slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  143  144  145  146  147  148  149  150  151  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jawa_20      IP: uživatel13387    
Zdarec, (mám Jawa 20) co když nechám na svíčce vzdálenost kontaktů 0,7mm a ne požadovaných 0,4mm? Může se něco stát? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2014 9:23
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
jedinej rozdíl může bejt při nakopávání, pokud je hodně slabej rotor tak možná i ve volnoběhu.. jak píše standa, maximálně to nenastartuješ..
 
 
Datum: 11. května 2014 9:23
 
 
 
 
Jméno: Jawa_20      IP: uživatel13387    
Díky. Já jen, že jsem kupoval svíčky Brisk N15C a nechával jsem je tak, jak to bylo, asi těch 0,7 mm a pincek jezdil úplně super. Ale svíčka mě vydržela asi 2 nebo 3 měsíce. Tak proto se ptám jestli se nic nestane. :-D Teď jsem si koupil Bosch W5AC, tak uvidím jestli tady bude delší životnost. :-D :-D
 
 
Datum: 07. května 2014 15:48
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17163    
Jiskra budu nejspíš slabá - je to individuální - silné zapalování by asi ještě zapálilo,ale běžné zapalování s vyšeptaným rotorem to asi nedá a jiskra bude tak slabá,že to nebude pálit a nebude to chytat....pokazit se nemuže nic,jen to přinejhoršim nepojede no...
 
 
Datum: 07. května 2014 15:43
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
hele mam v technicaku od 20ky napsano pov. hmotnost privesu 60kg..co to je ? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2014 11:13
 
 
 
 
Jméno: martin.bystrice ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D Já zase viděl TP ze škody 135 Gli ( Vývozní Škoda 135 s motorem vzadu a vstřikováním bendix) , která měla náhon na předek :-D
 
 
Datum: 21. května 2014 11:13
 
 
 
 
Jméno: pol252      IP: uživatel17212    
Zdar, já to tam mam taky, sice nevím, jak na to přišli ale je to tam....akorát tam nemam napsaný žádný spojovací zařízení....
 
 
Datum: 20. května 2014 15:06
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel13294    
taky to tam mam :-D
 
 
Datum: 18. května 2014 19:19
 
 
 
 
Jméno: Jozka      IP: uživatel16806    
To bude asi nejvyssi dovolena hmotnost spolujezkyne..
 
 
Datum: 13. května 2014 21:59
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel17162    
nejspíš překlep..
 
 
Datum: 07. května 2014 15:26
 
 
 
 
Jméno: silvio      E-mail:      IP: uživatel17161    
Prosím někoho o radu jak správně sestavit řadící a startovací páku na čz175/477, při našlápnutí poskočí páka dopředu a nejde otočit na řazení rychlostí. Při demontáži jsem našel v start. segmentu kousek kovového úlomku, jinak segment, hřídelka, pružiny Ok. Když správně sestavím, tak tam rychlosti normálně jdou, ale jak šlápnu dozadu na startování, tak to cvakne a páka zase povyskočí a blokne se, díky za pomoc a radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2014 10:29
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Rozeber to celý, snad to najdeš.
 
 
Datum: 14. května 2014 10:29
 
 
 
 
Jméno: silvio      E-mail:      IP: uživatel17171    
páku i víko jsem sundal, na pohled není nic vidět, znovu sestavil, ale pořád se to opakuje, jakoby páka vyskakovala dříve, ale ne do konce. Je možné, že se odlomilo něco v posledním dílu kam se zasouvá hřídel?
 
 
Datum: 10. května 2014 14:11
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Hlavně prohlídni startovací hřídel, tam může být závada.
 
 
Datum: 09. května 2014 16:49
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Nech to zablokovaný a jestli Ti půjde sundat start páka tak sundej víko a uvidíš proč se to blokuje. Pořádně prohlídny díly kde se co ulomilo.
 
 
Datum: 09. května 2014 16:47
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci jsem tu zase se stejným problémem měnil jsem na fíku ložiska a gufera a po složení fichtl lítal jak z praku ale po nějakých 30 km se to začalo srát tak jsem se v tom vrtat a přišel jsem na to že je filtr vzduchu zasranej tak jsem jezdil bez něj ale stejně to nejelo a pak koupil novej a je to s nim ještě horší fichtl se nechce vytočit je strašně línej špatně chytá a jak vidí kopec tak zdechne koukal jsem snad na vše měl jsem dole hlavu,válec,karbec, vejfuk jsem čistil zapalalko se šteloval snad stokrát nenapadá mě už nic s jehlou jsem si taky hrál a nic svíčka je světle hnědá dík moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2014 12:29
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svíčka je spíš do hněda ale jezdim bez filtru vše se točilo volně je divný že ze začátku to jelo úplně neskutečně a pak to šlo do sraček pomalu ještě se mi nic podobnýho nestalo a ani na neutrál se mu nechce do otáček holt půjde zase pod kudlu
 
 
Datum: 08. května 2014 12:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17165    
Nedal si moc oleje do motoru? Opravdu to nežere převoďák? Karburátor si zkoušel jiný? Ta svíčka je černá co?
 
 
Datum: 08. května 2014 8:41
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když to bere olej z převodovky tak je svíčka spíš černá, prostě se to tváří jako bohatý. Pokud jsi měnil ložiska tak předpokládám že i gufera, a i to by se chovalo jinak. Prostě to máš blbě naladěný nebo jsi to špatně složil. Po složení motoru se ti všechno musí lehce točit jinak tam jsou takový ztráty že to prostě nejede. Jo a nezapomeň nafouknout kola a namazat řetěz i to má velkej vliv.
 
 
Datum: 08. května 2014 8:18
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vše se dělalo už stokrát a furt nic jediný co mě napadá je faleš u kliky ale olej to nežere
 
 
Datum: 07. května 2014 22:59
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak že po 156tý, výfuk, hladina, dobrý trysky a v tomhle případě bych se podíval na filtrbox. Další možnost, prostě jsi to blbě složil.
 
 
Datum: 07. května 2014 22:48
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel17160    
zdarec draci bude tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/guma_pod_zd_svetlo_634.html pasovat na zadni svetlo ČZ 125/476 diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2014 9:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16152    
je to stejný ta prašivka má svetlo firmy pal co davali i na 350 .. jinak bych radej vzal gumu z monty jawa protže kvalita směsy kolísá
 
 
Datum: 08. května 2014 9:49
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci jakou máte cca spotřebu u čz 175/477 ? Jo a kdyby někdo měl tak bych koupil tuto čz bez tp za rozumný peníz ale jen na vysočině. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2014 11:47
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17166    
kolečko nevíš proč každý řeší spotřebu u motrky? kor 45 let stare? a natuněné mz ? vždyt co nejvíc sem si všim tak u jawička teměř čvrtina z litru prostě z motru či karburace vytekla nevhodným seřízením či zsvadou ....a ano 175 žere nastejno s tojotou jaris...,,,ty motory jsou stavený na polovičný spotřebu o proti prumernému autu te doby žigulíku a škodovka kter melí spotřebu 8 10
 
 
Datum: 08. května 2014 11:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Jak kdy, dlouhodobý průměr u čz 180 jsem měl 4,4l. Ale dá se jet rozumně kolem těch 4l, ale uměl jsem i za téměř dvojnásobek...
 
 
Datum: 06. května 2014 21:01
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
zdar leštím motor na pincku a už nevím čím mám dále leštit . vyčistli jsem to jemnýmocelákem do vrtačky pak nejakou lešičkou ale furt je to takové nic moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2014 12:37
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17166    
jen abys už tam neměl od toho oceláju rýhy
 
 
Datum: 08. května 2014 12:37
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no co je na tom videu tak to je otřes..vždyť tak to nebylo vyleštěný ani když no sjelo z výroby. No ale každej podle svého gusta....
 
 
Datum: 08. května 2014 10:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 06. května 2014 20:49
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
@https://www.youtube.com/watch?v=kTOb6XTQqeU pokud už ten odkaz ted nepude tak nevim
 
 
Datum: 06. května 2014 20:46
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
https://www.youtube.com/watch?v=kTOb6XTQqeU Pastou brown max to předleštíš a pastou white max to vyleštíš do zrcadlovýho lesku. Kotouče viz kolečko :-).
 
 
Datum: 06. května 2014 20:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pastu na leštění hliníku a filcový kotouč... ocelákem to nevyleštíš :-D
 
 
Datum: 06. května 2014 20:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. To chce filcák s hrubou pastou, a pak hadrák s jemnou pastou. A na ten ocelák zapomeň.
 
 
Datum: 06. května 2014 20:15
 
 
 
 
Jméno: jezda      E-mail:      IP: uživatel14157    
Zdravíčko.Dělal jsem si go motoru, ted' mám ale problém s tím, že nemůžu občas motor pořádně vytočit.Trojka to dělá pořád.Plnej plyn a jen si to tak prdí jako by tam nedotejkalo víc benzínu.Jednička a dvojka jede v celku dobře, občas zlenivý, ale jen někdy.Potřebuju radu.Předstih podle oka, ale vždycky to na tom motoru tak jelo nejlíp.Odtrh 0,4.Všechno origo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2014 23:01
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A kolik máš po tom vybrusu najeto?? Ono taky musíš výbrus zajet a můžu ti říct že opravdu uvolněný je až po nějakých 1200-1500km. Další důvod je blbě nastavený karburátor a filtrbox. To je častá příčina toho že to na 3ku prostě nejede. Jo a máš výbrus nebo poláka???
 
 
Datum: 07. května 2014 23:01
 
 
 
 
Jméno: jezda      E-mail:      IP: uživatel14157    
Komplet repas kliky s novou ojnicí, výbrus,ložiska, simeringy,spojka, komplet všechno přetěsněný.Ted' už to i docela jede, chvíli jsem si s tím hrál, ale ta trojka se prostě nevytočí uplně.
 
 
Datum: 07. května 2014 16:12
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co podletebe znamená GO motoru???, pro některé lidi je to tady dost široký pojem, trochu to rozveď, ať víme co všechno jsi dělal, takhle je to střílení od boku
 
 
Datum: 07. května 2014 6:36
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel17159    
Zdravím všechny, chtěl bych jen radu. Mám píst z panelky 559 250ccm a je na něm vyraženo na horní části číslo 3. Na pístu prasknul kroužek a píst je poškozený, chtěl bych koupit ten stejný píst s kroužky, vložka válce je dobrá. Rozměrově pístu až tak přesně nezměřím posuvným měřítkem, velikostí je něco mezi 65,5-65,75. Jaký píst mám koupit když je na něm vyražená 3? Jaký průměr má mít? Předem díky chlapy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2014 8:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17165    
3=3.výbrus a to odpovídá 65,75 - což je rozměr kterej si naměřil na pístu u sání,ten rozměr 65,5 jsi naměřil na pístu nahoře v korunce před kroužkama a to sedí...píst je "kužel" ... rozdíl nahoře/dole je přesně jeden výbrus tj 0,25mm ...
 
 
Datum: 08. května 2014 8:48
 
 
 
 
Jméno: kukunec      IP: uživatel16557    
Jednoduše zajdi s válcem do prodejny a kroužky a píst najdete podle válce, ale jistojistě číslo 3 znamená 3. výbrus. Píst se měří ve spodní části. Posuvkou na 0,25mm s přehledem změříš. Změř píst ve spodní části (blíž k setrvákům) a nejbližší číslo to bude. Ale jistota je jít s válcem.
 
 
Datum: 06. května 2014 22:54
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel17159    
Ještě jsem zapoměl dodat že tu na stránkách je např. ...Píst 65,50/2.výbrus-čep 18 a dole v poznámkách je ...Píst pro 3 výbrus
 
 
Datum: 06. května 2014 17:56
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
čus na fichtlovi mě hodně blbne spojka už nevím co s tím. jednou jí utáhnu aby už kloužala když se páčka zmáčkne na jeden mm. no za jízdy to nekřupe vůbec ale jakmyle pak tak po 3 km. jízdy jedu třeba na dvojku a že zastavim tak zmáčknu spojku zabrzdim a mototr je strašně líne a táhne dopředu když chci dát se spojkou neutrát tak tam ani nejde dát a když stojím na místě dám spojku a jedničku tak to křupne jak hovado a fichtl táhne taky dopředu když držím spojku a dám plnej kotel tak se fichtl normálně zozjede a jede. spojkový tyčinky sou oboje nové, olej pp80 nedávno měněnej, lamely taky nové prosím poradte už si nevím rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2014 13:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17167    
prostě ti to unáší ... shod dekl spojky a podívej se zda při vimacknutý spojce jdou lameli od sebe.... pokud t ne jakože nepudou skuz vymysled proč
 
 
Datum: 08. května 2014 13:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
Jednou jsem si koupil nový spojkový tyčky u nás v mototechně a asi za 15 km jsem je musel zahodit,jejich kvalita odpovídala hřebíku a po pár km vždicky kulička vytlačila důlek do tyčky,takže spojka přestala vypínat
 
 
Datum: 08. května 2014 12:47
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
jako že ty ji dotahneš a ona se po 3 km povolí ? musíš ten šroub zajistit matkou nebo kulička ti zajíždí do tyčinky nebo lanko ale nejspíš bych to vyděl na povolující se koš
 
 
Datum: 06. května 2014 22:09
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel15205    
Čau , fichtl mi začal dělat tohle https://www.youtube.com/watch?v=AvUvHVz_cvs&feature=youtu.be , bohužel nemuzu prijit na to proc, vymenil sem karbec, seridil zapalko , vymenil gufero na klice, vymenil svicku , vymenil airbox i s filtre, proste vsechno cim by to mohlo byt , nemate nekdo na neakej typ ? treba inducka atd. ? ? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2014 12:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
pecka na kladívkách?
 
 
Datum: 08. května 2014 12:49
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
mě to tohle na fichtlovi dělalo furt přes půlku plynu jezdil jak blázen ale když sem dal plnej kotel tak se to hltilo a dusilo a motor bafnul jednou za dvě sekudy skus si ještě jednou rozdělat ten karbec já sem to u fichtla vyčistil tak že se na to potřebovaly jen 3 věci tenký měděný drátek z trafa na 9V a pak trochu silnější (těm proštárej každou dírku co najdeš a uvidíš) a tyčinku do uší kterou sem vždycky olízal do mokra a pral sem to do dutinky kde sou trysky a pak to jelo krásně ale ta indučka si fakt nemyslim že by to dělala motor přes volnoběch šlape pěkně ale má to moc černej kouř černej jak uhel když se koukneš. já když sem jednou umejval fichtla hadicí tak sem ho pak nechal 3 dny schnout a odešel mi z toho mokra kondik :-)
 
 
Datum: 06. května 2014 22:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Může to být i kondík nebo indukčka.
 
 
Datum: 06. května 2014 18:21
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
mě se to stalo 3x poprve to dělal karbec jeto to jen přes pul plynu ale přes plnej se to hltilo po druhe filtr skus ho dát celej pryč a pak to slkus projet a nemo možná odtrh ale indučksa to nebude
 
 
Datum: 06. května 2014 17:15
 
 
 
 
Jméno: drags      IP: uživatel14454    
Ahoj draci jak moc velký je problém dát moto na veteránský čísla mám jawu 175/356 v originál stavu a vše chodí jak má, a kde to mám vyřizovat dík drags odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2014 14:24
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
začni v nejbližším veteránským klubu a tam ti to všechno vysvětlí.
 
 
Datum: 07. května 2014 14:24
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no pokud máš vše origo tak už jenom hodiny lítání a kolem 4-5 tisíc a problém není jen musíš často na veteránský kontroly
 
 
Datum: 07. května 2014 9:04
 
 
 
 
Jméno: olous      IP: uživatel17157    
Zdar draci! Co davate mezi kartery? Silikon nebo papir? Ja jsem dal silikon a mam problem. 500 km po GO a svicka je furt mokra a cerna jak gumak. S karbecem jsem udelal uz uplne vsechno a nic nepomaha. Porad se to uchlastava. Pod pionyrem je na zemi mala louze, takze typuju ze silikon (samozrejme motorovy tesnici) sel srat a motor si taha olej z prevodovky. Kartery jsem srovnal na skle a vsechno jsem samozrejme dukladne odmastil... mate nejake zkusenosti a poznatky v teto problematice? Diky!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2014 21:09
 
 
 
 
Jméno: olous      IP: uživatel1893    
tak dobre to dopadlo :-) kliku jsem daval na repas starou, ale nezdala se mi vydrena, tak snad bude ok. dik za tip. dneska jsem to natocil a uklidnilo me, ze z vyfuku neleti modry dym, ani to nijak po oleji nesmrdelo. takze jsem zacal odznova a rozdelal jsem karbec (tryska 68) znovu vsechno pokontroloval, profoukal ale halvne jsem zjistil, ze nemam jehlu uplne dole, jak jsem si myslel, ale o jedno vys... snizil jsem a vypada to ok. najel jsem na tom cca 10km a svicka zacina cihlovatet... uvidim jaky bude zitra studeny start, ale asi se to povedlo. nejde me do hlavy, jaky vliv ma prizvednuta jehla na volnobeh? silikon tesni ok. byl to plany poplach. olej mi trochu tece kolem startpaky, takze vymenim O-krouzek... moc nevydrzel. menil jsem ho samozrejme pri GO. diky za rady a tipy. mejte se draci!!!
 
 
Datum: 06. května 2014 21:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Má to svoje výhody i nevýhody. Že je motor z venku oblitý? Kravina, stačí to po zaschnutí odrolit. Že musíš něco drbat při půlení? Taky neřešim, mam odstraňovač těsnění. Pokud máte doma jenom fichtla, tak neni problém si koupit 10 těsněních mezi kartery, nebo pod dekl. Já opravuju co chvíli uplně jiný stroj, a tak nebudu shánět pokaždé jiné těsnění. Navíc na větších mašinách dost často papírové těsnění mezi karterama nebylo, poslední čízy a jawky 350 už byly z fabriky na silikonu, starší na hermetiku. Stadion taky neměl papír mezi karterama. Co jsem dával na silikon, tak nikdy ani nekáplo.
 
 
Datum: 06. května 2014 18:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17158    
No zrovna z tohohle důvodu jsem se naučil zabrousit si kartery a mezi jen mastnej papír...nic se nemusí loupat atd... a když děláš novej prototyp upravenýho motoru tak je to otevřený 2x - 3x za den a potřebuješ zkoušet,ne loupat silikon půl dne,pak vše odmastit atd... otevřu,zahodim papír,vyřešim problém,trochu to utřu,vrazim tam nový těsnění,zaklapnu,utahnu,nahodim primár,hodim těsnění,zaklapnu,utahnu,naleju olej a jedu...
 
 
Datum: 06. května 2014 17:51
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
nevidím v tom žádný rozdíl doporučuju papír a po silikonu motor vypadá hnusně a pak když ho chceš půlit tak to pak musíš zdrbávat jak ko****
 
 
Datum: 06. května 2014 17:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17158    
Když nejsem línej ta to papírový těsnění aspoň potřu olejem...jinak to skládam i s papírem na sucho a mezi blokama mi neteklo nikdy... mimojiné...nedával si na repas starou kliku ? Už hodněkrát se stalo, že klika už měla vydřený drážky od gufer a ničí gufera a nová gufera vydrží tak 500km a začne prolínat olej do klikový skříně...
 
 
Datum: 06. května 2014 16:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ono to tak tragický neni. Silikon nanášim taky rovnou z tuby, je to uplně normální postup.
 
 
Datum: 06. května 2014 16:30
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud nemáš nějak hodně omačkaný kartery tak si dáš silikon na prsty, namažeš s nim papírový těsnění a to tam pak dáš, když vidim na internetu ty kluky co to mačkaj z tuby rovnou na motor tak mám pocit že sem v rusku, a pak když to ořezávaj :-D prasárna kalibru maximálného :-D a co musí bejt v motoru...
 
 
Datum: 06. května 2014 16:23
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, já dávám tenkou vrstvu silikonu pak papír a zas tenkou vrstvu silikonu, ale klidně stačí i ten papír pokud máš v pohodě kartery
 
 
Datum: 06. května 2014 15:27
 
 
 
 
Jméno: olous      IP: uživatel17157    
Jeste upresnim, ze tento problem zacal az v posledni dobe cca 50-100km zpet. Stejne tak ta olejova skvrna. Jinak ten karbec jsem cistil, profoukaval, kdyz snizim malinko hladinu tak uz to nestiha ve vysokych, jehla dole, vzduch na plno a nedrzi to volnobeh. Chvilku to klape a pak se to uchlasta tak, ze to zdechne.
 
 
Datum: 06. května 2014 15:17
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
Čus draci, dostal jsem nápad že si zkusím udělat nějakou motorku 2x2, nějaký jednoduchý motor s malým obsahem, viděl jsem hodně videí na internetu, ale nikde jsem nějak neviděl jak je to vymyšlené na předek. Máte prosím někdo nějaký návod jak na to? popřípadě. jestli s tím máte zkušenosti ? je to spíš taková sranda z nudy, a zajímalo by mě jak se na tom jede. předem díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2014 10:41
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u endur a krosek je to řešený tlakem oleje, na předek se přenáší okolo 5% výkonu, možná se to zdá málo ale stopu v písku nebo v blátě to drží mnohem líp :-D
 
 
Datum: 12. května 2014 10:41
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím pánové mám takový problém. Z ničeho nic mi začla dělat motorka tohle - https://www.youtube.com/watch?v=AvUvHVz_cvs&feature=youtu.be Copak by to mohlo být? nechce se mi to opět celé rozebírat a hledat nejspíš ale tryska že? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2014 16:15
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Docela ti fučí od kolena možná ucpanej výfuk
 
 
Datum: 06. května 2014 16:15
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nesuď knihu podle obalu.. ;-) Jinak díky za rady pánové..
 
 
Datum: 06. května 2014 10:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta motorka... tedy ten šrot by potřeboval vyčistit a seřídit karbec
 
 
Datum: 05. května 2014 20:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
vyčisti karburátor
 
 
Datum: 05. května 2014 20:23
 
 
 
 
Jméno: Ondra007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoši, mam problém s fíkem... Jedu si po polňačce... Jedna, dva, tři... Pohodička... A najednou jakoby se mi seknulo šoupátko... Později mi došlo že to chytá samozápal... Na voloběh to jede a po chvilce to začne turovat... Když přidám jde za plynem ale zustane v otáčkách? Čim to muže být? Mam strach aby to nebyl prasklej válec ale komprece je dobrá a zvuk zdravej... Zkoušel jsem veškerou elektriku... I karbec.... Poraďte hoši.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2014 22:30
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
dotika ti tam benzin? když je plovákovka z ničeho nic suchá tak to začne ječet jak prase taky skus ten benzin
 
 
Datum: 06. května 2014 22:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
někde ti to saje falešnej vzduch,často to je gufero pod zapalováním
 
 
Datum: 05. května 2014 20:24
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
zdarec mám MZ etz 150 cross mám tam laděný výfuk , drapáky... ( v me předešlé diskuzi je foto) a chtěl bych se zeptat jak snížit spotřebu pomůže originál výfuk ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2014 13:50
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
jestli myslíš todle http://harryhoweb.wz.cz/mz-serizeni/mz-serizeni-karburatoru.htm tak je to navod o nicem
 
 
Datum: 07. května 2014 13:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zadal jsem do googlu mz etz 150 seřázení karburátoru a hned první odkaz... problém, že?
 
 
Datum: 06. května 2014 23:23
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
ano neak tak to žere a to sem zdělal ten ladák svíčka je černá a mokrá asi to hce seřídit karbec. neviš o neakem navodu ?
 
 
Datum: 06. května 2014 21:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2L na 15 km máš v jakých otáčkách? neteče ti to někde bokem? ... spotřeba cca 12 litrů na 100 je docela hovadina
 
 
Datum: 06. května 2014 20:40
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
spotřebu mám 2 l na 15 km takže tam mám asi aj provrtané trysky a na tom odkazu má byt štelování karburatoru ? nenasel sem tam nic o tom
 
 
Datum: 06. května 2014 18:24
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolik máš spotřebu? já mám taky stejnou MZ ale bez laďáku a jezdím po poli takže to celkem honím a spotřebu mám cca 5 litru na 100km a celkem jí dávám zabrat. tak pokud ti to žere opravdu hodně tak si seřiď karburátor http://www.mz-faq.ic.cz/ pokud ho máš seřízený tak možná opravdu ten výfuk, ale podle mě ten vyfuk nema moc vliv na spotřebu
 
 
Datum: 06. května 2014 11:32
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdrec. Nevíte někdo, jaký z čeho sehnat levotočivý alternátor ? Potřebuju na frézu. Je tam motor z 150c a je levotočivý. Díky:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2014 6:59
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
A co tím vlastně živíš? Nepředpokládám že fréza má nějaké náročné spotřebiče.
 
 
Datum: 07. května 2014 6:59
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
jestli ten altík zatížíš pár slabšíma světlama, tak chladit nepotřebuje a na vrtulce nezáleží. Ona i ta otočená nějakej pohyb vzduchu způsobí. Vestavěnej regulátor je naopak výhoda, a protože je polovodičovej a zalitej v plastu, takže mu vibrace vůbec nevadí.
 
 
Datum: 05. května 2014 17:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17155    
vole vrtuly na zetoru je univerzal a ma jen lopadky opravdu lopadky ten altik to ani moc nechladí.... jinak relatko zlášt je spíš výhoda jen ho dát ta kde netrpí vibracemi
 
 
Datum: 05. května 2014 17:14
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Koukal jsem na alternátor ze š 105,120,130 a lopatky vypadaj jako levo... Akorát je na houby že je zse regulátor zvlast. Z fav. Nebo fel. Bych to měl dohromady
 
 
Datum: 05. května 2014 15:21
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*a nemel by byt problem se zahřívánim.... Asi 70A u 1.3 jsem našel.
 
 
Datum: 05. května 2014 14:41
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To ano, ale šlo mě o to, abych nemusel upravovat chlazení (ventilátor). Prý z traktora. Nějaký Zetory měly levotoč... nebo to chlazení jen nějak upravit ? Nadruhou stranu pokud bych dal třeba alt z Felicie... Ten může mít zatížení kolik... 50A ? Ono jedno svetlo a koncovky nesežerou tolik abych altik zatezoval nějak do extrémů. 20-30% on je stejně ten řemen na kterej to chci zivit slabej a vyvedenej od zapalování, takže si velký síly dovolit nemůžu.
 
 
Datum: 05. května 2014 14:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
alternátoru je z principu funkce směr otáčení úplně ukradenej :-)
 
 
Datum: 05. května 2014 13:18
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel17152    
Ahoj draci,nevite jestli by sel pouzit indukční snímač ze 4T zapalování na fichtla? Nebo je mezi snímači na 2T a 4T nějakej rozdíl? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2014 23:23
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel17204    
1) Čidlo samozřejmě změřit lze pokud znáš správný hodnoty tak běžně se měří odpor vinutí a nebo indukčnost. Pochopitelně se dá vyzkoušet tak že k němu připojíš voltmetr a kolem něj kmitneš magnetem nebo kusem železa (záleží na typu čidla). 2)K babeťáckýmu tyristoru potřebuješ generovat okolo 100V a to ti pól z pionýra jen tak nedá. 3) Způsob buzení čidla záleží na tom jaký čidlo máš a jakej signál z něj chceš. Buď máš jen prostou cívečku a musíš mít magnet kterej jí budí nebo máš standardní indukční čidlo a tomu stačí na rotoru nějakej výstupek z feromagnetickýho materiálu. Ovšem pak záleží jestli máš dvouvývodový nebo jednovývodový čidlo. V případě jednovývodovýho záleží na orientaci vinutí, podle něj pak při přibližování výstupku generují kladné nebo záporné napětí. Jestliže chceš mít s tím babeťáckým gytem přesnej předstih pak potřebuješ čidlo který při přibližování výstupku generuje zápornej signál a při oddalování kladnej (dá se to samozřejmě obejít tím že budeš mít rotor kterej nebude mít výstupek ale opačnej profil - mezeru). Pokud použiješ čidlo který bude generovat při přibližování kladný napětí tak se to dá využít pro zvyšování předstihu s otáčkama (tam pak musíš patřičným způsobem nadělat víc zubů nebo plynulej náběh výstupku) 3) Na co tam potřebuješ mít vačku když tam nebude žádný kladívko?
 
 
Datum: 17. května 2014 23:23
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel17152    
Ještě bych měl pár dotazů.Jde nějak vyzkoušet (zmeřit) indukční snímač?Nejsem si totiž jistý jestli funguje.Další co mi není jasné je zda-li při použití GYT tyristoru(model kde není potřeba ind.cívka) musím použít zapalovací pol z babetty nebo zda můžu použít z pionýra.Dál by mě zajímalo z čeho udělat těleso které bude dávat signál ind.snímači (kus železa nebo hliník a na konci magnet?) a jak daleko dát snímač od vačky aby to nějak nerušila? díky moc za odpovědi
 
 
Datum: 09. května 2014 23:11
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Ano indukční je jednoduché, jen kdyby se na něm neindukoval bordel z rotoru... za mě taky hall je to nejlepší...
 
 
Datum: 06. května 2014 8:18
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
však to indukční taky..
 
 
Datum: 05. května 2014 17:52
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To já už v hlavě skládám zkušební zapalováni bezkontaktni po tom, co jsem zjistil že halluv snimac je tak jednoducha věc :-D
 
 
Datum: 05. května 2014 15:14
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel17152    
díky,myslel jsem si to,jenom mě zmátlo proč prodávají zvlášť na 2T a 4T,ceny jsou rozdílné,přitom vzhledově jsou stejné,asi obchodní politika :-)..Ano to mi je jasné,chci použít zapalování GYT z babetty.
 
 
Datum: 04. května 2014 22:26
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
rozdíl v indukčních snímačích nebude, ale z otázky neni jasný jak ho chceš použít, takže ti těžko někdo řekne jestli jde na fichtla. Snímač sám o sobě je k ničemu, pokud k němu nemáš další elektroniku, což bejvá ve většině případů kondenzátorový (tyristorový) zapalování..
 
 
Datum: 04. května 2014 22:02
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel17150    
chystam sa kupiť pioniera s papierami ma ŠPZ a TP no nemá platnú STK. chcem sa spýtať či stým nebude problem pri prepise a hned aj pri prihlásení. Dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2014 17:47
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
problem s stk neni. Stejně bys musel na evidenčku a tak ti přitom udělají stk. Hlavně at máš zaplacené pojištění.
 
 
Datum: 04. května 2014 17:47
 
<  143  144  145  146  147  148  149  150  151  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 2:09:06 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu