Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj. Mam dotaz na odborniky pres Babety. Koupil jsem babetu 207 bez odpruzeni a tachometru. Ale jsou tam nesrovnalosti. Dle stitku a knizky(patri k tomu z jineho modelu neni to vim) je rok 1976 a typ 207.007. Jenze v tomto roce se mela uz delat s odpruzenim a tachometrem a typ 007 jsem take nikde nedohledal. Tak nevim zda to neni nejaka skladova zasoba nebo zd to nemelo byt treba na vyvoz a treba v roce 76 ji daly do prodeje. Dekuji za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2014 20:24
 Ahoj draci.. prosím vás .. do svého už dávno zajetého klasického Pionýra 555 dávám olej do benzínu 1:33 dělám tak správně? Nebo mažu moc nebo málo? Jak mažete vy? Jakej je podle vás ideální poměr? Jinak kdybych zajížděl Pionýra 21 měl bych mazat víc žejo? Jaký teda poměr..? Slyšej jsem mnoho zkušeností.. 1) maž stejně co je docela blbost 2) 1:20 .. atd, atd.. Děkuju za veškeré rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2014 19:17
 Díky srando!  Jojo mám jenže tu co mám doma tak zrovna ta stránka tam není .. a tu co jsem našel na netu tak je tam zase nějakej flek .. tak jsem se tu zeptal odborníků!  Díky moc chlapi!
Datum: 20. března 2014 19:17
 Hergot chlapy, dyť to máte v té brožuře.....
Datum: 19. března 2014 9:12
Jméno: Standa
IP: uživatel16969
 Do pio 1:35-1:40 M2T Api TC a do péráka o kapku víc...řekněme 1:30-1:33... Jezdim to poslední rok a půl a ok... Do pařeza dávam benzín z péráka a zatim si nestěžoval...
Datum: 19. března 2014 7:58
Jméno: jawsss
IP: uživatel16252
 když si najdeš dílenskou příručku, tak tam máš napsané konkrétně ke každému typu v jakým poměru míchat jak při zajíždění, tak při běžném ježdění pozajetí, a polohy jehel jsou tam taky aj návod jak to máš zajet takže si to stačí najit a pročíst.
Datum: 18. března 2014 7:33
 já taky ředim 1:33 a jehlu na druhym zářezu shora, v záběhu 1:25 a jehlu na třetim zářezu shora, mám za to, že je to tak i předepsaný, ale nevim, ti laboranti co tam lejou míň oleje... no budiž, já vim, je kvalitnější,,, já vim, víte co ty stroje snesou, ale konkrétně na pionýrovi jsou peníze za chudší ředění naprosto zanedbatelný takže podle mě neni co vymýšlet
Datum: 17. března 2014 22:10
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 všechno co mám, tak mám na futrech a všechno jezdim 1:33 ... jsem názoru, že u těhle starejch pleček kvantitu kvalitou nenahradíš... jinak jezdim různý oleje s api tc, momentálně tsf..
Datum: 17. března 2014 20:24
 Zdarec draci, chtěl bych se zeptat jak seštelovat plovák v karburátoru Babetty 207?! Hodnoty, co, jak a kam zašrubovat, uvolnit, změřit, kde poklupat kladívkem, protože to mám seřízené jenom "baj vočko" = žere jak Moskvič a kdejaká babina na elektrokole mi to natře...Jo a vysvětlete mi, prosím, jak vysoko dát jehlu (na který zářez...)...Možná nějaký obrázek by nebyl špatný...Potřebuju mít z toho dělo a ne pořád jenom šlapat a šlapat...Dík předem, odpovědi raději mejlem - topfuel@seznam.cz...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2014 20:03
Jméno: Opie666
IP: uživatel16891
 Zdravím draci.. chci se optat, zda jste už někdo viděl jehlu na 21-tce, kterou nelze štelovat. Prostě má jen jeden "zářez", s čímž je trošku problém, páč mi to žere moc benzinu, takže když brzdím motorem a potom přidám plyn, tak se jakoby dusí a trvá mu, než to spolyká. Taky nechce držet volnoběh, volnoběžná tryska vůbec nereaguje. Tuhle trysku vidím prvně, a proto se mi to zdá divný.. :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2014 14:32
Jméno: standa
IP: uživatel16969
 Ne,to byla reakce na tvoji myšlenku se zvedáním jehly u pio a tomu jak to funguje...kdyby to bylo tak jak to popisuješ tak kejva s jehlou nemuže jet na HT...jinak se tu už zabejváme úplnejma kravinama... Je to tak nějak úplně jedno... Ale musim přiznat,že to jsou krásný výklady k funkci 2T karburátoru,třeba si z toho někdo něco vezme...
Datum: 19. března 2014 14:32
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 velkou jawu (vlastně ČZ) mam taky a nenapadá mě proč by to tak nemohlo fungovat, to že je dloooouuuuhá a válcovitá odpovídá většímu zdvihu šoupátka kvůli většímu průměru difuzoru, a válcovitej tvar (strmost kónusu či jak to nazvat) určuje průběh obohacování směsi při zdvihání jehly potažmo šoupátka....
Datum: 19. března 2014 13:59
Jméno: Standa
IP: uživatel16965
 To by to pak vbec nefungovalo u velký Jawy která má jehlu "válcovitou" a dloooouuuuhou......tak asi tak
Datum: 18. března 2014 9:57
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 ok, do půl plynu jsem trošku přehnal, měl sem namysli zavřený na dorazu nebo o pár mm zvedlý soupátko.. já myslel že má jehla při nízkym otevření nulovej význam právě proto, že je zcela zasunutá v tom komínku, čímž ho ucpává a palivo tak může pod šoupátko jít jen od VT.. pokud se šoupě dále zvedá, jehla díky konusovému tvaru pomalu otevírá komínek a když je šoupátko skoro zvednuté, komínek je otevřený úplně a bohatost tak řídí pouze HT.. aspoň takhle nějak sem si myslel že funguje karburátor, jestli to tak neni, rád se poučim
Datum: 18. března 2014 7:46
Jméno: standa
IP: uživatel16960
 Vzhledem k tomu že pio jede v celku obstojně i bez jehly tak bych to usuzoval otevření vzduchu šoupátkem - dle moji logiky to strhává/rozprašuje z komínku až když to má pořádnej "cuc" ... Navíc jehla má na volnoběh a nízký otáčky/otevření nulovej význam... Zkus si tam dát jehlu z pařeza  a nebo vhodně dlouhej hřebik  nepoznáš rozdíl,nanejvýš to v plnejch pojede trochu hůř....
Datum: 17. března 2014 22:36
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 žil jsi ve velmi špatném domnění.... půl plynu už je docela dost na to, aby se ht ozvala.
Datum: 17. března 2014 22:34
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 standa: a neni to náhodou tak, že do půl plynu to jede na VT právě kvůli tomu, že je jehla naplno zasunutá v tom otvoru a projde kolem ní jen minimum benzínu? nechci se hádat, jen jsem doteď žil v tomhle domnění..
Datum: 17. března 2014 22:14
Jméno: Opie666
IP: uživatel16891
 jojo.. díky moc, hned jak bude čas, tak se na to vrhnu
Datum: 17. března 2014 20:20
Jméno: standa
IP: uživatel16960
 Plíškem na štelování hladiny - viz. příručka k pio - pokud ji nemáš je velmi snadno dohledatelná na webu
Datum: 17. března 2014 19:54
Jméno: Opie666
IP: uživatel16891
 no jo, ale tak mě nenapadá jak snížit hladinu.. protože tohle mi dělal snad jen mustang před pár léty, když jsem tam zkoušel dávat provrtanou trysku, co jsem někde sehnal u kámoše.. benzin chcal ven skoro proudem a musel jsem ho pořád držet v otáčkách, jinak chcípal..
Datum: 17. března 2014 19:38
Jméno: standa
IP: uživatel16960
 To nebude ten hlavní problém. Pio jede i bez jehly a nebo s hřebikem. Budeš mít vysokou hladinu,jehla nemá vliv na nízký otáčky a volnoběh - resp do skoro půl plynu to jede na VT a hladinu až po pořádnym otevření plynu dává HT a jehla....
Datum: 17. března 2014 19:34
Jméno: Opie666
IP: uživatel16891
 *tuhle jehlu vidím prvně..
Datum: 17. března 2014 19:18
 Zdar draci, potřebuju radu.Otec mi bude dělat v práci výbrus, co je lepší: válec vyhonovat nebo vybrousit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2014 19:30
Jméno: standa
IP: uživatel16960
 Tak vidíš že si nevymejšlim. A čim hrubší výbrus tim líp drží olej a válec se perfektně maže. Výbrusy co si nechávam dělat jsou takový a defakto po základnim zajetí 50-100km je s dostatečnou lehce větší tryskou motor schopnej jet naplno třeba 12h závod... Nech udělat klasickej výbrus s klasickou vůlí 0,03 a nebo s vůlí 0,05mm a nemuže se hryznout. Po dobu zajíždění obohať směs.
Datum: 17. března 2014 19:30
 Díky moc, právě, že to u otce v práci týpek brousí na zakázky pro jednoho opraváře u nás a lidi si nestěžujou. Ale pokud se to klasicky má honovat tak to vyhonuju ať je to jistější. Bo před tím jsem měl broušený válec na jawu 250 a ta se mi asi dvakrát lehce kousla a teď jsem to měl broušené na 350 na kývačce a asi po ujetí 900 km se mi to hryzlo na tvrdo a drážky jak blázen (po tolikati kilometrech jsem nechápal), takže dělám další výbrus a jestli se to i tentokrát hryzne tak mě asi odvezou  .
Datum: 17. března 2014 18:18
Jméno: standa
IP: uživatel16960
 Že to jde na nějaké brusce vím,ale nikdy jsem to neviděl - možná to má polskej válec a proto se taky zajíždí 600km aby se přestal utahovat a pak se na tom teprve dá jezdit - alespoň takovej jsem měl já a znova bych to nechtěl. Takže za mě vyhrává klasická honovačka. Nad to neni.
Datum: 17. března 2014 17:28
 Zdar. Ideálně vyhonovat na honovačce - co otáčka, to zdvih honovací hlavy. Proto jsou tam po výbrusu ty charakteristické křížky...ten povrch nesmí být moc hladký, jinak se to bude přidírat.
Datum: 17. března 2014 16:05
Jméno: lolek
IP: uživatel16959
 Zdravim draci,mel jsem nehodu na motorce,trefil jsem se s autem (byla to nejspis moje chyba jel jsem malinko rychleji nez bylo povoleno a trosku uprostred silnice) bohuzel sem mel otres mozku a nic si nepamatuju. V tom aute jeli dva kluci co nemeli papiry na auto,ja mel vsecko v poradku. Policie mi dala pokutu 500kc a nejaky cislo spisu. Nesetkal se nekdo v podobne situaci? Podle me bych mel byt v pravu i kdyz jsem ,,nehodu'' zavinil. Nevim jak postupovat dale.... Dekuju za jakoukoliv pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2014 14:28
 Lolek: Ještě k té škodě na motorce. Záleží samozřejmě, koho policie určí jako viníka nehody. Dneska jsem byl za advokátem, a ten potvrdil moje slova - v případě určování viníka se nebere ohled na to, zda měl nebo neměl řidičský průkaz. Posuzují se pouze vlivy, které opravdu měly vliv na průběh nehody. Takže jestli jsi nehodu skutečně zavinil, tak za to poneseš i případné následky, a v tom případě ti škodu na motorce nikdo nezaplatí, a navíc se z tvé pojistky bude plnit škoda na tom druhém vozidle. V případě, že policie určí jako viníka nehody toho klučinu, tak je situace samozřejmě opačná, a platit bude "jeho" pojišťovna tobě. To jsou pouze možné varianty. Neznam okolnosti nehody, takže nebudu dělat nějaké závěry. Snad už jsem to napsal dost jasně - žádné automatické shazování viny na bezpapírového řidiče neexistuje a žádný právník by ti do toho nejspíš nešel.
Datum: 19. března 2014 14:28
Jméno: lolek
IP: uživatel16959
 Nn to nejsem ja
Datum: 18. března 2014 17:40
Jméno: Haha
IP: uživatel16262
 https://www.facebook.com/policejnitydenik/photos/pb.482885755074163.-2207520000.1395144031./794991363863599/?type=3&src=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-ash3%2Ft1.0-9%2F1896727_794991363863599_1077580225_n.jpg&size=459%2C816&fbid=794991363863599 nejsi to ty?
Datum: 18. března 2014 13:03
Jméno: lolek
IP: uživatel16959
 Diky moc kluci za nazory,v brzke dobe pujdu na policii a poptam se kdyztak. Jeste by me zajimalo jak to mam udelat s opravou me motorky,asi to skonci tak ze si tp budu muset zacvakat ze svyho co?
Datum: 18. března 2014 10:40
Jméno: Fíífa
IP: uživatel16966
 Pardon.Omlouvám se.Teď jsem se koukal a vazba v tomhle případě není.To jsem si spletl.jinak dostanou 25-50000 Kč.Zákaz řízení 1-2 roky,pokud řidič auta má ŘP alespoň na motorku,přibudou mu k tomu 4 body.
Datum: 18. března 2014 10:17
Jméno: Fíífa
IP: uživatel16966
 Viníky budou oni,pokud neměli Ř.P..Dostanou až 100x větší flastr než ty,taky jim hrozí až 2 roky vězení.Takže čekej.Bude se to ještě dost řešit.
Datum: 18. března 2014 10:07
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čekal jsem jestli ještě někdo zareaguje. Takže jestli nedošlo ke zranění osob v autě tak ty nemáš co řešit. Pouze si vyzvedni protokol o nehodě u policie a ty nebudeš nikoho žalovat a oni také ne tak pojišťovna ti zvedne pojistné a tím to skončí. Kdyby to bylo nějak problematický tak by tě policie předvolala a jestli to neudělala tak to nech vyšumět, jinak budeš mít v kartě řidiče záznam. Když dostalst pokutu pouze 500kč tak do karty to nejde. Mám dojem, že do karty je to od dvou tisíc. Tak to nech vyšumět a zbytečně do toho nevrtej.
Datum: 18. března 2014 0:42
 jinak taky bych si zjistil v jakym přesně postupu to teď je u policajtů abys něco nezanedbal  ale pokud je tvoje starna nehody vyřešená tak to nech bejt a hleď si svýho
Datum: 17. března 2014 22:29
 a jestli na tebe někdo vytáhne tohle forum tak si skončil  ta nehoda je popsaná dost podrobně a čechů je tu všude plno  a pokud sám výš, že jsi to zavinil tak nech kluky bejt a buď rád, že jste ty i oni v jednom kuse, budou z toho mít i tak problémů dost  v podstatě chceš nadělat problémy rodičům dvou kluků, protože si sám něco posral... navíc podle toho co psal kolečko by to ani nemuselo být tak jednoduché, já nepopírám že druhej by se na tebe nevykašlal, ale třeba budeš mít lepší spaní
Datum: 17. března 2014 22:27
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 pokud jsi dostal pokutu 500kč tak jsi téměř určitě nebyl označen jako jediný viník nehody, buď tam je spoluúčast nebo jsi to dostal za něco jiného.Tak že moje rada, zajdi na dopravku pro kopii spisu, pokud nebudeš jediným viníkem nehody, jako že fakt pravděpodobně nebudeš tak s tím zajdi za právníkem
Datum: 17. března 2014 22:25
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, nevím co jsi asi vypovídal, protože po nehodě byl jistě sepsán protokol policií a ty bys ho měl podepsat. Řešení kdo co zavinil nech na policii. KDYŽ JSI DOSTAL POKUTU A ZAPLATIL JSI JI NEMŮŽEŠ BÝT JIŽ FINANČNĚ POTIHOVÁN. Hrazení škody je druhá věc. Řízení bez Ř.Oprávnění je pouze přestupek. Mohu Ti dát pouze radu. Musíš tvrdit, že jsi přizpůsobil jízdu stavu a povaze vozovky, ale že Ti třeba přeběhl zajíc přes jízdní dráhu vozidla a tudíž abys zabránil střetu jsi vybočil, ale bohužel jsem se dostal ke středu vozovky, ale ne za její střed a protijedoucí vozidlo jelo asi u středu vozovky a tím došlo ke střetu vozidel.
Ono záleží co jsi vypovídal hned na poprvní. Výpověď můžeš tak akorát doplnit ne změnit to by bylo divný. To číslo spisu by měl asi být protokol o nehodě. Jestli jsi vypovídal když jsi měl otřes mozku a pak jsi byl ve špitále myslím až po sepsání protokolu tak výpověď můžeš klidně doplnit s tím že jsi byl po nehodě desorientován a, že jsi si vzpomněl na určité podrobnosti. Takle je dost blbý radit. Ti dva budou asi na zajíca blbě čumět, ale ty když budeš tvrdit svoje tak oni znejistí.
Datum: 17. března 2014 22:01
Jméno: standa
IP: uživatel16960
 Dobrá,dobrá...ty seš přes ty vyhlášky lepší,,,,to já nečtu,,,,moc písmen,kdo to má číst,,,nemam na to čas,,,já vycházim z reálu a z konkrétních případů co znam ,,, a chlast a řízení bez ŘP se asi soudí jinak no,to budeš mít pravdu,,,
Datum: 17. března 2014 21:23
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 no hotová právní poradna tady  ... ale řekl bych že k pravdě nejblíže je kolečko.
Datum: 17. března 2014 21:07
 Řízení bez řp (pokud neni udělen zákaz řízení) je vždy přestupek, nejde z toho nějak vyčarovat trestný čin. Trestný čin je až to ublížení na zdraví samotné, pokud ho tedy způsobí ten účastník bez řp. V tomhle případě se posuzuje situace, nehodový průběh a míra zavinění. To, jestli měl nebo neměl ŘP se řeší až v druhé řadě. Vim o několika případech, kdy se řešila dost podobná situace, a to na úrovni soudu, protože to bylo s těžkym ublíženim atd. Soudní znalec určil, do jaké míry a čím byla nehoda zaviněna - výsledek jasný: Auto projelo stopku-vina 100%. Řidič, který v tu chvíli měl přednost a neměl řp-míra zavinění 0%. Takže rozhodně nejde říct, že to jde za tím, kdo je průserovej. To bych si třeba mohl vyhlídnout někoho, kdo má sjeté gumy, schválně mu to tam pustit z vedlejší...myslíte, že by to šlo za tim "průserovym"?
Datum: 17. března 2014 21:04
Jméno: marquee
IP: uživatel16963
 ano řízení bez řidičáku je jen přestupek ale pouze do doby než dojde k ublížení na zdraví nebo poškození majetku, pak už nejde pouze o přestupek
Datum: 17. března 2014 20:11
Jméno: standa
IP: uživatel16960
 Co je tohle za kravinu - vždycky to šlo za tim,kterej byl průserovej ať za to moh a nebo ne... Jel si bezpečně ale narvanej,trefil tě kamion z vedlejší a odsral si všechno včetně škody na nákladu a likvidace "ekologický havárie" .... to jedině že to letos novelizovali... nezdá se mi to ... do známýho s 2,9 promile naboural bulhar kterej tu ani neměl trvalej pobyt a všechno šlo za kámošem kterej byl ožralej a dostal podmínku a zákaz na 6 let.. vazba,zlomený žebra,soud... Odsouzenej byl do 24h od doby co vystřízlivěl ... Tak jak to je ??? Na každýho jinej metr ??
Datum: 17. března 2014 19:44
 Řízení bez ŘP je přestupek proti bezpečnosti a plynulosti silničního provozu. Pokud by mu byl udělen zákaz řízení, tak je to trestný čin maření úředního rozhodnutí. Nicméně, jak už jsem psal, je to jeho problém. Hrozí mu za to příslušný trest. Pokud ale nehodu způsobil motorkář, tak bude jako viník nehody posuzován motorkář.
Datum: 17. března 2014 18:37
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Kolečko nemáš úplně pravdu, pokud někdo siegl bez patřičného oprávnění je to dokonce trestný čin, tak že bych se stavil na dopravce pro vysvětlení oč jde a případně se odvolal. Prostě pokud neměli papíry na auto tak na silnici neměli co dělat. Šel bych do toho klidně s právníkem
Datum: 17. března 2014 17:50
 Jestli jsi tu nehodu zavinil ty, tak buď rád za pětikilo pokuty. Oni sice řidičák neměli, to je jejich průser, ale rozhodující je, kdo nehodu zavinil...
Datum: 17. března 2014 16:02
Jméno: standa
IP: uživatel16960
 To řeš,měl bys i uplatnit škodu na pojišťovnu,iniciále toho co tě naboural nejspíš máš. Měl by si mít i nárok na plnění za úraz taktéž z jeho pojistky. Nenech to jen tak. Když na to budeš mít žaludek a nikde necouvneš tak z toho bezproblému vytřískáš hustej cash. A z tvojí úrazovky taky. On je úplně v hajzlu protože neměl papíry,pojišťovna bez problému vysází vše,protože si to pak bude nárokovat na něm. Neboj se toho a jdi do toho,třeba si vyděláš na novou mašinu.
Datum: 17. března 2014 14:46
 Když se zastavíš na dopravácích, tak by ti měli říct, co se děje.. Ale jestli je to jako s chlastem, tak by to mělo dopadnout tak, že za všechno mohl řidič auta, kterej na to neměl řidičák  Kdybys navalil do ožralýho borca a on jel klidně předpisově, tak taky za nic nemůžeš..
Datum: 17. března 2014 13:36
Jméno: lolek
IP: uživatel16959
 Vubec nevim co se tedka deje jestli se to resi nejak nebo bude resit. Nikdo mi nedal nijak vedet.
Datum: 17. března 2014 13:21
 cus draci potrebuju pomoct na své čz 175/470 sundal sem pravý kryt od motoru kde je starovací segment a nemohu ho vratit zpět nějaký rady nebo nejaka stranak díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2014 17:26
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 když mluví o krytu a startovacím segmentu, tak bych si tipnul, že sundal víko spojky bez řadičky otočený na startování a vypadla mu řadící hřídel se segmentem, ale ten pravej kryt tam moc nesedí..
Datum: 17. března 2014 17:26
 Čau. Uplně nechápu, na co se vlastně ptáš. Jaké víko motoru to je, pravé nebo levé? Píšeš, že nemůžeš zpátky vrátit kryt, tam snad ale ani problém být nemůže, nebo ano?
Datum: 17. března 2014 16:08
 Nazdar draci, nutně potřebuji plastový kryt předního světlometu na Jawu 585 Mosquito, třeba i starší, ale nepoškozený a pokud možno červený. Cenu akceptuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2014 12:45
 Zdarec.Kterou Brisku byjste mi doporučili ? N14C,N15C nebo N17C.Mám problémy s volnoběhem,že když se zahřeje motor tak ho nechce držet.Bylo mi řečeno že mám studenou svíčku...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2014 18:43
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 toto je přesně jak píše standa hladinou, jak budeš mít ohřátý motor tak si nastav hladinu, spíš o malinko nižší než je předepsaná, a pak si zešteluj volnoběch tím prostředním šroubkem a je to, svíčka ti na to nepomože
Datum: 17. března 2014 18:43
 řešil jsem to včera na pionýru. Nově udělaný motor, karburátor vyčištěný, nádrž taky. Nastartovat to šlo v pohodě. Asi po minutě motor chcípnul a nešel nastartovat až zase po chvilce až to zchladlo. Zkoušel jsem znovu čistit trysky, karbec, štelovat hladinu, sundávat vzduch filtr. Nic z toho nepomohlo.
Jakmile jsem tam dal svíčku n17y tak se to spravilo. Svíčka n15c na to nestačila a pořád to s ní chcípalo. Takže zkus vyměnit svíčku a dej vědět.
Datum: 17. března 2014 16:46
Jméno: standa
IP: uživatel16956
 Kulový. Má vysokou hladinu jako každej co se tu na to ptá.
Datum: 17. března 2014 11:56
Jméno: pepa
IP: uživatel16957
 haled víš vo tom že volnoběh se šteluje na teplém motru tj ohřatem na 80 stupnu tj prah lidske bolesti ..neudržíš na valci ruku.... a pak to bud bovdenem či lankem stahneš na nejmenší možne otáčky aby to ešte bekalo...se mi zda že to šteluješ na studenem motru a pak se ti to uleje a chcípne...další možností je slabý rotor magneticky
Datum: 17. března 2014 9:06
 Když nastartuju tak to drži volnoběh vpohodě,ale jakmile se zahřeje motor tak začne chcípat.
Datum: 17. března 2014 8:38
 PAL Super 14-9-R
Datum: 17. března 2014 8:33
Jméno: k
IP: uživatel14122
 jo....blbost a jakou vlastně tam máš svíci???někdo neví jaký je vlastně označení pro studenou
Datum: 17. března 2014 8:30
 Karburator je vičištěný i seřízený,akorát nevím,jestli mám plíšek na správném zářezu.
Datum: 17. března 2014 8:30
Jméno: standa
IP: uživatel16956
 Blbost. Vyčisti a seřiď si karburátor. Svíčka je optimální N15C.
Datum: 17. března 2014 8:25
Jméno: petr
IP: uživatel16954
 Zdar, mám dotaz u mí 20 jsem jsi udál předstih z měrkami všechno jak ma být když chitne tak jede ale zaboha když je motor studený nemužu benzín dostat do válce nechce to chitit až když stříknu benzín pod svíčku tak jse rozkucká pak už jede nevíte jak to zlepšit?rnpředem dík za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2014 15:38
Jméno: standa
IP: uživatel16960
 Pepo žes to nemyslel vážně ??!
Datum: 17. března 2014 15:38
Jméno: pepa
IP: uživatel16957
 jestli teče z nadrže tak maš tak vysoko sreřízenou hladinu že ti neotevře ventilek ve víčku v plovákovce viz jawa50 wz.cz je tam dobře popsane seřízení karburace
Datum: 17. března 2014 9:10
 pořádně vyčistit a vyfoukat vzduchem karburátor, trysky, případně i hadičku do nádrže. Není boha, aby to nechytlo
Datum: 16. března 2014 21:11
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Cau nedavno sem tady psal ze mi nejede upravenej karbec (18,5 difuzor,vzdusnik 0,8,kanalek trysky na 3mm a tak...) Uz slape ale chci se zeptat na otryskovani,hlavni trysku mam 80.. staci ? nebo min ? A co s volnobeznou ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2014 19:00
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci! Stando a Bakoune děkuju! Bakoune pozdravuj ho! Pro Kemoce - omlouvám se, že tu řeším na co si se neptal. Děkuju za pochopení! Toš tak.
Datum: 17. března 2014 19:00
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Oskar: nejsem, ale Jirku znám. Má 350-ku se sajdou.
Datum: 17. března 2014 11:23
Jméno: standa
IP: uživatel16956
 Oskare není. To jestli se představí je na něm. Pro Kemose - udělej si víc trysek,nikdo nemuže tušit na jakou to pojede,já bych si sehnal trysky od 76 po 92 po 2 stovkách...
Datum: 17. března 2014 8:29
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Bakoune! Nejsi náhodú Jirka Uhlíř?
Datum: 16. března 2014 22:11
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Volnoběžnou jsem nechával.
Datum: 16. března 2014 21:57
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Tak spis me zajima jeslti se ta volnobezna nechava nebo ne  A vetsi trysku volnobehu sem nenasel a takovy maly vrtacky to bude taky zajimavy.. Hlavni trysku si vyladim
Datum: 16. března 2014 21:38
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Podíval bych se do své kříšťálové koule, kdyby nebyla rozbitá... Otryskování ti nikdo neřekne, nevíme, jaký máš válec, spodní kompresi, hladinu, filtr... Moc neznámých. Musíš vyzkoušet a doladit podle toho.
Datum: 16. března 2014 20:03
Jméno: cz477
IP: uživatel16953
 Zdravím, potřebuju poradit jaké patří gufero do předních vidlí u ČZ 477, pořípadně jak to rozdělat. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2014 18:34
Jméno: Jarda
IP: uživatel16870
 Zda řeč draci jak se nastavuje bohatost vzduchu na ČZ? Saje mi to málo vzduchu a dusi se všechno mam nové správně napojené včetně vzduchového filtru diky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2014 17:07
 Zdar. Akorát jehla a šroub přídavného vzduchu.
Datum: 16. března 2014 17:07
Jméno: Pawol
IP: uživatel16811
 Zdar chci se zeptat vyměňuju na 639 sekundární kolečko a vrtá mi hlavou jestli pod kolečkem má být nějaký tesnění na tom starým kolečku bylo něco jako silikon a tady na stránkách sem našel gumové těsnění pod sekundár .Chci se zeptat jestli to mám dát bez ničeho čistě kolečko a nebo spolu s těsněním.Díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2014 12:10
 Koukni do katalogu nd.. Je tam kroužek...
Datum: 17. března 2014 12:10
Jméno: Adam
IP: uživatel16952
 ahoj chci se zeptat pasuje převodovka z kývačky 250/353 do panelky 250/559? díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2014 18:58
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Co já vím tak kejva se vždycky stavěla do síly a panelka do rychlosti
Datum: 17. března 2014 18:58
Jméno: Adam
IP: uživatel16952
 díky za odpovědi
Datum: 17. března 2014 7:35
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Tak tak, převodovka jde poskládat buď na panelku nebo na kývačku. Na panelku je velký skok mezi 3. a 4. kvaltem.
Datum: 16. března 2014 17:52
Jméno: pepa
IP: uživatel16951
 ano jde jen sou nekterá kola zpřeházená kvuli lepší charakteristice ..jinak to je stejný a sestava pro kývačku je i daleko příjemnejší.....u panelky jen kolecka prostě zpřehazeli ve snaze oživit motorku ale je to take nepřijemné...rozhodnutí jsou na tobě dílama je skoro vše stejné a jako celek za měné
Datum: 16. března 2014 13:34
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel15710
 Ještě jednou, dotaz ohledně zapalovací cívky u fichtla(21) jaké má jmenovité napětí? Bylo mi odpovězeno kolem 6ti Voltů, to mají ale světelné cívky, zapalovací má podle mě větší ne? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2014 22:49
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 kladívkové zapalování (vlastně všechny typy zapalování s indukční cívkou) funguje trochu jinak než popsal pepa (a "logicky a primitivně" odsouhlasil KEVIN), nicméně závěr že jiskra skáče při rozepnutí kladívka je správný. Naprázdno bude zapalovací pól samozřejmě dávat víc (jak se zřejmě pokusil naznačit Oskar), ale jelikož je zatížen indukční cívkou, tak se na výsledném napětí uplatňují nejenom otáčky rotoru, ale i reaktance cívky a ve finále se zapalovací pól chová spíše jako zdroj proudu, což je pro indukčku i vhodnější.
Datum: 16. března 2014 22:49
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci! Toš mě by ešče hrozně zajímalo, kolik bude dávat při 1000 otáčkách, při 2000, 3000, 4000, 5000 a při maximu! A taky naprázdno a při polovičním zatížení, maxizatížení a potom gdyž ji přetížím o 50%. To je pro mě životně dúležitý. Děkuju za vyčerpávající informace! Toš tak.
Datum: 16. března 2014 22:25
 a k čemu je ti taková informace dobrá? chceš ji použít pro dobíjení nebo pro světla?
Datum: 16. března 2014 16:16
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel15710
 Tak kraviny to nejsou, ale každopádně dík.
Datum: 16. března 2014 15:56
Jméno: pepa
IP: uživatel16268
 ja ti zavity nepocítal ja jen vím že volmetn na ni zapojenej na ní a motor roztočenej vtačkou dava cca 6 tečka....řekl bych že zavitu to ma stejně ....jen je z tenčího kable.....jen nevím jestli neřešíme hrozný kraviny
Datum: 16. března 2014 15:12
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel15710
 Trošku logické a primitivní co jsi mi tady popsal ale popsal jsi to, co vím a nepotřebuji vědět. Otázka byla jaké má jmenovité napětí, chceš mi říct že zapalovací cívka s jiným počtem závitů a jiným průřezem vodiče vinutí oproti světleným má i STEJNÉ napětí?
Datum: 16. března 2014 14:37
Jméno: pepa
IP: uživatel16951
 a od čeho si myslíš že je tam idučka ano i nízkonapětový okruh funguje na jmenovité napětí soustavy tj 6 volt a až vysokoněpětoví okruh funguje s višími čísli ....si nastuduj jak pracuje kladívkové zapalování..... nížke napětí jde z male cívky na kladívky ti když sou seplé nabíjí kondenzátor a až při otevření kladívek proud přechází na indučku na ktere se volty nasobí a na svitce přeskočí jiskra ....proto si musíš pamatovat že jiskra je při otevření kladívek nikoliv při sepnutí..tot vše jmenovite napětí se u aut a u jawy od modelu 632 638 zvedá na 12 ze 6
Datum: 16. března 2014 13:10
Jméno: Michal
IP: uživatel16950
 Zdarec draci, už nějakej ten rok se potýkám s tím...normálně jedu vše supr, ale pak když brzdím motorem a pak chci přidat, tak trvá asi 5 vteřin, než zacne tahnout, tu chvíi se jak kdyby dusí...a něco podobnýho je i když stojím na volnobeh tak cajk, ale pak přidám a někdy chcípne bo se chvíli dusí a až pak se vytočí ... nevíte čím by to mohlo být? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2014 8:13
Jméno: Michal
IP: uživatel16950
 Ano je to fichtl...no tak nad tím jsem tak opravdu neuvažoval .... opravdu děkuji ... zkusím, ale uznám, že nejsem největší frajer přes karbecy a tak jsem touto cestou neuvažoval.... děkuji moc
Datum: 21. března 2014 8:13
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Přesně, tohle vypadá fakt na vysokou hladinu. Ono když jedeš na plno tak to stíhá motor sežrat tak že se plovákovka nepřeplaví, ale když naplno nejedeš (na volnoběh je spotřeba minimální) tak ti hladina stoupne moc a pak je to bohaté a než to motor spoliká tak to má prostě díru.
Datum: 17. března 2014 6:49
Jméno: standa
IP: uživatel16949
 Odtrh s tim nemá co dělat. 75% lidí neumí seřídit karburátor.
Datum: 16. března 2014 15:19
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Nebo špatnej odtrh.
Datum: 16. března 2014 13:52
Jméno: standa
IP: uživatel16949
 Neuved jsi stroj,ale vycházim z fichtla - bohatej volnoběh - nejspíš vysoká hladina
Datum: 16. března 2014 12:44
Jméno: Michal
IP: uživatel16791
 čus draci potřebuju se zeptat myslíte že by vadilo kdybych napsal Pionýra 21čku na papíry od Mustanga ? jestli by to pčošlo u Technické ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2014 13:14
Jméno: pepa
IP: uživatel16951
 pokud maš knízku eště z totače jde to je tam nepřesnost a přesný typ nejni uveden jen jawa 20 23 21 ...u kartičky už to napravili a v ní je už jasně určeno pouze 20 21 23 OK,?
Datum: 16. března 2014 13:14
Jméno: mates799
IP: uživatel16948
Posl.aktualizace: 15. března 2014 22:38
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Nevíte někdo jak se opravuje náhon tachometru když špatně ukazuje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2014 19:00
 no prvně bych se podíval proč ukazuje špatně a pak ti možná někdo řekne jak danou závadu spravit  to sou dotazy
Datum: 16. března 2014 19:00
Jméno: pepa
IP: uživatel16951
 promazat řídkým olejem?? jestli je zlomenej viměnit
Datum: 16. března 2014 13:16
|



|