Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jakub
IP: uživatel13407
 nazdar chci se zeptat jak jednoduše zapojit rélé dobijení na jawa 250 panelka,je to totiž cross a není tam světlo ani spínací skřínka jenom vypinač jako zdechák koupil sem odtud relé AEV a podle plánku semstoho jelen pač některy kábly nepotřebuju tak jestli nevíte jak to zapojit at to jen dobijí z rotoru mi lezou 2dráty-cívky,1drát-uhlíky a tu světelou nevím jestli tam mám taky zapojit díky za nějáký postup zapojení
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2014 16:38
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 ne, 15 jde do spínačky (baterie přes vypínač) a 1 na přerušovač
Datum: 23. března 2014 16:38
Jméno: Jakub
IP: uživatel13407
 když dám + jako kostru musím přehodit na indučce 15 jako kladnej pol?
Datum: 23. března 2014 16:32
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 zdar, drát z cívek statoru (pravej) zapoj do M, drát z cívek statoru (levej) spojit s uhlíkem a do D(61), druhej uhlík ukostrřit, B(51) patří do baterie. levej a pravej drát statorových cívek - koukáš na to shora od desky přerušovače. tohle bude dobíjet. musíš mít správně napólované dynamo k relé.
Datum: 23. března 2014 15:44
Jméno: lukas1997
IP: uživatel16603
 Zdar lidi, skládám motor, (dělám to poprvé) a mám problém s jednou součástkou, zaboha nemohu zjistit kam ta mrcha patří, je to kroužek (prstýnek) o průměru asi 24 mm a o výšce 12 mm, díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2014 15:03
Jméno: lukas1997
IP: uživatel16603
 Ano, podle fotek na netu je to ono, díky moc
Datum: 23. března 2014 15:03
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 fichtl? co třeba rozpěrka pod sekundární kolečko? to by možná rozměrově mohlo odpovídat...
Datum: 23. března 2014 14:55
 Mám dotaz Je ještě k dispozici tady na krámku ten držák pantu sedla ? Je to vlastně navařený na rámu nad nádrží. Doufám že mě někdo pochopí co myslím  Předěm díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2014 19:53
 jj Trošku jsem hledal a zjistil jsem že ta edice co byla už je vyprodaná a sesa schání někoho kdo by mu to zase vyrobil.
Datum: 23. března 2014 19:53
Datum: 23. března 2014 14:32
Jméno: Martin
IP: uživatel16308
 Ahoj, jak mám utěsnit přechod kolínka na vejfuk? Ano vím je tady ten provázek ale ať ho tam nacpu jakoli tak když se zvýší otáčky tak veze ven..  Jak bych to tedy měl udělt? díky za odpověďi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2014 13:07
 Zavařit, mam to tak a vše je bez problémů
Datum: 25. března 2014 13:07
Jméno: gestapo
IP: uživatel16935
 Cau vyčistit odmastit namazat motorovým silikonem i tu azbestovou šňůru smontovat na těsno a nechat 12 hod.zaschnout.
Datum: 24. března 2014 18:48
 já to vyřešil hadicovou sponou ta už to udrží
Datum: 23. března 2014 15:57
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Ja jsem omotal koleno koudelí nasadil do výfuku a zamázl Paulinem a je to pevný jako skála. Doporučuju!
Datum: 23. března 2014 11:47
 z nudy projíždim internet a našel jsem spoustu firem co opravují válce do větších 2t a umějí udělat i novou nikasilovou vrstvu, co si o tom myslíte na pionýrovi? mělo by to oproti litině zmenšit tření a hlvaně zvýšit životnost válce, nejsem si ale jistej jestli pak bude možno použít normální píst a kroužky, dík za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2014 21:44
 tak to máš asi pravdu, jsem zvědavej kolik na výbrus najedu, na tohle téma je vždycky takovejch názorů... s patnácti si troufám počítat, ale mám zkušenosti jen s jinejma motorkama, tak se uvidí, dík
Datum: 24. března 2014 21:44
Jméno: standa
IP: uživatel16983
 Tak za prvý ještě jsem neviděl nic nicasilovýho co by na jeden "výbrus" najelo tolik jako starej dvoutakt na jeden výbrus,ale to bude daný tim,že nicasil je ve vodnikách co hodně jedou,točí a vesměs jsou to cedníky .... a navíc u pio se stávaj takový různý tajemný záhady,že málokdy na ten obyč výbrus nenajedeš ani 10 tkm ...
Datum: 24. března 2014 17:31
 cezetak se asi bavi konfliktama  já taky, ale tentokrát na to náladu nemám, opravdu jsem se chtěl dozvědět něco k věci, je dost těžký přes internet popsat co znamená utahanej motor, dost točit, nebo "aby to trochu jelo" (někdo by mohl namítnout že pionýr nejede v celym spektru otáček), a nájezd kilometrů... každej s tim zachází jinak  proto nechytej za slovo a snaž se věc pochopit spíš obecně a pokud ti to nejde, tak nepiš, protože ani jeden tvůj komentář zatím nebyl směřován jinak než jako urážka  a proti tomu nic nemám, ale ať je aspoň inteligentní a já se poškrábu na hlavě, pro standu: psal jsem to taky čistě ze zvědavosti, rozhodně nemám na vyhození několik tisíc abych zjistil že je to třeba k ničemu  s vložkou myslíš co?  podle toho co jsem se dočet uměj poniklovat jakejkoli povrch, jinak vape je v pořadí  peněz je málo a času taky, teď bude hotová motorka a ještě zbudou koupit nový kola a výfuk, takže mám s investicema minimálně na půlrok vystaráno, jo ještě ta životnost? myslíš že by to nemuselo bejt tak supr? proč? dík za odpověď, rozhodně si to tu nepovídáš pro sebe
Datum: 24. března 2014 17:04
Jméno: standa
IP: uživatel16983
 Za ty peníze bych si pořídil něco smysluplnýho... Třeba Vape.... Máš vůbec pojem o tom,na kolik přijde nicasil s pístní sadou u normální motorky??? Navíc je tu malej problém v podobě litinový vložky... A pak že na pio jde jen píst z pio ... O životnosti nicasilu u pio bych si dovolil polemizovat ....
Datum: 24. března 2014 15:12
 pokud musíš držwet plný aby to vubec jelo tak je ani něco špatně  ... ještě jsem neviděl pionýra kterého by bylo potřeba držet furt na plný aby jel.
Datum: 24. března 2014 8:17
 v pohodě  ale myslim to vážně, nebo i větší kubatury celou jízdu trápíte těsně pod stropem otáček?  přeci na pionýrovi aby to jelo tak držíš furt plnej
Datum: 24. března 2014 7:34
 JO tak pardon ze sem se ozval pane odborníku
Datum: 23. března 2014 22:38
Jméno: standa
IP: uživatel16983
Datum: 23. března 2014 20:03
 protože to oproti velkejm motorkám musíš strašně točit, s mazánim na mě nechod, jsem tu jeden z mála lidí co se na ušetřenejch 50 korun vykašlou a mažou poctivě  ,,,,,,,,, standa: mermomocí ne, jen jsem přemejšlel viď
Datum: 23. března 2014 17:15
 Jestli chceš mermomocí něco zajímavýho do motoru,tak se mi ozvi,udělam ti takovej válec,že toho nebudeš nikdy litovat.....
Datum: 23. března 2014 17:01
 mužeš mi prosimtě vysvětlit proč by se válec do pionýra měl utahat dřív? .. ano pokud mažeš 1:50 tak jak to "děti" mají v oblibě tak se to vyběhá ještě dřív než kolik tu odhaduješ...
Datum: 23. března 2014 15:59
 na větších dvoutaktech nevim, ale ten pionýr se mnohem víc utahá  tak dvacet tisíc podle mě najede, měl jsem simsona a když sem ho prodával tak měl najeto 21 tisíc, ale už byl trošku slabší, jel max kolem 60
Datum: 23. března 2014 14:01
 jawa46: ty máš teda malé vyhlídky  .. že 15tis na výbrus.... já mám na bezvýbrusovém válci na čz 476 najeto asi 50tis a stále jede dobře a ještě toho najede
Datum: 23. března 2014 13:00
 Tohle už v dnešní době není problém, ale jsi ochoten dát 1500 za nicasil + další peníze za vyrobení vložky ze slitin hliníku. Řeknu to jednoduše na klasický litině natočíš asi 14 000 otáček naprosto bez problému, dávat nikasil do pionýra co točí 6tis, pokud teda nemáš upravenej válec je jako házení perel sviním. Píst ti dneska udělá kdekdo.. Hale na klasickej výbrus když je dobře udělanej najedeš bez problému 15000km, já mám na panelce 25 000km a ještě to něco najede. Za mě je to zbytečný pokud nejezdíš terénní nebo silniční závody na špici vůbec bych se do toho nepouštěl. Toť můj názor.
Datum: 23. března 2014 12:02
 ahoj, mají kontakty kladívka povrchovou úpravu nebo je to skrz na skrz jeden materiál? vim že opravovat ošmirglovánim je hovadina, ale mám možnost to pak dokonale rozlešit, ptám se spíše ze zajímavosti, jestli mám napalený kladívka vyhodit
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2014 20:24
 A jak ti to startovalo?
Datum: 24. března 2014 20:24
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 jawa46 proč?kolikrát jsem si přivezl stroj a tam byly kladívka tak opotřebovaný , že tam skoro nebyly a pořád to jelo
Datum: 23. března 2014 13:25
 Ošmirglovat se to dá, ale jen tu pecku, když sedřeš povrchovou úpravu tak to můžeš hodit do koša
Datum: 23. března 2014 12:06
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 já mam taky na pincku kontaky obroušený pilníkem a jezdí to pořád  jde jen o to, že pokud tam neni ta stříbrná vrstvička, může (ale taky nemusí) se to bude častějc opalovat
Datum: 22. března 2014 23:22
 no já si vždycky řikal že když to osmirkuju, a třeba i dvoutisícovkou, tak tam zůstanou rýhy a za pár jízd se to spálí znova, proto jsem přemýšlel nad tim rozleštěním, ale v obou případech vycházim z toho že kontakty nemaj povrchovku, pokud ano tak jí strhnu a je hotovo, ale teď jde o to jak dalece to bude vadit no, ONO už to nebude nikdy v každym případě, ale pokud to dokonce k nějakýmu přístroji i píšou tak to asi nebude tak zásadní, dík za odpověď
Datum: 22. března 2014 23:17
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 pokud vim tak kontakty by měly bejt postříbřený, což zamezuje opalování a tvorbě "pecek", ale jestli tam máš nějaký starý, je možný že už tu vrstvu nekdo pilníkem strhnul.. jestli si myslíš že jsou původní, tak opálená vrstva se dá opatrně očistit smirkovym plátnem (vycházim z dílenský příručky k dvoucívkovýmu regulátoru kde se toto na údržbu kontaktů doporučuje)
Datum: 22. března 2014 23:05
 Hola draci, potřeboval bych poradit s Vape...svetla mam zapojene presne podle dodaneho schematu (na tvrdo- ne prez prepinac atd..) mam tam zarovky 6v 15W a 6v 5W tak jak to ma byt a i tak to skoro nesviti... zajimavosti je ze kdyz vyndam zadni zarovku tak se to o malinko zlepsi - podle navodu by mela prasknou ale nepraskne ovsem kdyz vyndam predni tak to vzadu praskne... prohodit ty 2 zlute privodni kabely jsem zkousel ale nepomohlo to... kdyz to bylo zapojene prez prepinac tak mi pri prepinani dalkova bo tlumena vzadu stihla prasknout.... prosim poradte nekdo..
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2014 17:38
Jméno: standa
IP: uživatel16983
 Máš čínskou žárovku,,,ty nesvitěj
Datum: 24. března 2014 17:38
 nejspíš velké přechodové odpory na zapojení
Datum: 22. března 2014 22:02
Jméno: dwein
IP: uživatel16961
 asi to máš komplet špatně zapojený no... o pár řádek níž je dotazu k vape pěkný schema. hledej.
Datum: 22. března 2014 21:48
Jméno: pepa
IP: uživatel16836
 Chtěl by se zepta jak se ma napruzit startovaci segment u jawy 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2014 11:42
 Ale při skládaní bloku jako k sobě musíš páku přidržet ve se šlápnutém stavu aspoň do půlky.
Datum: 03. dubna 2014 11:42
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 a ví se i u kterejch typů motorů?
Datum: 23. března 2014 23:06
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 jo jo má pravdu ten kluk
Datum: 23. března 2014 21:40
Jméno: dwein
IP: uživatel16961
 u některejch typů motorů to jde napružit i po složení povytažením start páky.. to koukáte co?
Datum: 23. března 2014 13:14
 Já si myslím, že se ptáš na to jestli se dá napružit startovací páka bez toho aniž bys musel půlit motor. Tak to nikoli  Az rozpůlíš motor tak napružíš páku a pak složíš. Jinak se na pružinu nedostaneš.
Datum: 23. března 2014 13:01
 Co se třeba mrknout do příručky, na netu je jich mraky..
Datum: 23. března 2014 12:08
Jméno: pepa
IP: uživatel16836
 A jak ptesne se to provadi
Datum: 23. března 2014 11:37
 o jednu otáčku ve směru sešlapování
Datum: 22. března 2014 21:04
 Zdravím chci se zeptat ,když zmačknu spojku hodim jedničku tak se mi s mačklu spojkou slabou silou protači kolo a víc utahnout nejde bych pak nenastartoval dekuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2014 22:19
 no tak máš asi sjetou spojku
Datum: 22. března 2014 22:19
Jméno: acer
IP: uživatel15208
 čau lidi chci se zeptat jak je to udělané u řazení u stadiona jak to funguje a kam příjde zapojit to lanko do rukojeti ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2014 8:07
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a v převodovce to funguje tak, že je vidlička řazení napevno na tyčce a přesouvá zubovou spojku na hl. hřídeli... resp. jednička jde přes předlohu a dvojka je přímej záběr 1:1
Datum: 23. března 2014 8:07
 řadí se otáčením rukojetí na levé straně.. funguje to tak jako klasický krutiku.. a aretace rychlosti je pomocí spojkové páčky na které je jazýček který zapadá do drážky v řidítku
Datum: 22. března 2014 18:19
Jméno: Kalík
IP: uživatel16629
Posl.aktualizace: 22. března 2014 21:05
 nemas papiry a chces stk? ty seš ale fantasta  .. a když píšeš že papíry koupíš.. už máš něco vyhlídnuté vubec?
Datum: 22. března 2014 21:05
Jméno: Kalík
IP: uživatel16629
 Svíti troubi vzorky pneu sou good ale v predu chyybi jedna spajchtle jede to a papiry to nema  DDDDD treba koupit
Datum: 22. března 2014 20:09
 jestli myslíš barvu tak by to nemělo vadit
Datum: 22. března 2014 19:57
 a nevidím vzadu registračku.. má to vubec doklady?
Datum: 22. března 2014 19:44
 no bez predniho kola težko  .. a z fotky taky nepoznám jestli to brzdí, svítí, troubí, vzorky kol tam ani nejde vidět.. takže nevím.. špatně se ptáš
Datum: 22. března 2014 19:43
Jméno: Kalík
IP: uživatel16629
 Zdarec Draci myslíte že by to mohlo projít STK? (ted uz je na hlinikovou barvu nastrakana rozeta a vyfuk ) Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2014 23:23
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 ne
Datum: 22. března 2014 23:23
 ahoj prosim poradte jak ma byt zapojena spinací skřínka (spínačka) Jawa-Čz Pal díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2014 23:07
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 těžko radit když nevíme o jakej stroj se jedná, ale dá se to snadno domyslet ze zapojení, kdy při zapnutí zapalování (zastrčení klíčku) se sepne 30-15/54, na polohu parkovačky 30-58, světla 30-58-56
Datum: 22. března 2014 23:07
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Zapojení Vape. Zdravím, mám dotaz ohledně zapojení Vape, našel jsem návod jak ho zapojit ať nepraskají žárovky. Podobně jako u 30W zapalování, jedním + vývodem ke kontaktu 55 a do klaksonu, vlákna žárovky spojena se zadní ... Ale jde mi o to co s druhým + vývodem. Vape v návodu píše že při nepoužívání osvětlení + vývody zkratovat na kostru. Lze jeden skratovat a druhým véct proud? Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2014 20:11
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Tak Vape zapojeno, ty starty a běh motoru nemá chybu, ale moc to nesvítí (při zapojení viz. schéma dole) pokud připojím samotnou žárovku tak je to xkrát lepší. Jak je máte zapojeny Vy? Žárovku mám 6V 15/15 a 5W - ale ty žárovky jsou asi nějaký klump, naměřím na volnoběh v pohodě 12-13V - nemáte vyzkoušený jiný ?
Datum: 27. března 2014 20:11
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Díky moc, špatně jsem se díval - žlutozelený je ukostřený a žluté do vývodu. Tak jsem na ně zvědav. Tady je návod, ať je to pohromadě:
http://www.vape.cz/img/Podpora/Rozmer/A-SZ86.pdf
Datum: 23. března 2014 7:46
Jméno: dwein
IP: uživatel16961
 určitě spojit, nic senestane. kdybys jeden ukostřil nebude to svítit vůbec. předstih je u toho takovej ošemetnej. já si nakreslil rysku 21° před ryskou na statoru a tam sem dával rysku rotoru, když byl píst 1,6 před hú.
Datum: 22. března 2014 14:36
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 určitě? Nechci ho zničit. Zapojuju ho prvně - ještě se zeptám, když se dá rysku na rysku tak má předstih 2,1 pootočením doprava lze předstih snižovat mám to nechat na 2,1 nebo ho snížit na cca 1,6 ? Díky Moc.
Datum: 22. března 2014 14:04
Jméno: dwein
IP: uživatel16961
 žlutý dráty spojit dohromady.
Datum: 22. března 2014 13:36
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
Datum: 22. března 2014 11:56
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 čao, lidi jsme tu zpět, a mám stále problém s dotíkáním benzínu, kohoutek je naprosto ok, víčko od nádrže má průchozí dírku, karburátor kompletně vyčištěný, mám karburátor origo na jawa 250/559 ale nemám tam sytičové lanko, otázka je jestli tam musí být nebo ne... rozjedu jawu 250 na 1, 2 a dam 3 a už je prázdná plovákovka, v čem může být problém ? Jehla 3. zářez, plovák lehce nasává, ale není na dně...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2014 23:09
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 a může do nádrže vzduch aby se netvořil podtlak? zkus jet chvíli s otevřenou nádrží..
Datum: 23. března 2014 23:09
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 Péro máš pravdu, díval sem na těsnění a ta gumička je ve špatným stavu, zvětšil sme i otvor a stále to není ono, i když sem ho zvětšil tak na 3mm dírku určitě a stále naprd :/
Datum: 23. března 2014 22:37
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 mirku moc nechápu tvojí torii.Já mám u všech mašin nejkratší hadičky co jdou , palivový filtry a vše funguje.Anonymous - ty máš určitě zasranej kohoutek a rozmačkanou gumičku v něm
Datum: 23. března 2014 13:30
Jméno: mirek
IP: uživatel15041
 Asi jsem to napsal špatně ale právě ta krátká hadička naní dobře. Delší hadička do es zajišťuje plnění po stěně od plovákovky až po kohout.
Datum: 22. března 2014 17:37
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 mám to pichlý napřímo... jen hadička 10 cm cca..
Datum: 22. března 2014 12:19
Jméno: mirek
IP: uživatel15041
 Vzduchový pytel, stejný problém je u Jawy 90 a všude kde je kohout rovně nad karburátorem. Většinou pomůže dát delší hadičku udělat esíčko né smyčku. Pustit benzín naplnit hadičku a pak nasadit na kohout. Nikdy nepoužívat palivový filrt.
Datum: 22. března 2014 12:15
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Zdravím, poskládal jsem motor s novou ojnicí na jehlách, po nastartování mi jakoby lehce klepalo od válce, přisuzoval jsem to předstihu. Ale když sundám svíčku a šlápnu tak to klepe a cvaká. rnPíst do hlavy nenaráží, bez hlavy to nedělá, jen když má větší kompresi. Můžou zvonit ty jehly? Píst je na nich volnější než ve futru a nejsou 100% vystředěné v pístu (pohybují se na čepu), prý se vystředí sami.rnJehly samozřejmě na 14,1 čep, čep stejný. Díky za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2014 21:23
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Máš pravdu, skutečně narážel píst ale jen lehce zdola na hraně že to ani nebylo vidět  co udělá nová ojnice bych nevěřil. Jde dát dvě těsnění pod hlavu ?
Datum: 24. března 2014 21:23
Jméno: standa
IP: uživatel16983
 Bez hlavy to nedělá,s hlavou jp ... Tzn že naráží - nějak to pořeš .. Ukrouhnout hlavu nebo podložit válec. V ojnici se zdravou klecí je vůle skoro nulová.
Datum: 24. března 2014 17:45
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Jehlové ložisko jezdí v pístu po čepu i do stran - není potřeba je vymezit podložkama? Ojnice CKR. To klepání se mi nezamlouvá
Datum: 23. března 2014 19:15
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec.mám jawu 20 a povoluje se my spojka. šroubek v karteru a lanko je ok . uš mě tu nekdo psal že to může být tím že se mě povoluje koš tak než to rozdělám se rači ptám jeste ras. díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2014 18:20
 Tak jako tak, víc než spojku bys měl řešit pravopis..
Datum: 28. března 2014 18:20
 nebo se mu od sebe vzdalujou kartery
Datum: 22. března 2014 14:52
Jméno: Standa
IP: uživatel16979
 Pokud se ti nepovoluje šroubek ve víku ani se ti neroznejtovává měkká tyčka , tak se ti povoluje koš....jiná možnost tam neni
Datum: 22. března 2014 10:09
 Ahoj draci.. sem naštvanej.. dneska jsem rozdělal motor a vyměnil píst a válec .. dal jsem tam ten 40mm válec a teď abych se dostal k tomu co mě naštvalo! Pionýr klasicky chytne, paráda při volnoběhu šlape, krása prostě, ale když dám jedničku a chci se rozjet nemá skoro žádnou sílu, prostě začně chcípat.. Jsem bezradnej .. nevim čím by to mohlo bejt.. Myslítee že by to mohlo bejt tím že by tam nedotejkal benzín?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2014 13:47
 Hlava je upravena na 40mm válec .. výfuk tak ten zkontroluji .. karburátor je novej čistej profouknutej ..
Datum: 23. března 2014 13:47
 Máš ukrouhlou hlavu? neklepe ti do ní píst?.
Datum: 23. března 2014 12:09
Jméno: Bear
IP: uživatel16773
 Nejspíš zasviněnej, ucpanej výfuk.
Datum: 22. března 2014 11:59
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Co zasraná hlavní tryska?
Datum: 21. března 2014 22:56
Jméno: Pablo
IP: uživatel16977
 čau draci, chci se zeptat dáváte pod 9z primár pružnou podložku? Sesa to prodává bez podložky a původní podložka tam nevleze. Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2014 17:20
Jméno: Pablo
IP: uživatel16977
 Jo, pod matici  , ale ta původní se tam nechce vlézt, dávals tam nejakou jinou?
Datum: 22. března 2014 17:20
 Já ji tam dávám, myslíš asi pod matku ne?
Datum: 22. března 2014 16:54
 ahoj, mám dotaz na někoho znalého elektroniky, v klaksonu má být usměrňovací dioda KY702F, prolezl jsem šuplíky a našel jsem pouze diody KY704F, na internetu jsem našel že jsou obě na stejný proud ale ta co mám doma je na vyšší napětí (místo 150V na 600V) bude to bzučet? moc dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2014 0:51
 tak snad jo, dík
Datum: 22. března 2014 0:51
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 vyšší závěrný napětí určitě nebude mít vliv na funkčnost, tzn jestli to bzučí (bzučelo) s KY702F, tak s KY704F bude taky
Datum: 21. března 2014 19:10
|



|