slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  161  162  163  164  165  166  167  168  169  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: drags      IP: uživatel14454    
zdar draci jak je to s STK když mám vyštíplou 14 a 3 tak mužu do konce měsíce jezdit nebo už jí mám 21 dní propadlou?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2014 10:21
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ještě že mě to končí na 21 až v květnu, to už snad bude ok...
 
 
Datum: 23. března 2014 10:21
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16979    
Za technický stav tě vyhodí v únoru,v březnu i v dubnu,,,,to nemá nic společnýho s datumem......
 
 
Datum: 22. března 2014 10:06
 
 
 
 
Jméno: drags      IP: uživatel14454    
marťásku to je mi jasný že propadlost nemá vliv čerty neřeším normálně tam dojedu spíš jsem to myslel tak že mám trochu strach aby mě nevyhodil za tech stav
 
 
Datum: 21. března 2014 21:12
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
na projití technickou nemá její propadlost vliv. jen bys to tam měl přitlačit, neb nemůžeš jezdit na vozidle, které není způsobilé pro provoz na pozemních komunikacích.
 
 
Datum: 21. března 2014 19:31
 
 
 
 
Jméno: drags      IP: uživatel14454    
dík už je propadlá tak snad projdu
 
 
Datum: 21. března 2014 17:23
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel16961    
v techničáku je napsaný datum
 
 
Datum: 21. března 2014 16:31
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, dostal se mi do rukou píst na bezvýbrusový motor, je to originál českolsovenskej dvoukroužkáč a zeshora má akorát šipku, takový to "m n" a vyražený "S" nevíte co to znamená? moc dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2014 15:40
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šipka značí směr k výfuku S asirozlišnost pruměruk danému výbrusu si myslím a č.1,2,3...daný výrus pokud tam nemáš č. tak jeto orig.
 
 
Datum: 03. dubna 2014 15:40
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
Zdravím,dotaz o simsonech tu sice nemají co dělat, ale řeším jeden problém, Jedná se o nastavení hladiny v plovákévé komoře. jedná se o karburátor 16n3-2. V české příruččce jsem našel že hladina má být 27mm od hrany karburátoru ( nevím zda s těsněním nebo bez) a v německé příručce je že 25mm(taky nevim jestli bes těsnění). A ještě je tam psaný že to má být když je kolík na jehle ventilu zamáčknutý tak jako že se to měří ta vzdálenost od plováku(od horní hrany plováku) po hranu karburátoru když je uzavřený přívod plus zamáčklý ten kolík? a Která hodnota je podle vás správná ta české nebo německá díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2014 10:44
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
poradim ti supr forum, sám sem tam chodil když sem měl slimejše, http://www.simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/, chodí tam hodně kluků co tomu fakt rozumí
 
 
Datum: 21. března 2014 10:44
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Jak vypada nebo jak poznam svetelnou civku z 20W zapalovani ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2014 21:12
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady máš jak vypadá světelná cívka.
 
 
Datum: 20. března 2014 21:12
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motokrnov.cz/14917-elektro/56701-svetelny-pol-i-/
 
 
Datum: 20. března 2014 21:11
 
 
 
 
Jméno: Anonymous      IP: uživatel5546    
Proč když dám na jawu 250 559 karburátor ze 175/356 to líce do plných otáček ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2014 21:26
 
 
 
 
Jméno: Anonymous      IP: uživatel5546    
nemuze byt treba vadny plovak když to nechce stíhat dotíkat ?
 
 
Datum: 20. března 2014 21:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
jestli je dostatečně průchozí tak není třeba jí zvětšovat
 
 
Datum: 20. března 2014 21:09
 
 
 
 
Jméno: Anonymous      IP: uživatel5546    
dírka tam je, ale třeba by bylo dobré ju zvětšit ne ?
 
 
Datum: 20. března 2014 20:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
koukni na víčko nádrže jestli je v něm průchozí dírka , vsadím boty za to že se ti dělá podtlak v nádrži a tím pádem po chvilce jízdy přestane téct benzín
 
 
Datum: 20. března 2014 20:10
 
 
 
 
Jméno: Anonymous      IP: uživatel5546    
Mám problém s tím že když dám origo karburátor do svý 250 559 tak když temu závám, tak vytočím dvojku plnou, svaknu trojku pul plynu a zničeho nic se to zadusí a je to v pytli, a vždy je plováková komorra úplně prádzná, nemůže být třeba vadnej plovák ? mám tam teď z kývačky 250 karbec a dělá to to samý... kohoutek je naprosto ok
 
 
Datum: 20. března 2014 19:55
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj péro! No já bych řekl, že to lítá do plných otáček. Nebo vyletí či tak nejak. U nás by sme to tak řekli taky. Teda esli sem to dobře pochopil. A k dotazu? Asi to negde saje luft. Toš asi tak.
 
 
Datum: 20. března 2014 19:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
co že to dělá?
 
 
Datum: 20. března 2014 19:00
 
 
 
 
Jméno: Anonymous      IP: uživatel5546    
Zdarec, mám doma tento karburátor na jawu 250 panelku a vůbec mi nechce brát benzín, stále musím držet čepovák aby to stíhalo dotíkat, je problém v tom že nemám sytičový lanko stejně jako je tady na fotce? To lanko tam musí být? a kde se připojuje ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2014 20:02
 
 
 
 
Jméno: Anonymous      IP: uživatel5546    
Já tam mám víčko s čepovákem.....
 
 
Datum: 20. března 2014 20:02
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Anonymous! Šak na tý fotce to nemá čepovák! Sytičový lanko se připojuje do teho spodnějšího dutýho šroubku. Lanko tam byt nemusí. Enom ten pístík a pružina! Asi máš plovák kerej tam nepatří. Nebo to víko. Toš tak.
 
 
Datum: 20. března 2014 19:45
 
 
 
 
Jméno: Anonymous      IP: uživatel5546    
http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=5967
 
 
Datum: 20. března 2014 15:43
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel16191    
Čau chci se zeptat jestli nevíte čím by se mi mohl mustang přehřívat po docela krátké době už sem vyzkoušel vyčistit výfuk a koleno, vyměnit olej v motoru , a válec je v pořádku . děkuju za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2014 15:00
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je v pořádku znamená, že je čistej, nebo že máš motor obalenej bahnem z polí a lesa?
 
 
Datum: 28. března 2014 15:00
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci kolik mám mazat u ČZ 175/477 na zajíždění novýho pístu a kroužků (výbrus sem nědělal) a na ojnici mám jehličky. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2014 21:50
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel16191    
1:40 tak na 500 km a pak normálně 1:50
 
 
Datum: 20. března 2014 21:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Možná do první nádrže crcnout o kapku oleje víc, ale jinak bych to nehrotil...
 
 
Datum: 20. března 2014 9:37
 
 
 
 
Jméno: jirin10      IP: uživatel16441    
Zdar, mám dotaz, co má být u 175/477 mezi rozetou a tou chromovou pokličkou , mě totiž dře právě o rozetu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2014 10:13
 
 
 
 
Jméno: dracek      IP: uživatel15188    
ty si ale drak
 
 
Datum: 20. března 2014 10:13
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar chlapi. mam jawu dandy 50ccm a chtěl bych to trošku víc do rychlosti, přemýšlel jsem nad menší rozetou nebo větším řetězovým kolečkem, jedno z toho. ale nevim jaké. tady žádné nemožu najít, jestli to tu někdo najdete budu rád, nebo pokud to najdete na nějaké jiné stránce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2014 8:39
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
kolečko tu nenajdeš a vzhledem k tomu jak je to u dandy udělané, je jednodušší řešit to rozetou, nějaké tu najdeš případně si ji můžeš nechat někde udělat, ale nepočítej s tím, že ti dandy pojede nějak závratně
 
 
Datum: 25. března 2014 8:39
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim, Chci se zeptat, kdyz jedu do kopce, mam plny plyn tak najednou prestane jet jak kdybych dal chcipak. Staci podradit na 2ku a jede to dal dalsich treba 50km. Ne ze bych to na trojku nejak dusil a prosteto ztrati vykon. Mate napad co s tim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2014 22:26
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak palivová soustava je čistá. je to po celkové opravě motorky. Ale zkusím tu hladinu v plovákové komoře. Dám vědět.
 
 
Datum: 19. března 2014 22:26
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pionýr má sklon tohle dělat do větších kopců když už máš skoro prázdnou nádrž, ale pokud to dělá furt tak vyčisti celou palivovou soustavu
 
 
Datum: 19. března 2014 22:02
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, teče ti tam málo benzínu jestli nevíš jak to seštelovat přečti tohle http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
 
 
Datum: 19. března 2014 21:37
 
 
 
 
Jméno: dan,      IP: uživatel16049    
Ahoj chci se zeptat proc mu jede motorka bez baterile a nesviti nic ani,kontrolky ? je tam sesti civkove zapalko pet na svetla a jeden na zapalovani, je možné ze se ty civky vypalily a jede jen ta zapalovaci? prosim poradte(zapojil jsem spatne ty kabliky od statoru. JEdna se o zipp pro 50 (vsecky cinske motory sou stejne)chci to dat doporadku a nechat synovi. ja si chci pořiď jawu 250/559 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2014 20:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16973    
No a když se u tohohle typu zapalování jezdí dlouho bez baterky a nebo s poškozenym dobijenim tak ten světelnej okruh shoří.
 
 
Datum: 19. března 2014 20:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau. U tohohle typu zápalka je zapalovací okruh oddělen od "světelného", proto samotné zapalování není závislé na baterce, dobíjení atd.
 
 
Datum: 19. března 2014 19:41
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel8498    
zdravim, Seso nemáš možnost sehnat misky a pružiny na spojku čz 125t/150 nebo jestli nejsou popřípadě stejné s jinými z jiných typů čz.. děkuji za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2014 14:28
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz mam,, kolik ti mereji ty tvoje,,
 
 
Datum: 20. března 2014 14:28
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel16972    
Zdarec draci chci se zeptat chci dat na fíka s TP laděnej výfuk bude to vadit policajtum ? Předem děkuju za odpovet odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2014 15:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16973    
Jestli bude homologovanej tak snim smíš na silnici.
 
 
Datum: 19. března 2014 15:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16971    
Chtěl bych se zeptat za jakych okolnosti mi muze tyct karburator kolem vicka s i bez tesneneni popripade jak to opravit aby netekl. predem Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2014 10:56
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16961    
buď ty sajtny, ale musej bejt dost vysoký no.. nebo nepouštět vůbec benzín.. a kdyby to nestačilo, tak nastavit plíšek hladiny, který při vysoké hladině zřejmě neuzavře ventilek. a kdyby ani to nestačilo, tak v nejkrajnějším případě bude ten ventilek špatnej.
 
 
Datum: 20. března 2014 10:56
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16971    
je to na jawe 21 sem to zapomnrl napsat.
 
 
Datum: 19. března 2014 16:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16973    
Udělej si na víko plovákovky sajtny aby to nepřeteklo .
 
 
Datum: 19. března 2014 16:51
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
z nějakého důvodu netěsní ventilek v plovákovce. opravit/vyměnit
 
 
Datum: 19. března 2014 14:55
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel16970    
Cau hos,potrebuju poradit...mam na fechtlu 6v baterku, bezkontakt. . Na statoru mam 3 svetelny civky, kazda je vedena do usmernovace a za usmernovacem jsou spojeny + a - a vedeny na baterku, ke ktery mam i regulator dobijeni. Vzadu sulfidka, vepredu 25w zarovku.. a nedobiji to. . Za jizdy se da jet se svetlama ale jak zastavim tak behem par vterin zdechne, vypnu svetla, roztlacim a zase mazu, zapnu svetla.. zastavim zdechne. .bez svetel je vsechno v pohode tak co s tim? Baterka je 6v/6Ah odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2014 14:32
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Soráč, ale na zakázku nevyrábím.
 
 
Datum: 24. března 2014 14:32
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel16976    
Chongu ty ses autor toho 4polu zejo? Nebylo by mozny pres tebe ho nechat vyrobit a odkoupit? Ja nemam kde ho nechat vyrobit..
 
 
Datum: 20. března 2014 13:35
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16961    
jako elektrolama bych měl jeden takovej dotaz - zvládlo by po nějakých úpravách vape nabít 12v baterii? s tim že by se nepoužívali světla? pokud ano jak dlouho by to asi trvalo?
 
 
Datum: 20. března 2014 10:50
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Jo a ještě doplním že jsme si zvedli výkonovou bilanci ještě o jeden pól, tedy změnil se stator tak, aby se tam vešli 4ks pólů. Pak to tak nějak dobíjí :-)
 
 
Datum: 20. března 2014 7:12
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Těžko radit, když neznáme schéma. Potíž bývá hlavně v tom, že pokud necháš indukční zapalko, tak u pionýra její spotřebu původně regulovala ta skutečnost že jí živil samostatnej zapalovací pól, ten jí prostě nedal víc než sám vyrobil. Když tu indučku připojíš k odběru z více pólů, tak siv ezme prostě dle své libosti.. jinými slovy vezme si víc. Také nezapomeň že na usměrňovači vždy ztatíš 1.4V, takže namísto efektivních 6V při určitých otáčkách získáš pouze 4.6V, to je další faktor který snižuje účinnost zapojení s akumulátorem a dostatečně generované napětí se tím posouvá do vyšších otáček. Takže podle mě abys kompenzoval ztrátu na usměrňovači, tak se vzadu LED světlu nevyhneš. My jsme pak zvolili i cestu ukočírování odběru indučky Tím že se vyrobilo DC-CDI se sníženým odběrem, které při max. otáčkách bere 7.5W. Můj odhad spotřeby klasického indukčního zapalka bude při stejných otáčkách 10 až 15W.
 
 
Datum: 20. března 2014 7:10
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
ty elektrosoučástky se až do průrazu zenerky chovaj jako dioda v závěrnym směru a celym regulátorem může téct proud maximálně v jednotkách mA (tedy ztráta kolem 10mW), což je podle mého názoru zanedbatelný.. I těch 10W u mechanickýho relé mi přijde dost, to máš naměřený? případně v jakym místě si to měřil?
 
 
Datum: 19. března 2014 22:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16973    
No dobře,a to se ty elektrosoučástky živí vzdušnou vlhkostí a nebo fotony světla ??? Něco to relé přece řídí aby regulovalo a nebo neregulovalo... U starý jawy bere "mechanický" dobijeni (komplet vše) 10W - jasný buzení krká taky dost,ale rele přece neni perpetum mobile ??? Eletrikář elektronik nejsem,ale nezdá se mi to,že by to fungovalo "zadarmo" až do skratu/zabití přebytku .... tam je to pak jasný,přeměna na tepelnou energii - úbytek napětí...
 
 
Datum: 19. března 2014 20:53
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Uz mam sehnany z 20 ky.. poznam je podle toho ze maji konektor zejo ? Hodim dozadu ledky a uvidim jak to bude fungovat..
 
 
Datum: 19. března 2014 20:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
"relé" nemá odběr žádnej, aspoň ne do tý doby, než dosáhne maximálního regulačního napětí.. těch 35W vepředu je asi moc, zvlášť s těma pólama z 30W magneta..
 
 
Datum: 19. března 2014 20:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16973    
Tak dej 15w ze staryho 20w zapalka... Žárovku ubrat na minimum,,,prostě přidej na výkonu "alternátoru" a uber spotřebu - a bacha to rele i bezkontakt maj taky ODBĚR a to možná i k 10w dohromady !! Někdy se to řeší LED světlem dozadu.
 
 
Datum: 19. března 2014 19:26
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel16974    
Civky jsou z 30w no. .a vzadu mam 12v 10w sulfidku. ..( jina neni. .shanim! ) to je hned 35w s prednim svetlem a kde je zapalko:-/ jinak sem meril a civky davaji na volnobeh 6V. Zadny rele nemam ale regulator z jawa 50..(tranzistory, zenerka, trimr. ...) na 7,3 V nastaveny
 
 
Datum: 19. března 2014 18:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16969    
A jaký světelný cívky to jsou? Nejsou to ty ze serie pro 30w z mustanga? To by pak bylo jasný,ty nedávaj 6V 15W jako světelná ze starý j20. A relé? Nějaký co si zrovna našel a nebo přímo k tomu zapalování? Něco tam buse špatně no...
 
 
Datum: 19. března 2014 14:24
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
bez schématu těžko radit, může to dělat stará baterka, co neudrží napětí, zapalování, kterýmu vadí pokles napětí pod 6V, regulátor kterej nereguluje...
 
 
Datum: 19. března 2014 13:53
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel16968    
mam taky dotaz na admina.... chcel by som vedieť ako spraviť ten napis v pozadi obrazku, kde mate napisane fichtlkramek ? rozbiehame e-shop a takouto cestou by som chcel ochraniť obrazky proti kopirovaniu.. Ak to nieje tajné samozrejme.. Použiva sa nato nejako photoshop alebo iný proram ? ďakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2014 21:09
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vodoznak by měl jít udělat skoro ve všem...zonner photo studio je free, ikdyž photoshop se snad dal taky stáhnout celej free.... beztak to půjde i v malování :-D
 
 
Datum: 18. března 2014 21:09
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím jak to tvoří admin .. ale Photshop nabízí spoustu funkcí.. je na to asi nejlepší .. pokud s tim člověk umí.. :-)
 
 
Datum: 18. března 2014 20:30
 
 
 
 
Jméno: vcolik      IP: uživatel16538    
cau, mam problem s pionierom, pri štartovani za studena vobec nechce nastartovat a ked nastartuje tak nechce sa mu do otacok, ked sa zahreje tak ide pekne, aj pekne startuje problem je ze musim roztlacať, neviete cim to moze byť? hladina ok sviecka cihlova n15c skusal som aj n17 prosim poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2014 7:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16969    
Sklepej trochu svíčku. A zkontroluj jestli neni ucpana VT.
 
 
Datum: 19. března 2014 7:51
 
 
 
 
Jméno: vcolik      IP: uživatel16538    
mesiac to šlo krasne až po mesiaci sa to zacalo drbat tak hladam problem
 
 
Datum: 19. března 2014 7:12
 
 
 
 
Jméno: Jawa_man ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, seřiď karburátor komplet, zapalko a musí to jet, taky jsem měl takový problém.
 
 
Datum: 18. března 2014 21:38
 
 
 
 
Jméno: tremat@seznam.cz      IP: uživatel16842    
Čau hele já bych to neřešil bud rád že je to tak kdyby to bylo naopak to by byl problém (za studena paráda a za tepla by se dusil =D ) takže skoušet můžeš předstih atd. ale nemá to cenu
 
 
Datum: 18. března 2014 19:53
 
 
 
 
Jméno: Kobe      E-mail:      IP: uživatel14664    
Ahoj Draci, tak jak se vede? Kdo dokáže poradit? Popíšu situaci: Udělal jsem GO motoru, kromě výměny pístu a kroužku a výbrusu. I přes dělání všeho dle návodů se mi po pár prošlápnutích nechtěla vracet našlapávačka. Ze začátku to jelo jak kdy, co se týká jedničky tak ta táhla a někdy se dusila ale dvojka a trojka max z kopce. Tak jsem vyčistil výfuk, a pustil se do předstihu a když jsem myslel, že je nastaven tak šla těžce prošlápnout nakopávačka, zjistil jsem, že je to pouze když je v hlavě svíčka, jinak to šlo v pořádku. A od té doby už ani ´tuk. Tak jsem se dnes nasral a rozpůlil motor a kupodivu všechno uvnitř v pořádku. až na pružinu, která byla trošku ohnutá, ale hlavně nadělala pěknej bordel viz obrázek http://howtorob10.rajce.idnes.cz/Pio#20140318_153906.jpg zkusí mi někdo poradit jestli ta skříň je ještě k použití a jestli už se někomu nestalo to co mě? A ještě to házelo divnou malou jiskru i u nové svíčky, ale jak poznám, že jsou rotor nebo stator naprd? Děkuji za jakékoliv odpovědi které pomohou. Díky kobe odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2014 21:56
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
kartery dle mího OK jen bych tu díru srovnal vrtákem a dal novou pružinu jinak ta jiskra může bejt třeba i indučka
 
 
Datum: 19. března 2014 21:56
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
cus draci mám tu sbírku starých kokosek (helem) a chtěl bych se dozvědět o nich něco víc nevíte o nějaké stránce kdysi jsem jednu našel tam byly fotky a u nich kdy a kdo je nosil děkuji moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2014 21:35
 
<  161  162  163  164  165  166  167  168  169  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 4:54:37 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu