Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: martin
IP: uživatel12157
 zdravím draci chtěl bych se zeptat když si chci udělat na čz 175 tajný vypínač aby nešla nastartovat který bude fungovat tak že odpojí baterku nepůjde i přesto roztlačit aby chytla za odpovědí dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2014 20:41
 to jsou rady toto  .. to si muže zrovna odmontovat řidítka nebo přední kolo
Datum: 09. března 2014 20:41
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 do fajfky dat kousek papírku se kterého je udělaná malá kulička nacpat to prostě do ní a nasadit to trosku na svíčku.
Datum: 09. března 2014 9:45
 já bych si dal hlavu na křídlové matice a bral bych ji sebou....není lepší zámek na kolo?
Datum: 08. března 2014 20:20
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 udělej vypínač na ten vývod z indučky , kterej je ukostřenej
Datum: 08. března 2014 20:16
Jméno: martin
IP: uživatel12157
 a když bych ukostroval tu cívku tak to připojím na kterej vývod na indučce
Datum: 08. března 2014 12:53
Jméno: Bear
IP: uživatel16773
 Stačí tim vypínačem ukostřit indukční cívku...na 100% to nenastartuješ ničím.
Datum: 08. března 2014 9:05
 bych se mohl přehazovat svíčky  já na pio když jdu jen na chvilku pryč tak vytáhnu fajfku a když na dýl tak ji odšroubuji...
Datum: 08. března 2014 8:11
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, jestli pude roztlačit to nevím nezkoušel jsem to nikdy, ale vezmi starou svíčku uřízni konec svíčky, aby nemohla házet jiskru no když moto někde odstavíš namontuješ nefunkčním svíčku a dobrou dáš do kapsy a nikdo to již nenastartuje. Dobrou nesmíš ztratit jinak budeš sám v pr..... Není nad dobrou radu...........
Datum: 08. března 2014 0:14
 asi odpověď znám, ale třeba mě někdo potěší, mohl bych odkapovou hadičku na originálnim karburátoru chytit přímo na tu dirku těsně před kolínkem? předpokládám že to tam je i kvůli vzduchu takže mám asi smůlu co?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2014 22:09
 s tou odkapovkou mám stejnou zkušenost, já ji decentním násilím naohýbal tak jak jsem potřeboval a barva nepraskla
Datum: 09. března 2014 22:09
 nene, ucpat to nechci, chtěl bych ale přímo na to přidělat hadičku odvedenou pod motorku, vymejšlim tohle protože jsem koupil odkapovou misku jako má sesa, tu postříbřenou, jenže nevim kdo to dělá ale tu trubičku tam nějakej dement přiletoval jinak natočenou a v podstatě to pod karbec vůbec nejde přidělat, leda vyřezat do žebrování díry  no a v krámu už to nechtěj protože jsem to při utahování samozřejhmě otlačil šroubem a protože tam ještě budu potřebovat jít - je to blízko a do tý doby pohoda, tak jsem je tam neseřval  , udělal jsem takový řešení ale myslim že nevydrží, trubičku jsem ustříh a přidělal na ní hadičku který až se pincek složí povede tak 1-2 cm daleko od válce což podle mě hadička nevydrží
Datum: 08. března 2014 11:10
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16908
 jakej to bude mít smysl, když originální odkapová miska velice pěkně pokryje nejen plovákovou komoru, ale i odkapového šulínka před kolínkem?... trvalé ucpání nevhodné, neboť šulinek je na odkápávní. a když šulinek nekape, je to špatné.... toto neplatí pro šulinka o kterým se tu ale nebavíme, ten kapat nesmí.. pokud ti ovšem neni nad 60 let.
Datum: 08. března 2014 8:58
 samozřejmě bych sem nepsal kdybych měl možnost jí ucpat a jet to projet  všechny stroje stojej
Datum: 07. března 2014 20:50
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Čau minule jsem semka psal že když fichtla vytočím tak začne prskat do vejfuku a jakoby tam nedotíkal benzín ale zkoušel jsem vše co jste mi radily. hladina dobrá, zkoušel jsem i to zapalování přelaďovat a vždy se to lišilo startem nebo dobou ohřátí až tam pak líp tekl benzín. zkoušel jsem kondík, svíčky, jehlu, předstih odtrh, opiloval jsem kladívko s kontaktem a přetěsňoval jsem hlavu ale při dotahování jsem ztrhnul jeden šroub tak jsem ho vytáhl a byl kolem dokola mokrý od benzínu jo a trochu se klepe píst ale jen trochu ale ten je novej i s pístníma kroužkama. Jediný co mě napadá a co jsem ještě nezkoušel je: přetěsnit válec, zkusit dát jinou zapalovací cívku a to je asi vše co mě napadá protože jsem úplně vše zkusil a stále bez rozdílu. Jen bych dodal že když nakopnu a rychle vypálím kupředu tak za studenýho motora to nedělá to jen když se zahřejetak to dělá dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2014 20:23
 a až si sednou kruhy ve vyjetém válci,budeš se ptát znovu
Datum: 10. března 2014 20:23
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 tak kdyz si tak chytrej tak jsi to mel udelat hned jestli tam byla vule tak bych ho stejne koupil hned ale spis bych bejt tebou casem udelal vybrus
Datum: 10. března 2014 20:19
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Neměli jste pravdu ani jede dal jsem nový píst a jede dá se vytočit přetočit kalí 68km/h což je fakt dobrý a jede i přes plný plyn a zapalování jsem ani nešteloval
Datum: 10. března 2014 17:22
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 TAK TO ASI BYLO FAKT TYM PÍSTEM PROTOŽE JSEM HO DNES DÁVAL PRYČ A ČEP SE VNĚM PROTÁČEL TAK JSEM DAL NOVÝ PÍST JO A BYLO MOKRÉ TĚSNĚNÍ VÁLCE TAKŽE TO NĚKDE PROFUČOVALO
Datum: 09. března 2014 19:00
 no totok jesti interesantní disputace  )) taky přidám jednu myšlénku. vejfuk a sání čisté jest?? se zasratou plynovou cestou jezditi příliš mrzké bývá.
Datum: 09. března 2014 12:23
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 se šuplerou se nedá měřit píst ??? to spíš ty s ní neumíš měřit jak to tak čtu
Datum: 09. března 2014 8:53
 no jak myslíš. tak se s tím nějak poper.. mohl jsi třeba i pochytat nové rozumy
Datum: 08. března 2014 23:20
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 hele nechci aby to dělal někdo za mě chci si to udělat sám a zároveň se i přiučit na co se mám příště zaměřit jen se v téhle debatě snažím zjistit co je za problém zatím jsem z vás získal informaci ohledně té indučky a pak se mrknu na předstih máte pravdu to není nic složitého na chápání jde jen o přesnou ruku a oko
Datum: 08. března 2014 22:49
 a odpovíš mi na otázku?
Datum: 08. března 2014 22:42
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 mám mustanga takže pod nádrží
Datum: 08. března 2014 22:28
 prosimtě jakube odkud jsi? třeba je tu někdo z tvého okolí kdo ti pomůže ten problém vyřešit osobně
Datum: 08. března 2014 22:21
 cožee? sedlo a nádrž pryč kvůli výměnu indučky? to jsem ještě neviděl  ... co to máš za pionýra prosimtě?
Datum: 08. března 2014 22:17
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 jasně že pár dílů doma na fíka mám plnou bednu náhradní kostru kola řetěz vydle kdyby se posrali atd nechci do tebe nějak rejpat nebo tak ale myslím si že kdybys toho chrchla měl před sebou tak bys u toho tak hodinu a půl strávil jenom kdybys zkoušel tu indučku musíš dát sedlo pryč nádrž pryč idučku vyměnit pak zase zpátky atd dávání novýho pístu ladění předstihu atd ale kladívko jsem kupoval nový skusim zejtra brnknou ta kámošem aby puči indučku na odzkoušení a když to nebude ono tak u něj ještě zkusím ten předstich a jeestli ani ne to tak kupuju píst
Datum: 08. března 2014 22:04
Jméno: dwein
IP: uživatel16913
 jasnovidec tu ale neni nikdo, a kór když má radit přes internet. to je as istokrát těžší najít problém, než když ten stroj máme před sebou. a věřím že byse s tim taky zdejší (včetně mě) ,,profíci,, chvilku trápily. fichtl je totiž nevyzpytatelnej stroj.. mě se třeba stalo, že mě málo svítilo světlo - laboroval sem s el. - kostry, dráty, cívky, atd. pak sem koupil jinou žárovku a hle záře jek bejk. njn. holt jiná nebyla a ta co nesvítila byla funglovka. proto mám doma dostatek všeho abych mohl dělat záměny za funkční.. to už je úděl fichtlaře - mít díly, to je to oč tu běží.
Datum: 08. března 2014 21:56
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 jo ale popsal jsem vše co mě napadlo jediný řešení je asi teda zkusit tu indučku což pochybuju že změní ten můj problém. popsal jsem jak šteluju zapalování a vy jste mi ještě furt neodpověděli jak teda s tým pístem? jinak ten starej píst co sem vyndal z válce tak sem do dotáhl do motorechny a řekl chci tento píst + kroužky sám jsem ho radši neměři protože s šuplerou měřit na setiny přesně, se moc nedá. jo a kolečko jak si psal s tím zapalováním co si vzpomínám tak 2-3 roky zpátky jsem semka furt v zimě psal že mi fichtl neustále pálí svíčky a tys furt psal sešteluj si karbec já už nevěděl jak ti mám napsat že to je hotové dokonce mi to dělal odborník kterej zná jawy i čezety do posledního šroubku(jako já fichtla) bylo mu něco okolo 80let tak sem mu dal na seřízení zapalování tehdá sem tam měl z pařeza a on to našteloval co se týkalo karbecu tak ten byl taky hladina dobrá jehla správně trysky čistý ale jak to? ak to že my to pálilo svíčky a tys furt psal sešteluj si zapalování o 3 měsíce jsem přišel na to že je tam po minulém majiteli hlava z 05 to byl ten problém od té doby nic. a jak s mě ted napsal sešteluj si zapalování tak sem prostě vypěnil protože jsem věděl že to je a když jsem se to snažil dělat sebevíc přesněji sttejně se to lupání nezměnilo hejbal jsem se statorem ale fichtl jel dál a lupání furt proto sem se nas*** a minule ti to napsal
Datum: 08. března 2014 21:52
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 jo rád bych ale proto se ptám nerad bych koupil novou indučku a pak zjistil že to dělá píst. podívej takovejch lidí se tu ptá od roku 19xx a za profíka se nepovažuju jen umím udělat go motoru rozumím karbecu 2T atd okolo fichtla nejsem jasnovědec aby zjistil včem je na pěst přesně chyba
Datum: 08. března 2014 21:37
 Hele nezlob se, ale tuhle debatu ukončuju. Snažil jsem se Ti poradit, dokonce jsem překousl ty "posraný" odpovědi, nebo jak si to nazval moje rady...Od začátku nás taháš za nos. Jednou řekneš, že zápalko je 100% ok, pak se ptáš jak se měří předstih...atd. Kluci se snažili zjistit, jaký je skutečný stav věci, tos jim nesdělil, a tak už ti asi radit nebudou, a já je nejspíš budu následovat. Normálně jsem se Tě zeptal, jakou jsi teda nastavil hodnotu předstihu. Jestli se Tě ta otázka tak dotkla, tak se bohužel nedá nic dělat. Neber to tak, že jsem se nějak urazil, ale prostě nervy mam jenom jedny, a než abych se tady rozčiloval, tak raději pujdu dělat něco do dílny. Za odpovědi mi nikdo něplatí, dělám to ve svém volném čase, a to by sis měl asi uvědomit. Takže za nějaký čas, a s jiným přístupem z tvé strany, možná problém vyřešíme
Datum: 08. března 2014 21:34
Jméno: dwein
IP: uživatel16913

no je vidět že představu máš a to se líbí... akorát trošku pokory by to chtělo. nebojím se odhadem tvrdit, že když si skládal převodovku poslepu, tak já už měl 20let papíry na fichtla... jinak tryska ti určuje kolik benzínu ti pustí právě do toho prostoru pod jehlu ( do komínku) a tam se teprve připravuje směs (kapičky se vzduchem) proto třeba když dáš na fichtla trysku ze staďáka číslo 45, tak ten fekál normálně pojede, akorát to nepude vytáčet, neboť při vyšších točkách je ten podltak tak velkej (častej) že to přes tu malo trysku nestihá přítékat z plov komory.. stejně tak naopak! (a to je odpověď i pro další kluky co se furt ptaj ja trysku 72 a výše) moc velká tryska už toho benzínu pustí hodně a ten podtlak si ho rád vezme, bohužel ale to neni nic platný neb se nestačí spálit - jediný plus (obrazně) to přinese v nejvyšších otáčkách, ale těch vy nedosahujete, právě kvůli vaší neschpnosti (nebo nevědomosti?) toho mrmla naladit . takže tvoje tvrzení o: cit. ,,co se týče karbecu a samotnému dvou taktu tak tomu rozumím asi jak ty,, je poněkud odvážné. nu co už.. a nenech se zmást, indučka ti odejde z ničeho nic a nejhorší na tom je že ti o tom nedá vědět dopředu. a celkem blbě se to poznává - jiskru hází, ale.... no jak sem psal, je to jedna z mnoha možností... jen doufám že ten píst po nastavení 56 + 1,6mm na šupleře dáváš zpět - tzn. proti směru otáčení hodin. edit.. cpu ti to sem proto abych si ujasnil jak seš na tom s teorií, vono totiž se tady nikomu moc nechce radit, když už dopředu tuší, že tazatel beztak nebude ani vědět jako co funguje ( což jak sem uvedl nebude zcela tvůj případ) ale co.. no a k tomu pístu, musíš zvážit možnosti - jaká je pravděpodobnost že by ti dali jinej píst v mototechně? sou tam snad nějací hlupáci? no nedivil bych se tomu, ale věřím že dali správnej.. nebo jak o teda bylo, ty sis změřil ten válec a pak ho šel koupit, neni chyba v tobě (tvém měření)? co chceš vlastně poradit? dyť my už sme z toho tak zmatený, že už sami nevíme jak se vlastně ten předstih ladí  .. natoč video (hlavně s kloudným zvukem) a pak se můžem zas rozkecat, i když už dopředu vim že se to z toho stejně moc nepozná.. to víš jak to nemá ladič před sebou a nejezdí na tom, tak to moc nejde.
Datum: 08. března 2014 21:27
 když jsi takový profík proč si to neopravíš sám? já se tady taky neptám proč mi neco nejede a hledám závadu dokud ji nenajdu.. nebo je to pro takového odborníka jako jsi ty problém?
Datum: 08. března 2014 21:23
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 1.6 pře hú. ptám se poradíte mi teda v čem je ten problém? nebo my budete klást otázky co je co, kolik je tohle, jakou to má funci apod? zítra si teda ještě u toho dobré odpoledne posedím nad tím zapalováním
Datum: 08. března 2014 21:17
 Základní otázka, jaká je hodnota předstihu?
Datum: 08. března 2014 21:04
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 v pohodě kolečko ale ten fichtl jede akorát když je v plnejch tak to prostě lupe ptám se zda mám koupit novej píst a dwein mi sem cpe nějaký otázky o motoru a karbecu a o tom jak co pracuje sy mylíš že sem to všechno nezkoušel zapalovací cívku, svíčku, milionkrát předstich odtrh kondíky kladívka kontakty elektryku prostě vše jediný co ne tak je nová indučka novej píst opět a zapalovací cívka taky musíš brát to že ty věci vtom jsou teda některý přes 40 let starý ale když to přes volnoběch nedělá ale když se jede tak to dělá kde mám najít chybu?
Datum: 08. března 2014 20:59
 Jakube, když si takový odborník, že se srovnáváš se Standou nebo Dweinem, tak proč ten stroj ještě nejede? A jinak s indukčkou nekecej kraviny, ta může odejít během chvilinky. Kdybys měl zkušenosti, tak bys to věděl. Za pár let, až si vzpomeneš, jak si tu ve 13 letech dělal machra, tak se tomu už jenom zasměješ
Datum: 08. března 2014 20:52
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 na dveinovy otázky se mi nechce odpovídat co se týče karbecu a samotnému dvou taktu tak tomu rozumím asi jak ty. když budeš 100x štelovat hladinnu aby nebyla ani malá a vysoká tak se i lecos přiučíš o karbecu no tryska 68 proč tam je? aby do válce nešel benzín v kaplách respektyvně tu směs rozprašuje. jehlou se nastavuje bohatost směsi 1 zářez hodně vzduchu málo benzínu tudíž chudá 4 zářes hodně benzínu a málo vzduchu což je až moc bohatá proč je tryska 68 a ne 894? no protože 894 by tu směs nerozprašovala. co se týče těch kanálků tak tam tudy de od klikové skříně ta směs která proputuje až ke svíčce která to zapálí a masivní exploze má tu opakovanou tendenci vrátit píst zpět do dú. proto jsou gufera aby tam tudy nefučel tlak a aby to nesálo olej ze skříně. jo a jinak píst se šuplerou měří fakt blbě nejlepčí je na to digi. mikrometr a předstich vím kolik má být i jeho funkci v rozmezí 1,6 - 1,9 tak mi skus schválně říct co bys na mém místě dělal kdyby ti fichtl dělal to samí co mě a řekněme že na nový věci by šetřil z kapesnýho. předstich jsem dělal takhle. našel jsem hú (56mm.) na šupleru jsem si našel 56mm. + 1.6mm a poutočil pístem aby si šuplera sedla na hlavu a tam sem dal aby se přesně v ten moment zvedlo kladívko s indučkou nikdy problém nebyl ta se nesere jen tak ze dne na den a zapalování bylo štelovaný tolikrát a to lupáni se nikdy nezměnilo pučoval jsem si i kámošovu indučku na vyzkoušení a co si mylíš že se stalo s tím problémem...
Datum: 08. března 2014 20:44
Jméno: standa
IP: uživatel16912
 Já už rezignoval. Zeptal jsem se jasně a konkrétně na konkrétní a podstatnou věc/věci. Konkrétní odpovědi jsem se nedočkal,nemužu dál sloužit... Píst má ve válci vůli řezáku a klepe se a sjel se s kroužkama... Zapalování "našteloval" kamarád a vačka se točí a přes HU zvedá kladívko,za HU víc ... Končim,Dweine zajeď mu to opravit...
Datum: 08. března 2014 20:32
 hele kámo první Go ve 13 a je ti 13 a 2 měsíce,že?to go bych chtěl vidět když neumíš změřit píst a předstih.
Datum: 08. března 2014 20:24
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel14834
 hm, mě, a věřím že i ostatním je úplně u prdele co máš za sebou ve třinácti. evidentně neumíš naladit to nejzákladnější na fichtlu jako je předstih, směs, těsnost spojů, elktroinstalace a její součátky atd. atd... mě teda osobně přijde podle popisu že stou šuplerou neumíš ani měřit, chtěl bych se ale plést. předstih teda chápeš no, ale opravdu seš si tak jistej že to tak máš nastavený? a co karbec - chápeš jeho princip, proč a kdy je směs chudá či bohatá? k čemu a proč je jehla tam kde je? proč je tryska 68 a né 894? proč má bejt filtr takovej jakej je? proč sou ve válci ty kanály? kudy vlastně chodí ta směs? a jak se vůbec vytváří? proč to prská a střílí jen někdy? pracuje motor stejně studenej, jako teplej? proč má bejt hladina tak jak má? je to kvůli výšce vůči poloze jehly a komínku? kde je komínek? co je v něm? a co ten předstih zase sakra? kdy zažehne tu směs? 1,6mm před tim než se píst začne zase vracet aby nasál znova směs? a co když to pálí 4mm před hú? bude ten výbuch tak dobrej aby ten píst zabral na kliku a ta roztočila špajzku? nebude to potom třeba prskat, poněvač se tam tam směs pěkně popere a nebude vědět kudy utéct? a co indučka? co když se po chvilce ohřeje a pak nedá toliko jisker, kolik je potřeba? a co dál? udělat go motoru poslepu?
Datum: 08. března 2014 20:23
Datum: 08. března 2014 20:04
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 jo písty se dělaj větší po 25 setinách proto se při výbrusu válce odebere 25 setin
Datum: 08. března 2014 19:38
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 jojo chápu ale hele kámo já už mám z chrchlama něco za sebou ve 13 sem dělal provní go motoru a úspěšnou neska složím převodovku a automat po slepu jinak to chápu s tím předstihem jiskra hodí v ten moment když se kladívko rozepne tak mi buď dali v mototechně jinej píst ale dřív mi to nedělalo jak byl novej asi se ošoupal spolu s kroužkama a tak je menší ale měřil jsem to šuplerou a ten píst měl 3,8 ale s osmičkou to nelícovalo ještě kousek před tim ale myslim že se píst 38,20 ani nedělá ne?? teda myslim že ne
Datum: 08. března 2014 19:36
Jméno: dwein
IP: uživatel16911
 my nevíme jestli máš opravdu menší píst - to si musíš změřit.. válec např. 38,25-píst bude mít o malinko méně třeba 38,20.. to samý třeba - válec 38,75-píst 38,70 atd.. laicky řečeno píst musí mít stejnej rozměr jako válec.. předstih je moc jednoduchej na to aby se s tim člověk rozepisoval.. prostě kladívko se musí začít otvírat když je píst cca 1,6mm před tim než je ten píst zároveň s válcem...tzn. při 1,8mm je kladivo ještě secvaklý. je ti to jasný?
Datum: 08. března 2014 19:24
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 jinak ohledně toho pístu mám ho koupit novej?
Datum: 08. března 2014 18:52
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 dobře jak mám teda změřit ten předstich? šupleru mám líp se orientuju se sejmutou hlavou
Datum: 08. března 2014 18:49
 má tahle diskuze smysl?furt meleš nesmysly bez konkrétních hodnot?
Datum: 08. března 2014 18:09
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Jinak ten píst asi nějak stejně takhle: https://www.facebook.com/media/set/?set=vb.411244348904308&type=2
Datum: 08. března 2014 16:54
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Ten předstih mě dělal kámoš prostě kousek před hú abyy to hodilo jiskru jinak teď to jede dobre vačky jsem zkoušel 3 ale jedna má věší grády líp to pře ní jede a tyky oněco rychlejc jak ta starší jinak prostě jsem půlil bouranej motor z toho si vzal válec starej píst jsem dotáhl do mototechny dal jím tam ten starej a řekl chci tento píst s pístníma kroužkama no provní měsíc co sem to tam měl tak to jelo bez problému udělalo to tak 56km/h (rozeta 60- sekundáro 10z) skusim tam koupit ještě jednou ten píst a když oddělám hlavu a tym pístem zaklepu tak to ve válci jakoby zvoní jak ten píst bouchá a stěny asi jako vyjetej válec a jestě vyjetější píst. jinak mám doma jestě jeden válec 38 tak přemejšlim jestli koupit ten píst do mýho (38.25) nebo tu 38 a druhej válec a řezák po pístní kroužky tam dám jak prd. skusim udělat video a poslat vám ho
Datum: 08. března 2014 16:51
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16910
 jestli je ten ,,přední zub,, ten odlamovací nůž za pár kaček, tak ten má tl. 0,4mm... a jelikož taky dneska ladim, tak sem vzal jeden origo válec s pístem a ten řezák tam teda nedostanu ani náhodou. jediný co tam dostanu je měrka tl. 0,10mm a to musim hodně tlačit.. tak vono jestli si tam nedal menší píst.
Datum: 08. března 2014 16:23
Jméno: standa
IP: uživatel16909
 Mohl bys už odpovědět na tu otázku ohledně předstihu ? Řezák je přední zub...
Datum: 08. března 2014 15:57
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 stando vačka nevim jak šmajdá myslím si že je normální ale když vačka nabírá pertinax kladívka tak je malej odtrh a pak tak o milimetr je ještě větší myslíš tohle? jinak zkoušel jsem i druhou a ta je stejná jinak kladívko zajiskří jen občas jinak dřív mi jiskřilo furt a jelo to ještě líp jinak když dám hlavu dolu tak mezi píst a válec strčím řezák (po pístní kroužky jinak píst je novej spolu s kroužkama ale s kámošem a bráchou sme to ladily ale konečně to jelo ale tak jako vždy lišilo se to jenom v tom jestli to šlo nakopnout nebo roztláknout jenom za velkej otáčkách to dělá jinak to jede dobře a nevynechává
Datum: 08. března 2014 15:29
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16910
 kluku... ty už seš zoufalej co? když napíšeš že seš do 30ti kilometrů od Poličky, tak ti to přijedu naladit!!
Datum: 08. března 2014 14:53
Jméno: standa
IP: uživatel16909
 A co to znamená že se píst klepe ??? Neznam tenhle termín. Díky za upřesnění těchto věcí,pak už to snad dáme dohromady....
Datum: 08. března 2014 14:13
Jméno: standa
IP: uživatel16909
 Kolik máš předstih? Jakej máš odtrh v HU? Jak jsi předstih měřil? (přesný postup)... Vačka nešmajdá? Kladívko nejiskří?
Datum: 08. března 2014 14:10
Jméno: coshboy
IP: uživatel16907
 Zdravim draci. Prosim o radu ohledne zapojeni zapalovani na 250/559... mam to bez spinaci skrinky a potrebuju to dostat do zakladniho pojizdnyho a dobijeciho stavu. Rele mam to stare externi. Predpokladam ze kontakty M a D patri na M a D na rele, baterka je ukostrena na -, co ma byt pripojede na B kontakt rele, + baterie? Jeden kontakt civky prijde na zem a druhy na kladivka kde je kondenzator, ano? A jeste je zahada, kam mam pripojit ty uhliky? Zadne tam nebyly takze ani nevim kam se maji pripojit. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2014 17:04
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 uhlíky: ten blíž ke svorkovnici na svorku D, ten dál od svorkovnice ukostřit. jeden kontakt cívky přijde na baterii a druhý na kladívko. propojíš D a M tak, jak jsi psal. B je baterie. až to propojíš, tak několikrát ručně sepni hlavní cívku relé a dynamo se nabudí na správnou polaritu k baterii. na cívku musíš mít nějaký vypínač, jinak tam může stále téci proud z baterie.
Datum: 07. března 2014 17:04
Jméno: Radawa
IP: uživatel16906
 Zdar draci, chci se zeptat jak má být tlustý pístní kroužek na pionýru aby nepraskl, dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2014 20:39
 no možný vadě materiálu se vyhnout nemusíš nikdy, ale nerozumim co myslíš tlouštkou, ve směru chodu pístu by rozhodně měl zabírat celou šířku drážky tim myslim že nemůžeš koupit užší chromový pokud máš drážku 2mm a ve směru do stran by neměl bejt tak sjetej aby na něm už nechyběli ty uzoučký packy přes zámek, to už jsem taky viděl, ale to je extrém, že je moc sjetej poznáš tak že když ho vložíš třeba samotnej do válce, nebo i s pístem ale abys na něj třeba přes výfuk viděl, tak nesmí mít v místě zámku moc velkou mezeru v příručce je přesná hodnota, ale pokud je novej a mezeru má tak může bejt i vylítanej válec
Datum: 07. března 2014 20:39
 to ještě neni věděcky vyzkoumáno skus to za sto let
Datum: 07. března 2014 20:36
Jméno: vena
IP: uživatel15908
 zdar vynechava mi pionyr za jizdy na plnej plny a když jde na volnoběh tak se vytočí na plno uplně v pohodě, nevíte co s tym ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2014 21:20
Jméno: vilik
IP: uživatel17406
 A co odtrh ? Zkoušel jsi ?? Možna se nestiha vracet kladivko ale to by při volnoběhu dělalo taky ne jen při normalni jizdě ale zkusit to mužeš
Datum: 10. července 2014 21:20
Jméno: vena
IP: uživatel15908
 ten tam teče normálně
Datum: 09. března 2014 10:25
 No a už jsi kontroloval, jak rychle ti dotíká benzín?
Datum: 07. března 2014 6:24
 vystava motocykl,,, tak kdo a kam razi na vystavu motocykl praha nebo brno? a nebo k bratrum slovakum http://www.incheba.sk/vystavy/motocykel-6944.html?page_id=6944 ? prej v tynci lesteji litrone a tak snad na vystave v praze konecne bude,,sice s krizkem po funuse ale kdyz jawa da kasicku na vystavisti za cumendu toho vau litrone co maji uz dva roky prikryteho pod prosteradlem,, tak vyberou za ty tri dny vystavy,,,vic penez nez za prodej par kusu
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2014 21:54
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 v praze tam byl na vystave fekal + babeta v radikalni uprave
Datum: 08. března 2014 21:54
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16913
 jak tam nejni fekál, tak nikam nejezdím !!
Datum: 08. března 2014 21:35
 já ani v brně stánek jawy neobjevil
Datum: 07. března 2014 15:59
Jméno: Buvol
IP: uživatel16905
 V Brně litr od Jawy včera nebyl. Jinak stánek Jawy nic moc. Sice hezký Sportard, ale oproti konkurenci mi prišel, jako taková nedodělaná motorka. A pak ta cena.  Ještě tam měli pěknou 350 jako takové retro (něco ve stylu 634), jen nechápu proč teda na retro mašinu cpou digitální tachometr, čiré blinkry a další podobný kraviny.:-
Datum: 07. března 2014 8:45
Jméno: combust
IP: uživatel15036
 v praze jsem byl dneska a jawu jsem tam nikde neviděl (ale byl jsem tam jen asi hodinu a možná jsem to přehlídl v tý záplavě novinek  )
Datum: 06. března 2014 22:54
Jméno: Pavel
IP: uživatel13794
 Čus nemá někdo nějaký návod nebo fotku jak složit startovací mechanismus (zacvakne se , pak se startuje , zacvakne zpátky a řadí se ) nemůžu na to nějak přijít , startování mi jde , pak se přecvakne normálně dopředu , řadit jde ale už nejde znova dovnitř aby se mohlo zas startovat...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2014 21:37
Jméno: luck01
IP: uživatel16899
 Zdar draci že šipka na pístu u fichtla má směřovat nahoru
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2014 10:44
Jméno: kdo asi?
IP: uživatel11737
 palec nahoru, trenky dolu.
Datum: 07. března 2014 10:44
 Šipka dolu, palec nahoru..
Datum: 07. března 2014 6:26
 K výfukovému kanálu...ale doporučuju si překontrolovat, jestli jí nějakej šikovník nenakreslil obráceně
Datum: 06. března 2014 13:28
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16900
 ne, dolu
Datum: 06. března 2014 13:27
Jméno: Yuri
IP: uživatel16898
 Dá sa použiť teleso karbúratora 05 na jawu 21 ??? aj s tým že trisky budú z 21 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2014 21:32
Jméno: marquee
IP: uživatel15183
 jj má to jsem právě myslel, chtěl jsem aby sám došel k závěru že nejde vzít nějaký trysky z něčeho dát je do úplně něčeho jiného, když by to takhle jelo tak jak má byl by to skoro zázrak
Datum: 06. března 2014 21:32
Jméno: standa
IP: uživatel16902
 Jo,jenže i když jsem se pokusil zamyslet,tak sem se dostal k faktu,že sou tam další věci o kterých on neví a pak ačkoliv muže dojí ke správnému úsudku,tak realita muže být jiná ... Třeba válec z j21 má větší plochu sacího kanálu a časování vejš a karburátor z j05 zas průměr 15 či 16mm dle verze... V originále na stadioňáckym karbu z j05 je snad tryska 60 nebo 62...ale když se to prdne na j21 tak tryska pude nahoru,ale otázkou je jak moc....taky je otázkou jaký to bude chtít koleno ... Takže prostě dedukci vytvořit může,ale otázkou je realita ... A nakonec bude vše úplně jinak protože je to Pio a tam nikdy nic neplatí na 100% ... my sme dávali karbec z poslední j05 na j21,když už byl motor tak v hajzlu,že na karb z pio 20 to nejelo v otáčkách protože už to nemělo tlak ani podtlak...a kupodivu to na j05 karbec jelo až nadoraz dokud se motor točil... Tak asi tak...
Datum: 06. března 2014 21:09
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Stando nech je někdy chvíli přemýšlet, nápověda byla dostatečná
Datum: 06. března 2014 19:42
Jméno: standa
IP: uživatel16902
 Nejspíš to pojede na trysku 68,těžko říct,určitě se to bude muset odzkoušet a odladit. Co tim zamýšlíš?
Datum: 06. března 2014 19:32
Jméno: marquee
IP: uživatel15183
 neber to nějak zle chci jen aby jsi zkusil pochopit jak to funguje
Datum: 06. března 2014 17:49
Jméno: marquee
IP: uživatel15183
 zkus zapřemýšlet čím se ty karburátory liší a třeba na tu odpověď příjdeš sám.
Datum: 06. března 2014 17:46
Jméno: pepec
IP: uživatel16897
 Zdravím, mám babettu 210 a prokluzuje mi spojka co řadí dvojku..mám lehké čelisti ..když šmirglem zdrsním buben tak to 2x zařadí a pak zase klouže a nezařadí... pučil sem si od kamaráda těžkou spojku a ta na tom je líp .. zařadí ale za strašně dlouhou dobu .. kamarádovi ale řadí normálně...čelisti mají dobré dosedací plochy, vše vždy důkladně odmaštěno .. gufero i o-kroužek vyměněn(nikde žádný olej), mám doma více unašečů (i nové)tak se zkoušel všechny ... a měl sem i náhradní buben(už dříve použitý) .. zkoušel sem různě prohazovat a nic .. nemáte nějaký nápad co s tím? hledám trvalé řašení .. ne šmirglovat každej druhej den nebo lít tam kalafunu ..když sem si babettu koupil tak ale řadila bez problému s lehkýma čelistma..může se buben nějak opotřebovat?že by byli oba špatné? ... budu vděčný za každý nápad.. sem zoufalý už fakt nevim co s tim .. díky za odpověďi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2014 21:40
Jméno: pepa
IP: uživatel16904
 usmernovač by to mel vyřešit anebo prostě nejakej odpor....ferodo talín du písku pan škoda....a každej lepší mootschop ..aspon zajistí ..např bartuněk ve voticích ...ferodo praha kobilisy ...googluj ale tito věci se repasují běžne .,,,,a cena za cele spojky na babetu i s brzdami je cca 500 ...zrovna řeším ferodo talín kde chtej za celist 20 30 krun a bartunka co chce 60 ...ale je to o tom že když to potřebuješ tak to vemeš jsou to směšné častky.....
Datum: 06. března 2014 21:40
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 50a 60 to jede i moje Babeta 210 originál jediní co jsem do dí dal sou rozběhovky kroužky a řetěz a zkrácení výfuk má poctivejch 7000km máme ji od nova  ale jeden problém přece mám furt strašne přebíjí dává mi do světel něco kolem 19 voltu a okamžitě shoří 6v žárovky ale 12v drží ale nesvítí až tak extra co myslíte koupit nove světelné cívky nebo usměrnovač napětí na 6v ?  děkuji a omlouvám se že tak odbýhám od tematu
Datum: 06. března 2014 21:24
 mam ten samý problém,kde mi přelepí nové čelisti?Díky
Datum: 06. března 2014 20:26
Jméno: pepa
IP: uživatel16572
 dobra jen mi řekni proč nenechaš nově nalepit čelisti za 50 až 100 korun a pořád montuješ stare???
Datum: 06. března 2014 18:07
Jméno: pepec
IP: uživatel16897
 s vykonem urcite problem nemam .. zvetseny kanalky jinej karburator ..upraveny vyfuk .. na jednicku da pres 30 a po rovine kdyz zaradi tak neni problem 55-60 .. z mirneho kopecka sem jel 65 .. u motoru 15z kolecko .. kola se toci krasne lehce vyfuk cisty ..s tim problem urcite neni .. ostni od nas co maji babetty mi nestihali ..
Datum: 06. března 2014 11:38
 Já bych řekl, že máš problém s výkonem.. Zkus vyčistit výfuk, seřídit zapalko, kouknout na brzdy..
Datum: 06. března 2014 11:14
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 cus potrebuju poradit mam tady jawa mustang a maximalni rychlost je 20km/h coz je velka blbost muze te mi napsat cim to je predstih jsem zkousel přenastavit a nic
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2014 10:20
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 tak to je asi jasny ze nebudu jezdit jenom na Jednicku
Datum: 07. března 2014 10:20
Datum: 06. března 2014 14:48
 Zařadit dvojku
Datum: 06. března 2014 11:15
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Zdravim nevíte někdo číslo modré barvy na čz 125/476 té jak se používala v kombinaci se stříbrnou (modrý rám střed a boky nádrže atd. stříbrný blatníky, kastlíky a maska)
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2014 17:36
Jméno: pepa
IP: uživatel16901
 prostě tmavě modrá metalíza davali co bylo po ruce a co šlo přivest z rakouska.....dnes je toho mnoho druhu stačí si vybrat co se ti líbí...
Datum: 06. března 2014 17:36
Jméno: jawaman
IP: uživatel14936
 čau draci mam fichtla a nedrží volnoběh když sem na volnoběžným šroubku přidal i ubral tak to nepomáhá vždycky to po 3 vteřinách chcípne co ještě může souviset s volnoběhem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2014 22:02
Jméno: jawaman
IP: uživatel14936
 volnoběh už jide nějak se to zázrakem laplo ale myslim že je karbec na heslo
Datum: 06. března 2014 22:02
Jméno: Petr
IP: uživatel16896
 někdy v tomhle může trochu blbnout i elektrika, pak už člověk zkouší lecos, zkus i vyměnit kondenzátor, jednou jsem sepotýkal s otáčkami - nějak to habrovalo, ale to spíš nešlo nějak do vyšších a bylo to i tenkrát zapalovací cívkou. Tak to kámo třeba i takto vyzkoušej, dej vědět. čau Petr
Datum: 05. března 2014 23:38
Posl.aktualizace: 07. března 2014 17:24
 super jako vždy
Datum: 07. března 2014 17:24
Jméno: Yuri
IP: uživatel16898
 ďakujeme
Datum: 06. března 2014 10:39
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 ahoj mám na mustangovy takevej problém. Normálně jede ale třeba když hodně vytočím kerej koliv kvalt tak to začne jakoby plivat plameny z válce do vejfuku je to takovej zvuk kterej je tomu asi nejblíž. zapalování jsem zkoušel přelaďovat asi 8x podle návodu na youtube, podle servis. knížky, podle sebe... ale stejně se to nezměnilo a přes trojku nemůžu jet moc rychle protože tím "pliváním plamenů" to ani víc nevytáhle a prostě jakoby tam nedotíkal benzín ale karbece jsem zkoušel dva hladina je asi 1 nebo 2mm. nad plovákem takže vetší než má být myslel jsem že to vyřeší ten problém ale nic. zkoušej jsem kondíky cívku ale nic. ale pak jsem sundal hlavu a píst se trochu v HÚ kýval prostě prstem sem to zkusil rozkejvat a byla tam škvíra. válec byl z bouraného pionýra (motor dobrej) píst byl kupovanej novej spolu s pístníma kroužkama a na motoru jsem dělal go. jednou předtím než jsem ten motor půlil tak jsem tam měl hladinu stejnou, hl trysku 72 a jehlu na 3 zářezu a nedělalo to pak sem půlil motor kvůli převodovce a problém tu byl začalo to malou hladinou protože tam byla malinko pod ryskou plováku takže nevim jinak sme to měřily na 4kolce a fík jede asi 43km/h ale sílu má jak bejk dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2014 21:23
Jméno: pepa
IP: uživatel16895
 karton od mlíka definuje mezeru mezi kontakty cigaretový papír slouží k rozpoznaní okamžiku otevření kladívek .tj kdy na svíčce skočí jiskra..to si pamatuj jiskra skočí když kladívka otevřou.....tím kartonem jen kontroluješ správnou polohu natočení zapalka.... ale tvl to jsou měřidla teda....by mě zajímalo jak použít toaletní papír....a podle oka to je donutit otevřit kladívka cca 2mm před horní uvratí ...zbytek proste najít dle toho jak to jede ....
Datum: 05. března 2014 21:23
Jméno: Standa
IP: uživatel16893
 Příručka Jawa 50 a nebo si v diskusi dohledej,jak jsem psal jak doonale seřídit zapalování šroubovákem od oka.
Datum: 05. března 2014 20:33
 Dobrý...takže si šteloval zápalko podle tří návodů, a ptáš se, jaká má být hodnota odtrhu?  Nezlob se, ale to je fakt k smíchu...Kdybys stál o radu, tak bych ti s tim i poradil...
Datum: 05. března 2014 20:27
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Jo kladívko je nový i s kontaktem jinak menší opáleninu tam sem našel jinak kolik má bejt kladívko? četl jsem že na karton od mlíka pak sem viděl že zase na cigaret papír nevím dělal jsem zapalování podle trust jawa na youtubu ale provlém stejnej
Datum: 05. března 2014 20:17
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 Dle mě je chyba v zapalování a to taková , že je pecka na kladívku.Měl jsem to to samé a jak píšeš fík jel max asi 45km/h a pak začal prskat.Opiluj pecku na kladívku a bude to OK popřípadě vyměn kladívka
Datum: 05. března 2014 20:10
Jméno: Standa
IP: uživatel16893
 Buďto vynechává svíčka a nebo je moc malej předstih a nebo komplet rozhašený zapalování - to nejspíš
Datum: 05. března 2014 20:01
Jméno: dsfsd
IP: uživatel12656
 Cau jakou muze mit cenu tachometr z vyvozni jawa 20 do nemecka s originalnim podsvicenim zarovickou a stavem novyho ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2014 0:41
Jméno: Peter
IP: uživatel16915
 No on se ptá asi proto, za kolik by ho mohl střelit ne?
Datum: 09. března 2014 0:41
Jméno: dsfsd
IP: uživatel12656
 No ja ho mam na stole prave..
Datum: 04. března 2014 21:18
Jméno: Opie666
IP: uživatel16891
 Myslím si, že v dnešní době se asi nový vývozní tacháky neseženou.. leda sehnat nějakej starší a přetočit si ho.. jinak ceny nebudou nejspíš nějak levný, taky ho sháním už delší dobu.. každopádně přeju hodně štěstí při hledání..
Datum: 04. března 2014 21:11
Jméno: jirin10
IP: uživatel16441
 Zdar, mám další problém, nejspíš souvisí vše se vším. Jel jsem si takhle a normálně mi svítily světla, potom zastaví , pak znova jedu a nesvítí , a začala svítit kontrolka dobíjení , tak jsem vyndal žárovku a byla uplně spálená, prostě komplet přepálená, tak jsem to vyměnil a OK, Potom zase jedu a najednou to znova začalo, kontrolka ale svítila jen pří vyšších otáčkách, když jsem ubral plyn tak zhasla. tak jsem dojel domů a baterka vybitá. Dal sem jí nabít a mezi tím sem šel překontrolovat dynamo, vyndal jsem ho ven a vyčistil , potom sem si všiml že na těch drátkách na statoru , jak jsou k sobě spojené magnety chybí bužírka, dal jsem jí tam , vyčistil rotor, vyfoukal. dobíjelo to při vytočení motoru 7,50, potom sem jen tak koukl na relé a byla na něm pocka, tak jsem to obrousil a pohoda, dneska jedu a situace se opakuje motorka při vyšších otáčkách nedobíjí, po vypnutí světel a ubrání plynu se již nerozsvítí, když jsem dojel domů tak to zase nesvítilo, tak jsem vyndal žárovku, vlákna tam byly ale byla očouzená, tak jsem tam dal jinou a k patici jsem udělal drát pro kostru, protože tam před tím nebyl. Nevíte na co se mám zaměřit ?? Budu rád za každou radu. Jinak uhlíky OK, ale držák uhlíku se hýbe do stran. A je pravda že dvoucívkové relé odpojí dynamo tehdy když je v obvodu zkrat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2014 19:18
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 jestli mluvíš o držáku kontrolky dobíjení, tak ten je od kostry odizolován a je připojen do skříňky zapalování, vývod 15/54. po zapnutí zapalování jde do kontrolky napětí z baterie a kostří se přes relé a dynamo. když dynamo začne vyrábět napětí, kontrolka začne zhasínat, když je na dynamu stejné napětí jako na baterii, kontrolka už nemůže svítit. při špatně seřízeném regleru se může stát, že napětí na dynamu stoupne tolik, že je na něm vyšší napětí než na baterii a kontrolka začne trochu svítit. nicméně, obroušení pecky z regleru úplně rozhodí seřízení a ten pak reguluje špatně nebo vůbec. uvolněný držák uhlíků by nemusel být velký problém, uhlíky by neměly chodit do krajů komutátoru. o odpojení dynama při zkratu v instalaci dvoucívkovým reglerem nic nevím. martin.miarka@c-box.cz
Datum: 06. března 2014 19:18
Jméno: Jarda
IP: uživatel16870
 Zdur draci prosim poraďte mi jaka by byla nejlepší svíčka do ČZ 125/476? Byla tam stará svíčka PAL super 14-9-R diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2014 19:26
 N15C je plně dostačující...na to Denso to pojede taky, ale uplně stejně.
Datum: 04. března 2014 19:26
Jméno: Jarda
IP: uživatel16870
Datum: 04. března 2014 19:19
 Čau. Doporučuju Brisk N15C.
Datum: 04. března 2014 19:01
 Zdar, jde rozpůlit motor jawky 175 bez toho abych musel sundávat spojku (dekl od primáru) ? stejně bych jako první vylisovával pravý karter ze strany od zapalování, takže si myslím že to proveditelné je, ale nejsem si jist. Dík za odp., zkušenost, radu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2014 9:24
 Prý je to pouze kvůli přetěsnění mezi kartery.
Datum: 05. března 2014 9:24
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Rozpůlit to půjde, ale nevím proč to půlit takhle, když půlím tak většinou chci vyměnit alespoň ložiska, nechat udělat kliku, vyndat převodovku. Takhle se na to jen podíváš...
Datum: 04. března 2014 23:40
 Mirek: Všechny šrouby jsou ze strany pravé, toto není fichtl.
Datum: 04. března 2014 20:40
Jméno: mirek
IP: uživatel15041
 Všechny šrouby jsou z levé strany. pod spojkou nejméně tři. tak nevím jak bys to dokázal.
Datum: 04. března 2014 20:23
 Čau. Nevidím překážek.
Datum: 04. března 2014 19:00
|



|