Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar borci, ještě bych se chtěl zeptat... čz 477 "nechtěně" byli oba kontakty uhlíků ukostřeny... odpálilo mi to relé a peklo vodiče... nedobíjí ale s nabitou baterkou jede krásně... myslíte, že bude stačit vyměnit jen relé aby dobíjela nebo to mohlo i spálit vinutí? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2014 23:39
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 jestli bylo dynamo ve zkratu už od rozběhu motoru (ne až sepnutím relé), pak by to mohlo přežít. Zjistíš to snadno proměřením ohmetrem. Pokud bude rotorové vinutí v pořádku, pak by to s novým relé mělo dobijet..
Datum: 11. května 2014 23:39
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Jestli jede krásně, tak by vyměnit relé mohlo stačit. Ideální by bylo to proměřit, jestli dynamo dává proud.
Datum: 11. května 2014 22:41
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 zdar právě opravuju kamarádovi babettu a bohužel se v ní někdo už hrabal a nalisoval tam kliku do ložiska nakřivo takže postupem času se klika vybrousila že má vůli na ložisku a ne zrovna málo myslíte si že kdybych jí na to ložisko přilepil lepidlem na ložiska že by to něco vydrželo ? novou kupovat nechce tak bud tohle nebo budu hold muset sehnat nákou jetou nebo jestli máte jinej nápad tak sem s ním
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2014 15:40
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 tak je to ubrouseny o 0,15 mm no nic jinyho me nenapada tak snad to alespon nakej cas vydrzi
Datum: 12. května 2014 15:40
 strašně záleží jak a jak moc je to vymačkaný a co od toho očekáváš, ale rozhodně to není uplně ideální řešení
Datum: 12. května 2014 6:40
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 já bych tomu moc nevěřil
Datum: 11. května 2014 22:37
 zdar, jo normálně to přilep bude to držet
Datum: 11. května 2014 21:33
Posl.aktualizace: 13. května 2014 23:47
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 pravdepodobne podomacky vysustružená štandardne sa takto nemontovali mal to i brat
Datum: 13. května 2014 23:47
Posl.aktualizace: 11. května 2014 20:21
Jméno: Tom
IP: uživatel16719
Datum: 11. května 2014 20:21
 no a jake jsou origo barvy na pionyra ty cervene dik
Datum: 11. května 2014 18:48
 Takovou otázku ti může zodpovědět jenom autor renovace.
Datum: 11. května 2014 18:27
 zdarec opravoval sem motor.ted je pio složene měl sem ho i nastartovanej ale pálí jakoby ob jedno protočení takže jako hrčí ale nejede a nebo zdechne a to ho musim rožduchat, předtím to šlo nakopnout na poprve a s elektrikou sem nic nedelal svičku sem měl novou předstih sem šteloval snad desetkrát .... nenapadá vás čím by to ještě bylo? benzín tam jde svíčka je mokrá a hdyž zkouším jiskru tak hazi ok .dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2014 18:31
 A dal jsi všude těsnění? Sedí ti hlava na válci?
Datum: 21. května 2014 18:31
 ale to sundal  ale všechno sem to dal zase zpatky a pošteloval předstih jak má byt
Datum: 17. května 2014 8:18
 ceZetak: tak největší machři umí udělat GO motoru skrz výfuk
Datum: 13. května 2014 7:29
 ty jsi při půlení motoru nesundával zapalování?
Datum: 12. května 2014 21:51
 pulil sem motor ale se zapalovanim ani s karbecem sem nic nedelal a pred tim to chytlo na prvni šlapnuti
Datum: 12. května 2014 21:09
 možná by bylo dobrý říct co jsi s tím dělal než to přestalo vrčet
Datum: 12. května 2014 6:47
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 hledal bych chybu ve směsi než v jiskře..
Datum: 11. května 2014 23:45
Jméno: biggles
IP: uživatel12897
 To může byt cokoliv! Může byt třeba slabá jiskra (zkrat nebo špatná cívka)
Datum: 11. května 2014 21:30
 Zdarec borci, chcu se zeptat... Mám čz 477 a nedobíjí mi. Regulátor napětí měl slepený kontakty, chvíli se mi přepalovali dráty než sem ty kontakty rozpojil a očistil. Teď mi svítí kontrolka dobíjení pořád aj když motor běží. když zkusím sepnout kontakty tak taky nedobíjí ani tak... nevíte co mám změřit? co by mohlo být špatnýho? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2014 20:21
Jméno: Jirin10
IP: uživatel16441
 Zdar, já měl taky hodně problému s dobíjením, jelikož jezdím s ČZ docela dlouhé cesty, tak jsem se rozhodl investovat do relé od AEV, nebavilo mě pořád opravovat dobíjecí soustavu. Neříkám že originál relé není spolehlivé, ale to AEV nabíjí prostě lépe. Jestli máš nějakou kačku navíc tak si ho kup
Datum: 11. května 2014 20:21
Jméno: hh
IP: uživatel16029
Datum: 11. května 2014 18:02
Jméno: karl
IP: uživatel15063
 Zdravim draci chci si koupit Elektronické relé AEV na svoji panelku 559 bez blinkrů, ale nevím výkonnostně jaké. Jestli 100W nebo 60W, které jsem našel na jedné stránce s ND na jawy. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2014 17:56
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 ano, kup relé s takovou ukostřenou polaritou, jaká ti vyhovuje, dynamo se dá snadno přepólovat. K regulátoru dostaneš detailní návod jak přepólování provést i jak regulátor zapojit.
Datum: 11. května 2014 17:56
Jméno: karl
IP: uživatel15063
 aha takže: moje motorka byla provozovaná s + pólem na kostře a teď když si koupím relé, které má - musím tedy vzít a přepólovat dynamo a na baterce ukostřit - chápu to správně ne ?
Datum: 11. května 2014 15:12
Jméno: kukunec
IP: uživatel16557
Datum: 11. května 2014 13:54
Jméno: karll
IP: uživatel15063
 Původně tam bylo jednocívkové origo relé. To ale bohužel přestalo fungovat. Dynamo mám 45W. Žárovky tam mám, ty co byly psané v manuálu. Silnější tam nedávám.
Datum: 11. května 2014 13:32
Jméno: kukunec
IP: uživatel16557
 Jaké máš původní relé a dynamo? Pokud je to 45W, tak kup 45W. Pokud máš silnější 55,75W (relé krabička) tak kup silnější aev. Můžeš klidně dát na 45W dynamo 100W relé, ale když přesáhneš dlouhodobě odběr dynama -silné žárovky (45W), tak dynamo spálíš.Proto nejlép koupit watáž takovou, která je na dynamu.
Datum: 11. května 2014 12:57
 Čau ještě jedna rada by jse hodila pokud chci udělat go motoru co koupit za součástky ?  ty nejpotřebnější aby to bylo potom v cajku ten motor
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2014 11:36
Jméno: karl
IP: uživatel15063
 Pepo jestli ho rozdělá, tak bude stejně lepší když to povyměňuje a když tam bude dávat kvalitní díly ne čínu a poláky tak to bude mít v pohodě
Datum: 12. května 2014 11:36
Jméno: pepa
IP: uživatel17179
 já bych to nerozdělaval pokud to chodí ..protože fichtl nic moc stroj postavenej z polsko čínských dílu nebude žadná slast
Datum: 12. května 2014 7:45
Jméno: karel
IP: uživatel15063
 Patriku pokud ten motor nerozděláš tak je těžký ti psát co bys měl koupit. Ale jinak klasika gufera, ložiska a těsnění motoru. No a pak záleží na opotřebení ostatních dílů spojka řetěz atd. to uvidíš až ho rozděláš
Datum: 11. května 2014 12:06
Jméno: Patrik
IP: uživatel17176
 Dobrý den mám dotaz před včerejškem jsem si koupil jawa 50/05 no tak jsem začal rozdělávat čistit a když jsem byl u motoru tak prostě když jsem zkoušel řadit tak to jako by cvakne jednou a nic víc jako by to mělo jen jednu rychlost a nevím co stím poraďte .... klidně pošlu foto motoru  Děkuju předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2014 22:38
Jméno: karl
IP: uživatel15063
 Jestli máš motor v kostře zkus vyndat svíčku a motorku rozhejbat a řadit. jestli ho máš venku, někam si ho upevni vem si golu nebo klíč, vyndej svíčku a otáčej šroubem co je na klice ze strany zapalovaní a zkus řadit. A sleduj výstupní kolečko. Za klidu vozidla to moc nezjistíš pokud motor neběží.
Datum: 11. května 2014 22:38
 Pokud to zkoušíš za klidu vozidla, tak zkus se strojem trochu pohnout, dopředu, dozadu. Pak by měla rychlost zaskočit.
Datum: 11. května 2014 16:25
Jméno: Patrik
IP: uživatel17176
 Ano zkoušel řadilo a pak jsem to sundal motor vyčistil zvenčí a zkusil zařadit a cvakne to jen nejdou  Jsem v tomhle nováček moje první jawa
Datum: 11. května 2014 15:39
Jméno: mstang 23
IP: uživatel15205
 Tvuj problem bude elementarni neznalost techniky, to ze to cvakne na miste je jednou je normalni , jestli to neradi je druha vec , spis bych koukal na to jestli to radi nez jestli to cvaka jednou nabo dvakrat . Vem si k sobe nekoho kdo tomu rozumi a uvede te do problematiky tehle motoru.
Datum: 11. května 2014 15:32
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 To jsi si ani nevyzkoušel jestli řadí a podobně než jsi ho kupoval ?
Datum: 11. května 2014 12:03
Jméno: Pavel G
IP: uživatel17118
 nemá někdo zkušenosti s výměnou nebo s uvolněním.soukolím tachometru, jedná se o ten mechanismus který pohání lanko tachometru v zadním kole. netočí se.je přidřený.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2014 12:44
Jméno: Pavel G
IP: uživatel17118
 Díky ty čepy vím měl jsem zanesený ten ozubený převod který je těmi čepy poháněný. podařilo se mi to už rozebrat odmastím namažu a musí fungovat.
Datum: 11. května 2014 12:44
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 Jestli je to Pionýr tak sundáš zadní kolo a pak vytočíš tu velkou matici a vyndáš celý mechanismus ven.Většinou bývají ustřižené ty malé čepy mezi rozetou a vnitřním kolečkem mochanismu.Když už to budeš mít venku tak to rozeber vymej a namaž. Čepy jsem si udělal ze svářecího drátu na Autogen ten je akorád tak tvrdý ze v případě poruchy se ustřihnou
Datum: 11. května 2014 12:17
 Zdar draci mám jawa pionýr na fichtl cup mám tam motor z 20 po celkové GO. hází mi to jiskru, ale nejde nastartovat pákou. Svíčka a karburátor je OK. Co to může být? Předstih a odtrh, indukční cívka?,ale na roztlačení to chytne bez problémů když jedu a chci zastavit vždycky mi to hned chce chcípnou poraďte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2014 10:08
Jméno: standa
IP: uživatel17175
 Ne,je to tim že jsi hustotuner a asi tam máš trysky jak na tři pade ... seřid si bohatost směsi abys měl cihlovou svíčku
Datum: 11. května 2014 10:08
Jméno: fichtlcup
IP: uživatel17169
 jo zkoušel když tro šteluju tak to nic nedělá není to tím že mám vykuchaný výfuk?
Datum: 11. května 2014 9:56
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Ahoj, hlavně, že každej napíše karburátor a zapalování "OK" a pak z něj vyleze takovýdle h***o. Tak vylučovací metoda ne? Předpokládám, že když jedeš a zmáčkneš spojku, tak to má taky tendenci chcípnout...Co volnoběh naštelovat? Zkoušels?
Datum: 11. května 2014 8:13
 Tak moje první letošní video ze závodu, tentokrát v Debrném. Smolná jízda, ve které jsem se nejprve válel po zemi a pak se mi roztrhla ojnice... https://www.youtube.com/watch?v=o5BWf9n51qs
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2014 10:01
Jméno: Jiřin Ch
IP: uživatel16315
 Nebyla to CKR, originální stará. Utrhla se v horním oku (přesně v těch mazacích otvorech). Buď únava materiálu, nebo bylo nějaké volnější futro. Teď koupím tady tu CKR.
Datum: 11. května 2014 10:01
 člověče. to jsi byl první ne? jel jsi jako drak
Datum: 11. května 2014 8:25
 kurna tak to je smula,,, ojnice ckr? proc se utrhla?
Datum: 11. května 2014 4:14
Jméno: bedy
IP: uživatel12628
 čau nevíte kde sehnat induční cívku na BABETU 134 STAR (stella) mám naní dva konektory a ukostreni je na držáku . Našel jsem jenom 3 konektorovou .
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2014 7:27
Jméno: pepa
IP: uživatel17179
 no tvl tak tam ten jeden kabel prostě nedáš proste ti tam ve výrobě namastili verzi zaplka skoukni schéma ale nekterý to proste maj
Datum: 12. května 2014 7:27
Jméno: Ty
IP: uživatel16265
 Čau, z ničeho nic se mi stalo to, že mi spojka vůbec nevnímá a takže nelze rozběhnout ani nakopnout. Prostě nejde s ní běhat, když tam je rychlost a když to podržím, tak to nic nedělá.. Nevíte co by to mohlo být? :X
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2014 9:32
Jméno: Ty
IP: uživatel16265
 Myslím, že ne.. Zkusím to, ale tý tyčky bych si všiml..
Datum: 11. května 2014 9:32
Jméno: drags
IP: uživatel14454
 myslím si že ti vypadla tyčka nebo kulička z motoru má tam být krátká kulička a dlouhá ---O------
Datum: 11. května 2014 7:55
Jméno: Ty
IP: uživatel16265
 Ano, měl, proč? Měnil jsem kladívko a kovadlinku + předstih a odtrh..
Datum: 10. května 2014 22:58
Jméno: drags
IP: uživatel14454
 neměl jsi dole pravé víko motoru?
Datum: 10. května 2014 20:36
Jméno: Ty
IP: uživatel16265
 Zkoušel jsem a nic
Datum: 10. května 2014 19:48
Jméno: ja
IP: uživatel17173
 Skus spojku odtahnout ten sroubek na boku
Datum: 10. května 2014 19:39
Jméno: plac
IP: uživatel14080
 Ahoj Draci, chtěl bych se optat, za studena mi spojka rozepíná v pořádku a když mam motorku zahřátou tak vůbec rozepínat nechce, nevíte co to může způsobovat, děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2014 20:51
 to je normální, jediný řešení jsou ferodo lamely, korek se prostě ohřeje, nafoukne a nechce se tolik rozepínat, aspoň se naučíš řadit neutrál už při dojezdu
Datum: 11. května 2014 20:51
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 co tam mas za olej
Datum: 11. května 2014 20:03
Jméno: plac
IP: uživatel14080
 ty jsou nové
Datum: 11. května 2014 19:23
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
 vyměň lamely
Datum: 11. května 2014 18:10
Jméno: bolek
IP: uživatel12689
 Zdar chlapi čím vylejváte nádrž, když už jí máte odrezenou, kdyžtak kde a za kolik se to dá koupit, díky !
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2014 13:46
 proč píšeš pokaždé pod jiným nickem? kor dva dotazy po sobě.... jinak je to to stokrát omývané téma.. dvousložkovou epoxitovou barvou
Datum: 10. května 2014 13:46
Jméno: stadik
IP: uživatel12689
 Ahoj, mám S22 potřebuju jenom vyměnit kábl od svíce k civce, pujde to něják bez toho aby jsem ten rotor co se točí nemusel sundávat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2014 0:15
Jméno: stadil
IP: uživatel12689
 ok, díkrn
Datum: 11. května 2014 0:15
 musíš ho sundat
Datum: 10. května 2014 13:45
Jméno: JÁ
IP: uživatel15498
 Čaute všichni  Vlastním JAWA mosquito. Po zimě ji zkouším nastartovat a nechce se jí. Když zkusím roztlačit, tak taky nic. Na svíčku jsem se díval..hezká jiskra, svíčka je mokrá..trysky jsou taky OK,takže benzín tam jde, baterka taky nabitá..nevím si rady. Snad je to někdo odborník a poradí mi, co s tím  Díky za smysluplnou odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2014 19:20
Jméno: Tom
IP: uživatel16719
 Třeba ti přez zimu zvodnatěl benzín. Taky se koukni na vzduchovej filtr, sice to neni moc pravděpodobný, ale můj známej našel u suzuki ve filtru myší hnízdo.
Datum: 10. května 2014 19:20
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Zdravim, mam takovej delikátní problém. Mam motor po go, ale svička nehazi jiskru. Když však zapalovací cívku dám na místo světelné, tim myslim doprava nahoru, tak je jiskra krásná, ale stejnak vubec nechce nastartovat, nevíte co stím? Díky Zapalování je 20W.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2014 7:34
Jméno: pepa
IP: uživatel17179
 ja bych to tak nechal když pojede čeče ....setkávám se s ruznými slataninanmi a svítí to jezdí to tak co řešíš
Datum: 12. května 2014 7:34
Jméno: Hafis
IP: uživatel16265
 Stříká mi benzín z karburátoru do manžety sání a ta puchří. Jak to zastavit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2014 1:30
 dělá to i originál, sehnat ten plast vcelku je skoro nadlidskej úkol  navíc se to nový ani neprodává
Datum: 11. května 2014 1:30
Jméno: pepa
IP: uživatel17172
 pořídit KVALITNÍ gumu co odolavá benzínu a ne repliku ze směsi gumy na těsnění do vodovodu žreděnou sazema
Datum: 10. května 2014 15:20
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 nijak , protože máš 2T motor
Datum: 10. května 2014 12:40
|



|