slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  151  152  153  154  155  156  157  158  159  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: MEKNZI      IP: uživatel17076    
ČAU liďi mám dotaz co bude lepší pro sériového pionýra na převod do síly 11tizubé primárko nebo 60zubá rozeta ? a máte někdo zkušenosti z origo primárním řetězem na 11tku prímárni kolečko dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 19:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17077    
je to obdobný poměr ale pro životnost řetězovky je lepší dát velkou rozetu na zadní kolo....mala rozeta na motor je lacinější ale bere malím počtem zubu a navíc se s ní i ničí kartery
 
 
Datum: 16. dubna 2014 19:42
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
mám oboje a síla opravdu velká
 
 
Datum: 16. dubna 2014 17:00
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravím Vás všechny, hele poradil by mě někdo kde bych sehnal nosič na ČZ 175/487. Nikde na něj nemůžu natrefit. Předem děkuju moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2014 13:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17081    
nekdo mi říkal nacpad tam nosič ze simsona ale sam sem to neměl jen skouším pomoci
 
 
Datum: 18. dubna 2014 13:01
 
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Horko těžko, sleduj Aukro, bazoš, atd... před pár lety jsme měli pár kousků od Procházky, sám vidíš, když ani strejda Google nepomáhá, možná ještě někde na burze. Větší šance je to spíš vyrobit.
 
 
Datum: 16. dubna 2014 15:29
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau řeším takový problém, potřeboval bych helmu vhodnou na veterána (ne sto pro původní, ale aby to nebylo jak pěst na oko) mám otevřenou na skútr, ale je to strašná bambule. Poradil by mi někdo z vás jakou nejméně masivní, otevřenou a barevně neutrální helmu s homologací ECE seženu na trhu? Myslel jsem třeba v čem jezdíte vy? Mám i cassidu (kokos, Tvar Pardubice), ale to jen tak čas od času, policajty bych v ní asi potkat nechtěl... Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 19:50
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17077    
http://www.montyjawa.cz/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&category_id=32&product_id=651&Itemid=26 co tadle eště tam napiš ale myslím že má homologaci ....jinatu maj stare dobre kokosy ole pořat to je otevřená přilba
 
 
Datum: 16. dubna 2014 19:50
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo dík, na retroráji homologaci nemá asi ani jedna, ale stejně se najdou i pěkný otevřený na brýle, jen jsou všechny strašně masivní :-( (což je ale asi plus pro bezpečnost...). Jinak ECE je evropská norma a co je ta DOT homologace, americká, nebo jen nějaká vedlejší nezávislá zkušebna a platí to vůbec u nás??
 
 
Datum: 16. dubna 2014 14:55
 
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
O benga bych se nebál, když už to bylo jednou schválený pro provoz. Ale stejně bych se na ty starý helmy vykašlal, je to sice pěkný, ale můžete jet sebelíp, když vás sestřelí nějaká plechovka, tak vám to škopek neochrání. Co třeba http://www.ls2helmets.cz/skutrove-helmy-ls2/LS2-OF560-Travis a nebo z těch, co visí na Aukru (homologaci asi taky mít nebudou), tady jich je víc http://www.retroraj.cz/shop/
 
 
Datum: 16. dubna 2014 10:19
 
 
 
 
Jméno: drags      IP: uživatel14454    
http://www.motoclassic.cz/shop/zbozi/produkt-462/leather-st-ece.html a mám sundaný ten štítek vpředu
 
 
Datum: 16. dubna 2014 9:19
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Včera jsem zrovna koukal na toto: http://aukro.cz/retro-helma-prilba-jawa-cz-perak-kyvacka-panelka-i4087476794.html Já osobně mám na vetoše schovanej starej kokos + koženou kuklu, je to takový univerzální..
 
 
Datum: 16. dubna 2014 8:20
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Cau,chci se zeptat.. jak je to s tim predstihem a vlivem na vykon ? Po netu jsou hadky jak s olejem. Nekdo tvrdi ze malej predstih (1.6) jede lip v otackach a ztraci spodek.. velkej (1.9) ma spodek a nema otacky. Pak zase ctu to stejny ale uplne naopak..chtel bych v tom mit jasno..dik :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2014 18:30
 
 
 
 
Jméno: Aaron      IP: uživatel10385    
Pokud chceš mít jasno.Začni volbou toho komu budeš věřit teorii.Doporučuji ing. Pavla Husáka, titul:Motocykly s dvoudobým motorem a jeho další publikace.Pokud chceš mít jasno,jak píšeš,seznamuj se i s odbornou praxí autorů. Přeji hodně trpělivosti při studiu.Aaron.
 
 
Datum: 23. května 2014 18:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17078    
Tady jak vidíš je marné vše... Elita promluvila...
 
 
Datum: 17. dubna 2014 12:03
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Graf z brzdy že je jen teorie?
 
 
Datum: 17. dubna 2014 11:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17077    
o vše je jen terorie prakticky prostě stejně nezbyde než pečlivě ne měřit velikost předstihu ale spíš se nauč měrit jak to jede .... přesně měřit maximalku zrychlení i užitkovost motoru jak to chytá směs atd ...
 
 
Datum: 16. dubna 2014 19:54
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
http://www.fichtl-enduro.wbs.cz/Predstih.html
 
 
Datum: 16. dubna 2014 9:03
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Zdravim, jak má být daná ta miska ve výfuku u toho mustangováýho novýho? Myslim tim tu prostřední, sou to spiš dvě spojené misky, zjedné strany mají jednu velkou díru ve středu a zdruhé strany mají dvě menší z u krajů, jak má být tedy spravně dána? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 8:21
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám pocit, že tak, aby do ní pasovala ta poslední mistička :-D Opačně to asi nepůjde..
 
 
Datum: 16. dubna 2014 8:21
 
 
 
 
Jméno: sim      IP: uživatel17020    
Ještě bych s prominutím měl jeden dotaz. Opravoval jsem kontrolu blinkru na témže motocyklu ale problém je v tom že pokaždé když zapnu blikry tak hned shoří pojistka baterky. A současně kontrolka bliká jen když jsou suštěny levé blikry. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2014 10:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17064    
nenapsal si co si opravil ale prostě to máš někde vyskratované dotíkají se ti žíli na sebe vem zkoušečku s vlastním zdrojem a vyzkoušej kabeláš ....to že se palí pojistka je normální stav je to její funkce..podle mě to máš špatně zapojene přez žarovku se ti hadá ciklovač přez žarovku prostě to mas blbě zapojené ..a musí být vubec na motorce kontrolka blinkru? a logicky neměli by být 2 pravá a levá zvlášt?
 
 
Datum: 20. dubna 2014 10:20
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A dotaz je? Jestli nevíš, co s tím, odvez to k elektrikářovi.
 
 
Datum: 16. dubna 2014 8:22
 
 
 
 
Jméno: sim      IP: uživatel17020    
Dobrý večer, chtěl bych se zeptat kde všude jsou na motocyklu tovární značky simson, typovové označení sr50B4 pojistky a kolik jich tam je a jaké. Předem děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2014 21:38
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
zdravim, nechal jsem si namontovat elektronické relé na svoji panelku 250 od jednoho pána co se na to zaměřuje. Prve se mi kontrolka rozsvěcovala při nastartovaném motoru a on tam přehodil dráty a řekl, že to bude fungovat. Namontoval jsem to tam a kontrolka mi nezhasíná. Nebo zeptám se takhle má u elektronického relé zhasínat vůbec? kostra - a relé také -, Děkuju za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2014 22:40
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
ok super dík draku za rady a tvůj čas :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:40
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
jawamánii jsem dnes použil poprvé a jelikož jsem nenašel mobil tak jsem fotky neudělal bohužel
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:39
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Napiš sem do dotazů kdyby něco popřípadě jak jsi to vyřešil-aspoň ostatní budou vědět jak problem řešit... Zítra dyžtak zase poradím. Ale projdi si to schema co jsem ti dal a uvidíš, že chybu najdeš sám.
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:39
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
jojo na to žlutý jsem přesně koukal
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:37
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
vybarvi si schema podle legendy barev a uvidíš, že je to hračka! Hodně zdaru. A aspoň když použiváš jawamanii, tak si tam přidej tvoji motorku ať máme na co koukat. Taky mám panelu
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:37
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
hele zejtra sundám svorkovnici a kouknu jak je to zapojený mohl bys mi na sebe dát prosím meila? pro případné dotazy. koukám že víš co a jak :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:35
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Řekl bych že se díváš na schema na žlutým podkladu se znakem červená jawa-to je zmatečný schema a myslím že to tam je špatně.. Nejlepší je schema přímo z montážní příručky nebo dočkala http://postimg.org/image/9gvahx7vh/
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:34
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
MR7V je kus od kusu. Lepší je AEV. Každopádně máš zapojeno na tom jak jsem říkal? To je základ. A správně musíš napólovat dynamo aby to jelo. Pokud to jede, pólování neřeš. Pokud budeš pólovat, tak postup najdeš na veteranforu nebo tadyk. http://hastrman48.rajce.idnes.cz/AEV_P_V_75W/#AEV0361P6V75W_1.jpg sice je to jinej regulátor ale princip stejný a schema taky. Rači relé uplně odpoj od dynama až je budeš pólovat (dělá se kvůli změně polarity z ukostř+ na -). A hlídej si watáž ať nepřepískneš maximum co je na relé. Když budeš do obrázku 10minut čučet, tak zjistíš že to není nic těžkýho.
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:26
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
15/54 mám na kvítečku, 61 na spínačce a na svorkovnici dynama také a plus na žárovčce dobíjení. akorát nevím když zapojím 51 spínačka na 51 svorkovnice dynama tak mi zhasne kontrolka, ale na jednom schématu jsem ji našel na 56 spínačka a to mi kontrolka svítí ale nezhasne a předtím než ten pán přehodil dráty, tak se mi žárovka rozsvěcovala což neměla.
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:21
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
MR7V 6V 45W tohle relé mám. ten pán mi to připojil na starou svorkovnici, která má čísla 1A 61 a 51 a řekl zapoj to podle toho jak jsi to měl postaru a baterii ukostři na -, bohužel s elektrikou kamarád nejsem.
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:15
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Nezapomeň, že kontrolky dobíjení a neutrálu jsou jinak zapojeny než podsvícení. Ke kontrolce dobíjení se připojuje drát od relé z kontaktu D/61. Když nedobíjí, tak má relé sepnuté ukostřený pól a svítí kontrolka. Jakmile začne dobíjet rozepne se od kostry a zhasne. Stajný způsob jako kontakt neutrálu. K těmto dvoum musíš mít přiveden od spínačky drát 15/54 a mít ho zapojen v tom odizolovaném "kvítečku" na tachometru. Mělo by to fungovat.. Ale řekl bych, že to nemáš na D/61. Jaké relé máš?
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:11
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
tak to nevim kde dělám už chybu :/
 
 
Datum: 15. dubna 2014 21:47
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem si taky na ČZ 175 kejvačku namontoval elektronické relé.. zapojil jsem si to podle návodu k tomu dodávanému a kontrolka mi vždycky při přidání plynu zhasne, tak jak tomu bylo když jsem tam měl to staré klasické, které se mi rozbilo.. Takže ano má zhasínat :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2014 21:17
 
 
 
 
Jméno: thihi21      IP: uživatel14324    
Myslíte že je dobré dát na 4. či 5. výbrus jiný výfuk nebo je lepší origo ? předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 20:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17077    
dej ten poslední typ s useklím koncem je váhově vhodný a konstrukčně jednoduchej ajen na 20 s plechama je níš k zemi ...
 
 
Datum: 16. dubna 2014 20:05
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16961    
jo, musíš dát jnej ... většinou z jinýho fichtla
 
 
Datum: 15. dubna 2014 20:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17074    
I na 14.výbrus je nejlepší origo výfuk.
 
 
Datum: 15. dubna 2014 20:13
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17075    
Cau draci oddelaval jsem pravej kryt motoru a neco mi s neho asi vypadlo a ted mam uplne volnou spojku je tam jeste nejaka kulicka ? diky moc za odpoved :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2014 11:24
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v 05 je v pravým krytu kulička...
 
 
Datum: 17. dubna 2014 11:24
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nebo tam někdo před tebou narval ještě jednu kouli, protože buď použil jinej šroub a ten se mu rozdrbal, nebo neuměl ten šroubek dotahovat a on se mu povoloval.. To už jsem taky viděl.
 
 
Datum: 16. dubna 2014 8:26
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
taliř spojky----O--------------štelovací šroub asi takle nějak to je, jak píše trochy..
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:00
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
krátká, kulička, dlouhá
 
 
Datum: 15. dubna 2014 16:50
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel17075    
vim ze jsou tycinky, kratka kulicka dlouha ale potom nevim jestli je to hned na ten stelovaci sroub nobo jeste kulicka :-P
 
 
Datum: 15. dubna 2014 16:33
 
 
 
 
Jméno: EZZOPP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim chystam se davat trochu do kupy motor mam udelanej vybrus, budu dávat novou klikovku komplet celou s jehlovym ložiskem , lamely ferodo. kamoš me radil at si koupim aji primarni retez. je to potreba? to sem si zase rikal ze kdyz uz aji retez tak ze by to chtelo asi aji to kolečko primarni ne? jeste bych chtel měnit ložiska a gufera +ty bronzovy futra. tak co myslite? co je potřeba a co ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 22:43
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
já většinou dávám řetízek a občas měním aj spojkovej koš bejvá volnej :-)
 
 
Datum: 16. dubna 2014 22:43
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Většinou ten primár měním..
 
 
Datum: 16. dubna 2014 8:29
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Ezope ty jeden! :-D ty mi nevěříš?
 
 
Datum: 15. dubna 2014 17:49
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, záleží v jakým stavu jsou ty díly co chceš vyměnit, když jsou špatné tak budou potřeba vyměnit
 
 
Datum: 15. dubna 2014 16:43
 
 
 
 
Jméno: Kadel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám rezatou nádrž, potřeboval bych poradit, čím se dá nádrž vylejt. Prej se tam něco naleje a udělá to film. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 22:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Napřed dokonale odrezit a odmastit, pak vylít epoxidovou dvousložkovou barvou.
 
 
Datum: 14. dubna 2014 22:11
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel15014    
Zdravím, prosím vás neví někdo RAL číslo "bílé" barvy na pionýra?? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 17:47
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám ral 1015, ale originál je světlejší. Já jsem ale s mou "slonovou kostí" spokojen :-)
 
 
Datum: 16. dubna 2014 17:47
 
 
 
 
Jméno: Radawa      IP: uživatel16906    
Zdarec draci, chci se zeptat jestli nějak upravujete origo airbox. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2014 21:31
 
 
 
 
Jméno: Radawa      IP: uživatel16906    
OK, díky za radu
 
 
Datum: 15. dubna 2014 21:31
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel14518    
odvrtáním dir od airboxu se dá nastavit odpor sání pro správný odpor popr rezonanci , ale obavam se ze to tobe bude k nicemu
 
 
Datum: 15. dubna 2014 17:23
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, nemá to cenu a ani mě nenapadá jak by to šlo upravit
 
 
Datum: 15. dubna 2014 16:44
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Ahoj, nemáte někdo dobrou radu jak si trochu upravit vyfuk u mustanga? Myslim ten novější a upravu tech misek vevnitř. Prostě co je třeba stim vyfukem udělat nebo předělat aby to bylo pro ten motor lepší. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2014 21:48
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Děkuji :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2014 21:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17074    
Dokonale dekarbonizovat. Na serii nevymyslíš nic lepšího....jak ho otevřeš,tak to ztratí sílu dole a v otáčkách to nezíská nic protože časování ... Takže tak ...
 
 
Datum: 15. dubna 2014 14:00
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro motor bez úprav je ten vejfuk dobrej tak, jak je :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2014 12:48
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13627    
hlavně pořádně vyčistit
 
 
Datum: 15. dubna 2014 8:14
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Pro jakej motor?
 
 
Datum: 14. dubna 2014 22:20
 
 
 
 
Jméno: Miracell92 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar, mam Jawu 350/639, a včera som si všimol že zadná vidla sa hýbe do strany, asi centimeter, možno trochu menej, je to OK ? nemyslím že je to dobré pre jazdu nad 80 km/h... diky za odpovede draci :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 21:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
Je to špatné , nejspíš máš v háji uložení.
 
 
Datum: 14. dubna 2014 21:06
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Zdarec draci fichtlaři. Chci dávat na pincka novou řetězovku a všiml jsem si, že se dají koupit kola s věncem na silnější řetěz jako je u velkých jaw. To znemená, že válečky jsou trochu delší a řetěz o cca 1,5mm tlustší. Tím pádem by tak netrpělo ozubení. Máte to někdo? Řetěz favorit je strašné bláto. Chtěl bych koupit něco lepšího. Poradte zda se dá sehnat něco lepšího. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2014 16:08
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel17087    
s nejakou tabulkou si muzes vytrit prdel ...................
 
 
Datum: 19. dubna 2014 16:08
 
 
 
 
Jméno: stefan      IP: uživatel17022    
Ne neuráží mne nic už jsem to pochopil po tvém vysvětlení , ale tabulku jsem viděl poprvé a to nečitelné psaní se stane nikdo není dokonalí.
 
 
Datum: 18. dubna 2014 18:23
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
A co kdyby mi někdo poradil zda to stojí za to dát řetěz, kterej je silnější a nebude tak hoblovat zuby?
 
 
Datum: 17. dubna 2014 15:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Myslím, že není potřeba se nějak vzrušovat. Prostě je to několik základních pravidel, které je nutno dodržovat. Vlastně tam ta tabulka byla pořád, akorát teprve teď ti nějak vyskočila, nebo jsi ji rozklikl. Ta tabulka se nijak neposílá, ta prostě existuje stejně dlouho, jako tenhle pokec. A jestliže jsi souhlasil s pravidly, tak jsi si tu tabulku měl také přečíst. Tabulku jsem psal já, při vkládání se ale některé znaky ztratily. Za to se omlouvam, pokusím se to opravit. Pokud tě pravidla či souhlas s nimi nějak uráží, tak s tím rozhodně nehodlám nic dělat. Co konkrétně tě na tom uráží, smím li se zeptat?
 
 
Datum: 17. dubna 2014 13:33
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím proč mi naskočila tabulka 1-6 nic jsem neporušil a proč mam dávat souhlas nebo nesouhlas začíná mne to urážet!!!!.Nic jsem neporušil a do tet jsem žádnou tabulku neměl. Mi to tady začíná být divné a navíc kdo posílá tu tabulku at se naučí psát, protože vynechává písmena a je to navíc nečitelné.
 
 
Datum: 16. dubna 2014 22:29
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Právěže už se dělají zesílený kolečka+věnec přímo na pionýra. Tak jsem si mysel, že to je vychytaný a udělaný tak,aby to vše vlezlo. Ale pokud tam není místo tak nenadělám nic.
 
 
Datum: 14. dubna 2014 22:18
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud dáš širší řetěz, tak ti vydře simerink v bloku musí být tlustší kolečko ale nedostaneš tam matku málo závitu. Jedině z nějaké 175-ky typ nepamatuji 14ti zubové měl vybraný střed pro matku jenomže na silnici ti to utáhne ale závody asi ne. Já jezdím silnice mám klasiku 14 ti zubové na Jawa 20.
 
 
Datum: 14. dubna 2014 20:07
 
 
 
 
Jméno: bečka      IP: uživatel16252    
Zdravím, mám problém v oblasti elektřiny, jde o to že blinkry mi (po zprovoznění lektrické instalace) normálně jdou, ale kontrolky neblikají do leva ani do prava, takže třeba zapnu levý blinkry ty normálně blikají v předu i v zadu, ale kontrolky nic. Tak nevím kde může být chyba. Jedná je o moto simson sr50 skůtr díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2014 18:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17074    
Tak třeba upadlá kostra v budikách...hledej... Možnost č.2 - praskly už obě žárovky,ale to je nepravděpodobné. Zkus je napřímo na baterku jestli svítí.
 
 
Datum: 15. dubna 2014 18:06
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus chtel bych se zeptat jak poladit babettu dvourychlostku aby jela líp myslím tím aby jela rychleji nějaky nápady ? :-) díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 0:37
 
 
 
 
Jméno: Kulich175      IP: uživatel13830    
A nebo zhubni :-D.
 
 
Datum: 16. dubna 2014 0:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17074    
Vyčisti výfuk,namaž řetěz a dofoukni kola ;-)
 
 
Datum: 15. dubna 2014 16:14
 
 
 
 
Jméno: k      IP: uživatel14122    
změň řetězové převody....
 
 
Datum: 15. dubna 2014 8:44
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kup si motorku a nalep na ni nálepky Babetta...
 
 
Datum: 15. dubna 2014 7:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
dát do ní motor z pionýra a pak doufat že ti nebrkne přední kolo v zatáčce až pojedeš 70
 
 
Datum: 14. dubna 2014 21:09
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, přesně jak říkáš je potřeba poladit a pak pojede rychleji
 
 
Datum: 14. dubna 2014 18:42
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel14525    
Ahoj, potřeboval bych radu, budu si od Stejskyho kupovat závodní hlavu na "cestovní seriovku ( výfuk 28,5 od H. a š. 26, sání svoje ) vrtání 40,75, píst 2K. Jaký si mám nechat udělat objem spalováku aby se to co nejméně hřálo ? Vrtání hlavy bych nechal udělat na 41,75 ... do budoucna bych to stejně nenechal brousit víc jak 41 ... Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2014 13:04
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel14525    
Děkuji
 
 
Datum: 15. dubna 2014 13:04
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Při tom válci co píšeš by seriová komprese byla při nějakých 7,2ccm, tak že za mě taky nějakých 6-6,5 aby to trochu jelo a hřát se to ještě 100% nebude pokud je to zajetý.
 
 
Datum: 15. dubna 2014 12:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17073    
Stejsky by ti měl navrhnout vhodnou variantu. Já bych dal 6-6,5ml
 
 
Datum: 15. dubna 2014 6:14
 
 
 
 
Jméno: Pablo      IP: uživatel16820    
Čau, viděl bych to tak na ten objem kolem 7ml, určitě bych nešel pod 6,5ml to by ti vadlo. Ale když napíšeš stejskymu tak by ti měl odepsat a doporučit objem spalováku.
 
 
Datum: 14. dubna 2014 20:30
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel14525    
Pepa - sory to je moje věc, za druhý, hlavu může dodat v sériovém objemu spalováku, tak proč snižovat výkon, že. Jde mi jen o chlazení především !!! mám 110 kg + bagáž takže 11/55 a jedu nadoraz ať je 10 nebo 30 stupnů pařák ... toť vše
 
 
Datum: 14. dubna 2014 20:17
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17071    
myslí že je chyba utratit peníze za hlavu na kterou nemáš valec vždyt snižuje kompresi i výkon
 
 
Datum: 14. dubna 2014 19:38
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel14525    
chybka: "víc než 41,50 bych to nenechal vybrousit :-)
 
 
Datum: 14. dubna 2014 16:32
 
<  151  152  153  154  155  156  157  158  159  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 0:53:38 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu