Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: venca
IP: uživatel13327
 Cus draci. Prosím čím vypláchnu nádrž u mustoše. Stála cc10let.Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2014 12:42
 hele já tu udělal následovně: kup si kyselinu fosforenčnou je silnější a lepe to vyčistí než ta kyselina citronová.Kyselina fosforečná je vlastně odrezovač bezoplachový ten koupíš v každé lepší drogérce.Takže nádrž je venku je prázná nalej tam technickej benzín a proštěrchej to trochu prostě ad se to trochu odmastí pak to vylej nasyp hřebíky (maj ostre hrany) lepší nějaké matičky šroubky a pod do toho ještě nalej ten odrezovač a třepej stím tak dlouho dokud to nebude čisté pokud máš mýchačku tak máš výhodu (já to dělal ručně).PAk to všechno vylej zbylé hřebíky vytřep ven.Pak jsem to vysušil fénem propláchl trochu benálem s olejem olej to aspon nakonzervuje.Pak už jen složit nalít benál s olejem a mužeš jezdit.Tady přikládám foto jak se mi to podařilo vyčistit http://johnny15.rajce.idnes.cz/Fichtl/#DSC01761.jpg
Datum: 11. května 2014 12:42
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 jo funguje to spolehlivě, stačí i 50g kyseliny na litr a nádrž je do čista ...
Datum: 10. května 2014 19:43
 tohle je ze staršího příspěvku, taky jsem to letos dělal a použil jsem 10% roztok kys. citronové, tzn. 100g kyseliny na 1 litr vody, takže když má mustang nevím přesně jestli 8 litrovou nádrž, tak budeš potřebovat 800g kys. citronové. Nasypeš ji do nádrže a zaleješ horkou nejlépe vřící vodou a nádrž zabal do hader, ať je voda co nejdéle teplá. Na druhý den stačí vodu vylít, vypláchnout benzínem nebo čistou vodou, vyfoukat vzduchem a je hotovo a bez námahy . Pokud by jsi chtěl zabránit opětovnému reznutí nádrže, tak je dobré po této proceduře nádrž vylít dvousložkovou epoxidovou barvou a pak budeš mít navždy klid
Datum: 10. května 2014 8:30
Jméno: pepa
IP: uživatel17170
 vodou? jak moc to je zrezlý?
Datum: 10. května 2014 8:10
 čauvec, koupil jsem si tady replikový klínek zapalování na stadiona http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klinek_klika_magneto.html a stadion mi na to jel asi tak minutu a pak ho to normálně vejpůl rozstřihlo a rotor se protočil(pulka zustala v rotoru a druha pulka v zařezu na klice). normalně krásně čistý řez. Nevíte z čeho to dělaj, že se tohle stalo a jaký máte zkušenosti vy? Dal jsem tam ten puvodní-ožvejkaný co tam byl originál a na ten to chodí zatím v pohodě...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2014 14:39
Jméno: pepa
IP: uživatel17177
 ja bych do te kliky v hodnotě 2000 pořad nemlatil dal dost vysokou podložku pod matici aby se to na čep natahlo a hlavně obrobil kužele na se be
Datum: 11. května 2014 14:39
 Díky za odpovědi. Jako samozřejmě rotor jsem na čep kliky doklepl, to je jasná věc, jako dražka na čepu je malinko pomrvena, ale před časem jste mi tu radili, že ta dražka je ještě ok, když jsem postoval fotku. Jasný, že to nesmí držet na klínku, ale i matka byla dotažna- povoloval jsem ji dost s teží, ale ten rotor se taky vůbec lehce na tom čepu neprotáčel, když se to protočilo, jen se prostě kousek protočil, když střihl ten klínek. Jinak s tím lapováním je to good nápad. Mám doma nějký pixly nepoužitých, al starých lapovacich past po ruský armádě, tak to s tím snad pujde. Je pravda, že jsem měnil i rotor z Jawetty. na tohle mgneto to předtím nejezdilo....
Datum: 10. května 2014 23:23
 obávám se že toto není způsobené špatným klínkem ale je to tvojima rukama... rotor nesmí držet na tom klínku!! klínek je tam pouze pro montáž rotoru ve správné poloze vůči klice.... rotor drží na kuželu... tedy když rotor nasadíš na čep, tak ho poklep, dotáhni matku a zbovu po něm pobouchej aby si pořádně sedl a opět dotáhni matku... já klínky nepoužívám vůbec a nemám problém
Datum: 10. května 2014 13:00
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 ano-pepa to řekl ůplně správně........
Datum: 10. května 2014 8:46
Jméno: pepa
IP: uživatel17170
 blbej matroš ....jinak proč pokažde demontu nelapuješ kužele? to je prostě jistota protože dát to tam najebane od teto kolize si zadelavas na opakování cele situace
Datum: 10. května 2014 8:14
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 zdarec kdyz hotam nasads a das tam magneto tak vem vorisek z goly a klepni prez magneto v miste kde na nej doseda matka mohlo ti blbe sedet a poradne utahnout , jinak klinky si delam doma z cernejch pevnostnich sroubu a zatim bez problemu je pakarna ho vyrezat ale este nikdy sem ho nestrihnul
Datum: 10. května 2014 8:14
Jméno: jawka05
IP: uživatel15642
 Zdravím, pred rokom som dal dokopy svoju 05-ku, všetko išlo v pohode , no teraz keď sa už motor zohreje akosi stráca ťah, neviete čo s tým môže byť? Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2014 8:21
Jméno: pepa
IP: uživatel17170
 blbej předstih asi moc malej
Datum: 10. května 2014 8:21
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 zdar draci zitra budu nasazovat valec po vybrusu na babettu 207 na jakej zarez mam dat jehlu a kolik mazat popripade jak se sroubkem bohatosti smesy
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2014 8:18
Jméno: pepa
IP: uživatel17170
 proste dej víc olejej na 1 25 A zvolna jezdi
Datum: 10. května 2014 8:18
Jméno: Tom
IP: uživatel16719
 Ahoj, chtěl bych se zeptat jak nejšetrněji odstranit stříbřenku z chromovaných ráfků?, aniž bych ten chrom poškodil.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2014 12:10
 No a nebude ten chrom už poškozenej, když je zamrdanej barvou?
Datum: 14. května 2014 12:10
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 doporucuju aceton pokud to teda neni hamerajtka s tou si aceton neporadi
Datum: 10. května 2014 12:22
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 brzdová kapalina
Datum: 10. května 2014 9:35
Jméno: jirka_z
IP: uživatel10186
 Aceton
Datum: 10. května 2014 5:21
Jméno: kukunec
IP: uživatel16557
 ředidlem to nepujde. Bud použij odstranovac nateru nebo mě šlo dobře pomoci ocelové vaty. Abych řekl pravdu stříbřenku použil někdo, kdo chtěl zakrýt špatný chrom, tak od toho nečekej žádnou slávu. Já kola na pincka "odbarvil" mosazným kartáčem na vrtačce. Chrom to nepoškrábalo a stejně je ho půlka zrezlá, tak není co ztratit. Jako bonus ten kartáč ten rez vyleštil do chromova
Datum: 09. května 2014 20:51
Jméno: Tom
IP: uživatel16719
 Ředidlem sem to teda nezkoušel (nemám ho doma) zkoušel se benzín a arvu. Napadl mě aceton, ale s tím nemán zkušenosti.
Datum: 09. května 2014 20:37
 zkus to ředidlem mělo by tojít krásně
Datum: 09. května 2014 20:31
 zdarec potřeboval bych poradit,mám jawa pionýr20 po go.motoru když jedu na dvojku a chci zařadit trojku tak tam nic neskočí,ale když skouším řadit normálně rukou na místě s vyplím motorem tak to jde jen někdy a také mám furt tvrdou spojku poraďte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2014 8:23
Jméno: pepa
IP: uživatel17170
 blbě složený motor a spojka znovu a lépe ...
Datum: 10. května 2014 8:23
Jméno: Hafis
IP: uživatel16265
 Sjetý pertinax -> vyměnit kladívka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2014 17:32
 jestli myslíš pertinax co je na kladívku tak bych vyměnil kladívko na kterém je pertinax
Datum: 09. května 2014 17:32
 Čau kucí, na Jawě 20 dělaná GO motoru,nové ložiska v C3 ,pouzdra v karterech. Pincek jede,převodovka je rozpálená po pár KM , a když je tam zařazená 2ka nebo 3ka ,tak po chvilce na tyhle kvalty,se motor přibrzdí,jako kdyby vás někdo vzadu zatáhl. Připadá mi,že se přidírá převodovka. Ještě doplním info: tenhle motor ještě nikdy nebyl rozpůlený (jeho první GO) mezi kartery sem dal jen silikon bez papíru.rn Jediné co jsem neměnil,bylo ložisko ve víku od zapalka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2014 7:31
 jen pro doplnění, některý futra co se dnes prodávají jsou blbě vyrobený, jsou vysoký
Datum: 10. května 2014 7:31
 A točila se ti převodovka krasně lehce na všechny kvalty? Jinak těsnění tam patří už z důvodu vymezení vůle. To jsou tady ty věčný dohady, že stačí silikon.
Datum: 10. května 2014 7:22
Jméno: Pablo
IP: uživatel16977
 Když jsem dělal GO motoru na své 21 tak jsem přemýšlel zda dát papír mezi bloky motoru. Když jsem ho tam nedal a poskládal jsem motor a dotáhnul šrouby tak nešlo mi otáčet hřídelí když byla zařazená trojka. Důvodem bylo že hřídel třela o bronzové futro (nebyla tam žádná vůle). Tak jsem to rozpůlil znovu a vložil jsem mezi kartry papír a vše je ok. Tak myslím že to bude i tvůj problém. Zkus dát mezi kartry těsnění z papíru o tloušťce 0,3mm.
Datum: 09. května 2014 14:34
Jméno: Hafis
IP: uživatel16265
 Zdar draci, hází mi to jiskru, ale neblafá to. Svíčka a karburátor je OK. Co to může být? Předstih a odtrh, indukční cívka,.. ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2014 9:16
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 to, že svíčka hází jiskru venku ještě neznamená, že ji bude házet i ve válci pod tlakem..
Datum: 11. května 2014 9:16
 příčin může být několik, špatný předstih (jiskra ve špatnou dobu), slabá jiskra. Záleží jestli máš svíčku suchou nebo mokrou. Třeba bude stačit vyměnit svíčku
Datum: 09. května 2014 17:34
 zdarec potřeboval bych poradit z pionýrem 20,když jsem našteloval předstich tak mi šla jiskra na kladívkách pěkně i na svíčce,ale z ničho nic to už nejde poraďtemi díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2014 15:51
 No na tyhle věci je dobré mít doma nějaký multimetr za pár korun z OBI.To že skáče nějaká ta minimální jiskra na kladívkách je normální a nemusí být špatný hned kondík.Pokud zmíněným měřákem změříš odpor na kontaktech kladívka bude jiný při otevřených a nulový při zavřených.Metoda jak zjistit tak nějak laicky zda je kondík pryč se dá také ohmetrem.Pokud nemá kapacitu měřák nic neukáže,pokud je prošlehnutý na zem budo odpor 0.Správně by si měl naměřit nějaký odpor který se bude měnit vzhledem k nabíjení kondíku z multimetru.Bohužel přesně jakou hodnotu má se dá bohužel změřit pouze měřákem na to určeným.Indukčku také změříš.Pořiď měrák a jistě na to přijdeš.
Datum: 26. května 2014 15:51
Jméno: fichtlcup
IP: uživatel17169
 při každý otáčce ne
Datum: 11. května 2014 15:48
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 kdyby neměl odizolovaný kladívka, tak žádná jiskra nemůže skákat.. máš mezi kladívkama jiskru při každý otáčce, je v háji nejspíš kondík nebo indukčka
Datum: 11. května 2014 9:19
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Jestli se neuďála pecka na kovadlince nebo kladivku.. Ještě je taky možnost že nemáš kladivko od kovadlink dobře odzilovano.
Datum: 09. května 2014 9:30
 jiskra na kladívkách být nesmí... a nebo pouze minimální... máš nejspíš špatný kondík
Datum: 09. května 2014 8:42
Jméno: Jawassss
IP: uživatel16252
 Zdravím váš hoši, mám akutní dotaz. našel jsem doklady na pionýra. Ale bohužel jako tradičně odhlášené přesně 16. 12. 1999. Vím že nějak okolo roku 2000 nebo kolik co byly odhlášené tak že to šlo přihlásit zpátky. tak se chci zeptat je nějaká šance na přihlášení zpět nebo je to ztracené. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2014 9:01
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 tradičně je to ztracené a bez šance.
Datum: 10. května 2014 9:01
Jméno: janek
IP: uživatel13327
 Zdarec. Můj mustoš nehází jiskru .nevíte čím to je dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2014 12:23
Jméno: Hafis
IP: uživatel16265
 Předstih a odtrh si zkontroluj, jinak pak to může být kondenzátor nebo nejhůře indukční cívka.
Datum: 09. května 2014 12:23
 zdar.. máš to rozbitý
Datum: 08. května 2014 18:59
Jméno: Ondra
IP: uživatel9238
 Ahoj. Babetta 210. Cytne na první šup. Sednu přidám plyn, narostou otáčky ale stojím. Odrazím se pořádně, a už jedu. Řemen je ok. Rozběhová spojka je od pohledu taky si myslím ok, segmenty jsou sice nevím proč vydřené z boku a jen jeden necelý segment je trošku opotřebený z čela, ostatní netknuté vypadají. Pružnost segmentů trošku kousavá ale chodí. Hledal jsem chvíli v starších pokecech, ale potřeboval bych to co nejdřív objednat, tak mě napadlo se tady zkusit nechat zdupat  ... Děkuji ochotným ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2014 9:20
Jméno: pepa
IP: uživatel16683
 delá to i rozpálená jestli jen za studena je moc hustej olej v převodovce jinak ta hřífel muže mít zuby na šrot a nezapadne to do sebe ale to je vopruz protože se musí motor rozpulit
Datum: 10. května 2014 9:20
Jméno: Ondra
IP: uživatel9238
 jak myslíš předl. hřídel. , co by na ní mohlo být ko? Je možné, že to je ta rozběhová spojka, nebo je to blbost zkusit koupit ty tři segmenty ?
Datum: 09. května 2014 14:27
 Zdar. To by mohla dělat předloha..
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hridel_predlohy_upl222.html
Datum: 09. května 2014 9:07
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Zdravim, mate někdo zkušenosti se svičkou NGK B7HS do pionýra ? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2014 9:08
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Zas tak špatně bych to neviděl... Ale je to fuk, ve svíčce výkon není.
Datum: 09. května 2014 9:08
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 přesně tak , jednou moc přeplavíš a je po ní
Datum: 08. května 2014 21:30
 zbytečnost.. až se ti uleje tak ji mužeš zahodit
Datum: 08. května 2014 19:00
Jméno: ddddd
IP: uživatel12689
 cus jak se na S11 sundavá ten talířek ze zapalování odmontoval jsem tu matku, ale futm mi to nejde, díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2014 21:30
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 asi myslíš rotor zapalování co? tak to bez stahováku nepůjde
Datum: 08. května 2014 21:30
 jaký talířek? buď konkrétní.. nikdo z toho nepochopí co myslíš
Datum: 08. května 2014 17:11
 Čau Draci prosím vás jak je to s montáží pístního čepu s pístem na ojnici na jehlách. (Jawa 21) Vím že origo Bronzový futro je tam nalisované takže když se tam potom lisuje ten čep s pístem tak to druhou stranou nevyjede.Ale ta jehelová klec je tam přece navolno ne ? takže při lisování musí vyjet z oka ojnice? Nebo je to nějak zajištěný ? popřípadě jaká je zprávná montáž?.. Doufám že chápete můj dotaz. A ať vám to jezdí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2014 16:36
 o podložkách jsem taky slyšel ale u simálu . Věřím Standovi pač je na to expert a určitě je tam dávat nebudu. a děkuji za odpověd a rady
Datum: 08. května 2014 16:36
Jméno: standa
IP: uživatel17165
 Jenom ne podložky!!!! Nepatří tam!! Klec má volně jezdit!!!
Datum: 08. května 2014 12:59
Jméno: pepa
IP: uživatel17166
 bud jak standa a pokud to v tobě nebudí duvěru mužeš z prava aleva dát podložky....
Datum: 08. května 2014 12:24
Jméno: standa
IP: uživatel17165
 Klec nikam neujede. Lisuj opatrně a ne jak rus,když vjedeš nakřivo čepem do klece a ta se opře tak ji mužeš roztrhnout... jinak žádná věda
Datum: 08. května 2014 11:59
Jméno: fLy^
IP: uživatel16265
 Ahoj, mám Mustanga a nevím proč, ale celý válec (jenom válec ne hlavu) mám od oleje a benzínu. Když to NĚKDY rozběhnu a dám spojku, tak pohoda a vše šlape, ale jakmile zařadím, tak to chcípá. Poté to pálí každý kousek svíčku. Nevím prosím, co to může být? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2014 9:53
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 asi se ti ti hrozně ulejvá a palivo jde z víčka a celýho karbecu vniveč... tzn. bohatá směs. nastavit podle 125 miliard návodů na netu.
Datum: 08. května 2014 9:53
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
 Zdarec, draci mám dotaz jakým způsobem mám vyměnit olej v předních teleskopech u Jawky 125 Dakar/Dandy ? Mají vypouštěcí šroub a nebo je musím od brejlí odšroubovat a potom ten olej z toho vylít?.. Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2014 6:21
Jméno: Václav
IP: uživatel17190
 Zdarec, teďka jsem kompletně rozdělal vidlice na dandyně 125, myslím že budou totožné s dakarem. dole u osky kola je vypouštěcí šroub. ale tím se povoluje i celá vidlice takže ji můžeš stejně celou rozebrat což doporučuji. Na dně vidlice se totiž nahází ocelový písek(hoblinky), které nevytečou a je potřeba je propláchnout.
Datum: 14. května 2014 6:21
Datum: 08. května 2014 10:50
Jméno: pepik
IP: uživatel16414
 cau draci mam jawu 21 a zajima me kolik km ujedu priblizne na plnou nadrz dik mocrn
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2014 19:52
Jméno: pepik
IP: uživatel16414
 dik moc dnes sem vyrazil na prvni delsi vyjezd a ujel sem 100km a mam tam cca pulku chtel sem to orientacne abych vedel kolik benzinu prilizne sebou
Datum: 08. května 2014 19:52
 taky možné
Datum: 08. května 2014 17:48
 flaška není měřidlo, do petky se vejde třeba o cca 1dcl víc
Datum: 08. května 2014 17:08
 vzal jsem starou nádrž co mám náhradní na pionýra do ruky a nalil jsem ji plnou vody. Pak jsem to postupně vylil do flašek a vyšlo mi 5,4litru. Takže to tam těch 5,5 vejde, ale je fakt, že to chce využít každý kousek prostoru v nádrži.
Datum: 08. května 2014 14:45
 zřejmě tisková chyba, 5.5L se tam nikdy nemůže vejít, přesně jak říkají kluci
Datum: 08. května 2014 14:39
 dle knížky 5,5 l a z toho 0,75 rezerva ale ze fakt že nikdy nebylo všechno stejný
Datum: 08. května 2014 12:42
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 Stando jak říkáš já tam nikdy ani celejch 5 nenacpal a když jsem jí zal vrchovatou , stejně to cintalo víčkem
Datum: 08. května 2014 12:38
Jméno: standa
IP: uživatel17165
 Tak buďto mam atyp nádrž a nebo vás na benzínkách natahujou jak kšandy  ano bublá mi asi při objemu 4,5l ... odfoukne a ještě trochu se tam vejde... někdy si na to vzpomenu a zkusim do úplně suchý bandy nacpat přesně 5,5 litru... ale byl by to zázrak... už těch 5l je problém udržet v bandě ,mam trochu mizerný víčko...
Datum: 08. května 2014 12:08
 Taky docela pochybuju že má nádrž 5,5l, jelikož jsem naplno tankoval asi 4,7l + 0,13l oleje + zbytek v nádrži = asi 5 litrů, ale nikdy jsem tomu nevěnoval .. jinak plná vydrží při lehké ruce, nižší váze a malým vítru a rovinkách cca měsíc, což dělá asi 180km, tedy spotřeba cca 2,6l .. ale spíš tak 3l při živější jízdě..
Datum: 08. května 2014 10:01
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 mě se tam vejde tak 5,4 l a rezervu mám 0,9l .. zrovna tuhle sem to měřil. je potřeba toho fichtla naklonit pořádně doleva a pak to začne bublat přes ten trubičkovej přepad a leze to tam víc. spotřebu jsem nikdy něměřil nijak přesně, ale kolem těch 3,5 l při šoupátku neustále v horní poloze (což je furt) to bude.
Datum: 08. května 2014 8:47
Jméno: standa
IP: uživatel17165
 Asi mám divnýho fichtla,ale i s rezervou se mi do bandy vždy vešlo 4 a 3/4 litru a tech 3/4 litru odpovídá rezervě-tu jsem nevyjížděl a na ty 4litry od tankování do tankování jsem taky zhruba najížděl do 150km...to je tak 2,5-2,7L/100km... ale to jen když jsem jezdil na gympl... třeba na Křivoklát a dolu k berounce na Višňovou a zpět domu to těma kopcema bralo zhruba ty 4 litry a kus rezervy na dvě cesty tam a zpět cca 108km takže přes 4l/100km... kde berete ten objem bandy 5,5 litru?? Když jsem to přehnal a narval bandu úplně nadoraz tak tam bylo 4,8-4,9L a v zatáčkách se mi ten benzín odlejval a tek po plechách dolu...
Datum: 08. května 2014 8:31
 pri delsich cestach tankuju po 130-150km.
Datum: 08. května 2014 7:18
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 papírově 5,5 litrů při spotřebě 2,5 na 100 je to kolem 200 ale pokud máš 100 kilo a pojedeš do kopce a nemáš to seštelovaný tak klidě 100
Datum: 07. května 2014 23:58
 Strašně záleží jakým stylem pojedeš a hlavně jak to máš seřízený. Dobře seřízený fichtl i s mojí váhou dokáže jezdit za 2.5l, ale jsou lidi kterým to jezdí i za 5l. Tak že když to spočítáš tak 100-200km na nádrž.
Datum: 07. května 2014 22:38
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
 zdar jaké máte zkušenosti s vape ? zajimají me výhody/nevyhody tipy na zapojení aby to troubilo i při zplých svetlách atd
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2014 19:51
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Mám Vape zapojené jako u 30w zapalka - (propojené vlákna přední a zadní žárovky) a nepraskají. Vape je super na starty, montáž, bezúdržbovost. Ale že by to líp svítilo, to ne - s 30w zapalkem (kde je nabuzený magnet) to svítí 2x víc.
Datum: 10. května 2014 19:51
Jméno: standa
IP: uživatel17165
 Hele tuhle informaci mi dal Sesa. Já ten problém ještě pořád řeším žárovkou 12V/40W/45W a zadní jsem odpojil. Na koupi toho stabilizatoru se chystam už delší dobu,už bych rád šel na STK
Datum: 08. května 2014 12:14
Jméno: dwein
IP: uživatel16961
 stando co ten regulátor? nepohasnou světla pak moc, když je přepětí v točkách? nebo to svítí furt stejně?
Datum: 08. května 2014 8:49
Jméno: standa
IP: uživatel17165
 Vape mužu jen doporučit. Jen to práskání žárovek se musí řešit 6V stabilizátorem na babetu. Troubit se světlama nejde na origo zápalku ani na vape...holt jedno a nebo druhý...nejde oboje najednou... to bys musel mít bateriový zapalování,tam to jde,,,což je jasný...
Datum: 08. května 2014 8:37
 Další výhoda je montáž, nastavíš horní úvrať, namontuješ a jezdíš.
Datum: 07. května 2014 22:44
 Výhoda já jasná, dobře to chytá. Nevýhoda, občas lidi brečí že jim praskají žárovky, mě se to nestává pokud netočím 9000 a víc. Na zapojení nevím co řešíš, zapoj to podle návodu.
Datum: 07. května 2014 22:42
|



|