Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: MEKNZI
IP: uživatel17076
 ČAU liďi mám dotaz co bude lepší pro sériového pionýra na převod do síly 11tizubé primárko nebo 60zubá rozeta ? a máte někdo zkušenosti z origo primárním řetězem na 11tku prímárni kolečko dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 19:42
Jméno: pepa
IP: uživatel17077
 je to obdobný poměr ale pro životnost řetězovky je lepší dát velkou rozetu na zadní kolo....mala rozeta na motor je lacinější ale bere malím počtem zubu a navíc se s ní i ničí kartery
Datum: 16. dubna 2014 19:42
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 mám oboje a síla opravdu velká
Datum: 16. dubna 2014 17:00
 zdravím Vás všechny, hele poradil by mě někdo kde bych sehnal nosič na ČZ 175/487. Nikde na něj nemůžu natrefit. Předem děkuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2014 13:01
Jméno: pepa
IP: uživatel17081
 nekdo mi říkal nacpad tam nosič ze simsona ale sam sem to neměl jen skouším pomoci
Datum: 18. dubna 2014 13:01
 Horko těžko, sleduj Aukro, bazoš, atd... před pár lety jsme měli pár kousků od Procházky, sám vidíš, když ani strejda Google nepomáhá, možná ještě někde na burze. Větší šance je to spíš vyrobit.
Datum: 16. dubna 2014 15:29
 Čau řeším takový problém, potřeboval bych helmu vhodnou na veterána (ne sto pro původní, ale aby to nebylo jak pěst na oko) mám otevřenou na skútr, ale je to strašná bambule. Poradil by mi někdo z vás jakou nejméně masivní, otevřenou a barevně neutrální helmu s homologací ECE seženu na trhu? Myslel jsem třeba v čem jezdíte vy? Mám i cassidu (kokos, Tvar Pardubice), ale to jen tak čas od času, policajty bych v ní asi potkat nechtěl... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 19:50
Jméno: pepa
IP: uživatel17077
 http://www.montyjawa.cz/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&category_id=32&product_id=651&Itemid=26 co tadle eště tam napiš ale myslím že má homologaci ....jinatu maj stare dobre kokosy ole pořat to je otevřená přilba
Datum: 16. dubna 2014 19:50
 Jo dík, na retroráji homologaci nemá asi ani jedna, ale stejně se najdou i pěkný otevřený na brýle, jen jsou všechny strašně masivní  (což je ale asi plus pro bezpečnost...). Jinak ECE je evropská norma a co je ta DOT homologace, americká, nebo jen nějaká vedlejší nezávislá zkušebna a platí to vůbec u nás??
Datum: 16. dubna 2014 14:55
Datum: 16. dubna 2014 10:19
Jméno: drags
IP: uživatel14454
 http://www.motoclassic.cz/shop/zbozi/produkt-462/leather-st-ece.html
a mám sundaný ten štítek vpředu
Datum: 16. dubna 2014 9:19
Datum: 16. dubna 2014 8:20
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Cau,chci se zeptat.. jak je to s tim predstihem a vlivem na vykon ? Po netu jsou hadky jak s olejem. Nekdo tvrdi ze malej predstih (1.6) jede lip v otackach a ztraci spodek.. velkej (1.9) ma spodek a nema otacky. Pak zase ctu to stejny ale uplne naopak..chtel bych v tom mit jasno..dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2014 18:30
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Pokud chceš mít jasno.Začni volbou toho komu budeš věřit teorii.Doporučuji ing. Pavla Husáka, titul:Motocykly s dvoudobým motorem a jeho další publikace.Pokud chceš mít jasno,jak píšeš,seznamuj se i s odbornou praxí autorů. Přeji hodně trpělivosti při studiu.Aaron.
Datum: 23. května 2014 18:30
Jméno: standa
IP: uživatel17078
 Tady jak vidíš je marné vše... Elita promluvila...
Datum: 17. dubna 2014 12:03
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Graf z brzdy že je jen teorie?
Datum: 17. dubna 2014 11:30
Jméno: pepa
IP: uživatel17077
 o vše je jen terorie prakticky prostě stejně nezbyde než pečlivě ne měřit velikost předstihu ale spíš se nauč měrit jak to jede .... přesně měřit maximalku zrychlení i užitkovost motoru jak to chytá směs atd ...
Datum: 16. dubna 2014 19:54
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 http://www.fichtl-enduro.wbs.cz/Predstih.html
Datum: 16. dubna 2014 9:03
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Zdravim, jak má být daná ta miska ve výfuku u toho mustangováýho novýho? Myslim tim tu prostřední, sou to spiš dvě spojené misky, zjedné strany mají jednu velkou díru ve středu a zdruhé strany mají dvě menší z u krajů, jak má být tedy spravně dána? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 8:21
 Mám pocit, že tak, aby do ní pasovala ta poslední mistička  Opačně to asi nepůjde..
Datum: 16. dubna 2014 8:21
Jméno: sim
IP: uživatel17020
 Ještě bych s prominutím měl jeden dotaz. Opravoval jsem kontrolu blinkru na témže motocyklu ale problém je v tom že pokaždé když zapnu blikry tak hned shoří pojistka baterky. A současně kontrolka bliká jen když jsou suštěny levé blikry. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2014 10:20
Jméno: pepa
IP: uživatel17064
 nenapsal si co si opravil ale prostě to máš někde vyskratované dotíkají se ti žíli na sebe vem zkoušečku s vlastním zdrojem a vyzkoušej kabeláš ....to že se palí pojistka je normální stav je to její funkce..podle mě to máš špatně zapojene přez žarovku se ti hadá ciklovač přez žarovku prostě to mas blbě zapojené ..a musí být vubec na motorce kontrolka blinkru? a logicky neměli by být 2 pravá a levá zvlášt?
Datum: 20. dubna 2014 10:20
 A dotaz je? Jestli nevíš, co s tím, odvez to k elektrikářovi.
Datum: 16. dubna 2014 8:22
Jméno: sim
IP: uživatel17020
 Dobrý večer, chtěl bych se zeptat kde všude jsou na motocyklu tovární značky simson, typovové označení sr50B4 pojistky a kolik jich tam je a jaké. Předem děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2014 21:38
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 zdravim, nechal jsem si namontovat elektronické relé na svoji panelku 250 od jednoho pána co se na to zaměřuje. Prve se mi kontrolka rozsvěcovala při nastartovaném motoru a on tam přehodil dráty a řekl, že to bude fungovat. Namontoval jsem to tam a kontrolka mi nezhasíná. Nebo zeptám se takhle má u elektronického relé zhasínat vůbec? kostra - a relé také -, Děkuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2014 22:40
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 ok super dík draku za rady a tvůj čas
Datum: 15. dubna 2014 22:40
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 jawamánii jsem dnes použil poprvé a jelikož jsem nenašel mobil tak jsem fotky neudělal bohužel
Datum: 15. dubna 2014 22:39
Jméno: buudulinek
IP: uživatel16557
 Napiš sem do dotazů kdyby něco popřípadě jak jsi to vyřešil-aspoň ostatní budou vědět jak problem řešit... Zítra dyžtak zase poradím. Ale projdi si to schema co jsem ti dal a uvidíš, že chybu najdeš sám.
Datum: 15. dubna 2014 22:39
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 jojo na to žlutý jsem přesně koukal
Datum: 15. dubna 2014 22:37
Jméno: buudulinek
IP: uživatel16557
 vybarvi si schema podle legendy barev a uvidíš, že je to hračka! Hodně zdaru. A aspoň když použiváš jawamanii, tak si tam přidej tvoji motorku ať máme na co koukat. Taky mám panelu
Datum: 15. dubna 2014 22:37
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 hele zejtra sundám svorkovnici a kouknu jak je to zapojený mohl bys mi na sebe dát prosím meila? pro případné dotazy. koukám že víš co a jak
Datum: 15. dubna 2014 22:35
Jméno: buudulinek
IP: uživatel16557
 Řekl bych že se díváš na schema na žlutým podkladu se znakem červená jawa-to je zmatečný schema a myslím že to tam je špatně.. Nejlepší je schema přímo z montážní příručky nebo dočkala http://postimg.org/image/9gvahx7vh/
Datum: 15. dubna 2014 22:34
Jméno: buudulinek
IP: uživatel16557
 MR7V je kus od kusu. Lepší je AEV. Každopádně máš zapojeno na tom jak jsem říkal? To je základ. A správně musíš napólovat dynamo aby to jelo. Pokud to jede, pólování neřeš. Pokud budeš pólovat, tak postup najdeš na veteranforu nebo tadyk. http://hastrman48.rajce.idnes.cz/AEV_P_V_75W/#AEV0361P6V75W_1.jpg sice je to jinej regulátor ale princip stejný a schema taky. Rači relé uplně odpoj od dynama až je budeš pólovat (dělá se kvůli změně polarity z ukostř+ na -). A hlídej si watáž ať nepřepískneš maximum co je na relé.
Když budeš do obrázku 10minut čučet, tak zjistíš že to není nic těžkýho.
Datum: 15. dubna 2014 22:26
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 15/54 mám na kvítečku, 61 na spínačce a na svorkovnici dynama také a plus na žárovčce dobíjení. akorát nevím když zapojím 51 spínačka na 51 svorkovnice dynama tak mi zhasne kontrolka, ale na jednom schématu jsem ji našel na 56 spínačka a to mi kontrolka svítí ale nezhasne a předtím než ten pán přehodil dráty, tak se mi žárovka rozsvěcovala což neměla.
Datum: 15. dubna 2014 22:21
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 MR7V 6V 45W tohle relé mám. ten pán mi to připojil na starou svorkovnici, která má čísla 1A 61 a 51 a řekl zapoj to podle toho jak jsi to měl postaru a baterii ukostři na -, bohužel s elektrikou kamarád nejsem.
Datum: 15. dubna 2014 22:15
Jméno: buudulinek
IP: uživatel16557
 Nezapomeň, že kontrolky dobíjení a neutrálu jsou jinak zapojeny než podsvícení. Ke kontrolce dobíjení se připojuje drát od relé z kontaktu D/61. Když nedobíjí, tak má relé sepnuté ukostřený pól a svítí kontrolka. Jakmile začne dobíjet rozepne se od kostry a zhasne. Stajný způsob jako kontakt neutrálu. K těmto dvoum musíš mít přiveden od spínačky drát 15/54 a mít ho zapojen v tom odizolovaném "kvítečku" na tachometru. Mělo by to fungovat.. Ale řekl bych, že to nemáš na D/61. Jaké relé máš?
Datum: 15. dubna 2014 22:11
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 tak to nevim kde dělám už chybu :/
Datum: 15. dubna 2014 21:47
 Já jsem si taky na ČZ 175 kejvačku namontoval elektronické relé.. zapojil jsem si to podle návodu k tomu dodávanému a kontrolka mi vždycky při přidání plynu zhasne, tak jak tomu bylo když jsem tam měl to staré klasické, které se mi rozbilo.. Takže ano má zhasínat
Datum: 15. dubna 2014 21:17
Jméno: thihi21
IP: uživatel14324
 Myslíte že je dobré dát na 4. či 5. výbrus jiný výfuk nebo je lepší origo ? předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 20:05
Jméno: pepa
IP: uživatel17077
 dej ten poslední typ s useklím koncem je váhově vhodný a konstrukčně jednoduchej ajen na 20 s plechama je níš k zemi ...
Datum: 16. dubna 2014 20:05
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 jo, musíš dát jnej ... většinou z jinýho fichtla
Datum: 15. dubna 2014 20:13
Jméno: standa
IP: uživatel17074
 I na 14.výbrus je nejlepší origo výfuk.
Datum: 15. dubna 2014 20:13
Jméno: martin
IP: uživatel17075
 Cau draci oddelaval jsem pravej kryt motoru a neco mi s neho asi vypadlo a ted mam uplne volnou spojku je tam jeste nejaka kulicka ? diky moc za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2014 11:24
 v 05 je v pravým krytu kulička...
Datum: 17. dubna 2014 11:24
 A nebo tam někdo před tebou narval ještě jednu kouli, protože buď použil jinej šroub a ten se mu rozdrbal, nebo neuměl ten šroubek dotahovat a on se mu povoloval.. To už jsem taky viděl.
Datum: 16. dubna 2014 8:26
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 taliř spojky----O--------------štelovací šroub asi takle nějak to je, jak píše trochy..
Datum: 15. dubna 2014 22:00
 krátká, kulička, dlouhá
Datum: 15. dubna 2014 16:50
Jméno: tom
IP: uživatel17075
 vim ze jsou tycinky, kratka kulicka dlouha ale potom nevim jestli je to hned na ten stelovaci sroub nobo jeste kulicka
Datum: 15. dubna 2014 16:33
 zdravim chystam se davat trochu do kupy motor mam udelanej vybrus, budu dávat novou klikovku komplet celou s jehlovym ložiskem , lamely ferodo. kamoš me radil at si koupim aji primarni retez. je to potreba? to sem si zase rikal ze kdyz uz aji retez tak ze by to chtelo asi aji to kolečko primarni ne? jeste bych chtel měnit ložiska a gufera +ty bronzovy futra. tak co myslite? co je potřeba a co ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 22:43
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 já většinou dávám řetízek a občas měním aj spojkovej koš bejvá volnej
Datum: 16. dubna 2014 22:43
 Většinou ten primár měním..
Datum: 16. dubna 2014 8:29
Jméno: buudulinek
IP: uživatel16557
 Ezope ty jeden!  ty mi nevěříš?
Datum: 15. dubna 2014 17:49
 Zdar, záleží v jakým stavu jsou ty díly co chceš vyměnit, když jsou špatné tak budou potřeba vyměnit
Datum: 15. dubna 2014 16:43
 Zdar draci, mám rezatou nádrž, potřeboval bych poradit, čím se dá nádrž vylejt. Prej se tam něco naleje a udělá to film.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 22:11
 Zdar. Napřed dokonale odrezit a odmastit, pak vylít epoxidovou dvousložkovou barvou.
Datum: 14. dubna 2014 22:11
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Zdravím, prosím vás neví někdo RAL číslo "bílé" barvy na pionýra?? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 17:47
 já mám ral 1015, ale originál je světlejší. Já jsem ale s mou "slonovou kostí" spokojen
Datum: 16. dubna 2014 17:47
Jméno: Radawa
IP: uživatel16906
 Zdarec draci, chci se zeptat jestli nějak upravujete origo airbox. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2014 21:31
Jméno: Radawa
IP: uživatel16906
 OK, díky za radu
Datum: 15. dubna 2014 21:31
Jméno: mustang 23
IP: uživatel14518
 odvrtáním dir od airboxu se dá nastavit odpor sání pro správný odpor popr rezonanci , ale obavam se ze to tobe bude k nicemu
Datum: 15. dubna 2014 17:23
 Zdar, nemá to cenu a ani mě nenapadá jak by to šlo upravit
Datum: 15. dubna 2014 16:44
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Ahoj, nemáte někdo dobrou radu jak si trochu upravit vyfuk u mustanga? Myslim ten novější a upravu tech misek vevnitř. Prostě co je třeba stim vyfukem udělat nebo předělat aby to bylo pro ten motor lepší.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2014 21:48
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Děkuji
Datum: 15. dubna 2014 21:48
Jméno: standa
IP: uživatel17074
 Dokonale dekarbonizovat. Na serii nevymyslíš nic lepšího....jak ho otevřeš,tak to ztratí sílu dole a v otáčkách to nezíská nic protože časování ... Takže tak ...
Datum: 15. dubna 2014 14:00
 Pro motor bez úprav je ten vejfuk dobrej tak, jak je
Datum: 15. dubna 2014 12:48
Jméno: Marquee
IP: uživatel13627
 hlavně pořádně vyčistit
Datum: 15. dubna 2014 8:14
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Pro jakej motor?
Datum: 14. dubna 2014 22:20
 Nazdar, mam Jawu 350/639, a včera som si všimol že zadná vidla sa hýbe do strany, asi centimeter, možno trochu menej, je to OK ? nemyslím že je to dobré pre jazdu nad 80 km/h... diky za odpovede draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 21:06
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 Je to špatné , nejspíš máš v háji uložení.
Datum: 14. dubna 2014 21:06
Jméno: buudulinek
IP: uživatel16557
 Zdarec draci fichtlaři. Chci dávat na pincka novou řetězovku a všiml jsem si, že se dají koupit kola s věncem na silnější řetěz jako je u velkých jaw. To znemená, že válečky jsou trochu delší a řetěz o cca 1,5mm tlustší. Tím pádem by tak netrpělo ozubení. Máte to někdo? Řetěz favorit je strašné bláto. Chtěl bych koupit něco lepšího. Poradte zda se dá sehnat něco lepšího.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2014 16:08
Jméno: Franky
IP: uživatel17087
 s nejakou tabulkou si muzes vytrit prdel ...................
Datum: 19. dubna 2014 16:08
Jméno: stefan
IP: uživatel17022
 Ne neuráží mne nic už jsem to pochopil po tvém vysvětlení , ale tabulku jsem viděl poprvé a to nečitelné psaní se stane nikdo není dokonalí.
Datum: 18. dubna 2014 18:23
Jméno: buudulinek
IP: uživatel16557
 A co kdyby mi někdo poradil zda to stojí za to dát řetěz, kterej je silnější a nebude tak hoblovat zuby?
Datum: 17. dubna 2014 15:44
 Ahoj. Myslím, že není potřeba se nějak vzrušovat. Prostě je to několik základních pravidel, které je nutno dodržovat. Vlastně tam ta tabulka byla pořád, akorát teprve teď ti nějak vyskočila, nebo jsi ji rozklikl. Ta tabulka se nijak neposílá, ta prostě existuje stejně dlouho, jako tenhle pokec. A jestliže jsi souhlasil s pravidly, tak jsi si tu tabulku měl také přečíst. Tabulku jsem psal já, při vkládání se ale některé znaky ztratily. Za to se omlouvam, pokusím se to opravit. Pokud tě pravidla či souhlas s nimi nějak uráží, tak s tím rozhodně nehodlám nic dělat. Co konkrétně tě na tom uráží, smím li se zeptat?
Datum: 17. dubna 2014 13:33
 Nevím proč mi naskočila tabulka 1-6 nic jsem neporušil a proč mam dávat souhlas nebo nesouhlas začíná mne to urážet!!!!.Nic jsem neporušil a do tet jsem žádnou tabulku neměl. Mi to tady začíná být divné a navíc kdo posílá tu tabulku at se naučí psát, protože vynechává písmena a je to navíc nečitelné.
Datum: 16. dubna 2014 22:29
Jméno: buudulinek
IP: uživatel16557
 Právěže už se dělají zesílený kolečka+věnec přímo na pionýra. Tak jsem si mysel, že to je vychytaný a udělaný tak,aby to vše vlezlo. Ale pokud tam není místo tak nenadělám nic.
Datum: 14. dubna 2014 22:18
 Pokud dáš širší řetěz, tak ti vydře simerink v bloku musí být tlustší kolečko ale nedostaneš tam matku málo závitu. Jedině z nějaké 175-ky typ nepamatuji 14ti zubové měl vybraný střed pro matku jenomže na silnici ti to utáhne ale závody asi ne. Já jezdím silnice mám klasiku 14 ti zubové na Jawa 20.
Datum: 14. dubna 2014 20:07
Jméno: bečka
IP: uživatel16252
 Zdravím, mám problém v oblasti elektřiny, jde o to že blinkry mi (po zprovoznění lektrické instalace) normálně jdou, ale kontrolky neblikají do leva ani do prava, takže třeba zapnu levý blinkry ty normálně blikají v předu i v zadu, ale kontrolky nic. Tak nevím kde může být chyba. Jedná je o moto simson sr50 skůtr
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2014 18:06
Jméno: standa
IP: uživatel17074
 Tak třeba upadlá kostra v budikách...hledej... Možnost č.2 - praskly už obě žárovky,ale to je nepravděpodobné. Zkus je napřímo na baterku jestli svítí.
Datum: 15. dubna 2014 18:06
 čus chtel bych se zeptat jak poladit babettu dvourychlostku aby jela líp myslím tím aby jela rychleji nějaky nápady ?  díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 0:37
Jméno: Kulich175
IP: uživatel13830
 A nebo zhubni  .
Datum: 16. dubna 2014 0:37
Jméno: standa
IP: uživatel17074
 Vyčisti výfuk,namaž řetěz a dofoukni kola
Datum: 15. dubna 2014 16:14
Jméno: k
IP: uživatel14122
 změň řetězové převody....
Datum: 15. dubna 2014 8:44
 Kup si motorku a nalep na ni nálepky Babetta...
Datum: 15. dubna 2014 7:16
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 dát do ní motor z pionýra a pak doufat že ti nebrkne přední kolo v zatáčce až pojedeš 70
Datum: 14. dubna 2014 21:09
 zdar, přesně jak říkáš je potřeba poladit a pak pojede rychleji
Datum: 14. dubna 2014 18:42
Jméno: drak
IP: uživatel14525
 Ahoj, potřeboval bych radu, budu si od Stejskyho kupovat závodní hlavu na "cestovní seriovku ( výfuk 28,5 od H. a š. 26, sání svoje ) vrtání 40,75, píst 2K. Jaký si mám nechat udělat objem spalováku aby se to co nejméně hřálo ? Vrtání hlavy bych nechal udělat na 41,75 ... do budoucna bych to stejně nenechal brousit víc jak 41 ... Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2014 13:04
Jméno: drak
IP: uživatel14525
 Děkuji
Datum: 15. dubna 2014 13:04
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Při tom válci co píšeš by seriová komprese byla při nějakých 7,2ccm, tak že za mě taky nějakých 6-6,5 aby to trochu jelo a hřát se to ještě 100% nebude pokud je to zajetý.
Datum: 15. dubna 2014 12:06
Jméno: standa
IP: uživatel17073
 Stejsky by ti měl navrhnout vhodnou variantu. Já bych dal 6-6,5ml
Datum: 15. dubna 2014 6:14
Jméno: Pablo
IP: uživatel16820
 Čau, viděl bych to tak na ten objem kolem 7ml, určitě bych nešel pod 6,5ml to by ti vadlo. Ale když napíšeš stejskymu tak by ti měl odepsat a doporučit objem spalováku.
Datum: 14. dubna 2014 20:30
Jméno: drak
IP: uživatel14525
 Pepa - sory to je moje věc, za druhý, hlavu může dodat v sériovém objemu spalováku, tak proč snižovat výkon, že. Jde mi jen o chlazení především !!! mám 110 kg + bagáž takže 11/55 a jedu nadoraz ať je 10 nebo 30 stupnů pařák ... toť vše
Datum: 14. dubna 2014 20:17
Jméno: pepa
IP: uživatel17071
 myslí že je chyba utratit peníze za hlavu na kterou nemáš valec vždyt snižuje kompresi i výkon
Datum: 14. dubna 2014 19:38
Jméno: drak
IP: uživatel14525
 chybka: "víc než 41,50 bych to nenechal vybrousit
Datum: 14. dubna 2014 16:32
|



|