Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Ahoj, jakou mate barvu v tp u mustanga diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2014 7:29
Jméno: fefa
IP: uživatel17225
 Fialova s puntikama.
Datum: 24. května 2014 7:29
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 vzdy je to podle nadrze
Datum: 03. května 2014 16:26
Jméno: dwein
IP: uživatel16961
 sem nanejvýš presvědčen, že to u mustanga bude podle nádrže. poněvač kostry byli vždycky černý, blatníky zas šedý...
Datum: 02. května 2014 22:18
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 a jak vim jakou barvu ma mit? červenou podle nadrže? šedou podle blatniku? černou podle ramu a všeho černyho? pravě to nevim..
Datum: 02. května 2014 22:00
Jméno: dwein
IP: uživatel16961
 originál těžko říct, spíš se přiklonim k tomu že ne.. ale to je nepodstatný, neb si můžeš barvu změnit třeba 3x ročně a uděláš akorát na úřadě změnu barvy.
Datum: 02. května 2014 21:03
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Koupil sem mustanga kterej ma v tp psanou černou tak jestli u mustangu byly barvy psaný černý..
Datum: 02. května 2014 20:57
Jméno: dwein
IP: uživatel16961
 a kvůli čemu teda?
Datum: 02. května 2014 20:17
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 čekam že lidi odpověděj na otazku, ne jako ty, ptam se uplně kuli něčemu jinýmu..
Datum: 02. května 2014 20:15
Jméno: dwein
IP: uživatel16961
 a co jako čekáš? 10 odpovědí modrá, 10 červená, 10 oranžová, 10 zelená, 10 žlutá.  .. spíš jestli si tu otázku nechtěl položit jinak? takhle to vypadá že děláš průzkum kolik jezdí modrejch, žlutejch atd..
Datum: 02. května 2014 19:02
Jméno: Jakub
IP: uživatel17138
 dobrý deň...mam Jawu 05-ku a problem s prevodovkou pri zaradení 2-ky po čase vyskočí...a menil som hriadeľ s inej jawy ale neviem aký typ to bol
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2014 15:29
 čau draci mam problem velkeho kalibru mam fichtla po rekonstrukci a mam neustale problemy s volnobehem. je moc vysoky a nejde ho vyladit falesny vzduch to nebere,karburator 3x cisteny a 2x vymeneny trysky ucpane nejsou a vse je utesnene mam pocit ze je to v lanku ale piste mi prosim co nejrychleji dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2014 16:38
 Buď ti to přisává falešný vzduch (špatný gufero na zápalku) nebo máš moc napnuté lanko. Lanko musí mít vůli, takže když začneš otáčet plynem, tak prvních několik mm musí jít jakoby naprázdno a až pak zvedat šoupátko  . Pokud je to plynovým lankem, tak ta vůle se šteluje na karbecu, vytočením štelovacího šroubku se lanko napíná a zašroubováním se lanko uvolňuje
Datum: 02. května 2014 16:38
Jméno: cz
IP: uživatel17136
Posl.aktualizace: 03. května 2014 13:15
 Zkoušel jsem to ale zlepšení jsem nezpozoroval. I když né podle tohoto "výkresu"  Spíše to bylo k horšímu...
Datum: 03. května 2014 13:15
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Potřebuji radu když jsem stahoval sroubkem rotor tak jsem zapomel na vačku a ten šroub jsem tam zalomil  nevíte jak to ted sundam ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2014 8:18
 Jen tak do budoucna.. Druhá chyba, které se začátečníci dopouští je, že motor, kterej po složení nechce fungovat, startujou vrtačkou za ten samej šroubek, kterej jsi zalomil... Dopadá to stejně...
Datum: 05. května 2014 8:18
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Jak už jsem řekl každý může udělat chybu alespon ted vím že už se mi to nikdy nestane kliku jsem zachranil tak nemám co řešit až budu mít složeno dám sem video jak vypadá a jede
Datum: 03. května 2014 12:49
Datum: 03. května 2014 11:32
 Když jsi dokázal sundat rotor a ještě je i nepoškozená klika, tak to s tebou asi nebude tak marný, jak jsem psal...  Jinak je mi jasný, že učenej z nebe nespadl, ale podle toho co jsi tu psal, to s tebou vypadalo dost špatně
Datum: 02. května 2014 19:43
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
Datum: 02. května 2014 17:42
 tragos jestli nechápeš tak jednoduchou věc, jako je stáhnutí rotoru z kliky, tak se vykašli na celé rozebírání motoru, protože ten motor potom už nikdy nepojede  . Pokud se do toho přeci jen pustíš, tak už si sháněj movou kliku, protože tuto už nedáš dohromady....
Datum: 02. května 2014 16:35
 už jsi sháněj druhou kliku...
Datum: 02. května 2014 14:38
Jméno: dwein
IP: uživatel16961
 tvl.. na rotoru je vačka, kterou projde šroub m5 skrz rotor ve kterým je závit m8, ten šroub m5 zašroubuješ do kliky a tím stáhneš vačku a rotor ke klice.. když to chceš sundat, tak vyšroubuješ šroub m5, sundáš vačku a zbývá ti rotor, ve kterym je díra m8 a do ní našroubuješ šroub m8 kterej protože je širší se nevejde do kliky a opře se o ni. tím jak utahuješ šroub m8 stahuješ rotor z kliky.
Datum: 02. května 2014 13:49
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 tvl to je hovadina vsak ten m5 zavit vede magnetem az ke klice ale m8 tak cca centimetr hluboko a pak uz je m5 tak jak se to muze opirat o kliku ?
Datum: 02. května 2014 13:40
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Když tam šroubuješ M8, tak se opře o kliku a tím magneto stáhne... Jestli si tam napral ten M5, tak jsi pěkný patlal.
Datum: 02. května 2014 12:49
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 motor pujde na puleni to neni problem ale jak to tamm jako stahnout m8? kdyz ten zavit je tam jen tak na zacatku ?
Datum: 02. května 2014 12:34
Jméno: dwein
IP: uživatel16961
 vytáhovák na závity sem ještě neviděl, ale mohl by to bejt vytáhovák zalomenejch šroubů no..
Datum: 02. května 2014 12:30
Jméno: dwein
IP: uživatel16961
 to si stahoval rotor šroubkem m5 co drží vačku? asi si spíš ten šroubek zalomil v klice. takže sundat vačku a rotor stáhnout standartně šroubem m8. pak se modlit aby ten šroubek šel nějak vytáhnout třeba vytáhovákem na závity... jinak tě půlení asi nemine.
Datum: 02. května 2014 12:26
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Zdar, prosím o radu: jak by šlo vyřešit vakl ložiska v domku u výstupu z převodovky u sekundárního kolečka ? Mám rozhozený motor, má najeto z výroby cca 8 000, vše ostaní je 100 %, kartery v supr stavu, jsem první kdo ho lousknul ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2014 10:01
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Minulej majitel nehověl údržbě, a měl přes metrák váhy, koupil jsem to s přepnutým řetězem jako prase ....
Datum: 04. května 2014 10:01
 tybláho tak to mi nejde do hlavy, při 8000... to s tim lidi dělaj bůhvíjaký věci a stejně to vydrží, u toho starýho motoru bych to chápal, ten nemá to pomocný další ložisko ve víku ale tohle, podle mě to je na jiný kartery
Datum: 04. května 2014 0:51
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 50/21
Datum: 03. května 2014 22:23
 to je nulapětka? jinak žádný řešení mě upřímně nenapadá
Datum: 03. května 2014 20:49
Jméno: Martin
IP: uživatel15498
 Zdar, mám problém s babettou:/ nastartuji a najednou to jde úplně do otáček a plyn nereaguje. Plynové lanko je nové a šoupátko se krásně vrací.. Volnoběh mám daný na co nejméně,ale pořád to prostě jede na max. když to nastartuji:/ HELP ME..
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2014 21:35
Jméno: Martin
IP: uživatel15498
 Děk,zítra na to mrknu a ozvu se
Datum: 01. května 2014 21:35
 někde přisává falešný vzduch... bud netěsnost mezi karburatorem a kolinkem nebo kolinkem a válcem.. nebo simerink pod zapalovaním
Datum: 01. května 2014 21:32
Jméno: marek štefek
IP: uživatel17095
 zdar draci prosím o radu ,koupil sem kejvačku z roku 1959 a má rovný sedlo nemělo by tam být housloví ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2014 22:35
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 nejspíš mělo
Datum: 01. května 2014 22:35
 zdravím mám menší problémek nemá někdo návod jak rozebrat motor u babety 225. Páč jsem ráno k ní přišel a chci jí nakopnout a asi na třetí šlápnutí jsem nakopávačku prokopl uplně dolů a teť se jen protáčí dolů a neprotočí se mi válec abych jí nakopl mněl jsem jednou rozepbranej motor z fichtla ale tady toho se bojim samá spojka atd. _Moc moc prosím o rady (babeta 225 nemá šlapky jen nakopváčku roztlačit to jde chytne hned)
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2014 14:42
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
Datum: 03. května 2014 14:42
 když dávám novou kliku s jehličkovým ložiskem -je tam mezi pistem a okem kliky mezera -nevadí že to lozisko na čepu cestuje že třeba kus leze z oka? nebo je to potřeba vypodložit? popřípadě čím? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2014 12:52
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Do stran se pístní čep i jeho ložisko pohybuje běžně i u velkých moderních motorů. Pokud se hýbe i nahoru a dolu, je to problém!!!
Datum: 02. května 2014 12:52
Jméno: blazenn
IP: uživatel17134
 nejlepsi by bilo spravit si novy a presny rozmer abi sa nepohybovalo do strán
Datum: 02. května 2014 0:39
 Někdo to vymezuje ale není to potřeba..
Datum: 01. května 2014 18:44
Jméno: Dušan
IP: uživatel17118
 zdar draci prosim o radu mám babettu 210 a když nasrtartuju tak po 15 sekundach chcípne nevíte čím by to mohlo bejt ?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2014 11:08
Jméno: Dušan
IP: uživatel17118
 ok
Datum: 16. května 2014 11:08
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 skus procistit karbec a sestelovat hladunu v plovaku
Datum: 02. května 2014 13:43
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 čau když dám na fichtla J.23 manžetu sání tak se to přes plny plyn dusí nikde ji zmáčklou nemám i když je vodorovně s nebo svisle nahoru vždy s tím musím jet jen přes poloviční plyn to motor vytáhnu bez obav ale jakmile dám plnej kotel motor se prostě tak ve 3/4 vytočení zasekne, dusí se a dál to nepustí musím dát poloviční plyn a to pak i přetočím. skoušel jsem dát i jen samotný filtrbox díry sem přicpával ale nepomohlo, karbec sem vařil v octě asi 2X a pak jej proplachoval v čistém benzinu. jednou sem tam skoušel dát 5cm. dlouhou hadici od filtrace z bazénu ale jak tam sou vroubky jak na manžetě tak se to při plným plynu prostě dusí. nevíte čím by to mohlo bejt? teď tam mám přímej filtr a bez problému  dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2014 12:55
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Teď o víkendu jsem taky řešil problém, že se mi to na plný plyn dusilo a byl to ventýlek kterej v plovákové komoře zavírá přívod benzínu. Když se zavřel, tak se zaseknul a otevřel se až když tam nebyl benzín tím podtlakem.  Nechal jsem ho přes noc v 2T oleji a už chodí krásně.
Datum: 02. května 2014 12:55
Jméno: standa
IP: uživatel17135
 Zahoď Hikone a bude to dobrý
Datum: 02. května 2014 6:22
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 jinak fichtl za studena lapne na 1 nákop a za tepla a vřela to je tak na 2 až občas na 3 nákop takže zapal. a karbec to asi nebude nevim mno...
Datum: 01. května 2014 17:05
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 výfuk hikone - ten sem páli dkoro litrem benzinu postupně, svíčka cihlová okolo je to černé jak uhel ale elektroda je nádherně cihlová tak jak to má být to airboxu sem vložku kupoval novou
Datum: 01. května 2014 17:02
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 hladina je přesně rovně s ryskou plováku tryska 68 vol. 38 jehla 2 zářes od shora
Datum: 01. května 2014 16:59
Jméno: pepa
IP: uživatel16362
 vše to je tu napsane slouží k ovlivnění jednoho faktoru a to je bohatost směsy ....a tvá směs v motoru je bohatá tj má v sobě moc benzínu asi maš i černou svíčku...,,, u pioníra bych zacal vyčistěním výfuku ...ten muže držet v motru nespalenou směs a obohacovat ..pan nový airbox a výměnu hlavní trisky za menší.....co airbox ma n´čistou vložju?
Datum: 01. května 2014 16:59
 a co hladina.?
Datum: 01. května 2014 13:49
 na kterém zářezu máš jehlu a co tam máš za trysku?
Datum: 01. května 2014 13:47
 Nevím co to dělá ale mám taky mustanga a vyřešil sem to tak že sem to víko z jedný strany přilepil z druhý ne a pootevřel sem ho a nedusí se
Datum: 01. května 2014 12:28
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Zdravim, strašně se mi začal hřat mustang, motor po GO, vybrus nebyl akorat nový kroužky. Nevíte co stím, de o to že za studena jede slušně ale jak se ohřeje tak nejenom že nechce chitnout ale ani nema moc vykon. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2014 0:45
Jméno: blazenn
IP: uživatel17134
 jo a skus aj na filter mrknut alebbo vyfuk
Datum: 02. května 2014 0:45
Jméno: pepa
IP: uživatel16362
 spíš předstih moc malej a nerovnoměrně to spaluje skus někam otčit zaplko
Datum: 01. května 2014 15:20
 Nejspíš špatná směs.
Datum: 01. května 2014 12:29
Jméno: mustang
IP: uživatel14936
 Ahoj prosím o pomoc spravuji kámošovi pionýra 21 jel v pohodě ale pak začal blbnout jeden den chytl na kop další den nešel ani roztlačit a ted už nejede vubec na roztlačení má snahu někdy chytne na 5-10 metrů ale výjímečně jiskra dobrá dokonce zkoušel novou svíčku ale nepomohlo to karburátor jde v pohodě přeplavit trysky čistý ale z výfuku prská hodně oleje je to naředěný 1:30 fakt nevim poraďte prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2014 12:57
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Olej z toho teče i když to nakopáváš, roztlačuješ a ono to nechytá... Podiv se na předstih, jestli se ti zápalko nepootočilo - to je častý problém.
Datum: 02. května 2014 12:57
Jméno: mustang
IP: uživatel14936
 odvíjí se životnost gufera na tom jak s tím jezdíš?
Datum: 01. května 2014 20:56
 nesrovnávej to s jiným motorem
Datum: 01. května 2014 20:52
Jméno: mustang
IP: uživatel14936
 ok ale ja mam mustanga origo stav nikdy nepuleny motor a šlape jak hodinky
Datum: 01. května 2014 20:44
 no jestli to bylo před tolika rokama tak to už budou simerinky jak šutr  .. vyměnit
Datum: 01. května 2014 20:41
Jméno: mustang
IP: uživatel14936
 no myslím že to bylo asi tak....... ale ta GO byla dělana tak před 10-15 rokama a on to ted vytahl napřed to jelo pak to blblo a ted to nejede vubec vyjmečně to chytne a za 5 sekund pod plynem zdechne ještě se mi zdalo že byla troška oleje v zapalovani na spodu tak jestli to nejsou ty gufera ten pionyr už má něco za sebou
Datum: 01. května 2014 20:35
 co přesně jeho GO obsahovala? znám borce který jako GO berou výměnu pístních kroužků...
Datum: 01. května 2014 19:20
Jméno: mustang
IP: uživatel14936
 no nevím jestli je tam nemá původní měl by mít motor 1600km po GO
Datum: 01. května 2014 18:31
 píšeš že z výfuku prská hodně oleje... při poměru 1:30 to dělat nebude.... kdy se naposled měnily simerinky?
Datum: 01. května 2014 18:08
Jméno: mustang
IP: uživatel17133
 jak to poznám? nemůže to být zapalováním?
Datum: 01. května 2014 17:50
 nebere to olej z převodovky přes simerink pod primárem?
Datum: 01. května 2014 13:39
 Čau draci,nevěděl by taky někdo jaký mám dát poměr oleje a benzínu do motoru Minarelli AM6 (konkrétně Rieju RRX 50) při odpojeném přimazavání.V příručce nic nepíšou.Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2014 14:42
 kámošovi se na Huse WR125 po pádu někde skřípla hadička od oleje a zadřel, ale to je blbá náhoda no...
Datum: 02. května 2014 14:42
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Oilmaster je super, na čemkoliv jsem ho měl, tak jsem o něm nevěděl. Osobně neznám nikoho, komu se čerpadlo posralo. Všechno jsou to jen kecy jedna bába povídala.
Datum: 02. května 2014 14:36
Jméno: standa
IP: uživatel17135
 Přimazávání je výborná věc a na rozdíl od provozovatele nemusí umět matematiku aby zvolila vhodnej poměr...oilmaster je lepší ... jestli funguje tak ho používej, vyhneš se tak chybě lidského faktoru...
Datum: 02. května 2014 11:47
 Moc díky.  jinak JAWA_ceZetak to čerpadlo je nevypočitatelné radši se zpolehnu na sebe a budu míchat rovnou do nádrže,nerad bych hned kousl nový válec kvůli čerpadlu
Datum: 02. května 2014 9:54
Jméno: standa
IP: uživatel17135
 Polosyntetikou 1:50 ,,, a nazdar tvá máňa ,,,
Datum: 02. května 2014 8:41
Jméno: pepa
IP: uživatel16362
 lili bych tam 1.33 olej do motorovky ten se dobře vipaluje jinak ten motr už je asi ne jehlách a šlo by i 1 40 1 50 ale než to vyladíš lili bych víc a nepatrně ubíral ale poor olej do motorovky motrku huř maže u mustoše mi po brusu zahadně zmieli kruhy a proto ti radím to prostě přemazat dobrým olejem
Datum: 01. května 2014 17:18
 z jakého duvodu odpojuješ přimazávání?
Datum: 01. května 2014 13:38
 Zdravím vespolek, tak zápasím s tím, že mi neustále odchází svíčka. Na jednu nádrž benzínu N14ka, N15ka a ted i NGK 15ka a nenapadá mě už nic čím by to mohlo být. Závada se projeví tak, že nastartuju vpohodě a než nandám škopek tak to zdechne, po 15ti vteřinách nastartuju jakoby nic. . . .pokud to nedržím v otáčkách tak neodjedu. Nakonec nechytne ani na roztlačení. Po výměně svíčky na první nakopnutí bez plynu at je to teplý ebo studený krásně chytne a pomalu na volnoběh odjíždím a ani to nekuckne. Pokud někdo bude chchopen poradit, budu štastnej  Jinak samozřejmě koupit novou indučku případně i cívku do zapalování by byla možnost, nebo taky ale zbytečně koupený díl.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2014 11:19
 žádná změna....včera výměna za novou PAL L7 (sice dlouhý závit ale na chvíli s pár podložkami navíc), tak jsem zvědav. Pokud to nevydrží, budu měnit indukčku a nebo zap.cívku.
Datum: 06. května 2014 11:19
 svíčka pokud to nejede je čistá a mokrá, jinak pokud dám novou a udělám kontrolu je jak má být - cihlová. Hladinu jsem sladil myslím dobře . .je toho tu o ní dost.
Datum: 30. dubna 2014 17:09
Jméno: Standa
IP: uživatel17131
 Bude to ulitý. Zkontroluj zda se neuchlastává karburátor. Není svíčka černá ? Nejde z výfuku štiplavý kouř do bíla? Nebo je svíčka čistá ale mokrá ?
Datum: 30. dubna 2014 16:10
 Ahoj - mohu sem dát dotaz na KORADO? Nikde nemá spešl stránky... Jedná se mi o zjištění rozměru / typu originálního pístního jehličkového ložiska a kde ho sehnat. Za další bych rád věděl, zda se dá původní v plastové kleci zaměnit za samotné jehličky. Píšete, že je to trvanlivější oprava.
Díky za odpověď. Venda z Holic
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2014 23:21
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 jezdil sem brisk NR15C -krasne cihlova.. dneska jsem dal novou N15C a je uplne bila jak kdybych mel chudou smes spis do zluta.. Dam starou svicku a je furt cihlova..co to je ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2014 12:59
Jméno: standa
IP: uživatel17128
 Y je vysunutý jiskřiště
Datum: 30. dubna 2014 12:59
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 Y je dlouhej zavit
Datum: 30. dubna 2014 12:28
 na tu s tim R - kem jsem jezdil dokud fungovala, pořád, nezmar svíčka, a když jsem se po ní po dlouhý době ptal tak mi ve většině moto obchodů řekli že už se nevyrábí, že v dnešní době už jsou většinou odrušený fajfky . . . . vim že R značí že je odrušená, L značí dlouhej závit, a Y Značí že má vysunutý izolátor(jiskřiště), teda aspoň to tak bejvávalo u Brisku . . .
Datum: 30. dubna 2014 9:34
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Jo odtrh sem sklepaval.. Ta nova je neodrusena no
Datum: 30. dubna 2014 7:00
 R - je odrušovací odpor
Datum: 30. dubna 2014 6:11
 odtrh na svíčce je totožnej? R znamená podle tabulky brisek co?
Datum: 29. dubna 2014 23:44
Jméno: lojzik
IP: uživatel12689
 zdarec, mám simsona a když pustím benzín tak mi z karbecu teče pořád benál, to bude nejspíš prasklej plovák, ale když ho nastartuju, rozjedu se a přidávám plyn, tak od poloviny plynu to kucká a nezrychlí to když dám za 2 tak to zas zrychlí na půl plynu ale víc ne, je to s tím spojený ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2014 9:17
 buď to budeš mít zaseklej plovák - zkus ho poklupat zlehka něčim, nebo máš moc vysokou hladinu, a uchcává se to proto to nejede a nejde do otáček, ovšem karburátor ze simsona je oříšek, hlavně zrovna ta hladina, do toho se radši moc nehrabat jako u babety ta to má podobně . . . .
Datum: 30. dubna 2014 9:17
Jméno: Purďo
IP: uživatel17126
 čus draci mám taký nápad na tuning každeho fichtla ak vybrúsim z piestu 2mm na strane karburátora tak to zviši výkon ? ked bude skorej nasávat zmes viac jej naseje a tím padom lepšia kompresia a expanzia je to dobrý napad ? budem vdačný za každý názor
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2014 8:00
 kdyby do trychtýře, ono je tam spíš nalité přiškrcovadlo
Datum: 30. dubna 2014 8:00
Jméno: Standa
IP: uživatel17128
 Ad1) nejde dělat jedno bez druhýho.... Ad2) to že je sací kanál do obrácenýho trychtýře asi nikomu nevadí... Tam je potřeba začít, až vyladíš problémy sacího kanálu tak dojdeš k tomu, že píst není potřeba zkracovat...
Datum: 30. dubna 2014 7:20
 no ameriku jsi neoběvil
Datum: 29. dubna 2014 22:21
 není to uplně tak jednoduché, tím, že zkrátíš píst změníš časování sacího kanálu. Ano umožní ti to nasátíc směsy ale pouze ve vyšších otáčkách, jenže na to aby jsi jich dosáhl musíš předělat další části motoru, třeba výfukový kanál výfuk, ale pro správné plnění i nastavit karburátor. Všeobecně řečeno samotné uříznutí pístu nestačí. Při doladění ostatních věcí získáš výkon ve vyšší otáčkách za cenu ztráty krouťáku v těch nízkých. Vyzkoušej a uvidíš
Datum: 29. dubna 2014 22:07
|



|