Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 čau na fichtlovi mi začala vyskakovat 3 tak jsem půlil motor a dal do automatu to péro ale furt vyskakuje nevíte čím to může být? jednou kámošovi vyskakovala 2 po 3 metrech tak jsme půlily motor a jak je v automatu taková ta kravina ve kretejch je 5 zubu 1-N-2-N-3 tak jsme to dali z jinyho fichtla a tak na 2 měsíce to bylo dobrý myslíte že je to tím? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2014 12:08
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 No bral bych to asi tak, že po prohlídnutí fotek stroje tady mladého pána není třeba se k ničemu vyjadřovat. To je tak když někdo chce tunit a neumí ani seřídit seriový motor
Datum: 17. dubna 2014 12:08
 Jojo, pod stejnou přezdívkou jsem i na motorkářích
Datum: 17. dubna 2014 7:56
 Kolecko, ty asi budes kolecko i na motorkari.cz, ze jo?  Hele, tohle nemá absolutně žádnej smysl, kluk si myslí, že mu hračka funguje a neřeší, že vůbec nefunguje tak, jak by měla a do měsíce fungovat přestane
Datum: 17. dubna 2014 7:48
 Jo, pokud si to myslíš, tak je to možný  Jasně...dál prskej na moje rady. Mě to už je celkem jedno. Já se tu snažim lidem pomáhat, a v 99% se setkávam s kladnou reakcí. Ty jsi to zbylé jedno procento. Na fichtlpokecu jsem byl již v době, kdy ty jsi nastupovat do první třídy základní školy, takže už jsem pár lidem poradil, a dostkrát už mi to vyšlo. Že to třeba nebylo zápalkem a karburátorem? No a jak jsem to měl vědět? Začínam logicky od těch nejpravděpodobnějších závad, a když evidentně vidim, že karbec ani zápalko neumíš naštelovat, tak logicky trvam na tom, abys to našteloval správně. Jak už psal Standa - ta tvoje úvaha, že pokud to jde nakopnout a jede to, tak to není potřeba štelovat, je uplně zcestná a špatná. Takže opět použiju standova slova - trochu pokory a sebekritiky by neškodilo  Uvědom si, že my, kteří se ti snažíme poradit, jsme již nějaký ten předstih a karburátor seštelovali. Taky nějakou tu opravdovou GO či renovaci motorky máme za sebou. Ty se pořád plácáš s tím, že neumíš naštelovat předstih, jak jsi nás přesvědčil v minulém příspěvku. Takže to zhodnoť trochu sebekriticky a nesnaž se na nás pořád chytračit. Všimni si, že nikdo jiný se tady takhle drze nechová. Všichni se na něco zeptají, a postupnou diskuzí a zkoušením dojdeme k správnému výsledku. Né ale u tebe. Ty na nás v půlce diskuze začneš křičet, že jsme dementi, že nic neumíme atd atd. Myslíš, že je to z tvé strany uplně OK? A až nad tím budeš přemýšlet, tak prosím zapomeň, že jsi mistr světa...spíš se zamysli, jestli teda umíš vážně seštelovat ten předstih a karburátor. A jestli můžu ještě do budoucna něco doporučit, tak dávej v hodinách češtiny trochu víc pozor. Vyjmenovaná slova se berou ve třetí třídě základní školy...
Datum: 17. dubna 2014 7:29
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 spoměl jsem si čím ty svíčky tenkrát byly. nene kolečkovo zapalování a ani karburátor to nebit zjistil jsem že to dělá hlava z 05 dal jsem sériovou a svíčka cihlovatěla
Datum: 16. dubna 2014 23:09
 No já bych tu "GO" viděl jako tzv neverending story..
Datum: 16. dubna 2014 8:38
Jméno: standa
IP: uživatel17074
 Kecá,jen to nechce přiznat   má štěstí,totálně vylágrovanej motor po "GO" mu jede i na rozhašenej předstih a rozštelovanej karbec a protože to "jede" tak to znamená že to má "seštelovaný" dobře a my jsme tudíž pitomci  realita je sic jiná,ale neskutečně mi to baví číst  Jakube,když jsme takový pitomci,už umíš změřit ten předstih ??? A nebo ho furt máš 4mm??  a hladinu už taky umíš?  ty mistře  ještě že pio motor je tak "blbej" na seřízení a stav a některý jedou furt a na vše... Trochu pokory a sebekritiky by neškodilo....
Datum: 15. dubna 2014 18:21
 A kdybys hledal ten tvůj zmiňovaný příspěvek o svíčkách, tak se můžeš podívat zde: http://www.fichtlpokec.cz/predstih/id238645.html?odpovedet=1 . Stroj byl na 100% seštelovaný, ale stejně to žralo svíčky, co? To mi chceš říct, že je normální? A že když dáš novou osku a plíšek do karburátoru, tak že se tim sám našteluje? A že když to jde nakopnout, tak je to určitě seštelovaný? A že to pálí jednu svíčku za druhou, ale je to určitě svíčkama? Trochu se prober z té diskotéky...
Datum: 15. dubna 2014 15:14
 Dobrá, vidim že rozum jsi nedostal. Nemá cenu to řešit. Naivně jsem si myslel, že jsi se trochu poučil, a už se budeš chovat úměrně svému věku a vědomostem. Holt jsi ve věku, kdy všemu rozumíš nejlíp. Za pár let, až si na tu dobu vzpomeneš, tak se tomu už jenom zasměješ
Datum: 15. dubna 2014 14:59
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 já pár lidí nasral? začalo to tym tvým " pročisti si karburátor a nastav předstich" i když jsem milionkrát psal že to je, kdyby to asi nebilo tak ten fichtl ani nejde nastartovat a vůbec by nejel ale když jede a tenkrát to dělalo jen po vytočení a pak mi standa poradil že je to klika tak jsem ji dal jinou předstich neměnil a do ted jezdí suprově i při vytočení... si myslíš že když máš 3 hvězdičky že se všem můžeš srá* do diskuze? já o tvou radu nestál a chci poradit od lidí kteří tomu ROZUMÍ a chtějí poradit a ne rejpat že na tom neumim, at se naučím psát... celá tahle diskuze byla dobrá dokud jsi sem nevstoupil ty. jo a nejsem tak blbej abych nevěděl že ip se po změně jména nezmění jen sem si změnil přezdívku
Datum: 15. dubna 2014 14:39
 Proč mě to zajímá? Jenom jsem si řikal, pročpak jsi si změnil přezdívku. Jestli si náhodou nedostal rozum, a nesnažíš se psát pod jinou přezdívkou, aby nebylo poznat, že jsi to ty.  Pár lidí si svojí arogancí nasral, tak se třeba snažíš skrýt pod jinou přezdívkou
Datum: 15. dubna 2014 14:22
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 Mimochodem, proč tě to zajímá?
Datum: 15. dubna 2014 14:02
 Tohle je problém převodovky - ohoblovaný boční kameny/díry, špatný ložisko, špatná vidlička...Té aretační pružince se připisuje neprávem až příliš závad, které prostě pocházeji z převodovky samotné. Mimochodem, Jakube, pročpak jsi si změnil přezdívku?
Datum: 15. dubna 2014 8:31
Jméno: JAWA 21
IP: uživatel13327
 Mě to vyhazuje při maximálce na vytočenou trojku...
Datum: 14. dubna 2014 20:58
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 dělalo mi to s orig. převodovkou a pak jsem si udělal i tu silnou dvojku ale to už moc po tom vyměnění te pružiny jen jakoby dvakrát cukne a pak je na pár metrů pokoj a dělá mi to jen tak po půl kilometru takže u mě to kolečkem asi nebude
Datum: 14. dubna 2014 20:42
 Nějaké napružení muže pomoci určitou dobu nebo déle a také vůbec.Asi bude lepší prohlédnout těch 6 děr na výstupovém kolečku a 6 výstupku na tom druhém kolečku a zjistíte přitom prohlédnutí že budou ošoupané výstupky nebo kraje dírek a poté bych doporučil dát obě nové.
Datum: 14. dubna 2014 18:54
 Zdar borci, dělalo mi to taky, tak sem rozšklebil motor a vyměnil v automatu pružinku co drží zobáček a jak je to "kolečko" a v něm ta pružina a ty pacičky tak tu pružiny napružil, kvalty jdou jako u serie, jestly mate vule na predloze, mám na mysli bronzový futra tak doporučuju vyměnit, může to vyskakovat taky kvůli tomu (axialni vůle)
Datum: 14. dubna 2014 17:58
Jméno: JAWA 21
IP: uživatel13327
 čau, mám ten samý problém, včera jsem vyndal motor, ale taky nevím jak to vyřeším. Kdyby někdo věděl, byl bych moc rád.
Datum: 14. dubna 2014 16:10
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Zdarec draci, chtěl jsem se zeptat jaká může být příčina když se rozjedu a ručička na tacháči hned vyskočí na 80 a až zastavím pomalu se vrací zpátky ? KM se normálně přičítaj ale rychlost neukazuje.. kdyby se stím už někdo setkal uvítal bych každou radu..  a ještě se chci zeptat... mam mustanga a ve předu jak drží nádrž na 2 šroubech na rámu mám na těch matkách stržený závity.. neměl to už taky někdo ? Nějaké nápady jak to vyřešit ?? Jednoduché řešení je uřezat je a navařit nové ale tak jestli to už někdo řešil může být i víc řešení.. Jinak děkuji za vaše odpovědi a přeji mnoho KM bez nehod a poruch .
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 12:01
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čus, podívej se na náhoh jestli nemáš čtyřhran ohoblované. To zkontroluj i tachometru i v domečku. Většinou se pak ukroutí a pak neukazuje. Matky převrtat a závitníky udělat nový závity.
Datum: 14. dubna 2014 12:01
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 Ahoj mám takovej dotaz možná to je moje zdání mám origo babettu 210 sou tam nové komplet spojky . kohoutek tesnění kolem karbecu pod válec pod kolínko a tak  novej olej v převodovce no trochu sem jí dával do cajku je tam origo 7 tis najeto ale od předchozího majitele dostával pěkně takže tam byl vylítanej válec tak jsem ho vyměnil za lepší pouze po zajetej a jede super i kopec tak kolem 50 kmh vážím asi 75kg po rovině maximálka 60kmh ale když jí neženu jedu si tak krásně 50kmh a ntočim to mám i zařízlí kolínko vejfuku  ale když koukám na youtube tak se mi zdá že tam těch 50 maji hned že jim to líp táhne nebo je to moje zdání  chtěl sem se zeptat jestli neví někdo jak ješte trochu zlepšit výkon všem moc děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 10:49
Jméno: pepa
IP: uživatel17068
 na babetu je lacinejší pořízení rozety na zadní kolo ..v tvem případě si spočítej zuby a objednej menší..tj do rychla ..do tahu větší a pokud bys měl již 51 zubu a chtel vetší tah nechej rozetu stocit na soustruhu a navař na ní věnec z pioníra ty maj od 53 do 75 zubu a to je koláč jak cele kolo
Datum: 14. dubna 2014 10:49
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 máte pravdu na babettu jezdí slušně ale přeci si říkám že to větší kolečko by snesla do kopce má furt sílu  tak všem moc děkuju
Datum: 14. dubna 2014 8:11
Jméno: k
IP: uživatel14122
 já se ti divím co víc od ní chceš.................co by kdo za to dal kdyby mu tak jezdila
Datum: 14. dubna 2014 7:57
 A po zadním byste na tom lítat nechtěli?
Datum: 14. dubna 2014 7:23
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 Cao, já mám doma také babettu 210 a také mi letí jak kameň  A 13zube retezove kolecko, na kterym je normalni velky retez sem sundal a dal sem tam vetsi kolecko ,aby to bylo rychlejsi, sehnal sem nejvice 14 zube, stalo me to 140 kc a babetta stale muze dobre do kopcu, rychlost se zvedla a stale mam hned plnej a klidne by snesla jeste vetsi kolecko kdyby se dalo sehnat nebo mensi zadni rozetu  Po rovine mi to líce nevím kolik, protože mi ten tachometr přeměřuje, ale když sem jel po rovině a foukal doprotivky vítr, radar ukazoval 63km/hodinu... takže si myslím že kolem 65 - 70 to letí
Datum: 13. dubna 2014 23:21
Jméno: Marco
IP: uživatel17066
 Zdravim měl bych dotaz, nedal jsem pozdro co má být před válcem, na jednom ze čtyř šroubů, co drží válec a hlavu. Je to konkrétně pravý horní (když koukám do motoru takže proti směru jízdy), je fakt že jsi vzpomínám ,že tam byla větší díra. Jde mi o to jestli to tak mám nechat protože to nic neudělá, nebo jestli to bude dělat nějaký problém, třeba že to bude víc vybrovat? Díky za včasnou pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 7:04
 Nech to tak, nemělo by to dělat problémy..
Datum: 14. dubna 2014 7:04
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 Cao, chtel sem se zeptat ktery je podle vas lepsi olej bud mogul tsf nebo Valvoline MOTORCYCLE 2T ? Chci to do babetty  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2014 7:51
 Stando já prostě ZVL ložiskům nevěřím od té doby, co se mi po pár hodinách provozu rozerval domeček.. Jinak jsem myslel rozdíl jako rozdíl celkově, nejen při použití v piomotoru
Datum: 17. dubna 2014 7:51
Jméno: standa
IP: uživatel17074
 To jo,je v tech ložiskách rozdíl,ale poznáš ho jen když točíš nad 9 tisíc závodně...v seriovce nepoznáš rozdíl na životnosti mezi ZVL a SKF ... a s olejem taktéž... Plně dostačující je cokoliv nejlevnějšího s API TC...klidně i lepší m2t...nebo nejlevnější olej do pily... Nebo cokoliv co maže a spojí se s benzinem a následně pod pístem oddělí ... A v tomto případě to platí pro fichtla i pro čízu... S oleji s API TA a API TB nemám dobré zkušenosti a nedoporučuju je... API TB tak do péráka a nebo do kejvačky aby historicky voněli po m2t ...
Datum: 15. dubna 2014 18:54
 No nezlob se na mě, ale mezi SKF a ZVL je docela slušnej rozdíl
Datum: 15. dubna 2014 7:21
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 TSF je absolutní zbytečnost. jak rozdíl mezi ložisky SKF a ZVL. kup si obyčejnej v mototechně m2T červenej, stojí stovku, máš toho Litr, když mažeš 1:33 vůbec nekouří ani když to přeředíš tak jen trochu a maže stejně a hlavní je že nezanáší hlavu, výf. kanál a svíčku. jedinej olej kterej hodně kouří je mogul žlutej dvoutakt nebo červenej castrol ty při normálním ředění moc hulej
Datum: 14. dubna 2014 15:11
 Asi tak, taky jezdím na TSF, ale je to jedno..
Datum: 14. dubna 2014 7:22
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 neznám specifikaci toho valvoline, ale pokud má API TC, tak bych to neřešil a lil tam levnější, pochybuju že poznáš rozdíl jinde než v peněžence.. Na TSF jezdim už roky ČZ 175 a sem naprosto spokojenej..
Datum: 14. dubna 2014 0:01
Jméno: Tom
IP: uživatel16719
 Ahoj, nedávno jsem se dozvěděl, že se na klice u mustanga pro pístní čep 14.1 při použití pístního čepu o průměru 10 dá použít jehlové ložisko NK10/16. Chtěl bych to dát do neupraveného motoru. Má někdo s touto úpravou nějaké zkušenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 9:46
 Futro
Datum: 14. dubna 2014 9:46
Jméno: pepa
IP: uživatel17067
 u seriovky má snad jen význam snížení mazacího poměru ale pr.. na to na jehlách se bez mikroměření to uložení bude sesazovat blbě ...za mě běž cestou klasickeho žluteho futra víkon motoru je schodný
Datum: 14. dubna 2014 8:37
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar draci, potřebuji poradit čím mam dostat tu rez z těch originalní kastlíků na jawu 90, za odpovědi dík.
https://www.email.cz/download/i/1bvUv4nI2IT6jYvUB-B0Y0T-eP3k1RQ-dTeDmwdvDltmB1cAo2uIfvyzxjUIP9LBJcveTRM/DSCF9808.JPG
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 17:06
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Jo, to jsem taky přemýšlel, že bych to natřel kompletně znova bílou, ale nevím odstín té bílé a ten nápis cross 90 ten bych udělal přes šablonu, která se tady na krámku prodává + zlatý sprej a bezbarvý lak.druhá varianta byla že to nechám původní,protože se mi líbí že ta původní barva je tvrdší,takže mě napadlo rez odstranit nejprve odrezovačem a pak to rozleštit třeba tempem.zatím moc dík uvidím co ještě napíší ostatní.
Datum: 14. dubna 2014 17:06
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 nebo to znova nabarvit bílou a asi i základem a malinkým štětečkem to cross optáhnou nevim no skus to
Datum: 14. dubna 2014 15:15
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 tušim že to asi ani nepůjde protože je to vyžraný přímo do plechu jedině přebarvit a obkreslit si to cross 90 protože toho nápisu je škoda
Datum: 14. dubna 2014 15:14
Jméno: martin
IP: uživatel17065
 zdravím draci chtěl bych se zeptat jakej poměr oleje míchat do mej číci 175/477 která je po výbrusu olej budu mít mogul ts nebo tsf za odpovědí moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 20:39
 Ano.
Datum: 14. dubna 2014 20:39
Jméno: martin
IP: uživatel17065
 nn mám tam jehli a ten olej co jsem se tu psal můžu teda používat ?
Datum: 14. dubna 2014 17:06
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 jo no, jestli máš na ojnici bronzový pouzdro, víc než 1:40 bych nedával
Datum: 14. dubna 2014 15:29
Jméno: pepa
IP: uživatel17069
 pozor aby tam ten borec eště neměl futro....
Datum: 14. dubna 2014 14:41
 V příručce pro ČZ 180 je uveden poměr pro záběh 1:33, po záběhu 1:40. 1:33 je pro záběh dostačující. Po záběhu dávam 1:50...
Datum: 14. dubna 2014 10:47
Jméno: pepa
IP: uživatel17067
 poměr pro provoz urcuje vírobce motoru tj u čízy bych dal 1:25 čehokoliv ...jen nelej oleje do motrove pily a krovináku jejich motory jsou zatěžovány jinak a motor sice nezanáší ale take neumažou.....
Datum: 14. dubna 2014 8:44
 Hmmm, uživatelská příručka?
Datum: 14. dubna 2014 7:24
Jméno: martin
IP: uživatel17065
 díky a po jakých kilometrech se to mění ten poměr a na ten mogul mi teda stačí začnout míchat těch 1:33
Datum: 13. dubna 2014 21:19
 Zdar. Hranatý čízy zajíždim na poměr 1:33, kvalitní minerál...
Datum: 13. dubna 2014 20:55
 Já to do Pionýra po výbrusu míchal 1:25 .. a myslim že cajk!  .. Šlo by asi i 1:20 .. ale možná moc oleje už .. nevim .. já měl 1:25 ..
Datum: 13. dubna 2014 20:51
Jméno: Radek Jawař
IP: uživatel16629
 Čus----Bůůs draci chcu se zeptat spravoval sem kamošovi jawu 20 a delal sem mu GO motoru ale předtím si stěžoval že mu nejde neutrál mezi 1 a 2 rychlosti vážně nešel.... tak jsem tedy udelal GO motoru a nechal sem skusenejsiho at se podiva na řadíci automat řekl že tam bylo něco vyskočené namontoval jsem to do motoru poskladal a neutroš mezi 1 a 2 tam byl v čem byl problém ?? dik [abych věděl do příště  ]
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2014 22:38
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 je tam taková pružina co vrací tu packu a ta se vymačká nebo vyskočí
Datum: 13. dubna 2014 22:38
Jméno: Martin
IP: uživatel16308
 Ahoj, mám problém s tacháčem (Jawa 23) náhon se točí je promazaný a vyčištěný mám nové lanko-tacháč se točí, když roztáčím rukou lanko. Ale aby se roztáčelo lanko v náhonu musím ho dát hluboko a nestačí dost na tachometr. Nějaké rády? díky....
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 15:26
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 můžeš zkusit trošku zkrátit bowden, jestli tam je vůle a dosáhne ti pak od náhonu k tachometru..
Datum: 14. dubna 2014 15:26
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 kup novýho šneka
Datum: 14. dubna 2014 14:44
Jméno: Vigo
IP: uživatel14157
 Ahoj, složil jsem motor z mustanga a začala vypadavat trojka, mezi kartery jsem daval jenom tmel muže to byt tim že tam chybý papírové těsnění nebo jak se to dá opravit? Motor mam znovu rozpulen.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2014 21:50
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Dik za rady
Datum: 15. dubna 2014 21:50
Jméno: standa
IP: uživatel17074
 Stačí mít ohlodanou aretační packu co zasedá do karteru a nebo ohlodanej karter a jak se automat odehne směrem ke spojce tak vyskakuje trojka... Teď jsem to řešil na polovylágrovanym motoru co mam v "seriovce"... bez půlení... povolil jsem lehce automat na motoru,přes tlustej šroubovák jsem zaklep automat až nadoraz k sekundárnímu kolečku a utáh na krev...zatím to dalo pokoj,ale neni to řešení na věky...prapůvodcem poruchy bude ohlodaný trojkový kolečko a tak zběžné větší vůle všude (volná předloha,unavenej automat ,ožvejkaný kola atd...)
Datum: 15. dubna 2014 16:49
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 tak koukni na pouzdra jestli nejsou sjety jinak to bude v poloautomatu
Datum: 15. dubna 2014 15:21
 Prohlídni si díry v oz. kol. na trojku a to druhé stěma výstupy jestli nejsou ošoupaný nebo kraje těh děr vyběhané-asi vyměnit. Nebo automat, spíš kolečka.
Datum: 14. dubna 2014 20:18
Jméno: Vigo
IP: uživatel14157
 Děkuji za rady, složil jsem si to do toho praveho karteru a nevidim duvod proč by měla vyskočit.
Datum: 14. dubna 2014 19:24
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 zrovna tyhle zuby s tim nemaj nic společnýho no koukni na všechno jestli máš ložiska až na doraz v karterech a nejlepší bude když si to všechno naskládáš do jednoho karteru na poloautomatu dáš trojku a uvidíš čím vším to může bejt
Datum: 14. dubna 2014 14:57
Jméno: pepa
IP: uživatel17067
 jak sou na tom zuby na hřídelích po kterých chodí 2 kola? nejsou kraje zubu do cca 1mm pulkulaté radiosy?a tam být hrana
Datum: 14. dubna 2014 8:47
 Ahoj, asi jste už někdo slyšel o půjčovnách veteránů na svatby, film a na vyjížďky atd. Nevíte o nějaké motoveterán půjčovně. Konkrétně by šlo o Čezetu 501/502. Vím, že je to trochu divnej dotaz a že tyhle služby asi nebudou nejlevnější, ale kdyby někdo poradil budu rád, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 17:58
Jméno: jožo
IP: uživatel17124
 pan jan 607230363
Datum: 27. dubna 2014 17:58
Jméno: Hanča
IP: uživatel13091
 Zdar draci, pískájí mi bubnové brzdy. Vše to začalo tim že jsem jela v dešti tak to asi má nějakou souvislost že? Co mám dělat? Jinak je to čz477. Díky moc za rady :*
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2014 16:53
Jméno: standa
IP: uživatel17074
 Nejezdi v dešti  teď budeš muset kola vyfénovat
Datum: 15. dubna 2014 16:53
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 pepa: práší se z něj asi stejně jako vzadu, ale neřek bych že nějak moc.. musel sem ho trošku ubrušovat aby se vlezlo do bubnu, tak možná že až se sjede všude stejnoměrně, pískat to přestane..
Datum: 14. dubna 2014 15:22
 Já bych se ti na to koukl
Datum: 14. dubna 2014 9:48
Jméno: pepa
IP: uživatel17067
 HH prostě je to vlastnost obložení ...nepraší ti víc než je pruměr?na to pozor to je znak že obložení je hrubší a docela rado vidírá buben do šisata a prujevem je i velke mnoštvý prachu z brzd .....
Datum: 14. dubna 2014 8:54
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 mně na ČZ 175/487 píská přední dvouklíč s novym obložením furt a to tam žádná rez neni.. na funkci to nemá vliv, tak to neřešim..
Datum: 14. dubna 2014 0:05
Jméno: drags
IP: uživatel14454
 wow žena jsem zavítala
Datum: 13. dubna 2014 14:35
Jméno: pepa
IP: uživatel17064
 chytli ti lišku litnové vnitřky bubnu brz ..neřešit jezdit ....anebo pokud to neustoupí sundat kola a vnitřek bubnu od rzi očistit
Datum: 13. dubna 2014 13:46
Jméno: cz477
IP: uživatel14336
 Zdravím mám čz 175/477 před zimou normalne jela udelal jsem prez zimu go motoru ... ted jsem to dal do hromady chvilku to jelo v pohode tak 2 km prijel sem domu zaparkoval a ráno uz to nechtelo chytit když jsem to nakonec nastartoval tak mezi kladívkem jako kdybych svařoval behem pul min se kladívko uplne zpálí ... kondenzátor už jsem vymemnil a zkoušel jsem dát dokonce i 2 ... zkoušel jsem vymenit cívku,rotor a zkoušel i odpojit dobijení jestli to nepřebijí a pořád to jiskří jako blázen nevite nekdo co by s tim mohlo bejt ?? Doufam že ne zapalování ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2014 12:21
Jméno: tom123
IP: uživatel17063
 ahoj mám problém s mojím fichtlem netěsní mi převodová skřín a pořád mi teče olej kupoval sem nové těsnění ale to nepomohlo poraďte mi.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 21:21
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 Z vlastní zkušenosti ti můžu říct že tahle sada těsnění je ještě horší než čtvrtka kterou dostaneš v 5 třídě na výtvarce,kup normálně to zelený nebo tmavý těsnění popřípadě kup někde těsnící papír a těsnění si vystříhej.Potom ho namaž vazelínou nebo pomatlej tmelem a musí to bejt OK.Tahle šitská sada co jsi použil mě začla chcát asi po měsící provozu tak,že jsem musel motor rozpůlit.
Datum: 14. dubna 2014 21:21
 Skoro bych se i podíval pořádně odkud to teče..
Datum: 14. dubna 2014 9:51
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Rozdělat očistit odmastit!!!!! dát tmel , těsnění, tmel a smontovat a nemůže to téct. Pokud na styčných plochách nemáš velký rýhy. Jinak ještě přebrousit.
Datum: 14. dubna 2014 7:13
Jméno: tom123
IP: uživatel17063
 jo přesně páro byla
Datum: 13. dubna 2014 12:42
 když to i s novým papírem teče tak prostě nejsou rovné plochy a těsnit to nebude... dej teda mezi bloky motorový tmel (červený nejlépe)
Datum: 13. dubna 2014 12:24
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 nebyla to taková sada těsnění? takovej bílej papír?
Datum: 13. dubna 2014 12:21
Jméno: lukys
IP: uživatel17062
 cau asi to se nepatri ale skusim to takze mam dotaz mam simsona s51 predelaneho na cross potrebuju aby to jen jelo takze se vas ptam jak mam zapojt elektriku skusil jsem z civky na 15 ku a 1 kostra a prohodit a haze to hrozne malo takovou tvrdou jisku a na svicku to neskoci(fajfka,kabel od civky,civka)dobra magneto by melo byt take dobry a zapalovani taky, dale se chci zeptat k cemu slouzi snimac otazek,takze bych vas prosil o radu jak zapojit elektriku popripade co by mohlo byt tou zahadou dekuji,jeste chci dodat ze kostra je dobra
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 23:03
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Ahoj mám problém s horním ojničním pouzdrem - je vydřený = vůle = nepěkné zvonění. Dá se to opravit doma a bez půlení? Třeba že bych to pouzdro vylisoval dal tam nový a vystružil? Děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2014 7:46
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Tak jsem to zkoušel tim šmirglem a je to jak hrozná pakárna, tak hrozná prasárna  . Asi to přenechám odborníkům.
Datum: 18. dubna 2014 7:46
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 No zdá se to jako bezplatný řešení  Vyzkoušim a když to k tomu bude tak to tak nechám..Díky  . A neprodává se to hotový, protože se to pouzdro smrskne po zalisování do oka ojnice. A nejspíš nelze počítat s tim smrsknutím.
Datum: 14. dubna 2014 18:20
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 mě se to povedlo udělat tak že jsem to nové futro nalisoval do klikovky z fichtla a na tyčku 13mm jsem dal šmirgl kterej jsem dal na vrtačku a prostě zvětšil díru na 14,1  ale hodně mi to pomohlo a dnes přes to jezdím a je to super jo a mimochodem proč se to neprodává už hotoví?
Datum: 14. dubna 2014 17:05
 Vem si tyčinku 5x100mm, v půlce ji nařízni pilkou na železo, namotej na ni proužek smirku, upni do vrtačky a smirkuj.. Trvá to sice něco málo déle, nicméně uděláš to taky..
Datum: 14. dubna 2014 7:33
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Dobře..díky..
Datum: 13. dubna 2014 9:36
 To se nevyplatí kupovat, kvůli jednomu futru rozhodně ne. Oběhni soustružníky v okolí, a uvidíš, že nějaký určitě výstružníky mít bude.
Datum: 13. dubna 2014 9:22
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Právě možnost nemám, musel bych si ho koupit no, ale sou docela drahý jak tak koukám. Ano je to klikovka ze 450. Tak díky, pokusim se ho sehnat a kdyžtak ho koupim.
Datum: 13. dubna 2014 9:20
 Máš možnost si někde půjčit stavitelný výstružník? Jinak postup zjednodušeně...vyndat staré futro (asi nejjednodušší bude upravit plátek z pilky na železo, a to futro opatrně rozříznout). Pak nalisovat nové futro, třeba pomocí truhlářské svěrky. Vyvrtají se dírky pro mazání pístního čepu. Pak si k ruce vzít nový pístní čep, výstružník, a vystružovat tak dlouho, až tam ten čep pujde suvně vložit. Pokud budeš mít stavitelný výstružník, tak na něm najdeš pravděpodobně 6 břitů, které se mohou axiálně posouvat po šikmém uložení...tím, jak se posouvají, tak se vystružovaný průměr buď zvětšuje nebo zmenšuje. Břity jsou zajištěny pomocí dvou kontramatek, které zároveň zajišťují posuv těch břitů při štelování průměru. Takže na začátku si nastavíš takový průměr, aby se výstružník vlezl do nového zalisovaného futra. A pak vždy přidáš pomocí kontramatek něco na průměru, a otáčením výstružníku odebereš materiál...to je ČZ 175/450?
Datum: 13. dubna 2014 8:58
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Dík, a ještě bych prosím potřeboval vědět, jak se s tim výstružníkem zachází a co všechno budu potřebovat. Když to potřebuju na 18 pouzdro. Děkuji.
Datum: 13. dubna 2014 8:48
 Čau. Ano.
Datum: 13. dubna 2014 8:03
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Zdrav, nevíte někdo jak to je stim bronzovim futrem v takovýty hřídely jak jde ven z motoru na pravé straně. Myslim tim jestli opravdu byly i kusy v motorech, kde to bronzové futro vubec nebylo, děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 8:54
 Aha, už tomu rozumím, standartní dotaz... Stáhni si katalog náhradních dílů, podívej se na obrázky, popisky a budeš vědět, co a jak má bejt.. Nebo alespoň zjistíš, jak se čemu nadává..
Datum: 16. dubna 2014 8:54
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Myslim tim tu hřidel s kolečkem ma 23 zubu.. tady je vedena jako naboj s kolečkem 23 zubů nebo nějak tak, prostě jo to ten kus jak jde ven z motoru a davá se na něj nejčastěji 13 nebo 12 zubové kolečko.
Datum: 14. dubna 2014 19:27
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 čo je to za motor? vo co go?
Datum: 14. dubna 2014 17:06
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 jako že by se předlohová hřídel točila přímo v hliníku bez futer? to asi těžko
Datum: 14. dubna 2014 15:24
 Nerozumět řeči tvého kmene
Datum: 14. dubna 2014 9:49
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 Ahoj vůbec to sem nepatří ale skusím to nedávno jsem za odvoz dostal honda Wallaro takovej skutřík prej ho nikdy neviděl ject bylo to tím že tam chyběl ten polovodič tak mně napadlo tam napáchat jednu z rezervních polovodičovích krabiček do simsona chvíli to jelo a nejdnou konec proud stále jde čidlo také takže to odpálilo tu krabičku zkoušena v símáči a už nejel byla to ze 6v simsona a ten skutřík je 12v a chtěl sem se vás zeptat co byste tam dali místo toho nebo z čeho to tam dát z nějakého osobáku napadá mně asi jen favorit  všem moc děkuju za pomoc .
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 22:02
Jméno: luke
IP: uživatel16603
 zdravim, prave sem demontoval píst z klikovky a ojnični pouzdro okamžitě vypadlo z ojnice, znamenato, že je neco špatně? diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 20:22
Jméno: luke
IP: uživatel16603
 ok, tak nechám dat kliku na repas
Datum: 12. dubna 2014 20:22
Jméno: standa
IP: uživatel17055
 Ano,je to špatně. Mužeš zkusit nalisovat nové pouzdro-třeba by ještě chvíli drželo,ale s větší pravděpodobností už má ojnice vytahané oko a je třeba ojnici nechat vyměnit...
Datum: 12. dubna 2014 20:14
 Zdar. Ano.
Datum: 12. dubna 2014 20:11
|



|