Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: libor
IP: uživatel16939
 zdarec..dneska jsem připojoval civky a eletriku a když jsem chtěl nastavit předstih zjistil jsem že klikovka+píst mi nedrží na horní uvrati nýbrž má tendenci uskočit po směru točení asi o 1mm a při směru zpět od horní uvrati zase cca 2,5mm což mi dělá problém nastavit tam 1,6mm...mám podezření na ohlou klikovku....najde se někdo kdo by mi potrvrdil mou domněnku?..diky....v tom případě bych musel půlit motor...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 21:11
 nenaráží ti píst do hlavy?
Datum: 22. dubna 2014 21:11
Jméno: hh
IP: uživatel17103
 přesně tak, dělají to magnety rotoru, když se snaží přitáhnout k některému z pólových nástavců cívek..
Datum: 22. dubna 2014 13:21
 co by měly ložiska držet? ty se mají naopak točit, Libore buď v klidu dělá to rotor.
Datum: 22. dubna 2014 6:45
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 proste mas dobrej rotor a loziska se simeringama uz za moc nestoji kdyz to neudrzi
Datum: 21. dubna 2014 20:51
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 oddělej hlavu, válec a mrkni se
Datum: 21. dubna 2014 19:28
Jméno: libor
IP: uživatel16939
 mam 30w zapalovaní 20 rotor pro info...klikovka de lehce...možná je to rotorem..poznám to až sundám stator jak se to chová bez toho a budu prostě točit....mam ještě jeden motor a právě sem tam nasadil na zkoušku rotor a točil a to šlo krásně plynule....ten tam byl první namontován a je funkní jen neřadí bo mi to borec zničil....budu ho opravovat...spátky k tamtomu tomu motoru zase....takže pokud se to nebude točit plynule tak potom už to nebude statorem ale v klice...
Datum: 21. dubna 2014 18:55
 kdyby byla ohlá v ose odle který se točí tak si myslim že by šla jen ztuha, jestli máš dobře nabuzenej rotor, tak může právě ten točit klikovkou, když hodíš video tak to třeba někdo pozná líp
Datum: 21. dubna 2014 17:58
Jméno: Pepa
IP: uživatel14157
 Ahoj, jedu na stk s pionýrem, co vše mam mit u sebe? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2014 16:52
Jméno: libor
IP: uživatel16939
 nářadí si vem taky kdyby po tobě chtěl abys něco odkryl
Datum: 21. dubna 2014 16:52
 velký techničák, peníze, (někdy chtěl po mě i lékárničku, žárovky) a hlavně pionýra
Datum: 21. dubna 2014 16:00
Jméno: Dodo
IP: uživatel16251
 Zdravím. Ptám se jako amater který nemá prozatím žádné zkušenosti se svařiváním hliníku. Chci se jen zeptat jestli je strašně těžký zavařit plrasklinu na motoru? Nechal sem si svařovat vcelku drahej motor do mojí přestavby a ty kreténi nejsou schopní ani po čtvrté svařit bez toho aby to neteklo tak se chystám tam zítra vletět s tím že chci proplatit půlku motorku co už je dok*rvenej..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2014 21:38
Jméno: Donaska
IP: uživatel16262
 Kdyz to dokaze svarit kdejakej cernousek trafem v pousti tak at se snazej
Datum: 21. dubna 2014 21:38
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 tak tak taky jsem nechával zavařit blok a cajk
Datum: 21. dubna 2014 21:09
 Zdar. Je to sice trochu složitější, než svařování železitých kovů, ale není to neproveditelné. Hliníkové vany motoru, nebo například hlavy u motorů se vyvařováním opravují běžně a taky to funguje...takže spíš někde dělaji chybu.
Datum: 21. dubna 2014 13:15
 Potřebuju pomoct mám čz 175 487 ráno sem někam jel v pohodě sem nastartoval ale pak sem pro něco šel a já blb vypnul motor jaksy se to přechlastalo a nechce to chytit tak sem vyčistil karbec vyměnil svíčku prokopl válec a nacupal prokop zapl zapalování motorka lechce zavrčela a chcípla ani z velkého kopce nešla roztlačit sice nějaká snaha byla ale nic moc ještě mi od válce jak začíná koleno vífuku teče velké množství černého oleje asi je to zanesené mažu 1 : 50 a nevím sy stím rady prosím poradte doted to chytalo perfektně za studena aj za tepla
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 13:26
Jméno: hh
IP: uživatel17103
 1:50 je pro zaběhnutou čízu 175/4x7 s pístem na jehlách a kvalitním olejem rozumnej poměr
Datum: 22. dubna 2014 13:26
 Hele, hned potom, co se naučíš česky, mohl by sis přečíst návod k obsluze. Už jenom to, že mažeš 1:50 není asi moc dobrý.. No a na konci toho manuálu je tabulka, kde je popsaných docela dost závad a jak je odstranit.. Myslím, že by ti to mohlo stačit..
Datum: 22. dubna 2014 11:36
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Doufám, že si uvědomuješ, že "jasky" a "sy" by nenapsalo dítě na prvním stupni základní školy. A když už jsi to měl jednou nastartovaný, tak proč si to potom znovu přeplavoval? To snad slouží k 1. startu ne?
Datum: 21. dubna 2014 14:08
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Zdravim, co vse sebou dle zakona musim vozit s mim mustangem? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 13:46
 Musíš  Buď klasickou keramickou 25A, a nebo můžeš vozit jednofázovej 16A jistič! Bych chtěl vidět výraz příslušníka, kdybys mu to takhle předložil při kontrole...
Datum: 22. dubna 2014 13:46
Datum: 22. dubna 2014 11:40
 Čus. Z povinné výbavy v podstatě pouze lékárničku. Jinak řidičák, zelenou kartu, malý techničák. Teď všechny pojišťovny v svých materiálech uvádějí, že od 1.1.2014 je pro motocykly povinná i reflexní vesta, v zákoně jsem to ale nenašel.
Datum: 21. dubna 2014 8:42
 Zduř draci.
Jelikož je už pomálu báječných strojů s papírama,jako je Jawa Pionýr 20 a21,
rád bych nějakou spanilku fechtlů jako je jawka 05,20 či 21 tady na Olomoucku.
Najde se zde pár zapálenců s těmito báječnými stroji?
Já jsem z litovelska.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2014 13:00
 Jde o to,že bychom si mohly i pomáhat se zkušenostmi atd.
Datum: 17. června 2014 13:00
 Fichtl momentálně nepojízdnej  Ale pojedu na plašenejch trubkách letos Mezice... Minulej rok tam byla docela sranda, doufám, že letos to bude podobné..
Datum: 22. dubna 2014 11:39
 Tak není problém,si dát scuka.Mám jawku 20,a též je na platné stk.18 km od Olomouce?A přesný místo odkud seš?
Datum: 21. dubna 2014 23:04
 bydlím cca 18 km od Olomouce a fichtla mám ..sice žádnej krasavec ale je na značkách i s platnou stk.. klidně napiš a mužem vyjet..
Datum: 21. dubna 2014 22:03
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 Čus do budoucna bych se přidal, zatím pionýra pomalu dávám dohromady, a jsem z Jeseníku
Datum: 20. dubna 2014 22:13
Jméno: marek štefek
IP: uživatel17095
 zdar draci prosím o radu jakej poměr do babbety 207 ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 17:47
 1:100 stači a nebo se do nadrže vysmol ale musis mit sračku tak nemusis davat vubec olej
Datum: 27. dubna 2014 17:47
Jméno: pepa
IP: uživatel17097
 tato babeta má kluné ložisko pod pístním čepem takže 1.25 na záběh a 130 normální provoz
Datum: 21. dubna 2014 10:51
 Zdarek nevíte nekdo co by se dalo dělat s babetou 207 aby se mi do kopce nepřehřívala diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2014 16:04
 nevím teda co s ní děláš když jedeš do kopce, ale nevím jak vypadá třeba hlava motoru. Očisti ji benzínem, aby se lépe chladil válec.
Datum: 21. dubna 2014 16:04
Jméno: pepa
IP: uživatel17093
 ja se bojím že ti nezbyde neš šlapat ....možná hlava z 210 ale tendle peklostroj moc nejede....
Datum: 20. dubna 2014 18:25
Jméno: jožka
IP: uživatel8528
 Zdar kluci potřeboval bych poradit mam babču 207/500 a mám takovej problem když pustím benzín zak mi valí předkem karburátoru ven nevite co s tím díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2014 18:29
Jméno: pepa
IP: uživatel17093
 kup si těsnění pod plovákovku a z odkazu dolle o babetách se nauč štelovat hladinu
Datum: 20. dubna 2014 18:29
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Zdravím, prosím neví někdo RAL číslo tyrkysově zelené na pionýra. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2014 14:09
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 uz ses tu na to raz ptal ne ? je to Ral 5018
Datum: 20. dubna 2014 14:09
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 1:38
Jméno: Franky
IP: uživatel17100
 Stando .... nepripalis mi cigaro ??? predstav si ... uz je to 5 let co jsem dostal prvni ban....
Datum: 22. dubna 2014 1:38
Jméno: Standa
IP: uživatel17094
 Asi to máš na fichtlcup. Základem je vědět,na jakou trať potřebuješ ten či onen převod.... a podle trati zvolíš převod... na netu jsou nějaký prográmky ... viz web "fichtl-enduro" .... věštit maximálku je dost odvaha...když jsem zadal hodnoty do toho prográmku,tak za předpokladu že bude trojka dotáček skoro 10 tisíc tak by to mohlo jet až 60-65 ale to by chtělo vidět graf z brzdy,kde máš maximum točáku a kde končí koně.... třeba pojede jen 55....
Datum: 20. dubna 2014 18:39
Jméno: pepa
IP: uživatel17092
 11 000 je v za jízdy docela spičková hodnota a na to od oka my tendle převod pryjde do síly a i s tímto supermotorem tě seriovka asi na rovině napráší.,,,, pokud mam v motru otáčky a tím i výkon prod mu ubírat na rychlosti ??? jedinej duvod co mě napadá je že ti to tolik nejde .,,, a snažíš se krouták nadehnat což ale zas neco stojí za mě 65 zubu a 13 14 zubu na motru a pokut to motor neveme dal ladit ,,,anebo koupit simsona
Datum: 20. dubna 2014 13:51
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Vem si kalkulačku a spočítej si to. Není to složité a převodové poměry si snadno najdeš.
Datum: 20. dubna 2014 13:36
Jméno: Pavel
IP: uživatel16118
Datum: 20. dubna 2014 12:49
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 zdarec draci,prosím vás moc poradte mi už si nevím rady. Měnil jsem na jawě 90 přední vidlice. A nejde mi při vyšší rychlosti zatočit, když jedu tak 20 tak jde točit krásně,i když to mám na stojánku tak jde krásně točit doprava i doleva. vidlice byly měněny kvůli temu že původní byly trochu ohnuté.do vidlic jsem nalil převodový olej( jen kvůli temu aby byly tlumicé tvrdší,aby se tak nepropadali.pište vše co vás napadá,když budete mít nějakou otázku tak ji zodpovím,zatím děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2014 10:54
Jméno: pepa
IP: uživatel17097
 tak ten krk pořadně prohlidni a hledej zda to nejni naražený zam mě se podívej i na brýle a prknem skoukni zda jdou kola v řadě
Datum: 21. dubna 2014 10:54
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 zdar draci za odpovědi moc dík, kuličky mi neschází dal jsem tam přesně 40 kusů o průměru 6 mm.
Datum: 20. dubna 2014 21:33
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 a nechybí ti tam kuličkyy stejní problem sem mněl u babety  hodně zdaru
Datum: 20. dubna 2014 20:10
Jméno: pepa
IP: uživatel17092
 90 moc neznám ale logicky nedostaly ránu i talíře v krku řízení pépř spodní brýle asi ti nezbyde než szdemontovat tlumiče a talíře misky s kuličama skouknout
Datum: 20. dubna 2014 13:44
Jméno: lada
IP: uživatel17090
 cau draci mam doma cz 175 s tim hranatym motorem a chci se zeptat proc mi furt nedobiji baterka nova furt ji dobijim ale furt nic pojistka dobra tak mi poradte dekuji lada
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2014 11:49
Jméno: pepa
IP: uživatel17091
 na jawamania cz si v technice najdi knihu od j dočkala a stahni si jí a dukladně pročti část o zapalování která je s tvojí čz totožné ..těžko soudit co je v pr... musíš určit zda je zavada v dobíjecím relatku na boku motrky..u první serie tve čz muže být i na boku zapalka.dynama... či ve vlastním dynamu zaplku.... pochopvitelně budeš potřebovat i nějakeho budíka na zkoušení na jawu čz je idealní vetnamskej rafičkvej protože nejde motorem odrušit
Datum: 20. dubna 2014 11:49
Jméno: libor
IP: uživatel16939
 zdarec borci...loupil sem novou vačku a je to na jawu 50 ale když je porovnávám tak si říkám proč je ta starší zbroušená oproti té nové...tak teď nevím jestli jí mám zbrousit taky nebo ji tam nasadit tak jak jsem ji koupil....diky za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 11:46
 No a nekoupil jsi vačku na jinou jawu 50?
Datum: 22. dubna 2014 11:46
 no člověk by řekl, že si tu novou koupil protože ta stará je sbroušená
Datum: 20. dubna 2014 0:49
Jméno: michal
IP: uživatel16861
 Ahoj mám pár otázek chci si koupit od známého pionyra s tp ,ale on neplatil rok pojistku .Já nechci aby s tím měl nějaké oplétačky.Kolik se platí to penále za rok.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2014 18:39
Jméno: pepa
IP: uživatel17093
 ti z teto situce mužeš získat lacino fichrla prostě si sním sepiš kupní s mlouvu s aktualním datum aby bylo jasne od kdy si vlastníkem....bohužel jemu hold nepomuže ani stroj sešrotovat ...prostě udelal dluh za cca 10 000? a to se dnes nevyplácí ...oni chytraci často hřeší a skouší prodejem stroje dluh znejsastnit a tím že bys nemel smlouvu tomu nahraješ...nejni dukaz že ti nejsi majitelem prave neštastný rok....
Datum: 20. dubna 2014 18:39
 to už mu stejně nepomůžeš  a čim dýl do toho nebude rejpat, tim hůř, ať počítá s tim, že tejden před promlčecí lhůtou mu přijde dopis pokud to nechá bejt
Datum: 20. dubna 2014 0:50
 ahojte potřeboval bych poradit s eletrykou jsem sni totiž na 4-možna až za 5! s11 mi vůbec nehaže jiskru a jawka 175 (s novou el.od servisu) sice chytne ale nejde do otaček a chcipa komprese pjekna kope atd.ale neprojedu se ani kulo nebo jestli je nějakej fanda na teplicku? diky všem a přeji jen vitr v zadech d.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2014 20:33
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 s češtinou jsi taky na 4-5
Datum: 20. dubna 2014 20:33
Jméno: Mustang
IP: uživatel9676
 Zdar chci se zeptat jestli pomůže na seriového mustanga dát sportovní filtr
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 11:49
 Stando to je jednou pro vždy, bohužel ale tak nějak pořád dokola  Měli by tu udělat FAQ
Datum: 22. dubna 2014 11:49
Jméno: Standa
IP: uživatel17094
 Jednou pro vždy - na serii nevymyslíš nic lepšího jak soudruzi na slovensko v povážských strojírnách....origo výfuk,origo filtrbox,seřídit zapalování,seřídit karburátor,seřídit odpor filtrboxu a dostaneš se na 3,5HP v 6500 ot/min ..... vyjimečně 3,8HP v 6800-7000ot/min u luxusního mustanga.... záleží na tom jaké součástky se v motoru potkají
Datum: 20. dubna 2014 18:44
 a víc to zní jako zahradní kultivátor
Datum: 20. dubna 2014 0:48
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 k horším jízdním vlastnostem určitě ano.
Datum: 19. dubna 2014 22:16
 Ahoj DRACI. Potřebuji poradit. Na podzim jsem normálně dojezdil sezónu s pionýrem Jawa 20 a když jsem v zimě ho chtěl jen tak prošlápnout, tak mi to jen sem tam prclo a nic. Řekl jsem si, že se na to kouknu až na jaře, čili v tuto dobu a ono zase nic, jen prc prc a šlus. Mám tam vše nové od svíčky počínaje a zapalováním konče. jediné co tam mám původní je zapalovací cívka na statoru zapalování.Tu jsem si koupil novou a nehází to jiskru na svíčce vůbec, poslali mi asi něco jiného, protože je o něco větší než originál. Tak jsem tam dal tu původní, udělal znovu předstih, ani nebylo potřeba, byl vpořádku a pořád je to stejné. Hází to slabé jiskry a sem tam to hodí normální jiskru, to je to sem tam prc prc. Už nevím co s tím. Díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2014 5:51
 Ahoj pánové - draci. Díky všem za rady, už to frčííí. Snad jsem celé zapalování 10 x razebral, 10 x udělal předstih a zovu prověřoval a ono to najednou šlo, dělal jsem to, jak se říká do zblbnutí. Takže opravdu nevím čím to mohlo být. Ještě jednou dík a hodně km bez nehod. Jawa.22
Datum: 25. dubna 2014 5:51
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 jo ale magneto ti v zapalování rotuje to je jedno jak se tomu rika kazdej to pochopí stejně
Datum: 24. dubna 2014 17:09
 Zkontroluj kontakty a izolaci na kladívku, stává se, že nový kladívka jsou zalakovaný, nebo co.. Může být v prdeli fajfka a nebo zhnilej VN kabel..
Datum: 23. dubna 2014 22:24
Jméno: hh
IP: uživatel17103
 už sem to tu vysvětloval stokrát, ale co.. rotor neni magneto! magneto je zkratka magnetoalternátor a nazývá se tak celé zapalování, to pevný na čem jsou cívky je stator, to co se točí je rotor, zapamatujte si to už konečně..
Datum: 22. dubna 2014 13:32
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 slabé jiskry dělá starý rotor neboli magneto
Datum: 21. dubna 2014 11:50
 Mám nové tři svíčky a dělá to u všech stejně, slaboučké jiskry a sem tam normální, odtrh kontaktů na nich mám 0.50, takže tím to taky není. Jinak díky za rad. rady.
Datum: 21. dubna 2014 0:39
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 jinou svíčku jsi nezkoušel a co vzdálenost kontaktů svíčky
Datum: 20. dubna 2014 23:54
 Vzdálenost cívky od rotoru je správně nastavená 0,30, Tak nevím.
Datum: 20. dubna 2014 5:40
 a vzdálenost té cívky od rotoru? nikdy jsem to zatím nepotřeboval dělat, ale pokud jsi to měnil
Datum: 20. dubna 2014 0:52
Jméno: Honza
IP: uživatel13503
 Ahoj, našel jsem fotky z renovace ČZ skútru co si zahrál v hellboyovi (tedy nevím, zda-li je to ten samý, nebo si ho někdo nechal upravit podle filmu...) asi si všimnete těch mlhovek a přídavných světel, je otázkou zda je správný takhle bastlit veterána, ale dát jednu malou obdílníkovou mlhovku PAL na místo, kde se nemusí přivrat do kastle, ale jen ji nějak neinvazivně připevnit, by bylo konec konců jen zpestření dobovým schváleným doplňkem a dle mého názoru by to prošlo i u testace H.V. (jako když si dáte na škodovku mlhovky). http://www.motorbike-restoration.com/comming-soon-cezeta-scooter-rebuild/ Moje otázka zní, jak musí být takové světlo ovládáno u motorky (veterána cca z roku 60) předpokládal bych spínač se zelenou kontrolkou, třeba ze směrovek u Velorexe, aby byl dobový. Nebo postačí jen spínač (funkce naznačena polohou - jako ostatní světla), nebo případně jiná barva kontrolky (dříve snad byly jiné než zelené - nevím...) Je to cáklá otázka, vím  , ale tak nějak mě to vrtá hlavou. Dík za odpovědi  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2014 16:58
Jméno: Jawa_20
IP: uživatel16687
 Zdravím, mám Jawa 20 a když zařadím trojku, tak začne něco cvakat. Dělá to jenom u trojky a pouze, když začnu přidávat plyn (když plyn nepřidávám a mám to na trojce, tak to nic nedělá). Táhne to dobře, neškube to, nic to nedělá, ale už mě znervózňuje to cvakání. Nevíte, co by to mohlo být? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2014 12:00
|



|