Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: drags
IP: uživatel14454
 zdar draci jak je to s STK když mám vyštíplou 14 a 3 tak mužu do konce měsíce jezdit nebo už jí mám 21 dní propadlou??
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2014 10:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ještě že mě to končí na 21 až v květnu, to už snad bude ok...
Datum: 23. března 2014 10:21
Jméno: Standa
IP: uživatel16979
 Za technický stav tě vyhodí v únoru,v březnu i v dubnu,,,,to nemá nic společnýho s datumem......
Datum: 22. března 2014 10:06
Jméno: drags
IP: uživatel14454
 marťásku to je mi jasný že propadlost nemá vliv čerty neřeším normálně tam dojedu spíš jsem to myslel tak že mám trochu strach aby mě nevyhodil za tech stav
Datum: 21. března 2014 21:12
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 na projití technickou nemá její propadlost vliv. jen bys to tam měl přitlačit, neb nemůžeš jezdit na vozidle, které není způsobilé pro provoz na pozemních komunikacích.
Datum: 21. března 2014 19:31
Jméno: drags
IP: uživatel14454
 dík už je propadlá tak snad projdu
Datum: 21. března 2014 17:23
Jméno: dwein
IP: uživatel16961
 v techničáku je napsaný datum
Datum: 21. března 2014 16:31
 ahoj, dostal se mi do rukou píst na bezvýbrusový motor, je to originál českolsovenskej dvoukroužkáč a zeshora má akorát šipku, takový to "m n" a vyražený "S" nevíte co to znamená? moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2014 15:40
 šipka značí směr k výfuku S asirozlišnost pruměruk danému výbrusu si myslím a č.1,2,3...daný výrus pokud tam nemáš č. tak jeto orig.
Datum: 03. dubna 2014 15:40
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 Zdravím,dotaz o simsonech tu sice nemají co dělat, ale řeším jeden problém, Jedná se o nastavení hladiny v plovákévé komoře. jedná se o karburátor 16n3-2. V české příruččce jsem našel že hladina má být 27mm od hrany karburátoru ( nevím zda s těsněním nebo bez) a v německé příručce je že 25mm(taky nevim jestli bes těsnění). A ještě je tam psaný že to má být když je kolík na jehle ventilu zamáčknutý tak jako že se to měří ta vzdálenost od plováku(od horní hrany plováku) po hranu karburátoru když je uzavřený přívod plus zamáčklý ten kolík? a Která hodnota je podle vás správná ta české nebo německá díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2014 10:44
Datum: 21. března 2014 10:44
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Jak vypada nebo jak poznam svetelnou civku z 20W zapalovani ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2014 21:12
 tady máš jak vypadá světelná cívka.
Datum: 20. března 2014 21:12
 http://www.motokrnov.cz/14917-elektro/56701-svetelny-pol-i-/
Datum: 20. března 2014 21:11
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 Proč když dám na jawu 250 559 karburátor ze 175/356 to líce do plných otáček ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2014 21:26
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 nemuze byt treba vadny plovak když to nechce stíhat dotíkat ?
Datum: 20. března 2014 21:26
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 jestli je dostatečně průchozí tak není třeba jí zvětšovat
Datum: 20. března 2014 21:09
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 dírka tam je, ale třeba by bylo dobré ju zvětšit ne ?
Datum: 20. března 2014 20:24
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 koukni na víčko nádrže jestli je v něm průchozí dírka , vsadím boty za to že se ti dělá podtlak v nádrži a tím pádem po chvilce jízdy přestane téct benzín
Datum: 20. března 2014 20:10
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 Mám problém s tím že když dám origo karburátor do svý 250 559 tak když temu závám, tak vytočím dvojku plnou, svaknu trojku pul plynu a zničeho nic se to zadusí a je to v pytli, a vždy je plováková komorra úplně prádzná, nemůže být třeba vadnej plovák ? mám tam teď z kývačky 250 karbec a dělá to to samý... kohoutek je naprosto ok
Datum: 20. března 2014 19:55
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj péro! No já bych řekl, že to lítá do plných otáček. Nebo vyletí či tak nejak. U nás by sme to tak řekli taky. Teda esli sem to dobře pochopil. A k dotazu? Asi to negde saje luft. Toš asi tak.
Datum: 20. března 2014 19:36
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 co že to dělá?
Datum: 20. března 2014 19:00
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 Zdarec, mám doma tento karburátor na jawu 250 panelku a vůbec mi nechce brát benzín, stále musím držet čepovák aby to stíhalo dotíkat, je problém v tom že nemám sytičový lanko stejně jako je tady na fotce? To lanko tam musí být? a kde se připojuje ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2014 20:02
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 Já tam mám víčko s čepovákem.....
Datum: 20. března 2014 20:02
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Anonymous! Šak na tý fotce to nemá čepovák! Sytičový lanko se připojuje do teho spodnějšího dutýho šroubku. Lanko tam byt nemusí. Enom ten pístík a pružina! Asi máš plovák kerej tam nepatří. Nebo to víko. Toš tak.
Datum: 20. března 2014 19:45
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=5967
Datum: 20. března 2014 15:43
Jméno: mustang 23
IP: uživatel16191
 Čau chci se zeptat jestli nevíte čím by se mi mohl mustang přehřívat po docela krátké době už sem vyzkoušel vyčistit výfuk a koleno, vyměnit olej v motoru , a válec je v pořádku . děkuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2014 15:00
 Je v pořádku znamená, že je čistej, nebo že máš motor obalenej bahnem z polí a lesa?
Datum: 28. března 2014 15:00
 Zdar draci kolik mám mazat u ČZ 175/477 na zajíždění novýho pístu a kroužků (výbrus sem nědělal) a na ojnici mám jehličky. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2014 21:50
Jméno: mustang 23
IP: uživatel16191
 1:40 tak na 500 km a pak normálně 1:50
Datum: 20. března 2014 21:50
 Zdar. Možná do první nádrže crcnout o kapku oleje víc, ale jinak bych to nehrotil...
Datum: 20. března 2014 9:37
Jméno: jirin10
IP: uživatel16441
 Zdar, mám dotaz, co má být u 175/477 mezi rozetou a tou chromovou pokličkou , mě totiž dře právě o rozetu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2014 10:13
Jméno: dracek
IP: uživatel15188
 ty si ale drak
Datum: 20. března 2014 10:13
 zdar chlapi. mam jawu dandy 50ccm a chtěl bych to trošku víc do rychlosti, přemýšlel jsem nad menší rozetou nebo větším řetězovým kolečkem, jedno z toho. ale nevim jaké. tady žádné nemožu najít, jestli to tu někdo najdete budu rád, nebo pokud to najdete na nějaké jiné stránce
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2014 8:39
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 kolečko tu nenajdeš a vzhledem k tomu jak je to u dandy udělané, je jednodušší řešit to rozetou, nějaké tu najdeš případně si ji můžeš nechat někde udělat, ale nepočítej s tím, že ti dandy pojede nějak závratně
Datum: 25. března 2014 8:39
 zdravim,
Chci se zeptat, kdyz jedu do kopce, mam plny plyn tak najednou prestane jet jak kdybych dal chcipak. Staci podradit na 2ku a jede to dal dalsich treba 50km. Ne ze bych to na trojku nejak dusil a prosteto ztrati vykon. Mate napad co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2014 22:26
 tak palivová soustava je čistá. je to po celkové opravě motorky. Ale zkusím tu hladinu v plovákové komoře. Dám vědět.
Datum: 19. března 2014 22:26
 pionýr má sklon tohle dělat do větších kopců když už máš skoro prázdnou nádrž, ale pokud to dělá furt tak vyčisti celou palivovou soustavu
Datum: 19. března 2014 22:02
Datum: 19. března 2014 21:37
Jméno: dan,
IP: uživatel16049
 Ahoj chci se zeptat proc mu jede motorka bez baterile a nesviti nic ani,kontrolky ? je tam sesti civkove zapalko pet na svetla a jeden na zapalovani, je možné ze se ty civky vypalily a jede jen ta zapalovaci? prosim poradte(zapojil jsem spatne ty kabliky od statoru. JEdna se o zipp pro 50 (vsecky cinske motory sou stejne)chci to dat doporadku a nechat synovi. ja si chci pořiď jawu 250/559
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2014 20:41
Jméno: standa
IP: uživatel16973
 No a když se u tohohle typu zapalování jezdí dlouho bez baterky a nebo s poškozenym dobijenim tak ten světelnej okruh shoří.
Datum: 19. března 2014 20:41
 Čau. U tohohle typu zápalka je zapalovací okruh oddělen od "světelného", proto samotné zapalování není závislé na baterce, dobíjení atd.
Datum: 19. března 2014 19:41
Jméno: kuba
IP: uživatel8498
 zdravim, Seso nemáš možnost sehnat misky a pružiny na spojku čz 125t/150 nebo jestli nejsou popřípadě stejné s jinými z jiných typů čz.. děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2014 14:28
 uz mam,, kolik ti mereji ty tvoje,,
Datum: 20. března 2014 14:28
 Zdarec draci chci se zeptat chci dat na fíka s TP laděnej výfuk bude to vadit policajtum ? Předem děkuju za odpovet
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2014 15:40
Jméno: standa
IP: uživatel16973
 Jestli bude homologovanej tak snim smíš na silnici.
Datum: 19. března 2014 15:40
Jméno: pepa
IP: uživatel16971
 Chtěl bych se zeptat za jakych okolnosti mi muze tyct karburator kolem vicka s i bez tesneneni popripade jak to opravit aby netekl. predem Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2014 10:56
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 buď ty sajtny, ale musej bejt dost vysoký no.. nebo nepouštět vůbec benzín.. a kdyby to nestačilo, tak nastavit plíšek hladiny, který při vysoké hladině zřejmě neuzavře ventilek. a kdyby ani to nestačilo, tak v nejkrajnějším případě bude ten ventilek špatnej.
Datum: 20. března 2014 10:56
Jméno: pepa
IP: uživatel16971
 je to na jawe 21 sem to zapomnrl napsat.
Datum: 19. března 2014 16:57
Jméno: standa
IP: uživatel16973
 Udělej si na víko plovákovky sajtny aby to nepřeteklo .
Datum: 19. března 2014 16:51
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 z nějakého důvodu netěsní ventilek v plovákovce. opravit/vyměnit
Datum: 19. března 2014 14:55
Jméno: kemos
IP: uživatel16970
 Cau hos,potrebuju poradit...mam na fechtlu 6v baterku, bezkontakt. . Na statoru mam 3 svetelny civky, kazda je vedena do usmernovace a za usmernovacem jsou spojeny + a - a vedeny na baterku, ke ktery mam i regulator dobijeni. Vzadu sulfidka, vepredu 25w zarovku.. a nedobiji to. . Za jizdy se da jet se svetlama ale jak zastavim tak behem par vterin zdechne, vypnu svetla, roztlacim a zase mazu, zapnu svetla.. zastavim zdechne. .bez svetel je vsechno v pohode tak co s tim? Baterka je 6v/6Ah
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2014 14:32
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 Soráč, ale na zakázku nevyrábím.
Datum: 24. března 2014 14:32
Jméno: kemos
IP: uživatel16976
 Chongu ty ses autor toho 4polu zejo? Nebylo by mozny pres tebe ho nechat vyrobit a odkoupit? Ja nemam kde ho nechat vyrobit..
Datum: 20. března 2014 13:35
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 jako elektrolama bych měl jeden takovej dotaz - zvládlo by po nějakých úpravách vape nabít 12v baterii? s tim že by se nepoužívali světla? pokud ano jak dlouho by to asi trvalo?
Datum: 20. března 2014 10:50
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 Jo a ještě doplním že jsme si zvedli výkonovou bilanci ještě o jeden pól, tedy změnil se stator tak, aby se tam vešli 4ks pólů. Pak to tak nějak dobíjí
Datum: 20. března 2014 7:12
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 Těžko radit, když neznáme schéma. Potíž bývá hlavně v tom, že pokud necháš indukční zapalko, tak u pionýra její spotřebu původně regulovala ta skutečnost že jí živil samostatnej zapalovací pól, ten jí prostě nedal víc než sám vyrobil. Když tu indučku připojíš k odběru z více pólů, tak siv ezme prostě dle své libosti.. jinými slovy vezme si víc. Také nezapomeň že na usměrňovači vždy ztatíš 1.4V, takže namísto efektivních 6V při určitých otáčkách získáš pouze 4.6V, to je další faktor který snižuje účinnost zapojení s akumulátorem a dostatečně generované napětí se tím posouvá do vyšších otáček. Takže podle mě abys kompenzoval ztrátu na usměrňovači, tak se vzadu LED světlu nevyhneš. My jsme pak zvolili i cestu ukočírování odběru indučky Tím že se vyrobilo DC-CDI se sníženým odběrem, které při max. otáčkách bere 7.5W. Můj odhad spotřeby klasického indukčního zapalka bude při stejných otáčkách 10 až 15W.
Datum: 20. března 2014 7:10
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 ty elektrosoučástky se až do průrazu zenerky chovaj jako dioda v závěrnym směru a celym regulátorem může téct proud maximálně v jednotkách mA (tedy ztráta kolem 10mW), což je podle mého názoru zanedbatelný.. I těch 10W u mechanickýho relé mi přijde dost, to máš naměřený? případně v jakym místě si to měřil?
Datum: 19. března 2014 22:43
Jméno: standa
IP: uživatel16973
 No dobře,a to se ty elektrosoučástky živí vzdušnou vlhkostí a nebo fotony světla ??? Něco to relé přece řídí aby regulovalo a nebo neregulovalo... U starý jawy bere "mechanický" dobijeni (komplet vše) 10W - jasný buzení krká taky dost,ale rele přece neni perpetum mobile ??? Eletrikář elektronik nejsem,ale nezdá se mi to,že by to fungovalo "zadarmo" až do skratu/zabití přebytku .... tam je to pak jasný,přeměna na tepelnou energii - úbytek napětí...
Datum: 19. března 2014 20:53
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Uz mam sehnany z 20 ky.. poznam je podle toho ze maji konektor zejo ? Hodim dozadu ledky a uvidim jak to bude fungovat..
Datum: 19. března 2014 20:36
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 "relé" nemá odběr žádnej, aspoň ne do tý doby, než dosáhne maximálního regulačního napětí.. těch 35W vepředu je asi moc, zvlášť s těma pólama z 30W magneta..
Datum: 19. března 2014 20:21
Jméno: standa
IP: uživatel16973
 Tak dej 15w ze staryho 20w zapalka... Žárovku ubrat na minimum,,,prostě přidej na výkonu "alternátoru" a uber spotřebu - a bacha to rele i bezkontakt maj taky ODBĚR a to možná i k 10w dohromady !! Někdy se to řeší LED světlem dozadu.
Datum: 19. března 2014 19:26
Jméno: kemos
IP: uživatel16974
 Civky jsou z 30w no. .a vzadu mam 12v 10w sulfidku. ..( jina neni. .shanim! ) to je hned 35w s prednim svetlem a kde je zapalko:-/ jinak sem meril a civky davaji na volnobeh 6V. Zadny rele nemam ale regulator z jawa 50..(tranzistory, zenerka, trimr. ...) na 7,3 V nastaveny
Datum: 19. března 2014 18:28
Jméno: standa
IP: uživatel16969
 A jaký světelný cívky to jsou? Nejsou to ty ze serie pro 30w z mustanga? To by pak bylo jasný,ty nedávaj 6V 15W jako světelná ze starý j20. A relé? Nějaký co si zrovna našel a nebo přímo k tomu zapalování? Něco tam buse špatně no...
Datum: 19. března 2014 14:24
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 bez schématu těžko radit, může to dělat stará baterka, co neudrží napětí, zapalování, kterýmu vadí pokles napětí pod 6V, regulátor kterej nereguluje...
Datum: 19. března 2014 13:53
Jméno: Kendy
IP: uživatel16968
 mam taky dotaz na admina.... chcel by som vedieť ako spraviť ten napis v pozadi obrazku, kde mate napisane fichtlkramek ? rozbiehame e-shop a takouto cestou by som chcel ochraniť obrazky proti kopirovaniu.. Ak to nieje tajné samozrejme.. Použiva sa nato nejako photoshop alebo iný proram ? ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2014 21:09
 vodoznak by měl jít udělat skoro ve všem...zonner photo studio je free, ikdyž photoshop se snad dal taky stáhnout celej free.... beztak to půjde i v malování
Datum: 18. března 2014 21:09
 Nevím jak to tvoří admin .. ale Photshop nabízí spoustu funkcí.. je na to asi nejlepší .. pokud s tim člověk umí..
Datum: 18. března 2014 20:30
Jméno: vcolik
IP: uživatel16538
 cau, mam problem s pionierom, pri štartovani za studena vobec nechce nastartovat a ked nastartuje tak nechce sa mu do otacok, ked sa zahreje tak ide pekne, aj pekne startuje problem je ze musim roztlacať, neviete cim to moze byť? hladina ok sviecka cihlova n15c skusal som aj n17 prosim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2014 7:51
Jméno: standa
IP: uživatel16969
 Sklepej trochu svíčku. A zkontroluj jestli neni ucpana VT.
Datum: 19. března 2014 7:51
Jméno: vcolik
IP: uživatel16538
 mesiac to šlo krasne až po mesiaci sa to zacalo drbat tak hladam problem
Datum: 19. března 2014 7:12
 Zdar, seřiď karburátor komplet, zapalko a musí to jet, taky jsem měl takový problém.
Datum: 18. března 2014 21:38
Jméno: tremat@seznam.cz
IP: uživatel16842
 Čau hele já bych to neřešil bud rád že je to tak kdyby to bylo naopak to by byl problém (za studena paráda a za tepla by se dusil =D ) takže skoušet můžeš předstih atd. ale nemá to cenu
Datum: 18. března 2014 19:53
 Ahoj Draci, tak jak se vede? Kdo dokáže poradit? Popíšu situaci: Udělal jsem GO motoru, kromě výměny pístu a kroužku a výbrusu. I přes dělání všeho dle návodů se mi po pár prošlápnutích nechtěla vracet našlapávačka. Ze začátku to jelo jak kdy, co se týká jedničky tak ta táhla a někdy se dusila ale dvojka a trojka max z kopce. Tak jsem vyčistil výfuk, a pustil se do předstihu a když jsem myslel, že je nastaven tak šla těžce prošlápnout nakopávačka, zjistil jsem, že je to pouze když je v hlavě svíčka, jinak to šlo v pořádku. A od té doby už ani ´tuk. Tak jsem se dnes nasral a rozpůlil motor a kupodivu všechno uvnitř v pořádku. až na pružinu, která byla trošku ohnutá, ale hlavně nadělala pěknej bordel viz obrázek http://howtorob10.rajce.idnes.cz/Pio#20140318_153906.jpg zkusí mi někdo poradit jestli ta skříň je ještě k použití a jestli už se někomu nestalo to co mě? A ještě to házelo divnou malou jiskru i u nové svíčky, ale jak poznám, že jsou rotor nebo stator naprd? Děkuji za jakékoliv odpovědi které pomohou. Díky kobe
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2014 21:56
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 kartery dle mího OK jen bych tu díru srovnal vrtákem a dal novou pružinu jinak ta jiskra může bejt třeba i indučka
Datum: 19. března 2014 21:56
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 cus draci mám tu sbírku starých kokosek (helem) a chtěl bych se dozvědět o nich něco víc nevíte o nějaké stránce kdysi jsem jednu našel tam byly fotky a u nich kdy a kdo je nosil děkuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2014 21:35
|



|