Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec už to tu napsal snad tisíckrát ale prosim potřebuju pomoct u nás to nikdo nevý a mám s tim pořád problémy s tou posranou tryskou na ty čz 250 jak má tu pružinku na tu bohatost nebo co.Nevím jak ju mám povolit nebo utáhnout já jen poznám že když ju hodne utáhnu tak motor se těžko roztáčí trošku se po přidání plynu zadusí ale když to povolím tak to jde krásně vytočit ale jede to jak když třeba na pinckovy vám dochází poslední zbytky benzínu s karbecu prostě nevím tu polohu jak to má být správně má se motor dobře vytáčet ??? nebo hůř ??? NEVIM!!! jak vy jeste to štelovaly podle čeho ???? jen tak od voka? já vím že vás s tím už seru ale když mě není nikdo schopnej u nás poradit tok to musím napsat sem. DIKY moc prosim pomozte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 13:44
 sikor: když to začalo jet po sundání gumy k flitru tak je logicky neprůcozí vzducháč  ....něco podobné řešil jeden starší pán u nás v dědině.... díval sem mu ta to jeden místní prej "expert" na babety... a nic nevykoumal a babeta stále nešla do otáček...přišel sem já...sundal sem vzducháč a ejhle ono to už jede  čím pak to asi bylo?
Datum: 18. července 2010 13:44
 já teda nevim ale měl jsem podobný problém na 175 čz a vždy když sem to chtěl vytočit na plnej plyn tak to začlo škubat a jelo to jen když jsem sundal tu gumu co jde na filtr pak to jelo jen vím že jsem tam dával tenkrát jinou trysku hlavní a asi menší měla tam být 93 a já tam dával 90myslím
Datum: 18. července 2010 13:30
 kdabys nebyl deb*l tak by ses podíval do manuálu... ta "triska s pružinkou" je šroub štelování bohatosti směsy... povol o jedu a půl otáčky
Datum: 18. července 2010 11:35
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Čaute lidi, chci si kupovat babettu 210, od chlápka co platí jenom pojištění a o nic víc se nestará. Stačí když zruší pojistku a já si to pojistím a on mi dá kartičku bez žádného lítání po úřadech, nebo musíme na úřad něco přepisovat? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 22:14
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 tak tak, pokud ti dá tu kartičku, tak to pojistíš a je to
Datum: 16. července 2010 22:14
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Takže ja to jenom pojistím a nějakou tu kupní smlouvu a tim to končí jo?
Datum: 16. července 2010 15:31
Jméno: standa
IP: uživatel5806
babeta nepodléhá registraci,takze staci pojistka
Datum: 16. července 2010 15:05
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 zdar hoši takže u te babety 207 jsem vyskoušel snad všechno komplet jsem vyčistil karburátor,10svíček n17c,i jine,jiskru to hází všechno jsem už vyskoušel a pořád nejede a přitom před včerem jela krásně ale od te doby co jsem vymněnil tu cívku zapalování od te doby to nejede ale jiskra je!!!tak opravdu nevim co stim kdyby byla nějak blbě dana ta cívka tak by to jiskru neházelo že?ale ona je určitě zapojená dobře poradtě fakt už nevim
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 19:01
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 právě že ja startuju s vypnutými světly
Datum: 13. července 2010 19:01
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Ještě něco. Startuj raději s vypnutými světly na babettě. Takto se pozná závada na indukční cívce, s vypnutými světly může fungovat normálně a se zapnutými nemusí fungovat správně. Škoda, že nejsi alespoň elektroamatér. I s nejlevnějším multimetrem se dá překontrolovat celé zapalování na babettě, stačí proměřit odpor jednotlivých částí zapalování.
Datum: 13. července 2010 18:17
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Jsi-li si jistý, že je zapalování v pořádku, předstih správně nastaven, plováky v karburátoru seřízeny, trysky vyčištěny, sací potrubí dobře utěsněno, benzín teče do karburátoru a bohatost směsi je alespoň zhruba nastavena, potom je potřeba prověřit další možné závady. Výfuk si perfektně vyčistil? Kompet celý od výfukového kanálu až po dírku v zátce? Výfuk je u dvoutaktu poměrně důležitý a stačí jeho přiucpání a je po ježdění. Máš ho doufám správně připevněný. Další možností je přisávání falešného vzduchu přes gufera, která těsní klikový hřídel. Hoď babettu na stojan a šlapáním jako o závod se ji pokus nastartovat. I s lehce vadnými gufery na klikovce musí jít motor alespoň nastartovat. Nepodaří-li se motor nahodit ani po několikerém zběsilém šlapání do pedálů, toto ukonči a zkontroluj svíčku. Je-li mokrá od benzínu potom karburátor pravděpodobně funguje dobře, ale chyba je v zapalování. Je-li svíčka suchá, nejde benzín skrz karburátor. Všechno prověř a dej vědět, nakonec to bude nějaká prkotina. Jinak co se svíček týče: N17C je teplá svíčka pro lepší studené starty a N14C je pro ty kterým se to přehřívá a pak to nechce jet
Datum: 13. července 2010 17:51
Jméno: devil
IP: uživatel7794
 tak skus dat z5 tu covku na kterou to jelo a kup svicku n 14 mi fichtl a babeta na 17ctku nejede ani prd
Datum: 13. července 2010 12:06
 ahoj draci, babeta už jede, ale když rozsvítím světlomet tak mi zdechá. Jakoby tam šlo málo elektriky. Co s tím? Díky. Rey.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 19:22
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 nemas blbe zapojeny svetlo jako chcipak ?  nebo zapalovani a svetlo jen na jedny civce ??
Datum: 06. července 2010 19:22
Jméno: tomzi
IP: uživatel9039
 Mas zapojeny okruh osvetleni na svetelne civky? (Ten drat, co vede ze svetla (byva zeleny) musi vest k civce, a na te civce uz nesmi byt zapojeny dalsi vodic napr. od zapalovani)
Datum: 06. července 2010 19:19
 ahoj draci,co mám dělat?Vyčistil jsem karbec a nyní to nejde nastartovat,a když to náhodou chytne,tak má nepravydelný chod a chcípá.Už vážně nevím co s tím. Babeta 210.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 14:46
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Máš plovák zároveň s emulzní trubicí ? Šroubek přídavného vzduchu povol o 1a1/4 ot. Může být i vadná svíčka.
Datum: 05. července 2010 14:46
 Čau draci sem uplně v loji mam babettu 207 a něco se mi sere. Pálí mi to tyristory nevíte v čem by mohla bejt závada jestli na kabeláži či v cívce zapalování. Dík moc nevim si s tim moc rady už druhrj tyristor mě to spálilo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 11:10
Datum: 05. července 2010 11:10
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Posl.aktualizace: 04. července 2010 16:27
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 jeden cech to tu mel uz taky starter ze skodovky a uz si to sinul  nez mu vyhorela elektrika  myslim ze to byla stranka o beambotech od hawelsona...
Datum: 04. července 2010 16:27
 Tak to jsem ještě neviděl,elektrická Babeta,to se jen tak nevidí.To byli nějací ukrajinci nebo co...
Datum: 04. července 2010 14:19
Jméno: fera
IP: uživatel1026
 nevite proc me nechceš nastartovat babety 207
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 19:59
Jméno: sh
IP: uživatel12291
 Me to delal tyristor.
Datum: 18. srpna 2011 19:59
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Asi je to rozbitý.
Datum: 05. července 2010 1:59
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
Babeta když jede,tak nikdo neví proč, a když nejede,tak taky nikdo neví proč.
Datum: 05. července 2010 1:58
 musíš šlapat dopředu (dozadu je cvrk)
Datum: 02. července 2010 22:19
 cezetak : ne to nebylo na tebe,psal sem to na něj,nepopíše ani co zkoušel,co kontroloval,a že nechce nastartovat,třeba jestli dává jiskru se podívat?
Datum: 02. července 2010 21:24
 fera poradit ti mozem len to ked nic nepises ze kup si nové
Datum: 02. července 2010 21:14
Datum: 02. července 2010 20:58
 dechl: jestli to bylo na mě tak jsi vůl.... at se expert naučí psát.
Datum: 02. července 2010 20:44
 další dement
Datum: 02. července 2010 20:14
 nechcu ti ji nastartovat protože si nepoprosil
Datum: 02. července 2010 20:09
Posl.aktualizace: 01. července 2010 11:15
 pardon chtěl jsem napsat: od 15ti jsou jenom padesátky......
Datum: 01. července 2010 11:15
 záleží na tom která padesátka... od 5ti jsoujenom padesátky,které mají v techničáku zapsanou konstrukční rychlost 45Km/h... Takže fechtl je sice padesátka ale má konstrukční rychlost 65. Ten už se řadí do skupiny A1 (125ccm a 11Kw) to už je od 16ti
Datum: 01. července 2010 11:14
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 RP ridicak rekl bych ze od 16ti je 11kw od 18ti do 25kw takze 50tka asi od 15ti no
Datum: 30. června 2010 22:10
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
Datum: 30. června 2010 22:02
Jméno: termixnator
IP: uživatel9431
 nevim o co jim de kdyz byli v nasich letech jezdili o sto sets a urcite taky bez ridicaku  mne uz tohle netrapi ale jestli se hodne bojis tak si udelej RP na 50tku a neres to ridicak je jednoduchej jestli nejsi uplny pako ja mel treba problem se starou 350/345 vycouvat a otocit se s komisarem kterej mel snad 150 kilo  ale to je detail zeptal se me na cem chci jezdit ja rekl ze zatim na fechtlovi a von rikal ze pohoda a ridicak mi dal ...
Datum: 30. června 2010 21:40
 za mnou dneska jely 10 km v kuse  ....furt sem si říkal jestli mi něco nechcou a na konec odbočily
Datum: 30. června 2010 19:44
 Na silnici bych se taky bál bez dokladů, leda koupit a udělat ŘP
Datum: 30. června 2010 14:30
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ondragam: presne jak pise posledni prispevek boocheer.... naprostej souhlas
Datum: 30. června 2010 14:26
 je to fechtl...oni si to představují tak že 25w žárovka osvítí kilometr silnice? Taky kdysi měli blbé řeči že mě babeta málo svítí
Datum: 30. června 2010 14:15
 To je startost technika STK, že to málo svítí, ne švestek.
Datum: 30. června 2010 13:21
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 boocheer asi jak kde ... ja na fichtlovi: sviti, nerve, vypada celkem normalne (lestenka to neni ale orezle take ne) mel jsem na sobe normalni vybavu co si beru na silnicni motorku vzal jsem si to z recese
helmu rukavice bundu na moto, motokalhoty, a boty .... veskere vybaveni melo reflexni prouzky atd (takze zabespecenej jak blazen a dobre vyditelnej) stejnak jely za mnou a zniceho nic me zastavily a chtely
si zkontrolovat STK pak jeste slintaly okolo ze se tomu nechce moc svitit atd... takze tak proste magnet na problemy
Datum: 30. června 2010 13:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hlavně když uvidíš že někde stojej tak neodbočuj nebo se neotáčej  to 100% pojedou zatebou
Datum: 30. června 2010 12:33
 mám fechtla v pěkném stavu svítím a má spz...vsechno jezdím legálně. potkal jsem už za ty dva roky co s tímjezdim asi 50 policajtů a ani jeden mě nezastavil. kámoš jezdil na starém orezlém fechtlovi,neměl spz,nesvítil a ještě mu to řvalo a první policajt mu dal flastra. Pokud jedeš předpisově a máš helmu,svítíš a máš nějakou spz s červenou nálepkou tak na tebe budou kašlat (ale dávej bacha na pilicajty co bývají ukrytí někde za stromem na konci města a stopují. Ti se zaměřují na staré škodovky a na staré vozidla ad máš všechno vpořádku nebo ne
Datum: 30. června 2010 12:19
 Jeden to dělá dobře-když má něco v nepořádku a vidí policajty, rychle zastaví, vyběhne za nima zeptá se jich na něco, třeba kudy se jede do vesnice ******  A pak rychle jede tím směrem, ono jim to nedojde.
Datum: 30. června 2010 11:21
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 ach jo  jak vidím tak je to buď a nebo..
Datum: 30. června 2010 11:16
Jméno: dajan
IP: uživatel9474
 mužou ti to vypustit včera mě chytli a řekli at du jezdit na pole
Datum: 30. června 2010 11:00
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Dave's má pravdu - když vidím jak policajti u nás dělají silniční kontroly, tak tam furt stojí staré škodovky a žigulíky...
Datum: 30. června 2010 10:46
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ondro tomu never.... policajti jdou po pionyrech po starych skodovkach jak slepice po flusu protoze vi ze tam jisto jiste neco na tom najdou aby mely prachy...
Datum: 30. června 2010 10:43
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jde o to kde jezdis jestly na poly tak to je dobry do pole se za tebou nepozenou ale jestly na silnici tak to je horsi... ale i na silnici jde ujet osobni zkusenost hold si musis vybrat
but budes jezdit na motorce nebo na kole....
Datum: 30. června 2010 10:41
 No, tak měj helmu, brejle(možná raději neprůhledný), sviť, ať ten fichtl nevypadá jak vrak, ať z něj neodpadávaj cestou šrouby a možná,možná,možná tě nechaj...
Datum: 30. června 2010 10:39
Jméno: jeneze
IP: uživatel9785
 zdar chtel bych se zeptat jestli se daji sehnat papiry na babettu a co je treba k prihlaseni do registru vozidel????
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 21:04
Jméno: jeneze
IP: uživatel9785
 ok dik...ja mam to tiz babettu dovezenou z ciziny neni to ta ceska...jeden chlapek mi to tam dal a nic k tomu....
Datum: 29. června 2010 21:04
Datum: 29. června 2010 20:53
 pochop ž ek tom žádné papíry neexistujou  ... co můžeš max udělat tak si nechat vytisknout kartičku n akteré bude číslo rámu a tvoje údaje... dělá to někdo nekdo n anetu..zadej typová kartička babeta a něco to najde
Datum: 29. června 2010 20:47
Jméno: jeneze
IP: uživatel9785
 ja k tomu nic nemam, zadny papiry to neva
Datum: 29. června 2010 20:36
 tp na babetu není... babeta se ani nikam reregistruje... pouze si zaplatíš pojištění na číslo rámu a můžeš jezdit
Datum: 29. června 2010 20:05
 Zdravím.Jakou cenu má rakouska babeta CORADO (PUCH)D  :xxx.Je to ro kvýroby 1981 něco tak a je to jedno rychlsotí zapalování ještě kladívkoví
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 22:49
 No v pěkným chromy to má ještě pěkný a tak i lak .....a pláště jsou asi origoš ještě.....D:
Datum: 28. června 2010 22:49
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 podle toho v jakým stavu to je
Datum: 28. června 2010 22:29
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 nevite prosim proc me nekdy nechce tahnut babeta 207 ze to nema jakdyby silu
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 16:34
 mě to dělala svíčka.Dal sem tam N7Y a už šlape jak má
Datum: 20. června 2010 16:34
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 mala kompres špatná spojka...
Datum: 20. června 2010 16:12
Jméno: jan
IP: uživatel9721
 Dobry den skuste sundat hlavu a podívat se na píst a kroužky!
Datum: 20. června 2010 16:12
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 Zdarec, kolik ste jeli max. na babete a fechtlovi v seriovce? no proste jeden kamos ve skole sa semnu kvuli tom hada. rekl sem mu, ze fechtl da i 70, a ze babeta by taky mnela dat taky neco k sedesati.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2010 6:10
Jméno: Jurajda
IP: uživatel6563
 ja sem dal na fichtlovy 75 po dlouhe rovince (ani nevim jestli mel vybrus nebo ne) jinak moje babeta 207 da tak 35 ale ta uz je skoro do srotu
Datum: 03. července 2010 6:10
Jméno: Jurajda
IP: uživatel6563
 ja sem dal na fichtlovy 75 po dlouhe rovince (ani nevim jestli mel vybrus nebo ne) jinak moje babeta 207 da tak 35 ale ta uz je skoro do srotu
Datum: 03. července 2010 6:09
 Já mám babttu 210 a motor po kompletní generálce perfektně zajetý... komprese jako prase... ale nedá mi to víc jak 50 takže pořád nemžu pochopit proč takový výborný motor jede jenom 50 a na youtube mají borci videa babetty která jim jede přes 70 a mají v tem motor v bůhví jakém stavu... v sériovce
Datum: 17. června 2010 22:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak na svým mustangovi jsem jel po rovince něco přes 70 no a s tety babetou ( takovej hroznej šrot  ) jsem to rval z kopce co to dá a vyšplhalo se to na neuvěřitelných 55km/h ! a potom se to začlo dusit a zbrzdilo to na 45
Datum: 17. června 2010 22:38
Jméno: milan
IP: uživatel1835
 ja mam babetu 210 a jel jsem sní 55 ale ti už je maximum co jela
Datum: 17. června 2010 21:15
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 chuda směs... o tom by se dalo diskutovat...
Datum: 17. června 2010 21:13
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 tak pokud ma hodne chudou smes a nebo velkej prectih tak se stim da jet dost ale alspon z mirnyho stoupani ja jsem dal 80 ve dvou ale dokopce to vubec nejelo
Datum: 17. června 2010 20:34
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja s fikem jel 80km(měřeno orig i digit. tachačem), a řekl bych že je to fak max.(po rovině se seriakem),
Datum: 17. června 2010 19:21
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Tak logicky snad dojde že kecal soused ne?To by musela bejt pěkně kolmá rovinka
Datum: 17. června 2010 18:30
 kecá
Datum: 17. června 2010 17:24
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 to mne rikal sused, ze valil po velike rovince 90, ale nevim co je natom pravdy..
Datum: 17. června 2010 17:10
 Mu nadměřuje tachometr jako každýmu fichtlovi...
Datum: 17. června 2010 17:06
 hmmmm...tak 90 seriovka se 13 sekundárem,nemá ani nejmenší šanci hošku
Datum: 17. června 2010 17:05
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
Datum: 17. června 2010 17:02
 Mu to vysvětli pěstí
Datum: 17. června 2010 17:01
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 jj, vim. Ale proste snim sa nedalo bavit, kdybych mu rekl, ze sused valil na seriovce 90 s 13z, tak by mna sezral..
Datum: 17. června 2010 16:53
 Upravenej fichtl dá i přez 100...
Datum: 17. června 2010 16:48
 jj
Datum: 17. června 2010 16:45
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
Datum: 17. června 2010 16:45
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 jo, tak dík. No právě že on rikal, ze fechtl neda ani 50, tak sem sa snim kvuli tomu pohadal. Rikal sem mu, že nějací fechtli treba s upravou valce daju aj 80. No proste je to vul, ktery jezdi na pitbiku
Datum: 17. června 2010 16:39
 no newim s kamosem sme davali zavody fik versus 21 a 21a babeta byla hodne pozadu rekl bych ze da 45-50 ale to musi bejt!!!!!!!
Datum: 17. června 2010 16:37
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 tak kolik da babeta max.? v babete sa nevyznam, tak nevim.
Datum: 17. června 2010 16:33
 na 21 motor po generalce 73 cerstve po zajeti pist 2 krouzky..
Datum: 17. června 2010 16:31
Babeta k šedesáti těžko....
Datum: 17. června 2010 16:29
Jméno: Karlos
IP: uživatel1200
 Zdar,
Stadion s11 dostal novou cívku / černá zalitá v plastu/.
PRoblém je že mi to nehází jiskru.Když šáhnu na kabel tak dostanu prdu jak hovado. Jakmile nasadím fajfku a svíčku tak ani tuk. Vyzkoušeno na 3 fajfkách,na který krásně nastartuju zbývající stroje / babeta,pio 21 i cz 180/. Už mě to fakt mrdá. Odizolovával jsem kladívko plastem.
Na konci kabelu to dá šlupku že bych chcípl ale jiskru ne. Co může být ko. Už jsem si říkal že se na to vykašlu a vyměním s 11 za pávika.
dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 17:02
Jméno: Noname
IP: uživatel9662
 Zajímavé ... Původně bych řekl, že je proražený kabel, pokud tě to křáplo přes něj, pokud jsi se chytl až na konci, tak je to pochopitelné. Cívka by mohla být dobrá, ale znovu bych se asi vrátil k tomu přerušovači a zkusil opět nastavit předstih. Napětí na cívce se ti naindukuje, ale nestřelí to včas, nebo vůbec jiskru na svíčce - zkontroluj elektrodovou vzdálenost u svíčky 0,4-0,5 mm (měř spárovými měrkami) a totéž předstih - vzdálenost 1,2-1,5 mm když je píst v mrtvé poloze. Ramínko přerušovače se musí pohybovat volně, plochá pružina musí mít kontakt s přívodním šroubem. Vačka nesmí být uložená excentricky, aby nezpůsobovala 2 odtrhy. Kondenzátor - vadný způsobí, že zapalování nepracuje vůbec, proražený nebo s povrchovým krátkým spojením způsobuje za jízdy zastevení motoru - svíčka nedává jiskru.
Datum: 12. června 2010 17:02
Jméno: Honza477
IP: uživatel8931
 co svička ? vyzkoušej jiny
Datum: 11. června 2010 19:30
 čau draci chci se zeptat, či mužem v 15 letech jazdit na jawa207 kdyš mám iba občánsky prúkaz?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 20:52
 kde se dajou sehnat ty dily co tady jmenuje tamaš??? Vstřikovani, ten pist atd. diky
Datum: 29. června 2010 20:52
 Na babetu ti občanka nestačí. Musíš mít řidičák alespoň se skupinou "AM"
Datum: 06. června 2010 14:30
 Na babetu ti občanka nestačí. Musíš mít řidičák alespoň se skupinou "AM"
Datum: 06. června 2010 14:26
Jméno: Tomaš
IP: uživatel9591
 Cau, sám osobně jsem od 15ti jezdil na batebetě. Byla to upravená 207 (jednorychlostní) jelikoš s dvourychlostní jsem měl vždy problémy.
Babeta nemusí mít žádný techničák, značku atd.. Stačí ti jen pojistka (zelená karta)
Nemusíš řešit žádnou technickou atd...
Já jsem měl babetu předělanou, lehká klika, upravená spojka, přidělané kanály ve válci, píst METEOR s horním kroužkem ve tvaru "L", v pístu okýnka, na sání klapky, místo karburátoru vstřikování, zapalování VAPE, snížená hlava, NKG svíce a spousty úprav.
Babetka jezdila cca 80. Také mě neminulo pár pokut za rychlost v obci.
Papíry Am jsou od 15ti let. Já jsem za ně platil něco kolem 6000 i se skouškama na úřadě.
Ale zase jsem pak měl levnější řidičák v 16ti. (A1) jelikož jsem si odjezdil asi jen 5 hodin. Tím pádem jsem platil jen nějakou tu stovku.
Tomáš
Datum: 06. června 2010 12:25
Jméno: David
IP: uživatel2156
 A řidičák máš?Má ta babeta papíry?
Datum: 06. června 2010 11:43
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 co mam udelat aby se me nepřechlastavala babeta207
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 13:17
 Seštělovat hladinu v plovákovce
Datum: 05. června 2010 13:17
 Dobrý den.. touto cestou hledám nějaké nadšence jako sem já kdo by mi pomáhal s rekonstrukcema a opravama jaw. jsem z pardubického krAJE NAJDU NĚKOHO?? aspon pokud možno základy by byli možné zbytek naučím. přece jen v partě se dělá líp než jen v jednom. je to jen pro nadšence nečekejte za to peníze. děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 9:47
 jo není problém ted dodělám svojí 350 a můžem jet na vyjížku.. pokud někdo bude chtít u nás je motosraz obnoven http://www.motodolik.cz a plánuju s přítely vyjížku do karlových varů atd.. spousta plánů:_D\r\n
Datum: 05. června 2010 9:47
 Čau no seš odemě 43 km to mě docela ser* ale tak i tak bych se chtěl seznámit někdy k tobe zajedu.
Datum: 05. června 2010 9:16
 Zdravím.. jsem ze Semína to je kousek od přelouče a asi 15km od pardubic. Mám stroje jako je jawa 350/640, babeta 210, pařez 555, jawa 250/590 sport vývozní.. scháním dalí a opravuju lidem za drobný peníz nebo tak.. dělám to ani ne pro peníze jako pro zábavu.. samozdřejmě něco to malinko musí vynášet ale peníze z prodeje věčinou do koupi dalšíhoí stroje.. jina´k spravoval sem hodně věcí gileru,čízu,stelu atd.. máme velkou dílnu s otcem.. otec dělá auta a já se specializuji na moto... tak jak to vidíte
?? jakekoli dotazy sem
Datum: 04. června 2010 21:08
 Zdravím.. jsem ze Semína to je kousek od přelouče a asi 15km od pardubic. Mám stroje jako je jawa 350/640, babeta 210, pařez 555, jawa 250/590 sport vývozní.. scháním dalí a opravuju lidem za drobný peníz nebo tak.. dělám to ani ne pro peníze jako pro zábavu.. samozdřejmě něco to malinko musí vynášet ale peníze z prodeje věčinou do koupi dalšíhoí stroje.. jina´k spravoval sem hodně věcí gileru,čízu,stelu atd.. máme velkou dílnu s otcem.. otec dělá auta a já se specializuji na moto... tak jak to vidíte
?? jakekoli dotazy sem
Datum: 04. června 2010 21:00
 Já jsem z třebovic..taky pard.kraj
Datum: 04. června 2010 20:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Já jsem z chrasti
Datum: 04. června 2010 14:31
 Doma se nudím aspon bych měl co dělat a hlavně s kým tady u nás se o jawy nikdo nezajimá skoro to rači chodí pěšky a hulí.Základy umím už mnohokrát sem skládal motory a nedávno sem si dělal GO motoru sám .Mám 4 motorek doma--05,21,babetu a starou kulatou ČŽ150 (mezityp) z roku 1955
Datum: 04. června 2010 12:32
 Čest kde bydlíš?Já kousek od Chrasti
Datum: 04. června 2010 12:19
 Ahoj. Jaké máš stroje?
Datum: 04. června 2010 10:53
 zdravim mam problem a už si nevim opravdu rady.. babeta 207 nastartuje uplně krasně,ale po ujeti asi 500m začne divně hučet pak škubat a motor se začne dusit...karbec jsem sešteloval,vyčistil,přetěsnil.nova svíčka,palivovej ventil,vyfuk čistej,ale ona ne a ne jet..pls help :roll: :roll:
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 0:29
 Měl jsem podobný problém. Vyčistil jsem karbec, dal jsem palivový filtr, ale neuvědomil jsem si, že jsem před tím filtrem ujel asi 2 km. Mezitím se asi někde uvolnil kousek rzi a nacpal se do trysky a fungoval úplně spolehlivě jako klapka. Jak jsem ujel asi 300 metrů, sajrajt se rozhýbal a při přidání plynu trysku prostě přivřel, a ty zvuky, co chuděrka 207čka vydávala byly šílený. Trápil jsem se s tím snad týden. Ale od té doby mám klid.
Datum: 23. června 2010 0:29
Jméno: marek
IP: uživatel9583
 gufero
Datum: 04. června 2010 23:12
Jméno: robieu
IP: uživatel8413
 Aha, tak jestli je svíčka cihlová, tak to tou fajkou nebude.  Tak nevím.
Datum: 04. června 2010 14:15
 cihlovou...sundal jsem valec a pujdu ho dat na vybrus..uvidime..každopadně dam vědět jak to dopadlo.
Datum: 04. června 2010 13:23
 A to fajku určitě vyměň. Buď to pomůže a nebo alespoň vyloučíš tuhle možnost.
Datum: 04. června 2010 13:18
 No a svíčku máš černou nebo cihlovou?
Datum: 04. června 2010 13:12
 jj mažu sic m2t a 1:33..
Datum: 04. června 2010 12:47
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Podívej se na filtrační pletivo. Nesmí ho být mnoho. Stačí 2g. Když je to tam upěchované,má to málo vzduchu .
Datum: 04. června 2010 12:36
 když máš škrábance jak n apístu tak na válci tak je válec přidřený.....mažeš bůbec? jaký olej a jaký poměr?
Datum: 04. června 2010 12:32
Jméno: pawka
IP: uživatel9411
 no ono to po těch 500m začne zprvu škubat,poté už začne vynechavat motor jako by tam nešlo palivo,ale to přitom teče krásně...je pravda že v te fajfce je takova pružinka ktera ji drží na te svičcea tu tam nemam..tudiž je krapet volnější,ale to už mam strašně dlouho a nikdy to nepeklilo..dpc ja už jsem bezradnej..budu mit za chvili G.O pač měnim všechno metodou pokus omyl..
Datum: 04. června 2010 12:07
Jméno: robieu
IP: uživatel8413
 Po těch 500m se to dusí jen když přidáš plyn a nebo to zdechne i na volnoběh bez zatížení?
Datum: 04. června 2010 12:00
Jméno: robieu
IP: uživatel8413
 Ty škrábance určitě sníží výkon, ztrátou komprese, ale že by to kvůli tomu dusilo po 500m, to si nemyslím. Nicméně výhledově to výbrus chtít bude.
Pokud máš přestih o.k. a směs o.k., tak zkus vyměnit tu fajku. Pokud je je vyžvechtlaná, tak může být po zahřátí volná. Taková závada mě docela potrápila. Taky jsem všechno prošel a šteloval a měnil svíčky atd. a nakonec pomohla pouhá výměna fajky.
Datum: 04. června 2010 11:59
 jj karbec jsem šteloval cca po 5km jizdy kdy byl motor zahřatej..
Datum: 04. června 2010 11:19
Datum: 04. června 2010 11:17
 Karbec máš seštelovaný pro zahřátý motor? Potom je to záhada. Zkusil bych ještě vyměnit fajku.
Datum: 04. června 2010 10:58
 Čau draci jak mám nejlíp zajet kroužky?Kolik mazat na kolik plynu jet a jakou rychlostí?Mám tam 12 zube sekundár těch 45-50 můžu ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 18:30
Jméno: Fogi
IP: uživatel9569
 Kroužky se nezajižni, někdo na to má jiný nazor. Staci vyměnit kroužky,stenu valce potrit olejem nastartovat a chvili to držet v otačkach at sednou.Nic víc nic mín..
Datum: 02. června 2010 18:30
 ondrjawa: jak babeta, že
Datum: 01. června 2010 22:57
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 kroužky skoro zajiždět nemusíš,já sem kroužky zajížděl pod plným a jak mi ten fichtl tedka jede
Datum: 01. června 2010 21:35
 jj jedna z možností
Datum: 01. června 2010 20:00
 to ti podle mě způsobovalo to, že ti zůstaly zbytky karbonu v drážkách...
Datum: 01. června 2010 19:34
 jj tak jasný...mě právě až moc....strašně motor vadnul,musel sem si davat časté pauzy
Datum: 01. června 2010 19:29
 stačí prvních cca 50km to až tak nehnat, ale dávat víc oleje nebo bohatší směs je podle mě naprosto zbytečný...po výměně kroužků se mi to nikdy nijak výrazně nepřehřívalo...
Datum: 01. června 2010 19:15
 nn ani ne......takto sem to ja udelal....a krouzky byla paradne sedlý,kazdej at si to zajede jak chce,ja preferuju tento zpusob
Datum: 01. června 2010 19:10
 dach21: trošku přeháníš, ne?
Datum: 01. června 2010 19:08
 zase jeden chytrolin....samozrejme se krouzky zajizdej....mazat 1:25,obohatit smes....casto sio pri jizde davat pauzy aby se motor neprehrival,nejezdit ve dvou !!! a jezdit lazo plazo
Datum: 01. června 2010 18:41
Jméno: jawas
IP: uživatel9464
 hele precti si stary prispevky tam uz se par takovejch lidi jako ty ptalo,a uz se tak neztrapnuj a na tohle se neptej protoze je to pičovina krouzky se nezajizdi akorat tam davej trochu vic oleje
Datum: 01. června 2010 18:23
 víc oleje, a těch 50 Km jentak lážo plážo
Datum: 01. června 2010 18:22
Jméno: samton007
IP: uživatel5349
 zdravím našel jsem doma tyristor z babety ale zádnou nemám tak mě napadlo jestli by se nedal zapojit na pionýra jako ty tyristory jak sou na ně plánky na netu díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2010 18:00
Jméno: samton007
IP: uživatel5349
 ale vždyť babeta má 6V indučku
Datum: 31. května 2010 18:00
 no malinko sem kecal, u fichtla to hodí jiskru ve chvíli kdy se kladívka rozepnou tedy ne přímo nulou ale rozepnutím  stačí tedy doplnit pár součástek nebo můžeš použít cívku třeba z relátka a udělat si taky bezkontakt
Datum: 30. května 2010 23:09
 to ceZetak: To se mi opravdu nezdá - sem elektrotechnik  je vidět že Ty jsi o tom nic nečetl   samton: kromě toho zapalovacího pólu budes muset vyresit ještě to spínání který se na babetě provádí kladným impulsem kdežto na fichtlu nulou...
Datum: 30. května 2010 22:04
Jméno: standa
IP: uživatel9543
 zjisti si kolik je tam vstupni napeti ..... kdyz se vhonš previne zapalovaci pol z fichtla a pouzjije se 4V inducka z babety tak to musi fungovat
Datum: 30. května 2010 21:48
Jméno: samton007
IP: uživatel5349
 takže je možný to nějak zapojit
Datum: 30. května 2010 21:06
 BFU.....a tos četl kde?  ....ten tyristor valí na 6 V....jenž eproblém je v tom že u zapalka z babety se nepřehoupneš přes 6 000
Datum: 30. května 2010 21:03
Jméno: samton007
IP: uživatel5349
 ok já se jen zeptal jestli to k něčemu ještě je nebo jestli to vyhodit
Datum: 30. května 2010 20:46
 Fungovat nebude už proto že potřebuješ mnohem vyšší napětí tak 300V a víc  fichtl má jen asi 6V, takže bys musel přidat nějaký trafo nebo převinout zapalovací pól... a na ten bezkontakt by to mělo jít předělat
Datum: 30. května 2010 20:42
 Tyristor podle mě funguje jenom na bezkontaktní zapalování
Datum: 30. května 2010 20:30
|



|