovního výfuku. Ale než do toho narvu ty nehorázný prachy, tak se chci zeptat tady jestli není nějaká levnější možnost, aspoň zatim, než seženu dostatek financí. A pak se chci zeptat jestli se nedá sehnat třeba menší rozeta (kolik zubů?), nebo jiná spojka spolu se segmentem na kliku. Díky za vaše rady a názory.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2014 22:08
 mam 16ti zub... jak moc to pomůže ten jeden zub navíc?
Datum: 24. února 2014 22:08
Jméno: jin
IP: uživatel16862
 koukni jaky mas sekundarni kolecko prodava se az 17ti zub
Datum: 24. února 2014 21:29
 okej dík, mrknu se na výfuk na karbc. ještě něco někoho napadá?
Datum: 24. února 2014 18:21
 Kámošovi to dělal zasraný výfuk, nešlo z toho vyrazit víc jak 50 .. a do SR50 tuším že patří Bing 17ka (pokud ho tam nemáš)
Datum: 24. února 2014 16:41
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar draci, prosím vás poradte mi, rozhodl jsem se poskládat druhou 90tku, motoru jsem udělal kompletní Go. a včera jsem ji doladil (předstih je seřízený, plováková komora taky správě nastavená, šroub regulace vzduchu a směsi povolen o 360 stupnů) startuje i drží volnoběh parádně za studena i za tepla, jízda taky dobrá,ale když se blížím k zatáčce a chci podřadit tak ten motor začne vynechávat. za zatáčku zase jede krásně. tohle vynechávaní to dělá když jedu moc rychle a naráz rychle zpomalím.Já si myslím ze je to palivem a to přesně ze se to přechlastá. tak mi poradte piste klidně co si myslíte za odpovědi sem moc dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2014 20:18
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 zdarec mirku, mockrát dík
Datum: 25. února 2014 20:18
Jméno: mirek
IP: uživatel15041
 šroub bohatosti povolit jen 90-180 stupňů, nastavit volnoběh šroubem na šoupátku a hlavně nepoužívat palivový filtr na hadičce protože 90tka má malou plovákovku a při akceleraci velkou potřebu paliva které s filtrem nestačí dotékat.
Datum: 24. února 2014 21:33
Jméno: Jawa 638
IP: uživatel15397
 Ahoj. Dnes jsem si přivezl Jawu 350, a chtěl bych se zeptat něco ohledně papírů. V techničáku je psáno, že motorka byla odhlášena na nějakého chlapa v roce 2007. K motorce jsem dostal plnou moc, že se ten chlap vzdává motocyklu z důvodu prodeje. Přihlásí mi to bez problému na úřadě? a Ještě jsem se chtěl zeptat ohledně pojistky, ta určitě není placena minimálně od toho roku 2007, nebudu kvůli tomu mít nějaké problémy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2014 5:21
Jméno: f
IP: uživatel16856
 Měli by to normálně přepsat. A pokud by po tobě chtěla ČKP platit pojisku pozpátku, nemusíš mít strach, kupní smlouvou prokážeš od kdy jsi vlastníkem..
Datum: 24. února 2014 5:21
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 to že nebyla placená pojistka tě nemusí zajímat , v techničáku jsi napsanej nebyl a ty se potom můžeš ohradit kupní smlouvou
Datum: 23. února 2014 22:28
Jméno: Jawa 638
IP: uživatel15397
 značka*
Datum: 23. února 2014 19:46
Jméno: Jawa 638
IP: uživatel15397
 Papíry v depozitu právě nebyly.
Datum: 23. února 2014 19:43
Jméno: přemysl
IP: uživatel13452
 pokud byla odhlášena a značka dána do depozitu je všechno ok a pojístka se od toho roku 2007 platit nemusí. tím že ti dal tzv.plnou moc (kupní smlouvu) tak díky tomu to přepíšeš a všechno je ok bez problémů
Datum: 23. února 2014 19:40
Jméno: Jawa 638
IP: uživatel15397
 Děkuji.
Datum: 23. února 2014 19:35
 Dobrý den, již si nevím rady a proto se obracím na vás. Jde o mou JAWU Mustang model 23. Z mě neznámého důvodu nejde při zařazeném rychlostním stupně s motorkou jakkoliv pohnout. Zadní kolo se vůbec netočí a ani při rozběhu a následném naskočení na stroj se vůbec nepohnulo. Současně s tímto problémem nejde ani startovací klika. Hýbat s ní sice jde, ale točí se ztuha a naprázdno, nehýbe pístem. To by byl asi výčet tohoto problému, mnohokrát děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2014 14:10
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Těch možných důvodu proč se ti to nehýbe je strašně moc. Bez rozebrání to těžko zjistíš. Namátkou: ulomený zub na předlohové hřídeli, nějaký předmět ve spalovacím prostoru ... pokud motorka dlouho stála, může být zarezlý píst ve válci
Datum: 24. února 2014 14:10
 jak k tomuto stavu došlo? už jsi to tak koupil, a nebo se ti az běhu zastavil motor a už se nepohne?
Datum: 23. února 2014 23:05
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 taky bych to tak viděl
Datum: 23. února 2014 22:29
Jméno: Mustang
IP: uživatel9676
 Zadřel jsi to no
Datum: 23. února 2014 20:33
Jméno: Já
IP: uživatel15666
 Zdar draci,
Dostal jsem fichtla s propadlou technickou techničákem a spz. Dole v techničáku je napsáno, že vystaveno za ztracené.
co to znamená, když není ani ustřiženej roh jak se to dělává a spz ta by se přece při odhlášení měla odevzdat ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2014 12:23
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, jestli máš pouze propadlou technickou tak uděláš novou tech. prohlídku, evidenční kontrolu a klasický přepis jestli ti to dal majitel. Nesmíš jet po vlastní ose to už je o pokutě a bodech.
Datum: 25. února 2014 12:23
Jméno: Honza
IP: uživatel16854
 Původní majitel ztratil techničák a tak mu byl vystaven de fakto duplikát, který nahrazuje originál a jsou v něm uvedeny jen poslední údaje. Tudíž se nedovíš kolik bylo předchozích majitelů, kolik bylo provedeno technických prohlídek.
Datum: 23. února 2014 19:37
Jméno: Já
IP: uživatel15666
 Jo a půjde to přihlásit??
Datum: 23. února 2014 18:26
 Ahoj, mám Jawa 250 kyvacka, minulej rok jsme ji sprovoznili, netek do karburatoru benzin, trošku sme se vtom pohrabali a tek. Teď jsem ji vytah cca po 5 měsících co nejela. Chytila asi za 10 minut. Chtěl jsem se jit project a znovu netek benzin. Tece jenom, kdyz napumpuju do karbece.rnNevite co stim muze bejt? Diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2014 18:35
Jméno: pepa
IP: uživatel16852
 bordel v nadrži nadrž je ve vnitř vyrezlá nadrž aspon řadne vyplachnout a nechat uschnout anebo vylít či ji placeně nechat vošetřit a vilít
Datum: 23. února 2014 18:35
Posl.aktualizace: 24. února 2014 13:02
Jméno: standa
IP: uživatel14778
 Jestli se ten motor točí a nemá vyraženou přepážku tak bych to vzal za dvoje startky... Cena šrotu ...
Datum: 24. února 2014 13:02
Jméno: Vrakac
IP: uživatel16262
 Videl sem horsi, tohle bych i vzal za flasku...
Datum: 24. února 2014 11:05
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 nechápem jak niekto dokáže takto sprzniť fechtla :O nechapem
Datum: 23. února 2014 23:53
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 mít zbytečnejch 1200 tak to od něj koupím a donutím ho aby se koukal jak to v zápětí rozmlátím a zničím tím jeho super výtvor
Datum: 23. února 2014 22:31
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
 Chlapci ten musel mať IQ aspoň 200.Americky choper môže isť do piči.
Datum: 23. února 2014 22:20
 To je kurňa stroj až to někdo koupí nebude stíhat odhánět baby
Datum: 23. února 2014 19:51
Datum: 23. února 2014 19:20
Jméno: jawa
IP: uživatel6587
 Chci se zeptat, u startovacíh cívky u babety se indukuje napětí cca 4V, kolik voltů se indukuje u startovací cívky u pionýra?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2014 19:11
Jméno: combust
IP: uživatel16853
 nevím co se tu považuje za "startovací cívku" ale u babety se indukuje ve vinutí co napájí zapalování napětí který má max. hodnotu cca 80-140V a u pionýra to taky není tak jednoduchý, resp. při rozepnutým kladívku (bez zátěže) tam je klidně i přes 20V a v momentě kdy je kladívko sepnutý tak to není ani těch 6V
Datum: 23. února 2014 19:11
 6V
Datum: 23. února 2014 18:35
Posl.aktualizace: 23. února 2014 17:26
Jméno: cikikus
IP: uživatel16538
 Skus RAL 5018
Datum: 23. února 2014 17:26
Jméno: Kendy
IP: uživatel16849
 Nazdar, nedavno som menil puzdra(silony) v prednej vidle na Jawa 20. Všetko som posklada a ked chytim koleso a trochu nim pohnem , hybe sa do strany ale vidla nie... Ide o to či sa to tak má hybať dole nezavisle na volante. Vôľa tam nieje. Puzdra sme robili na sustruhu, ma to tam byť tak natesno že sa tie klzaky v tych puzdra nemôžu hybať do stran iba hore-dole ?rnrnďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2014 18:17
 skus utáhnout matici co drží horní brejle já jí měl povolenou i když jen malinko a dělalo to co píšeš
Datum: 23. února 2014 18:17
Jméno: Kendy
IP: uživatel16849
 Generalkoval som celeho pioniera a menil som všetky ložiska, v prednom a v zadnom kolese za nové s krytkami aj v rozete je nové ložisko. Vtom to určo nebude. Hybe sa to ked chytim koleso nohami a hybem riaditkami a koleso sa hýbe do strán. Neviem či je to normalne tak sa pýtam.
Datum: 23. února 2014 18:00
Jméno: pepa
IP: uživatel16851
 nemáš volná ležiska v kole? bud vyjete drahy kulicek či se cele ložisko hýbe v hliníkovem bubnu .....ložiska vyměnit nejlepe už za kryta a pokud maj vuli v hliníku zalepit lepidlem na ložiska či kraj ložiska pocínovat ...pozor ložisa nalisovat přesně souose naboj ohřad el pistolí či propanovým hořakem
Datum: 23. února 2014 17:00
Jméno: jirka
IP: uživatel16847
 Kde seženu chrom kroužek 1,5 mm pro středovej zámek? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2014 19:41
Jméno: jirka
IP: uživatel16855
 Díky Stando
Datum: 23. února 2014 19:41
Jméno: standa
IP: uživatel16848
 Jen u Baška
Datum: 23. února 2014 15:32
Jméno: Vlada
IP: uživatel16846
Posl.aktualizace: 23. února 2014 11:23
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Tak k tomu držáku samozřejmě budeš potřebovat ty průžiny + uhlíky. A ukostření máš napsáno na dynamu. Je tam takovej štítek. Otázka je, jestli to někdo před tebou nepřepoloval. Prostě zapoj baterku takovym polem na kostru, kterej potřebuješ a stiskni kotvu u relátka. Nastartuj a mělo by to jít. Snad mě někdo doplní nebo opraví.
Datum: 23. února 2014 11:23
Jméno: Vlada
IP: uživatel16846
 a jeste prosim jak poznam jestli mam ukostrit baterku plus nebo minus? abych podle toho vzal rele.dik
Datum: 23. února 2014 1:36
|



|