slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, nenašel by jste někdo doma vzpěru na čz 175/477 co jde od hlavy k rámu? Nemohu jí sehnat a nikde repliky nedělaj. Díky za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2014 21:26
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16895    
nemám ale možná ti pomuže že stejná je i na kulatých 45é apod
 
 
Datum: 05. března 2014 21:26
 
 
 
 
Jméno: 23      IP: uživatel14936    
Dobrý den mam na mustangu problém s karburací přeplavím karburátor ale nejede když stříknu benzin do válce chytne zkoušel jsem vyměnit trysky plovák s jehlou z funkcniho pincka a nepomohlo to kdyz nacepuju tak kape benzin mezi karburatorem a kolenem tou malinkou dirkou problem asi bude v samotným těle karburátoru dá se to nějak spravit? samozřejmě karburator je čistý odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2014 22:05
 
 
 
 
Jméno: 23      IP: uživatel14936    
tak dneska jsem to rozhýbal ventil se zadrhává budu muset koupit novej
 
 
Datum: 06. března 2014 22:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16895    
jak ti z te dirky tece beno mas vysoko hladinu anebo ti netěsnení ventil ve víčku mas pod nim těsnění? když ho zamačkneš jde profouknout
 
 
Datum: 05. března 2014 21:32
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
prostě máš někde chybu, překontroluj si jestli když vyšroubuješ trysky jsou kanálky průchozí až do plovákovky, další možností jsou ucpané dírky v emulzní trubici nebo ucpané vzdušníky, vyvaření ne vždycky pomůže
 
 
Datum: 05. března 2014 6:05
 
 
 
 
Jméno: 23      IP: uživatel14936    
čistý je dokonce i vyvařený v octu
 
 
Datum: 04. března 2014 20:28
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych ten karbec vyčistil..
 
 
Datum: 04. března 2014 20:22
 
 
 
 
Jméno: 23      IP: uživatel14936    
to je pěkná zbírka jak to děláš?
 
 
Datum: 04. března 2014 19:43
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
proč?? mě jich fachá všech 17 :-)
 
 
Datum: 04. března 2014 16:26
 
 
 
 
Jméno: 23      IP: uživatel14936    
to jsem zkousel a jede to uz vim ze je to tym tělem toho karburatoru ale co tam muze byt posraný to fakt nevim udrzet 3 pionýry aby fakaly to je fakt neco
 
 
Datum: 04. března 2014 15:17
 
 
 
 
Jméno: Koudy01      IP: uživatel14519    
Tak zkus vymenit celej karbec z toho funkcniho pincka a budes vedet hned, jestli je to karbecem.
 
 
Datum: 04. března 2014 11:08
 
 
 
 
Jméno: Kobe      IP: uživatel14664    
Ahoj draci, mám dotaz ohledně kol a to konkrétně předního, dal jsem vše podle příručky, co se součástek týče a když kolo nedotáhnu krásně se točí. Když však dotáhnu a brzda se zatlačí více do náboje tak se kolo sice točí, ale po 5ti otáčkách se zastaví. V příručce není vyznačena žádná podložka mezi nábojem kola a brzdou. Dle mého by to nějaká podložka vyřešila, ale když jsem rozebral i jiného pionýra tak tam v brzdě a bubnu také nic nebylo a točilo se krásně :-) Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2014 19:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podložka je leší
 
 
Datum: 06. března 2014 19:23
 
 
 
 
Jméno: Kobe      IP: uživatel14664    
Děkuji za radu a nemyslíš, že by byla lepší podložka tak aby se vešla na ten brzdovej náboj a zároveň aby vnější průměr nebyl moc velký? Já se jen ptám, protože ségrovka nemá plný průměr a jestli to pro to kolo není lepší ta podložka. Díky
 
 
Datum: 05. března 2014 22:09
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
čau jestli to máš u fichtla tak tam dej segrovku aby šla do ní hřídel do dej mezi buben a brzdu a pomůže ted nevím číslo tej segrovky
 
 
Datum: 04. března 2014 15:22
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14931    
Zdar draci, mám problém s převodama u pincka. Neustále mi vyskakuje jednička jen když jedu po rovince a není motor pod zátěží tak se jednička udrží.. Dvojka ani ve 2 nevyskočí a trojka vyskakuje jen občas. Nevíte co způsobuje to že vyskakují kvalty? ;-) Jestli špatný řadící automat, nebo vylítaný kartery a pod. Děkuji za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2014 18:34
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak píše standa, většinou vše najednou, protože ty motory jsou dneska už na dvoj až trojnásobku životnosti :-D :-) rozhodně bych to pinďovi nevyčítal :-D osobně jsem ještě v životě vyloženě rozbitou převodovku neviděl, vždycky byla totál dojetá komplet :-D i pionýr na chalupě se drží a to poslední dvě léta nepoužívám spojku abych se cejtil víc jako na kvikšiftu :-D
 
 
Datum: 04. března 2014 18:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16890    
Buďto ohlodaný kola nebo uložení předlohy nebo řadící automat...často to bývá v§e najednou... Rozeber a uvidíš.
 
 
Datum: 04. března 2014 7:23
 
 
 
 
Jméno: jirin10      IP: uživatel16441    
Zdar, kolo sem vyřešil, ale mám jiný problém. Motorku nastartuji normálně, ale když přidám plyn tak se začne dusit, čím by to mohlo být ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2014 8:12
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Karbec, filtr, elektrika?
 
 
Datum: 04. března 2014 8:12
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel13988    
zdravim mam problem s jawou 555 nastavim odtrh ale kdyz chci nastavit predstih kontaky se mi rozeviraji o 180 stupnu jinde a zaboha se mi nechtej otevrit pred horni uvratí nevite nekdo prosim cim to muze byt dekeji za kazdou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2014 9:45
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16890    
A nemáš čirou náhodou komplet otočenou tu placku s kladívkama? Ta vačka je sice jiná,ale jen o 30-40° nikoliv o půl otočky kliky.
 
 
Datum: 04. března 2014 9:45
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hehe, naní lepší najít tu vačku co tam má bejt? Tady tu můžeš věnovat kámošovi na mustanga :-D
 
 
Datum: 04. března 2014 8:15
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel13988    
dik za rady to by mohlo byt ono hned zitra to skusim vemu vacku zkejvacky a uvidim
 
 
Datum: 03. března 2014 22:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
¨se mi zdá že ty staré zapalování co byly na 550, 555 a prvních 05 mají vačku otočenou o 180° ... tedy jinou než už novší pionýrové zapalování... měla by být ale záměná třeba s kývačkovou
 
 
Datum: 03. března 2014 19:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čoveče a neni tam vačka z velký mašiny? Tušim, že kývačková atd je stejně veliká, akorát pootočená o těch 180st.
 
 
Datum: 03. března 2014 19:48
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel13988    
kolicek tam mam a rotor tam sedi dobre a vacka je tam taky dobra dana je presne v zarezu v rotoru
 
 
Datum: 03. března 2014 19:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Co kolíček pod rotorem? Přesazená vačka?
 
 
Datum: 03. března 2014 19:34
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já když někde parkuju tak vytahuji fajfku není to tenhle případ taky ? :-D
 
 
Datum: 04. března 2014 13:45
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel11737    
muhehe... občas se i vyplatí, že ten fichtl neni dobře naladěn, byl li by, klučina by to asi potrestal víc
 
 
Datum: 04. března 2014 0:12
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to mě pos*r :-D
 
 
Datum: 03. března 2014 21:33
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
Doufám jestli to bude zejtra ve správách chci vidět toho fichtla :-D
 
 
Datum: 03. března 2014 21:01
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
Čus, měl bych prosbu nevíte prosím jak slepit kapotáž na minibiku ? je tam docela blbý ten plast tak nevím aby to šlo, pošta ho popraskala a já nevím jak to opravit, nějaký nejúčinnější způsob by nebyl ? předem děkuji moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2014 13:02
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel16892    
jsi posera ! to je takovy problem bouchnout do stolu a zvysit hlas ???
 
 
Datum: 05. března 2014 13:02
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
No blbec to poslal v takove obyčejne krabici, naštval mě docela no, ale je to pěknej minibike je to i na klíček i když myslím si že je asi docela k ničemu protože jde startovat i bez něj :-D ale na to že mám 100kg tak sem natrhl i babettu 210 která má najeto zhruba 1500km, tak mi to je líto ho likvidovat i když někdo ma na to špatny nazor, podle mě to není tak špatný stroj
 
 
Datum: 04. března 2014 21:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16890    
Kdo chce posílat poštou musí se to naučit. V současné době je dáno,že zásilka musí být zabalena tak,aby bez poškození přežila pád z 1,5 metru. Je to proto,že se s tim do kamionů hází a v Malešicích to taky občas upadne z třídící linky. Prodejce to nejspíš zabalil blbě. Nápis lihovkou neznamená nic,musíš si objednat službu křehké,zásilka je pak přepravována odděleně od ostatních balíků a je s ní zacházeno ještě hůř jak s obyč balíkem. Závěrem je to,že prodejce je na vině,měl by to vyreklamovat a vrátit ti peníze. Poštou posílám furt,,,,člověk se holt musí naučit balit aby se to nerozbilo,když s tim vší silou hodíš o zeď. Poslal jsem už desítky upravených válců. Rozbili mi jen jeden asi před 3 lety - od té doby to už dělám nerozbitné a nemám problém. Ostatní přepravní služby jsou i horší,,,,jenže pošta to má tak ošéfovaný,že se z toho vykroutí vždy,protože je to nastavené tak,že pokud to třeba kamion nepřejede kolem tak je vždy na vině odesilatel ... tak pápá
 
 
Datum: 04. března 2014 18:17
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel16262    
chapu ze reklamaci u posty nevyresis, je to banda zmrdu ktery se snazej vsechno ututlat. Mam s nima jenom spatny zkusenosti. Ale moc nechapu proc si nevolil jinou dopravni sluzbu?
 
 
Datum: 03. března 2014 22:41
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel16262    
Pokud je to jenom napraskly, tak se prasklina na konci odvrta aby to nepokracovalo dal, zezadu vystuzi tkaninou, spara se vybrousi do tvaru V jako pri svarovani a slepi/vyplni epoxidem jak pise specik, pokud je plast na 2pulky tak vylaminovat jak rikal drn... Moc moznosti nemas, pajkou to urcite nedelej spis to spalis nez roztavis
 
 
Datum: 03. března 2014 22:38
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Reklamovat, když to nevyjde, tak se mi osvědčilo vzít pájku a plast svařit k sobě, udělat tam korýtko a pak slepit dvousložkovým lepidlem buď Pattex epoxy nebo ještě líp ALTECO 3-TON Quick Epoxy
 
 
Datum: 03. března 2014 22:00
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
mě jednou chlápek posílal válec na fíka psal na krabici tučně: POZOR KŘEHKÉ a při převzetí tam byla ulomená packa blíž k váci přitom to bylo z internetového obchodu pošta to řešila 14 dní a nakonec zato ona "nemohla"
 
 
Datum: 03. března 2014 21:04
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
Je to hrozně složité, ten minibike přišel v hrozném stavu, (křivá rozeta prostě nebyl provozu schopný), tak jsme to poslali zpět no a ten co to prodal nám řekl že to pošta poškodila a poslal nam to zpět a na poště nám řekli že to oni neudělali tak s tím byly jenom problémy tak jsme to nechali být, ten minibike je mého kamoše ktery mi ho vzteku nechal doma tak jsem řekl že to opravím jinak mimochodem nikdy si nic neobjednávejte s téhle stránky měli jsme to 4 co jsme si s klukama koupili na lítačku a všechny stály za prd http://www.minibike-shop.cz/
 
 
Datum: 03. března 2014 20:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boha a proč jsi to poště nereklamovaal že ti poškodily zboží? .. to si jako klidně převezmeš rozbité zboží?
 
 
Datum: 03. března 2014 19:59
 
 
 
 
Jméno: drn      IP: uživatel13436    
podlaminovat, nic jinyho nema smysl
 
 
Datum: 03. března 2014 19:32
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
můžeš zkusit, jestli ti to někdo svaří, nebo pokud až tolik nejde o vzhled, tak bych to podnejtoval plechem... jakykoliv lepení je chvilková záležitost..
 
 
Datum: 03. března 2014 16:28
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15632    
zdarec, koupil jsem pionýra, a nemohu nastavit předstih, pohybuji se v rozpětí 4 mm až 10mm, at točím, jak točím, po výměně kladívek za nová jsem pokročil na 3mm a su na doraz, , zápalko mám 20w , rotor 05, tak jak to má byt, je možné, že je opotřebená vačka? už mě nic jiného nenapadá, dík za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2014 22:24
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
mě zas fichtl jezdí 4mm před horní úvratí svíčka cihlová startuje na první za studena jede dobře ale jakmile to dám 1,6 před horní úvratí a udělám to jak to má bít tak to ani neškitne :-)
 
 
Datum: 29. května 2014 22:24
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Já to vyřešil Vape :-)
 
 
Datum: 11. dubna 2014 15:24
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak co už ti to jezdí?
 
 
Datum: 11. dubna 2014 11:07
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Zapalko 30W :-)...
 
 
Datum: 18. března 2014 22:16
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Zdravím, jsem ve stejné situaci. Nová klika, vačka, kladívka. Zapalko 21, magnet 20. Co stím?
 
 
Datum: 18. března 2014 22:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Přesazená vačka,nebo šmajdá vačka a nebo hází klika
 
 
Datum: 03. března 2014 16:50
 
 
 
 
Jméno: Koudy01      IP: uživatel14519    
Čau, nenašel sem tady těsnění mezi poloviny brzdovýho třmenu na 640 (takový ten o-kroužek čtvercovýho průřezu). Poradí někdo, kde ho sehnat nebo nějakou vhodnou náhradu? Díkec. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2014 10:02
 
 
 
 
Jméno: Louis papták      IP: uživatel11667    
Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli můžu na pařeza dát karburátor z 20ky nebo 21ky pionýra, vejde se pod prsíčka? Šel by tam původní drátěnej vzduchovej filtr z pařeza? Původní karbec je poškozenej, na originalitu zas tak moc nehledim, navíc to jde kdykoli snadno vyměnit za původní. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2014 6:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16889    
Karbec z j20 tam nejde. Malej sací otvor ve válci - kruh přesně 15,5mm na šířku. Pio karb má 17mm. Šel by tam třeba karbec z babety.
 
 
Datum: 03. března 2014 6:44
 
 
 
 
Jméno: Louis papták      IP: uživatel11667    
Tak uložení motoru s karbcem nesouvisí ne? Prsíčka bych tam chtěl nechat.No asi radši seženu ten originální karbec...
 
 
Datum: 02. března 2014 23:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16888    
lol karbec ja myslel celej motr nejde 20 a pařez ma vše uplně jinak......to už spíš navařit přírubu a dát tam karbec ze simsona
 
 
Datum: 02. března 2014 21:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
kolik stojí karbec na pařeza? 100,-?150 i s filtrem?nevím co se změnilo rokem 57 ale já mám na všech motorech z pařeza 6tky díry pro šrouby k uchycení motoru v rámu
 
 
Datum: 02. března 2014 21:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16888    
ano jde tam ale prsíčka zahod a dej tam sportovní filtr jinak první 550 měli uložení motoru na 6mm šroub 20 na 8mm změnili to nekdy v roce 57....
 
 
Datum: 02. března 2014 21:32
 
 
 
 
Jméno: coti      IP: uživatel15291    
Zdar dneska sem skládal motor, ale nemohl sem tam dostat druhej karter, na netu sem četl že na to mam klepat přes dřívko a kladivo ale nejde mi to tam a hřídele do děr ložisek dobře sedí, co s tím mám dělat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2014 13:05
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel16892    
Zmeril sis ??
 
 
Datum: 05. března 2014 13:05
 
 
 
 
Jméno: coti      IP: uživatel15294    
zkusím to teda jak píšeš, dík
 
 
Datum: 03. března 2014 18:53
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Jo taky jsem tu měl novou kliku a podobný problém. Na ložisko byla moc fest, jediný co pomohlo bylo rozleštit pořádně jí zmrazit a rozpálené ložisko naklepnout na kliku, pak nechat vychladnout, ohřát karter a ten tam sed jak prdel na hrnec. Klasikou bych to tam nedostal. Na ČZ s 2 ložiskama se to dělá podobně, tak proč ne když to tam neleze.
 
 
Datum: 03. března 2014 18:44
 
 
 
 
Jméno: coti      IP: uživatel15291    
asi tak 1,5 cm možná mín o trochu
 
 
Datum: 03. března 2014 7:45
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16888    
jak daleko to jde?
 
 
Datum: 02. března 2014 21:59
 
 
 
 
Jméno: coti      IP: uživatel15291    
nahřívat sem to zkoušel a když sem na to ložisko plivnul tak slina odskočila a stejně to šlo stejně daleko jak když sem to nenahříval
 
 
Datum: 02. března 2014 21:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16888    
za mě pokud se ti nic nekříží tak ti jen nejde klika do ložiska....karter ohřát v troubě a nasadit .... kladivo nebrat max dotahnout 2 šrouby
 
 
Datum: 02. března 2014 21:44
 
 
 
 
Jméno: erik      IP: uživatel16886    
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2014 20:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16890    
Pepo několik válců z B210 jsem již upravoval. Žádných restrikcí,o kterých píšeš,jsem si teda nevšiml - mužeš to nějak přiblížit? Dělal jsem ty obyč 4K válce s boostama z hlavních šachet,jen sem otevřel sání a výfuk,jsou moc malinký,,, a jelo to pak cca 60 na Jikovu...
 
 
Datum: 04. března 2014 20:29
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejlepší je origo JIKOV
 
 
Datum: 03. března 2014 8:45
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16888    
oni tidle karbece začali montovat z nouze v budejovicích přestali vyrábět jikovi a babeta se dělala eště 10 let ,,, ona je stejně 210 škrčená nalitky restrikcemi v kanálech aby to výkonově sedělo na moped a ten karbec s kolinkem je k tomuto učelu .jikov funguje dobře jen se nezvykle šcteluje ale pokut se neucpe vydrží bez zasahu řadu sezon...bohužel je stavený na výkon 2 3 koní del orto by s novím hrdlem a upraveným rozvodem dalo víc..z hlediska cena je jikov jednička nakupní cena od 3 stovek za uloženku....
 
 
Datum: 02. března 2014 21:41
 
 
 
 
Jméno: erik      IP: uživatel16886    
oky dik :-)
 
 
Datum: 02. března 2014 19:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16887    
když vidím ty ceny osobně bych na bazoši od žida z tábora koupil origoš jikov ..protže to redukcí a saním z trubičky to vžy pojede na chuj..... jinak ten druhej když už
 
 
Datum: 02. března 2014 17:41
 
 
 
 
Jméno: kubakan      IP: uživatel15359    
Ahoj, nevíte někdo, kde by se dal sehnat hlavní stojan na Trampa? Dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2014 1:48
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz rok zpracovavam vyrobce, pacjawa to mela preddvema lety a verte neverte jawa uz to neudela,,takze se musi cekat,, max rok
 
 
Datum: 03. března 2014 1:48
 
 
 
 
Jméno: jakub93      IP: uživatel13407    
nazdar,chci se zaptat na jawě 250 panelce se najednou z ničeho nic v baterce strácijou ampéry takže motorka jezdí jen hodinu potom se to musí nabt,ono to totiž nedobijí a jezdi se jen tak,ale když sem předtím baterku nabil tak motorka jezdila i 4 dny v kuse,baterka je nejmeně 2 měsice stará a elektrolytu tam je,nevím ale myslím žě bude po ní,baterka se pravidelně dobijí takže nevim proč to udělalo ze dne na den odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2014 11:09
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.amper.cz/ - Snad tam nějaký budou
 
 
Datum: 04. března 2014 11:09
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jak se strácej ampéři, tak je asi něco špatně.....
 
 
Datum: 03. března 2014 9:02
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Mohl sis takovýmhle zacházením a vybíjením do mrtva baterku zničit. Dej si do kupy dobíjení.
 
 
Datum: 03. března 2014 0:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
to máš ještě dobrý , mě se v pračce ztrácej ponožky.Dám vyprat 10 párů ponožek a když je vytáhnu vypraný tak jich vytáhnu 20 , ale sotva polovina jich jde spárovat
 
 
Datum: 02. března 2014 21:43
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16884    
ju za me ti to na chuj dobíjí ,,,vem pritulku nastartuj otevři kaslík přitulka a veme za plyn a motor vytočí a ti odpoj pojistku jestli motrka chcípne nedobíjí ....
 
 
Datum: 02. března 2014 11:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co opravit dobíjení?
 
 
Datum: 02. března 2014 10:23
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci mám doma dvoje papíry na jawu 350 jedny jsou zrušený v roce 1989 psaný na rodinu a druhý jsou psaný na neznámého ale nejspíš neživého člověka dá se nějak zjistit zda jsou doklady ještě platný ? a je nějaká možnost jak ty papíry přepsat na mě ? děkuji moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2014 19:10
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Ty papíry ti asi budou k ničemu, protože motorka neexistuje a to vypadá na to, že motorku zlikvidovaly a neodhlásily tudíž nikdo neplatil pojistku. Takže když začneš pátrat po platnosti papírů tak akorát upozorníš na sebe. Já jsem za komanča prodal Jawu 250/559 bez přepisu a on ji zlikvidoval aniž mě upozornil. Měl jsem štěstí, že se mě ho podařilo najít a získat velký techničák a v 90letech odhlásit přes autobazar a toto bude něco podobnýho. Zjistit se to dá že zajdeš na registr vozidel, že jsi techničák někde našel třeba při vyklízení nějakého domu a že pátráš po motocyklu. Pak dej vědět jak to dopadlo. Čau
 
 
Datum: 07. března 2014 19:10
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no takhle já ty papíry mám od známího a ten kdysi koupil tu motorku od někoho a motorka už dávno není :-(
 
 
Datum: 02. března 2014 19:59
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau, ty zrušený na veteránský značky, na neznámého člověka to je nějak divný. Jestli existuje velký techničák tak by to ještě šlo, ale musíš zjistit pozůstalé kteří ten motocykl zdědily. Vše co zůstane po zemřelém musí projít pozůstalostí kde se určí osoba která bude tak zvaně zaopatřovat majetek po zemřelém. Protože ty potřebuješ u přepisu kopii pozůstalosti kde bude od právníka, který vyřizoval pozůstalost razítko NABYLO PRÁVNÍ MOCI. Zrovna v té pozůstalosti bude i jméno člověka na který se měl jawu postarat. TO je asi tak ten základ. Dobrý je se zeptat tam kde přepisuješ motorový vozidla, ale oni ti neřeknou víc.
 
 
Datum: 02. března 2014 0:43
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel15835    
Ahoj chci se zeptat co si myslíte o válci polské výroby na pincka uvažuji o koupi ale nevím jak s těma kanálama, líbí se mi zalité vložka kvůli lepšího chlazení.Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2014 21:55
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
Oni slováci na tom nebyly líp s tou kvalitou,já bych řekl že jo to tak nastejno.koupil jsem polskej a kanály to má mnohem líp slícovaný než origo.akorát odlitek jako zvenku není nic extra ale na to to nejezdí.nebuďte zaujatí.
 
 
Datum: 23. března 2014 21:55
 
 
 
 
Jméno: FK Racing      E-mail:      IP: uživatel13006    
Ahoj chci se zeptat co si myslíte o válci polské výroby... - značně odfláknutý, je to pouze spotřební věc, namontovat, odjezdit, zahodit. ...uvažuji o koupi ale nevím jak s těma kanálama - tak pokud o koupi jen uvažuješ, tak je to ještě dobrý, protože poláky neupravuju.
 
 
Datum: 02. března 2014 10:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16885    
Brusírna kam vozím válce se drží v rozmezí 200-250-300 za vrtání 38-40-41+ a když je toho hodně tak i ta šedesátka je někdy za dvě kila - tím myslím cenu výbrusu - písty beru z FK,nemám dobrou zkušenost s písty co má brusírna... Radši k válcům dávám osvečené písty odtud.... výbrus s pístní sadou za 750,- maj obchodníci a ne brusírny ;-) Holt každej umí jinak ...
 
 
Datum: 02. března 2014 8:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16884    
pokud chcwš větší vrtání jde převrtat origoš stojí to jak novej polskej..brusiči nejsou pitomí a srovnali ceny podle nabídky polaku jinak vždyt ficht má prd plochu žeber a chaadí se mizerně tak jako tak,,,,,
 
 
Datum: 02. března 2014 8:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16883    
Co si o tom válci myslim tady ví každej. Jen furt nechápu,co v tom válci všichni hledáte? Nechápu logiku věci... Přitom stačí vzít origo válec,dát ho na výbrus a jezdíš...vyjde tě to do pětikila,jede to normálně a nemusíš nic řešit...namísto toho koupíš polskej válec za 700,- o kterym dopředu víš,že nepasuje na motor jak by měl,mimojiné má mizerně udělanej sací a vejfukovej kanál takže to i mizerně jede ... Z logiky plyne,že je výhodnější použít origo válec... Tak proč chce každej kupovat poláka? Protože na něm na aukru napsali "tuning" ?? Je to tuning s mínusem,ale to je dneska asi IN upravovat motor z 70-75km/h na 55-60km/h... Asi sem jinej a nechápu to...
 
 
Datum: 02. března 2014 7:21
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo je to vabank, prostě kup a uvidíš, já měl teda štěstí na něj, šlape už tři roky úplně v klidu, bez problému . ..
 
 
Datum: 02. března 2014 0:26
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel12667    
Zdravím vás borci, sice se můj dotaz nevztahuje k fichtlu, ale snad si někdo bude vědět rady. Mám minibike Blata 2,5. Po delším odstavení jsem se chtěl jít zase projet, jenže nejde vůbec nastartovat. Pokud stříknu trochu benálu pod svíčku, motor okamžitě naskočí jede jako vždy, ale po spálení paliva chcípne. Samozřejmě jsem kontroloval karbec (palivo tam teče jedna báseň) a tryska je taky pročištěná... Nevíte někdo, kde může být ještě problém? Díky moc! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2014 18:33
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel12667    
Díky moc za všechny vaše rady! :-)
 
 
Datum: 02. března 2014 18:33
 
 
 
 
Jméno: k      IP: uživatel14122    
po zimě normální.....benzin natáhl vodu,karbec zalepený olejem...........vylej starý benál,vyčisti vše a budeš opět lítat............
 
 
Datum: 02. března 2014 10:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16883    
Rozebrat a vyčistit karburátor. Jestli to má klapku tak překontrolovat.
 
 
Datum: 02. března 2014 7:36
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau, neteče z karbecu do motoru. Vydělej svíčku a vyzkoušej jestli benzín stříká do motoru. V karbecu můžeš mít benzínu hafo, ale když nejde pod svíčku tak motoér nenastartuješ.
 
 
Datum: 02. března 2014 0:49
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel16817    
Zdravím nevíte prosím vás jakou má hlavní trysku karburátor Jikov 2924 SBD 18b??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2014 10:26
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Těžko říct, podle toho, na kterém stroji byl použit. Ten karbec se dával na spoustu strojů: http://jawarmaniak.wz.cz/technika/karburatory.html
 
 
Datum: 02. března 2014 10:26
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15729    
zdravim chci se zeptat jestli muzu dam pist z pionýra do simsona dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2014 20:13
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
OK
 
 
Datum: 02. března 2014 20:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16883    
Nemužeš. Má jinou kompresní výšku-čuměl by 3mm ven z válce a prozměnu je vzadu krátký. Navíc je na 12mm pístní čep. Takže ne.
 
 
Datum: 02. března 2014 6:28
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau, dat tam můžeš cokoli, ale nejednoduší je píst přeměřit. Já bych to nedělal.
 
 
Datum: 02. března 2014 0:52
 
<  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 2:09:29 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu