Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mike
IP: uživatel19389
 zdar aka matica ide na cep rozaty J50/21 ta co tu maju???M25x1.5 ALEBO M20 DIKES
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2018 11:51
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Rozeta má čep v ložisku 6004 a to má vnitřní díru 20mm, takže M20. Stoupání neznám, to si musíš změřit. Předpokládám, že všechny Pio to mají stejně, takže nevidím důvod, proč by zdejší matice nepasovala...
Datum: 25. dubna 2018 11:51
Jméno: Matěj
IP: uživatel19385
 Seso jakto že tu nemáš tunning ferrodo kam se podělo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2018 23:34
 ceka se na kontejner s taiwanu,, melo u zto byt pred tydnem ale stale nic,, bude
Datum: 31. března 2018 23:34
Jméno: Barča
IP: uživatel19384
 Ahoj nevíte prosím kde najdu kód originální barvy na ČZ 175/477? Předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2018 14:33
Posl.aktualizace: 03. ledna 2019 14:09
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel11737
 Stando ty orig. přefuky si nechával originál, nebo jsou upraveny?
Datum: 03. ledna 2019 14:09
 A ja ze idem citat o 2t  pekna praca, ja som spravil 4k zatial spokojnost to skusim este vylepsit
Datum: 03. ledna 2019 9:53
 jojo přitahuje se předpětí pružiny v regulační baňce. dá se bud zkrátit táhlo a nebo vypodložit baňku... já mám maličko přitvrzenou prižinu že na seriovem čerpadle to foukalo něco kolem 1.4bar ale ty spaliny to špičkově prohání až na 2 bary ale to je pak moment když je tlak spalin ve svodech tak velký že to neprojde turbem a motor se nevypláchne a ztratí tah.
Datum: 25. dubna 2018 18:11
Jméno: standa
IP: uživatel19409
 1,8 bar je dost. Mě nikdy moc nebylo jasný,jak se pak seřizujou ty obtokový manuální turba s pružinou. U VNT turba s podtlakovym ovládánim u klasickýho ropáka s mapama v řídící jednotce prostě změníš mapy všeho. Tady se to dělá tou pružinou ? A nebo to donutí jen ten kouř? Ale řikam pěkná práce,stará analogová poctivá práce
Datum: 25. dubna 2018 12:09
 a taky pri origo turbu s tím malým vyfukovým kanálem od svodu k turbině je v otáčkách vysoký emp (tlak spalin ve svodech před trubem) a spaliny se nedokážoou protlačit přes turbínu a špatně se pak vypláchnou válce, uchčije se to a ztrácí to výkon.
Datum: 24. dubna 2018 21:41
 mám tolik paliva že se turbo rozfouká na 1.8 bar.. ale je to stále malé množství a pri tom tlaku a otáčkách turba je i vysoká teplota vzduchu.. což by řešil vetší koler ale furt to neřeší to že turbo má malou kompresorovnu a také výfukový kanál od svodu k turbíně... kanály v hlavě sání/výfuk jsou dostatečně velké i pro použití turba GT3271 (jeden známej ho jezdí na tomto motoru) ale já ho nemám protože jeho cena je poměrně dosti vysoká u nového a jeté se blbě shání.
Datum: 24. dubna 2018 21:38
Jméno: standa
IP: uživatel19408
 Vysvětli mi jako laikovi,jak to donutíš jet víc,když jsi přidal jen naftu a ne vzduch? A nebo máš upravované i kanály v hlavě a větší sání?
Datum: 23. dubna 2018 18:45
 to hula hula je že jsem sešlápl moc plynový pedál a pralo to až moc paliva, víc než bylo potřeba a ve výsleku to jelo hůř než by mohlo
Datum: 21. dubna 2018 10:08
Jméno: standa
IP: uživatel19406
 Hustý ! Takovýho kouře nelítalo ani z bráchovýho Leona při vyplý váze vzduchu diodou a ten byl zuřivej  Odpich Hustej. S 525TDS jsem půroku jezdil a byl to spíš lenoch.
Datum: 20. dubna 2018 16:05
 tdi zatím předěláno nemám.. uvažoval jsem o tom ale chci to jako rodiný vůz tak tu zatím dokud funguje tam nechám s elektrikou.. ale mám přestavěné mTDS od brambor  https://www.youtube.com/watch?v=POXBpsD2OMo .. musim uznat že jsem měl moc velký předvstřik a nenastavený doraz max chodu páky tak jsem to uchcal a blbě se to sbíralo.. ale i tak je to vedle čistokrevná M3
Datum: 19. dubna 2018 19:53
Jméno: standa
IP: uživatel19404
 Ukaž nějakej zajímavej projekt? Ty mTD nejsou nikde moc k vidění. Klasický TDi s velkym šnekem,vstřikama a sánim jsou všude okolo,ale nic pěkně udělanýho mechanickýho jsem moc neviděl.
Datum: 19. dubna 2018 9:59
 mě se to taky líbi tak proto to dělám  .. je to pak fakt uplně nějci jiného než jakýkoliv soft
Datum: 18. dubna 2018 20:36
Jméno: standa
IP: uživatel19404
 Dobře ty !! To je stará poctivá motorařina. To se mi líbí
Datum: 18. dubna 2018 10:38
 přesně tu poslední možnost mám na mysli  to s tím malým ''m''
Datum: 17. dubna 2018 23:10
Jméno: standa
IP: uživatel19403
 Ale jo. To já beru. Ten soft je jak když poladíš dvoukanál,seriovka jede víc bez nutných úprav. Pak přijde fáze 2 a tam už přicházejí i drobné mechanické úpravy. Fáze 3 už je peklo a to bude z tvého soudku  ale stejně vše musíš vyladit softem pokud se nezabýváš mTDi.
Datum: 17. dubna 2018 6:19
 tyhle software ladění mě moc nebere.. já spíš stavím mechacnické rotačky, ostře upravené na maximální množstí paliva které komponenty (hlava/axialni vačka) dokážou natlačit
Datum: 16. dubna 2018 22:09
Jméno: standa
IP: uživatel19401
 Rotační čerpadla mám rád. Především ty 11mm a 12mm,které se implantují od 180HP nahoru  V seriovce mám 11mm. Jen chip a eko off. Nic víc,seriová oktávka. Po loňský cestě do itálie začla potvora padat do nouzáku,takže půjdou o desetinky vyšší sloupky z Ak do turba a nová váha.
Datum: 16. dubna 2018 21:50
 já od toho uplně upustil začal se věnovat rotačním čerpadlům pro maximální výkon.
Datum: 16. dubna 2018 19:53
Jméno: standa
IP: uživatel19401
 Zdarec. Malinko. Ten 3K to je pecka,ale 5K zatim moc neposlouchá,ale to se dalo čekat. Čeká nás hodně ladění. Ale seriovkový dvoukanály jedu furt jak na běžícim pásu. To je vděčnej válec. Stejně tak ten 3K. A co ty?
Datum: 15. dubna 2018 21:22
 ahoj stando. koukám že za ty roky co jsme se už nebavily jsi pokročil dost daleko od lehce poladěného 2K
Datum: 15. dubna 2018 16:45
 Čau Stando, držím palce a těším se na výsledek.
Datum: 04. dubna 2018 11:30
Jméno: standa
IP: uživatel19387
 Mým letošním cílem je předělat a odladit 70ccm motor. Snad už konečně. Toho času je míň a míň...
Datum: 01. dubna 2018 7:15
Jméno: standa
IP: uživatel19387
 Vše se dozvíš. Ještě je brzo. Teď je to na výbrusu. Cílem je atakovat bednu v ořežplechách. Vzhledem k neočekávanému ještě lepšímu odladění (původně cestovního) 3K oproti loňskému roku je možné že 5K pojede až v polovině sezony. Ty vejfuky to je věc. Jinej vejfuk,jinej motor ....
Datum: 01. dubna 2018 7:12
 no a ted nam rekni jak to jede  a jak jsi s tim spokojeny,, .-)
Datum: 31. března 2018 23:34
Posl.aktualizace: 26. března 2018 13:39
Jméno: standa
IP: uživatel19383
 Nevim,kterej to je či byl. Už před nějakou dobou jsem si u tebe jeden koupil,napřed se ohnul dolu,tak jsem ho pootočil ať je aspoň tym ohlym dozadu a pak prasknul po pár jízdách úplně. Pak jsem koupil nějakej jinej na burze a ten tam je dodnes. Jen je pravda,že jsem za poslední dva roky najel tak 50km  Byl jsem to kvalitou zklamanej. Starý stupačky vydrželi neskutečný věci i bouračku. Ohlý do vrtule a furt drželi. Na novym mi dvakrát sklouzla mokrá bota na nakopávačce a stupačka byla na zemi.....
Datum: 26. března 2018 13:39
Jméno: michal
IP: uživatel19380
Posl.aktualizace: 31. března 2018 23:35
 nepasuje draku,sesa
Datum: 31. března 2018 23:35
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 dobry den jake mnela bocni madla 350/638-5 (madarsko) chromovane nebo cerne ? maka tam jen jedno cerne a nevim zda to tak bylo origo diky predem
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2018 20:41
Posl.aktualizace: 16. března 2018 21:56
 tuším že před pár lety ho celýho opravili a v tradici dále pokračují
Datum: 16. března 2018 21:56
Jméno: Vašek
IP: uživatel19377
 No tak to doufám taky tak. Jinak docela prasárna.
Datum: 15. března 2018 17:57
Jméno: David
IP: uživatel19373
 Ahoj chlapci. Prosím chtěl bych se zeptat jaký úhel má kužel na klikovce ze strany spojky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2018 17:10
Jméno: Jan
IP: uživatel19370
 Ahoj mam dotaz k mustangu - vyfuk. Za kolinkem v prostoru velkeho tlumice vyfuku jeste pred prvni prepazkou se mi prubezne tvori cerne specene kaminky, troufnul bych si tvrdit ze vypadaji jak meteority. Syte cerna ohlazena hmota velikosti nejjemnejsi frakce sterku. Vzdy jich tam je nekolik (cca 10ks) a jejich vyskyt se prijevi chrastenim a sramotenim pri zastavenem motoru a staveni na stojan. Zajimalo by me jestli je to normalni? Motor je v dobrem stavu, nic na nem nepozoruji, jezdi na obyc olej M2T (posledni generace) anebo Mogul TSF. Jen zminim, ze jezdim velmi casto ve dvou, takze motor ma zejmena do kopcu dost nalozeno a tak tahne co muze. Co s tim, mam to resit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2018 11:35
Jméno: vašík
IP: uživatel19374
 Nedáváš moc oleje nebo nežere olej z převodovky?
Datum: 15. března 2018 11:35
Jméno: Jan
IP: uživatel19370
 A dela to spolujezdkyne (tj zatizeni motoru) anebo je to o nahodu? Jinak k reseni staci vyjmout ten dil s prepazkami, zacpat si usi a nastartovat  Jen se to furt vraci... Sedne na to dozadu baba, trochu to semtam prozeneme ve dvou uhnany do kopce na plnej a za 200km muzu cistit zas
Datum: 13. března 2018 22:44
Jméno: vašík
IP: uživatel19374
 Už jsem je tam taky měl. Asi to jsou kousky karbonu. Rozdělat vysypat složit a jezdit dál.
Datum: 13. března 2018 22:24
Jméno: standa
IP: uživatel19371
 Já bych ten vejfuk celej vyčistil,pak bych se zaměřil na množství oleje v benzinu a bohatost směsi,zda ho tam prostě nejde moc a takle se to nenapejká. S tim souvisí i ta čistota a průchodnost vejfuku. Špatně průchozí vejfuk se víc hřeje. To jsou koule jako blázen  viděl jsem už ve vejfuku i půlcentimetrový nánosy karbonu oleje a marastu,koleno s průchodností 12-15 milimetrů,napečenej vejfukovej kanál že měl poloviční průchodnost,ale koule ne
Datum: 12. března 2018 14:11
Jméno: Jan
IP: uživatel19370
 Ja nevim jak ty meteority popsat. Tvrda ohlazena hmota (nemastna jen syte cerna) velikosti treba 2x2cm pochopitelne ruzne kriva, jako malej kaminek. Kdyz to hodne prezenu - kdyz se vlozi zrnko pisku do perlorodky obali se do perly. Takze je mozny ze se tedy neco spejka dohromady ze to zacne na nejakym zarodku a nabaluje se to na sebe. Vejfuk je pruchozi dobre vepredu v kolinku je bezove sedej nebo hnedej rekneme trochu jako svicka. V tom doutniku uz je cerno mazlavo. A tohle se vali dole v doutniku a kdyby tam nebyly ty prepazky tak to motor pochopitelne vystreli okamzite ven. Prijde mi to jak kdyby tam byly nejaky vireni nebo tak a v tom se to nejak vychytava. Anebo predstih...?
Datum: 12. března 2018 13:40
Jméno: standa
IP: uživatel19371
 A vejfuk je dobře průchozí - čistej? Nevim co to je za meteority. Já je nikdy neměl. Mě akorát tekl šmant od kolena dolu .
Datum: 12. března 2018 6:39
 Ahoj, dává se gumová lemovka u pionýra 21 sport na bříško i prsíčka nebo jen na bříško? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2018 9:49
 stando dekuji za ta kvalitne me zastupujes  ,, ja uz to nedavam
Datum: 13. března 2018 9:49
 Díky
Datum: 12. března 2018 16:11
Jméno: standa
IP: uživatel19371
 Jen na bříško. Dekl do toho profilu zaskočí.
Datum: 12. března 2018 6:35
 Zdravim draci! Menim silonovy futra v prednich kluzacich na 21tce. Puvodni jsou uz ko. Horni futra jsem 13,3 cm od spodniho okraje nosne trubky. Vsude jsem hledal v navodech a pisou, ze nova se maji natlouct 16 cm od okraje. Tlumice jsou puvodni ulozenka prodavana jako nahradni dil, tak nevim, jak hluboko to futro zatlouct. Poradite! Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2018 23:06
Posl.aktualizace: 06. dubna 2018 6:57
Jméno: JK
IP: uživatel19388
 Je škoda že se neposílá českou poštou nehladě že ppl a ostatní za moc nestojí jen parazitují na trhu a nesneu ty jejich přiblblý displeje a odmítám to na to podepisovat
Datum: 06. dubna 2018 6:57
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Do práce mi chodí oboje spolehlivě, ale z pošty jsou balíky obvykle v lepším stavu. Depo PPL mám 500m od práce, ale pokud si to mám vyzvednout tam, tak to ve mně vře už jen při pomyšlení. Na druhou stranu, když jsem byl v podnájmu v paneláku, tak jsem rovnou chodil na poštu, doručování balíků připomínalo v lepším případě dětskou hru zvonkohru. Takže jedině mít volbu ČP/PPL/je mi to jedno, jinak budou lidi prndat furt
Datum: 19. března 2018 8:44
 Pro Sesu je lepší logistika PPL,což dokonale chápu. Konečně dostal volnost,kterou mu pošta nemohla dát,pošta v tomhle směru zaostává. Těžce. Ovšem pro nás ostatní muže být PPL háček. Mě osobně je to jedno,balíky si nechávám posílat ke svoji mámě do obchodu,tím je to pro mě vyřízeno. Jen mi u PPL ničí jak pruděj už od rána. Už v 7 mi zbudí SMS že budou doručovat mezi 10-12. Dál pokračuje před 12 hovor,že to přiveze asi v 1. Nakonec mi voilá ve dvě,že tam jede.... Kdybych se těma avízama řídil,tak sedim od 10 dopoledne doma na prdeli a čekam na balik,kterej má přijít do 12 ale přivezou ho v 1,hlavně že mi v 6-7 museli po šestnáctce zbudit. V tu chvíli bych zhořk. Nějaká dohoda o předání jinde a jindy minimální. Ale to je PPL,GEIS i DPD... o Toptrans ani nemluvim,jednou jsem čekal na zásilku od 10 dopoledne do 7 do večera. Už jsem byl tak nasranej a otravnej,že mi odpoledne přestali zvedat telefon. Zlatá pošta. Ty i když nestíhaj,tak druhej den hoděj výzvu (z čímž mi maximálně vytáčí) a vyzvednu si to na poště - 2km - max 15 minut záležitost,ne půldenní .... to z mýho pohledu ... vzhledem k tomu,že rodina převálcovala mé záliby,tak je produkce válců omezena na minimum,takže teď mi nějaký doručování moc nepálí. Když už něco dělam,tak jen zajímavější projekty (3K,4K,5K a 70ccm) a pro ty zde písty k dostání nejsou,což je škoda....
Datum: 18. března 2018 18:05
 souhlasím s Marquee, ppl je pro mě strašně nepraktický, pošta je sice strašná, ale furt se dá zajít na tu poštu kousek od baráku a vzít si to tam...
Datum: 16. března 2018 22:01
Jméno: Marquee
IP: uživatel19376
 Od doby co je jen možnost PPL nakupuju na FK jen když je to nezbytně nutné. Bohužel doručení u nás nefunguje škoda
Datum: 15. března 2018 16:56
Jméno: Honza
IP: uživatel19369
 Pošta má taky své a rád vzponínám na staré časy kdy jsem přebíral díly z fichtlkrámku od doručovatele české pošty možná časem bych rád aby fichtlkrámek zavedl i českou poštu
Datum: 06. března 2018 14:16
Jméno: standa
IP: uživatel19367
 Manželka,která před mateřskou dělala nějakou delší dobu na poště,říká,že od týhle změny nemáme čekat nic,ředitelé se prej vždycky měnili jak na běžícim páse a nic se neměnilo. Zabijí to tam top management,který je furt stejný. Maj miliony aby je cpali do sportu a do nesmyslů a nebo se prostě "proinvestujou" a vyvedou ven a pak nemaj na to aby zaplatili lidi a připravili jim lidské pracovní podmínky. To chci vidět co se změní teď. Krade se ve velkejch firmách a vyvádí se peníze ven,o státních firmách se říká,že jde o dvojnásobek ... stát to vždycky zadotuje a když už to bude neudržitelný tak tu "neprosperující" firmu prodá... prodej pošty je plánovanej dlouho,akorát že zevnitř...
Datum: 24. února 2018 6:36
Jméno: Vojta
IP: uživatel19366
 Zdarec hoši, potřeboval bych radu mám jawu 50 05 a z ničeho nic mi začal vylézat čep kyvné vidlice (zřejmě ještě původní) co s tím? Jestli původní zalisovat zpět nebo lepší výměna za nový...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2018 17:53
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 dobry den co vse potrebuju k prihlaseni sajdy velorex 562 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2018 21:00
 Indukční cívka na Fichtla 21 je 8V? Ja ho teď rozebírám a mám tam 6V. Je to možné?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2018 7:56
Jméno: standa
IP: uživatel19367
 Ano. Každopádně se tim moc hluboce nezabývej. Pio jede na všechny indučky. Jezdil jsem na 6V, 8V , 12V a nevidim rozdíly. Kdysi jsem měl v postrkách i masivní indučky z trabanta nebo spartaka...
Datum: 23. února 2018 7:56
Jméno: Bakoun
IP: uživatel18943
 Mám za to, že 30W mustangy/21 měly 8V indukční cívky.
Datum: 22. února 2018 23:32
 Zdar chlapi,
je velký problém když jsem měnil věnec na rozetě a napadlo mě změřit šišatost te rozety zkopletované a na průměru mám největší rozdíl 0,6mm. Dle mne je to zanedbatelné, ale napadlo mne jestli bych to neměl změřit např. na soustruhu jak se to chytne za díru pro ložisko zda to celkově neháže víc. Ono pokud je to snýtované špatně (věnec a menší část kde je ložisko - tři stefty na kolo) tak ta šišatost může být větší a odchází celkově vše - řetěz, ozub.kolca + ložiska.
Díky za názor
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2018 7:37
 Díky za názor!!!
Datum: 22. února 2018 7:37
Jméno: standa
IP: uživatel19363
 Hele na kole to drží za ložisko,koliky se opíraj,,takže tobě stačí vrazit do ložiska čep rozety a upnout to za něj. A bude se ti to otáčet s těma stejnejma odchylkama jako na kole. 6 desetin je paráda,ty rozety kolikrát házej daleko víc. Pokud to neni na závoďáka tak bych to vůbec neřešil.
Datum: 20. února 2018 14:11
Jméno: Ondra
IP: uživatel19295
 Zdravím, měl bych dotaz na SESU, v Prosinci jsem psal jestli by se dala koupit vložka co drží klakson a přední světlo na Stadiona S22 nebo Jawettu co tu kdysi byla ke koupi, nemáte už nějaké info kdy by bylo možné dodání? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2018 17:10
Jméno: Ondra
IP: uživatel19364
 Poslal jsem objednávku na těsnění a v popisu je ta vložka
Datum: 20. února 2018 17:10
 ty vole ja na to zapomel uhanet vyrobce,kurna,, budu muset se do toho dat,, napis mi meil a nebo udelj objednavku tery ba tesneni a napis do vzkazu ze chces ten drzak a ja tu obj hodim do rezervacich kde bude na ocich dokud ti to nedodam,to je nejlepsi
Datum: 19. února 2018 18:20
 Zdarec. známý problém s bzučákem na pincku jde elegantně vyřešit použitím IO 555 ,zapojeným jako monostabilní klopný obvod, kterým přes výkoňák spínáte bzučák. Krásně vyladíte rezonanční frekvenci bzučáku, a ten fachá i při sepnutých světlech. Napájení integráče a výkoňáku jde ze světelných cívek ,přes diodu a filtrační kondenzátor. Bzučák pracuje i při zapnutých světlech. při všech otáčkách motoru Kdo trochu rozumí elektronice je to pro něj práce na jedno dopoledne. Jde vyladit jak bzučák na 6V tak i na 12V ve kterém je jen původní germaniová dioda. Kmitočet se pohybuje cca okolo 350Hz. Odběr je při 8V cca 0,8A. Kdo někdy změřil výstup napětí na světelné cívce zjistil ,že napětí se pohybuje v rozsahu 6-10V při kmitočtu 270-400Hz podle otáček. Je tam spousta harmonických kmitočtů.\r\nTož tak draci. Je zima tak místo ježdění ladíme stroje v garáži. \r\nMám za sebou osazení zadního světla LED 6 ks jako zadní ,3 s na osvětlení SPZ. Je to efektní a uspoříte cca 5W výkonu na předek. Asi mám dobře nabuzený rotor, protože ve předu mám klasickou H4 na 35 W zabudovanou v původní patici i parabole. Svítí to luxusně, světlo je bílé, né už ta bludička z původní žárovkou. Na fichtlu mám osazeno i tyristorové zápalko ,které tady bylo již mockrát popsáno. Startuje i v zimě na drb...\r\nTakže ještě mne letos čeká skládačka druhého rodinného pincka.,vše je již nachystáno pro skládačku, tak do jara mám co dělat.\r\nZdarec na srazu ve Všelibicích 2018.......
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2018 7:37
 To Fichtl 1972: hm tak to jde úplně mimo mne..........bzučák po 20letech stále nebude funkční.
Datum: 22. února 2018 7:37
 Zaujal mě Váš příspěvek poradil by jste jak vyřešit světla u Stadionu S11 aby to nebyla Vámi zmíněná bludička?Předpoládám že u fichtla je stejné nebo podobné zapalování.Díky.
Datum: 21. února 2018 13:21
Jméno: fichtl21
IP: uživatel19361
 To Kul, IO 555 je integráč, . Jednoduché zapojení 4 odpory, 2 kondíky +výkoňák , Dal jsem BD 711,je na 75W k výkonu. Je na něm jen malý chladič, protože Bzučák není používán trvale. Je nutné přesně doladit rezonanční kmitočet konkrétního bzučáku. Já musel ještě přidat stabilizátor 7808 pro zamezen zvýšení napětí nad 8V,protože pak docházelo k "přilepení" membrány . okud nerozumíš elektronice,nepouštěj se do toho. Plánek nikde není,je to můj nápad,kterej jsem přes víkend zrealizoval.Momentálně to mám v podobě vrabčího hnízda,až bude čas hodím to na tišťák a přidám odkaz na foto.
Datum: 20. února 2018 18:03
 Ahoj, nejsem v elektrice vůbec zdatný a s tím bzučákem mám problémy již 20let.
Chápu to dobře že IO 555 je integrovaný obvod 555. A pokud to tak je stačí takhle zadat elektrikáři a on mi ho vyrobí nebo to má jako vždy velké ALE....
Dále jak mi ho vyrobí kde nebo jak ho zapojím? Není někde přesné schéma?
Díky za rady!!!
Datum: 20. února 2018 10:10
Jméno: fichtl21
IP: uživatel19361
 oprava textu-obvod je bistabilní klopák..i mistr se utne při psaní,čus...
Datum: 18. února 2018 20:10
Jméno: Robert
IP: uživatel19359
 Zdar draci,
mám doma motor z Jawky 250/590(SPORTKA) převodovka je KO a zajímá mě, jestli převody z 250/353 nebo 250/559 jsou stejné a můžu je použít.
Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2018 18:01
Jméno: Robert
IP: uživatel19359
 Super díky.
Datum: 18. února 2018 18:01
 ano, hridele, kolecka, vidlicky, automat vse stejne
Datum: 18. února 2018 17:49
|



|