Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel9958
Posl.aktualizace: 28. února 2011 15:08
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel9958
Datum: 28. února 2011 15:08
 moze my niekto poradit ako sa natstavuje karburator na babeta 210 hlavne trysky volnobehu a bohatost zmesi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2011 6:53
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Základní nastavení u regulace vzduchu je 1 a 1/2 otáčky . Levým šroubem doladíš volnoběh.
Datum: 24. února 2011 6:53
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 Seřízení : Seřízení karburátoru se provádí ve dvou krocích
dorazovým soupatkem nastaví otáčky asi na 1500/ min. Babetta se nesmí pomocí rozběhových spojek samočinně rozjíždět. Potom pomocí šroubu bohatosti směsi nastavíme karburátor tak, aby motor pravidelně běžel a plynule akceleroval.
* kontrola-nastavení hladiny benzínu
* seřízení běhu naprázdno
Kontrolu hladiny paliva provádíme vždy, kdy dojde k přetečení karburátoru, nebo výměně plováku či jehlového ventilu.
Datum: 23. února 2011 19:46
Jméno: patres
IP: uživatel11185
 zdar draci potrebujem poradit ze mam babettu 207 jednorychlostnu a a na volnobeznych otackach sa mi toci aj koleso a chcem sa spytat ze ci to nieje tak ze ked motor ide tak koleso ci nema stat lebo ked dam babettu dole zo stojana tak mi zhasne motor alebo aj ked zabrzdim pliis poradte dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2011 0:36
Jméno: lukáš
IP: uživatel4620
 Není ten volnoběh příliš velký?  že ti to tím pádem bere za spojku.. nwm moc se v babetách nevyznám, ale cosi málo vím
Datum: 18. února 2011 0:36
 Ahoj.Prosím Vás . chci se zeptat.je mi 15.A chtěl bych si udělat řidičák na pincka.Ale ten je pokud vím až od 16... ? A od 15 je do 45km/h konstrukční ryclostí že ? No a to do tych 45 km/h kon.rych. To je Babeta , kozí dech ??? A nejde to udělta jak na auto , jako že si ho udělám už ted v 15 a dostanu ho v 16 ? Jako myslím na to A1 ? Jde to ? A ještě jsem četl , že To A1 co je od tych 16 už je do 125 ccm. ? Takže když si teda udělám to A1 , tak už můžu jezdit i na 125ccm jo ? A kolik prosím vás tak cca stojí ten řidičák na A1 ? nenašl jsem konkrétní ceny.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2011 23:48
 aha.Děkuju moc. No 15 už mi bylo , Ale asi to fakt nechám až na později .No jako motorky mám a jezdím na nich téměř každý den.S těžkým spolujezdcem sem to už párkrát zkoušel a není to zlé.Jako jízd se nebojím.To nějak jde,Všechno nějak jde.Děkuju moc všem
Datum: 15. února 2011 23:48
 Lori: tohle bych řekl někomu kdo nemá motorku a v životě na tom neseděl... moje autoškola spočívala v tom že jsem si jednou přečetl vyhlášku a pak už jen dělal zkušební testy na etesty.mdcr.cz, a 50b u zkoušky nebyl problém.. co se týče jízd, tak to samý, pakliže má doma pionýra a jezdí na něm, neni se moc čeho bát, jízdu s těžkym spolujezdcem se naučí při jízdách, dopravní předpisy taky, jízdu samotnou si může cvičit doma..
Datum: 15. února 2011 22:55
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Me papiry na A1 vysly na 5000...5500 s nejakejma kravinama jako bylo vyukovy CD atp k tomu 700zkouska... sice je to tak 3roky ale ceny se podle me tak razantne nemenej, jinak je to tak, na fichtla je to bohuzel od 16... Zkousky muzes az druhej den po narozeninach, ale kazda autoskola ti to rozmluvi, ty se to chces naucit a za rok jit na testy? zapomenes to! To mi ver... chce to jezdit jezdit jezdit na jizdach a hned k testum nebo to je vhaji...
Datum: 15. února 2011 22:31
 block: ano jde to, jestli už ti bylo 15, můžeš začít výcvik v autoškole na řidičský průkaz skupiny A1, ale na zkoušku můžeš nejdřív v den tvých 16. narozenin. Konkrétní cenu ti řekne konkrétní autoškola, třeba v Praze je to za 3900,-
Datum: 15. února 2011 20:48
 Patrik- NE,,,, AM plati na 50ccm a konstrukcny rychlost do 45km/h a darmo má fichtl 50ccm ked v TP má konstrukcny rychlost 60 a 65km/h,, teda na fichtla je treba na CR A1,,, A1 je do 125ccm a do 11kW,,, na SR na fichtla uz asi uznajú aj AM, uz automaticky preisu v TP rychlost na 45km/h
Datum: 15. února 2011 20:35
 jako sice se tu na to ptám , ale podle nové vyhlášky co jsem teda četl , je že na pincka jako 50ccm je od 16.
Datum: 15. února 2011 20:34
Jméno: Patrik
IP: uživatel10400
 V 15-cti se dělaj řidičáky pro motorky do 50ccm kam patří i pionýr a v 16 se dělají řidičáky na 125ccm a 11kW. Takže tvoje míění je špatné.
Datum: 15. února 2011 20:30
 Chcem sa spitat kupil som babettu 210 s tp a tp je pisane na zomreleho vadi to uzavru mi pistku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2011 13:13
Jméno: standa
IP: uživatel11144
 pojistku uzaviras na sebe jako na pojistníka.....potrebujes tvoje rodné číslo,bydliště a bla bla bla a číslo rámu........
Datum: 11. února 2011 13:13
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
babeta se jen pojisti ne? nepotrebujes nato zadnej technicak tak bych sehnal karticku(nevim jestli staci kopie) a prebouchal cisla
Datum: 09. února 2011 22:36
 Čau mám stejný problem na pojištovně budou po tobě chcet rodně číslo majitela
Datum: 09. února 2011 21:53
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Zdar draci, mam problém se svou babetkou. Když je studená, tak hodně špatně startuje, když už chytne, tak minimalne pul minuty nesmím dát plyn, jinak zdechne. Když počkám, tak jede dobře, motor je po GO, co by to mohlo dělat? Výbrus není, protože sem měl doma valec s pistem co měl najeto 5000, takže OK. Když je teplá, při rozšlapání chytne a jede, ale co jsem viděl, tak lidem chyta na stojanu, mi taky chytala a ted take potiže, prosim poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2011 9:50
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Používáš při startu přívěru vzduchu ? Můžeš tedˇv zimě zvýšit nepatrně volnoběh a při startu nepřidávej plyn. V zimě se ve
studeném válci sráží mlhovina směsi v kapičky a po ohřátí válce se vše upraví. Můžeš nepatrně přitáhnout šroub regulace
vzduchu a tím obohatíš směs.
Datum: 09. února 2011 9:50
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Je to babeta 210...
Datum: 09. února 2011 9:03
 ahoj zkus poladit předstih ,co máš za motorku?.majkl65
Datum: 09. února 2011 8:56
 Ahoj, chtěla bych se zeptat, dělala jsem si řidičák v době, kdy dávali jen skupinu B. Teď jsem si pořídila babettu a nevím, zda na ní můžu vůbec jezdit, když
ji nemám v řidičském průkazu. Někdo říká že můžu, jiný zase, že bych mohla mít problém s policajtama. Poradími někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2011 14:42
Jméno: Alik
IP: uživatel2883
 Hoj muzes na ni jezdit uplne bez problemu.Ja mam taky B a jezdim na ni taky a zatim jsem problem s policajtama nemel i kdyz me zastavily.\\r\\n
Datum: 08. května 2011 14:42
 ženě bych pio nepujčil
Datum: 07. února 2011 17:54
 Sestřenka se učila fichtlu,ted má skútra...
Datum: 07. února 2011 15:58
 Co na tom, já znám teda jen holku se skůtrem s automatem, ale co babeta, Pio je pio
Datum: 07. února 2011 8:15
Jméno: Lenka1
IP: uživatel11086
 Ahoj
Datum: 06. února 2011 22:21
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Díky tak ahoj ať tu z toho neděláme chat.
Datum: 06. února 2011 22:19
Jméno: Lenka1
IP: uživatel11086
 Jsem ráda, že se našel taky někdo, kdo to jen nekritizuje. Samozřejmě, že to musí být nejlepší pocit
Datum: 06. února 2011 22:16
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 No za jízdy zrovna ne, ale ten pocit z toho že jede i holka...ten musí bejt nejlepší!
Datum: 06. února 2011 22:09
Jméno: Lenka1
IP: uživatel11086
 A jaký je mezi tím rozdíl? Za jízdy stejně moc nepokecáš ne?
Datum: 06. února 2011 22:07
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Někdo se najde, ale né holka
Datum: 06. února 2011 22:06
Jméno: Lenka1
IP: uživatel11086
 Z Českých Budějc. U vás není nikdo, s kým by jsi mohl trandit po výletech?
Datum: 06. února 2011 22:04
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Aha tak to pokud to není někde u hranic s Vysočinou tak to se s tebou asi neprojedu
Datum: 06. února 2011 21:56
Jméno: Lenka1
IP: uživatel11086
 z Jihočeskýho
Datum: 06. února 2011 21:52
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Možná troufalý dotaz, ale z jakého si kraje ?
Datum: 06. února 2011 21:50
 wau.jsem dojat,mazácká slza ukápla mezi mezerník a alt mé klávesnice dojetím. PS ještě letadlo po zábradlí couvat...
Datum: 06. února 2011 21:47
Jméno: Lenka1
IP: uživatel11086
 Třeba začíná nová éra a za chvíli nebudeme jezdit na ničem jiným.
Datum: 06. února 2011 21:34
 přesné tak
Datum: 06. února 2011 20:21
Jméno: tomas_j.r.
IP: uživatel10508
 Znám dvě holky co jezděj motokros ale holku na fichtlu jsem bohužel ještě neviděl.
Dachl21: jasný stačí dát jinej předstih a už to lítá pozpátku jak ďas.
Datum: 06. února 2011 20:03
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Problem s tim nebude...
Datum: 06. února 2011 19:51
 Děkuju za radu, snad s tím nebude žádný problém. Mimochodem Tome, jestli jsi ještě neviděl holku na fichtlu, tak jsi toho nejspíš ještě neviděl hodně
Datum: 06. února 2011 19:42
 Tomas:Neporušuj autorský práva,to je asi 1 rok stará hláška Postula
Datum: 06. února 2011 19:11
Datum: 06. února 2011 18:30
 tomas : viděl si i couvat fichtla?
Datum: 06. února 2011 18:09
Jméno: bobr
IP: uživatel11091
 borci ja znam 3 holky co maj doma fechtla a jezděj na něm častějc než ja
Datum: 06. února 2011 18:04
 wow dračice
Datum: 06. února 2011 17:56
Jméno: kozel
IP: uživatel1859
Datum: 06. února 2011 17:21
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 Viděl jsem hada srát, žábu bušit pěstí do skály, koně zvracet v barvách francouzský trikolóry. Dokonce sem viděl i stíhačku couvat! Ale holku na fichtl-pokecu ještě ne!
Datum: 06. února 2011 17:19
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Muzes, k autu (B) je automaticky skupina AM(motorky do 45km/H...konstrukcni rychlost) akorad to tam nepisou... na babete jezdit muzes akorad to pojisti
Datum: 06. února 2011 16:29
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 zdar draci chtěl bycxh nějak upravit babettu 210 nemate nějake fotky nebo odkaz kde bych našel inspiraci díky všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2011 12:03
Jméno: Lubor
IP: uživatel11163
 http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=4&t=1310
Datum: 14. února 2011 12:03
Jméno: MartinFel
IP: uživatel5767
 Čau, čau... Jesli chceš informace o Tuningu Babetty210 tak napiš na ICQ 569150380 Mám zkušenosti  Díky
Datum: 01. února 2011 15:32
Jméno: standa
IP: uživatel11078
 tak o úpravě babety sem toho moc nenašel. Obecně platí zakrátit výfukové koleno aby nečouhalo zbytečně do tlumiče výfuku. Samozřejmně je tam pak hafo moc prostoru pro úpravu výfukového a sacího kanálu+jiný výfuk,sací koleno,karburátor,zapalování...atd..... babeta je zavřená šíleně....ale to už chce mít znalosti zkušenosti atd....hlavně pak prý bývá problém se spojkama a řazením.....
Datum: 01. února 2011 15:05
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar, chtěl bych se zeptat, jestli má babeta ve válci klapku. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2011 21:12
Jméno: standa
IP: uživatel11004
 právě že sací a výfukovej kanál se dají snadno upravit a přefuky jsou dobré
Datum: 16. ledna 2011 21:12
 Mě připadá oproti pionýru, hrozně malý kanály(výfukový, sací). Do toho výfukovýho se mi nevejde ani malíček  a samozřejmě taky koleno vejfuku. A pak taky malej difuzor v karburátoru.
Datum: 16. ledna 2011 13:18
Jméno: standa
IP: uživatel10996
 když u babety pominu šílenou konstrukci motoru(převodovka,spojky atd..) tak ten motor by byl schopnej ze sebe dostat víc,než třeba motor z fichtla....jen je to šíleně zavřený....
Datum: 16. ledna 2011 11:37
 Tak tak, teď si nepamatuju jestli je vůbec začli sériově vyrábět. Potom je myslim zakázali kvůli nedostatečným brzdám.
Datum: 16. ledna 2011 11:17
Datum: 16. ledna 2011 11:11
 Oficiálně se to jmenuje Jazýčkový ventil v sacom kanáli. Bylo to na dvousedadlové Babettě 226.
Datum: 16. ledna 2011 10:29
 webster- vies to na 100% lebo som na tom rozmislal tiez,,pod sacim hrdlom ten priestor je akurát na nieké mensie klapky..
Datum: 16. ledna 2011 10:22
 Ale vývozní typ do USA a Indie jí měl v sacím kanálu.
Datum: 16. ledna 2011 9:54
 Ne
Datum: 16. ledna 2011 9:27
 Čus, prosím o radu. Mám rám na Babettu 210 v hrozném stavu, myslím vzhledově, a chci dělat nový lak, zítra zakituju ty nerovnosti, obrousím a pak plnič, zákla, vrchní a chci se zeptat co s tou starou barvou ? mám to celý obrousit ? nebo nechat ? co je lepší ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2010 19:17
Jméno: pepa
IP: uživatel10889
 skusil bych jí jen zlechka přebrousit.120 smirkem....je to babeta pak dej zaklad nebo plnič od max mayerr ma antikoro a da se použít prímo na kov i brousit a pak kit ..víš to ružove ta tuba u kitu je okysličovadlo a to podporuje korozi a nejni dobre davat kit přímo na kov bez mezibarvi ...zakladu.....to dělá moc lidí si na aute kdyš si tmelí díry a vlastne tím tu korozí podpoří spravne pořadí je zaklad kit ..možná znova zaklad plnič vrchní...
Datum: 29. prosince 2010 19:17
Jméno: honza
IP: uživatel10694
 čau draku já jsem to nechal opískovat pak sem napaltlaa vybrousil kit a potom plnič obrousit do hladka základ a 2-3vrstvy vrchní barvy doporučuju akrilátorvou pač odolává UV záření a nebude ti blednout jako obyčejná sintetika...
Datum: 29. prosince 2010 14:22
 Zdar, já jsem starej lak obrousil až na plech, pak budu postupovat následovně: základovka -> plnič -> základovka -> vrchni barva -> mozna jeste bezbarvý lak
Datum: 29. prosince 2010 13:46
 Zdravím mam dotaz ma nekdo vyzkousenej karbec z pionyra 20 na babette 210 ? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2010 22:43
Jméno: franta
IP: uživatel10884
 jo mam lepe to potahne v kopci a lepe se to startuje ale musis upravit kolinko. a nastav jehlu na prvni zařez zhora
Datum: 30. prosince 2010 22:43
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
Babeta 210 je ta dvourychlostní? Babety přiznám se moc neznám  Já to dával kámošovi do dvourychlostní bababety. Jelo to  Nevím jak jezdí normální babeta, takže Ti neřeknu jestli to jelo jak má, nám to jelo odhadem tak 30, taková mrtvola, ale taky tam bylo rozlazený vše co šlo.....Každopádně tak něják to s tím jede  Jen musíš dát mezi kolínko a karbec nějákej mezikus, ono to jinak nepasuje...
Datum: 29. prosince 2010 15:01
Jméno: bengoro
IP: uživatel7151
 ano jedeto asi 90km/h stim karbecem
Datum: 29. prosince 2010 14:11
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 zdarec, myslíte že potřebuju na čezetku, která má 9,5 KW ale obsah 175 řidičák A2 do výkonu 25 KW ? Nebo mně stačí A1?Jde konkrétně o 175/487.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 14:11
Jméno: standa
IP: uživatel10895
 Bohuzel je to jak to je. Cílem je především bezpečí provozu na poz.kom.,kdy veškeré novely vychází ze současného dění...vždy je to reakcí na nejaky problem....nejde vse resit jednoduse......pokud to omezí jen na výkonu bez kubatury,budou 16 lety kluci jezdit na "zavrenejch" pětikilech(ano papírově jde zavřít všechno!)....a sme kde sme....tato hranice meli byt rozumnym kompromisem.... nikdo nevidi az tak daleko za sebe,aby upravil novelu vyhlášky o řadu výjímek v podobě československých strojů a strojů východního německa,které sice výkonem do A1 spadají,ale kubaturou ne.... stejný problém je u skupiny AM která je uplně postavená na hlavu....místo toho aby mladí začínající motorkáři jezdili na levných prskoletech doby minulé jako je simson,pionýr,stadion a ostatní podobné padesátky,tak je vyhláška směřuje na papírově "zavřené" skůtry a malé točivé padesátky,které v některých případech sotva splnují A1.....a je tu opět rozpor....na maly aprilii RS ci Yamaze TZR 50 od pátnacti jezdit můžeš...po né moc drahém překitování to umí chodit i 120km/h a pro nezkušenýho začátečníka to muže být nejkratší cesta do hrobu oproti tomu poměrně "pomalý"pionýr či simson je zakázán...stejný rozpor je v A1,kde na Mitu které má 21-27-30kW jezdit můžeš(ano ostrá verze nesplnuje ani Ao),že to jede i 200km/h nikomu nevadí,ale na pomelé české čz 150/175 nebo neméně rychlé německé MZ150 jezdit nemužeš.... Tehdejší novela měla naměřovat začínající 15 ti leté motorkáře k babetám a líným 4T skútrům,ovšem komerční prostředí se vyhlášce přispůsobilo,kategorie A1 měla bý především pro celkem bezpečné 4T 125 a základní verze 2T 125,kde všechny motorky nepřekračují 100km/h....ovšem komerční prostředí se přizpůsobilo..... nehledejte ve vyhláškách a novelách vyhlášek logiku a krok kupředu....pouze kopírují požadavky prodejců,dodavatelů a ostatního podsvětí tahajícího za neviditelné nitky loutek ve vládě....proto současná novela řidičáku Ao je jaká je....a není to ani o bezpečí,ani o logice....je to jen o požadavcích trhu....samozřejmně za to někdo dost slušně zaplatil.....
Datum: 27. prosince 2010 14:11
 OndraJW: Jo musíš mít Ao - omezené, tedy od 18ti let. Taky jsem si to musel dělat, abych mohl jezdit na ČZ 175 487 a ČZ 175 450.05. Je to fakt debilně rozdělený, co bys chtěl od kreténů z ministerstva dopravy. Nikdy neviděli ani jak motorka vypadá a tak, abych tak řekl s prominutím ču*ácky rozdělej.
Datum: 26. prosince 2010 22:12
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 jj, já vím jak jsou skupiny... Ale třeba kdybych mněl MZ 150, která má asi 9KW, to nevím jistě, tak na ní taky nemůžu, (stejně na ní každý jezdí s A1) ? To je pěkně naprd udělané.....
Datum: 26. prosince 2010 21:27
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
 potřebuješ do 25 kW,A1 je JEN DO 125 CCM!Někteří si to ale pořád pletou
Datum: 26. prosince 2010 21:21
 Čau draci můžu se vás prosím zeptat na kolik litrů benzínu má nádž z babety? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 20:13
 tak podle technickýho popisu 210 má 4.2 a 207 3 litry...
Datum: 13. prosince 2010 20:13
 210 by měla mít 4litry
Datum: 13. prosince 2010 20:12
 no mě se zdá že babeta 207 má na 3 litry a 210 má na 4 litry ale radši se ptám
Datum: 13. prosince 2010 20:00
Jméno: Uffoneek
IP: uživatel5767
 3-5 až 4 litry, ale myslím že tam je 3.5. 5litrů tam určitě nedáš.
Datum: 13. prosince 2010 19:31
 mne sa zdá že 3.5 ale neni som si istý
Datum: 13. prosince 2010 18:44
 myslim si že 5 litrů ale nevim to jistě
Datum: 13. prosince 2010 18:37
Jméno: Petr
IP: uživatel9455
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/471421-supreme-3-export.html zajímavé toto vydím poprvé
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2010 18:06
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Me se to nelibi, a osobne bych natom ani nejezdil, slapat na takovy motorce je ostuda
Datum: 23. listopadu 2010 18:06
 tj to vidím poprvé celkem pěkná škoda že u nás taky nejezdí
Datum: 23. listopadu 2010 15:11
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 vývozní lehce upravená babeta s nádrží mezi kolenama pokud vim..
Datum: 23. listopadu 2010 13:01
 Čus, hale když mi to řadí dvojku na babettě v hodně vysokých otáčkách a niikdy to i nepřeřadí, buben tých spojek je odmaštěn, ale na spojklách je už malý obložený skoro nic, může to být tím ? a ještě když mi to blbě startuje, že to neroztočí buben co je na klice tak to je čím ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2010 19:21
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 15. listopadu 2010 19:21
 Tak jednak, vyměnit ty pakny, to je základ. Potom kouknout na unašeče, jestli nejsou omačkaný. Zabrousit to nový obložení aby dosedalo celou plochu a volně se otáčelo v bubnu. A nakonec je perfektně zaject, už jsem to tu několikrát popisoval.
Datum: 15. listopadu 2010 17:32
 ja som to raz na babete robil chalan tam mal zlé gufero a na spojku mu tiekol olej ale to štartovanie a to radenie dvojky bude asi tá večšia spojka pravdepodobne to bude tým obložením
Datum: 15. listopadu 2010 17:03
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 14:01
Datum: 09. listopadu 2010 14:01
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 u tohohle bych bral v uvahu hlavne zivotnost ty baterky -.- a cenu novy aby te to pak nevyslo jak cela nova kolobezka
Datum: 09. listopadu 2010 6:05
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Souhlas, taky sem kdysi jezdil na necem podobnym (e-scooter?) tak nejak se tomu nadavalo, sice to jelo ale ne moc a ne dlouho. Kdyz uz tak bych premejslel o ty benzinovy kolobezce(jenze ta rve jak blazen)... Ten dole mel pravdu, kup babetu
Datum: 09. listopadu 2010 6:04
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 fuj kde to ma vyfuk a kde je kaluž oleja ???? tak na tom može jazdiť len dajaký greenpeasak
Datum: 08. listopadu 2010 19:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tenkrát když to začínalo tak si to kámoš koupil ...najezdilo to spíš 6km a muselo se dobíjet
Datum: 08. listopadu 2010 17:00
Jméno: hrbik
IP: uživatel10571
 Tak něco podobného ale v černé barvě má kámoš, jede to tak kolem 20 - 30 km/h ale pérování to nemá žádné, to už je lepší jednorychlostní babeta
Datum: 08. listopadu 2010 15:57
 Něco dost podobnýho, není nic moc, fichtl je určo lepší (toho mám taky), tohle nejede ani na rovině, do kopce vůbec, leda tak někam do parku, párkrát objet a pak píchnout do sítě
Datum: 08. listopadu 2010 15:53
Jméno: Dráža
IP: uživatel10596
 Zdar draci chtěl bych se zeptat jak má být spravně nastavený karburator na babetě dal sem novej výbrus píst všechno nový udělal sem zkušební chod na vrtačce požadně sem to promazal a nejde nastartovat ani na roztlačení vžycky to jen jako škitne a z vejfuku jde uplně bílej kouř to mám asi hodně oleje v benzínu že ??? ale chtěl bych se hlavně zeptat na to nastavení toho karburátoru díky za odpověd draci !
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2010 11:18
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Ten předstih nastavíš jednoduše. Vyšroubuj svíčku a setrvačníkem otáčej dokud píst nedosáhne horní úvrati. Tedˇzměříš
posuvkou vzdálenost od hlavy k pístu. Tedˇotáčej setrvačníkem proti směru otáčení motoru až píst sestoupí o 1,2 mm.
Tedˇby měla být ryska na rotoru i statoru v jedné rovině. Když tomu tak není, povol stator a pootoč jím abys rysky dostal do
jedné roviny a stator dotáhni. Lépe se to dělá úchylkoměrem .Na něm je hned všechno vidět.
Datum: 02. listopadu 2010 11:18
Jméno: Dráža
IP: uživatel10596
 To sem vše dělal a nic když se to roztlačuje tak to běží ale když už neroztlačuju tak to chcípnea nic tak nevim ta babeta je asi prokletá !!!  dělal sem uplně všechno nevim ješte mě napadl ten předstih ale lidi říkaj že to u babety je jedno jakej tam nastavim ale nevim !!!
Datum: 01. listopadu 2010 19:32
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 V nastavení nehledej vědu . Je důležité ten karburátor důkladně vyčistit. Odšroubovat vaničku plovákové komory ,trysky
a šroub regulace vzduchu. Potom pročistit kanálky , které tyto prostory spojují. Plovák by měl být ve stejné výšce jako je
emulzní trubice. Když přiložíš pravítko na vršek emulzní trubice, tak musí být v rovině s pravítkem a nesmí být vyhnuté.
Jinak, seřízení karburátoru se provádí šroubem volnoběhu a šroubem bohatosti směsi. Šroub bohatosti okolo 1 a 1/2 otáčky
a volnoběh podle potřeby.
Datum: 31. října 2010 8:40
Posl.aktualizace: 30. října 2010 21:02
 je to nádrž která se dávala na mopedy s obchodním názvem herkules taková babeta prostě... snad ti to pomůže.
Datum: 30. října 2010 21:02
Datum: 30. října 2010 11:53
 lori.-na simsona je moc mala takze ani prevareny to asi nebude  a ma 2 kohoutky (ja mam na jednom zaslepku) mb-diky zkusim to vyhledat
Datum: 30. října 2010 11:46
Jméno: MB
IP: uživatel10386
 Myslim že je to z mopedu Puch..
Datum: 30. října 2010 10:24
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 ja teda nevim, me to pripomina otocenou a prevarenou nadrz ze simsona coz by vzhledem k praci byla picovina takze to asi ona nebude
Datum: 30. října 2010 8:36
Jméno: PavelManak
IP: uživatel10577
 Dobrý den, koupil jsem si válec+píst na babetu 210. A mám takový problém ... Po výměně vše šlo jak má, asi týden babeta stála ale pak to začalo to dělat neplechu....\r\n Normálně nastartuji babetu(volnoběh i otáčky v pohodě) .. když se chci ale rozjet tak s tím cuká a dusí se ,,, / prosím o pomoc, už si nevím rady ! ... Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2016 14:58
 Vzduchac karbec i vyfuk sem vycistil a furt se to kouse uz nevim co s tim
Datum: 20. července 2016 14:58
Jméno: Jawaman
IP: uživatel8251
 dej tam karbec dell orto a bude slapat dobre stoji kolem 850kč ja natom jezdim uz 2.3roku a super vecicka spaluje na jednicku a startuje na proslapnuti a nekouri tovubec a tahne to dost dobre.
Datum: 06. listopadu 2010 22:01
Jméno: PavelMAnak
IP: uživatel10577
 Karbec i filtr jsem vyčistil, ještě to zítra vyšteluju šroubky .. a zkusím to, bohužel se pořád ,,seká" .. zatim
Datum: 23. října 2010 21:51
Jméno: pavelManak
IP: uživatel10577
 Vyfuk mi kamarad vypalil .. cisty/ zkusim vyčistit ten karbec, a filtr. .. díky .. kdyby byl nějaký problém napíšu ! ..
Datum: 23. října 2010 19:13
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Vycistit karbec, vzduchac, vejfuk a musi slapat jak hodinky
Datum: 23. října 2010 18:59
Jméno: PavelManak
IP: uživatel10577
 Nechal bych to zaběhnut, ale při nastartování je vše OK, při rozjetí to škube a nejde do otáček .. ještě zkusím vyčistit karburátor ... jinak díky.
Datum: 23. října 2010 18:46
 když sis koupil válec+pist a kroužky tak to musíž zaběhnout a vic mazat
Datum: 23. října 2010 18:30
 Nazdárek draci měl bych takový všeobecnější dotaz dnes jsem si koupil Babettu 207 na motorkách mám najeto dost a pár jsem jich už vystřídal, ale babettu mám poprvé chci se zeptat jestli se z toho motůrku dá dostat víc než v něm je popřípadě nějaké jiné odzkoušené úpravy děkuji předem za odpovědi a návrhy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2011 15:57
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 vitus: záleží jaké máš úpravy, hodně lidí si dává na upravené válce karbec ze simála (16mm difuzor) ale dkyž ho máš dostatečně upravenej tak bych volil dell otro 19mm
Datum: 13. srpna 2011 15:57
Jméno: Vitus
IP: uživatel6282
 Čau, jakej bys doporučil karbec s 19 mm difuzorem na babiznu (Dell Orto, jak je tu na pionýra na FK nebo třeba nějakej Amal na Simsony) a zda-li je možné použít starou přírubu z Babetty nebo si upravit přírubu z Pionýra a nebo udělat celou novou.
Dík Taky bych chtěl Babettu 207 trochu poladit (válec a hlavu 210 už shánim  )
Datum: 13. srpna 2011 11:05
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 lexa : nemáš zač a s tím zápalkem máš pravdu.. když chceš dělat úpravy tak hoodně moc záleží jak sešteluješ předstih když ho budeš mít naprd tak budeš rád žepojedeš s úpravou 50, bude se ti to přehřívat atd.. prostě předstih je věc která by se neměla zanedbávat-mluvím k upraveným strojům ale i sériových..
Datum: 20. října 2010 18:52
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 největším paradoxem je,že to u 2T motoru neplatí....platilo by to jen do jisté míry...pak je užitečný předstih menší a menší....obecně malý předstih netočí a má sílu a velký předstih točí bez síly....sám jsem si to ověřil při prvních pokusech naladit závodní stroj...
Datum: 20. října 2010 18:38
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Standa, Kekz: Díky za spolupráci. Co se regulovatelného předstihu týče, vycházím ze známé poučky: Malý předstih zapalování způsobuje pokles výkonu při vyšších otáčkách motoru. Motor se při akceleraci těžko dostává do vyšších otáček. Velký předstih zapalování zase způsobuje přehřívání motoru a pokles výkonu. Motor je náchylnější ke klepání. A teď úvaha: K docílení vysokých otáček bude potřeba nastavit předstih k vyšším hodnotám. Velký předstih však bude způsobovat problémy při volnoběhu a nízkých otáčkách motoru při popojíždění. Je-li však vyzkoušené, že výkon motoru lze zvyšovat i s konstantním nastavením předstihu, potom se mojí chybnou myšlenkou nutnosti regulovat předstih netřeba zabývat.
Datum: 20. října 2010 0:01
 lexa: sory někdy plácám blbosti.. jinak dobrý úpravy prej dělá woby.. hlavu si můžete nechat snížit u frikulína na obsah 5,5 mililitru.. ale s frikulínem sem se domlouval, ten to na babetty nedělá, protože nemá nástavec nebo co.. jinak jak už sem říkal.. úpravu třeba od wobyho.. jjinak babetta mě leží už dobrý 2 měsíce v garáži, rozdělaná a nepojízdná.. a měls i pro ni řpijet borec a já sem mu ju měl prodat.. udělal sem hroznou kravinu já vím.. ale možná si pro ni ještě nepřijel- že bych ji neprodával.. pak bych ti řekl kolik jede ale počítám že ta moje max 55 kiláků s lehkou úpravou válce..teď čekám na ještě jednu úpravu..
Datum: 19. října 2010 19:12
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Lexa: Neznám tě a nechci do tebe rejt a nejak tě urazit,ale proč řešíš neměný předstih u babety?? fichtl ho má taky konstatní a není problém s ním točit 9000 otáček-viz "litgh verze" upravených válců,které umí jezdit na seriovém spodku motoru.... dotaz sice nebyl směřován ke mě,ale znám jednoho borce od slaného,který válce do báby upravoval....ale asi nikdo upravený válec neuměl odladit a pouze byli tapetovány diskuze dotazy typu proc to nema silu....určitě 6600 otáček není vrchol,ale na serii slušné
Datum: 19. října 2010 17:12
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Kekz: jaký kontaktní? Napslal jsem správně konstantním (ve smyslu při všech režimech jízdy stále stejným předstihem). Co se rozsahu úprav týče jsme na tom zhruba stejně, takže můžeme porovnávat. Z 210 mám nový válec, hlavu (nesnižovanou), píst, kroužky, karburátor (průměr difuzoru 12mm). Klikovku jsem nechal původní s bronzovým pouzdrem (byla v dobrém stavu, škoda ji měnit). U karburátoru dell orto nejde štelovat bohatost směsi, což je určitě nevýhoda při pokusech se zvyšováním výkonu. Radíš-li upravit válec, napiš přesně rozsah úprav nebo kontakt na někoho, kdo upravit válec opravdu umí. Stejně tak radíš snížit hlavu, ale nepíšeš o kolik. Máš-li ty, nebo kámoš na babetě tachometr a otáčkoměr, tak napiš kolik vám jezdí. Samozřejmě po rovině. Mě 207 jezdí po rovině max 44km/h při převodu 13/39 (pomalejší převod pro kopcovitý terén), což je 6600ot/min.
Datum: 19. října 2010 16:04
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 abych se přiznal,tak už dlouho přemejšlim o koupi 207 babety a jejím odškrcení na uroven pionýra.....tady na fichtlkrámku byla sehnatelná 4 kanálová vložka válce,ta když se upraví...udela se vyfuk a uplne jiny sani a karbec tak.....hm...
Datum: 19. října 2010 15:25
Jméno: standa
IP: uživatel10412
Babeta má totálně zavřenej válec,takže je tam široký pole působnosti,ale musíš si rozmyslet,jestli máš na to,abys mohl nakoupit potřebné věci okolo.....není to jen o tom vzít pilník a propilovat kanály....
Datum: 19. října 2010 15:23
 lexa nechápu jak myslíš "kontaktním" předstihem... zaprv babetta má bezkontaktní zápalko a zadruhý já sem si koupil new válec, hlavu, kollínko, karbec z b. 210 a nic sem upravovat nemusel!!!!!!!jedinná úprava co sem dělal tak bylo to, že sem musel kapánek ohnout nahru držák cívky ale na nic to nemá vliv..
Datum: 19. října 2010 6:59
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Napumpuj řádně pneumatiky, promaž ložiska kol, seřiď brzdy aby za jizdy nepřibržďovali. Vyčisti komplet výfuk. Zkrať koleno výfuku tak, aby do tlumiče výfuku bylo zasunuto pouze 5 cm jeho délky. Je-li motor v dobrém stavu, válec nevyběhaný, nepřisává-li se někde falešný vzduch, karburátor je seřízený, spojky neprokluzují, potom netřeba dělat žádné další úpravy. Je to jednorychlostní stroj a žadnou úpravou výkon rapidně nezvýšíš. 70-ti km/h rychlosti docílíš při 9423 ot/min a těchto otáček těžko docílíš u motoru s konstantním předstihem. Výměna válce z 210 se řešila zde: http://www.fichtlpokec.cz/klika-pist-vybrus-kompres/id167691.html
Datum: 19. října 2010 1:16
 kámoš má babettu 207, dobře se o ni stará a jede mu luxusně.. jinak jestli chceš lepší výkon.. kup hlavu, válec z babetty 210 + píst a kroužky.. otázka maximálně cca 1400Kč.. pak kup ještě karb dell orto.. udělej GO... dej tam těžší převod.. nezapoměň new válec dobře zajet! pak ta abbetta pojede suprově.. jestli chceš ještě ohodně vyšší výon doporučuji si nechat snížit hlavu, ojnici ckr, nechat si upravit válec.. karbec 19mm..pak ti ta abbetta poletí klidně i 70 kiláků když ji budeš mít dobře poladěnou.. ale tak to je už otázka peněz a času atd...
Datum: 18. října 2010 14:57
|



|