slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel13327    
Cus draci. Prosím čím vypláchnu nádrž u mustoše. Stála cc10let.Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2014 12:42
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele já tu udělal následovně: kup si kyselinu fosforenčnou je silnější a lepe to vyčistí než ta kyselina citronová.Kyselina fosforečná je vlastně odrezovač bezoplachový ten koupíš v každé lepší drogérce.Takže nádrž je venku je prázná nalej tam technickej benzín a proštěrchej to trochu prostě ad se to trochu odmastí pak to vylej nasyp hřebíky (maj ostre hrany) lepší nějaké matičky šroubky a pod do toho ještě nalej ten odrezovač a třepej stím tak dlouho dokud to nebude čisté pokud máš mýchačku tak máš výhodu (já to dělal ručně).PAk to všechno vylej zbylé hřebíky vytřep ven.Pak jsem to vysušil fénem propláchl trochu benálem s olejem olej to aspon nakonzervuje.Pak už jen složit nalít benál s olejem a mužeš jezdit.Tady přikládám foto jak se mi to podařilo vyčistit http://johnny15.rajce.idnes.cz/Fichtl/#DSC01761.jpg
 
 
Datum: 11. května 2014 12:42
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
jo funguje to spolehlivě, stačí i 50g kyseliny na litr a nádrž je do čista ...
 
 
Datum: 10. května 2014 19:43
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle je ze staršího příspěvku, taky jsem to letos dělal a použil jsem 10% roztok kys. citronové, tzn. 100g kyseliny na 1 litr vody, takže když má mustang nevím přesně jestli 8 litrovou nádrž, tak budeš potřebovat 800g kys. citronové. Nasypeš ji do nádrže a zaleješ horkou nejlépe vřící vodou a nádrž zabal do hader, ať je voda co nejdéle teplá. Na druhý den stačí vodu vylít, vypláchnout benzínem nebo čistou vodou, vyfoukat vzduchem a je hotovo a bez námahy . Pokud by jsi chtěl zabránit opětovnému reznutí nádrže, tak je dobré po této proceduře nádrž vylít dvousložkovou epoxidovou barvou a pak budeš mít navždy klid
 
 
Datum: 10. května 2014 8:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17170    
vodou? jak moc to je zrezlý?
 
 
Datum: 10. května 2014 8:10
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čauvec, koupil jsem si tady replikový klínek zapalování na stadiona http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klinek_klika_magneto.html a stadion mi na to jel asi tak minutu a pak ho to normálně vejpůl rozstřihlo a rotor se protočil(pulka zustala v rotoru a druha pulka v zařezu na klice). normalně krásně čistý řez. Nevíte z čeho to dělaj, že se tohle stalo a jaký máte zkušenosti vy? Dal jsem tam ten puvodní-ožvejkaný co tam byl originál a na ten to chodí zatím v pohodě... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2014 14:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17177    
ja bych do te kliky v hodnotě 2000 pořad nemlatil dal dost vysokou podložku pod matici aby se to na čep natahlo a hlavně obrobil kužele na se be
 
 
Datum: 11. května 2014 14:39
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za odpovědi. Jako samozřejmě rotor jsem na čep kliky doklepl, to je jasná věc, jako dražka na čepu je malinko pomrvena, ale před časem jste mi tu radili, že ta dražka je ještě ok, když jsem postoval fotku. Jasný, že to nesmí držet na klínku, ale i matka byla dotažna- povoloval jsem ji dost s teží, ale ten rotor se taky vůbec lehce na tom čepu neprotáčel, když se to protočilo, jen se prostě kousek protočil, když střihl ten klínek. Jinak s tím lapováním je to good nápad. Mám doma nějký pixly nepoužitých, al starých lapovacich past po ruský armádě, tak to s tím snad pujde. Je pravda, že jsem měnil i rotor z Jawetty. na tohle mgneto to předtím nejezdilo....
 
 
Datum: 10. května 2014 23:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
obávám se že toto není způsobené špatným klínkem ale je to tvojima rukama... rotor nesmí držet na tom klínku!! klínek je tam pouze pro montáž rotoru ve správné poloze vůči klice.... rotor drží na kuželu... tedy když rotor nasadíš na čep, tak ho poklep, dotáhni matku a zbovu po něm pobouchej aby si pořádně sedl a opět dotáhni matku... já klínky nepoužívám vůbec a nemám problém
 
 
Datum: 10. května 2014 13:00
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
ano-pepa to řekl ůplně správně........
 
 
Datum: 10. května 2014 8:46
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17170    
blbej matroš ....jinak proč pokažde demontu nelapuješ kužele? to je prostě jistota protože dát to tam najebane od teto kolize si zadelavas na opakování cele situace
 
 
Datum: 10. května 2014 8:14
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
zdarec kdyz hotam nasads a das tam magneto tak vem vorisek z goly a klepni prez magneto v miste kde na nej doseda matka mohlo ti blbe sedet a poradne utahnout , jinak klinky si delam doma z cernejch pevnostnich sroubu a zatim bez problemu je pakarna ho vyrezat ale este nikdy sem ho nestrihnul
 
 
Datum: 10. května 2014 8:14
 
 
 
 
Jméno: jawka05      IP: uživatel15642    
Zdravím, pred rokom som dal dokopy svoju 05-ku, všetko išlo v pohode , no teraz keď sa už motor zohreje akosi stráca ťah, neviete čo s tým môže byť? Ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2014 8:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17170    
blbej předstih asi moc malej
 
 
Datum: 10. května 2014 8:21
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
zdar draci zitra budu nasazovat valec po vybrusu na babettu 207 na jakej zarez mam dat jehlu a kolik mazat popripade jak se sroubkem bohatosti smesy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2014 8:18
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17170    
proste dej víc olejej na 1 25 A zvolna jezdi
 
 
Datum: 10. května 2014 8:18
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel16719    
Ahoj, chtěl bych se zeptat jak nejšetrněji odstranit stříbřenku z chromovaných ráfků?, aniž bych ten chrom poškodil. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2014 12:10
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No a nebude ten chrom už poškozenej, když je zamrdanej barvou?
 
 
Datum: 14. května 2014 12:10
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
doporucuju aceton pokud to teda neni hamerajtka s tou si aceton neporadi
 
 
Datum: 10. května 2014 12:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
brzdová kapalina
 
 
Datum: 10. května 2014 9:35
 
 
 
 
Jméno: jirka_z      IP: uživatel10186    
Aceton
 
 
Datum: 10. května 2014 5:21
 
 
 
 
Jméno: kukunec      IP: uživatel16557    
ředidlem to nepujde. Bud použij odstranovac nateru nebo mě šlo dobře pomoci ocelové vaty. Abych řekl pravdu stříbřenku použil někdo, kdo chtěl zakrýt špatný chrom, tak od toho nečekej žádnou slávu. Já kola na pincka "odbarvil" mosazným kartáčem na vrtačce. Chrom to nepoškrábalo a stejně je ho půlka zrezlá, tak není co ztratit. Jako bonus ten kartáč ten rez vyleštil do chromova:-D
 
 
Datum: 09. května 2014 20:51
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel16719    
Ředidlem sem to teda nezkoušel (nemám ho doma) zkoušel se benzín a arvu. Napadl mě aceton, ale s tím nemán zkušenosti.
 
 
Datum: 09. května 2014 20:37
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup      E-mail:      IP: uživatel17169    
zkus to ředidlem mělo by tojít krásně
 
 
Datum: 09. května 2014 20:31
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec potřeboval bych poradit,mám jawa pionýr20 po go.motoru když jedu na dvojku a chci zařadit trojku tak tam nic neskočí,ale když skouším řadit normálně rukou na místě s vyplím motorem tak to jde jen někdy a také mám furt tvrdou spojku poraďte díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2014 8:23
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17170    
blbě složený motor a spojka znovu a lépe ...
 
 
Datum: 10. května 2014 8:23
 
 
 
 
Jméno: Hafis      IP: uživatel16265    
Sjetý pertinax -> vyměnit kladívka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2014 17:32
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli myslíš pertinax co je na kladívku tak bych vyměnil kladívko na kterém je pertinax :-)
 
 
Datum: 09. května 2014 17:32
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel1337    
Čau kucí, na Jawě 20 dělaná GO motoru,nové ložiska v C3 ,pouzdra v karterech. Pincek jede,převodovka je rozpálená po pár KM , a když je tam zařazená 2ka nebo 3ka ,tak po chvilce na tyhle kvalty,se motor přibrzdí,jako kdyby vás někdo vzadu zatáhl. Připadá mi,že se přidírá převodovka. Ještě doplním info: tenhle motor ještě nikdy nebyl rozpůlený (jeho první GO) mezi kartery sem dal jen silikon bez papíru.rn Jediné co jsem neměnil,bylo ložisko ve víku od zapalka. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2014 7:31
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jen pro doplnění, některý futra co se dnes prodávají jsou blbě vyrobený, jsou vysoký
 
 
Datum: 10. května 2014 7:31
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A točila se ti převodovka krasně lehce na všechny kvalty? Jinak těsnění tam patří už z důvodu vymezení vůle. To jsou tady ty věčný dohady, že stačí silikon.
 
 
Datum: 10. května 2014 7:22
 
 
 
 
Jméno: Pablo      IP: uživatel16977    
Když jsem dělal GO motoru na své 21 tak jsem přemýšlel zda dát papír mezi bloky motoru. Když jsem ho tam nedal a poskládal jsem motor a dotáhnul šrouby tak nešlo mi otáčet hřídelí když byla zařazená trojka. Důvodem bylo že hřídel třela o bronzové futro (nebyla tam žádná vůle). Tak jsem to rozpůlil znovu a vložil jsem mezi kartry papír a vše je ok. Tak myslím že to bude i tvůj problém. Zkus dát mezi kartry těsnění z papíru o tloušťce 0,3mm.
 
 
Datum: 09. května 2014 14:34
 
 
 
 
Jméno: Hafis      IP: uživatel16265    
Zdar draci, hází mi to jiskru, ale neblafá to. Svíčka a karburátor je OK. Co to může být? Předstih a odtrh, indukční cívka,.. ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2014 9:16
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
to, že svíčka hází jiskru venku ještě neznamená, že ji bude házet i ve válci pod tlakem..
 
 
Datum: 11. května 2014 9:16
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
příčin může být několik, špatný předstih (jiskra ve špatnou dobu), slabá jiskra. Záleží jestli máš svíčku suchou nebo mokrou. Třeba bude stačit vyměnit svíčku :-)
 
 
Datum: 09. května 2014 17:34
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec potřeboval bych poradit z pionýrem 20,když jsem našteloval předstich tak mi šla jiskra na kladívkách pěkně i na svíčce,ale z ničho nic to už nejde poraďtemi díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2014 15:51
 
 
 
 
Jméno: sheep ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No na tyhle věci je dobré mít doma nějaký multimetr za pár korun z OBI.To že skáče nějaká ta minimální jiskra na kladívkách je normální a nemusí být špatný hned kondík.Pokud zmíněným měřákem změříš odpor na kontaktech kladívka bude jiný při otevřených a nulový při zavřených.Metoda jak zjistit tak nějak laicky zda je kondík pryč se dá také ohmetrem.Pokud nemá kapacitu měřák nic neukáže,pokud je prošlehnutý na zem budo odpor 0.Správně by si měl naměřit nějaký odpor který se bude měnit vzhledem k nabíjení kondíku z multimetru.Bohužel přesně jakou hodnotu má se dá bohužel změřit pouze měřákem na to určeným.Indukčku také změříš.Pořiď měrák a jistě na to přijdeš.
 
 
Datum: 26. května 2014 15:51
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup      IP: uživatel17169    
při každý otáčce ne
 
 
Datum: 11. května 2014 15:48
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
kdyby neměl odizolovaný kladívka, tak žádná jiskra nemůže skákat.. máš mezi kladívkama jiskru při každý otáčce, je v háji nejspíš kondík nebo indukčka
 
 
Datum: 11. května 2014 9:19
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Jestli se neuďála pecka na kovadlince nebo kladivku.. Ještě je taky možnost že nemáš kladivko od kovadlink dobře odzilovano.
 
 
Datum: 09. května 2014 9:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jiskra na kladívkách být nesmí... a nebo pouze minimální... máš nejspíš špatný kondík
 
 
Datum: 09. května 2014 8:42
 
 
 
 
Jméno: Jawassss      IP: uživatel16252    
Zdravím váš hoši, mám akutní dotaz. našel jsem doklady na pionýra. Ale bohužel jako tradičně odhlášené přesně 16. 12. 1999. Vím že nějak okolo roku 2000 nebo kolik co byly odhlášené tak že to šlo přihlásit zpátky. tak se chci zeptat je nějaká šance na přihlášení zpět nebo je to ztracené. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2014 9:01
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16961    
tradičně je to ztracené a bez šance.
 
 
Datum: 10. května 2014 9:01
 
 
 
 
Jméno: janek      IP: uživatel13327    
Zdarec. Můj mustoš nehází jiskru .nevíte čím to je dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2014 12:23
 
 
 
 
Jméno: Hafis      IP: uživatel16265    
Předstih a odtrh si zkontroluj, jinak pak to může být kondenzátor nebo nejhůře indukční cívka.
 
 
Datum: 09. května 2014 12:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar.. máš to rozbitý
 
 
Datum: 08. května 2014 18:59
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel9238    
Ahoj. Babetta 210. Cytne na první šup. Sednu přidám plyn, narostou otáčky ale stojím. Odrazím se pořádně, a už jedu. Řemen je ok. Rozběhová spojka je od pohledu taky si myslím ok, segmenty jsou sice nevím proč vydřené z boku a jen jeden necelý segment je trošku opotřebený z čela, ostatní netknuté vypadají. Pružnost segmentů trošku kousavá ale chodí. Hledal jsem chvíli v starších pokecech, ale potřeboval bych to co nejdřív objednat, tak mě napadlo se tady zkusit nechat zdupat :-D ... Děkuji ochotným ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2014 9:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16683    
delá to i rozpálená jestli jen za studena je moc hustej olej v převodovce jinak ta hřífel muže mít zuby na šrot a nezapadne to do sebe ale to je vopruz protože se musí motor rozpulit
 
 
Datum: 10. května 2014 9:20
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel9238    
jak myslíš předl. hřídel. , co by na ní mohlo být ko? Je možné, že to je ta rozběhová spojka, nebo je to blbost zkusit koupit ty tři segmenty ?
 
 
Datum: 09. května 2014 14:27
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. To by mohla dělat předloha.. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hridel_predlohy_upl222.html
 
 
Datum: 09. května 2014 9:07
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Zdravim, mate někdo zkušenosti se svičkou NGK B7HS do pionýra ? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2014 9:08
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Zas tak špatně bych to neviděl... Ale je to fuk, ve svíčce výkon není.
 
 
Datum: 09. května 2014 9:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
přesně tak , jednou moc přeplavíš a je po ní
 
 
Datum: 08. května 2014 21:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zbytečnost.. až se ti uleje tak ji mužeš zahodit
 
 
Datum: 08. května 2014 19:00
 
 
 
 
Jméno: ddddd      IP: uživatel12689    
cus jak se na S11 sundavá ten talířek ze zapalování odmontoval jsem tu matku, ale futm mi to nejde, díky moc ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2014 21:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
asi myslíš rotor zapalování co? tak to bez stahováku nepůjde
 
 
Datum: 08. května 2014 21:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaký talířek? buď konkrétní.. nikdo z toho nepochopí co myslíš
 
 
Datum: 08. května 2014 17:11
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau Draci prosím vás jak je to s montáží pístního čepu s pístem na ojnici na jehlách. (Jawa 21) Vím že origo Bronzový futro je tam nalisované takže když se tam potom lisuje ten čep s pístem tak to druhou stranou nevyjede.Ale ta jehelová klec je tam přece navolno ne ? takže při lisování musí vyjet z oka ojnice? Nebo je to nějak zajištěný ? popřípadě jaká je zprávná montáž?.. Doufám že chápete můj dotaz. A ať vám to jezdí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2014 16:36
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o podložkách jsem taky slyšel ale u simálu . Věřím Standovi pač je na to expert a určitě je tam dávat nebudu. a děkuji za odpověd a rady :-)
 
 
Datum: 08. května 2014 16:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17165    
Jenom ne podložky!!!! Nepatří tam!! Klec má volně jezdit!!!
 
 
Datum: 08. května 2014 12:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17166    
bud jak standa a pokud to v tobě nebudí duvěru mužeš z prava aleva dát podložky....
 
 
Datum: 08. května 2014 12:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17165    
Klec nikam neujede. Lisuj opatrně a ne jak rus,když vjedeš nakřivo čepem do klece a ta se opře tak ji mužeš roztrhnout... jinak žádná věda
 
 
Datum: 08. května 2014 11:59
 
 
 
 
Jméno: fLy^      IP: uživatel16265    
Ahoj, mám Mustanga a nevím proč, ale celý válec (jenom válec ne hlavu) mám od oleje a benzínu. Když to NĚKDY rozběhnu a dám spojku, tak pohoda a vše šlape, ale jakmile zařadím, tak to chcípá. Poté to pálí každý kousek svíčku. Nevím prosím, co to může být? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2014 9:53
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16961    
asi se ti ti hrozně ulejvá a palivo jde z víčka a celýho karbecu vniveč... tzn. bohatá směs. nastavit podle 125 miliard návodů na netu.
 
 
Datum: 08. května 2014 9:53
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14931    
Zdarec, draci mám dotaz jakým způsobem mám vyměnit olej v předních teleskopech u Jawky 125 Dakar/Dandy ? Mají vypouštěcí šroub a nebo je musím od brejlí odšroubovat a potom ten olej z toho vylít?.. Děkuji za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2014 6:21
 
 
 
 
Jméno: Václav      IP: uživatel17190    
Zdarec, teďka jsem kompletně rozdělal vidlice na dandyně 125, myslím že budou totožné s dakarem. dole u osky kola je vypouštěcí šroub. ale tím se povoluje i celá vidlice takže ji můžeš stejně celou rozebrat což doporučuji. Na dně vidlice se totiž nahází ocelový písek(hoblinky), které nevytečou a je potřeba je propláchnout.
 
 
Datum: 14. května 2014 6:21
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stáhni si dílenskou příručku..mělo by to tam být... http://www.motorkari.cz/motokatalog/jawa/jawa-125-dandy.html#manualy
 
 
Datum: 08. května 2014 10:50
 
 
 
 
Jméno: pepik      IP: uživatel16414    
cau draci mam jawu 21 a zajima me kolik km ujedu priblizne na plnou nadrz dik mocrn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2014 19:52
 
 
 
 
Jméno: pepik      IP: uživatel16414    
dik moc dnes sem vyrazil na prvni delsi vyjezd a ujel sem 100km a mam tam cca pulku chtel sem to orientacne abych vedel kolik benzinu prilizne sebou
 
 
Datum: 08. května 2014 19:52
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky možné
 
 
Datum: 08. května 2014 17:48
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
flaška není měřidlo, do petky se vejde třeba o cca 1dcl víc
 
 
Datum: 08. května 2014 17:08
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vzal jsem starou nádrž co mám náhradní na pionýra do ruky a nalil jsem ji plnou vody. Pak jsem to postupně vylil do flašek a vyšlo mi 5,4litru. Takže to tam těch 5,5 vejde, ale je fakt, že to chce využít každý kousek prostoru v nádrži.
 
 
Datum: 08. května 2014 14:45
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zřejmě tisková chyba, 5.5L se tam nikdy nemůže vejít, přesně jak říkají kluci
 
 
Datum: 08. května 2014 14:39
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dle knížky 5,5 l a z toho 0,75 rezerva ale ze fakt že nikdy nebylo všechno stejný
 
 
Datum: 08. května 2014 12:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
Stando jak říkáš já tam nikdy ani celejch 5 nenacpal a když jsem jí zal vrchovatou , stejně to cintalo víčkem
 
 
Datum: 08. května 2014 12:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17165    
Tak buďto mam atyp nádrž a nebo vás na benzínkách natahujou jak kšandy :-D ano bublá mi asi při objemu 4,5l ... odfoukne a ještě trochu se tam vejde... někdy si na to vzpomenu a zkusim do úplně suchý bandy nacpat přesně 5,5 litru... ale byl by to zázrak... už těch 5l je problém udržet v bandě ,mam trochu mizerný víčko...
 
 
Datum: 08. května 2014 12:08
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky docela pochybuju že má nádrž 5,5l, jelikož jsem naplno tankoval asi 4,7l + 0,13l oleje + zbytek v nádrži = asi 5 litrů, ale nikdy jsem tomu nevěnoval .. jinak plná vydrží při lehké ruce, nižší váze a malým vítru a rovinkách cca měsíc, což dělá asi 180km, tedy spotřeba cca 2,6l .. ale spíš tak 3l při živější jízdě..
 
 
Datum: 08. května 2014 10:01
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16961    
mě se tam vejde tak 5,4 l a rezervu mám 0,9l .. zrovna tuhle sem to měřil. je potřeba toho fichtla naklonit pořádně doleva a pak to začne bublat přes ten trubičkovej přepad a leze to tam víc. spotřebu jsem nikdy něměřil nijak přesně, ale kolem těch 3,5 l při šoupátku neustále v horní poloze (což je furt) to bude.
 
 
Datum: 08. května 2014 8:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17165    
Asi mám divnýho fichtla,ale i s rezervou se mi do bandy vždy vešlo 4 a 3/4 litru a tech 3/4 litru odpovídá rezervě-tu jsem nevyjížděl a na ty 4litry od tankování do tankování jsem taky zhruba najížděl do 150km...to je tak 2,5-2,7L/100km... ale to jen když jsem jezdil na gympl... třeba na Křivoklát a dolu k berounce na Višňovou a zpět domu to těma kopcema bralo zhruba ty 4 litry a kus rezervy na dvě cesty tam a zpět cca 108km takže přes 4l/100km... kde berete ten objem bandy 5,5 litru?? Když jsem to přehnal a narval bandu úplně nadoraz tak tam bylo 4,8-4,9L a v zatáčkách se mi ten benzín odlejval a tek po plechách dolu...
 
 
Datum: 08. května 2014 8:31
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pri delsich cestach tankuju po 130-150km.
 
 
Datum: 08. května 2014 7:18
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
papírově 5,5 litrů při spotřebě 2,5 na 100 je to kolem 200 ale pokud máš 100 kilo a pojedeš do kopce a nemáš to seštelovaný tak klidě 100
 
 
Datum: 07. května 2014 23:58
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Strašně záleží jakým stylem pojedeš a hlavně jak to máš seřízený. Dobře seřízený fichtl i s mojí váhou dokáže jezdit za 2.5l, ale jsou lidi kterým to jezdí i za 5l. Tak že když to spočítáš tak 100-200km na nádrž. :-D
 
 
Datum: 07. května 2014 22:38
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
zdar jaké máte zkušenosti s vape ? zajimají me výhody/nevyhody tipy na zapojení aby to troubilo i při zplých svetlách atd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2014 19:51
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Mám Vape zapojené jako u 30w zapalka - (propojené vlákna přední a zadní žárovky) a nepraskají. Vape je super na starty, montáž, bezúdržbovost. Ale že by to líp svítilo, to ne - s 30w zapalkem (kde je nabuzený magnet) to svítí 2x víc.
 
 
Datum: 10. května 2014 19:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17165    
Hele tuhle informaci mi dal Sesa. Já ten problém ještě pořád řeším žárovkou 12V/40W/45W a zadní jsem odpojil. Na koupi toho stabilizatoru se chystam už delší dobu,už bych rád šel na STK :-D
 
 
Datum: 08. května 2014 12:14
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel16961    
stando co ten regulátor? nepohasnou světla pak moc, když je přepětí v točkách? nebo to svítí furt stejně?
 
 
Datum: 08. května 2014 8:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17165    
Vape mužu jen doporučit. Jen to práskání žárovek se musí řešit 6V stabilizátorem na babetu. Troubit se světlama nejde na origo zápalku ani na vape...holt jedno a nebo druhý...nejde oboje najednou... to bys musel mít bateriový zapalování,tam to jde,,,což je jasný...
 
 
Datum: 08. května 2014 8:37
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Další výhoda je montáž, nastavíš horní úvrať, namontuješ a jezdíš.
 
 
Datum: 07. května 2014 22:44
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výhoda já jasná, dobře to chytá. Nevýhoda, občas lidi brečí že jim praskají žárovky, mě se to nestává pokud netočím 9000 a víc. Na zapojení nevím co řešíš, zapoj to podle návodu.
 
 
Datum: 07. května 2014 22:42
 
<  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 0:59:00 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu