slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  168  169  170  171  172  173  174  175  176  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jirin      IP: uživatel16881    
Zdar . Mam problen s Cz 175/477 kdyz dotahnu predni kolo, tak s nim neotocim , mezera mezi bubnem a ,,kotoucem bubnu " je nahoře větší než dole, nemate někdo nápady čím to muže být ? DÍKY moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2014 17:45
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16887    
máš tam vubec ropěrnou trubičku? co se davá do víčka mezi kluzák a ložisko...a pokud ji maš nejni natemovaná od volných ložisek?
 
 
Datum: 02. března 2014 17:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mohl bys to vyfotit? Pak bych snad poradil.
 
 
Datum: 02. března 2014 11:09
 
 
 
 
Jméno: jirin      IP: uživatel16881    
A kam přesne do bubnu, jako mezi buben a viko ?
 
 
Datum: 02. března 2014 9:31
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čus, asi je něco křivý. Povol pootoč a znova dotáhni. Nejde, tak dej tenkou podložku do bubnu, dotáhni. Nejde dej větší podložku a když půjde pootočit kolem těžko nebo zadrhávat tak máš křivé buben nebo velký brzdový obložení. Nejednoduší je vše prvně přeměřit asi tak nějak.
 
 
Datum: 02. března 2014 1:01
 
 
 
 
Jméno: Klezlik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, mám 350/640, Vape bezkontakt. Při projížďce jsem zastavil (motor byl zahřátý) a když jsem chtěl nastartovat, tak mi to nechtělo chytnou ani na roztlačení. Po dojetí domů se mi to podařilo po chcípnutí nahodit, ale najednou mi z levého výfuku vyšla rána. Také nedrží volnoběh, kdy po přidání plynu se chvíli drží tak 2000 ot. a potom to klesne a chcípne. Zkoušel jsem seřizovat šroubek pod šoupátkem, ale jakoby vůbec nereagoval. A poté se rány z výfuku ozývaly častěji. Svíčka má pěknou cihlovou barvu. Nevíte čím to bude? Předtím to nedělalo nastartovat šlo. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2014 7:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16883    
A zkusil si vyčistit karburátor? Benzín tam teče? Mě to přijde jak ucpanej karbec... A nebo zkrátka dosloužily svíčky...
 
 
Datum: 02. března 2014 7:50
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně jak píše jawa46, to mě napadlo jako první
 
 
Datum: 02. března 2014 0:29
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
možná vynechává zapalování
 
 
Datum: 01. března 2014 21:24
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli kolísá volnoběh ale svíčka je cihlová na tuty to někde podsává :-)
 
 
Datum: 01. března 2014 18:22
 
 
 
 
Jméno: Buvol      IP: uživatel13426    
Ahoj, mám problém s origo Mustangem. Vždycky ujel cca 20km a pak začal vynechávat. Nejdříve jsem měl podezření na elektriku, ale ta je v pořádku. Tak jsem přešel na směs. Svíčka je černá jak bota, po vyčištění fichtl zase chvíli jel. Začal jsem tedy laborovat s karburací (tryska 68, origo airbox, na fitru najeto cca 1000km, hladina ok). Jehlu jsem dal na první zářez, to sice svíčka byla do hněda, ale zase to prd jelo (pomalu lezl do otáček). Zkoušel jsem různě laborovat i se vzduchem, ale žádný velký úspěch. Měl by někdo nějakou radu, na co ještě kouknout? (čistý výfuk je samozřejmost). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2014 13:41
 
 
 
 
Jméno: Buvol      IP: uživatel13426    
Olej dávám samozřejmě po kontrolní šroubek. Tu kliku mi dělal jeden šikovný pán, ten by si toho nejspíš všiml. Jinak mě samotnýmu drážky nepřisli (pionýr je po tátovi a ta klika měla najeto cca 6000km, tj. snad by to mělo být ok). Napadá mě jěště poslední záchrana, a to, že si zkusím od kamaráda půjčit karbec z jeho fichtla, který zaručeně jede. Když to bude stejný, bude mi jasný, že chyba bude asi s tím olejem z převodovky. Díky.
 
 
Datum: 02. března 2014 13:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16885    
Tak já ti nevim. Kolik oleje dáváš do převodovky? Nedáváš "plnej motor" jako někteří ? To pak prochčije do kliky. Sice si dal nový gufera,repas kliky,ale důležitá věc - neměla klika už vydřenou drážku od gufera??? Jestli jo,tak to je důvod proč to po GO blbne stejně jako před GO a bylo by to i logický vysvětlení. Při repasu ojnice vždy bacha na zbytek kliky... 70% je jich už projetejch...ojnice jde kdyžtak přelisovat na jinou kliku se zdravejma čepama/hřídelema....nic neni ztracený...
 
 
Datum: 02. března 2014 13:26
 
 
 
 
Jméno: Buvol      IP: uživatel13426    
Dobře, zkusím se na to zaměřit. To, co popisuju mi dělal právě motor už napodzim, zkoušel jsem vše, ale nic moc, tak jsem se rozhodl udělat motor komplet. (repas klika, nová spojka atd.). A po repasi dělá motor to stejný (jediná věc, na kterou jsem přes zimu nešahal je karburace). Ale je možný, že jsem to špatně utěsnil no... Díky, kouknu na to.
 
 
Datum: 02. března 2014 12:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16885    
Tak netěsní papír... Nebylo by to poprvé... Dokonale to s popisem sedí ... Svíčka je sice napohled hnědá,ale z popisu odhaduju,že kdyby to nepálilo ten olej tak je svíčka bílá - je to chudý,proto mizerně jede...
 
 
Datum: 02. března 2014 11:30
 
 
 
 
Jméno: Buvol      IP: uživatel13426    
To jsem si taky myslel, bohuzel moor je delanej s novyma guferama, a kdyz dam jehlu na prvni zarez, tak je svicka hneda, tj. olejem z prevodovky to snad nebude. Ale diky.
 
 
Datum: 02. března 2014 11:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16883    
Asi ti netěsní kliková skříň a jak se to rozpálí tak to nabere olej z převodovky - proto ta černá svíčka...možná to muže bejt i gufero pod primárem....každopádně to žere olej z převodovky...
 
 
Datum: 02. března 2014 7:54
 
 
 
 
Jméno: Buvol      IP: uživatel13426    
Předstih je ok (několikrát kontrolovaný, navíc kdyby byl špatný, projevilo by se to nejspíš hned a ne až třeba po 20km), svíčka je nová (Brisk N15c), je měněná i indukčka, kondík. Spíš neví někdo, zda je možná nějaká porucha samotného tělesa karburatoru? Nemyslím tím trysky a tak, to jsem taky zkoušel vyměnit. Díky.
 
 
Datum: 01. března 2014 23:25
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
skus poradne nastavit predstich jinak kamarad mel neco podobnyho a dal novou svicku a dobry
 
 
Datum: 01. března 2014 19:00
 
 
 
 
Jméno: Buvol      IP: uživatel13426    
Přesně tak jí mám.
 
 
Datum: 01. března 2014 18:43
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
Dej tu jehlu na druhý zářez od vrchu
 
 
Datum: 01. března 2014 18:18
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16879    
Zdravím draci, chtěl bych se zeptat jaké jsou rozměry výfuku hikone (kuželových částí a středové části - průměr, délka), na internetu jsou na obrázku s pravítkem ale to není zrovna přesné. Díky moc. :-)) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2014 14:27
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel14518    
Mám na prodej dělanej rezonanční výfuk , rozměry jsou podobbný jako ten hikone, pasuje na koleno 28 mm
 
 
Datum: 04. března 2014 14:27
 
 
 
 
Jméno: FK Racing      E-mail:      IP: uživatel13006    
V případě zájmu napiš mejl, pošlu ti odkaz.
 
 
Datum: 02. března 2014 10:09
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
Zdar hoši v jakém pořadí mají být poskládané lamely na čz 175/502 skůtru? Potřebuju vědět co má jít jako první. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2014 18:14
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau, mam ho doma, ale kdybys mě ....... tak nevím, ale vždycky je první lamela a pak plech.
 
 
Datum: 01. března 2014 18:14
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Ahoj, pokud je to jako u 175/356 tak první přijde lamela. :-)
 
 
Datum: 28. února 2014 20:50
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdarec draci, chci se vás zeptat co jsi myslíte o guferách Viton, můžu je dát na kliku snesou benzín ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2014 8:28
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel15041    
Dvoubřitý simeringy nemají na motoru co dělat. Hlavně ne na straně magneta. Břit který není mazaný schoří, teplota dosahne několik set stupňů.
 
 
Datum: 03. března 2014 8:28
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel16882    
zrovna jsem si je nakoupil na speciála Viton dvoubřit.. sada na motor (Babeta) mě vyšla na strašidelných 1200 kč :-D
 
 
Datum: 01. března 2014 22:39
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Můžeš, ale pro sériáka je to zbytečnost.
 
 
Datum: 28. února 2014 19:15
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
zdravim.. jsou nulapětkový revmaplechy stejný jako na 20? Nikdy sem o5 nedělal, tak si nejsem jistej.. podle katalogu ND by snad měly (resp. maji v jednom případě stejný katalogový číslo).. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2014 22:36
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel16453    
záleží co máš za rok
 
 
Datum: 01. března 2014 22:36
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jo to vim, mě šlo jenom o ty revma... zbytek motorky je s jistotou o5, ale revmaplechy chyběly...
 
 
Datum: 01. března 2014 12:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16880    
řekl bych že jsou jiný a často maj jinak prolisy což tak nebolí ale 20 drží za 4 šrouby u krku řízení a 05 má 2...jinak na tomto pekelném stroji je celá plechařina jíná tak pozor ..jinej kryt mezi nohy..často se zámkem jiná zadní kapota ..nejni vykouslá pro spojkovou pačku a u první serie jinej přední blatník...nejni z 555 spíš jakoby natuněnej orifginal z 20
 
 
Datum: 01. března 2014 8:03
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
05 do roku 1964 má jiný a to docela dost, poznáš je podle kapsy na kabely u krku a mají jen na každé straně jen jednu díru pro upevnnění, u dalších modelů 05 jsou vzhledově téměř totožné a liší se jen podlážky
 
 
Datum: 28. února 2014 9:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16876    
První roky výroby j05 jsou jiný,od roku 65 je to snad stejný jen je tam možná jinak vyřízlá díra pro zadní brzdu
 
 
Datum: 28. února 2014 8:56
 
 
 
 
Jméno: Pioneer21      IP: uživatel11670    
Ahoj,jak poznám,že mě na jawě 23 podfukuje hlava?Dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2014 21:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16888    
aebo použiješ tuningove těsnění pod hlavu polských bratru ktere 20 min vižíhaš na vařiči a namotuješ...jinak namoč hadr do bealu natoč motr a zabal kolem válce jestli viletí otáčky je to jasný...byacha benzín odpařujicí se z hadru je velice hořlavý ..
 
 
Datum: 02. března 2014 21:54
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel606    
Zdravím,no když je to netěsné moc,jde to slyšet třeba když protočíš motor nakopávačkou. Zkus to tak a jinak ještě nastartovat a přiložit ruku k místu,kde je spoj válce a hlavy... Když ucítíš vzduch je to jasné... Ještě,za předpokladu,že to máš pojízdné,zkusit tu hlavu sundat a podívat se jestli neprolíná palivová směs přes dosedací plochy. Když zjistíš,že profukuje,tak vzít brusnou pastu na ventily,někde jsem četl ,že střední,ale já použil hrubou a problém nebyl.Pak opatrně upnout válec do svěráku,nanést pastu,přiložit a cca 10 minut otáčet doleva a doprava. Uděláš to párkrát a je to. Pro upřesnění postupu je tuším návod i na internetu. Já to lícoval,i když to očividně neprofukovalo,je lepší vědět,že je vše jak má...
 
 
Datum: 28. února 2014 13:00
 
 
 
 
Jméno: fichltman      IP: uživatel16251    
Zdravím draci! Otázka pro Brňáky a okolí. Potřebuju koupit někde v Brně kloubové táhlo (uhlový kloub) na řadičku. Neví někdo o nějaké prodejně? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2014 15:57
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau v Rosicích naproti hřbitovu a v Ivančicích Alexovicích pan Sedláček tel: 604474761 v Brně nevím.
 
 
Datum: 28. února 2014 15:57
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel12231    
Ahoj nedávno jsem udělal trochu go motoru válec výbrus ložiska klika + gufera a tesnění no kliku sem dal co mi tu ležela hrozně dlouho je bez vůle a jak dlouho to asi nechat zaběhnout protože někdy je motor hrzoně přehřátej a je to líní většinou když jedem ve 2 ale když jedu sám tak v pohodě netočím ho a odpich má krásnej jak dlouho by ste to tak nechali zabýhat ? mažu víc a dávám olej pro motorovky stihl je červenej děkuju za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2014 20:45
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel12231    
Ahoj no jelo to v mezích :-) ve 2 ale tedka se to fatk zabýhá pomalu se to rozjíždí je to znát že to jezdí líp a líp :-)
 
 
Datum: 02. března 2014 20:45
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel13743    
se ti divim že ti to vůbec jelo ve 2. já to zkoušel jednou když byl válec po výbrusu 40.00 a jelo to sotva na 1 jinak to semnou samotným kalilo taky dobře
 
 
Datum: 01. března 2014 22:55
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
četl jsi příručku??? tam máš jasně uvedeno jak se motor zajíždí a že ve dvou na tom v době záběhu nemáš co jezdit, pokud nemáš na válci udělaný podbrus tak se to zajíždí stejně jako nový motor
 
 
Datum: 28. února 2014 9:44
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel12231    
ješte sem zapomněl dodat že na motoru je najeto tak 60km
 
 
Datum: 27. února 2014 22:01
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel16870    
Zdar draci mam dotaz na jakem ma byt zářezů jehla na ČZ? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2014 4:51
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel16870    
S tým odkazem si tak vytří prdel
 
 
Datum: 03. března 2014 4:51
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Jawař! Tak to byl krásnej odkaz. Za to máš u mě 100 bodú!!! Tak by to měla dělat většina radilú! Určitě by to pomohlo! Toš tak.
 
 
Datum: 01. března 2014 6:22
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Jasný, taky by se mi nechtělo hledat. Tak tady to máš: http://goo.gl/YBTFf0
 
 
Datum: 28. února 2014 6:10
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel16870    
Typ 476 ja vim jsem linek nechce se mi to hledat diky
 
 
Datum: 27. února 2014 21:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Je to uvedeno v příručce k motorce, jejíž typ si prozíravě neuvedl.
 
 
Datum: 27. února 2014 21:27
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdar draci, mám problém s guferama že mi odcházejí na 90tce u rotačního šoupátka.Tak před měsícem jsem dělal Go motoru na jawu 90 po měsíci se mi to gufero(silikon) rozleptalo. Ted asi před týdném jsem dělal go motoru dal jsem tam černé gufera,90tka mi jela krásně, ale jen 2 dny pak jsem zistil kvůli čemu nejela bylo zase rozleptané gufero a vypadalo huř než silikon. tak vás moc prosím kdyby jste mi poradili jaké tam mám dá gufera aby mi to ten benzín nerozleptal. potřebuji doporučit nějaké kvalitní i české kdyby byly. jeto gufero 25x35x7, za odpovědi mockrát dík, zatim. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2014 21:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16878    
Dej tam Viton,ten to vydrží.
 
 
Datum: 28. února 2014 21:52
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Nedělám kompletní go motoru jen měním po měsíci gufera,které se mi pořád ničí už mě to sere, v téhle době je všechno nekvalitní a ani nevíš odkud ty gufera pocházejí ani , je to zajímavé když tam jsem tam měl staré podstivé čssr gutera tak to jelo krásně.ta 90tka je v originálu celá ( motor, tp, barvy postě vše)
 
 
Datum: 28. února 2014 16:38
 
 
 
 
Jméno: fana      IP: uživatel14391    
Ty děláš tak často go? Když tam gufero dřív vydrželo, musí vydržet i teď.., zkus všechno vrátit do originálního stavu a uvidíš..
 
 
Datum: 28. února 2014 7:42
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
ale je tam gufero 25x 35x7, dává se do té příruby( do držáku cívek)
 
 
Datum: 27. února 2014 22:11
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel15041    
Gufero není rozleptané ale zničené teplem. Do víka rotačního šoupátka se gufero nedává.
 
 
Datum: 27. února 2014 22:01
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel16861    
Ahoj jak se na 555 vyraží čep kyvne vidlice? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2014 19:50
 
 
 
 
Jméno: Zdenda      IP: uživatel10627    
Ahoj, nejprve musis vyndat maznici, potom tam dat nakou kulatinu, ktera proleze tou dirou od maznice a vyrazit krycí plíšek. To samé i na druhé straně. Poté už jen vyrazíš čep z bronzových futer.
 
 
Datum: 06. března 2014 19:50
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel16568    
Draci dostal jsem nevhodny dárek...k narozkam sem dostal polský válec...přemyšlel sem o něm ale co sem tady čet tak sem ho nobjednal, ale rodič mě předehnal :-D otazka zni jak opravit ty nepřelicovaný kanaly....Otazka holavně na STANDU :-) dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2014 19:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16876    
Nebuď zvědavej,budeš brzo starej :-D Žádný supertajný know-how to neni... prohledej pokec,psal jsem tu stokrát o problémech polských válců,jak je řešit a věci okolo... Základem je dostat české kanály do polského válce :-D někdy to jde,někdy ne :-D někdy je lepší to zahodit ...
 
 
Datum: 28. února 2014 19:46
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
první zajímavej dotaz mezi těma blbostma vy to dořešíte na mejlu :-D
 
 
Datum: 28. února 2014 14:45
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel16568    
Maš to tam :-)
 
 
Datum: 27. února 2014 20:43
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel16875    
Ozvi se mi na maila,poradim ti a nebo bych ti to předělal.
 
 
Datum: 27. února 2014 20:25
 
 
 
 
Jméno: cikikus      IP: uživatel16538    
Zduř.Vydeli ste niekto pioniera komplet celeho v bielej farbe,Ako by to podľa vás vyzeralo?Nemáte niekto foto? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2014 8:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16880    
jinak nejni to mix bíle a slonové kosti??
 
 
Datum: 01. března 2014 8:12
 
 
 
 
Jméno: cikikus      IP: uživatel16538    
Dik,celkom dobre
 
 
Datum: 27. února 2014 19:34
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar tady to máš stačí trošku hledat na googlu http://www.biker1984.cz/biker1984/4-moje-soukrome-motocykly/21-21-Jawa-50-20
 
 
Datum: 27. února 2014 19:27
 
 
 
 
Jméno: Stig      IP: uživatel13005    
Čus , nevíte jakou má pařez ve předu patici na žárovce ? Myslím ted' to označení.. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2014 20:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16875    
Ba20d
 
 
Datum: 27. února 2014 20:20
 
 
 
 
Jméno: cikikus      IP: uživatel16538    
Zduř.Čo sa stane keď nebudem zabehávať fichtla 1500km,ale iba nejakých 100-200km?Bude mu to vadiť? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2014 12:19
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel15188    
zduř hele já měl válec po výbrusu a jediný co sem dodržel ze 5 věcí (nevytáčet, hodně ředit, nejezdit ve 2 a přes 3 nejezdit plným plynem protože je motor v plnejch) jen to ředění, nejezdil jsem plným plynem a jízda ve 2 a dnes se zabíhá pěkně!
 
 
Datum: 27. února 2014 12:19
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16874    
Minimum pro dvoukruh je 250km a z toho nejhorších je prvních 50-100km,,,to musíš umazat a uchladit,,,dále se to víceméně zajíždí už jen na "čisto" ... skoro každej motor je po 500-600km už uvolněnej naplno ,,,ale víc mazat to chce fakt až do najetí cca 1000km,,, taky ale záleží kdo to brousil,od koho sou písty atd... to co dělam já je schopný jet po 250km závod,,,,,a pro změnu třeba tady polskej válec ať první nebo 8.výbrus je tak blbě těsně honovanej,že se to povolí až po 1200km,,, u závodních válců mi pán v brusírně dělá tzv. "štajgr" - určitěj počet drážek ve výbrusu je hlubší,výbrus je celkově hrubší a déle a lépe to drží olej,,,stopy po honování jsou tam i po konci ostrý sezony,,, neni možný to zadřít ,,, ale teda pár lidem se to povedlo,ale to bylo buďto mizernym pístem a nebo rukama,,,
 
 
Datum: 27. února 2014 11:42
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
hele...když budeš víc mazat tak nezadřeš....me přijde tech 1500km nepředtavitelně moc...já jestli jsem zajížděl 70km tak hodně...akorát pořád víc mažu a taky jedu...ale jako samozhřejmně čím dýl budeš zajíždět tím líp....jenom je podle mě píčovina tvrdit, že když nebudeš 1500km zajíždět tak zákonitě zadřeš
 
 
Datum: 27. února 2014 8:22
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak v tom případě počítej stím že to asi zadřeš..
 
 
Datum: 26. února 2014 23:48
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záběhem určíš jak bude celá motorka běhat, sílu, životnost, takže to klidně napal rovnou, moje neni :-)
 
 
Datum: 26. února 2014 22:53
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud po 100 kilometrech budeš chtít jezdit na tom fichtlu závody tak ti to moc nepojede protože to prostě nebude dost zaběhnuté. :-) A taky se může stát že to prostě nepojede jak má. myslím, že po 500 kilometrech to je v pohodě. To se dá přetrpět.
 
 
Datum: 26. února 2014 21:38
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak dlouho trvá v autoškole přibližně rozšíření řidičáku ze skupiny B na skupinu A (celou skupinu A)? Myslím teorie a jízdy atd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2014 20:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem se jeden týden v pondelí přihlásil do autoškoly a další týden vě středu jsem dělal zkoušky (na Ačko)
 
 
Datum: 27. února 2014 20:27
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to bych zkusil vzít telefon a zavolat do autoškoly kam chceš jít :-D to je fakt marný tady poslední dobou :-D :-D
 
 
Datum: 27. února 2014 18:29
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, je to rozšíření skupin řidičského průkazu. To mi je jasné že to je na motorku. Jenom nevím kolik hodin je teorie, kolik hodin je techniky (jestli vůbec nějaká je) a kolik hodin je jízd. No a jestli to člověk stihne celé za měsíc nebo za dva.
 
 
Datum: 27. února 2014 16:54
 
 
 
 
Jméno: buvol      IP: uživatel11667    
Jaký rozšíření? :-D :-D. Bčko je na auto a A na motorku, to spolu vůbec nesouvisí. Děláš normálně jízdy a testy na motorku. Jízd je myslim 7 dvouhodinovejch.
 
 
Datum: 27. února 2014 11:22
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel13794    
Bude mít kyselina citronová nějaký vliv na gufera ?? čistil jsem tak nádrž zevnitř a bylo to super a chci tak vyčistit teď i kartery válec atd , ale nevím jestli mi to nenaleptá gufera. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2014 11:29
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
To nedělej,naleptá se ti vložka ve válci a výsledek stejně nic moc.nech to na odborníky.najdi si na netu chem.čištění hlinîku.
 
 
Datum: 01. března 2014 11:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16873    
vždyt je to hliník a ne ocel ti to zčerná a co voda v ložiskách????si myslíš že by za tech 50 let co ta motorka jezdí nekdo nevymyslel lepší zpusob než ruční leštění anebo ultrazvuk?
 
 
Datum: 27. února 2014 9:09
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čistím technickým benzínem. Ale když vezmeš nějaké třeba staré gufero a hodíš ho do citronovky tak uvidíš sám :-)
 
 
Datum: 26. února 2014 21:28
 
 
 
 
Jméno: Kobr      IP: uživatel16871    
Ahoj draci, chci se zeptat jak moc se má vysouvat spojka, respektive lamely, když zmáčku přes značný odpor spojku tak se to vysune jen tak o 3 mm, v příručce jsem nic nenašel, děkuji. Kobe odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2014 11:44
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16874    
Se podivej jakej krok tyčky má vypínání spojky ;-) Ty 3mm to za jízdy ani neotvíráš,,,
 
 
Datum: 27. února 2014 11:44
 
 
 
 
Jméno: Kobe      IP: uživatel14664    
To jo, jen mi šlo o to aby to nebylo zbytečně málo, tak to teda zkusim dát dohromady a uvidíme jestli s tim bude zbytek motoru souhlasit :-) Jinak děkuji za radu :-)
 
 
Datum: 27. února 2014 9:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15679    
a co by jsi chtěl víc?Tam jde přeci jen proto aby došlo k přerušení přenosu Mk
 
 
Datum: 27. února 2014 8:32
 
<  168  169  170  171  172  173  174  175  176  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 8:55:44 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu